Kuinka usein pyöräilet viikossa

Anonyymi

Ja onko se kulkuväline vai harrastus ja millainen pyörä sinulla on esim maantie maasto hybridi gygross vai mummis tai jopo ja onko mittari pyörässä josta näkee nopeus ja matkan pituuden ja pidätkö jotain keskinopeutta ja kuinka paljon viikossa tulee kilometrejä

74

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyöräily on maailman hölmöintä hinkkaamista ja se sitkuttelija länkisäärineen tienreunassa näyttää joltain sätkivältä hyönteiseltä! En voisi olla pyöräilevän miehen kanssa edes samalla viiden hehtaarin tontilla!

• Anonyymi

Tällainen mies saa ajaa kovaa auringonlaskuun ja otan aikaa kunnes häviää.

• Anonyymi

Ja sitten niiden typerät lateksivaatteet, joilla on otettu myös oikeudeksi tunkea ihmisten ilmoille kauppaan ja kaduille. Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten niiden typerät lateksivaatteet, joilla on otettu myös oikeudeksi tunkea ihmisten ilmoille kauppaan ja kaduille. Ei.

Ei lateksit vaan spandexit 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lateksit vaan spandexit 😁

Jaa. Whatever. …

• Anonyymi

Ja minä en voisi olla yhdessä naisen joka ei pyöräile edes kuuden hehtaarin tontilla.

• Anonyymi

Monestiko tuommoinen maastopyöräilijäkin on ajanut jyrkänteeltä alas.

• Anonyymi

Miesten pitää harrastaa lentämistä.

• Anonyymi

Minusta Naiset mitkä ei harrasta pyöräilyä ovat aivan kamalia.

• Anonyymi

Pyörän huolto on aivan turhaa rahan hävikkiä.

• Anonyymi

Riippuu, mitä huoltaa.

• Anonyymi

Neljä pyörää alle.

• Anonyymi

Pyörävlogit ovat aivan kauheita.

• Anonyymi

Pyöräilijöillä lienee ainoa tavoite omista oikeuksista kiinni pitäminen.
      t. Jari

• Anonyymi

He ajavat päin autoja kun pitävät kiinni tekaistuista oikeuksistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ajavat päin autoja kun pitävät kiinni tekaistuista oikeuksistaan.

Kärpäslasit päässä.

• Anonyymi

Homot ja naiset pyöräilee. Mies ajaa autolla.

• Anonyymi

Naiset ajaa hevosella ja raipalla (ks. Olympialaiset).

• Anonyymi

En ole fillarikommunisti. En aja pyörällä

• Anonyymi

Poljen vuodessa 6000 km ainakin. Joka päivä kuljen fillarilla joka paikkaan. En käytä bussia enkä taxeja. Fillari on halpa väline joka säästää tuhansia euroja rahaa. Päivässä poljen vähintään 20 km, monesti 40 km kauppaan, asioille, harrastuksiin menen aina fillarilla.

• Anonyymi

Mahtaa olla p*rse ruvella.

• Anonyymi

Juu ja olet autoilijoiden jaloissa siten.

• Anonyymi

Itsekkin miettinyt jospa rupeais harrastaa pyöräilyä ja ostais vanhan käytetyn kippurasarvisen ja ostais siihen mittarin ja tekis aina silloin tällöin jonkun lenkin ja yrittäis pitää jonkun keskinopeuden esim vaikka joku 3-5 km lenkki ja 10 km/h keskinopeuden ja kun kunto kasvaa niin lisää keskinopeutta mut kai täytyy olla paljon vaihteita kun ylämäkiä vastatuulta alamäkiä tasaista myötätuulta täytyy nyt miettiä joku harraste olis kiva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajeletko useinkin autollasi pyörätiellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajeletko useinkin autollasi pyörätiellä?

Minä ajan siellä missä tie on välillä kapeampaa, välillä leveämpää. Sieltä mistä vaan pääsee, mutta niin pyöräilijätkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaa olla p*rse ruvella.

Sivusta vain kommentoin. Ei ole, pyöräilystä saa hyvän mielen. Harrastus, joka tuottaa vain hyviä asioita sitä harrastavalle. Vaikea ajatella edes, kumppaniksi ihmistä, joka suhtautuu pyöräilyyn kielteisesti? Herättää epäilyjä, mitä muuta yllättävää voi olla odotettavissa toisessa, jos suhtautuminen on kielteistä? Liike on lääke ja pyöräily on myös terapeuttinen kokemus. Eli hyvä lähtökohta elämälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta vain kommentoin. Ei ole, pyöräilystä saa hyvän mielen. Harrastus, joka tuottaa vain hyviä asioita sitä harrastavalle. Vaikea ajatella edes, kumppaniksi ihmistä, joka suhtautuu pyöräilyyn kielteisesti? Herättää epäilyjä, mitä muuta yllättävää voi olla odotettavissa toisessa, jos suhtautuminen on kielteistä? Liike on lääke ja pyöräily on myös terapeuttinen kokemus. Eli hyvä lähtökohta elämälle.

Lenkkikenkä on lääke. Pyöräilijä sen sijaan, se se vasta epäilyttävä onkin! Monesti parisuhteessa pyöräilijä haluaa tuoda sen pyöränsä ensin eteiseen, sitten makuuhuoneeseen, pian pyörä on pöydän vieressä juhlapäivällisilläkin ja maksaa enemmän kuin auto!

Kävele tai juokse ihminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lenkkikenkä on lääke. Pyöräilijä sen sijaan, se se vasta epäilyttävä onkin! Monesti parisuhteessa pyöräilijä haluaa tuoda sen pyöränsä ensin eteiseen, sitten makuuhuoneeseen, pian pyörä on pöydän vieressä juhlapäivällisilläkin ja maksaa enemmän kuin auto!

Kävele tai juokse ihminen!

Jokainen tekee niin kuin parhaimmaksi näkee? Olen minäkin lenkkeillyt eikä sekään huono vaihtoehto ole. Pari puolimarathonia olen juossut elämäni aikana. Silti koen pyöräilyn enemmän omaan mieleen sopivalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen tekee niin kuin parhaimmaksi näkee? Olen minäkin lenkkeillyt eikä sekään huono vaihtoehto ole. Pari puolimarathonia olen juossut elämäni aikana. Silti koen pyöräilyn enemmän omaan mieleen sopivalta.

Pysypä sitten pyörätiellä. Ei autoilijoiden sekaan hillumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyörätiet on keksitty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyörätiet on keksitty.

Ei se auta jos niitä ei käytä.

• Anonyymi

Nyt on kesä ja lämmin. Missä nää intoilijat on, kun on talvi ja pakkanen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kesä ja lämmin. Missä nää intoilijat on, kun on talvi ja pakkanen?

No pyörän kanssa parta huurussa siellä -25 ssä kun autoilijalla puhaltaa lämmin puhallin ja lampaantalja lämmittää lankkua. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkin miettinyt jospa rupeais harrastaa pyöräilyä ja ostais vanhan käytetyn kippurasarvisen ja ostais siihen mittarin ja tekis aina silloin tällöin jonkun lenkin ja yrittäis pitää jonkun keskinopeuden esim vaikka joku 3-5 km lenkki ja 10 km/h keskinopeuden ja kun kunto kasvaa niin lisää keskinopeutta mut kai täytyy olla paljon vaihteita kun ylämäkiä vastatuulta alamäkiä tasaista myötätuulta täytyy nyt miettiä joku harraste olis kiva

Oikein ala vain pyöräilemään ja huomaat miten miellyttäväävää on kulkea pyöräillen kesällä kauniin luonnon keskellä.Itse 80v ja hulluna tykkään pyöräilystä ja nytkin odotan uutta yksvaihteista 28" mumomallista polkupyörää kesän retkille.Pysyn pystyssä vielä Sähköskuutillakin (ilman apupyöriä).

• Anonyymi

Joo näitä ei jaksa. Myy pyörä pois. Voi tulla vielä ihan kiva :)

• Anonyymi

Muna on mankeloitu eikä jöpötä ennää, täytyy vaihtaa potkulautaan.

• Anonyymi

Naiset haluavat miehen, joka kuljettaa heitä autolla. Eivät he pyörän takaritsille halua.

• Anonyymi

Naisellakin voi olla oma fillari, kävikö semmonen mielessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisellakin voi olla oma fillari, kävikö semmonen mielessä?

Ei tuu ei oo. En sano kyllä enkä sano joo.

• Anonyymi

Takaritsi sattuu py llyyyn :(

• Anonyymi

Sellaiset naiset vähemmän mieleen. Jokainen tekee mieleisiä asioita ja katsoo sitten, onko vaikutus mikä vastapuoleen? Parempi, et erimielisyydet tulee alussa kuin vasta lopussa julki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiset naiset vähemmän mieleen. Jokainen tekee mieleisiä asioita ja katsoo sitten, onko vaikutus mikä vastapuoleen? Parempi, et erimielisyydet tulee alussa kuin vasta lopussa julki.

Mies, joka tykkää pyöräilystä ei sovi naiselle, joka inhoaa pyöriä. Selvällä suomenkielellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu ei oo. En sano kyllä enkä sano joo.

Minä ainakin kierrän kaukaa sellaiset naiset ketkä eivät pyöräile

• Anonyymi

Joka päivä kulje ja vuodessa about 3000-5000 km jo yli kymmenentuhatta vuotta ja mikäs tässä nivelet koivet kunnossa.

Onko järkeä ajaa 5km työmatkaa autolla...?

• Anonyymi

Täytyykö vuosittain ostaa uusi pyörä kun 5000km on aika paljon eli kestääkö pyörä esim keskiö tai runko ym

• Anonyymi

No totta h vetissä on. Kuka hullu umpihankeen pyörällä lähtee kysyn vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No totta h vetissä on. Kuka hullu umpihankeen pyörällä lähtee kysyn vaan.

Tosi on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyykö vuosittain ostaa uusi pyörä kun 5000km on aika paljon eli kestääkö pyörä esim keskiö tai runko ym

Rattaat ja ketjut menee itsellä vaihtoon kerran vuodessa, kun pyöräilen 6-7000km. Muuten vuosihuollolla pärjää koko vuoden, paitsi muutama renkaan paikkaus/ vuosi. Hyvä pyörä niin ei tarvi turhia säätöjä tehdä kesken pyöräilykauden. Voi keskittyä vain pyöräilyyn.

• Anonyymi

Pyöräilijöiden vaatteet haisevat pahalle. En voi sietää.

• Anonyymi

Kuu,e se pesukonekin jo keksitty ja vaatteet voi pestä,niinkuin vaikka ne pikkarit ja ovat taas raikkaat uusiin seikkailuihin

• Anonyymi

meinasin ostaa maasto sähköpyörän mutta samalla hintaan sai kiinalaisen 250 crossipyörän, aivan kuntoilu mielessä,

• Anonyymi

Osta se fatlike.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta se fatlike.

Onkohan se raskas ajaa? …valtavat renkaat 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan se raskas ajaa? …valtavat renkaat 🤔

Se on aivan helvetin raskas, talvella semmoinen nuori mies joutui ajaan jo seisaaltaan tasasellaki, että pääsi ylipäätä eteenpäin. Oli varmaan ihan jäässäki koko paska. Niistä menee kevytpolkusella mummopyörällä ohi. Naurettavaa pelleilyä.

• Pyöräilevät miehet 😍❣
      Itse pyöräilin paljonkin aiemmalla asuinpaikkakunnalla. Vedin myös lapsia pyöräkärryssä, mennen tullen. Mutta kun nykyisessä asuinpaikassa ei ole kunnon pyöräteitä lähistöllä, se on jäänyt. Sen sijaan teen 5km: n kävelylenkin päivittäin hyvällä sykkeellä ja pyrin ylittämään sen suositellun 10 000 askelta päivässä. Lähes aina sen ylitänkin. Ilman äänikirjoja en varmaan malttaisi kävellä, säässä kuin säässä, mutta ne vetävät aina matkaan. 😎Juoksemista inhoan, jos ei lyhyitä sprintti- matkoja lasketa.

• Anonyymi

Minulla on gravel/cyclocross-pyörä, maastopyörä sekä halvempi hybridi pyörä, joka toimii "terassi" -pyöränä tai jos vain käy kaupassa. Kaikkia tulee käytettyä, riippuen fiiliksestä. Kerran pari viikossa pyöräilen. Kesällä välillä enemmän.

• Anonyymi

Minulla on ukin aikainen kun täällä vielä käsin raivattiin ja kaskea poltettiin. Riiuureissupyörä, taitaa olla SA-mallia.

• Anonyymi

Soutu on kova laji. Kokeilkaapa ihan äkkiseltään.

• Anonyymi

Tais ikää reilusti alle 10v kun ekan kerran soutuveneen airoissa olin,harmi vain nytkin soutuvene nököttää venepaikalla ja itse hutsinnevadassa,

• Anonyymi

Autoilu on pelkureille, peloissaan istuvat peltikopin sisällä hehehh

• Anonyymi

Hehehh.

• Anonyymi

Onko pakko olla sisällä? Mulla on kattoluukku, huutelen siitä singertäville heinäsirkoille.

• Anonyymi

Pyöräs pitää olla 21 vaihdetta että pääsee kovaa vauhtia. Joka päivä pyöräilen mutta jos työkkäristä soittavat ja sanovat että töihin pitää mennä niin sano etten omista fillaria joten en voi ottaa työtä vastaan. Bussit on liian kalliitakin.

• Anonyymi

Ilmoitan sinne, että sulla on pyörä. Ja siinä on noin monta vaihdetta, että olet nopein ja teet mielellään aamuvuorot.

• Anonyymi

Miten tämä liittyy sinkkuuteen?

Hybridi kaikkeen käyttöön. Sport tracker reitin pituuden ja nopeuden seurantaan älypuhelimella. 😃

• Anonyymi

Vaihtelevasti. Reilu tonni takana kilometrejä tänä kesänä. Pyöräilykausi menee yleensä aina pakettiin lokakuussa, silloin ei ole enää kivaa fillaroida.

• Anonyymi

Erinomainen harrastus. Suosittelen. Helppo määritellä rasitus ajettaessa (kadenssi, vaihteet, maasto). Hyvä lihashuoltoon ja keuhkojen kapasiteetin nostoon, verenkiertoon ylipäänsä. Tasapaino ja refleksit kehittyy. Sopii myös erittäin hyvin vanhemmille ihmisille, joilla esim. kulumia. Ei rasita läheskään yhtäpaljon, kuin kävely/juoksu tms. Nopeampi, kuin auto kaupunkiliikenteessä, eikä saastuta ja kunto samalla nousee.

• Anonyymi

Ajan lähes joka päivä pyörällä, 4-24 kilometriä on matkojen pituudet. Bussia en ole käyttänyt vuosikausiin. Talvella myös, viime talvena -27 olin vielä lähdössä, mutta pyörä oli liian jäässä. -15 pakkasta ihan piece of cake. Talvella yksivaihteinen, nykykielellä sinkula paras, kun ne vaihteet jäätyy ja temppuilee. Pyörä on minulle kulkuneuvo, ei mikään kuntoiluväline. Katsoin kerran suu auki ikäistäni ihmistä joka kertoi ettei ole pyöräillyt sitten nuoruusvuosien, ihmiset todellakin elävät eri todellisuuksissa. Pyöräily nyt suosittua, tori.filtä saa hyviä pyöriä muutamalla satasella.

• Anonyymi

Pyörä pitää olla että pääsen naisen luokse rakastelemaan. Olen minä varmaan 6000 km tänä vuonna polkenut koska kalastan usein ja veneelle on 10 km. 200 kalastusreissua tulee vuoden aikana joten siinä tulee jo 4000 km poljettua.

• Anonyymi

Ulkopyöräily on kesä- ja kotiseutuharrastus. Tänä kesänä olen tehnyt aikuisiän pyöräilyennätyksen; kymmeniä kilometrejä kesässä (Jopolla). Viikottain käyn salipyöräilemässä. Harrastin lajia hyötyliikuntana 25 vuotta kesät talvet 🚴‍♀️. Sisäpyöräily on parasta, kun ei tarvitse kypärää eikä pysähtyä liikennevaloihin ja saa ajella vuoristotietä juuri silloin kun haluaa..

- Sheena

• Anonyymi

Sheena Easton?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sheena Easton?

Punk rocker.

- Sheena

• Anonyymi

Nyt pitee vähän pittee ajatustaukoa.

Pyöräilen mieluimmin alueilla joilla ei ole liikennettä.

Käyn myös silloin tällöin päiväkävelyllä.

Kunhan kelit sallii , suatan vähän ajellakkin pyörällä mutta ei vain voimat riitä ennee ihan älyttömyyksiin.

Se on muutenniin niin satunnaista että milloin pyöräilen.

Jos on poutap7lvee,niin silloin.

Lasit piässä😐

• Anonyymi

Joo reilu 100km/ vko oli viime vuoden pyöräillyt. Suosittelen niille, jotka eivät ole vielä löytäneet pyöräilyä. Hyvä fiilis tulee, ku maisema vaihtuu.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      135
      6191
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4386
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2861
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2808
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      35
      1427
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1427
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1251
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe