Palstailevat vaan joka päivä monta tuntia ja monet koko päivän ja yön. Ei ole elämänhallintaa lainkaan joten pitäisi porukkaa ottaa huostaan.
Miksei palstalaisia huostanoteta
23
<50
Vastaukset
Aha.
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä. V.ttu olen hullu!
- Anonyymi
Niin minäkin👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin👍
Teen uuden "performanssin jouluna".
Sen nimi on:"Pukki jo ovellani kolkuttaa" Anonyymi kirjoitti:
Teen uuden "performanssin jouluna".
Sen nimi on:"Pukki jo ovellani kolkuttaa"Etu vai taka ovella?
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Etu vai taka ovella?
No sitä sinä et saa koskaan tietää, vai luuletko että mun ovea kolkuttelet?
Siinäpä vasta vitsi👍
Helvetin rakki, saisit korkeintaan monoa niin että mäjähtäisit rapun seinään kuin löysä paska. Anonyymi kirjoitti:
No sitä sinä et saa koskaan tietää, vai luuletko että mun ovea kolkuttelet?
Siinäpä vasta vitsi👍
Helvetin rakki, saisit korkeintaan monoa niin että mäjähtäisit rapun seinään kuin löysä paska.Hahah, kuumaa. Tssshiiii.. Mutta kiihoittavaa. Saanko lisää monoa? 🤪
- Anonyymi
Gaylord_Focker kirjoitti:
Hahah, kuumaa. Tssshiiii.. Mutta kiihoittavaa. Saanko lisää monoa? 🤪
Et ovi pamahti jo kiinni, lukko helähti kuin kirkonkello sulle hyvästiksi.
Taidan mennä syömään jotain, vähän nimittäin nälkäinen olo😀😆
Hyvät yöt! Anonyymi kirjoitti:
Et ovi pamahti jo kiinni, lukko helähti kuin kirkonkello sulle hyvästiksi.
Taidan mennä syömään jotain, vähän nimittäin nälkäinen olo😀😆
Hyvät yöt!Höh, kiusaaja. Just kun aloin innostua, että nyt niin ei. 😩
Hyvät yöt. 😛😉
- Anonyymi
Miksi sinua ei saada kuriin? Miksi voit kirjoittaa sontaa yleiselle keskustelusivulle?
Etkö osaa elää ilman, että keskityt muihin ihmisiin ja heidän tekemisiin? Onko sinulla vakava ongelma? - Anonyymi
Peukku
Me ei vielä tai enää olla kato sen ikäisiä, että oltaisi huostaanotettavia. Toisaalta liian vanhoja ja toisaalta liian nuoria:) Sen ikäisiä , että voidaan sekoilla palstoilla mielin määrin.
- Anonyymi
Kyllä aikuisestakin voi huoli-ilmoituksen tehdä...
- Anonyymi
Hauska ajatus, kyllä sitä joskus jo kaipaisi käpertymistä naisen viereen päivän päätteeksi. Toisaalta olen jo niin omia polkuja kulkeva et voisi se joka "ottaa huostaan" sotkeutua kengän nauhoihinsa.
Ihan hyvä aloitus, hauska.
AsianVierestä - Anonyymi
Haavisto tulee hakemaan teidät kohta.
Minut saa huostaanottaa. En taistele vastaan.
- Anonyymi
Ette osaa olla enää ilman palstaa.
- Anonyymi
Ja sinä ilman kyttäämistä kuka ja mikä kirjoittaa mitäkin. Säälittävää.
- Anonyymi
Aikoinaan eräs nainen otti minut huostaan. Sanotaan nyt tätä naista vaikka vaimoksi. Ei auttanut ei, silti sekoilin palstoilla ja vedin kiljua. Koska olin huostaanotettu, niin minulla ja vaimolla oli yhteinen tili.
Koska olen paha pukki ja muutenkin vähän idari, niin kerran kävi täten, kun huostaanottajavimo teki reilusti ylitöitä:
Yhteiselle tilille läsähti huostaanottajan palkka, mikä oli yhtä paljon, kuin minun normitili. Siitä innostuneena lähdin ajamaan ylinopeutta puhelin kauppaan. En innoissani laittanut edes turvavyötä.
Ei, tämä ei jatku kuten oletit, mikäli jo arvasit kirjoittajan. Ihan turvallisesti pääsin giganttiin ja takaisin.
Huostaanottaja tuli väsyneenä töistä. Olin ruo'an tehnyt valmiiksi ja siivonnutkin, olihan minulla ns. pitkävapaa. Olin tehnyt jopa jälkiruokaa (suklaamousse) ja ajattelin sen hieman pehmittävän uutisia.
Eineksen jälkeen esittelin uutta puhelintani. Reaktio ei ollut ihan toivottu, se kuului näin: "Mitä vittua! Sinnekkö mun ylityörahat nyt meni?"
Toki keskustelimme hetken vielä kahvikupposen äärellä. Oikeastaan minulla oli se sama motti, mikä on vieläkin. Lähdimme sitten ihan sopuisasti hakemaan hänelle samanlaista puhelinta.
Nykyäänhän se huostaanotto on jo purkautunut. - Anonyymi
On aika olla kiitollinen pyhästä huostaanotosta, ei muuten. Eksytys on todella väkevää.
- Anonyymi
Ei kukaan halua katsella palstalaisia joten pysykää vaan kotona. Teistä olis liikaa vaivaa sossutädeille.
- Anonyymi
Mielelläni huostaan otetuksi, huostaan ottajaksi kelpaa vain..........
- Anonyymi
Entä jos itsenäistyisit ja keskittyisit vain omaan elämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683267
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272333Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301829Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187