Koskettamisesta, hellittelystä? Vai mieluummin ei?
Pidätkö läheisyydestä
85
969
Vastaukset
- Anonyymi
En haaveile läheisyydestä. Halata voin vaatteet päällä ollessa.
- Anonyymi
Mieluummin ei.
Siksi elän yksin. - Anonyymi
Naiset ei ainakaan pidä. Naisia ahdistaa jos mies haluaa halailla. siksi monet suhteet loppuu enenn kun ehtivät kunnolla alkaa. Olen jättänyt kaksi naista itse koska niitä ei läheisyys kiinnostanut enkä puhu pelkästään seksistä. Nainen sanoi vaan mene pois kun yritin halailla ja sitten sanoin naiselle että menen lopullisesti pois ja suhde loppui.
- Anonyymi
Juu, nainen ei mielellään halaile miestä, tosin naiset halailevat mielelään naiset keskenään.
Jos mies yrittää halata naista, niin nainen toteaa, että mitä sä nyt meinaat, älä ala mua halaamaan ja nainen yleensä yrittää pitää kehonsa mahdollisimman kaukana, jos joutuu miestä halaamaan eli takapuoli pitkällä, että korkeintaan olkapää koskettaa miestä.
Eipä sitä enää kaipaa naisen kosketusta, kun on tottunut, ettei naiset halua koskettaa, niin turhaan sitä itseään vaivaa, ettö jos vaikka tuo nainen olisi erilainen ja koskettaisi.
t. Ruma meis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, nainen ei mielellään halaile miestä, tosin naiset halailevat mielelään naiset keskenään.
Jos mies yrittää halata naista, niin nainen toteaa, että mitä sä nyt meinaat, älä ala mua halaamaan ja nainen yleensä yrittää pitää kehonsa mahdollisimman kaukana, jos joutuu miestä halaamaan eli takapuoli pitkällä, että korkeintaan olkapää koskettaa miestä.
Eipä sitä enää kaipaa naisen kosketusta, kun on tottunut, ettei naiset halua koskettaa, niin turhaan sitä itseään vaivaa, ettö jos vaikka tuo nainen olisi erilainen ja koskettaisi.
t. Ruma meisMinä kyllä
halaan ja kaadan koko miehen, niin se vaan menee!
En erityisemmin.
pujotteIija kirjoitti:
Haluaisin halata frouvaasi
Näpit vaan sillä puolen aitaa, tai tulee nenään..👊🤨
Wwuwuw kirjoitti:
Näpit vaan sillä puolen aitaa, tai tulee nenään..👊🤨
Heh. Nyt on kovat otteet rkele. :D
- Anonyymi
Pidän ja kärsin sen puutteesta parisuhteessani.
- Anonyymi
Pidän aivan valtavasti ja tulen surulliseksi jos sitä ei ole. On ihanaa tulla syliin tai haliin otetuksi. Olen kuin kissa mitä pitäisi silitellä...
- Anonyymi
Tämä on yksi niitä kysymyksiä, mikä pitäisi selvittää (minkäänlaisenkaan) suhteen alussa! Ei kannata jatkaa jos halut ovat tässä eri.
- Anonyymi
Käytännössä kyllä, teoriassa en.
- Anonyymi
Mielitietyn kanssa pitäisin, mut en välttämättä muuten?
Nautin läheisyydestä varsinkin mihin syliin haluan piiloutua.
Lusikassa oleminen on ihanaa kuin myös mielitietyn kanssa vain.- Anonyymi
Erittäin samaa mieltä. Ihminen kuihtuu ilman tällaista.
En lainkaan.
Ihmisten läheisyys ahdistaa minua. Jos joku tulee samaan huoneeseen kuin minä, nousen ja menen toiseen huoneeseen.
😁👍- Anonyymi
Kutian herkästi:(
- Anonyymi
Ei ketään tarvitse kutittaa :(
Hmm...Pidänkö?
En erityisemmin pelkästään, mutta jos se johtaa lähempään läheisyyteen, niin kyllä mieluusti.
Tästähän saakin parisuhteessa kivan ongelman. Toinen tykkää kyhnätä kainalossa, mutta se pienempi kainalo on kortilla. Toista taas alkaa se pienemi kainalo heti kiinnostaa, kun tullaan kylkeen kyhnyämään :) Siinä sitten neuvotellaan.- Anonyymi
Miksi muuten pitää mennä aina niin, että yleensä mies ajattelee, että nyt on automaattisesti muutakin kuin silittelyä ja lähellä pitoa? Kun se muukin on yhtä tärkeää. Molemmille on päivänsä. Tähän saisivat miehet kiinnittää enemmän huomiota, että naiset vaan tykkää olla muutenkin siinä kylkiluussa kiinni eikä se aina johda aluspöksyjen heittoon. Nämä pitäisi vuorotella tasaisesti nämä tilanteet.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muuten pitää mennä aina niin, että yleensä mies ajattelee, että nyt on automaattisesti muutakin kuin silittelyä ja lähellä pitoa? Kun se muukin on yhtä tärkeää. Molemmille on päivänsä. Tähän saisivat miehet kiinnittää enemmän huomiota, että naiset vaan tykkää olla muutenkin siinä kylkiluussa kiinni eikä se aina johda aluspöksyjen heittoon. Nämä pitäisi vuorotella tasaisesti nämä tilanteet.
Se on sisälle koodattu ainakin tähän yksilöön. Ei voi mitään. Pehmeä suloinen nainen kyljessä, josta tykkää, niin heti kohtahan se on veijari kovana. Ikävä kyllä, siinä ei paljon tarvi ajatella. Tai sitten joutuu ajattelemaan niitä ankeuttavia ajatuksia, jotta tilanteelta välttyisi.
Miehen näkökulma: Ei ole myöskään kivaa kiusata itseään tuolla tavalla.
Tähän saisivat naiset kiinnittää enemmän huomiota.
Ja olemme lähtötilanteessa. Neuvotellaan vuoropäivistä vai miten neiti haluaa?- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Se on sisälle koodattu ainakin tähän yksilöön. Ei voi mitään. Pehmeä suloinen nainen kyljessä, josta tykkää, niin heti kohtahan se on veijari kovana. Ikävä kyllä, siinä ei paljon tarvi ajatella. Tai sitten joutuu ajattelemaan niitä ankeuttavia ajatuksia, jotta tilanteelta välttyisi.
Ja olemme lähtötilanteessa. Neuvotellaan vuoropäivistä vai miten neiti haluaa?Pattitilanne.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Ja olemme lähtötilanteessa. Neuvotellaan vuoropäivistä vai miten neiti haluaa?Oikeastaan onko se noin? Onko se miehestä inhottavaa oikeasti jos on välillä kylkihoitoa ilman s eksiä, onko se aina mielessä niin, että se on ”kiusan” tunne, koska tässähän on sitten se kohta käsillä, missä miehet ja naiset menevät molemmat aina vitelikkoon? Nainen haluaa tosissaan joskus vain vierilämpöä ja kädenkosketusta (ei kepukan), nauttii siitä eikä t o d e l l a ajattele, että mies kokee sen kiusana. Miten tuon sitten voisi hoitaa? Mikä on miehen mielipide?? Siis tähän haluan ehdottomasti jonkun vastauksen. Nimittäin olen kyllä ajatellut etteivät miehetkään aina halua loppuun asti heittäytyä??? En tiedä saako tähän kohtaan koskaan kaikkia tyydyttävää vastausta?
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan onko se noin? Onko se miehestä inhottavaa oikeasti jos on välillä kylkihoitoa ilman s eksiä, onko se aina mielessä niin, että se on ”kiusan” tunne, koska tässähän on sitten se kohta käsillä, missä miehet ja naiset menevät molemmat aina vitelikkoon? Nainen haluaa tosissaan joskus vain vierilämpöä ja kädenkosketusta (ei kepukan), nauttii siitä eikä t o d e l l a ajattele, että mies kokee sen kiusana. Miten tuon sitten voisi hoitaa? Mikä on miehen mielipide?? Siis tähän haluan ehdottomasti jonkun vastauksen. Nimittäin olen kyllä ajatellut etteivät miehetkään aina halua loppuun asti heittäytyä??? En tiedä saako tähän kohtaan koskaan kaikkia tyydyttävää vastausta?
No mikä minä olen täällä vastaamaan kaikkien miesten puolesta. Varmasti löytyy noita vähemmän virittyneitä miehiäkin sekä seksin suhteen aktiivisempia naisia kuin minun verrokkini.
Enkä sanonut inhottavasta mitään, itsensä kiusaamisesta kirjoitin.
Kuka mistäkin tykkää. Toiset varmaan tykkää itsensä kiusaamisestakin.
Ongelmahan on tuo, ettei ajatella, tai sitten ajatellaan vain omista lähtökohdista. Ja jos ajatellaan, niin jutellaanko? Entäs ymmärretäänkö? Ja ymmärtämisestäkin on vielä matkaa sisäistämiseen.
En ole ollenkaan varma että kaltaiseni mies kykenee koskaan täysin sisäistämään sellaisen naisen ajatusmaailmaa, jonka libido ei ole kovin voimakas. Ja sama toiseen suuntaan. Varsinkin siihen toiseeen suuntaan.Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan onko se noin? Onko se miehestä inhottavaa oikeasti jos on välillä kylkihoitoa ilman s eksiä, onko se aina mielessä niin, että se on ”kiusan” tunne, koska tässähän on sitten se kohta käsillä, missä miehet ja naiset menevät molemmat aina vitelikkoon? Nainen haluaa tosissaan joskus vain vierilämpöä ja kädenkosketusta (ei kepukan), nauttii siitä eikä t o d e l l a ajattele, että mies kokee sen kiusana. Miten tuon sitten voisi hoitaa? Mikä on miehen mielipide?? Siis tähän haluan ehdottomasti jonkun vastauksen. Nimittäin olen kyllä ajatellut etteivät miehetkään aina halua loppuun asti heittäytyä??? En tiedä saako tähän kohtaan koskaan kaikkia tyydyttävää vastausta?
Se on sitten otettava toisesta heteronaisesta se halikamu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole miehen mielestä aina inhottavaa, vaikka olisi koskettelua ilman seksiä. Eivätkä kaikki miehet koe sellaista "kiusaamisena". Minun mielestäni on jopa normaalimpaa, että mies osaa ja haluaa nauttia läheisyydestä myös ilman seksiä. Voi johtua siitäkin, että olen aina hakeutunut sellaisten miesten kanssa suhteisiin, koska itse pidän suuresta määrästä koskettelua ja hellittelyä. Toki pidän seksistäkin. Mutta helpompaa on, kun tietää millaisen ihmisen kanssa viihtyy, noin niin kuin kosketusfilosofian osalta, ja etsii sitten itselleen sopivan.
Parisuhteessa kyllä. Minusta ne ohimennen annetut pienet hellät kosketukset ja pusut ovat ihan parhaita, samoin kuin se, että saa käpertyä toisen kainaloon iltaisin ja nukkua öisin lusikassa, tai ainakin nukahtaa niin. Muutenhan mä oon sellainen vannoutunut peiton halaaja, ja vien siis nukkuessani toiselta aivan surutta peiton, että siinä täytyy osata puoliaan pitää sitten ettei omia varpaita palele 😄
Thymallus kirjoitti:
Toinen parisuhdeongelma: Yhteinen peitto vai erillispeitot?
No siinäpä oikein tosi visainen kysymys. Ei ole kokemusta yhteisestä peitosta. Kaikissa mun tähän astisissa parisuhteissa on ollut erilliset peitot.. 🤔
mutta...... kuulin siis huhuja joskus eron aikana, että yhteinen peitto olisi hyväksi parisuhteelle, jopa niinkin tärkeä, että se voisi pelastaa parisuhteen, kun ei kuulemma huvita riidoissa mennä nukkumaan saman peiton alle 😄
Joten siitä rohkaistuneena ostin nyt sit alkuvuodesta itselleni ison tuplapeiton. Että jos sit status joskus muuttuisi sinkusta varatuksi, niin olisi sekin sitten kokeiltu ja todettu. Ja jos sit tulisi taas ero, niin se ei sit ainakaan johtuisi enää erillisistä peitoista.... 😄Lillis2020 kirjoitti:
No siinäpä oikein tosi visainen kysymys. Ei ole kokemusta yhteisestä peitosta. Kaikissa mun tähän astisissa parisuhteissa on ollut erilliset peitot.. 🤔
mutta...... kuulin siis huhuja joskus eron aikana, että yhteinen peitto olisi hyväksi parisuhteelle, jopa niinkin tärkeä, että se voisi pelastaa parisuhteen, kun ei kuulemma huvita riidoissa mennä nukkumaan saman peiton alle 😄
Joten siitä rohkaistuneena ostin nyt sit alkuvuodesta itselleni ison tuplapeiton. Että jos sit status joskus muuttuisi sinkusta varatuksi, niin olisi sekin sitten kokeiltu ja todettu. Ja jos sit tulisi taas ero, niin se ei sit ainakaan johtuisi enää erillisistä peitoista.... 😄Kunpa elämä olisikin niin yksinkertaista. Täytyy löytyä myös se halu olla lähellä, ettei joudu pelkästään vaan toisen suolikaasujen uhriksi :)
Kehuvat että alasti peiton alle kömpinenkin auttaisi.
Meillä oli yhteinen peitto, mutta tuosta alasti nukkumista hän ei koskaan suostunut harrastamaan.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Toinen parisuhdeongelma: Yhteinen peitto vai erillispeitot?
Erillispeitot, koska molemmille tulee sikeämpi uni eikä häiriinny peiton kiskomisesta. Minä vien nimittäin kaikki peitot helposti itselleni eli paha tapa vallata ja repiä ne unissaan. Eli ehdottomasti erillispeitot, mikä ei kylläkään estä yhteen ja samaan peittoon hiipimistä :)
Anonyymi kirjoitti:
Erillispeitot, koska molemmille tulee sikeämpi uni eikä häiriinny peiton kiskomisesta. Minä vien nimittäin kaikki peitot helposti itselleni eli paha tapa vallata ja repiä ne unissaan. Eli ehdottomasti erillispeitot, mikä ei kylläkään estä yhteen ja samaan peittoon hiipimistä :)
Nonii minä kun yöllä herään huomaan toisen olevan peiton halaaja vien sen peiton pois siltä ja jaa puoliksi meille ja vauvalle yleensä annan omani😁
Thymallus kirjoitti:
Kunpa elämä olisikin niin yksinkertaista. Täytyy löytyä myös se halu olla lähellä, ettei joudu pelkästään vaan toisen suolikaasujen uhriksi :)
Kehuvat että alasti peiton alle kömpinenkin auttaisi.
Meillä oli yhteinen peitto, mutta tuosta alasti nukkumista hän ei koskaan suostunut harrastamaan.Totta, eipä se elämä niin yksinkertainen tahdo oikein olla, ja mä en ollut nyt kyllä ajatellut noita tuhnuja sit lainkaan, voi ei.....😂
Mmm... no minä kyllä nukun yleensä alasti. Se vaan on ihan parasta. Ja tykkään vaihtaa petivaatteetkin usein, koska mikäänhän ei tunnu paremmalta kuin mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin ☺😴- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Totta, eipä se elämä niin yksinkertainen tahdo oikein olla, ja mä en ollut nyt kyllä ajatellut noita tuhnuja sit lainkaan, voi ei.....😂
Mmm... no minä kyllä nukun yleensä alasti. Se vaan on ihan parasta. Ja tykkään vaihtaa petivaatteetkin usein, koska mikäänhän ei tunnu paremmalta kuin mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin ☺😴Alasti nukkumaan. 😛🙃
🧞♂️
Kyllä pidän, mutta siihen liittyy muutakin.
Minun oma antama läheisyys ja kosketus tulee tunteenosoituksena toiselle, niinpä minäkin haluan sen olevan toisinkinpäin. Jos minun pitää pyytää sitä, muistuttaa siitä tai vst. ei se ole enää sitä mitä kaipaan.
En ole kosketuskone, enkä tarvitse kosketuskonetta. 🤔valtakunta kirjoitti:
Noh minun pitää sanoa, onneksi se tulee viereen.
No tulee tai ei...
Ei tässä maailmassa kaikki ole varmaa. Enkä halua missään haavemaailmassa elää. Elin jo joskus ja sen tajuaminen sattui. Ennemmin elän siinä mikä on totta.Disse kirjoitti:
No tulee tai ei...
Ei tässä maailmassa kaikki ole varmaa. Enkä halua missään haavemaailmassa elää. Elin jo joskus ja sen tajuaminen sattui. Ennemmin elän siinä mikä on totta.Miksi ei tulisi? Onhan hän halunnut mut pitää
valtakunta kirjoitti:
Miksi ei tulisi? Onhan hän halunnut mut pitää
No mä ymmärsin väärin... hyvä että tulee...😊
Disse kirjoitti:
No mä ymmärsin väärin... hyvä että tulee...😊
Niih joskus joudun odottamaan🥰
'Jos minun pitää pyytää sitä, muistuttaa siitä tai vst. ei se ole enää sitä mitä kaipaan.'
Tämähän se nakertaa.Jan1 kirjoitti:
'Jos minun pitää pyytää sitä, muistuttaa siitä tai vst. ei se ole enää sitä mitä kaipaan.'
Tämähän se nakertaa.Miksi se nakertaa?
Toisella voi olla kiire?valtakunta kirjoitti:
Miksi se nakertaa?
Toisella voi olla kiire?No kiireen ymmärtää, mutta ei kiireettömyydessä välttelyä.
Jan1 kirjoitti:
Tämähän se nakertaa.Niin. Mä oon miettinyt, että tuokin liittyy siihen demiyteen. Toisaalta jos toinen ei koe samoin, niin varmaan tulee olo, ettei ole haluttu/tärkeä tms. mikä ei ole välttämättä niin.... demi vaan kokee sen niin.
Välillä mietin, että voisiko sitä soveltaa tunteisiin, jokaisella ne on omat ja jokainen reagoi tavallaan. 🤔 Mutta vaikeaa sitä vaan olisi muuttaa sitäkään, miten ottaa vastaan toisen reagoinnit tai reagoimattomuudet...Jan1 kirjoitti:
Tämähän se nakertaa.Niin. Mä oon miettinyt, että tuokin liittyy siihen demiyteen. Toisaalta jos toinen ei koe samoin, niin varmaan tulee olo, ettei ole haluttu/tärkeä tms. mikä ei ole välttämättä niin.... demi vaan kokee sen niin.
Välillä mietin, että voisiko sitä soveltaa tunteisiin, jokaisella ne on omat ja jokainen reagoi tavallaan. 🤔 Mutta vaikeaa sitä vaan olisi muuttaa sitäkään, miten ottaa vastaan toisen reagoinnit tai reagoimattomuudet...Disse kirjoitti:
Niin. Mä oon miettinyt, että tuokin liittyy siihen demiyteen. Toisaalta jos toinen ei koe samoin, niin varmaan tulee olo, ettei ole haluttu/tärkeä tms. mikä ei ole välttämättä niin.... demi vaan kokee sen niin.
Välillä mietin, että voisiko sitä soveltaa tunteisiin, jokaisella ne on omat ja jokainen reagoi tavallaan. 🤔 Mutta vaikeaa sitä vaan olisi muuttaa sitäkään, miten ottaa vastaan toisen reagoinnit tai reagoimattomuudet...Voi ollakin, että liittyy. Niin minäkin olen ajatellut, että toinen kokee tavallaan ja ehkä erilailla mitä itse, mutta kyllä se silti nakertaa. Kun se ei aina ole ollut niin, miten yks kaks aletaan kokea ettei enää osata mitä ennen osattiin? Tulee mieleen vain kyllästyminen, etääntyminen.
Jan1 kirjoitti:
Voi ollakin, että liittyy. Niin minäkin olen ajatellut, että toinen kokee tavallaan ja ehkä erilailla mitä itse, mutta kyllä se silti nakertaa. Kun se ei aina ole ollut niin, miten yks kaks aletaan kokea ettei enää osata mitä ennen osattiin? Tulee mieleen vain kyllästyminen, etääntyminen.
Niin, mä oon kokenut vastaavaa. On jotenkin karseaa, kun toinen vaan hiipuu hiljaa pois.... tai sille se tuntuu. 🙄
Enhän mä voi tietää mitä toinen kokee ja vaikka toinen jotain sanoiskin, ei se auta mun tuntemukseen.
Tässäkin pitää ymmärtää rajallisuutensa. Tiettyyn pisteeseen voi rajoja venyttää, koska ollaan kaikki erilaisia, mutta jossain se rajakin tultava vastaan. On muistettava itsensä. Sitä vastaan ei voi pitkään toimia... muuten mihinkään ei voi luottaa.
https://youtu.be/JNI41-hDlak
Siihen Kerkkokin teki tään biisin.... itselleen. 😊valtakunta kirjoitti:
Niih joskus joudun odottamaan🥰
Joo, joskus pitääkin antaa tilaa toiselle, että voi taas tulla lähelle. Joillekin vaan on itselle mahdotonta tulla enää lähelle, jos on vaikka itse ottanut tilaa...
Disse kirjoitti:
Joo, joskus pitääkin antaa tilaa toiselle, että voi taas tulla lähelle. Joillekin vaan on itselle mahdotonta tulla enää lähelle, jos on vaikka itse ottanut tilaa...
Vihaisena ainakaan tuu lähelle vaikka minä sitten yritän lepuuttaa
valtakunta kirjoitti:
Vihaisena ainakaan tuu lähelle vaikka minä sitten yritän lepuuttaa
Joo. Jokainen ihminen haluaa pitää omat rajansa selvinä... sen voi tehdä asiallisesti tai toisen mielen pahoittamalla. Osa kykenee osoittamaan omat rajat hyvin, osa huonosti. Mutta sä tunnut tietävän miehesi rajat hyvin. 😊👌
Disse kirjoitti:
Niin, mä oon kokenut vastaavaa. On jotenkin karseaa, kun toinen vaan hiipuu hiljaa pois.... tai sille se tuntuu. 🙄
Enhän mä voi tietää mitä toinen kokee ja vaikka toinen jotain sanoiskin, ei se auta mun tuntemukseen.
Tässäkin pitää ymmärtää rajallisuutensa. Tiettyyn pisteeseen voi rajoja venyttää, koska ollaan kaikki erilaisia, mutta jossain se rajakin tultava vastaan. On muistettava itsensä. Sitä vastaan ei voi pitkään toimia... muuten mihinkään ei voi luottaa.
Siihen Kerkkokin teki tään biisin.... itselleen. 😊Mua aina helpottaa, jos mulle edes yrittää sanoittaa asiaa. Se on parempi, kuin totaalinen mykkyys ja väistely.
Tottahan ne rajatkin vastaan tulee, vaikka niitä yrittää venyttää äärimmilleen. Kun nyt ei pääsisi pisteeseen, ei enää auta höpinät. Se on sen rajan ylitys sitten jo.
Tottakai pitää tarkistella myös omaa osuuttaan tilanteen kehittymisessä.
Onko sitten niin, että suhteet vaan muuttuu molempien tai toisen osalta itsestäänselviksi tai kämppäkaveruudeksi vähitellen.Jan1 kirjoitti:
Mua aina helpottaa, jos mulle edes yrittää sanoittaa asiaa. Se on parempi, kuin totaalinen mykkyys ja väistely.
Tottahan ne rajatkin vastaan tulee, vaikka niitä yrittää venyttää äärimmilleen. Kun nyt ei pääsisi pisteeseen, ei enää auta höpinät. Se on sen rajan ylitys sitten jo.
Tottakai pitää tarkistella myös omaa osuuttaan tilanteen kehittymisessä.
Onko sitten niin, että suhteet vaan muuttuu molempien tai toisen osalta itsestäänselviksi tai kämppäkaveruudeksi vähitellen.Niin. Minä jotenkin ymmärrän, että suhteet ajautuu johonkin umpikujaan, kun jompikumpi ei halua kehittyä enää ihmisenä. Tai sitten ei pysty, on joku lukko tai trauma käymättä läpi ja jää kiinni siihen.
Suhteet perustuu vastavuoroisuuteen ja tarpeisiin. Jos se tyssähtää johonkin, loppuu bensa. V2;n ei yhdellä mukilla pitkään jyskytä. 😳- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Siihen Kerkkokin teki tään biisin.... itselleen. 😊"Niin, mä oon kokenut vastaavaa. On jotenkin karseaa, kun toinen vaan hiipuu hiljaa pois.... tai sille se tuntuu. Enhän mä voi tietää mitä toinen kokee ja vaikka toinen jotain sanoiskin, ei se auta mun tuntemukseen."
Joskus se vaan menee näin parisuhteessa, ei se niin vaarallista ole... asioiden yli on vaan päästävä. Seuraava biisi on hyvin kuvaavaa, kun kaikki ei mene aina kuten toivotaan.
Ultra Bra - Savanni nukahtaa lyrics
https://www.youtube.com/watch?v=hXULggrJgv4&list=RDhXULggrJgv4&start_radio=1
trollikka Anonyymi kirjoitti:
"Niin, mä oon kokenut vastaavaa. On jotenkin karseaa, kun toinen vaan hiipuu hiljaa pois.... tai sille se tuntuu. Enhän mä voi tietää mitä toinen kokee ja vaikka toinen jotain sanoiskin, ei se auta mun tuntemukseen."
Joskus se vaan menee näin parisuhteessa, ei se niin vaarallista ole... asioiden yli on vaan päästävä. Seuraava biisi on hyvin kuvaavaa, kun kaikki ei mene aina kuten toivotaan.
Ultra Bra - Savanni nukahtaa lyrics
https://www.youtube.com/watch?v=hXULggrJgv4&list=RDhXULggrJgv4&start_radio=1
trollikkaEihän se vaarallista olekaan. Mutta kyllähän se on vaan riipivää huomata, ettei jollekin vaan mitään voi...🙄
Tuli tuosta biisistä mieleen tunnetilat... ensin ihmetys/ahdistus, ymmärrys, viha, suru ja pitkään jatkuva suuntaamaton pettymys.
https://youtu.be/-SoxOb2ir5Q
Inhosin tätä kappaletta joskus, mutta nyt se taas tuntuu levolliselle ja helpottavalle. Sitä siinä on haettukin.
Pidän valtavasti rakkaan ihmisen koskettamisesta, hellittelystä ja nyhjäämisestä. Mikään ei ole parempaa, kun rakastava halaus.
valtakunta kirjoitti:
Tulihan takaisin et ole vielä lähtenyt, miksi lähtisit?
No täällä on vielä ihmisiä, joiden vuoksi palaan ja joiden seuraa todella myös kaipaan. Kun heitä ei jäljelle jää, ei ole mitään syytä sinnitellä kinaamassa. :)
Jan1 kirjoitti:
No täällä on vielä ihmisiä, joiden vuoksi palaan ja joiden seuraa todella myös kaipaan. Kun heitä ei jäljelle jää, ei ole mitään syytä sinnitellä kinaamassa. :)
Niihän täällä on ja tulee olemaan🥰
Jan1 kirjoitti:
luulin jo että
Viestittelymme jälkeen häivyit aika pian , että mietin jokin on mennyt yli ja keskityt nyt perheeseen.
Mutta ystävien takia sitä aina palaa tänne mutta sinä voit pitää yhteyttä myös muulla keinoin, minä en koska säännöt meillä on suhteessa. Mutta täällä on sitten muutakin kuin näkökulmien jakaminen ja kehittyy näkemykset. Kuin oot huomannut minä olen parhaani mukaan kehittää muita.valtakunta kirjoitti:
luulin jo että
Viestittelymme jälkeen häivyit aika pian , että mietin jokin on mennyt yli ja keskityt nyt perheeseen.
Mutta ystävien takia sitä aina palaa tänne mutta sinä voit pitää yhteyttä myös muulla keinoin, minä en koska säännöt meillä on suhteessa. Mutta täällä on sitten muutakin kuin näkökulmien jakaminen ja kehittyy näkemykset. Kuin oot huomannut minä olen parhaani mukaan kehittää muita.Ei liittynyt meidän viestittelyyn. Ei. :)
Joo, perhe toki on tärkeä, jos ei olisi en olisi perheessä enää. Mutta tässä elämäntilanteessa olen huomannut, että tarvitsen myös ystäviä ja ihmistä joka ei ole ennakkoluuloinen. Sillä vaikka perhe on rakas, sekään ei aina hyväksy mitä olet. Etkä voi olla vapautuneesti ihan itsesi. Silloin niiden ihmisten merkitys korostuu ja kasvaa, jotka ymmärtää ja hyväksyy.Jan1 kirjoitti:
Ei liittynyt meidän viestittelyyn. Ei. :)
Joo, perhe toki on tärkeä, jos ei olisi en olisi perheessä enää. Mutta tässä elämäntilanteessa olen huomannut, että tarvitsen myös ystäviä ja ihmistä joka ei ole ennakkoluuloinen. Sillä vaikka perhe on rakas, sekään ei aina hyväksy mitä olet. Etkä voi olla vapautuneesti ihan itsesi. Silloin niiden ihmisten merkitys korostuu ja kasvaa, jotka ymmärtää ja hyväksyy.Niihän se on.😁
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
luulin jo että
Mutta ystävien takia sitä aina palaa tänne mutta sinä voit pitää yhteyttä myös muulla keinoin, minä en koska säännöt meillä on suhteessa. Mutta täällä on sitten muutakin kuin näkökulmien jakaminen ja kehittyy näkemykset. Kuin oot huomannut minä olen parhaani mukaan kehittää muita.Kiva nähdä että olet Abriksen kanssa väleissä, etkä enää muistele vanhoja kaunoja. Aloit pitää hänestä enemmän, kun hän kertoi haluavansa muuttua mieheksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kiva nähdä että olet Abriksen kanssa väleissä, etkä enää muistele vanhoja kaunoja. Aloit pitää hänestä enemmän, kun hän kertoi haluavansa muuttua mieheksi.
Nouh. Minä muistan ne ja en luota vaadin enemmän rehellisyyttä ymmärtää tehnee väärin ja tunnustaa ne ja oppinut niistä.
Minusta jan vaatii tukea enemmän . Ota huomioon jos oma perhe ei hyväksy sitä on aika yksinäinen.
- Anonyymi
Naisia ahdistaa läheisyys. Ei naiset halua olla miesten lähellä, se älypuhelin on naisille tärkeämpi juttu myös parisuhtesssa.
- Anonyymi
Läheisyys on tästä eteenpäin historiaa, nyt on uusi aika ja se on 2 metrin etäisyyden ja koskettelun välttämisen yhteiskunta.
Enää ei varsinkaan tuntematonta tai tuttuakaan halailla, kätellä, kosketella ja pidetään 2 metrin väli.
Eipä haittaa meikäläistä, on vuosikymmeniä ollut tuollainen arki, ei halauksia, ei koskettelua, ei läheisyyttä yhdenkään naisen kanssa, no broblem. - Anonyymi
Pidän
- Anonyymi
Ihan hirveä ikävä toisen ihmisen koskettamista, tuntuu kipuna
- Anonyymi
Ei mulla ainakaan tunnu mitään kipua, vaikken ole saanut toisen ihmisen kosketusta yli 40 vuoteen.
Mä oon varmaan tottunut ja turtunut tähän.
Nytpä saavat kaikki kokea millaista se on ruman miehen jokapäiväinen elämä, ei kukaan anna kosketusta.
t. Ruma mies
Kyyyyllä mä varmaan voisin ehkä tykätäkin, mutta mulle on sattunut tuon oloisia miehiä kuin tuo Thymallus (eikä tämä ole mikään moite), jotka innostuvat heti pienestä halailusta ajasta ja paikasta huolimatta ja sitten tilanne on kiusallinen. Kun ei sitä seksiä kuitenkaan pysty joka tilanteessa "harrastamaan". On muodostunut jonkinlainen automaatio, että aika nopeasti sitä tukahduttaa enemmät silittelyt tai halailut pieneen lähes huomaamattomaan eleeseen.
Toisaalta ehkä mä itsekin olen jo muuttunut sellaiseksi, että vierastan sellaista kiehnäämistä. Kuumahan siinä tulee ja epämukava olo:P En ole oikein koskaan ymmärtänyt sanontaa, "käpertyä kainaloon". En ole sitten lapsuus/nuoruusajan osannut olla käpertyneenä kenenkään kainaloon, (missä tulee vain hiki), vaan joko tai-mentaliteetilla, yhdessä vierekkäin erikseen tai sitten sisäkkäin.
Ensimmäisen poikkiksen kanssa, jonka kanssa ei ollut varsinaisesti seksiä, olen ehkä päässyt lähemmäs tuota kiehnäämistä. Se oli sitä aikaa että suudelmat kesti tunteja ja sitä oli kietoutuneena toiseen koko sen ajan kun yhdessä oltiin. Mutta se olikin sitten ilmeisesti poikaystävälle liikaa, etenkin kun asuttiin eri kaupungeissa. Erohan siitä tuli, poikaystävä ilmoitti, ettei "kestänyt" sitä että oltiin suurin osa viikosta eri paikoissa. Muissa suhteissa, joissa sitä seksiä on ollut, niin siitä on seurannut, että mies on sitä vailla sitä hela tiden, saa melkein karkuun juosta, vaikken minäkään mikään jääkaappi seksin suhteen ole.- Anonyymi
Alkoi melkein stondaamaan kun tuota luki:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoi melkein stondaamaan kun tuota luki:)
AsianVierestäOlen nyt nähnyt lyhyessä ajassa sinulta kaksi elimeesi viittaavaa viestiä. Onko muuta mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nyt nähnyt lyhyessä ajassa sinulta kaksi elimeesi viittaavaa viestiä. Onko muuta mielessä?
Haluatko kolmannen jutun vai sakset jolla saat tiukan pipon tai kiristävän pannan pään ympäriltäsi löysemmälle?
AsianVierestä No alussahan se usein onkin aika aktiivista kehonosiin tutustumista, mikä sitten ajan kanssa rauhoittuu arjen astuessa huuman tilalle. Rauhoittuu ei sitten tarkoita, että huuma loppuu tykkänään. 😌
Se vain rauhoittuu.Hyvältä kuulostaa.
Sellainen päivän mittaan tapahtuva pieni hipuilu ja eleet ovat juuri sopivia keinoja vireen ylläpitämiseksi.Jan1 kirjoitti:
No alussahan se usein onkin aika aktiivista kehonosiin tutustumista, mikä sitten ajan kanssa rauhoittuu arjen astuessa huuman tilalle. Rauhoittuu ei sitten tarkoita, että huuma loppuu tykkänään. 😌
Se vain rauhoittuu.Mulle noi alkuhuumat on jäänyt vähän vieraaksi. Tiedä sitten onko johtunut siitä, että kaikki suhteet on olleet aluksi ja usein koko ajankin jonkinlaisia etäsuhteita. Nykyinenkin tavallaan, koska siinä vaiheessa, kun oli muutettu yhteen ja miehen työt viikolla jossain muualla olivat loppuneet oli jo lapset olemassa eli ne pitivät suhteen tavallaan etänä sekä se, että mies oli illat remppaamassa taloa tai kuten nykyäänkin omissa harrastuksissaan, jos en minä omissa menoissani. Eli edelleenkin on tavallaan etäsuhde, jossa kunnolla tavataan vasta viikonloppuisin. Ehkä se pitää sitten "huuman" päällä. Itse en lähisuhdetta osaisi ajatellakaan, en jaksaisi samassa tilassa olemista 24/7 kenenkään kanssa. Nyt koronan aikaan kyllä käytännössä olen, teinieni kanssa. Mies on onneksi työssä ja harrastuksissaan kuten normaalisti.
- Anonyymi
Pidän koskettamisesta enemmän kuin siitä että minua kosketellaan.
Mielelläni annan öljyisiä pakara ja nivushierontoja mutta en anna kenenkään hieroa omia pakaroitani.
AsianVierestäJoo, tuo on tyypillistä miehille. Mutta vähän kyllä itsellenikin. En itse tykkää olla hierottavana tai hiplailtavana, vaan mielummin olen toimija. Mutta yhdessä toimiva, tai vuorotellen. Mutta en pelkkä objekti, jolle tehdään jotain, plääh.
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo, tuo on tyypillistä miehille. Mutta vähän kyllä itsellenikin. En itse tykkää olla hierottavana tai hiplailtavana, vaan mielummin olen toimija. Mutta yhdessä toimiva, tai vuorotellen. Mutta en pelkkä objekti, jolle tehdään jotain, plääh.
Vuorotellen siitä mukava harrastus ettei väsy hieroessa. Hierominen on fyysisesti rankkaa, se on ehkä myös syy miksi voimien huventuessa homma menee satunnaisesti hiplaamiseksi. Uusi termi "hiplaami SEKSI".
Sinulla on paljon samoja ajatuksia mitä itselläni on, lähisuhteita myöten. Olen varmaan ihminen joka tarvitsee omaa tilaa hengittääkseen. Tietty oma vapaus tulee olla.
AsianVierestä
- Anonyymi
En pidä. Enkä halua mitään.
- Anonyymi
Haluan pysyä yksin.
Juu en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538