Mitäpä tykkäätte tyylistä tästä,

parille tulee riitaa tai erimielisyyttä ja toinen ottaa ja lähtee ovesta ovet paukkuen eikä hänestä sen koomin kuulu enää.

Onko jättämis tapana ihan reilu tapa, kadota vaan kun kusi lumeen? Ilman mitään selityksiä.

86

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämänlainen toiminta on ghostaamista. Katoamista toisen elämästä. Sen verran yleistä että sillä on nimi.

Se on suhteen lopettaminen ilman sen kummempia selittelyjä, ellei sitten erimielisyyden aikana jo sanottu kaikki tarpeellinen.

Joskus ghostaminen ei edes edellytä sellaista erimielisyyttä jonka toinen huomaa, vaan mielenkiinto suuntautuu yhtäkkiä johonkin muualle, eikä siitä (omasta mielestä) tarvitse ilmoittaa toiselle, tai selitellä ja vastata kyselyihin.

• Pidätkö aikavana tyylinä hoitaa ero?

• Anonyymi

Erittäin epäkorrektia sanoisin.
      Tosin lieneekö korrektimpaa se, että eroa selvitellään, puhutaan, väännetään, käännetään, veivataan ja myllätään vähintään puoli vuotta. Ja aina puhumisen ym. jälkeen itketään eikä nukuta. Siinä ihmispolo hajoaa. Väkisin tulee mieleen, että henkilöiden pitäisi lopettaa kaikki selvittely ja puhuminen. Tuommoinen on yhtä piinaa.

Mainitsemastasi pikaeroista en ole kuullut, mutta tätä jälkimmäistä kuulen paljon. Jos itse pitäisi valita, ottaisin sinun ovet paukkuen eron mieluummin.

• Joo, piina on kamalaa. Repii repimistään rikki, mutta itse kuitenkin tykkään että asiat on silleen puhuttava läpi. Vaikkei just kun ottaa aivoon, mutta kun on rauhoituttu. Niin, että mitään ei jää kaivelemaan.

Että elämä voi jatkua. Mä taas karsastan tota tyyliä, että kadotaan vaan kun kusi lumeen. Etenkin, jos suhde on jo suhde eikä vasta tunnustelua.

• Anonyymi

Itse olen tehnyt näin ja monesti. Jokaisessa tapauksessa on sellaisia luurankoja kaapissa ettei niitä voi sinulle tässä kirjoittaa.

• Okei. 🤐

• Anonyymi

Jokainen toki tyylillään.. Luulis että toisen tavat olisi tulleet tutuksi, ettei olisi yllätys.

Yhden tyypin tiedän, joka vaan lähti eikä ilmoitellut itsestään mitään pariin kuukauteen. Rouva oli kuulemma niin kova manipuloimaan, että pelkäsi päätyvänsä takaisin jos olisi joutunut asiasta keskustelemaan. Sillä oli muistaakseni 5 lastakin, alaikäisiä.

Yleisesti ottaen olisi hyvä puhua asiat selviksi, jos kumppani on muuten ihan tervepäinen tapaus. Mutta kyllä mä haluan kunnioittaa sitäkin, ettei toisella ole enää mitään sanottavaa. Vaikka se puhuminen voi auttaa itseä, toisella on oikeus olla setvimättä enempää. Se voi olla loputon suo, vaikka jonkun narsistin kanssa. Tai toinen voi kokea että kaikki on jo sanottu, ei jaksa enää.

xLiner

• Nojoo, hyvä pointti jos tyyppi on tervepäinen. Kyllä. Jos narsisti, kuten manittiinkin tai väkivaltainen tms. hyökkäävä voi olla viisasta häipyä niille teilleen.

Hyvä, että tuli tääkin puoli esille. Ite keskityin liikaa ihmisiin, jotka on muuten ihan tervepäisiä mutta niin temperamenttisiä ja tyyliin emmä vittu vaan viitti.

Liittyy yhteen irl tapaukseen, mistä en enempää tässä avaa, kun on kaverin juttuja.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Nojoo, hyvä pointti jos tyyppi on tervepäinen. Kyllä. Jos narsisti, kuten manittiinkin tai väkivaltainen tms. hyökkäävä voi olla viisasta häipyä niille teilleen.

Hyvä, että tuli tääkin puoli esille. Ite keskityin liikaa ihmisiin, jotka on muuten ihan tervepäisiä mutta niin temperamenttisiä ja tyyliin emmä vittu vaan viitti.

Liittyy yhteen irl tapaukseen, mistä en enempää tässä avaa, kun on kaverin juttuja.

Täysin tervepäistä olekaan, jokaisella on ongelmansa mutta toisten vaan näkyy selkeämmin. Siksi meillä on herkästi tapana sanoa räjähteleviä pipipäiksi tai kusipäiksi, hankaliksi draamailijoiksi, vaikka sellainen vaitonainen ongelmien välttelijä on psyykkisesti ihan yhtä "pipi". Kumpikaan ei myöskään välttämättä saa aikaan toimivia ihmissuhteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin tervepäistä olekaan, jokaisella on ongelmansa mutta toisten vaan näkyy selkeämmin. Siksi meillä on herkästi tapana sanoa räjähteleviä pipipäiksi tai kusipäiksi, hankaliksi draamailijoiksi, vaikka sellainen vaitonainen ongelmien välttelijä on psyykkisesti ihan yhtä "pipi". Kumpikaan ei myöskään välttämättä saa aikaan toimivia ihmissuhteita.

Juu, kokisin olevani välimalli. Mutta varmaan aika vaikee itekin, jos sen pään otan.

Pitäskö tollasen häipyjän perään soitella?

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Juu, kokisin olevani välimalli. Mutta varmaan aika vaikee itekin, jos sen pään otan.

Pitäskö tollasen häipyjän perään soitella?

Onko se eka riita jonka seurauksena se toinen häipyy eikä siitä koskaan kuulu mitään? Jos se on ottanut yhteyttä aiemmin riidan jälkeen niin varmistaisin ettei vaan ole käynyt mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko se eka riita jonka seurauksena se toinen häipyy eikä siitä koskaan kuulu mitään? Jos se on ottanut yhteyttä aiemmin riidan jälkeen niin varmistaisin ettei vaan ole käynyt mitään.

Sitä en tiiä oliko eka. Jos olikin niin metkaa.

• Anonyymi

Reilu tai ei, voi olla opittu lapsuudesta niin ku meillä kaikilla, puolustusmekanismi. Toiset räjähtää ja herkästi puolustautuu, osa välttelee ja lähtee ovesta eikä niistä saa mitään irti. Ei noista reaktioista ykskään johdu kuspäisyydestä, ne on alitajunnasta lähtöisin eikä niille voi mitään paitsi kun ne itse tiedostaa terapiassa.

• Räjähdysherkät tyypit on aika raskaita kumppaneita, kun koskaan ei tiedä mikä millonkin on ärsyke tyypille, liikaa.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Räjähdysherkät tyypit on aika raskaita kumppaneita, kun koskaan ei tiedä mikä millonkin on ärsyke tyypille, liikaa.

Voi olla, mutta ihan yhtä "pipi" ja sisimmässään haavoittuvainen kuin se joka ei suostu puhumaan vaan lähtee pakoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta ihan yhtä "pipi" ja sisimmässään haavoittuvainen kuin se joka ei suostu puhumaan vaan lähtee pakoon.

No meinasin, et ne olis samassa paketissa.

• Vahvasti ei toivottua käytöstä. Toki jos on sellainen tunne että asiat on jo sanottu tai vaikka ei olisi sanottu ja jää tunne ettei ole tullut kuulluksi niin ihan inhimmiltä tuo toki on. Vielä jos keskusteluissa aina tuntuu jäävän vastaanottajaksi puolustuskannalle niin jossakin vaiheessa se kamelinkin selkä katkeaa.

Kaikesta huolimatta ei kai niin kiire pitäisi olla että ovelta ei ehtisi todeta että "eiköhän meidän puheet ole tässä."

• Juu, tälle kannalle minäkin kallistun. Poissulkien noi tyypit, jotka osoittautuu vaarallisiksi tai manipuloiviksi, jos ryhdyt selittelemään.

• Ihan ok riitelytapa, jos siitä seuraa se, että tyyppi puhkuu yksinään pahaa oloaan pois esim. tunnin lenkillä, tulee takaisin ja pyytää anteeksi.

Jos joku taas häipyisi kokonaan noin, ajattelisin, että aha, tämmönen tapaus. Olisin ehkä jopa hieman huvittunut. Tuumaisin, että ei ollut mulle sopiva tyyppi lainkaan, aika outo hiippari.

• Joo, semmosta tapausta meinasin joka katoaa eikä siitä kuulla sen koomin mitään. Minusta aika outo tapa lähteä parisuhteesta, joku deitti on eri juttu. Sen kanssa ei ole vielä mitään yhteistä elettynä.

• Jan_ kirjoitti:

Joo, semmosta tapausta meinasin joka katoaa eikä siitä kuulla sen koomin mitään. Minusta aika outo tapa lähteä parisuhteesta, joku deitti on eri juttu. Sen kanssa ei ole vielä mitään yhteistä elettynä.

Itse ajattelisin, että siinä täytyy olla sitten jo paljon padottuja tunteita ja jotain salaisuuksia, mitä ei halua paljastaa, ettei tilanne mene itselle vieläkin vaikeammaksi, kestämättömäksi. Aika raukkismainen tapa lähteä. Myös muustakin kuin parisuhteesta. Niin kuin se, että selittäisi mistä kiikastaa, voisi olla muka pahempi kuin olla selittämättä. Ei koskaan ole.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Itse ajattelisin, että siinä täytyy olla sitten jo paljon padottuja tunteita ja jotain salaisuuksia, mitä ei halua paljastaa, ettei tilanne mene itselle vieläkin vaikeammaksi, kestämättömäksi. Aika raukkismainen tapa lähteä. Myös muustakin kuin parisuhteesta. Niin kuin se, että selittäisi mistä kiikastaa, voisi olla muka pahempi kuin olla selittämättä. Ei koskaan ole.

No näin minäkin ajattelen. Raukkismaista.

Taas poissulkien väkivaltaiset ja manipuloijat joiden kanssa voi häipyminen vähin äänin ollakin viisainta.

• Jan_ kirjoitti:

No näin minäkin ajattelen. Raukkismaista.

Taas poissulkien väkivaltaiset ja manipuloijat joiden kanssa voi häipyminen vähin äänin ollakin viisainta.

Jos nyt vaikka ajatellaan, että olisi toinen suhde alkanut, niin parempi silloinkin, että antaa jonkin viitteen siihen, sanoo, vaikka että on rakastunut toiseen, ja jättää vaikka kertomatta, että kuinka pitkälle suhde on kehittynyt. Jos siis hienotunteinen haluaa olla. Ei kaikkea tarvitse kaataa toisen niskaan, kuin jätesankoa, mutta vinkin voi antaa, että toiselle jää jotain osviittaa, miksi näin kävi. Pahinta on, jos ei jätetty yhtään tiedä, mistä päästä aloittaa asian selvittäminen. Alkaa mielikuvitus laukata, ties mitä on tapahtunut. Onko toinen vaikka kuolemansairas, masentunut, veloissa, tehnyt jonkun rikoksen tms.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Jos nyt vaikka ajatellaan, että olisi toinen suhde alkanut, niin parempi silloinkin, että antaa jonkin viitteen siihen, sanoo, vaikka että on rakastunut toiseen, ja jättää vaikka kertomatta, että kuinka pitkälle suhde on kehittynyt. Jos siis hienotunteinen haluaa olla. Ei kaikkea tarvitse kaataa toisen niskaan, kuin jätesankoa, mutta vinkin voi antaa, että toiselle jää jotain osviittaa, miksi näin kävi. Pahinta on, jos ei jätetty yhtään tiedä, mistä päästä aloittaa asian selvittäminen. Alkaa mielikuvitus laukata, ties mitä on tapahtunut. Onko toinen vaikka kuolemansairas, masentunut, veloissa, tehnyt jonkun rikoksen tms.

Nimenomaan, jotakin vihiä edes. Samaa mieltä. Karua vaan kadota. Toinen jää miettimään mitä ihmettä tapahtui.

• Anonyymi

Et taatusti ois huvittunut, yksinkertainen blondi, jos kolmen vuoden suhteen jälkeen sut noin jätettäis yhtäkkiä. Just sayin'.

• Joo, ei käy.

• Eikö yhtään? 😁

• Jan_ kirjoitti:

Eikö yhtään? 😁

Ei mitenkään.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei mitenkään.

Okkei. 🤐 Zuph.

• Lineri tuolla kirjotti:

"Vaikka se puhuminen voi auttaa itseä, toisella on oikeus olla setvimättä enempää. Se voi olla loputon suo, vaikka jonkun narsistin kanssa. Tai toinen voi kokea että kaikki on jo sanottu, ei jaksa enää."'

Niin joo, osimoilleen noin. Jos se toinen on sellainen että jauhaa aina vaan ja yhä uudelleen saa manipuloitua jatkamaan ja kohta taas on ongelmia, se voi olla parempi että kykenevämpi pistää sitten hommaan stopin. Tokikaan ei niin kiire voi olla ettei ehtisi sanomaan että tämä oli nyt tässä, hyvää loppuelämää.

• Juu, se olikin hyvä pointti. 👍

• Olen kyllä välillä lähtenyt, mutta ovea ei ole ollut? Yleensä tulen puhaltamisen jälkeen takaisin.

• Tarvit vaan nollausaikaa?

• Jan_ kirjoitti:

Tarvit vaan nollausaikaa?

Täsmälleen. Olen niin pahasuinen ja ilkeä silloin kun räjähtää, että on parempi häipyä ja nopeasti. Kun hirttää kiinni, tarvitaan viilentyminen sillä sumentuneella järjellä ei tee mitään. Pahaa sillä tekee.

Täsmälleen. Olen niin pahasuinen ja ilkeä silloin kun räjähtää, että on parempi häipyä ja nopeasti. Kun hirttää kiinni, tarvitaan viilentyminen sillä sumentuneella järjellä ei tee mitään. Pahaa sillä tekee.

No uskon. 😬

Mulla on samaa vikaa, olen ilkeä ja pahasuinen, kun menetän malttini. En helposti menetä, mutta kun menetän tulee sanottua ilkeesti. Niin ilkeesti, kun osaan. ☹️

Ja sit kaduttaa raskaasti.

• Jan_ kirjoitti:

No uskon. 😬

Mulla on samaa vikaa, olen ilkeä ja pahasuinen, kun menetän malttini. En helposti menetä, mutta kun menetän tulee sanottua ilkeesti. Niin ilkeesti, kun osaan. ☹️

Ja sit kaduttaa raskaasti.

Niinpä...niin se on. Tietää ettei saa eikä pidä sanoa, mutta raivo ajaa sanomaan. Siitä jopa hetken nauttii kun on niin vihoissaan vaikka tietää, että sellainen ihminen on vain p.ska. Siksi lähtee mieluummin vaikka pariovet kaulassa.

Niinpä...niin se on. Tietää ettei saa eikä pidä sanoa, mutta raivo ajaa sanomaan. Siitä jopa hetken nauttii kun on niin vihoissaan vaikka tietää, että sellainen ihminen on vain p.ska. Siksi lähtee mieluummin vaikka pariovet kaulassa.

Tiiän tunteen. Pettyy itseensä, kun ei pysy lestissään.

Joo, mäkin sanon yleensä kun on herkkänä hermostumaan, että nyt ei kannata ärsyttää. Nyt pidän hajurakoa ja syystä, että pinna on herrkä katkee. Aina ei ehdi varottaa... 😜

• Jan_ kirjoitti:

Tiiän tunteen. Pettyy itseensä, kun ei pysy lestissään.

Joo, mäkin sanon yleensä kun on herkkänä hermostumaan, että nyt ei kannata ärsyttää. Nyt pidän hajurakoa ja syystä, että pinna on herrkä katkee. Aina ei ehdi varottaa... 😜

Joo ja eri ihmiset ei vaan tajua missä kohtaa on ollu se herkkä paikka ja sen painamista jos jatketaan...ei hyvä seuraa.

Joo ja eri ihmiset ei vaan tajua missä kohtaa on ollu se herkkä paikka ja sen painamista jos jatketaan...ei hyvä seuraa.

Totta ja joskus vaikka tajuaakin, ilkimyksenä painelee lisää. Härnää. 😉

• Jan_ kirjoitti:

Totta ja joskus vaikka tajuaakin, ilkimyksenä painelee lisää. Härnää. 😉

Voi olla tätäkin.

Voi olla tätäkin.

Mäkin joskus olen sua vähän härnännyt. 😜🤗

• Anonyymi

Ruma tapa.

• On.

• Ei mee jakeluun. Sydämetöntä. Jos mulle kävisi noin, vaihdattaisin lukot samantien. Ei olisi kotiin tulemista enää.

• Niin on. Ei voi ymmärtää miten voi vaan häipyä missään vaiheessa viikkoihin, kuukausiin ottamatta yhteyttä. Mitenkään palaamatta asiaan ja tuokin riita oli kuulemma koskenut yhteistä ajankäyttöä.

No se aika ilmeisesti oli sitten kortilla ja äijä läks. Ja ihan elossa on ja voi hyvin, todistettavasti. Tää on tosiaan irl tapaus.

• Jan_ kirjoitti:

Niin on. Ei voi ymmärtää miten voi vaan häipyä missään vaiheessa viikkoihin, kuukausiin ottamatta yhteyttä. Mitenkään palaamatta asiaan ja tuokin riita oli kuulemma koskenut yhteistä ajankäyttöä.

No se aika ilmeisesti oli sitten kortilla ja äijä läks. Ja ihan elossa on ja voi hyvin, todistettavasti. Tää on tosiaan irl tapaus.

No joo, se olisi kyllä siinä. En ikinä ottaisi takaisin.

• Lillis2020 kirjoitti:

Mut toisaalta, mä en edes riitelisi yhteisestä ajankäytöstä, vaan jollei seura kelpaisi (siis jollei olisi mitään perusteltua syytä siihen, ettei yhteistä aikaa ole) niin lähtisin itse.

• Lillis2020 kirjoitti:

Juu, en kyllä kans. Jotenkin moukkamainen temppu kaikenkaikkiaan.

• Lillis2020 kirjoitti:

Mut toisaalta, mä en edes riitelisi yhteisestä ajankäytöstä, vaan jollei seura kelpaisi (siis jollei olisi mitään perusteltua syytä siihen, ettei yhteistä aikaa ole) niin lähtisin itse.

Joo. Mä ymmärsin, jos oikein nyt sitten ymmärsin että miehen harrastustoiminta olisi ollut se ensijainen juttu ja vissiin pitkin suhdetta haasteena pariskunnalla.

• Anonyymi

Jättäähän se oven taakse jääneen epätietoisuuden valtaan. Näkisin oven paukauttamisen ja kertomattomuuden olevan viimeinen naula suhteelle. Noin voimakas reaktio kertoo totaalivittuuntumisesta - cu-

• Sitä se varmaan olikin, totaalinen vittuuntuminen. Joo, eipä moni näytä ymmärtävän moista tyyliä lähteä suhteesta, mikä kertoo minusta ihmisten oikeustajusta ja kumppaniin silleen arvostavasti suhtautumisesta. Ettei vaan häivytä noin.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Sitä se varmaan olikin, totaalinen vittuuntuminen. Joo, eipä moni näytä ymmärtävän moista tyyliä lähteä suhteesta, mikä kertoo minusta ihmisten oikeustajusta ja kumppaniin silleen arvostavasti suhtautumisesta. Ettei vaan häivytä noin.

Mitä tuosta ylempää vilkaisin, poissaolo vissiin kesti pitempään ja myöhemmin sitten on tavattu tai nähty? Eikä selityksiä? - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuosta ylempää vilkaisin, poissaolo vissiin kesti pitempään ja myöhemmin sitten on tavattu tai nähty? Eikä selityksiä? - cu-

Eivät ole jutelleet mitään tuon lähdön jälkeen. Mutta mies kyllä on nähty mm. tuttavien silmin pyörivän ns. hoodeilla.

• Anonyymi

Meillä aika yleinen käytäntö perheen piirissä riidellessä, joku lähtee usein ovet pukkuen. Kun aikaa kuluu ja mielet on rauhoittuneet, puhutaan asiat usein halki.
      Parempi se on ett joku väistää, kuin huutaa pää punaisena mielipidettään julki.
      Meillä kun ainakin mulla ja Faijalla on vahvat omat mielipiteet, joista aika ajoin tulee erimielisyyksiä.

Joskus ne johtuu siitäkin ettei puhuta tarpeeksi asioista, joista ois syytä puhua.
      Mä ainakin yritän välttää vaikeista asioista puhumista juuri; välttääkseni riitaa!
      Ajan olleen se tunnetila nollaantuu senverran ett asioista voi puhua ja asioita myös sopia... antaa anteeksi, kun siihen kykenee!

Mulle ainakin parisuuhteessa on vaikea aina ymmärtää sitä, ett tilanne muka lipuu jotenkin pettämiseen. Asia; jota mulle on edes turha alkaa selittää. Mä en tarvitse selityksiä, se on siitä poikki ja siihen jengat.
      Paikka avoimena uudelle suhteelle, joskus tulevaisuudessa, koska mä nuolen haavojani pitkään, ennen kuin ne arpeutuu.

Mielipide eroista on syytä jutella aivan asiallisesti... kunnes toinen, jompikumpi ei enää sillä hetkellä pysty keskustelemaan. Sitä keskutelua voi jatkaa joskus toisten, jos on tarpeen. Mutt kokonaan katoaminen, ilman selitystä... jos ei mitään merkittävää ole tapahtunut? Voisi kai sen jotenkin ilmaista suoraankin, ett heippa ja onnea!
      trollikka

• Toki silloin, kun tunteet on pinnassa ja ärsyttää vaan jatkaa veivaamista onkin fiksua vetää happea. Rauhoittua, mutta palata juttelemaan asiat läpi. Edes niin, että sanoo ees erotaan.

Tyly tapa vaan häipyä. Kun ei ole väkivallastakaan siis vaaraa. Mutta meitä on moneksi.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Toki silloin, kun tunteet on pinnassa ja ärsyttää vaan jatkaa veivaamista onkin fiksua vetää happea. Rauhoittua, mutta palata juttelemaan asiat läpi. Edes niin, että sanoo ees erotaan.

Tyly tapa vaan häipyä. Kun ei ole väkivallastakaan siis vaaraa. Mutta meitä on moneksi.

Mistä tiedät miten paljon ja usein todellisuudessa ovat jutelleet asiasta, sulla on vain toisen osapuolen sanomiset vai tarkoitatko omia suhteitasi?
        Mies on hyvinkin voinut sanoa moneen kertaan ettei tästä tule mitään, turha jatkaa heippa mutta nainen kertoo asian toisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät miten paljon ja usein todellisuudessa ovat jutelleet asiasta, sulla on vain toisen osapuolen sanomiset vai tarkoitatko omia suhteitasi?
        Mies on hyvinkin voinut sanoa moneen kertaan ettei tästä tule mitään, turha jatkaa heippa mutta nainen kertoo asian toisin.

En todellisuudessa tiedä, mutta tunne toisen osapuolen 31 vuoden verran, jotenkin luotan häneen tässä asiassa. Ja tiedän sen toisenkin, enkä oikeestaan ole kovin yllättynyt tempauksesta kun mietin millainen suhaaja on ollut ikänsä.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

En todellisuudessa tiedä, mutta tunne toisen osapuolen 31 vuoden verran, jotenkin luotan häneen tässä asiassa. Ja tiedän sen toisenkin, enkä oikeestaan ole kovin yllättynyt tempauksesta kun mietin millainen suhaaja on ollut ikänsä.

Tietääkö tuttusi teidän perhe-elämän, toinen pelaa, hajottaa keittiönpöytiä ei puhu ei pussaa mököttää ei lähde minnekään

• Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö tuttusi teidän perhe-elämän, toinen pelaa, hajottaa keittiönpöytiä ei puhu ei pussaa mököttää ei lähde minnekään

Ei liity asiaan. :)

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Ei liity asiaan. :)

Et ole kertonut, ei tuttusikaan kerro sinulle kaikkea.

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole kertonut, ei tuttusikaan kerro sinulle kaikkea.

Pffff.

• Anonyymi

No jos toinen merkitsee niin vähän että voi tosta vaan kadota ja olla olematta tekemisissä, niin ehkäpä se on parempikin niin.

• Nojuu noin ajatellen totta. Mitäs sillä paskalla tekee, jos ei ole peltoakaan.

• Juuh on jos sillä ole osaa ja arpaa esim kyseessä on pelkkä kaveri tai ystävä ei ole velvollisuuksia. Toinen tapaus ”suhde” tuore että kyseessä ei ole kehittynyt tunteet.

Harvemmin vakaassa suhteessa toinen lähtee, eihän sitä tiedä vaikka olisi kuollut kun katoamiseen asti mennyt.

• Kyllähän se selitys oli jo riita joten ei voisi sanoa ettei ole syytä kuin aloituksessa mainittiin

• Harvemmin niin. No toivottavasti seuraava kumppani on vähän sivistyneempi, eikä vaan katoa riidan päätteeksi kuin pieru saharaan.

• Ei ole reilua. Todella moukkamaista! Mutta, jos tyyppi on täysin kykenemätön normaaliin kommunikointiin, on tuo parasta hyväksyä ja onnitella itseään, että näin helpolla pääsee eroon huonosta suhteesta.

Itseään täytyy kovistella, jos kumppanin valinnassa on tehnyt virhearviointeja. Omaa päättelykykyä voi aina parantaa.
      Ei koskaan ole liian vanha oppimaan uusia asioita.

• Ehkä se oli palvelus, lähti oikkuperse menemään. :)

• Jan_ kirjoitti:

Ehkä se oli palvelus, lähti oikkuperse menemään. :)

Juurikin näin. Huonolla ei tee mitään. :)

• Pitäähän sitä omaa tilaa saada kun sille tuntuu, mutta kyllä sen voi kertoa toiselle, vaikka kuinka kuplisi. Ehkä se kuullostaisi toisesta ”sanelupolitiikalle”, mutta siinä toinen on huomioitu, kun sanoo, että nyt tarvii ilmaa ja, että palaan kun höyryt on pihalla...

Mutta muutenhsn tuo on lapsellista. 🤔

• Anonyymi

Onneksi ette ole tuomareita ettekä lakimiehiä. Teidän mielestä tuomioon riittää vain toisen osapuolen ns. kertomukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ette ole tuomareita ettekä lakimiehiä. Teidän mielestä tuomioon riittää vain toisen osapuolen ns. kertomukset.

Valitettavasti käytös puhuu puolestaan, eikä ainakaan lieventävänä kadotessaan paikalta, haluamatta selvittää asioita toisen osapuolen kanssa.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Valitettavasti käytös puhuu puolestaan, eikä ainakaan lieventävänä kadotessaan paikalta, haluamatta selvittää asioita toisen osapuolen kanssa.

Et voi tietää miten niitä on selvitelty ennen lähtöä usko jo. Uskot vain jätettyyn naiseen jonka sanomiset on jätettynä yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuomioon? On vaan typerää toimia noin...Ihsn itsensäkin kannalta.

• Anonyymi

Kun teille tulee miehesi kanssa ero, ja se tulee, miehesi sanoo kavereilleen syyksi liian vanha nainen nuorempi pitää olla. Kaverit myötäilevät näin on olithan itse kuten parisuhteessa kuuluukin olla. Mies ei kavereilleen kertoisi miten asiat oli samaten kuin kaverisi ei kerro sinulle.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Tuomioon? On vaan typerää toimia noin...Ihsn itsensäkin kannalta.

Sinä et tiedä miten siinä on toimittu. Vain ne kaksi tietävät.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun teille tulee miehesi kanssa ero, ja se tulee, miehesi sanoo kavereilleen syyksi liian vanha nainen nuorempi pitää olla. Kaverit myötäilevät näin on olithan itse kuten parisuhteessa kuuluukin olla. Mies ei kavereilleen kertoisi miten asiat oli samaten kuin kaverisi ei kerro sinulle.

Höpsistä. Kaverit on tietoisia meidän ikäerosta ja asuu 300 km plus päässä. Eikä mun mies ole selittelijä, ei se selittele tekemisiään tai kadu niitä.

No naiset on vähän avoimempia mitä miehet näissä asioissa, kun kyse on sydänystävistä.

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Höpsistä. Kaverit on tietoisia meidän ikäerosta ja asuu 300 km plus päässä. Eikä mun mies ole selittelijä, ei se selittele tekemisiään tai kadu niitä.

No naiset on vähän avoimempia mitä miehet näissä asioissa, kun kyse on sydänystävistä.

Et itsekään ole kertonut kaikkea sydänystävällesi. Juttu jossa syyllinen on jo selvä toisen osapuolen juttujen perusteella on alkeellista. Älä koskaan edes harkitse asianajajan ammattia, nykyinen on sopiva.

• Anonyymi kirjoitti:

Et itsekään ole kertonut kaikkea sydänystävällesi. Juttu jossa syyllinen on jo selvä toisen osapuolen juttujen perusteella on alkeellista. Älä koskaan edes harkitse asianajajan ammattia, nykyinen on sopiva.

Mä en ole ikinä kertonut kaikkia asioitani ystävillenikään. En ole tyyppiä avautuja. Mulle sen sijaan avaudutaan sitäkin useammin ja hyvin auki avaudutaankin.

Mieti asiaa hypoteettisesti, jos et osaa muuten tarttumatta lillukanvarsiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä miten siinä on toimittu. Vain ne kaksi tietävät.

No jos toiselle on jäänyt olo, että vain katoaa, niin tietäähän tuon. 🤔

Se, että jos toinen ei taas ymmärrä puhetta, on sit toinen juttu. 🙄

• Disse kirjoitti:

No jos toiselle on jäänyt olo, että vain katoaa, niin tietäähän tuon. 🤔

Se, että jos toinen ei taas ymmärrä puhetta, on sit toinen juttu. 🙄

Mutta en mä tuominnut kumpaakaan. Esitin vain, miten minusta pitäisi toimia. 😊

• Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

Mä en ole ikinä kertonut kaikkia asioitani ystävillenikään. En ole tyyppiä avautuja. Mulle sen sijaan avaudutaan sitäkin useammin ja hyvin auki avaudutaankin.

Mieti asiaa hypoteettisesti, jos et osaa muuten tarttumatta lillukanvarsiin.

Tällä parilla oli syy selvillä mikä ei natsannut, harrastukset. Tästä olivat jutelleet aivan varmasti jo monet kerrat. Sitä vänkäämistä ja saman asian toistamista ei kukaan jaksa loputtomiin.
        Ei ole ensimmäinen eikä viimeinenkään ihminen joka esiintyy vieraiden seurassa ihan eri lailla kuin kumppanin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tällä parilla oli syy selvillä mikä ei natsannut, harrastukset. Tästä olivat jutelleet aivan varmasti jo monet kerrat. Sitä vänkäämistä ja saman asian toistamista ei kukaan jaksa loputtomiin.
        Ei ole ensimmäinen eikä viimeinenkään ihminen joka esiintyy vieraiden seurassa ihan eri lailla kuin kumppanin.

Nojoo. Miehen intohimo autot ja alkoholi. Ne on monesti ensin yhdistävä tekijä ja lopulta erottava tekijä.

• Anonyymi

Se on jjust hyvä tyyli sillä jos riitelee kumppanin kanssa niin ei tule toimeen, ei ole rakkautta ja silloin pitää olla erossa eikä nähdä enää koskaan.

• Lopullinen pesäero.

• Anonyymi

Sellaista parisuhdetta ei olekaan missä ei riidellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1679
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      16
      1063
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1006
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      942
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      90
      776
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      749
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      744
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      671
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe