Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. No+tuota,+olen+aina+inhonnut+vaaleanpunaista,+siis+lapsesta+asti,+eikä+se+väri+edes+sovi+itselle.+Blondit+näyttää+vaaleanpunaisessa+pikku+possuilta+:)Mutta+kun+menin+opiskelemaan+taidekouluun,+mietin+miten+erotun+siinä+mustavalkoiseen+pukeutuvassa+porukassa+silloin+80-luvun+lopulla.+Sitten+keksin+mielestäni+nerokkaan+idean;+värjään+valkoiset+farkkuni+vaaleanpunaiseksi.+Ajattelin,+että+se+olis+siinä+koulussa+tosi+radikaalia.+Mustat+vaatteet+muuten,+mutta+pinkit+farkut+mustan+yläosan+kanssa...Vaikka+siis+inhosin+vaaleanpunaista.++Öö,+joo,+Yksissä+bileissä+niitä+käytin.+Ei+tainnut+oikein+olla+cool.+Koska+olin+suunnilleen+koulun+nuorin,+niin+ne+katsoivat+vain+että+ok,+pikkulikka+pukeutuu+pinkkiin+:D+Pinkit+farkut+hävisivät+jonnekin,+en+tiedä+minne..
  2. Tuntuu+vieraalta+ja+vaikeasti+määriteltävältä+käsitteeltä.+Mun+nyxä,+jonka+kanssa+olen+ollut+n.+25+vuotta+ilmoitti+seurustelumme+alkuvaiheessa,+että+vaikka+hänessä+on+monenlaista+vikaa,+niin+mustasukkaisuus+hänen+suhde-ominaisuuksistaan+puuttuu.+Koska+olin+aiemmin+ollut+yhdessä+neljä+vuotta++sairaalloisesti+mustasukkaisen+kanssa,+ajattelin,+että+enpä+usko+ihan+heti+tähän.+Mutta+niinpä+se+vain+piti+paikkaansa+:)++Vaikka+ei+olla+mikään+riitelemätön+ihannepari+match+made+in+heaven,+niin+tän+25+vuoden+aikana+ei+varmaan+yhtäkään+riitaa+ole+tullut+aiheesta+mustasukkaisuus.+Enpä+siis+itsekään+ole+hänestä+ollut+mustasukkainen,+vaikka+joskus+aiemmissa+suhteissa+olisin+ollutkin.+Tämä+on+ollut+minulle+suuri+helpotus.+On+ollut++tän+25+vuoden+aikana+elämässä+ja+perheessä++sen+verran+muuta+murehdittavaa+ja+stressiä,+että+jos+olisi+vielä+puolin+ja+toisin+ollut+jotain;+"mitä+sinä+teit+siellä+ja+miksi+olit+niin+kauan+ja+mitä+juttelit+sen+kanssa"-+kyselyä+ja+tilitystä,+niin+kamelin+selkä+olis+katkaistu+jo+monta+kertaa.+Kyllä+molemmat+tietysti+ovat+sitä+mieltä,+että+seksielämä+on+vain+meidän+kahden+välistä,+eikä+siihen+mitään+muita+mukaan+sotketa,+mutta+olisi+kyllä+vaikea+kuvitella,+miehen+ilme,+kun+istuttaisin+hänet+pöytään+ja+alkaisin+tilittää+tai++kuulustella+jostain+mikropettämisestä.+Hyvähän+se+vaan+on,+että+puolin+ja+toisin+on+muitakin+sosiaalisia+kontakteja.+Saa+vähän+perspektiiviä+molemmat.+Sitäkin+mulle+on+sanottu,+että+jos+joskus+hairahtuisin+fyysisesti++pettämään,+niin+mielellään+en+tulisi+sitä+heti+kaatamaan+hänen+niskaansa,+vaan+vasta+sitten,+jos+sitä+seuraisi+meidän+suhteen+päättyminen+tai+jos+haluaisin+vaihtaa+kumppania+.+Tai+tietysti+jos+olisi+muodostumassa+toinen+suhde.+Samaa+ajattelen,+että+jos+mies+näin+erehtyisi+vaikka+kännissä+tekemään,+niin+kärsitköön+sitten+yksin+tunnontuskissaan.+Molemmat+olemme+sen+verran+syyllistyviä+ja++herkän+omantunnon+omaavia,+että+tiedän,+että+siinä+olisi+tunnontuskissa+pyörimistä+riittämiin.+Miksi+siinä+pitäisi+toiselle+vielä+kärsimystä+aiheuttaa+kertomalla,+vain+siksi+että+se+helpottaa+omaa+oloa?