Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Kurjaa,+mutta+onhan+tuokin+hieno+taidekuva,+joka+sulla+nyt+on:)+Oliko+jotenkin+erilaista+taidetta?
  2. 🙏😊
  3. Kyyyyllä+mä+varmaan+voisin+ehkä+tykätäkin,+mutta+mulle+on+sattunut+tuon+oloisia+miehiä+kuin+tuo+Thymallus+(eikä+tämä+ole+mikään+moite),+jotka+innostuvat+heti+pienestä+halailusta+ajasta+ja+paikasta+huolimatta+ja+sitten+tilanne+on+kiusallinen.+Kun+ei+sitä+seksiä+kuitenkaan+pysty+joka+tilanteessa+"harrastamaan".+On+muodostunut+jonkinlainen+automaatio,+että+aika+nopeasti+sitä+tukahduttaa+enemmät+silittelyt+tai+halailut+pieneen+lähes+huomaamattomaan+eleeseen.Toisaalta+ehkä+mä+itsekin+olen+jo+muuttunut+sellaiseksi,+että+vierastan+sellaista+kiehnäämistä.+Kuumahan+siinä+tulee+ja+epämukava+olo:P+En+ole+oikein+koskaan+ymmärtänyt+sanontaa,+"käpertyä+kainaloon".+En+ole+sitten+lapsuus/nuoruusajan+osannut+olla+käpertyneenä+kenenkään+kainaloon,+(missä+tulee+vain+hiki),+vaan+joko+tai-mentaliteetilla,+yhdessä+vierekkäin+erikseen++tai+sitten+sisäkkäin.Ensimmäisen+poikkiksen+kanssa,+jonka+kanssa+ei+ollut+varsinaisesti+seksiä,+olen+ehkä+päässyt+lähemmäs+tuota+kiehnäämistä.+Se+oli+sitä+aikaa+että+suudelmat+kesti+tunteja+ja+sitä+oli+kietoutuneena+toiseen+koko+sen+ajan+kun+yhdessä+oltiin.+Mutta+se+olikin+sitten+ilmeisesti+poikaystävälle+liikaa,+etenkin+kun+asuttiin+eri+kaupungeissa.+Erohan+siitä+tuli,+poikaystävä+ilmoitti,+ettei+"kestänyt"+sitä+että+oltiin+suurin+osa+viikosta+eri+paikoissa.+Muissa+suhteissa,+joissa+sitä+seksiä+on+ollut,+niin+siitä+on+seurannut,+että+mies+on+sitä+vailla+sitä+hela+tiden,+saa+melkein+karkuun+juosta,+vaikken+minäkään+mikään+jääkaappi+seksin+suhteen+ole.