Oletko hyvä vai huono ihminen?

Anonyymi

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen pelottava ja hengenvaarallinen ihminen.

    • Olen . Ja jotkut huonokäytöksiset hajoittanut lasten majan .🥶

      • Olen hyvä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen hyvä.

        Kyllä olen eläintä parempi🤨


    • No jos se perustuu tuohon, että vienkö kärrit takaisin mistä otin, niin sitten olen hyvä.
      Kyllä jaksan viedä ne omalle paikalleen.

      Samoin minua ainakin jo sivusta katsottuna ärsyttää, kun ihmiset ottaa tavaraa jostain, sitten myöhemmin keksivätkin, etteivät ota sitä, niin se jää johonkin muuhun hyllyyn. Aivan käsittämätöntä. Kyllä kun kaupassa henkilökunta on nähnyt vaivaa, että on laittanut tavarat tarjolle oikein, pitäisi sen verran arvostaa sitä työtä, että kiikuttaa sen tavaran sinne mistä ottikin... Ei voi olla niin vaikeaa? Mutta se on toisten työpaikan sotkemista, jos sen jättää vaan minne sattuu...tuskin kovin moni itsekään pitäisi siitä, että joku urpo tulisi ja sotkisi sen työpaikan vaan siksi, kun ei jaksa olla sotkemattakaan...

    • Ihminen on eläin. 😕

    • Anonyymi

      Ihmiset ovat kuin uraania; toisia rikastetaan, ja toisia köyhdytetään...

    • Harvinaisen typerä otsikko. Eläin on keskimäärin paljon parempi kuin ihminen, ainakin mun silmissä.Jos ihmiset kykenisivät olemaan kuin eläimet, maapallolla olisi jotain tulevaisuutta.

      Ostoskärryt vien juu paikoilleen, miksen veisi.

    • Anonyymi

      Arvausihminen on ainakin hyvä ihminen laittaa toisten päähän eriskummallisia pohdintoja.

    • Anonyymi

      Sivistyksen myötä ihminen on menettänyt hyvyyttään.
      Alkukantainen luolamies, melkein eläimien tasolla taisi olla parempi mitä minä, olen joskus turhamainen vaikka hyvin käyttäytyvä. Robottimaisesti ohjelmoituna vien kärrit takaisin kärrijonoon, Mutta olenko jo tämän robotin tasolla? Käy kaupassa...kyllä kulta...osta hedelmiä ja yksi maito...kyllä kulta. Mitä jos vain tekstaisi ronotille?
      https://www.youtube.com/watch?v=UPZwnc_Lk2M

      AsianVierestä

      • Alkukantainen luola mies ei todellakaan sivistys, tekee meistä ei villejä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Alkukantainen luola mies ei todellakaan sivistys, tekee meistä ei villejä.

        Siis sivistys tekee ei villejä😁


    • Kyllähän tuo ihan asiakirjoitus on vaikkakin turhaan eläimiä loukkaava. Mitä vapaampi yhteiskunta on sitä laiskemmiksi ihmiset käyvät ja itsekkäämmiksi. Itse toki palautan kärryt silloin harvoin kuin käytän ja muutenkin pyrin siivoamaan jälkeni.

      • Anonyymi

        Paskaväki olettaa aina, että joku "täti" siivoaa.


    • Anonyymi

      No olipa väkisin väännetty juttu.

      Palautan ostoskärryt, mutta en ole hyvä ihminen. Voiko ihminen edes olla hyvä? Mun mielestäni ei. Ollaan vain toistamme pahempia.

      Paha ihminen luulee olevansa hyvä, tyhmä ihminen viisas...

      No ollaan me ihmiset ainakin hyviä tuhoamaan elämää maapallolta. Ollaan hyviä olemaan pahoja 😄

      xLiner

    • En nyt edes muista milloin olisin viimeksi ostoskärryjä käyttänyt.. saati että olisin ikinä niitä autolle asti vienyt..
      Suomessahan on hyvä se kolikkosysteemi, ottaisivat täältä mallia.

    • "Oletko eläintä parempi? "

      Kyllä en ole. Olen joskus juossut kilpaa rusakon kanssa, mutta rusakko oli parempi. Tai olisi sen voinut diskvalifioida, mutta en ole pikkumainen ja myönnän tappioni.

      Kauppakäyttäytymisestä en tiedä, koska rusakko ilmeisesti käy aina eri aikaan kaupassa. Sen sijaan siilin kanssa olen ollut baarissa. Eihän se kovin juopuneelta näyttänyt, mutta pöydän alle se siili silti joutui. Joten turha mennä sitäkään kehumaan.

      • Jos toimittaisiin kuin eläimet olisimme raakamaisempia.
        Sivistystekee meistä parempia. Me tiedetään miksi juoksevat nopeammin ja tekemään ansan jos haluamme syödä mutta emme saa siltikään kiduttamalla tappaa sekin on kiellettyä.

        näen ihmisen olevan myös parempi muuttamaan huonoksi menemään kehitystä on eri asia muuttavatko ihmiset käytöstä.


    • Anonyymi

      Pyrin tulemaan yhä enemmän eläimen kaltaiseksi.

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Mikä sä sitten nyt olet?

        🐒💨

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sä sitten nyt olet?

        🐒💨

        xLiner

        No kukkanen tietty. Doh.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kukkanen tietty. Doh.

        -flowersreally-

        Varo 🐄🐮!

        xLiner


    • Anonyymi

      Ai että eläin palauttaisi ne kärryt paikalleen? Entäs jos joku ottaa sen kärryn käyttöönsä sieltä parkkipaikalta, onkos sen jättäjä tehnyt hyvän vaiko paskan teon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe