Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Ai+tossa+profiilin+kuvassa?+:D+Ei+varsinaisesti.+Laitoin+tahallaan+kuvan,+jossa+on+tavallinen+kotipaita,+jossa+ei+moni+mua+ole+nähnyt:)+Enkä+siis+ole+ehkä+niin+tunnistettava.
  2. Laaja+kysymys+:)++Mutta+yritän+miettiä.Itse+olen+tykästynyt+jo+lapsena+luonnossa+viihtyviin+ja+pärjääviin+miehiin.+Olin+alakoulussa+se,+joka+lähti+viikonloppuisin+linturetkille,+joita+johti+mukava+miesopettaja.+Olin+joukossa+joskus+ainoa+tyttö,+kun+lintubongarit+olivat++siihen+aikaan+enemmän+poikia.+Myöhemmin+sitten+huomasin+ihastuvani+miehiin,+jotka+jotenkin+muistuttivat+tuota+miesopettajaa,+joka+muutenkin+oli+hyvä+opettaja+ja+kannusti+myös+luovuuteen+ja+taiteellisuuteen:)Miehessä+viehättää+myös+vastakohtaisuus.+Olen+itse+aika+kömpelö+kädentöissä,+mutta+se,+että+mies+osaa+tehdä+jotain+käsillään,+viehättää.+Oli+se+sitten+veistotöitä+tai+jonkun+instrumentin+hallintaa.Luonteessa+minua+viehättää+rauhallisuus+ja+tasaisuus.+Silti+olen+päätynyt+aika+temperamenttisten+ja+lyhytpinnaisten+(en+väkivaltaisten+onneksi)+miesten+kanssa+yhteen.+Isäni+luonne+on+sellainen+ihanne,;+huolehtiva,+vakaa+ja+turvallinen:)+Ehkä+se+on+vähän+epäreiluakin,+että+vertaan+kumppania+isääni.+Isä+on+aina+isä,+voittamaton:)Ulkoisesti+olen+kai+mieltynyt+sellaiseen+laihan+sitkeisiin.+Esim.+Ismo+Alanko+(vielä+edelleenkin)+on+ulkoisesti+kovin+itseä+miellyttävän+oloinen+ja+näköinen.++sellainen+sitkeä+kuikelo+<3+Myös+Teemu+Brunila++ja++Tommi+Korpela+viehättävät+silmää.+Korpela+on+ehkä+vähän+liiankin+komea+ja+raamikas,+mun+makuun.Miehessä+viehättää+myös+se,+että+hänellä+on+oma+elämä+ja+omat+kiinnostuksen+kohteet.+On+todella+okei,+että+mies+viettää+pitkiä+aikoja+harrastuksissaan+(mihin+mun+ei+tarvitse+osallistua)+ja++on+innostunut++asioista,+mitkä+ei+mua+innosta.+Kuitenkin+yhteisiä+juttuja+ja+kiinostuksen+kohteita+pitää+myös+olla,+sekä+suunnilleen+samanlaiset+arvot+.+Hyvä+mies+kohtelee+ainakin+lapsia,+eläimiä+ja+vanhuksia+hyvin.+Mieluiten+mahdollisimman+monia+ihmisiä.+Ja+totta+kai+myös+minua.
  3. Sekin+vielä+siihen+päälle,+äitiys.Kaikkein+ärhäköin+olen+ollut+(miespuolisten+työ)kavereideni++mukaan+silloin+kun+olin+24v.+tiukkapipoinen+vanhapiika+(heidän+sanavalintansa).+Silloin+mua+sai+kuulemma+oikein+pelätä+:D