Kehutaanko sinua koskaan

Anonyymi

kenenkään toimesta?

Saatko kehuja työpaikalla, hyvin tekemästäsi työstä, opiskelussa, vapaaehtoistyössä tms? Saatko kehuja siitä, millainen työ/opiskelutoveri/ihminen olet?

Saatko kehuja myös lähipiirissä, kehuuko sinulle tärkeät ihmiset sinua myös?

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töissä saa helposti, kun tekee vaan työnsä.

      Kotona saa lapsilta positiivista palautetta päivittäin, eikä ne ole välttämättä kehujakaan vaan tuntemuksia miltä tuntuu kun olen siinä läsnä, olemassa. Mikä tuntuu hyvältä. :)

      Erityisen hyvälle positiiviset sanat tuntuu silloin, kun on muuten vaikeaa tai voimat vähissä. Kaikki tuntuu jotenkin haasteelta ja uuvuttavalta.

      • Ja multa saat välillä. 😃 Eri juttu osaatko ottaa vastaan vilpittömästi? 😃

        Mutta tärkeä ajatustenvaihtokamu ja huikea komppikamu. Komppipomppihyppypyppy. 😬


      • Disse kirjoitti:

        Ja multa saat välillä. 😃 Eri juttu osaatko ottaa vastaan vilpittömästi? 😃

        Mutta tärkeä ajatustenvaihtokamu ja huikea komppikamu. Komppipomppihyppypyppy. 😬

        Kyllä mä osaan. Ja arvostan sitä palautetta. :)

        Samoin sinne! :)


      • Jan1 kirjoitti:

        Kyllä mä osaan. Ja arvostan sitä palautetta. :)

        Samoin sinne! :)

        No lähinnähän se kaikki on vain totta. Ei varsinaisesti kehuja, vaan paremminkin huomiointia. Kyllä mä välillä huomioin muutakin. 😊

        Siinä onkin minun mielestä monien ihmisten oman identiteetin realistisen syntymän peruskompastuskivi. Oikeasti ihmiset tarvitsee suuntaa, just sitä peiliä muilta. Realistista huomiota. Mutta siihen kuuluu kaikki.

        Ja sen hyvän, positiivisen palautteen vastaanottaminen avoimesti on usein haaste, jos ei ole sinut itsensä kanssa. Toisaalta silloin negatiivisempikin murentaa lisää todellisuutta.

        Olen tytölle selittänyt, että mitä on epäsuora kehu... se on vaikka sitä, että toinen ihminen on siinä vierellä. On siinä, vaikka itse ei voi antaa parastaan. Silloin sitä on tärkeä ja jotain mitä ei edes ääneen hoksaa sanoa. Ja hymy on hyvä kehu. Se merkkaa paljon. Tyttökin vaikka on nyt sitä ikää, ettei isukin kaulaan hypitä, eikä saa nykäistäkään, niin naamasta näkee milloin on hyvä kun iskä on siinä. 😃

        Aina ei tarvitse ylisanoja ja ei niille tarvitse elää... niihin ei iske inflaatio. 😬


      • Disse kirjoitti:

        No lähinnähän se kaikki on vain totta. Ei varsinaisesti kehuja, vaan paremminkin huomiointia. Kyllä mä välillä huomioin muutakin. 😊

        Siinä onkin minun mielestä monien ihmisten oman identiteetin realistisen syntymän peruskompastuskivi. Oikeasti ihmiset tarvitsee suuntaa, just sitä peiliä muilta. Realistista huomiota. Mutta siihen kuuluu kaikki.

        Ja sen hyvän, positiivisen palautteen vastaanottaminen avoimesti on usein haaste, jos ei ole sinut itsensä kanssa. Toisaalta silloin negatiivisempikin murentaa lisää todellisuutta.

        Olen tytölle selittänyt, että mitä on epäsuora kehu... se on vaikka sitä, että toinen ihminen on siinä vierellä. On siinä, vaikka itse ei voi antaa parastaan. Silloin sitä on tärkeä ja jotain mitä ei edes ääneen hoksaa sanoa. Ja hymy on hyvä kehu. Se merkkaa paljon. Tyttökin vaikka on nyt sitä ikää, ettei isukin kaulaan hypitä, eikä saa nykäistäkään, niin naamasta näkee milloin on hyvä kun iskä on siinä. 😃

        Aina ei tarvitse ylisanoja ja ei niille tarvitse elää... niihin ei iske inflaatio. 😬

        Nuo on hyviä asioita ja huomioita. Itellä on joku tyhjiö tällä hetkellä täyttöä vailla. Tuntuu, että kärsii halipulasta ja kaikki lähentävä läheisyys puuttuu. Elämä on yhtä vitun möllötystä.

        Ruma sana, koska se ärsyttää suunnattomasti.


      • Jan1 kirjoitti:

        Nuo on hyviä asioita ja huomioita. Itellä on joku tyhjiö tällä hetkellä täyttöä vailla. Tuntuu, että kärsii halipulasta ja kaikki lähentävä läheisyys puuttuu. Elämä on yhtä vitun möllötystä.

        Ruma sana, koska se ärsyttää suunnattomasti.

        No ymmärrän hyvin tuon tunteen, vaikka eihän mullakaan ole läheisyyttä.

        Se nakertaa ihan toisin, kun siihen pitäisi olla mahdollisuus. 🙄

        Siitä kyllä pitää sanoa toiselle... tajuspa tai ei...😬

        No ees tällänen etäjaksuhali täältä. 🤗


      • Disse kirjoitti:

        No ymmärrän hyvin tuon tunteen, vaikka eihän mullakaan ole läheisyyttä.

        Se nakertaa ihan toisin, kun siihen pitäisi olla mahdollisuus. 🙄

        Siitä kyllä pitää sanoa toiselle... tajuspa tai ei...😬

        No ees tällänen etäjaksuhali täältä. 🤗

        Joo. Sen ymmärtää silloin, kun ei ole ketään olemassa jolta odottaa mitään. :)

        Ei se sanominen mitään auta. Olkoon. En jaksa jatkuvasti olla kertomassa ja pyytämässä.

        Kiitos. 🤗


      • Jan1 kirjoitti:

        Joo. Sen ymmärtää silloin, kun ei ole ketään olemassa jolta odottaa mitään. :)

        Ei se sanominen mitään auta. Olkoon. En jaksa jatkuvasti olla kertomassa ja pyytämässä.

        Kiitos. 🤗

        Niinhän se on....☹️

        Mutta myö käytiin neitin kaa moottoripyöräilee. 😁👌 Se kävi moikkaamassa kamuaan sellaisessa koulukodissa. Sillä tytöllä ei mene ihan hyvin, mutta tätä meijän neitiä se ei haittaa. Eikä haitannut mennä motskarikyydilläkään. 😀👌

        Huisaa. 😬 Ehkä mä sille koitan jostain saada kunnon ajokamat. 😬 Aina parempi. 😀


      • Disse kirjoitti:

        Niinhän se on....☹️

        Mutta myö käytiin neitin kaa moottoripyöräilee. 😁👌 Se kävi moikkaamassa kamuaan sellaisessa koulukodissa. Sillä tytöllä ei mene ihan hyvin, mutta tätä meijän neitiä se ei haittaa. Eikä haitannut mennä motskarikyydilläkään. 😀👌

        Huisaa. 😬 Ehkä mä sille koitan jostain saada kunnon ajokamat. 😬 Aina parempi. 😀

        Koulukoti kuulostaa jo siltä ettei mene hyvin. Mutta niihän se joillan on.

        Meinaatko tartuttaa likkaan prätkäkuumeen? 😄

        Mulla vähän jo oli syttyä pieni kuume tänään, kattelin sellaista Kawasaki Versysiä papan tallissa, 650cc. Se jo sanoi, että iskee kohta kuume. 😃

        Ninjakin tönötti tallin perällä. Jotenkin ei vaan tee yhtään kyykkyä mieli, ei yhtään.


      • Jan1 kirjoitti:

        Koulukoti kuulostaa jo siltä ettei mene hyvin. Mutta niihän se joillan on.

        Meinaatko tartuttaa likkaan prätkäkuumeen? 😄

        Mulla vähän jo oli syttyä pieni kuume tänään, kattelin sellaista Kawasaki Versysiä papan tallissa, 650cc. Se jo sanoi, että iskee kohta kuume. 😃

        Ninjakin tönötti tallin perällä. Jotenkin ei vaan tee yhtään kyykkyä mieli, ei yhtään.

        No hällä on rankka lapsuus. Isä tappoi äitin ja nää lapset joutui sit sijoitetuks. Tällä murkkuiässä pisti jonkun jumalattoman kriisin päälle, eikä meinaa millään saada elämästä kiinni. Ihan kiva tyttö, mutta päässä liikaa kaikkea mikä on kuprahtanut ihan nurin niskoin. :o( Mutta onneks on ainakin yksi kaveri, mikä on vielä vierellä. Jotenkin piti nieleskellä jotain ja oisko roska lentänyt silmään, kun ne siinä halas, ennenkuin lähdettiin....

        No lähinnä mä mietin sitä, että tulee poitsun kanssa tuunattua kaikenlaista muuta juttua, niin ois kiva keksiä jokin pikkujuttu mun ja tytön välille. Se vois olla pikku pyörälenkit ja itseasiassa jos se suostuu, vois ihan kävelylenkilläkin käydä sen kanssa. :o)

        Versys taitaa olla siis enska? Kyllä mäkin niitä katsoin, mutta mä hirvittelin korkeutta, mä halusin pyörän, minkä saan pysymään molemminpuolin tuettuna pystyssä.... Mutta mulla oliin toi toienen kinttu aika heikko viimekeväänä vielä....

        Ei sitä kyykitä enää tälleen ervokkaaseen ikään. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No hällä on rankka lapsuus. Isä tappoi äitin ja nää lapset joutui sit sijoitetuks. Tällä murkkuiässä pisti jonkun jumalattoman kriisin päälle, eikä meinaa millään saada elämästä kiinni. Ihan kiva tyttö, mutta päässä liikaa kaikkea mikä on kuprahtanut ihan nurin niskoin. :o( Mutta onneks on ainakin yksi kaveri, mikä on vielä vierellä. Jotenkin piti nieleskellä jotain ja oisko roska lentänyt silmään, kun ne siinä halas, ennenkuin lähdettiin....

        No lähinnä mä mietin sitä, että tulee poitsun kanssa tuunattua kaikenlaista muuta juttua, niin ois kiva keksiä jokin pikkujuttu mun ja tytön välille. Se vois olla pikku pyörälenkit ja itseasiassa jos se suostuu, vois ihan kävelylenkilläkin käydä sen kanssa. :o)

        Versys taitaa olla siis enska? Kyllä mäkin niitä katsoin, mutta mä hirvittelin korkeutta, mä halusin pyörän, minkä saan pysymään molemminpuolin tuettuna pystyssä.... Mutta mulla oliin toi toienen kinttu aika heikko viimekeväänä vielä....

        Ei sitä kyykitä enää tälleen ervokkaaseen ikään. :oD

        Huh, tunsin teininä yhden vastaavassa tilanteessa olevan tytön. Äiti oli tehnyt itsarin ja yrittänyt tappaa tämän tyttönsäkin. Isä oli narkkari ja rikoksista lusimassa.

        Allroad-moottoripyörä. Se on korkea, mutta on se pitkällä miehellä hyvä. 2 metrinen jannu.

        Sehän mullakin on, kun ei ole tota pituutta kaikkiin pyöriin riittävästi, kyllähän mä ajan mitä tahansa. Mutta se 'joutokäynti' käsittelykin pitäs jaloilla taaplaten sujua. Jalat pitää ylettää maahan.


      • Jan1 kirjoitti:

        Huh, tunsin teininä yhden vastaavassa tilanteessa olevan tytön. Äiti oli tehnyt itsarin ja yrittänyt tappaa tämän tyttönsäkin. Isä oli narkkari ja rikoksista lusimassa.

        Allroad-moottoripyörä. Se on korkea, mutta on se pitkällä miehellä hyvä. 2 metrinen jannu.

        Sehän mullakin on, kun ei ole tota pituutta kaikkiin pyöriin riittävästi, kyllähän mä ajan mitä tahansa. Mutta se 'joutokäynti' käsittelykin pitäs jaloilla taaplaten sujua. Jalat pitää ylettää maahan.

        Joo, no hänen pikkusiskonsa joka on muutaman vuoden vaan nuorempi, on ihan ok, mutta tälle on jäänyt hirveet traumat. :o/

        Joo, kaksmetrinen jo voi ajaa millä tahaansa sarjavalmisteisella, ei lopu mitta ainakaan. :oD

        No enska vois olla mun seuraava. Sillä vois päästellä hiekkateilläkin jo paremmin ja hiukan vaikka kärripoluillakin, mutta harjoitellaan nyt ensin tuolla ja antaa nälän yltyä. :oD
        Tänään katsoin kun Goldwing ajoi absin ohi, olin take-away sumpilla siinä, niin ei kuulunut yhtikäs mitään....meni vaan kuin aave ohi. :oD Ja ukko ajoi risteyksen läpi varmaan 3 km/h;ssa. :oD Ei halunnut jalkoja laittaa maahan, eikä laittanut...tapeilla pysyi kevyesti. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Joo, no hänen pikkusiskonsa joka on muutaman vuoden vaan nuorempi, on ihan ok, mutta tälle on jäänyt hirveet traumat. :o/

        Joo, kaksmetrinen jo voi ajaa millä tahaansa sarjavalmisteisella, ei lopu mitta ainakaan. :oD

        No enska vois olla mun seuraava. Sillä vois päästellä hiekkateilläkin jo paremmin ja hiukan vaikka kärripoluillakin, mutta harjoitellaan nyt ensin tuolla ja antaa nälän yltyä. :oD
        Tänään katsoin kun Goldwing ajoi absin ohi, olin take-away sumpilla siinä, niin ei kuulunut yhtikäs mitään....meni vaan kuin aave ohi. :oD Ja ukko ajoi risteyksen läpi varmaan 3 km/h;ssa. :oD Ei halunnut jalkoja laittaa maahan, eikä laittanut...tapeilla pysyi kevyesti. :oD

        Hain joskus töihin ja olisin päässytkin pienryhmäkotiin, missä on nuoria ja lapsia. Sain paikan, mutta peruin työhön menoni.

        Mietin moneen kertaan miten jaksan olla työssä missä näkee ja kuulee raskaita juttuja. Päätin etten ryhdy, otan liikaa taakakseni. Kun olen luonteeltani sellainen, kun olen..

        Juu, no Ninjalla se 2 metrinen ei pystyny ajamaan. Polvi otti ajossa sarviin kiinni. 😃

        Eli liian matalakin voi olla. Väärä ajoasento ja polvet osuu sarviin. 🥴

        Homosohva. Goldwing. Ei helkutti, en halua.


      • Jan1 kirjoitti:

        Hain joskus töihin ja olisin päässytkin pienryhmäkotiin, missä on nuoria ja lapsia. Sain paikan, mutta peruin työhön menoni.

        Mietin moneen kertaan miten jaksan olla työssä missä näkee ja kuulee raskaita juttuja. Päätin etten ryhdy, otan liikaa taakakseni. Kun olen luonteeltani sellainen, kun olen..

        Juu, no Ninjalla se 2 metrinen ei pystyny ajamaan. Polvi otti ajossa sarviin kiinni. 😃

        Eli liian matalakin voi olla. Väärä ajoasento ja polvet osuu sarviin. 🥴

        Homosohva. Goldwing. Ei helkutti, en halua.

        No se on ihan oma lukunsa, siis ne ihmiset jotka osaa olla ongelmaisten ihmisten kanssa. Siinä on oltava oma pannu muuten kohillaan. Ei voi yhtään alkaa skitsoomaan, vaikkahan tulis mitä vastaan. Se jos mikä on kutsumusammatti. Ja hatunnosto heille...

        Niin, no sehän se on, että ei voi mikään minimotokaan olla. :oD

        Homosohva! ;oD No en mäkään haluis, mutta se ajo vaan näytti helkutin smoothilta. :oD


    • Mjaa

      Toisinaan saan kehuja täällä, mutta ne ovat aika laimeita eivätkä jätä kovinkaan syviä muistijälkiä.

      Pääasiallisesti vain kerrotaan siellä ja täällä kuinka vittumainen olen.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Ehkä olet vaativa kehujen suhteen, yhtä vaativa kuin oman kirjoittamisesi suhteen. Joidenkin ihmisten kehut painavat enemmän kuin toisten, niin turhamaisia me ihmiset olemme, olemmeko?


      • Anonyymi

        Monet tosiaan täällä sun kirjoitusta kehuu, tietenkään fiktiiviselle hahmolle/hahmoille on vaikea osoittaa mitään suoranaista, se ihminen sun kirjoituksien takaa jää salaisuudeks. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monet tosiaan täällä sun kirjoitusta kehuu, tietenkään fiktiiviselle hahmolle/hahmoille on vaikea osoittaa mitään suoranaista, se ihminen sun kirjoituksien takaa jää salaisuudeks. 😊

        Mä kerron sulle jotain.

        Tämä mainitsemasi "ihminen" on koko ajan framilla.

        Koko Jumalan ajan.

        (reps)


      • Disse
        Funeau kirjoitti:

        Mä kerron sulle jotain.

        Tämä mainitsemasi "ihminen" on koko ajan framilla.

        Koko Jumalan ajan.

        (reps)

        Meni toi viesti jotenkin anomuumina?? :oD Mutta en mä ainakaan löydä sitä ihmistä näppäimistön takaa... :o) Siis sä leikit kielellä ja kirjoituksella niin paljon, että vaikea on saada kiinni.

        Mutta minä tykkään sun tyylistä ja saat minut nauramaan. Joskus ampuu yli ja läikehtii, mutte hei..... Kellä ei. :oD

        Eikä se tee sinusta vittumaista, vaikka ajat vissiin oleympiamossella. :oD


    • Anonyymi

      Huomenta. Lapset kehuvat minua ja mieskin joskus. Työpaikalla saa toisilta työntekijöiltä kehuja, työnantajalta ei juurikaan. Itse yritän kehua muita. Suomalainen yhteiskunta ei kehu vaan usein valitettavasti etsii virheitä. Kaikki me tarvitsisimme kehuja jaksaaksemme. Kehu ihminen päivässä, se olisi hyvä sääntö.

      • Hienosti kirjoitettu, kiitos.

        (hirn)


      • Anonyymi

        Sinä suhtaudut ihanan lämpimästi anteesipyyntööni. Kiitti.


    • Anonyymi

      Ei kehuttu koskaan töissä. En saanut arvostusta joten otin loparit ja jätin työnantajan pulaan. Se kuvitteli että ilman kiitosta teen duunia jatkossakin ja ilman palkankorotusta. Monta vuotta tein töitä ilman että sain arvostusta.

      • Anonyymi

        Minua yleensä kehutaan ja jos työ ei miellytä otan itse loparit hommasta vaikka kuinka pomot kinuaisivat takaisin, sitten saa kyllä maksaa itse seuraukset rahallisesti.

        Jos tyttöjä kehuu, yleensä tulee takaisin sitten heiltä sellaiset asiat.


    • Anonyymi

      Pomo on joskus kehunut hyväksi mieheksi sanomalla että "älä hyvä mies riko sitä konetta! " 😀

      -palstahessu

      • Anonyymi

        Minä otin edellisestä paikasta potkut puhelimen välityksellä, pomo pyysi että: tule vaan nyt neuvottelemaan, vastasin sanomalla puhelimessa: "en tule, neuvottelut on nyt käyty"


    • Anonyymi

      Useampi nainen on kehunut sänkytaidoista.

    • Anonyymi

      Ei ole kehuttu eikä ole kyllä syytäkään.

      DarkFear kirjautuminen ei toimi

    • Alallani on täysi hiljaisuus asiakkaiden taholta sitä parasta palautetta.

      ...ja tietysti se, että samat asiakkaat tulevat asioimaan yhä uudestaan. ; )

      Kotona ei ole ketään antamassa palautetta. Eikö tämän pitänyt olla sinkkupalsta?

      • Anonyymi

        Oletko hitman?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko hitman?

        En, vaan Troubleshooter.


    • Anonyymi

      Olen saanut usein kehut töistä. Teen työni hyvin. Kaikki työtodistukset on erittäin hyviä. Opiskelussa ei kehuja tarvitse, sillä kurssien arvosana kyllä kertoo sen aihepiirin osaamisen. Joissakin kursseissa onnistuu paremmin, joissakin huonommin. Suurin osa on hyviä, kiitettäviä tai erinomaisia. Ei opettajalta tarvitse aikuisopiskelija mitään ylimääräisiä kehuja. En tarvitse jatkuvasti mitään kehuja. Ihminen, joka tuntee itsensä ja työnsä jäljen, ei tarvitse suitsutusta. Ihan turhaa tuollainen.

    • Anonyymi

      On kehuttu. Olen aina ollut sympaattinen ja tunnollinen. -Likinäkörillitäti

      • Anonyymi

        Sen olemme huomanneet.


    • Anonyymi

      Töissä joskus. Normaalissa arkielämässä en koskaan. Yksin kun asuu eikä ole ystäviä. En kyllä tarvitse / haluakaan. Ykain on ihan hyvä olla.

      IkisinkkuerakkoM43v

      • Anonyymi

        Joskus vain haluaa olla yksin ja ajatella omia ajatuksiaan, on aivan normaalia, mutta niin jos sitä jatkuu vuosisatoja, silloin se ei ole kovin normaalia.


    • Anonyymi

      Eipä juuri missään.

    • Anonyymi

      Uusin innoitukseni ovat nyt voimiestelut: kun on pehmoinen tv-tuoli, voimistelen välillä ylösalaisinkin juttuja, voimistelen jalkoja, on hyviä juttuja mitä teen :D

      Kun makoilet jännityselokuvaakin katsellen: nostat jalkoja ja teet "temppuja" jaloilla ilmassa, tervettä urheilua.

      Xlinerille ehdotin ananasta, paloja, tulee vitamiineja niistä purkeista, ja aika herkullisia kuin karkkeja ne.

    • Joskus tuntuu, että ihan vääristä asioista kehutaan ja jätetään kehumatta niissä asioissa, missä olen nähnyt eniten vaivaa ja mihin kukaan muu ei pystyisi. Se rasittaa aika ajoin.
      Kotona? No ehkä siellä jossain määrin sama juttu. Mutta joo, kyllä kotona kehutaan. Siitä vain tulee helposti sellainen olo, että on tehnyt itsensä ns. korvaamattomaksi ja kaikki langat on omissa käsissä. Kehumalla oletetaan, että näin jatkuu loputtomiin.

    • Anonyymi

      Kannattaa välttää kapulakieltä. Nimenomaan tämä "kenenkään toimesta" ilmaus on aika kankeaa suomea. Roskat vietiin hänen toimesta. Hän vei roskat.

      • Anonyymi

        Yrityksen johtajalta vain unohtui laittaa itsensä mukaan roskiiin?


    • Anonyymi

      Totta kai minua on kehuttu. Tiedätte sen kyllä. -Likinäkörillitäti

    • Eipä suoraan, mutta jos rivien välistä asioita miettii niin kaipa moni lause kehun sisältää. Töissä yleensä sanotaan tyyliin "jahas, sait jo valmiiksi"; kaipa se kehu on vaikka voihan se olla vain yllätys kun luuli ettei tule kuntoon.

      Jälkipolvi nyt tulee toivottamaan hyvät yöt pusun kera eli kaipa se kertoo että jotakin on myös isänä ja vanhempana tehnyt oikein. Vielä kun kaveripiiri on pysynyt samana ja lenkille sekä vaikka vaelluksiin kysytään mukaan niin kaipa sen, jos ei nyt kehuna, niin ainakin arvostuksen osoituksena voisi ottaa.

    • Anonyymi

      Mikä olisi joku "lähipiiri" Donald Trump?

      Joka tapauksessa aika hyvä voimistelujuttu istuessaankin, tekee jaloilla suorilla jaloilla, joku Disse taisi sanoa kaadun jos teen tavallisen tuolin kanssa tuollaisia.

      • Anonyymi

        ...joo ei kannata repiä sitten jos tuntuu kipua, proteiinia vain kehoon ja unta, paranee, ei kannata repiå.

        Tytöillä tuollainen voi olla helpompaa mutta, siis niin että istuessa tuolissakin nostaa polvet korviin-tyyppistä, tämä ei ole sitä vaan, noniiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe