Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Joo,+kyl+mäkin+voin+tunteista+puhua,+mutta+mielummin+jonkun+toisen+henkilön+suulla,+että+itse+asia+tulisi+jotenkin+paremmin+esiin.+Kuin+just+mun+sanomana.++Mulle+helpompi+ilmaista+niin.+En+koe,+että+keski-ikäinen+naisihminen+on+aina+se+kiinnostavin+tilittäjä.+Joskus+on+parempi,+että+"totuus"+tulee+vaikka+lapsihahmon+kautta+ulos.
  2. Kukapa+ei+ois,+mut+kaikkea+ei+tarvitse+uskoa,+mitä+lukee+🤔Oikeasti+se+yh-tyyppi+(kuka+edes+on+nykyään+yh?+Yhteishuoltajuus+taitaa+olla+paljon+yleisempi+eronneilla)+jota++palstalla+kuvaillaan+on+ihan+vieras+mulle.+En+ole+koskaan+tuntenut+sitä+ihmistyyppiä,+liekö+pienet+piirit+tai+jotain.+Eronneet+isät+yleensä+osallistuu+ihan+samalla+lailla+lapsen+elämään+kuin+äitikin+ja+mitään+kolmansia+elättäjiä+ei+siihen+kaivata.+Kumppania+toki+voidaan+hakea,+siis+itselle,+ei+lapsille+isäksi+tai+äidiksi.Suomessa+naiset+on+yleisesti+elättäjäksi+tarvinneet+kumppania+joskus+kuuskytluvulla+viimeksi.+Omalla+äidillänikin+aina+ollut+suurempi+palkka+ja+korkeampi+koulutus+kuin+isällä.+No+mulla+ja+miehellä+ei+ole+näin,+mutta+omat+rahat+ja+tilit+on+olleet+aina.+Sietämätön+olisi+ajatus,+että+elämäni+olisi+hänen+rahojensa+varassa.