Niinku mitä järkee

Anonyymi

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tommosten naisten perään miehet sitten kuolaa.

• Anonyymi

Nainen halusi ketun silmät.

• Anonyymi

Joo jännänaisen.

• Emmä. Ainiin enhän mä ole oikea mies. Hups. Mut silti, ei mun makuun nuo.

• Anonyymi

Katsoin videon ja naisen oma mies säikähti naista leikkauksen jälkeen.

• Toki kauneusleikkauksilla kurppaantumista voi siirtää jonninverran, mutta tosiasia että se on kaikilla edessä.

Joskus pieni operaatio todella kaunistaa..
      Ennen ja jälkeen

https://www.viikonloppu.com/talta-julkkikset-nayttivat-ennen-kauneusleikkauksia-ja-niiden-jalkeen-ero-on-valtava/

Mutta taas kun mennään liian pitkälle..
      Hieman liian pitkälle

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailman-jarkyttavimmat-kauneusleikkaukset-katso-hirviogalleria/2996940#gs.8m56co

Tässä taas kun on mennyt jo ihan vituiksi koko homma...

https://vivas.fi/kauhea-kuvakooste-ihmisista-joiden-kauneusleikkaukset-ovat-menneet-pieleen/

Ja miksikö ihmiset menevät kauneusleikkaukseen..?
      Näyttääkseen paremmalta.
      Mielestäni se ja sama kun lopputuloksena on kuitenkin se, että krematorioon tai mullan alle tie vie kumminkin.

• En jaksa ymmärtää kauneusleikkauksia. Kirurgilla pitäisi olla todella hyvä estetiikan taju, että uskaltaisin luottaa naamani tai kroppaani hänen huomaansa. Jopa hammasimplantit ja ne jotkut mesolangat epäilyttää, mitä jos ne näyttäiskin tekareilta ja kiristyksiltä😬 Ei vaan tule mieleen yhtäkään täysin onnistunutta kauneusoperaatiota kellään julkkiksella. Mutta johtunee tietysti siitä, että sitä ei vaan erota, kun operaatio on onnistunut? Miksi siis tuhlata rahaa turhuuteen, jota ei ees huomaa.

• Anonyymi

Jokainen taaplaa tyylillään. Kyllä mä ymmärrän jos joku halua hieman muokata vartaloaan tai kasvojaan, koska ei hyväksy itseään, eikä tunne oloaan hyväksi naturellina. Mutta kun se muokkaus menee toiseen äärilaitaan, kuten Jessica Alvesilla ensin miehenä ollessaan, ja nyt sukupuoltaan naiseksi vaihtaneena, tai tää Katie Pricella, ym muilla jatkuvasti kauneuskirurgiassa ravaavilla, alkaa siinä vaiheessa ymmärrys katoamaan.

Addiktiohan sekin on, jos ei mikään tulos riitä, vaan jatkuvasti pitää ravata leikkauksissa muuttamassa ulkonäköään yhä uudelleen ja uudelleen.

Ennen kun kukaan alkaa väittämään että paraskin puhuja, niin yksikään mun leikkauksista ei ole tehty kosmeettisten syiden takia, kuten peffan- tai kulmien kohotus, ihon kiristys jne, ellei sellaiseksi lasketa ihonsiirtoa paljaan kudoksen päälle. Se kudos tosin ilman päällä suojana olevaa ihoa tulehtuu helposti, josta seuraa hengenvaarallisia tilanteita. Jos jokaista leikkausta ei olisi ollut sillä hetkellä pakko tehdä terveydellisistä syistä kun ne tehtiin, en olisi niihin edes suostunut. Moni niistä leikkauksista pelasti kävelykyvyn, tai sen ansiosta sain pitää jalkani, poisti polvesta kivut ja pettämisen tunteen kävellessä jne, ja siten ei liity kauneuskirurgiaan mitenkään.

L.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      50
      5619
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      44
      4342
    3. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      144
      3776
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      91
      3630
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      70
      2854
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      105
      2497
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      56
      1816
    8. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      226
      1646
    9. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      39
      1635
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1418
    Aihe