jota rakastaa, on parempi rakastaa sitä, jonka on saanut.
Jos ei voi saada sitä,
54
102
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele rakastamaan mitä sinulla on ♥️
- Anonyymi
Kädet ovat taivaallinen syntymälahja.
Jännä ajatus. Entäs, jos rakastaa yhtä yhdellä tavalla ja toista toisella tavalla? :P
- Anonyymi
Kaikista paras on se, että keskittää rakkauden itseensä ja läheisiin ihmisiin.
Kaikki muu on turhaa Rakkausasioita ei voi kukaan ulkopuolinen tarkkailija määrätä.
- Anonyymi
Ei tosiaankaan😊
- Anonyymi
Kammottavaa, itsesäälistä melankoliaa.
En itse haluaisi olla tuollainen korvikerakkaus ikinä kenellekkään.
Mieluummin kaadun hautaan ypöyksin, kun tyydyn kaveriliittoon.
Makunsa kullakin, pääasia, että on tyytyväinen👍- Anonyymi
Yksinhän sinä sinne olet matkalla kun et mitään parisuhteesta näytä ymmärtävän. Minäminä ja mulle kaikki tyyppi 😂
- Anonyymi
Huh, kauhea ajatus.
En koskaan enkä milloinkaan voisi TYYTYÄ johonkin korvikkeeseen vain sen takia joku on!
En halua "saada" ketään, jos parisuhteen haluan niin ihmisen kanssa jonka kanssa perustamme vapaaehtoisen molemminpuoliseen kiintymykseen, ystävyyteen, yhteenkulluvaisuuteen ja rakkauteen perustuvan suhteen, ei siihen että joku on oltava ja olkoot se nyt sitten tuo, kun sitä jota haluaisin en saa!
Ja koska sellaista ihmistä en vielä ole tavannut, elän mielekästä hyvää elämää yksin. En todellakaan ota paremman puutetta!- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Paremman puute on vain sinun päässäsi, aloituksesta sitä ei näkynyt.
- Anonyymi
Lentokapteenit on niin harvassa, yksin joudut olemaan.
- Anonyymi
Jos nyt lähestymme aihetta parisuhdevinkkelistä, vaikka tässä käytetäänkin se-pronominia, jolla ei yleensä ihmisiin viitata, niin lausun asiasta seuraavaa. "Jos ei voi saada sitä, jota rakastaa" on tässä yhteydessä ehdoton olettama. Ehkä se toinen on kuollut, ehkä ei vain rakasta takaisin tai mitä ikinä onkaan, niin sitä/häntä ei vain voi ikinä saada kanssaan parisuhteeseen. Rakastaa voi silti. Ikuisesti vaikka. (ja minä rakastin häntä. Rakastan vieläkin. Rakastan aina. Muistot tulvahtavat mieleen tämän tästä. Mitä hän sanoi. Miltä hän tuntui. Rakastan, rakastan aina.)
"On parempi rakastaa sitä, jonka on saanut"
Elämässä tapahtuu asioita, emmekä läheskään kaikkiin voi itse vaikuttaa. Elämä antaa, elämä ottaa. Elämältä saa jotain. Kaikkea ei saa, vaikka laulussa niin väitetäänkin. Lyriikoissa useinkin kerrotaan epätosia toteamuksia. Tosin suhteelistahan tämäkin on: kaikki on yhdelle totaalisesti kaikki ja toiselle kaikki voi olla yks muija, jonka vie alttarille. On kuitenkin aina parempi rakastaa. Rakastaa sitä, mikä on lähellä, näyttää tunteensa. Tunne, rakasta.- Anonyymi
Oletko sitä mieltä, että suhteessa tärkeintä on se, mitä sinä tunnet?
Ei se, mitä yhdessä tunnetaan? - Anonyymi
Tuossa olen toki samaa mieltä, että tunteiden näyttäminen ja tunteminen on tosi tärkeää💟💟💑
Tunteiden sivuuttaminen ei ole aina ihan viisasta. Tulee pian tunnekylmyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa olen toki samaa mieltä, että tunteiden näyttäminen ja tunteminen on tosi tärkeää💟💟💑
Tunteiden sivuuttaminen ei ole aina ihan viisasta. Tulee pian tunnekylmyys.Ei tunnekylmyydessä mitään vikaa ole. Eipähän satu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnekylmyydessä mitään vikaa ole. Eipähän satu.
Eikä tule hölmöiltyä tunnekuohuissa👍
Eilen join itkuviinat, tänään taas hommiin👌☀ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnekylmyydessä mitään vikaa ole. Eipähän satu.
Tai sitten jompaa kumpaa tai molempia sattuu kunnolla ja pitkään. Ehkä koko loppu iän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten jompaa kumpaa tai molempia sattuu kunnolla ja pitkään. Ehkä koko loppu iän.
Voin senkin ottaa, jos paras meni jo.
Ainakin kipu jäi.
- Anonyymi
Älä rakastu sellaiseen, jota et voi saada. Hyvin yksinkertaista.
- Anonyymi
Älä kerjää huomiota. Hyvin yksinkertaista.
- Anonyymi
Ei sydäntä voi määräillä. Joskus vaan rakastuu, myös sellaiseen, jota ei edes halua saada. Parisuhteeseen kun tarvitaan paljon muutakin kuin rakkaus.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Voi voi. Niin kun hölmö sydän sitä tajuaisi ottaa huomioon, saako vai ei. :)
Paskapuhetta. Kyllä sydäntään voi ohjailla.
Ihastua toki voi holtittomasti, mutta sen jälkeen on tietoisen valinnan paikka lähteekö tätä ihastumistaan ruokkimaan vai kuolettamaan. Jos haluat ruokkia sitä, niin pyörittele tyyppiä mielessäsi, kuvittele kaikenlaista ja pidä yhteyttä tyyppiin, kohta huomaatkin olevasi rakastunut. Jos taas haluat kuolettaa ihastuksesi, niin toimi juuri päin vastoin ja anna ajan kulua. Kohta huomaat olevasi ohi ihastuksesta.
Eli sydäntään, tunteitaan ja rakastumistaan voi ihan hyvin ohjailla tietoisten valintojen kautta. Anonyymi kirjoitti:
Paskapuhetta. Kyllä sydäntään voi ohjailla.
Ihastua toki voi holtittomasti, mutta sen jälkeen on tietoisen valinnan paikka lähteekö tätä ihastumistaan ruokkimaan vai kuolettamaan. Jos haluat ruokkia sitä, niin pyörittele tyyppiä mielessäsi, kuvittele kaikenlaista ja pidä yhteyttä tyyppiin, kohta huomaatkin olevasi rakastunut. Jos taas haluat kuolettaa ihastuksesi, niin toimi juuri päin vastoin ja anna ajan kulua. Kohta huomaat olevasi ohi ihastuksesta.
Eli sydäntään, tunteitaan ja rakastumistaan voi ihan hyvin ohjailla tietoisten valintojen kautta.Pitiköhän sun vastauksen mennä tuohon anonyymille? Tai saattoi se mullekin tarkoitettu olla. Mutta joo tiedän tuon miten ihastuksista ajan kanssa eroon pääsee.
Kunhan totesin, että hölmö sydän ei sitä siinä vaiheessa erittele, kun se ihastuu johonkin, että saako sen vai ei. Rakastumaan en itseäni päästäisi ellen ole sinkku ja en ole. :)JanK kirjoitti:
Pitiköhän sun vastauksen mennä tuohon anonyymille? Tai saattoi se mullekin tarkoitettu olla. Mutta joo tiedän tuon miten ihastuksista ajan kanssa eroon pääsee.
Kunhan totesin, että hölmö sydän ei sitä siinä vaiheessa erittele, kun se ihastuu johonkin, että saako sen vai ei. Rakastumaan en itseäni päästäisi ellen ole sinkku ja en ole. :)Ihastuminen on muutenkin kontrolloimaton tunne, toisin kun rakkaus joka vaatii tuntemista ja päätöksiä. Jos pidän jostakin ihmisestä tai viehätyn jostakin ihmisestä, se tapahtuu alitajuisesti, koska siinä ihmisessä on silloin ominaisuuksia jotka vetoaa minuun ja saa hänet tuntumaan ihastuttavalta.
Enkä siinä vaiheessa tietoisesti mieti ja säätele mihin suuntaan se tunne menee tai pysty sitä estämään. Se mihin suuntaan sen tunteen kanssa päätän lähteä on sitten se vaihe, jossa mulla alkaa olla jo tahto ja valinta mukana. Ja voin kuljetella tunnetta rakastumiseen päin tai yrittää nyppästä itseni irti ihmisestä, jotta ihastuksen tunteeni alkaa laantumaan.
Sittenkin, jos mitään riitaa ei ole jäänyt pohjalle vellomaan asian tiimoilta asianomaisen kanssa, mikä olis muokannut mun käsitystä epämukavasta tai epäviehättävästä ihmisestä, olen aina yhtä herkillä ihastua uudelleen ihmiseen, josta vain satun tykkäämään ihmisenä.
Ilman ihastumista luultavasti jää moni asia puolitiehen, jos vain päättää joo tämän kanssa mä olen. Eikä ihastumista ole tapahtunut. En usko järki liittoihin, mistä puuttuu tunne. Ne voi toimia, mutta ei niissä ole elämää, sitä sisäistä rikkautta jota mä tarvin omassa elämässä, jotta suhde on parisuhde.JanK kirjoitti:
Ihastuminen on muutenkin kontrolloimaton tunne, toisin kun rakkaus joka vaatii tuntemista ja päätöksiä. Jos pidän jostakin ihmisestä tai viehätyn jostakin ihmisestä, se tapahtuu alitajuisesti, koska siinä ihmisessä on silloin ominaisuuksia jotka vetoaa minuun ja saa hänet tuntumaan ihastuttavalta.
Enkä siinä vaiheessa tietoisesti mieti ja säätele mihin suuntaan se tunne menee tai pysty sitä estämään. Se mihin suuntaan sen tunteen kanssa päätän lähteä on sitten se vaihe, jossa mulla alkaa olla jo tahto ja valinta mukana. Ja voin kuljetella tunnetta rakastumiseen päin tai yrittää nyppästä itseni irti ihmisestä, jotta ihastuksen tunteeni alkaa laantumaan.
Sittenkin, jos mitään riitaa ei ole jäänyt pohjalle vellomaan asian tiimoilta asianomaisen kanssa, mikä olis muokannut mun käsitystä epämukavasta tai epäviehättävästä ihmisestä, olen aina yhtä herkillä ihastua uudelleen ihmiseen, josta vain satun tykkäämään ihmisenä.
Ilman ihastumista luultavasti jää moni asia puolitiehen, jos vain päättää joo tämän kanssa mä olen. Eikä ihastumista ole tapahtunut. En usko järki liittoihin, mistä puuttuu tunne. Ne voi toimia, mutta ei niissä ole elämää, sitä sisäistä rikkautta jota mä tarvin omassa elämässä, jotta suhde on parisuhde.Rakkaan ihmisen tarttee aina jotenkin lumota, muuten se on kuka vaan rivissä. Ja sen voi palauttaa koska vaan riviin. Tunne pitää sen ihmisen lähellä ja läheisenä. :)
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Rakkaan ihmisen tarttee aina jotenkin lumota, muuten se on kuka vaan rivissä. Ja sen voi palauttaa koska vaan riviin. Tunne pitää sen ihmisen lähellä ja läheisenä. :)
Ja yhteiset päätökset.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Nekin, mut laitan tunteen senkin edelle.
Eikö sun mielestä yhteiset päätökset muokkaa parin yhteistä tunnelmaa ja myös yksilön tunteita?
Onhan se nyt melko tärkeä lähtökohta.
Ei jollain perus primääri ja sekondääritunteilla vielä mitään parisuhdetta luoda kestäväksi. - Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ihastuminen on muutenkin kontrolloimaton tunne, toisin kun rakkaus joka vaatii tuntemista ja päätöksiä. Jos pidän jostakin ihmisestä tai viehätyn jostakin ihmisestä, se tapahtuu alitajuisesti, koska siinä ihmisessä on silloin ominaisuuksia jotka vetoaa minuun ja saa hänet tuntumaan ihastuttavalta.
Ilman ihastumista luultavasti jää moni asia puolitiehen, jos vain päättää joo tämän kanssa mä olen. Eikä ihastumista ole tapahtunut. En usko järki liittoihin, mistä puuttuu tunne. Ne voi toimia, mutta ei niissä ole elämää, sitä sisäistä rikkautta jota mä tarvin omassa elämässä, jotta suhde on parisuhde.Tää oli tosi hyvä kommentti.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sun mielestä yhteiset päätökset muokkaa parin yhteistä tunnelmaa ja myös yksilön tunteita?
Ei jollain perus primääri ja sekondääritunteilla vielä mitään parisuhdetta luoda kestäväksi.Ei ne pelkät päätökset riitä. Eikä sellaisen kanssa huvita mitään päätöksiä tehdä, johon ei mitään tunnesidettäkään ole. Työasiat on erikseen, ne ei kuulu parisuhteisiin sellaiset kuviot.
Tärkeä tietysti, muttei aina tarvi olla samaa mieltä tykätäkseen toisesta, eikä päättää yhdessä.JanK kirjoitti:
Ei ne pelkät päätökset riitä. Eikä sellaisen kanssa huvita mitään päätöksiä tehdä, johon ei mitään tunnesidettäkään ole. Työasiat on erikseen, ne ei kuulu parisuhteisiin sellaiset kuviot.
Tärkeä tietysti, muttei aina tarvi olla samaa mieltä tykätäkseen toisesta, eikä päättää yhdessä.Mulle on ihan okei, että mun rakastettu tekee itsenäisiä päätöksiä, joissa hän kuitenkin ottaa huomioon meidän pariuhteen ja minunkin tunteet. Niin teen itsekin.
Kaikkiin asioihin ei tarvitse lupaa puolisolta. Minusta itsenäiset ihmiset kykenee tekemään itsenäisiä valintoja päätöksiä loukkaamatta parisuhteen toista osapuolta päätöksillään. Ja kun mulla on toista kohtaan tunteita, niin tottakai mä sallin hänen tehdä itsenäisiä valintoja päätöksiä, joista hän tulee onnelliseksi.
Jos mulla ei sitä tunnetta olisi, en kai mä hänelle hyvääkään soisi ellei päätös ole vaan mun mieleen tai pakko kompromissi. Voin tinkiä omasta mukavuudestanikin sen verran, että toiselle tulee hyvä mieli.Anonyymi kirjoitti:
Ei jollain perus primääri ja sekondääritunteilla vielä mitään parisuhdetta luoda kestäväksi.Eikö sun mielestä yhteiset päätökset muokkaa parin yhteistä tunnelmaa ja myös yksilön tunteita?
- Missä mielessä tärkeä lähtökohta? Samat arvot on tärkeä lähtökohta, päätökset taas ei aina niinkään. Mutta jos yhteisiä päätöksiä on tehty, niistä pidetään kiinni. Tai sovitaan uudelleen, jos ne on jotenkin mahdottoman oloisia.
Mitään parisuhdetta ei luoda ainakaan mun kanssa ilman tunteita.- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Ei ne pelkät päätökset riitä. Eikä sellaisen kanssa huvita mitään päätöksiä tehdä, johon ei mitään tunnesidettäkään ole. Työasiat on erikseen, ne ei kuulu parisuhteisiin sellaiset kuviot.
Tärkeä tietysti, muttei aina tarvi olla samaa mieltä tykätäkseen toisesta, eikä päättää yhdessä.Työasiat?
Anonyymi kirjoitti:
Työasiat?
Joo, avasin huonosti. Jos siis suhteessa tehdään päätöksiä ikään kuin työsuhteessa. Kliinistä päätösten kanssa pelaamista tarkoitin.
Missä ei ole tunteilla sijaa. Ja ainakaan mulla ei tunteita kasvatella millään kliinisellä päätöksellä, sovitaan että nähdään kaksi kertaa kuussa ja perjantait on vapaita.
Silloin en aio sinua nähdä, no älä näe sitten ja morjes. Jos ihmisellä on tunteet mukana, se pelaa yhteen ihan erilailla, kun ilman niitä. Fakta.JanK kirjoitti:
Joo, avasin huonosti. Jos siis suhteessa tehdään päätöksiä ikään kuin työsuhteessa. Kliinistä päätösten kanssa pelaamista tarkoitin.
Missä ei ole tunteilla sijaa. Ja ainakaan mulla ei tunteita kasvatella millään kliinisellä päätöksellä, sovitaan että nähdään kaksi kertaa kuussa ja perjantait on vapaita.
Silloin en aio sinua nähdä, no älä näe sitten ja morjes. Jos ihmisellä on tunteet mukana, se pelaa yhteen ihan erilailla, kun ilman niitä. Fakta.Ja ihmiset jotka pelkää tunteita ei ole myöskään kohderyhmääni, siksikään ei voisi tulla mitään sellaisen kanssa, joka kuvittele rakentavansa mun kanssa suhdetta liudalla ehtoja ja sopimuksia. Ne suhteet loppuu aina omaan mahdottomuuteensa, toinen on silloin selkeesti virantoimituksessa eikä parisuhteessa mun kanssa.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Silloin en aio sinua nähdä, no älä näe sitten ja morjes. Jos ihmisellä on tunteet mukana, se pelaa yhteen ihan erilailla, kun ilman niitä. Fakta.Tunteitahan voi olla ja liikaakin sitä toista kohtaan ja se voi myös tehdä asioista turhan vaikeita. Varsinkin jos on luottamus pulaa jonka se toinen esim puheillaan tai provollansa luo. Silloinhan siinä pitää jotain sääntöjä ehkä sopia ääneen. En tarkoita tällä suoraan sun kommenttia vaan ihan yleisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Tunteitahan voi olla ja liikaakin sitä toista kohtaan ja se voi myös tehdä asioista turhan vaikeita. Varsinkin jos on luottamus pulaa jonka se toinen esim puheillaan tai provollansa luo. Silloinhan siinä pitää jotain sääntöjä ehkä sopia ääneen. En tarkoita tällä suoraan sun kommenttia vaan ihan yleisesti.
Juu, on sekin mahdollista. Enkä missään nimessä tarkoita ja sano etteikö sääntöjä ja sopimuksia pitäisi olla tai saisi olla. kaikilla jotain yhteisiä pelinsääntöjä yleensä on ja muodostuu ihan itsekseenkin vaivihkaa edes ääneen sopimattomia sääntöjä. Ne vaan lumsahtaa suhteessa molempien puolelta tiettyyn uomaan ja toimii.
Mä kuitenkin ajattelen, että mitä enemmän niitä sääntöjä pitää keskenään laatia ja jatkuvasti jotain ehtoja ja päätöksiä tehdä, se mulle viestii jotenkin ettei se pari ole oikeen toisilleen luontaisesti sopivatkaan? Jos arvomaailma ja tietty kemia kohtaa, niin aika moni asia sujuu ikään kuin itsestään ja loksahtaa kohdilleen ilman vääntöä ja kääntöä.
Ilman pelkoa, että nyt se heti laukkaa jonnekin jotain tekemään mistä saan migreenin, heh. Pitää voida myös luottaa, että se tunne sitoo ja liimaa itsestään ja saa haluamaan molempien hyvää. Jolloin ikään kuin automaattisesti suhteessa vallitsee luottamus ja tietty harmonia, yhteisymmärrys että ei me mennä miten ja mihin sattuu eikä me loukata toisiamme tahallaan. Ja jos me loukataan, me kadutaan ja me osataan pyytää vilpittömästi anteeksi ja olla toistamatta samoja virheitä, koska me välitetään toisistamme ja halutaan meille hyvää ja olla yhdessä.
Nämä on niitä tunteita mitkä minusta ajaa hyvän äärelle. Ja jos ollaan vaan, että kattellaan nyt toimiiko tää sopimussuhde, eikä oikeen olla ihastuttu missään vaiheessa. Toisessa on joo ihan kivojakin puolia, mutta ei se oikeen sydäntä läikäytä, niin emmä usko sellasen suhteen pitkäikäisyyteen. Enkä kestävyyteen.
Se on kuin työsuhde. Tee vittu näin tai lähet kävelee, penniikää en ole susta enää kiinnostunut, mee mihin lystäät. Riviin on helppo heittää toinen takas, jos se ei ole yhtään sun sydämestäs saanu muruakaan.- Anonyymi
Tämä👍
- Anonyymi
No voi myös silleen varovaisemmin lähestyä tuota rakastumisen, rakastumisen tunnetta ja päästää sen täysin valloilleen vasta kun tietää sen olevan mahdollista. Ihastusta voi järjellä kontrolloida kuitenkin, säästää omaa sydäntään.
- Anonyymi
Niin se on kätevää varsinkin silloin, kun katsoo ettei toinen ole samanarvoinen parisuhdesijoitus, kun millaiseksi itsensä kokee😃
Voi kontrolloida tunteitaan ja hivuttaa toisen suostumaan kevyeen suhteeseen oikean parisuhteen sijasta.
Siinä sitten voi kuluttaa omat ihastus ja rakkaustunteensa turvallisesti ja sitoutumattomasti👌
- Anonyymi
Mikähän musiikkikappale tämä oli joka tuli unessa jotenkin mieleen, tämä joku joo Las Vegas -tanssitytten joku Dixie -laulu tai vastaava, tuli iloinen olo loppu-uneksi sekä -yöksi, kokeilen etsiä tuon...
- Anonyymi
... joo tämä laulu juuri heti löytyi show tyttöjen laulu: https://www.youtube.com/watch?v=UNW4Pe6LIhU
- Anonyymi
Rakastava elämäntapa on paras. Rakastetaan kutakin omalla tavallaan.
- Anonyymi
Tuokin aika hyvä kun mies nukkuu niin yrittää painella sormella jotta heräisi...
Itselle sikäli nurinkurinen lausahdus, että ihastus ei muutu rakkaudeksi omalla kohdalla, jos en saa vastarakkautta. Ja jos saan sitä vastarakkautta, niin sittenhän olen jo sen rakkauden kohteen "saanut".
- Anonyymi
Juuri näin. Sitä eivät vaan nykyajan naiset suostu hyväksymään. Rakkaus on rakkaus, oli se sitten tullut kemian ja kipinän myötä tai sitten sitoutumalla ja yrittämällä. Lopputulos voi olla ihan sama ja jälkimmäisessä usein parempikin. Ne, jotka yrittävät, ovat sentään sitoutuneita ja motivoituneita. Kemia-ihmiset ovat vaan ajautuneet suhteeseen ja yleensä myös ajautuvat siitä pois.
Moi oon 12v tykkänään mua vuoden vanhemmasta jätkästä ja me jutellaan sekä pelataan paljon se tykkäs musta viel kaks kuukautta sitte ja mua kiinnosta saada vinkkejä et miten saan sen tykkäämään musta uudelleen? HUOM sen pikkusisko on mun ex bff
Ps.me tykättän kävellä ympäri kaupunkii ja jutella asioista maan ja taivaan välillä kuten esim meidän kavereita ja muusta semmosesta Ja arvostan kans pikku vinkkejäkans vinkkejä koska tää rakastaa pelaamista ja se streamaa ja sul kn yli 500 seuraajaa sekä tää ymmärtää mua enemmän ku mun bff ja on sika luotettava- Anonyymi
aikde sdoivsa sdaonta elokuvsdds Lamboghini, että Ferrari on "wannabe" auto
Ford on tietystikin maatalauskone. - Anonyymi
Ford Mustaqnt mutattoman nmiehejh mekki heh
- Anonyymi
MErsedes-Pens pe3rsee3leen lens ;D arvióltqqn noin 300 euoraq.
- Anonyymi
sininen sinen väti pm on luuserin väri jo sonpeilläja sininen. silmät
- Anonyymi
Tuijota peliin jasa no kertaakin jotqin andeyman...cqndymqn....
Minä tuijoysn iydräni peloyysss nähfä oms kuva ja siyyrn nssms boiyoiyrjs.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site395777Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2165323Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers394452Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto404293SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813766SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään453119Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062440SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het462388