Mistä tietää että on keski ikäinen

Anonyymi

Niin mistä tietää että mies tai nainen on keski ikäinen esim muuttuuko mieltymykset esim jos ennen piti jääkiekosta niin keski ikäisenä pitääkin kalastuksesta eli mistä sen tietää

57

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Korvista alkaa kasvaa karvoja.

• Anonyymi

Naisillako

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisillako

kyllä

• Anonyymi

Siitä kun alkaa kuunnella aina keskiviikkoisin Radio Suomen luontoillan.

• Anonyymi

Ehkäpä myöskin yle puhetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä myöskin yle puhetta

Paras kanava.

-kvm-

• Anonyymi

Seuraa jostain alfa tvltä hetket skanssenilla

• Anonyymi

Kuuntelee Mattia sekä Teppoa ”minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy”.

• Anonyymi

Joo ei nuoret kuuntele mattii ja teppoo

• Anonyymi

Mattia tai Teppoa, ei voi kuunnella molempia kuin erikseen, jolleivät ne perusta bändiä?

• Anonyymi

Lisäks pikkuhiljaa alkaa kiinnostaa, mistä löytyy parhaat kastemadot.

• Anonyymi

Lehtikompostorin alta tietysti.

-kvm-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-kvm-

Aika hyvä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-kvm-

Eli tietoa on 😁

• Anonyymi

Huomenna tulee Radio Suomen suuri matoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna tulee Radio Suomen suuri matoilta.

Voi jee! 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jee! 😃

Oh…pitänee hillitä innostumistani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oh…pitänee hillitä innostumistani.

Sulla toi oli ainakin varma keski-iän merkki toi reaktio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tietoa on 😁

Siis keski-ikäisyyttä on

• Anonyymi

M184 antais tähän nyt kyllä hyvät kommentit.

• Iästä sen tietää.

• Anna-Leena Härkönen kai joskus sanoi, että siitä, kun saunapäiväksi ei voi ajatella mihinkään menoa, koska se sauna.. Vaikka olisi oma sauna, niin kun on tottunut menemään vaikka aina keskiviikkoisin saunaan, niin silloin mikään muu ei ole niin tärkeä 😄 Tän siis olen itsestäni huomannut ja sitten miettinyt, haloo, voishan sen saunan lämmittää tietty joku muu päivä tai peräti jättää välistä koko saunomisen.. Mutta kun ei voi!

Ja varmaan tuosta, että perjantai-illat on pyhitetty Vain Elämäälle/The Voice of Finlandille/jollekin musiikkiohjelmalle, aivan sama, ketä siellä esiintyy ja viinipullolle kahteen pekkaan. Ja sekin sellainen rituaali, että eihän sitä voi muuttaa. Koska keski-ikäisten perjantai.. No, tästä sentään joustan, jos on oikeasti kiinnostavaa menoa. Tai silloin joskus, kun oli, ennen koronaa.

• Anonyymi

No monestikki on sellainen aikuisen leikkimisvaihe siinä päälle parikypäsenä, tehdään asioita joita aikuiseen elämään katsotaan kuuluvan. Myöhemmin sitte ehkä seisahtuu miettimään mitä ite haluaa tehdä.

• Anonyymi

Jaa, itsessäni huomaan ainakin että kaiken paskan sietokyky on alentunut, tila on pysyvä ja lopullinen!

• Anonyymi

Olet kaltaiseni.

• Anonyymi

Eihän keski-ikää voi tietää, kun vasta kuollessa. Jos kuolet 80 vuotiaana (miehille korkea ikä) niin keski-ikäinen olet 40-vuotiaana, jos kuolet 100 vuotiaana niin keski-ikäinen olet 50-vuotiaana, jos kuolet 15 vuotiaana niin keski-ikäinen olet 7,5 vuotiaana jne. Hölmöä miettiä tommosta.

• Anonyymi

Tämä oli observoiva kommentti. Tosin luulen, että aloittaja tarkoittanee noin niinku yleisellä tasolla keskimäärin. Se kun tykkää vatvoa joutavuuksia.

• Anonyymi

Kolotukset ja pakotukset alkavat, aamulla sängystä ei enää pompata ylös, vaan ensin kuunnellaan mitä kroppa sanoo. Kansanradio, ohjelma tosikoille ja veitikoille nousee kuuntelulistalle. Paheksut nuorten kolttosia vaikka olit itse ihan samanlainen aikoinasi.

Keski-iän tunnusmerkit eivät suinkaan tuohon lopu, niitä on vielä 5421 merkkiä lisää, mutta noin niin kuin ensi alkuun vähän jotain.

-Palstahessu

• Anonyymi

Minusta nuo oireet kuulosta eläkeläiseltä. 😂 Tosin n.75v vanhempani alkoivat oireilla noin vasta 5-8v eläkkeelle jäämisen jälkeen.

• Anonyymi

Keski-ikä on fakta eikä mitään tunne. Katso ajokortista. Ensimmäinen ja viimeinen kommentti sinkkupalstalle. En lue tätä koskaan. Nyt näin otsikon mainosruudussa.

• Anonyymi

Ja näin totuus ja viisaus karkasi luotamme ja jäämme loputtomaan tiedon pimentoon.

• Anonyymi

Pyykkiohjelmassa ”eko” päällä, ja että saadaan kone taloudelliseen vauhtiin ja täyteen, käydään kysymässä naapuristakin samanväriset vaatteet mukaan.

• Anonyymi

Veroilmoituksen lähetys verkossa (sipuliverkko),

• Anonyymi

Mieltymys kimppakyytiin.

• Anonyymi

Pitää saada mökki.

• Anonyymi

Tietää kuka oli Sabrina.

• Anonyymi

Mieltymys sauvakävelyyn, siten, että niitä myös käyttää maassa eikä vain kanna mukana.

• Anonyymi

Tieosuuskunnan puheenjohtajuus ja ymmärtämys, että nimismiehen kihara on tiessä eikä päässä :)

• Anonyymi

👌😀

-Palstahessu

• Ehkä sitten on keski-ikäinen, kun kuvittelee viisikymppisten olevan vielä keski-ikäisiä.

• Anonyymi

Niin, oikeastihan ne on jo vanhuksia.

• Anonyymi

Siitä kun nukahtaa teatteriin ja vahtimestari herättää.

• Anonyymi

keski-ikä on sitä kun alkaa pitää 25-30-vuotiaita nuorisona.

• Anonyymi

Ainoa, jolla on mankka :D

• Anonyymi

Herää papiljotit päässään.

• Anonyymi

Keskin-iäisyys on jotenkin kadonnut.

• Anonyymi

No en tiedä,, koko ajan vuoan tekköö mieli tehdä jotakin. Ihan sama minkä ikäinen sitä on ,,, toki vähän mieltymykset muuttuu kyllä kalastuskin on jossain vaiheessa ollut kivvoo😊

• Anonyymi

Helppo laskutoimitus mistä tiedät olevasi keski-ikäinen: ihmisten keskimääräinen elinikä /2 = keski-ikä. On miehillä ja naisilla erilainen.

• Anonyymi

Tuosta taulukosta näet laskemalla oletko keski-ikäinen: https://findikaattori.fi/fi/table/46

Valitse syntymävuotesi ja sitten jaat kahdella sen elinajan odotteen eli esim:

Jos on mies ja syntynyt 1983, keski-ikäinen on kun on 35 vuotias.
      Jos on nainen ja syntynyt 1991, on keski-ikäinen iässä 39v.

• Anonyymi

Elinajanodote on tilastoihin perustuva ennuste keskimääräisestä elinajasta, eikä se ota huomioon yksilön elintapoja tai muita elinaikaan vaikuttavia muuttujia. Joten huono mittari tuo.

- Sheena

• Anonyymi

Tietääkö siitä että lähestyy keski ikää tai lähestymässä 10v päästä keski ikää kun jotkin keski ikäiset naiset näyttää haluttavilta

• Anonyymi

Siitä kun viherkasvit on elossa, tiedät mitä perennoja kasvaa kukkapenkkissä,jääkaapissa on aina ruokaa, ystävien kanssa puhutaan asuntolainojen koroista ja sijoitus asunnoista ja yrityksistä, lasten tekemisistä, luetellaan uudet vaivat ja suunnitellaan että lähdetään kyllä sinne ja tänne yhdessä mutta kukaan ei kuitenkaan jaksa koska kotona voi nukkua juuri silloin. Ja joskus tulee lause suusta silloin kun minä olin nuori.

• Anonyymi

Keski-ikä tuo monelle rauhoittumista. Kun tykkää aiemmasta totutusta poiketen olla enemmän itsekseen, omassa rauhassa, vaikka kesämökillä tietää olevansa keski-ikäinen. Kun tykkää nukkua eniten omassa sängyssä ja reissuun lähtemisessäkään ei innosta vieraissa paikoissa huonosti nukkuminen. Kun rutinoitu tietyissä jutuissa, kun muuttuu omille tavoilleen uskollisiksi. Onhan noita juttuja.

• Anonyymi

Miksi se pitäisi tietää?

- Sheena

• Anonyymi

otsa kostuu taulun asennuksessa,

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      135
      6191
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4386
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2861
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2808
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      35
      1427
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1427
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1251
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe