Kuka suomalainen näyttelijä

Anonyymi

on/on ollut kaunein? Entä komein?

66

1348

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunein: Minka Kuustonen
      Komein: Mikko Leppilampi

      • Anonyymi

        Olen juonut Peterin ja Elina Knihtilän kanssa olutta muutaman tunnin ja voin sanoa herra Franzenin olevan komea herrasmies ja ei tuo Knihtilä näyttänyt ollenkaan pahalta.
        Fiksuja tyyppejä ja seuraksi saapui silloin vielä komeat raamit omaava Juha Veijonen.
        Oli se aikaa se.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen juonut Peterin ja Elina Knihtilän kanssa olutta muutaman tunnin ja voin sanoa herra Franzenin olevan komea herrasmies ja ei tuo Knihtilä näyttänyt ollenkaan pahalta.
        Fiksuja tyyppejä ja seuraksi saapui silloin vielä komeat raamit omaava Juha Veijonen.
        Oli se aikaa se.

        AsianVierestä

        Jassoo. Olen jotenkin aina pitänyt herra Franzenin ulkonäöstä hyvin hyvin paljon. En muuttas siinä mitään. 👌

        Olivat hyvää seuraa mitä ilmeisemmin, huumori kukki myös?


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Jassoo. Olen jotenkin aina pitänyt herra Franzenin ulkonäöstä hyvin hyvin paljon. En muuttas siinä mitään. 👌

        Olivat hyvää seuraa mitä ilmeisemmin, huumori kukki myös?

        Outo juttu mutta tuntui Veijosen olevan se pöydän mies vaikka Peter oli läsnä:)
        Huumorilla varustettu suuri mies joka tunnisti oman egonsa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outo juttu mutta tuntui Veijosen olevan se pöydän mies vaikka Peter oli läsnä:)
        Huumorilla varustettu suuri mies joka tunnisti oman egonsa.

        AsianVierestä

        Juu, mutta ulkoisesti Peter oli se pöydän komein. 😆


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Juu, mutta ulkoisesti Peter oli se pöydän komein. 😆

        En ole aivan varma:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole aivan varma:)

        AsianVierestä

        No mikset? :)


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        No mikset? :)

        Oli siinä pöydässä muutama muukin komia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli siinä pöydässä muutama muukin komia.

        AsianVierestä

        Miehet eivät tunnu tajuavan Franzenin komeutta. He luulevat, että miehen tekee komeaksi iso koko. Itse inhoan isoja miehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet eivät tunnu tajuavan Franzenin komeutta. He luulevat, että miehen tekee komeaksi iso koko. Itse inhoan isoja miehiä.

        Niinpä, miehen ei todellakaan tarvitse olla iso köriläs ollakseen komea. Lyhyissä miehissä on toooosi paljon komeita miehiä. Sopusuhtaisia kaikinpuolin.

        Franzen ei ole edes lyhyt 176cm. Sopivan mittainen mies. Jos miestä ettosin, kelpais oikee hyvin itseni mittainenkin. 166cm. Jopa lyhyempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli siinä pöydässä muutama muukin komia.

        AsianVierestä

        Ketäs ne oli? :)


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Ketäs ne oli? :)

        En tuntenut, joitain näyttelijöiden kaiffareita tai ei niin tunnettuja näyttämötaiteilijoita.
        Ovat joskus iltaa viettämässä suuremmalla poppoolla.
        Komeus ja kauneus ovat makukysymyksiä. Yhdelle käy 75kg kotiäiti ja toiselle pitää olla 59kg mallina esiintynyt missi jotta ylittäisi ns. kauneuden kynnyksen.
        Miehissä sama juttu. Ei kaikki naiset halua Franzenia, jotkut mieltyvät miehissä toisenlaisiin piirteisiin. No, loppujen lopuksi aika kuluttaa ja komeudesta kuluu särmät pois ja se muuttuu charmikkuudeksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=KHXg4ssiad8

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tuntenut, joitain näyttelijöiden kaiffareita tai ei niin tunnettuja näyttämötaiteilijoita.
        Ovat joskus iltaa viettämässä suuremmalla poppoolla.
        Komeus ja kauneus ovat makukysymyksiä. Yhdelle käy 75kg kotiäiti ja toiselle pitää olla 59kg mallina esiintynyt missi jotta ylittäisi ns. kauneuden kynnyksen.
        Miehissä sama juttu. Ei kaikki naiset halua Franzenia, jotkut mieltyvät miehissä toisenlaisiin piirteisiin. No, loppujen lopuksi aika kuluttaa ja komeudesta kuluu särmät pois ja se muuttuu charmikkuudeksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=KHXg4ssiad8

        AsianVierestä

        Okei. Totta, jokaisella on makunsa. Ja makuasioista on turhaa kiistellä. Joku ajattelee, eihän tossa mitään ihmeellistä ole, ihan tavis tavallinen. Mutta kun se tavis tavallinen voi olla kaunis/komea jonkun silmään. :)

        Peterille sopii partakin. 👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen juonut Peterin ja Elina Knihtilän kanssa olutta muutaman tunnin ja voin sanoa herra Franzenin olevan komea herrasmies ja ei tuo Knihtilä näyttänyt ollenkaan pahalta.
        Fiksuja tyyppejä ja seuraksi saapui silloin vielä komeat raamit omaava Juha Veijonen.
        Oli se aikaa se.

        AsianVierestä

        Jos kateus kuuluisi tunteisiini niin voisin tuosta olla kateellinen.


    • Anonyymi

      Olen aina pitänyt Irina Björklund:ia hirveen kauniina.
      Komein Peter Franzen,
      Ja kas että nämä ovat keskenään naimisissa :)

    • Anonyymi

      Pihla Viitala on minusta kaunis. Ja Lauri Tilkanen komea.

    • Näyttelijöistä jotenkin hullua ajatella, kuka kaunein tai komein, koska se tuskin näyttelemistä parantaa, hyvä ulkonäkö. Toisaalta jos näyttelijä ei osaa näytellä, ei hän minusta näytä kauniilta/komealtakaan.

      Mutta nopeasti tulee mieleen: Komea: aina sama vastaus, mutta Tommi Korpela nyt ainakin. Eero Ahossakin on jotain..

      Kaunis: Mimosa Willamo ja Tiina Lymi, etenkin vaikka Nousukausi-elokuvan aikaan.

      En kuitenkaan sano Lauri Tilkasta, vaikka hän onkin mulle jotain hyvin kaukaista sukua, sukututkimuksen mukaan :P

    • Reinin Antti. Öö...ääni.

    • Anonyymi

      Naisista sanoisin Milka Alhroth ja Anu Sinisalo. Ei ehkä kauneimpia, mutta jotenkin kuvauksellisia persoonia.
      Miehistä pidän Antti Reiniä ja Kari Heiskasta komeina ja seksikkäinä.

    • Eipä meillä hirveästi edes ole näyttelijöitä...

      T. Korpelakin oli ihan tyylikäs Kätilö-elokuvassa. Karu, mutta juuri siksi komea. Niinku Reini.

    • Ylivoimaisesti kaunein oli Hanna Taini, 30-luvun suursuosikki. Näytteli Ruotsalaisessa Teatterissa, mutta myös elokuvissa. Esiintyi mm. 1934 elokuvassa Siltalan pehtoori, ja 1939 elokuvassa Vihreä kulta. Teeveekuuluttaja Harriet Wrede oli hänen tyttärensä. 💖

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Hanna_Taini

      • Anonyymi

        Sun täytyy olla 40-luvulla syntynyt. Kukaan muu ei täällä tuollaisia nimiä muista.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy olla 40-luvulla syntynyt. Kukaan muu ei täällä tuollaisia nimiä muista.

        <<Sun täytyy olla 40-luvulla syntynyt. Kukaan muu ei täällä tuollaisia nimiä muista.<<

        Aivan oikein päätelty, 10 pistettä ja plussa päälle.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        <<Sun täytyy olla 40-luvulla syntynyt. Kukaan muu ei täällä tuollaisia nimiä muista.<<

        Aivan oikein päätelty, 10 pistettä ja plussa päälle.

        Eli olet 70-80 vuotias, huhhuh..Varsinainen senioripalsta. Kun kirjoitat kaikkea pervoa, olet varmaan joku entinen 70-luvun kukkaislapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy olla 40-luvulla syntynyt. Kukaan muu ei täällä tuollaisia nimiä muista.

        Janilla oli Tuulikki Paananen syntynyt 19. helmikuuta 1915.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet 70-80 vuotias, huhhuh..Varsinainen senioripalsta. Kun kirjoitat kaikkea pervoa, olet varmaan joku entinen 70-luvun kukkaislapsi.

        Väärin arvattu. En ole kukkaislapsi, enkä ole koskaan ollutkaan. En harrasta mitään tavallisesta poikkeavaa seksuaalista suuntausta, enkä ole koskaan harrastanutkaan.

        Vaikka olen omalta käytökseltäni enemmän kuin perinteellinen, kannataan niiden osalta, jotka ovat toisin suuntautuneet, täydellistä vapautta sillä varauksella, ettei toiselle saa seksin eikä minkään muunkaan avulla tai varjolla tehdä pahaa.

        Pedofilia ja raiskaus tulee olla ankarasti rangaistavia. Nykyisestä lainsäädännöstä tulisi poistaa sukulaisseksin rangaistavuus. Ei siitä ole koskaan nyky-yhteiskunnassa rangaistukaan, ei edes tutkittu, kuin pedofilia- ja raiskaustapauksissa.

        Jos joku tuntee halua pervoilla, noudattakoon haluaan, kunhan ei riko lakia, eikä pakota siihen muita. Itse en pervoile, mutta tiedon puutteesta kärsivät pitävät pervoiluna jo sitä, että kertoo TUTKIMUKSEN VALOSSA tavallisista asioista, joita luulevat harvinaisiksi.

        Käsitykseni on tieteellinen ja tutkimukseen perustuva. Seksiasioissa biologian merkitys on keskeinen. Jos joku ei ole biologian mukainen, se karsiutuu pois. Biologian tuntemus tuntuu olevan hyvin harvinainen näillä palstoin. Siksi pyrin, tosin huonolla menestyksellä, lisäämään biologian tuntemusta ja biologista selittämistä.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Väärin arvattu. En ole kukkaislapsi, enkä ole koskaan ollutkaan. En harrasta mitään tavallisesta poikkeavaa seksuaalista suuntausta, enkä ole koskaan harrastanutkaan.

        Vaikka olen omalta käytökseltäni enemmän kuin perinteellinen, kannataan niiden osalta, jotka ovat toisin suuntautuneet, täydellistä vapautta sillä varauksella, ettei toiselle saa seksin eikä minkään muunkaan avulla tai varjolla tehdä pahaa.

        Pedofilia ja raiskaus tulee olla ankarasti rangaistavia. Nykyisestä lainsäädännöstä tulisi poistaa sukulaisseksin rangaistavuus. Ei siitä ole koskaan nyky-yhteiskunnassa rangaistukaan, ei edes tutkittu, kuin pedofilia- ja raiskaustapauksissa.

        Jos joku tuntee halua pervoilla, noudattakoon haluaan, kunhan ei riko lakia, eikä pakota siihen muita. Itse en pervoile, mutta tiedon puutteesta kärsivät pitävät pervoiluna jo sitä, että kertoo TUTKIMUKSEN VALOSSA tavallisista asioista, joita luulevat harvinaisiksi.

        Käsitykseni on tieteellinen ja tutkimukseen perustuva. Seksiasioissa biologian merkitys on keskeinen. Jos joku ei ole biologian mukainen, se karsiutuu pois. Biologian tuntemus tuntuu olevan hyvin harvinainen näillä palstoin. Siksi pyrin, tosin huonolla menestyksellä, lisäämään biologian tuntemusta ja biologista selittämistä.

        Sä olet muistaakseni se joku nudisti-hilluja, joka kyttäilee naisen alapäitä saunassa.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Väärin arvattu. En ole kukkaislapsi, enkä ole koskaan ollutkaan. En harrasta mitään tavallisesta poikkeavaa seksuaalista suuntausta, enkä ole koskaan harrastanutkaan.

        Vaikka olen omalta käytökseltäni enemmän kuin perinteellinen, kannataan niiden osalta, jotka ovat toisin suuntautuneet, täydellistä vapautta sillä varauksella, ettei toiselle saa seksin eikä minkään muunkaan avulla tai varjolla tehdä pahaa.

        Pedofilia ja raiskaus tulee olla ankarasti rangaistavia. Nykyisestä lainsäädännöstä tulisi poistaa sukulaisseksin rangaistavuus. Ei siitä ole koskaan nyky-yhteiskunnassa rangaistukaan, ei edes tutkittu, kuin pedofilia- ja raiskaustapauksissa.

        Jos joku tuntee halua pervoilla, noudattakoon haluaan, kunhan ei riko lakia, eikä pakota siihen muita. Itse en pervoile, mutta tiedon puutteesta kärsivät pitävät pervoiluna jo sitä, että kertoo TUTKIMUKSEN VALOSSA tavallisista asioista, joita luulevat harvinaisiksi.

        Käsitykseni on tieteellinen ja tutkimukseen perustuva. Seksiasioissa biologian merkitys on keskeinen. Jos joku ei ole biologian mukainen, se karsiutuu pois. Biologian tuntemus tuntuu olevan hyvin harvinainen näillä palstoin. Siksi pyrin, tosin huonolla menestyksellä, lisäämään biologian tuntemusta ja biologista selittämistä.

        Oletko sinä se tosi vanha setä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Janilla oli Tuulikki Paananen syntynyt 19. helmikuuta 1915.

        Tuulikki on vaan mun silmään mahdottoman kaunis. Ei mahda mittään. Tykkään naisissa tummahkoista hiuksista ja Tuulikin nappisilmätkin on kauniit, jotenkin erityisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Janilla oli Tuulikki Paananen syntynyt 19. helmikuuta 1915.

        Nätti hänkin on. Muuten, eroaa äitini syntymäajasta vain noin vuodella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet muistaakseni se joku nudisti-hilluja, joka kyttäilee naisen alapäitä saunassa.

        En ole nudisti. Mies, joka ei ole erityisen kiinnostunut naisen sukupuolielimistä, ei ole kunnossa. Ei pidä tehdä päätelmää sen mukaan, mitä mies eräitä naisia pelätessään jättää sanomatta, vaan sen mukaan, mitä biologinen tutkimus kertoo.

        Nudismiaatetta on juuri markkinoitu väitteellä, että se olisi vapaa seksuaalisista intrigeistä. Täyttä valetta. Kun aate syntyi 1800-luvun ja 1900-luvun vaihteessa, sillä ei ollut mitään mahdollisuutta edetä senaikaisessa mielipideympäristössä muuten kuin edellä mainitulla valeella. Todellinen motiivi on seksuaalinen.

        Pyrin olemaan rehellinen, joten en kannata nudismia ollenkaan, mutta kannatan luonnollista seksuaalisuutta kunkin tarpeen ja mahdollisuuksien mukaan. Eivät myöskään taiteilijat, jotka maalaavat alastonmallista, ole nudisteja. Heilläkin todellinen motiivi on kuitenkin seksuaalinen.

        Biologisen luonnon siirtyessä suvulliseen lisääntymiseen suvuttoman sijaan, tuli mahdolliseksi evolutiivisesti edullisten mutaatioiden saamisen samaan sukulinjaan. Suvuttomassa lisääntymisessä saattoi kulua miljoonia vuosia, ennen kuin samassa sukulinjassa tapahtui edullinen mutaatio. Suvullinen lisääntyminen nopeutti evoluutiota aivan räjähdysmäisesti.

        Jotta suvullista lisääntymista todella tapahtuisi, valikoitui geenialleeleja jotka aiheuttivat yhä voimakkaamman seksuaalisen halun. Varhaiset suvullisesti lisääntyvät eliöt eivät tietenkään tietoisesti harjoittaneet sukupuoliyhteyttä saadakseen jälkeläisiä, vaan toteuttaakseen seksuaalista haluaan. Antropologiassa ei ole havaittu mitään todistetta, että edes varhaisihmisellä olisi ollut lisääntymismotiivia seksihalun lisäksi.

        Täten seksihalu on evoluution välttämätön ehto ja koko biologian runko suvullisesti lisääntyvillä eliöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavat, piirretyt kulmakarvat. Ei mikään luonnonkaunis tai ainakin meikillä pilattu.

        Mitäs nykyisillä somekaunottarilla on?

        Minua huvitti sinun kommenttisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se tosi vanha setä?

        <<Oletko sinä se tosi vanha setä?>>

        Kun olin 28, työtoverini oli 18. Hän nimitti minua vanhaksi mieheksi. Odotin 10 vuotta, kunnes hän oli 28 ja kysyin, miltä tuntuu olla vanha rouva. Vanha rouva muisti sanoneensa ja repesi nauruun. 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs nykyisillä somekaunottarilla on?

        Minua huvitti sinun kommenttisi.

        No ei ainakaan piirrettyjä viivakulmakarvoja. Eiköhän niillä ole tatuoidut microblandingit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janilla oli Tuulikki Paananen syntynyt 19. helmikuuta 1915.

        Hippiys syntyi ,1963ja hipit 40 luvulla

        Rasvaletit väheni rajusti ja pitkät såtukat tuli harmiks.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Väärin arvattu. En ole kukkaislapsi, enkä ole koskaan ollutkaan. En harrasta mitään tavallisesta poikkeavaa seksuaalista suuntausta, enkä ole koskaan harrastanutkaan.

        Vaikka olen omalta käytökseltäni enemmän kuin perinteellinen, kannataan niiden osalta, jotka ovat toisin suuntautuneet, täydellistä vapautta sillä varauksella, ettei toiselle saa seksin eikä minkään muunkaan avulla tai varjolla tehdä pahaa.

        Pedofilia ja raiskaus tulee olla ankarasti rangaistavia. Nykyisestä lainsäädännöstä tulisi poistaa sukulaisseksin rangaistavuus. Ei siitä ole koskaan nyky-yhteiskunnassa rangaistukaan, ei edes tutkittu, kuin pedofilia- ja raiskaustapauksissa.

        Jos joku tuntee halua pervoilla, noudattakoon haluaan, kunhan ei riko lakia, eikä pakota siihen muita. Itse en pervoile, mutta tiedon puutteesta kärsivät pitävät pervoiluna jo sitä, että kertoo TUTKIMUKSEN VALOSSA tavallisista asioista, joita luulevat harvinaisiksi.

        Käsitykseni on tieteellinen ja tutkimukseen perustuva. Seksiasioissa biologian merkitys on keskeinen. Jos joku ei ole biologian mukainen, se karsiutuu pois. Biologian tuntemus tuntuu olevan hyvin harvinainen näillä palstoin. Siksi pyrin, tosin huonolla menestyksellä, lisäämään biologian tuntemusta ja biologista selittämistä.

        Translaki on konepistoolilla reiitettävä lukukelvottomaksi.

        Ja transuksi yrittävät, lähetettävä Ukrainan sotaan välittömästi.

        🤠🤡🤣😋😂😂😂😂😂😂😂😇


    • Anonyymi

      Sanoisin, että Justiina Puupää.
      Terveisin: Puolireuho

    • Anonyymi

      Satu Silvo.

    • Anonyymi

      Miia Nuutila on ihan nätti jos naisista pitää joku sanoa.

      • Anonyymi

        Niin ja Kirsi Ståhlberg.


    • Pamela Tola.

      • Ja Anu Sinisalo...sensuellin näköinen kady.


      • Anonyymi
        Kadun_mies kirjoitti:

        Ja Anu Sinisalo...sensuellin näköinen kady.

        Blondeihin päin kallellaan. Palstan naisista ulkoisesti sinua varmaan miellyttäisi yksinkertainen.blondi, mitä hän on aijaa-kuvia esille laittanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Blondeihin päin kallellaan. Palstan naisista ulkoisesti sinua varmaan miellyttäisi yksinkertainen.blondi, mitä hän on aijaa-kuvia esille laittanut.

        Naulan kantaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blondeihin päin kallellaan. Palstan naisista ulkoisesti sinua varmaan miellyttäisi yksinkertainen.blondi, mitä hän on aijaa-kuvia esille laittanut.

        Palstan naisissa on varmaan muitakin blondeja, jotka on kaiken lisäksi nuorempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan naisissa on varmaan muitakin blondeja, jotka on kaiken lisäksi nuorempia.

        Jos Anu Sinisalokin miellyttää, miksei Anua nuorempi ybis?


    • Anonyymi

      Ivanka Trump.

      Minäpä olen juonut kaljaa Carlos Saintzin kanssa terassilla, lällälläää, neste rallien aikaan joskus kauan sitten :)

      • No tuosta täytyy olla kohta 30-vuotta.


      • Kadun_mies kirjoitti:

        No tuosta täytyy olla kohta 30-vuotta.

        Onko kadun miehen vaimo katunainen...🤔


      • Frouva kirjoitti:

        Onko kadun miehen vaimo katunainen...🤔

        Kadun_mies on sinkku.


      • Anonyymi
        Kadun_mies kirjoitti:

        Kadun_mies on sinkku.

        Ja selvästi joku entinen miehenlogiikkalainen. Tietää jazulit ja muut. Kukkomies, PMD?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja selvästi joku entinen miehenlogiikkalainen. Tietää jazulit ja muut. Kukkomies, PMD?

        Kukkomies kai hengaa Kotkassa eikä osallistu palstaelämään.

        Oliskohan PMD puolestaan vetänyt huumeöverit ja kuollut. Orpanaksikin minua on arvailtu. ML-aikaan olin kuitenkin puskassa.


      • Anonyymi
        Kadun_mies kirjoitti:

        Kukkomies kai hengaa Kotkassa eikä osallistu palstaelämään.

        Oliskohan PMD puolestaan vetänyt huumeöverit ja kuollut. Orpanaksikin minua on arvailtu. ML-aikaan olin kuitenkin puskassa.

        Eikö sinulla ole ollut koskaan aiemmin rekattua nikkiä?Epäilenpä tuota.


    • Anonyymi

      Kaunein naisnäyttelijä on epäilyksettä ollut Hanna Taini (oik. Schlimovitsch).

    • Oli:
      Helena Kara ja Tauno Palo

      On:
      Krista Kosonen ja Lauri Tilkanen

      • Anonyymi

        Onpa hassua. Helena Karaa olen pitänyt erityiskamalana. Tauno Palo, Georg Malmsten ja Olavi Virta ovat erityisen ällöttäviä. Krista Kosonen tekee kovan vaikutuksen, joten olen pitänyt häntä nykynäyttelijöista vastenmielisimpänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa hassua. Helena Karaa olen pitänyt erityiskamalana. Tauno Palo, Georg Malmsten ja Olavi Virta ovat erityisen ällöttäviä. Krista Kosonen tekee kovan vaikutuksen, joten olen pitänyt häntä nykynäyttelijöista vastenmielisimpänä.

        Vaan hasuu on seki, et suurkamaloitteellisii on sust just samat, mitkä määkin oisin sanonu. 🌹👀


    • Nykyvilmitählissä on totellinen kaunotar Satu Tuuli Karhu. 🌹👀

      • Ja sit menneen ajan tahlistä kaiken herttasempi ja nätimpi oli Tuula Rosenqvist, ent. Ignatius, o.s. Usva; 1933 – 2011. 🌹👀


    • Anonyymi

      Oliko tää Sirkka Sari kaunis se joka hotellin piippuun putos. Mä en oo niin vanha että en voi tietää. Muutama vuosi sitten kävin kattoon sitä piippua. Ei hotellin henkilökunta päästäny, niin piti tikkaita pitkin sinne mennä.

    • Anonyymi

      Kirsti Wallasvaara.

    • Tällä hetkellä minun silmääni sopivat ainakin Antti Reini ja Krista Kosonen. 🤩
      Entisistä varmaan kaunein on ollut Armi Kuusela - ihan tunnustetustikin. 🙂
      Komein sitten.. no, Tauno Palo olisi niin ilmeinen, että vastaan Heikki Savolainen. 🧐

    • Anonyymi

      Kaunein. Tarmo Manni
      Komein. Siiri Angerkoski

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe