Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Musta nuo ei ole ollenkaan tylsiä. Perusteluja kaivataan.
  2. 1. Oletko viime päivinä ruskettunut?
    Kyllä joo, bikinirajat on jo nähtävissä. Enkä ole edes palanut, ihme kyllä:)

2. Mitä jännää olet tehnyt viimeksi ja onko siitä pitkä aika?
    Jaa, jännää. No, olin katsomassa delfiinien esitystä, se oli jännä:) Ja totesin, että olen valinnut väärän ammatin... Mikä olisi leppoisampi homma kuin uiskennella ja sukellella delfiinien kannattelemana uima-altaassa:)

3. Herkkuruokasi juuri tällä hetkellä?
    Ennakkoluulot nyt pois;) Sellainen vanhojen mummojen ruoka kuin piimään sekoitettua talkkunajauhoa ja sokeria. Kaverin mummo opetti sitä syömään kun olin lapsi:) Oikestaan muuten ei mene näin kuumalla henk.koht. kuin mansikat ja vesimeloni...
    4. Sopiiko sinulle naisten yläosattomuus yleisillä uimarannoilla?
    Se uimaranta jossa itse käyn on täynnä eri-ikäisiä vauvasta vaariin. Eniten äitejä tai isiä lapsineen. Jos siellä joku tempaisisi yläosan pois, se aiheuttaisi kyllä vähintään hämminkiä ja tirskuntaa ja vaatisi henkilöltä aikamoista pokkaa:D Mutta ei mua sinänsä kai häiritse..
    5. Suuteletko mielelläsi ja missä viimeksi sait suudelman huulillesi?No riippuu pussaajasta. Ja en ole ihan varma, koska.

6. Oletko tänä kesänä käynyt vesillä? Joo, viikonloppuna tein pienen laivamatkan Viikin saareen:)

7. Millainen biisi kuvaa tunnelmiasi nyt? Ruisrock mielessä, joten..
    Faith no moren easy...
    8. Suosikkinäyttelijäsi tällä hetkellä? Tommi Korpela, suomen Jeremy Irons.

9. Mieluisin matkatavarasi? En lähe minnekään ilman hammasharjaa ja tahnaa. Ja rehellisyyden nimissä; meikkipussia;)

10. Alusvaatteidesi väri nyt? Tumma pinkki, poikkeuksellisesti. Impulssiostos alesta:D