Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Turussakin+on+vastaavia+ja+sitten+noita+potkulautoja.+Nyt+nekään+ei+K:n+takia+varmaan+ole+käytössä.+Vaikea+sanoa,+kun+en+ole+nyt+pariin+viikkoon+käynyt+ja+saa+tosiaan+nähdä+koska+menen+sinnekään,+meneekö+peräti+kesäkuulle,+ennen+kuin+uskaltaa.+Tai+jopa+myöhäisemmäksi.+Maalla+on+nyt+virusturvallisempaa:)
  2. Mulla+oli+suuria+epäluuloja+paluumuuttaa+tänne+maalle,+lapsuudenkodin+(tarkemmin+nuoruudenkodin)+maisemiin.+Juurikin+noista+syistä,+mitä+kuvailit.+Mutta+ihmeen+kivuttomasti+on+mennyt.+Naapurit+on+yllätysyllätys+muuttaneet,+sukupolvet+vaihtuneet+eikä+ketään+enää+kiinnosta+kenen+"likkoja"+sitä+ollaan+ja+mitä+puuhataan.+Vuosi+sitten+tuli+uudet+naapurit,+muuttivat+Turusta+ja+ovat+käyttäytyneet+kuin+kaupunkilaiset.+Ollaan+tutustuttu+ja+postilaatikolla+kun+sattumalta+joskus+kohdataan+(viimeksi+puoli+vuotta+sitten?)+vaihdetaan+kuulumiset,+eipä+enempää.+Kun+olin+teini,+oli+paljon+hankalampaa,+naapureiden+verhot+vain+heiluivat+kun+puolen+yön+aikaa+tulin+viimeisellä+bussilla+kotiin+pienessä+huppelissa;)+Ja+kaikki+piti+selostaa,+mihin+aikomus+opiskelemaan+ja+onko+jo+poikaystävää..+ajat+on+muuttuneet+parempaan+suuntaan.+Samoin+tämän+paikan+keskusta,+sielläkin+meno+muuttunut+ja+väki+vaihtunut.+Voi+tietysti+olla+että+tuolla+pohjoisempana+on+erilaista,+Täällä+on+hyvä+näin:)Muuttaisin+kaupunkiin,+jos+tulisi+elämäntilanne,+että+asuisin+yksin.+Silloin+olisi+kätevää,+että+joka+paikassa+asiointiin+ei+tarvitsisi+autoa+ja+kaikki+olisi+lähellä,+leffateattereita+ja+festareita+myöten.+Silloin+muuttaisin+Turkuun,+se+on+juuri+sopivan+kokoinen+ja+oloinen+kaupunki+mulle.+Ja+tuttu,+olenhan+kahdeksan+vuotta+asunut+keskustassa.+Lapsena+myös+Turun+lähiössä.+Lahdessakin+olen+asunut.+Se+ei+kaupunkina+säväyttänyt+(ei+oikein+tuntunut+edes+kaupungilta),+mutta+muuten+siellä+oli+kivaa.Nyt+koronan+aikaan+on+erittäin+hyvä,+että+voi+maalla+asuessa+ulkoilla+ja+oleilla+pihalla+ja+ympäristössä+niin,+ettei+yhtäkään+ihmistä+tule+vastaan,+jos+niin+haluaa.+Etenkin+kesällä+se+on+mukavaa,+viettää+terassielämää+omalla+terassilla,+kirja+kädessä:)
  3. Varmaankin+järkevää.+En+jaksa+ymmärtää,+miten+joku+voi+ylipäätään+kiinnostua+toisesta+ihmisestä+pelkän+naaman+tai+ulkonäön+perusteella.+Voisin+kuvitella+että+aika+surkea+sovellus+toi.+Jos+kuvittelee,+että+vaikka+ravintolassa+olisi+viisi+ulkonäön+perusteella+kiinnostavaa+miestä,+niin+hyvin+epätodennäköistä+olisi+että+he+olisivat+myös+muuten+kiinnostavia.+Muuten+kiinnostavia+voisi+myös+olla+viisi,+mutta+olisko+niistä+kiinnostavista+joku+tuossa+ulkonäön+perusteella+kiinnostavien+joukossa.+Aika+epätodennäköistä.+Toisaalta+tietysti+on+tärkeää,+että+toisen+ulkonäkö+miellyttää+jollain+tavoin.+Jos+siitä+tulee+torjuva+olo,+ei+varmaan+suhde+tule+toimimaan.+Joskus+se+torjuva+olo+voi+tulla+myös+ylenpalttisen+hyvästä+ulkonäöstä+ja+sen+liiallisesta+esilletuomisesta.