Naisia kiehtovat rikolliset jännämiehet, ei sillä niin väliä vaikka tuhoavat muutamia elämiä houkuttelemalla lapsia ja nuoria huumemaailmaan. Mitä iäkkäämpi nainen on sitä halukkaampi se on hyväksymään rikollisuuden tuonkin jutun mukaan:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/93618007-e18a-4f7d-b875-a50737ed0c39
"Ranta-aho on vapautumisensa jälkeen päivittänyt aktiivisesti Instagram-tiliään. Syytetty hymyilee julkaisuissaan leveästi ja muun muassa poseeraa suurehkon moottoriveneen kannella Tampereella. Päivitysten kommenteissa korostuvat varttuneiden naisten seksuaalissävytteiset, sydänhymiöillä koristetut viestit."
Joko palstan naiset on laittaneet Nikon instaan seksuaalisssävyisiä sydänhymiökommentteja?
Ei useimpia naisia oikeasti haittaa rikollisuus
89
96
Vastaukset
- Anonyymi
Niko on hyvännäköinen, voisin panna, mutta en seurustella.
- Anonyymi
Niko on käsittääkseni hetero, joten en usko että hän haluaa että häntä pannaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niko on käsittääkseni hetero, joten en usko että hän haluaa että häntä pannaan.
Se saattaa vankilassa muuttua. Niko tähtisilmä hymypoika.
Ja oletpa kokematon ja vähän yksinkertainen. Kyllä miestäkin voi panna, monilla eri variaatioilla.
- Anonyymi
Sananl. 1:11-19
kun he sanovat: "Tule mukaan, mennään väijyksiin, käydään vaanimaan viattomia. Niellään heidät elävältä yhtenä suupalana, niin kuin hauta nielee terveen miehen. Kaikenlaiset kalleudet odottavat meitä, ryöstösaalis täyttää kohta varastomme. Saat heittää siitä kanssamme arpaa, meidän kukkaromme on yhteinen". Heidän tielleen, poikani, älä lähde, pidä jalkasi poissa heidän poluiltaan, sillä he rientävät pahaa kohti, kiiruhtavat vuodattamaan verta. Ei lintu verkkoa näe, vaikka näkee sitä levitettävän. Oman verensä he väijyessään vaarantavat, omaa tuhoaan etsivät vaaniessaan. Sellainen on riistäjän tie. Joka sille lähtee, kulkee tuhoon. - Anonyymi
No en todellakaan ole käynyt laittamassa!
Luin kyllä niitä naisten kommentteja ja hävetti oman sukupuoleni puolesta. Onhan se komea mutta diileri, ja se asia kyllä menee komeuden edelle ja saa näyttämään vähemmän komealta. - Anonyymi
Ennen vanhaan varmaan juuri niin kuin otsakkeessa. Nykyään, kun on e-pillerijäämiä vesistöissä ym hormoneja sekoittavia asioita, on miehistä tullut ihan neitejä.
Miehiä ei haittaa naisten rikollisuus, miehet ihastuvat varasteleviin, huoraaviin jännäjennoihin. Ei siinä kiltillä kunnollisella naisella ole mitään jakovaraa.
Täytyy myös muistaa, että Sofia on täys jännäjenna. En kyllä tiedä millä perustelet otsikon oikeasti?
Iltalehden jutulla?
Minä väitän toista. Rikollisuus haittaauseampaa naista. Ja voisin jopa lyödä siitä vetoa. 😊Minä taas voisin lyödä vetoa että jos jollain naisella olisi treffit peräkkäisinä päivinä ja ensimmäisenä päivänä abc-tapaamiseen saapuu kunnollinen disse, tarjotaan sille friendzonea, "Kiva kun vaivauduit tulemaan tänne asti, mutta ollaanko vain kavereita jooko?". Toisena päivänä sitten paikalle kurvaa Ranta-ahon Niko mersullaan, käydään ravintolassa syömässä ja silleen. Veikkaan että Nikolle järjestyy yöpaikka ja paljon muutakin ongelmitta, friendzonesta ei puhettakaan.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Minä taas voisin lyödä vetoa että jos jollain naisella olisi treffit peräkkäisinä päivinä ja ensimmäisenä päivänä abc-tapaamiseen saapuu kunnollinen disse, tarjotaan sille friendzonea, "Kiva kun vaivauduit tulemaan tänne asti, mutta ollaanko vain kavereita jooko?". Toisena päivänä sitten paikalle kurvaa Ranta-ahon Niko mersullaan, käydään ravintolassa syömässä ja silleen. Veikkaan että Nikolle järjestyy yöpaikka ja paljon muutakin ongelmitta, friendzonesta ei puhettakaan.
Mä olen "jioku nainen". Mun kohdalla olisit hävinnyt vetosi.
Harmaaritari kirjoitti:
Minä taas voisin lyödä vetoa että jos jollain naisella olisi treffit peräkkäisinä päivinä ja ensimmäisenä päivänä abc-tapaamiseen saapuu kunnollinen disse, tarjotaan sille friendzonea, "Kiva kun vaivauduit tulemaan tänne asti, mutta ollaanko vain kavereita jooko?". Toisena päivänä sitten paikalle kurvaa Ranta-ahon Niko mersullaan, käydään ravintolassa syömässä ja silleen. Veikkaan että Nikolle järjestyy yöpaikka ja paljon muutakin ongelmitta, friendzonesta ei puhettakaan.
Niin, sulla ei ole vastata kuin omalla vilkkaalla mielikuvituksella. Tapaat vissiin livenä tosi vähän naisia? Siis tää nyt ei piruilua, vaan ymmärtäisin tällä suppean maailmankuvan. 🤔
Disse kirjoitti:
Niin, sulla ei ole vastata kuin omalla vilkkaalla mielikuvituksella. Tapaat vissiin livenä tosi vähän naisia? Siis tää nyt ei piruilua, vaan ymmärtäisin tällä suppean maailmankuvan. 🤔
Ikävä kyllä disse on oikeassa siinä ettei ne naiset välitä muista jotenkin niiden aivot ei ymmärrä seurausta teolle.
valtakunta kirjoitti:
Ikävä kyllä disse on oikeassa siinä ettei ne naiset välitä muista jotenkin niiden aivot ei ymmärrä seurausta teolle.
Eikun Harmaaritari on oikeassa,meni vähän nimet sekaisin.
Disse kirjoitti:
Eipä tullut mietittyä mitä kirjoitti.😩 Tuo ulos tuleminen sanoissa on ihan normia jos mietin toista ja puhun yllättäen sit siitä sekasin , vähän menee sekaisin sanat.
valtakunta kirjoitti:
Eipä tullut mietittyä mitä kirjoitti.😩 Tuo ulos tuleminen sanoissa on ihan normia jos mietin toista ja puhun yllättäen sit siitä sekasin , vähän menee sekaisin sanat.
Eipä mittään, kyllä mä tiedän, että elät aika suppeaa elämää. Sinäkin olet lööppimedian varassa. No hätä. Ymmärrän hyvin. 😊👌
Disse kirjoitti:
Eipä mittään, kyllä mä tiedän, että elät aika suppeaa elämää. Sinäkin olet lööppimedian varassa. No hätä. Ymmärrän hyvin. 😊👌
Noh se ei ole suppeaa jos minua kiinnostaa ympärillä oleva hyvinvointi.
Enemmänkin se on suppeaa joka ei välitä muista kuin itsestään.Disse kirjoitti:
Noh mutta eiköhän se riippuvuus tule jommalle kummalle lapsellesi että ymmärrät vähän enemmän tekojen seuraamuksia kun pilaavat elämänsä mutta eihän se sinun asiasi ole,eikö niin kun oot kerran varoittanut sit ovat kun ovat sillä tiellä. Siperian lait?
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä ne "kiltit ja kunnolliset" miehet ovat liian nuukia rahojenkin suhteen, jos he haluavat sopia ne treffit vaan johonkin ABC-huoltoasemalle ja ovat varmaan myös muutenkin liian vaatimattomia, niin se ei välttämättä tee naisiin vaikutusta.
Kyllähän se varmasti ihan eri kuvan miehestä antaa, jos hän tulee paikalle sadan tonnin Mersulla ja vie syömään kalliiseen ravintolaan, eikä mihinkään ABC:lle.
Uskon että varmasti olisi myös ihan normi hyväpalkkaisessa työssä käyvä mies tehnyt naiseen vaikutuksen, jos olisi tullut kalliilla Mersulla ja vienyt hienoon ravintolaan, että ehkä kyse on pelkästään siitä varallisuudesta ja sen näyttämisestä, eikä pelkästään siitä rikollisuudesta.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Ehkä ne "kiltit ja kunnolliset" miehet ovat liian nuukia rahojenkin suhteen, jos he haluavat sopia ne treffit vaan johonkin ABC-huoltoasemalle ja ovat varmaan myös muutenkin liian vaatimattomia, niin se ei välttämättä tee naisiin vaikutusta.
Kyllähän se varmasti ihan eri kuvan miehestä antaa, jos hän tulee paikalle sadan tonnin Mersulla ja vie syömään kalliiseen ravintolaan, eikä mihinkään ABC:lle.
Uskon että varmasti olisi myös ihan normi hyväpalkkaisessa työssä käyvä mies tehnyt naiseen vaikutuksen, jos olisi tullut kalliilla Mersulla ja vienyt hienoon ravintolaan, että ehkä kyse on pelkästään siitä varallisuudesta ja sen näyttämisestä, eikä pelkästään siitä rikollisuudesta.Eikä kannata yleistää.
Yhteen naiseen tekee vaikutuksen mersu, toiseen kiltteys ja kolmanteen pulleat haarukset. Naisia kun on ihan erilaisia, kun emme ole mitään persoonattomia käyttöesineitä..
Inhoan tyypin Ladbible-uussovinisteja, jotka kohtelevat naisia kuin tavaroita. Heillä on kovat ennakkoluulot joita ei läpäise normaali tavallisesti käyttäytyvä ihminen. Naisia kyykytetään ja koitetaan ehdollistaa tuntemaan alemmuutta jättämällä huomioimatta jne. Vaikkeivat edes uskalla ennakkoluuloissaan tutustua ennen kun tuomitsevat vaikka miksi.
Nykyään monet miehet suorastaan tahallisesti kieltäytyvät antamasta naiselle mitään itsestään. Vaikka olisi varaa.
Hupaisaa on, että nämä miehet saakin yleensä koukkuunsa se pahin manipuloiva huora joka on samaten paras näyttelijä joka vetää koiran roolia fullnelsonissa 24/7.
Varmaan kun sitten on tällaisiin "naisiin" tottunut ja kokemukset koostuu pelkästään näistä, niin on helppo yleistää sen jälkeen kun miehen pilvilinnat on sortuneet naisensa aitouden suhteen. Anonyymi kirjoitti:
Eikä kannata yleistää.
Yhteen naiseen tekee vaikutuksen mersu, toiseen kiltteys ja kolmanteen pulleat haarukset. Naisia kun on ihan erilaisia, kun emme ole mitään persoonattomia käyttöesineitä..
Inhoan tyypin Ladbible-uussovinisteja, jotka kohtelevat naisia kuin tavaroita. Heillä on kovat ennakkoluulot joita ei läpäise normaali tavallisesti käyttäytyvä ihminen. Naisia kyykytetään ja koitetaan ehdollistaa tuntemaan alemmuutta jättämällä huomioimatta jne. Vaikkeivat edes uskalla ennakkoluuloissaan tutustua ennen kun tuomitsevat vaikka miksi.
Nykyään monet miehet suorastaan tahallisesti kieltäytyvät antamasta naiselle mitään itsestään. Vaikka olisi varaa.
Hupaisaa on, että nämä miehet saakin yleensä koukkuunsa se pahin manipuloiva huora joka on samaten paras näyttelijä joka vetää koiran roolia fullnelsonissa 24/7.
Varmaan kun sitten on tällaisiin "naisiin" tottunut ja kokemukset koostuu pelkästään näistä, niin on helppo yleistää sen jälkeen kun miehen pilvilinnat on sortuneet naisensa aitouden suhteen.” wichka! ” <—— sananruoska!
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
” wichka! ” <—— sananruoska!
😂😂😂😂😂😊👆😗
Mulla muuten joskus oli nahkaruoska, sellainen pitkä ja aito, joka piti helkatinmoisen lävähdyksen kun sillä löi. Ihana esine! Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😊👆😗
Mulla muuten joskus oli nahkaruoska, sellainen pitkä ja aito, joka piti helkatinmoisen lävähdyksen kun sillä löi. Ihana esine!Äänivalli rikkoutuu ja koskee, vsikkei osu! Au! 😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Äänivalli rikkoutuu ja koskee, vsikkei osu! Au! 😂
Nä näin härkiä ajuutetaan, pelottelemalla.
Auta armias jos lyöt, se tappaa sun😐😉😸 Anonyymi kirjoitti:
Nä näin härkiä ajuutetaan, pelottelemalla.
Auta armias jos lyöt, se tappaa sun😐😉😸Tjaa? Ei kait siihen hommaan tartte kuin kämmenet. 👏😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen "jioku nainen". Mun kohdalla olisit hävinnyt vetosi.
Niin myös minun kohdalla.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tjaa? Ei kait siihen hommaan tartte kuin kämmenet. 👏😀
Voi sua nyt! Kumpi tässä onkaan maalainen???
Ei se elukka mikään idiootti ole, kyllä tietää ruoskan olevan ruoska😅😉 Anonyymi kirjoitti:
Voi sua nyt! Kumpi tässä onkaan maalainen???
Ei se elukka mikään idiootti ole, kyllä tietää ruoskan olevan ruoska😅😉Ootko sää ajanut karjaa koskaan? Ei ne tartte keppiä tai mitään. Uteliaita möllyköitä ne on. 😀
Taputtaa vaikka kädellä kankkuun, että menehän siitä möllistelemästä. 😁
Alaasteikäisenä ajeltiin lehmät pellolta navettaan ja yöks metsään ja näillä oli ihan sarvetkin. 🙂
- Anonyymi
Hyvä aloitus ja siinä taas totuutta että naiset haluaa jännämiehen vaikka jännämies myisi huumetta naisen lapsille niin naista ei haittais vaan seurustelisi nikon kanssa.
- Anonyymi
Voidaan olla melkein täysin samaa mieltä; " siinä taas totuutta, että naiset haluaa jännämiehen vaikka jännämies myisi huumetta naisen lapsille" ...ihan pienellä selvennyksellä!
Ihan tietoisesti hakeutuisin "paskan seuraan", jossain kohtaa taatusti saisin tilaisuuden myrkyttää TÄMÄn suurisuisen itserakkaan öykkärin, vaikka hyvällä laatu viinillä.
Syanidia pikariin ja kippis, malja meille!
Ei tarvitse selvitellä mitään oikeudessa ja maalliset kärsimykset olisi monen ihmisen kohdalla ohitse! Silkkaa äidin rakkautta tervettä yhteiskuntaa ja lapsiaan kohtaa.
- Anonyymi
Harmis taas hekumoi rikollisuudella ja vääristelee lukemaansa ihan oman päänsä mukaan. Taas haukutaan ja halveksitaan naisia. Harmisksen mielenmaisemasta muodostuu yhä synkempi kuva. Ja täys ääliöhän harmis on, ei voi muuta sanoa, taaskaan.
- Anonyymi
Ei vai? Sanoisin vielä, että jokainen vähänkin fiksumpi, elämää edes pikkasen nähnyt nainen tietää, että on ilkeitä löyhäpäisiä komeita miehiä, mutta on myös fiksuja, mukavia komeita miehiä.
- Anonyymi
Miksi aina pitää olla komea? Aina vaan sitä samaa. Millään muulla ei tunnu enää olevan väliä.
- Anonyymi
Mulle tulee mieleen tuosta Nikosta wanna-be- gangsteri. Esim. jossain iltapa.skan julkaisemassa kuvassa katsoi Laaksoa kuin jotain puolijumalaa. Ihan naurettavaa showta.
- Anonyymi
Helvetin enkeleissä on kyllä ihan sairaan hyvännäköisiä tyyppejä, esim. Dahlen. Joku Niko on täysin naurettava, samoin bandiitit verrattuna HA- tyyppeihin.
https://www.expressen.se/nyheter/de-leder-mc-gangen-dar-du-bor---har-ar-listan/ Anonyymi kirjoitti:
Helvetin enkeleissä on kyllä ihan sairaan hyvännäköisiä tyyppejä, esim. Dahlen. Joku Niko on täysin naurettava, samoin bandiitit verrattuna HA- tyyppeihin.
https://www.expressen.se/nyheter/de-leder-mc-gangen-dar-du-bor---har-ar-listan/Se on jännä kuinka rikollisuus lisää komeutta.
Tissiposki:
https://yle.fi/uutiset/3-9251200
Komea jännämies:
https://f.cdn-expressen.se/images/3a/2b/3a2bb98c3b5e4118a481ef96b884c98b/1x1/[email protected]- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.expressen.se/nyheter/de-leder-mc-gangen-dar-du-bor---har-ar-listan/Molemmissa jengeissä on globaalisti tuhansia jäseniä, joten eiköhän siellä ole kaiken näköistä porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.expressen.se/nyheter/de-leder-mc-gangen-dar-du-bor---har-ar-listan/Rumia olivat kaikki.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Se on jännä kuinka rikollisuus lisää komeutta.
Tissiposki:
Komea jännämies:
https://f.cdn-expressen.se/images/3a/2b/3a2bb98c3b5e4118a481ef96b884c98b/1x1/[email protected]Pullukka on pullukka, oli sitten liivit tai ei:). Mutta tarkoitinkin Dahlenin tyyppisiä, lisäksi Saksan ja Usan kuvioissa on aikamoisia viikinkejä :D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmissa jengeissä on globaalisti tuhansia jäseniä, joten eiköhän siellä ole kaiken näköistä porukkaa.
Bandidos vaikuttaa etnojengiltä. Tai ainakin siellä on runsaasti etnisiä.
- Anonyymi
Timo on havahtunut viimein nwo- liikehdintään.
https://youtu.be/8DtEcZ3cfg4
Ei siitä olekaan mainittu kuin viimeiset 20- 30 vuotta. - Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Se on jännä kuinka rikollisuus lisää komeutta.
Tissiposki:
Komea jännämies:
https://f.cdn-expressen.se/images/3a/2b/3a2bb98c3b5e4118a481ef96b884c98b/1x1/[email protected]Silti tuo ”tissiposki” on saanut pokattua itselleen todella kauniin naisen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.expressen.se/nyheter/de-leder-mc-gangen-dar-du-bor---har-ar-listan/Tottakai 52v aikamies on komeampi kuin Nikon ikäinen kakara.
- Anonyymi
Exäni lähti huumeiden käyttäjän matkaan ja huonosti siinä kävi.
- Anonyymi
Sehän on hyvä persuille, joiden eduskuntaryhmässä ja kunnanvaltuutetuissa on selvästi eniten rikoksesta tuomittuja heeboja.
- Anonyymi
Useimmat? Eli suurin osa? Oletkos ihan varma 😄
xLiner- Anonyymi
Onkohan harmis exPua? Ainakin hyvin samanlainen ikineitsyt setämies.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olen melko varma joo, jännärikollisuus kiehtoo isoa osaa naisista.
Sulla on kummallinen tuttavapiiri. Mutta jokainen omissa porukoissaan...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kummallinen tuttavapiiri. Mutta jokainen omissa porukoissaan...
xLinerHarmishan on täällä joskus kertonut, että joku nainen, jonka miesystävä oli parhaillaan vankilassa, on pettänyt miestään hänen kanssa. Siitä se varmaan on vetänyt nuo johtopäätökset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmishan on täällä joskus kertonut, että joku nainen, jonka miesystävä oli parhaillaan vankilassa, on pettänyt miestään hänen kanssa. Siitä se varmaan on vetänyt nuo johtopäätökset.
Mitä! Onko joku muka suostunut vapaaehtoisesti olemaan harmisksen kanssa?! Kaikkea sitä kuuleekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä! Onko joku muka suostunut vapaaehtoisesti olemaan harmisksen kanssa?! Kaikkea sitä kuuleekin.
Näköjään. Siis jos juttu oli edes totta. Kovin oli nainen kehunut, että oli ihanaa.
Anonyymi kirjoitti:
Pettänyt? Varmaan hymyili kerran..😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa on.
- Anonyymi
Kalaa pitää saada että pääsee kalaporukoihin ja naiset näkevät, että mies osaa kalastaa kalaporukoissa. Kalamies saa naisia.
Kalaa saamaton mies ei kalaporukoihin pääse eikä saa naista ja perhettä.
T. kalamies- Anonyymi
Varo vaan ettei tuu liian iso kalasaalis tai jos ootkin allerginen kalalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo vaan ettei tuu liian iso kalasaalis tai jos ootkin allerginen kalalle.
Katiskat vesille vaan:) Ei järvi soutamalla kulu.
- Anonyymi
Mulle ihan sama mitä mieltä suurin osa ihmisistä on. Mä oon mä ja sä oot sä.
- Anonyymi
Naiset hakeutuu aina rikollisten seuraan ja niitten kanssa suhteeseen.
Minua haittaa mutta minusta tuntuu, ettei niillä ole älyä miettiä seurauksia.
- Anonyymi
Kieltämättä, nuorena olin rikollinen. Ja kieltämättä naisia oli riittävästi.
Veikkaan, että noin 80% naisista haittaa. 20% voi sitten olla innoissaan, ainakin teoriassa. Yksi lapsuudenkaveri tulee mieleen, joka voisi ehkä, paino sanalla ehkä, voisi olla kiinnostunut Nikosta jollain tasolla. Lähinnä ulkonäöllisistä syistä, ja jos olisi sinkku.
Suurin osa kavereista naureskelee tuolle farssille ja seurailee hemmoa ja lähipiiriään, ehkä jopa ig:ssa, vitsin vuoksi.
Mikään näistä; mersu, valkeat tekohampaat, kiiltävä tukka tai rahat kiinnosta itseä millään lailla. Yhtä hyvin hän voisi olla vaikka Pelle Hermanni, kiinnostuksen määrä sama. Paitsi, että Pelle Hermanni oli paaaaljon kiinnostavampi. Etenkin häntä esittävä Veijo Pasanen. Tosin jo edesmennyt.
Kyllä varmaan jossain lähiöbaarin naisten kantisjoukossa löytyy fanittajia Nikossakin. Varmaan heille hän on Prinssi Rohkea. Mutta tosiaan aika pienissä piireissä löytyy aidosti häntä arvostavia. Ehkä huumeiden käyttäjien keskuudessa on joku sankari.Ai niin, perheessäni on 15-18v. nuoria naisia. He eivät tienneet kuka kyseinen sankari oli. Kun ottivat selvää, naureskelivat, että harvinaisen nolo tyyppi on.
- Anonyymi
Tämä paljasti missä atm/persu -maailmassa elät. Jos olisit edes keskustalainen, tajuaisit, että naiset inhoavat tuollaisia pöhelöitä.
Niinpä tuntuvat inhoavan "Päivitysten kommenteissa korostuvat varttuneiden naisten seksuaalissävytteiset, sydänhymiöillä koristetut viestit.". Sitäpaitsi, miten selität sen että naiset aina hakeutuu pahoinpitelevien jännämiesten seuraan? wuppsikinhan täällä aina toitottaa miten suunnilleen kaikkia naisia pahoinpidelläään. Se lienee suoraa seurausta naisten omista valinnoista.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä tuntuvat inhoavan "Päivitysten kommenteissa korostuvat varttuneiden naisten seksuaalissävytteiset, sydänhymiöillä koristetut viestit.". Sitäpaitsi, miten selität sen että naiset aina hakeutuu pahoinpitelevien jännämiesten seuraan? wuppsikinhan täällä aina toitottaa miten suunnilleen kaikkia naisia pahoinpidelläään. Se lienee suoraa seurausta naisten omista valinnoista.
Aina? Ketkä naiset? Hakeutuiko äitisi pahoinpitelevien jännämiesten seuraan? Oletko sinä jännämiehen lapsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina? Ketkä naiset? Hakeutuiko äitisi pahoinpitelevien jännämiesten seuraan? Oletko sinä jännämiehen lapsi?
Varmaankin noin on käynyt.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on parisuhteissa, eli täällä vissiin on suurin osa miehistä jännämiehiä.
- Anonyymi
Ei kai, tosin rumat näppinsä on aihetta pitää kaukana lapsista.
- Anonyymi
Naiset aika vitun sairaita kun haluavat olla väkivaltaisen miehen kanssa. Ettekö tajua että jännämiehet tappaa teidät.
Taas sataa.
Mietin Jo mihin seuraavaksi vien lapsia😁Missä sataa? Täällä on viikon kaunein kesäpäivä. Tyyni aurinkopouta. Olen pelastanut pieniä pääskysen poikia kun ne tippuvat alas pesistään. Hanskat kädessä olen kiivennyt ylös heinävintille ja nostanut pieniä rääpäleitä orrelle takaisin... Sillon kun siipi ei vielä kanna ja pesä käy ahtaaksi näin käy joka kesä ja maassa ne ovat kissojen armoilla. Emopääsky kiittää kun se vielä ruokkiikin niitä...tämä päivä ollut ihan mahdotonta noiden osalta. Yksi oli tippunut niin lujaa, että muks...:(
misspönttöuuni kirjoitti:
Missä sataa? Täällä on viikon kaunein kesäpäivä. Tyyni aurinkopouta. Olen pelastanut pieniä pääskysen poikia kun ne tippuvat alas pesistään. Hanskat kädessä olen kiivennyt ylös heinävintille ja nostanut pieniä rääpäleitä orrelle takaisin... Sillon kun siipi ei vielä kanna ja pesä käy ahtaaksi näin käy joka kesä ja maassa ne ovat kissojen armoilla. Emopääsky kiittää kun se vielä ruokkiikin niitä...tämä päivä ollut ihan mahdotonta noiden osalta. Yksi oli tippunut niin lujaa, että muks...:(
Sade on mennyt jo kuin ei olisi mitään muuta tietoa kuin märkä maa muistona, joka päivä iskenyt sadekuuro se on hyvin ärsyttävää, eikä voi suunnitella päivää ilman kastumista.
valtakunta kirjoitti:
Sade on mennyt jo kuin ei olisi mitään muuta tietoa kuin märkä maa muistona, joka päivä iskenyt sadekuuro se on hyvin ärsyttävää, eikä voi suunnitella päivää ilman kastumista.
Onhan se varmasti lasten kanssa ja jos vielä haluis tehdä päiväretken kävellen tai pyörällä niin sitten joo.
Missä sataa? Täällä on viikon kaunein kesäpäivä. Tyyni aurinkopouta. Olen pelastanut pieniä pääskysen poikia kun ne tippuvat alas pesistään. Hanskat kädessä olen kiivennyt ylös heinävintille ja nostanut pieniä rääpäleitä orrelle takaisin... Sillon kun siipi ei vielä kanna ja pesä käy ahtaaksi näin käy joka kesä ja maassa ne ovat kissojen armoilla. Emopääsky kiittää kun se vielä ruokkiikin niitä...tämä päivä ollut ihan mahdotonta noiden osalta. Yksi oli tippunut niin lujaa, että muks...:(
Tahdon rakentaa lapsille mahdollisuuksia lasten liikennepuistoon vein tuosta tiesin vasta kaksivuotta sitten vaikka olin nähnyt alueen nuorena mutta en tiennyt olevan siinä toimintaa. Kastuttiin mutta lapset tykkäsi vaikka kaksivuotias nyt sitten itki varmasti väsymystä lopussa kun kuljettiin linja-autolla.
valtakunta kirjoitti:
Tahdon rakentaa lapsille mahdollisuuksia lasten liikennepuistoon vein tuosta tiesin vasta kaksivuotta sitten vaikka olin nähnyt alueen nuorena mutta en tiennyt olevan siinä toimintaa. Kastuttiin mutta lapset tykkäsi vaikka kaksivuotias nyt sitten itki varmasti väsymystä lopussa kun kuljettiin linja-autolla.
Kuulostaa hauskalta, liikenneoppia leikin varjolla! :)
Lähtisin itekin sellaseen puistoon :))misspönttöuuni kirjoitti:
Lähtisin itekin sellaseen puistoon :))Harmi kun kaikki temppuradat on lapsille. Täälläkin rakensivat lähistölle uuden veikeän paikan, mutta eihän siellä 40ppinen voi kieppua kun ei ole niitä lapsiakaan. Ajattele miten mukaviin paikkoihin pääset osallistumaan lasten kanssa ja heidän varjollaan. Oon miettinyt, että voisko aikuinen ihminen mennä yksin vaikka sirkukseen? Mua on aina sirkuselämä kiehtonut :)
Onhan se varmasti lasten kanssa ja jos vielä haluis tehdä päiväretken kävellen tai pyörällä niin sitten joo.
noh lapset pyöräilyä muutenkin mutta siihen ne kyllästyy pitää saada muutakin.
Harmi kun kaikki temppuradat on lapsille. Täälläkin rakensivat lähistölle uuden veikeän paikan, mutta eihän siellä 40ppinen voi kieppua kun ei ole niitä lapsiakaan. Ajattele miten mukaviin paikkoihin pääset osallistumaan lasten kanssa ja heidän varjollaan. Oon miettinyt, että voisko aikuinen ihminen mennä yksin vaikka sirkukseen? Mua on aina sirkuselämä kiehtonut :)
Pääsin ajaa polkuautolla kun 2vuotias oli ”ajamassa” sylissä.
Lähtisin itekin sellaseen puistoon :))Noh ne antoi ohjausta ennen ajoa ja opeteltiin liikennesääntöjä.
Se oli ihan kiva.😁misspönttöuuni kirjoitti:
Harmi kun kaikki temppuradat on lapsille. Täälläkin rakensivat lähistölle uuden veikeän paikan, mutta eihän siellä 40ppinen voi kieppua kun ei ole niitä lapsiakaan. Ajattele miten mukaviin paikkoihin pääset osallistumaan lasten kanssa ja heidän varjollaan. Oon miettinyt, että voisko aikuinen ihminen mennä yksin vaikka sirkukseen? Mua on aina sirkuselämä kiehtonut :)
Sirkus on niin kallispaikka että yritän pongata näitä ilmaiskohteita.😅
Sirkukseen minusta nyt aikuisetkin menee.valtakunta kirjoitti:
Pääsin ajaa polkuautolla kun 2vuotias oli ”ajamassa” sylissä.
Jee! Just tätä tarkoitan! Sit joissain paikoissa on polkuveneitä, oon nähny :))
valtakunta kirjoitti:
Noh ne antoi ohjausta ennen ajoa ja opeteltiin liikennesääntöjä.
Se oli ihan kiva.😁Erittäin hyvä 👍
valtakunta kirjoitti:
Sirkus on niin kallispaikka että yritän pongata näitä ilmaiskohteita.😅
Sirkukseen minusta nyt aikuisetkin menee.Kaikkia puistoja on, taidejuttuja, tiedejuttuja, maisema- ja kasvijuttuja, patsaspuistoja, pop up-näyttelyjä ja ilmaisia! :)
Mietin vielä sirkusta olenko hassu jos yksin menen :)valtakunta kirjoitti:
noh lapset pyöräilyä muutenkin mutta siihen ne kyllästyy pitää saada muutakin.
Isojen ostoskeskusten yhteydessä on monesti ilmaistouhupuistoja lapsille. Ei maksa mittään!
Jee! Just tätä tarkoitan! Sit joissain paikoissa on polkuveneitä, oon nähny :))
Muistan kun itsetekemäni polkuvene upposi testiajossa
pujotteIija kirjoitti:
Muistan kun itsetekemäni polkuvene upposi testiajossa
Oliko jäävuori vai mihin? :)
Oliko jäävuori vai mihin? :)
Tais vaan hitsaus pettää, en tarkalleen muista, olin silloin ehkä 14 vuotias. Uintireissu kuitenkin tuli
pujotteIija kirjoitti:
Tais vaan hitsaus pettää, en tarkalleen muista, olin silloin ehkä 14 vuotias. Uintireissu kuitenkin tuli
Oho, mutta yrittänyttä ei uiteta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639