Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Johtuu+siitä,+että+ollaan+huomattu,+että+omasta+mielestä+kivannäköinen+ei+ole+välttämättä+naiskaverin+mielestä+komea+tai+edes+ok-näköinen.+Ja+sitten+taas+jonkun+kaverin+mielestä+komea+on+omasta+mielestä+jotenkin+ulkonäöllisesti+epämiellyttävä,+vaikka+muuten+voi+ihan+mukava+tyyppi+ollakin.+Siitä+tulee+sitten+se+mielikuva,+että+ilmeisesti+oma+miesmaku+poikkeaa+muista+ratkaisevasti+eikä+mulle+(muiden+mielestä)+komea+ulkonäkö+siis+ole+merkityksellinen.
  2. En+ole+koskaan+joutunut+pelimiehen+ns.+uhriksi.+Mun+miesmaku+ei+vaan+ole+sen+tyyppinen.+Toisaalta+tunnen+ainakin+kaksi+sellaista+miestä,+joita+pidettiin+ainakin+aikanaan,+nuorempina,+pelimiehinä.+Toinen+oli+yksi+opiskelukaveri,+toinen+tuttu+työelämästä.+Molempien+kanssa+liikuin+samoissa+seurueissa,+joten+heidän+"pelitaktiikkansa"+naisten+suhteen+tuli+tutuksi+😄Aina+sanotaan,+että+pelimiehet+muka+on+oikeasti+kylmiä+naistenvihaajia+ja+saavat+viileydellään+naiset+lakoamaan.+Ei+ainakaan+näissä+tapauksissa.+Kyllä+nää+kaksi+ihan+aidosti+tykkäsivät+naisista+kovasti+niin+henkisessä+kuin+tietysti+etenkin+fyysisessä+mielessä.+Se+se+ongelma+ehkä+olikin,+Naismakunsa+oli+myös+molemmilla+laaja.+Kun+olivat+esim.+baarissa,+olivat+kuin+lapsi+karkkikaupassa;+tuolla+olis+tuommoinen+kirpeä+nuori+karkki,+mutta+tuolla+taas+tuollainen+vanha+tikkari,+toisaalta+tykkään+ton+baarintiskin+edessä+olevasta+pyöreästä+suklaapallosta,+vaikka+kulmikas+salmiakki+viereisessä+pöydässäkin+houkuttais...Sitten+ne+molemmat+käyttäytyivät+juuri+kuin+näpistelevä+lapsi+karkkikaupassa,+kun+myyjä+on+pois+paikalta.+Olen+kuullut+kun+sama+mies+selittää+mun+vieressä+olevalle+naiselle,+miten+tämä+on+älykkäin+ja+kaunein+nainen,+mitä+on+tavannut.+Kun+mies+menee+baaritiskille,+kuulen+kuinka+hän+kuiskuttaa+jollekin+toiselle+naiselle,+että+juuri+tuommoista+hippityylistä+taiteilijanaista+hän+on+aina+halunnut.+Sit+syntyy+näitä+tilanteita,+kun+toinen+(kolmas,+neljäs)+naisista+näkee/+kuulee+jotain,+mitä+ei+olis+pitänyt+kuulla.+Ja+mies+on+ihan+huuli+pyöreänä,+että+mitä+minä+nyt+olen+tehnyt,+eihän+me+seurustella..+Ja+joskus,+kun+tyyppi+oikeasti+seurusteleekin,+sanoo,+että+en+mä+tajunnut,+että+sä+olet+NOIN+mustasukkainen...+Näitä+"hassuja"+tilanteita+tuli+nähtyä..+Usein+🤨Mut+mistä+tunnistaa?+Ei+ainakaan+ulkonäöstä.+kumpikaan+ei+ainakaan+mun+silmään+ollut+erityisen+hyvännäköinen.+Toinen+mm.+enempi+ylipainoinen,+toinen+alipainoinen.+Mutta+supliikki+oli+kyllä+molemmilla+hyvä.++Ja+jotenkin+osasivat+löytää+aina+sellaisen+naisen,+joka+heitä+juuri+kaipasi.+Osasivat+sellaiselle+naiselle+(aika+usein+esim.+juuri+eronnut,+mahdollisesti+yh)+sanoa+just+ne+sanat,+jotka+naiset+halusivat+kuulla.+Ehkä+alitajuisesti+etsivät+naista,+jolla+on+hieman+huono+itsetunto+ja+joille+miehen+rohkaisevat+sanat+olivat+se+valaistuksen+hetki."Jes,+olenhan+minä+sellainen,+en+vain+enää+uskonut+itseeni"+.
  3. Niin+se+taitaa+olla.+Tosin+minusta+tuo+Rita+Behm+tuossa+videolla+on+nimenomaan+kyllä+kaunis,+kasvoista+ja+vartalosta+ja+eleetön,+tyylikäs+pukeutuminen+vielä+korostaa+sitä.