Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Joo,+ei+siinä+loppujen+lopuksi+mitään+häviä,+jos+onkin+ihan+oma+ittensä?+Säästyy+vaan+väärinkäsityksiltä.+Samoin+kuin+tässä+ei-asiassa.+Olen+mä+itseasiassa+tässä+parin+viikon+aikana+sanonut+jo+monelle,+että+ei+käy,+en+kykene,+en+ehdi,+en+suostu.+Ja+reaktiot+on+olleet+miedompia+kuin+ajattelin.+Joku+on+ollut,+että+okei,+ei+sit,+teen+itse.+Toinen,+että+kiva,+kun+kerrankin+sanon+suoraan.+Ja+kolmas+ehkä+suuttui+ensin+ja+niin+suutuin+minäkin+ja+päästelin+monen+vuoden+höyryt+ulos,+mutta+nyt+on+paljon+selkeämmät+kuviot+kaikilla+:)
  2. Kukapa+ei+ois,+mut+kaikkea+ei+tarvitse+uskoa,+mitä+lukee+🤔Oikeasti+se+yh-tyyppi+(kuka+edes+on+nykyään+yh?+Yhteishuoltajuus+taitaa+olla+paljon+yleisempi+eronneilla)+jota++palstalla+kuvaillaan+on+ihan+vieras+mulle.+En+ole+koskaan+tuntenut+sitä+ihmistyyppiä,+liekö+pienet+piirit+tai+jotain.+Eronneet+isät+yleensä+osallistuu+ihan+samalla+lailla+lapsen+elämään+kuin+äitikin+ja+mitään+kolmansia+elättäjiä+ei+siihen+kaivata.+Kumppania+toki+voidaan+hakea,+siis+itselle,+ei+lapsille+isäksi+tai+äidiksi.Suomessa+naiset+on+yleisesti+elättäjäksi+tarvinneet+kumppania+joskus+kuuskytluvulla+viimeksi.+Omalla+äidillänikin+aina+ollut+suurempi+palkka+ja+korkeampi+koulutus+kuin+isällä.+No+mulla+ja+miehellä+ei+ole+näin,+mutta+omat+rahat+ja+tilit+on+olleet+aina.+Sietämätön+olisi+ajatus,+että+elämäni+olisi+hänen+rahojensa+varassa.