Niinku mitä järkee

Anonyymi

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tommosten naisten perään miehet sitten kuolaa.

• Anonyymi

Nainen halusi ketun silmät.

• Anonyymi

Joo jännänaisen.

• Emmä. Ainiin enhän mä ole oikea mies. Hups. Mut silti, ei mun makuun nuo.

• Anonyymi

Katsoin videon ja naisen oma mies säikähti naista leikkauksen jälkeen.

• Toki kauneusleikkauksilla kurppaantumista voi siirtää jonninverran, mutta tosiasia että se on kaikilla edessä.

Joskus pieni operaatio todella kaunistaa..
      Ennen ja jälkeen

https://www.viikonloppu.com/talta-julkkikset-nayttivat-ennen-kauneusleikkauksia-ja-niiden-jalkeen-ero-on-valtava/

Mutta taas kun mennään liian pitkälle..
      Hieman liian pitkälle

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailman-jarkyttavimmat-kauneusleikkaukset-katso-hirviogalleria/2996940#gs.8m56co

Tässä taas kun on mennyt jo ihan vituiksi koko homma...

https://vivas.fi/kauhea-kuvakooste-ihmisista-joiden-kauneusleikkaukset-ovat-menneet-pieleen/

Ja miksikö ihmiset menevät kauneusleikkaukseen..?
      Näyttääkseen paremmalta.
      Mielestäni se ja sama kun lopputuloksena on kuitenkin se, että krematorioon tai mullan alle tie vie kumminkin.

• En jaksa ymmärtää kauneusleikkauksia. Kirurgilla pitäisi olla todella hyvä estetiikan taju, että uskaltaisin luottaa naamani tai kroppaani hänen huomaansa. Jopa hammasimplantit ja ne jotkut mesolangat epäilyttää, mitä jos ne näyttäiskin tekareilta ja kiristyksiltä😬 Ei vaan tule mieleen yhtäkään täysin onnistunutta kauneusoperaatiota kellään julkkiksella. Mutta johtunee tietysti siitä, että sitä ei vaan erota, kun operaatio on onnistunut? Miksi siis tuhlata rahaa turhuuteen, jota ei ees huomaa.

• Anonyymi

Jokainen taaplaa tyylillään. Kyllä mä ymmärrän jos joku halua hieman muokata vartaloaan tai kasvojaan, koska ei hyväksy itseään, eikä tunne oloaan hyväksi naturellina. Mutta kun se muokkaus menee toiseen äärilaitaan, kuten Jessica Alvesilla ensin miehenä ollessaan, ja nyt sukupuoltaan naiseksi vaihtaneena, tai tää Katie Pricella, ym muilla jatkuvasti kauneuskirurgiassa ravaavilla, alkaa siinä vaiheessa ymmärrys katoamaan.

Addiktiohan sekin on, jos ei mikään tulos riitä, vaan jatkuvasti pitää ravata leikkauksissa muuttamassa ulkonäköään yhä uudelleen ja uudelleen.

Ennen kun kukaan alkaa väittämään että paraskin puhuja, niin yksikään mun leikkauksista ei ole tehty kosmeettisten syiden takia, kuten peffan- tai kulmien kohotus, ihon kiristys jne, ellei sellaiseksi lasketa ihonsiirtoa paljaan kudoksen päälle. Se kudos tosin ilman päällä suojana olevaa ihoa tulehtuu helposti, josta seuraa hengenvaarallisia tilanteita. Jos jokaista leikkausta ei olisi ollut sillä hetkellä pakko tehdä terveydellisistä syistä kun ne tehtiin, en olisi niihin edes suostunut. Moni niistä leikkauksista pelasti kävelykyvyn, tai sen ansiosta sain pitää jalkani, poisti polvesta kivut ja pettämisen tunteen kävellessä jne, ja siten ei liity kauneuskirurgiaan mitenkään.

L.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      135
      6191
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4386
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2861
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2808
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      35
      1427
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1427
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1251
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe