Miltä tuntuu tulla kusetetuksi?
Miltä tuntuu?
146
88
Vastaukset
- Anonyymi
wuppis, disse , exliner, lillis , yb ja kaikki muut, jotka olette uskoneet sen sekoboltsin juttuja vuodesta toiseen?
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Ei ole kusetettu olo. Enkä myöskään ole ollut täällä vuosia. En edes kuukausia. 🤷🏻♀️
No varmaan just siks ei ole, et ole ollut riittävän kauan.
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan just siks ei ole, et ole ollut riittävän kauan.
Niin, enhän minä ole nähnyt hänessä mitään sellaisia piirteitä mistä hänet täällä syytetään. Enkä minä muutenkaan tykkää, että vanhoja jatkuvasti kaivellaan. Minä pidän Jan1:stä eikä minulla ole aikomustakaan kenenkään painostuksesta muuttaa mielipidettäni hänestä. Ehkä jos hän olisi minulle ollut ilkeä tai jotain sellaista, niin ajattelisin toisin, mutta kun hän on mitä ihanin minua kohtaan. Enkä näe miksi se olisi muilta pois 😏
Sitäkin olen ihmetellyt, että miksi minulle ärhennellään siitä, että tykkään Jan1:stä? Tykkään huisin paljon Dissestäkin ja Valtakuntakin vaikuttaa kivalta. Muihin olen vähemmän kontaktia saanut, tiedä sitten miksi, mutta ehkä sekin vielä toivottavasti muuttuu 🤔- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Niin, enhän minä ole nähnyt hänessä mitään sellaisia piirteitä mistä hänet täällä syytetään. Enkä minä muutenkaan tykkää, että vanhoja jatkuvasti kaivellaan. Minä pidän Jan1:stä eikä minulla ole aikomustakaan kenenkään painostuksesta muuttaa mielipidettäni hänestä. Ehkä jos hän olisi minulle ollut ilkeä tai jotain sellaista, niin ajattelisin toisin, mutta kun hän on mitä ihanin minua kohtaan. Enkä näe miksi se olisi muilta pois 😏
Sitäkin olen ihmetellyt, että miksi minulle ärhennellään siitä, että tykkään Jan1:stä? Tykkään huisin paljon Dissestäkin ja Valtakuntakin vaikuttaa kivalta. Muihin olen vähemmän kontaktia saanut, tiedä sitten miksi, mutta ehkä sekin vielä toivottavasti muuttuu 🤔Ethän sinä muutenkaan näe mitään. Joten old news.
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä muutenkaan näe mitään. Joten old news.
Mitä tarkoitat? Kerro nyt ihmeessä mistä se kenkä puristaa. En ole tehnyt enkä halunnut kenellekään mitään pahaa täällä, joten miksi olet tuollainen?
- Anonyymi
Kukas sun muroihin on kuseskellut?
-flowersreally- Sitäkö sä haluaisit.... voih... ok. Ymmärrän pahaa oloasi, mutta en se nyt vaan käy. En harrasta irtoseksiä 🤷🏻♀️
Joudut mylläkkään kun olet tykännyt Jan1;stä ja minusta mm.
Mutta tämä on tuttua huttua palstalla. 😃
Mä taisin joskus puhua paksunahkaisuudesta ? 😬 Vähän huumoria ja sitä, niin saat sontikan minkä avata, kun pa.kaa alkaa osua tuulettimeen. 😆
Täällä on paljon tyyppejä taustoilla, millä ei oo kaikki intiaanit kanooteissa, tai jos onkin, niin niitten melasta puuttuu lapa. 😂Disse kirjoitti:
Joudut mylläkkään kun olet tykännyt Jan1;stä ja minusta mm.
Mutta tämä on tuttua huttua palstalla. 😃
Mä taisin joskus puhua paksunahkaisuudesta ? 😬 Vähän huumoria ja sitä, niin saat sontikan minkä avata, kun pa.kaa alkaa osua tuulettimeen. 😆
Täällä on paljon tyyppejä taustoilla, millä ei oo kaikki intiaanit kanooteissa, tai jos onkin, niin niitten melasta puuttuu lapa. 😂Juu, no ei nää mahda mitään minulle, tai sillekään kenestä pidän. Siinähän huutelevat. No worries 😉
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Juu, no ei nää mahda mitään minulle, tai sillekään kenestä pidän. Siinähän huutelevat. No worries 😉
Kenenkään ei ole tarkoituskaan mahtaa jotain sinulle. Pahinta on se, että sinä itse et mahda mitään sinun tyhmyydellesi. Siitä sinun pitäisi eniten huolissasi olla. :)
Lillis2020 kirjoitti:
Juu, no ei nää mahda mitään minulle, tai sillekään kenestä pidän. Siinähän huutelevat. No worries 😉
No vaikutat aika varmalta ollaksesi juuri palstalle putkahtanut, vaan sepä ei haittaa ollenkaan. Jää tutorvsihe vaan välistä. 😁
Joo, tää on jännää seurattavaa välillä.. monet ottaa tämän kuten jonkun treffisivuston... kaikki pitäis olla juuri täsmää... 😆
Unohdin muuten koko vaahtopirskejutun jo... mä vaan maalailin listoja ja asentekin niitä tytön huoneeseen pokkana koko päivän... ja huomenna on jo töitä...🤔 Ei mitenkään kerkee nyt enää vaahtobileitä järkätä...🙄Disse kirjoitti:
No vaikutat aika varmalta ollaksesi juuri palstalle putkahtanut, vaan sepä ei haittaa ollenkaan. Jää tutorvsihe vaan välistä. 😁
Joo, tää on jännää seurattavaa välillä.. monet ottaa tämän kuten jonkun treffisivuston... kaikki pitäis olla juuri täsmää... 😆
Unohdin muuten koko vaahtopirskejutun jo... mä vaan maalailin listoja ja asentekin niitä tytön huoneeseen pokkana koko päivän... ja huomenna on jo töitä...🤔 Ei mitenkään kerkee nyt enää vaahtobileitä järkätä...🙄Jaa, noh, mä en vaan niin välitä joutavista huutelijoista 😏. Koskaan välittänyt oikeastaan. Huutelu loppuu, kun ei sitä ruoki. Varmuus taas johtuu siitä, että olen sinut itseni kanssa. Kaipa minä opin joskus miten tämä palstamaailma toimii, ja ellen opi tai jos en tykkää siitä mitä opin, niin ainahan voin lähteä. Ei mua mikään täällä pidättele, mutta sitä en ymmärrä, miksi täällä koitetaan savustaa porukkaa pois? Se on mystistä.
Miten vaahtobileitä voi unohtaa? 😂 Häh?Lillis2020 kirjoitti:
Jaa, noh, mä en vaan niin välitä joutavista huutelijoista 😏. Koskaan välittänyt oikeastaan. Huutelu loppuu, kun ei sitä ruoki. Varmuus taas johtuu siitä, että olen sinut itseni kanssa. Kaipa minä opin joskus miten tämä palstamaailma toimii, ja ellen opi tai jos en tykkää siitä mitä opin, niin ainahan voin lähteä. Ei mua mikään täällä pidättele, mutta sitä en ymmärrä, miksi täällä koitetaan savustaa porukkaa pois? Se on mystistä.
Miten vaahtobileitä voi unohtaa? 😂 Häh?No tiedätkö mitä ovat defenssit? Niitä nämä savustuksetkin on. Kun pitää suojata omaa egoa, lyö defenssit päälle. Ja kun ne murisee noin railakkaasti, ei omalla aidolla identiteetillä ole mitään asiaa kehiin. Siks kaikki on vain vastaan. 😊
Toisaalta hyvä tsekata täällä, että puskeeko defenssit päälle, vai pysyykö pokka. 😏
Eihän niitä unohtaa pidäkään. 😃 Ei vaan räntäsateessa listoja maalatessa tullut mieleenkään. 😁Anonyymi kirjoitti:
Kukas sun muroihin on kuseskellut?
-flowersreally-Et ole nyt liehitellyt Viron pottua tarpeeksi, se on äkäinen.
Lillis2020 kirjoitti:
Jaa, noh, mä en vaan niin välitä joutavista huutelijoista 😏. Koskaan välittänyt oikeastaan. Huutelu loppuu, kun ei sitä ruoki. Varmuus taas johtuu siitä, että olen sinut itseni kanssa. Kaipa minä opin joskus miten tämä palstamaailma toimii, ja ellen opi tai jos en tykkää siitä mitä opin, niin ainahan voin lähteä. Ei mua mikään täällä pidättele, mutta sitä en ymmärrä, miksi täällä koitetaan savustaa porukkaa pois? Se on mystistä.
Miten vaahtobileitä voi unohtaa? 😂 Häh?Viron pottu on casanova luonnoltaan, jos et lämpiä sen heh mutjoolle filosofialle, paskoille biiseille ja flirtille olet oitis 'tyhmä ja lost case', onneksi vain potun mielestä.
Me muut sen sijaan tykätään yleensä heistä, joista pottu ei tykkää. Grinchiin tottuu, kuin hajuun kellarissa. :)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Et ole nyt liehitellyt Viron pottua tarpeeksi, se on äkäinen.
Sori, en huomannut sua. Oliko sulla jotain asiaakin?
-flowersreally- Disse kirjoitti:
No tiedätkö mitä ovat defenssit? Niitä nämä savustuksetkin on. Kun pitää suojata omaa egoa, lyö defenssit päälle. Ja kun ne murisee noin railakkaasti, ei omalla aidolla identiteetillä ole mitään asiaa kehiin. Siks kaikki on vain vastaan. 😊
Toisaalta hyvä tsekata täällä, että puskeeko defenssit päälle, vai pysyykö pokka. 😏
Eihän niitä unohtaa pidäkään. 😃 Ei vaan räntäsateessa listoja maalatessa tullut mieleenkään. 😁Hmmm.....
Jan1 kirjoitti:
Viron pottu on casanova luonnoltaan, jos et lämpiä sen heh mutjoolle filosofialle, paskoille biiseille ja flirtille olet oitis 'tyhmä ja lost case', onneksi vain potun mielestä.
Me muut sen sijaan tykätään yleensä heistä, joista pottu ei tykkää. Grinchiin tottuu, kuin hajuun kellarissa. :)Täh? Ketkä nää on? 😂
Mistä mä tunnistan edes tällaiset?Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Huomasit, hammasta purren kellotit aikaa koska pääset vastaamaan. :)
Kyllähän se asiaa olisi pitää pottu leppoisana, sä olet se työkalu siinä. Ei muuten, mutta on niin hirvee mölinä jos ehtii montakin linkkiä postaamaan ja herjaa kaikki ohikulkijat.Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Huomasit, hammasta purren kellotit aikaa koska pääset vastaamaan. :)
Kyllähän se asiaa olisi pitää pottu leppoisana, sä olet se työkalu siinä. Ei muuten, mutta on niin hirvee mölinä jos ehtii montakin linkkiä postaamaan ja herjaa kaikki ohikulkijat.Lillis2020 kirjoitti:
Täh? Ketkä nää on? 😂
Mistä mä tunnistan edes tällaiset?No toi FU on Viron pottu ja tää on sen heh mutjoo päden vitusti viisaana-ketju. Ääni ja haju tulee kyllä tutuksi hyvin pian. :)
Flower on potun palstarakas. Senkin oppii tuntemaan, joskin huomattavasti fiksumpi mitä antaa yleensä ymmärtää ynseilyllään.Lillis2020 kirjoitti:
Täh? Ketkä nää on? 😂
Mistä mä tunnistan edes tällaiset?No toi FU on Viron pottu ja tää on sen heh mutjoo päden vitusti viisaana-ketju. Ääni ja haju tulee kyllä tutuksi hyvin pian. :)
Flower on potun palstarakas. Senkin oppii tuntemaan, joskin huomattavasti fiksumpi mitä antaa yleensä ymmärtää ynseilyllään.Lillis2020 kirjoitti:
Täh? Ketkä nää on? 😂
Mistä mä tunnistan edes tällaiset?Toistaiseksi erotan kirjoitusasusta vain yhden (aika symppis) muumin kuka kirjoittelee välillä mulle. Mutta ei se nyt ainakaan mitään pahaa mulle kirjoittaisi, en ainakaan usko 🤔😅. Mutta mistä mä sen sit tiedän millä "nimellä" hän täällä kulkee 😅 voi huhhu...
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Huomasit, hammasta purren kellotit aikaa koska pääset vastaamaan. :)
Kyllähän se asiaa olisi pitää pottu leppoisana, sä olet se työkalu siinä. Ei muuten, mutta on niin hirvee mölinä jos ehtii montakin linkkiä postaamaan ja herjaa kaikki ohikulkijat.Älä tyrkytä tapojasi, ettei sun kävis huonosti.
Hyvää yötä ja parempaa sunnuntaita.
-flowers- Lillis2020 kirjoitti:
Toistaiseksi erotan kirjoitusasusta vain yhden (aika symppis) muumin kuka kirjoittelee välillä mulle. Mutta ei se nyt ainakaan mitään pahaa mulle kirjoittaisi, en ainakaan usko 🤔😅. Mutta mistä mä sen sit tiedän millä "nimellä" hän täällä kulkee 😅 voi huhhu...
Jotenkin nämä leijat vaan oppii tuntemaan siitä kuinka ne leijuu. :)
Jan1 kirjoitti:
Jotenkin nämä leijat vaan oppii tuntemaan siitä kuinka ne leijuu. :)
No niin varmaan jos on pitkään ollut täällä 😅 Kuukausi on kuitenkin melko lyhyt aika 😬
Disse kirjoitti:
Mitäs hymiset? 😃
höh... .miet... eiku meditoin tietty 🤷🏻♀️oli se aika illasta...
😁Lillis2020 kirjoitti:
No niin varmaan jos on pitkään ollut täällä 😅 Kuukausi on kuitenkin melko lyhyt aika 😬
No ei oikeesti tarvi olla edes pitkään. Kolmas silmä tjn. Nämä vaan erottaa jotenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Älä tyrkytä tapojasi, ettei sun kävis huonosti.
-flowers-En missään nimessä. Ehdotin vaan. Öitä. :)
Jan1 kirjoitti:
No ei oikeesti tarvi olla edes pitkään. Kolmas silmä tjn. Nämä vaan erottaa jotenkin.
Aa, sillä silmälläkö täällä porukka toisiaan katselee? 😳😂
Ihmekkös välillä lentääkin p.skat pisin seiniä 😂😂🤭 (sori... nyt tarvitaan sitä teippiä taas....)Lillis2020 kirjoitti:
Ihmekkös välillä lentääkin p.skat pisin seiniä 😂😂🤭 (sori... nyt tarvitaan sitä teippiä taas....)myös suun ympärille tällä kertaa 🤐😵😂
Lillis2020 kirjoitti:
Ihmekkös välillä lentääkin p.skat pisin seiniä 😂😂🤭 (sori... nyt tarvitaan sitä teippiä taas....)Heh, perrssszilmällä aika moni. 😂
Teippiä?
👀
👃🏼
👅Lillis2020 kirjoitti:
myös suun ympärille tällä kertaa 🤐😵😂
Ja käsien ja jalkojenkin, varmuuden vuoksi. 😋
Lillis2020 kirjoitti:
höh... .miet... eiku meditoin tietty 🤷🏻♀️oli se aika illasta...
😁Ai? Meditoit...😁
https://youtu.be/2O_BXXDw8YU
Reenasit mantraa? 😬Jan1 kirjoitti:
Heh, perrssszilmällä aika moni. 😂
Teippiä?
👀
👃🏼
👅Mä oon ihan väärällä silmällä katsonut. Ihmekkös sitten 😂
Joo... repesin taas 🤷🏻♀️Jan1 kirjoitti:
Ja käsien ja jalkojenkin, varmuuden vuoksi. 😋
Juu, mua pitää välillä vähän sitoa kyl 😉😋
Disse kirjoitti:
Ai? Meditoit...😁
https://youtu.be/2O_BXXDw8YU
Reenasit mantraa? 😬oops... 🤷🏻♀️😂
Lillis2020 kirjoitti:
Mä oon ihan väärällä silmällä katsonut. Ihmekkös sitten 😂
Joo... repesin taas 🤷🏻♀️Nyt teet korjausliikkeen ja punnerrat pyllerösi näytölle, rupee näkymään ihan toisella tapaa kaikki. 😜
Tuut kyllä kalliiks tolla menolla, teippirulla rullan perään..ehkäpä parsitaan jo seuraavaksi. 😏😊- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Toistaiseksi erotan kirjoitusasusta vain yhden (aika symppis) muumin kuka kirjoittelee välillä mulle. Mutta ei se nyt ainakaan mitään pahaa mulle kirjoittaisi, en ainakaan usko 🤔😅. Mutta mistä mä sen sit tiedän millä "nimellä" hän täällä kulkee 😅 voi huhhu...
"Toistaiseksi erotan kirjoitusasusta vain yhden (aika symppis) muumin kuka kirjoittelee välillä mulle."
Mitä se on kirjoittanut? Jan1 kirjoitti:
Nyt teet korjausliikkeen ja punnerrat pyllerösi näytölle, rupee näkymään ihan toisella tapaa kaikki. 😜
Tuut kyllä kalliiks tolla menolla, teippirulla rullan perään..ehkäpä parsitaan jo seuraavaksi. 😏😊Mä mikään helppo ja halpa olekaan, mut varma. 😁
Lillis2020 kirjoitti:
oops... 🤷🏻♀️😂
Suotta oopsittelet. 😃
Meikä lähtee unille... 7 tunnin päästä jo aamukahvilla nääs. 😃
Öit..😴Lillis2020 kirjoitti:
Juu, mua pitää välillä vähän sitoa kyl 😉😋
No sun onneksi käännyit expertin (toi pertti on täällä kirosana ja ex on yhtä kun joku vitun törppö menneisyydestä) puoleen. 😁👏
Disse kirjoitti:
Suotta oopsittelet. 😃
Meikä lähtee unille... 7 tunnin päästä jo aamukahvilla nääs. 😃
Öit..😴Hihhihiii..... 😁
öitä 🤗Jan1 kirjoitti:
No sun onneksi käännyit expertin (toi pertti on täällä kirosana ja ex on yhtä kun joku vitun törppö menneisyydestä) puoleen. 😁👏
😂😂
Lillis2020 kirjoitti:
Mä mikään helppo ja halpa olekaan, mut varma. 😁
Halvalla ei saa hyvää, uskotaan. Varma, mä oon Jani. 😁🤝
Anonyymi kirjoitti:
"Toistaiseksi erotan kirjoitusasusta vain yhden (aika symppis) muumin kuka kirjoittelee välillä mulle."
Mitä se on kirjoittanut?heh... no se kirjoittaa melkein aina jotain seksiin liittyvää, mutta ei se jutun sisältö, vaan se, että sillä on niin erottuva ja minusta jotenkin symppis kirjoitustyyli, en tiedä, saa aina hymyn huulille 😄
Lillis2020 kirjoitti:
😂 🤷🏻♀️ niinpä...
Sussa on samaa vikaa, kun mussa. Pysyys ny pystys eres siihen asti ku uurestaan kaatuu. 😜
Jan1 kirjoitti:
Sussa on samaa vikaa, kun mussa. Pysyys ny pystys eres siihen asti ku uurestaan kaatuu. 😜
😁😉
Jan1 kirjoitti:
Joko väsyttää? Näytät niin sirrisilmältä silmä vinkassa. 😉
No kun sitä teippiä meni kulmakarvojenkin yli kun sutasit 😤
Voitko vähän korjata? 🥴Lillis2020 kirjoitti:
No kun sitä teippiä meni kulmakarvojenkin yli kun sutasit 😤
Voitko vähän korjata? 🥴Sutasin.. Heh, ajatus karkasi. 🙄🤤Siinä lähtee nyt sitte koko rimpsu kulmakarvoja irti, mutta jos ei haitta Hoyerit? 🤔
Jan1 kirjoitti:
Sutasin.. Heh, ajatus karkasi. 🙄🤤Siinä lähtee nyt sitte koko rimpsu kulmakarvoja irti, mutta jos ei haitta Hoyerit? 🤔
tyypillinen mies.. 😉
Ei auta, en voi olla näinkään. Näytän ihan kiinalaiselta.
Ostat mulle uudet vaan kun kerta sutasit noin 😘- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
heh... no se kirjoittaa melkein aina jotain seksiin liittyvää, mutta ei se jutun sisältö, vaan se, että sillä on niin erottuva ja minusta jotenkin symppis kirjoitustyyli, en tiedä, saa aina hymyn huulille 😄
Taidat tarkoittaa välimerkitöntä mutta sehän ei pidä jan1sta.
Lillis2020 kirjoitti:
tyypillinen mies.. 😉
Ostat mulle uudet vaan kun kerta sutasit noin 😘Epätyypillisen tyypillinen, mutta hyss 😜
Jos vaan piirretään uudet? Jooko.? 🤔😍
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDz6y5FgmmC-0mw4x1U2we3mb25Na8sIef9AoZ-Pj8ReYFF-_F&usqp=CAULillis2020 kirjoitti:
tyypillinen mies.. 😉
Ostat mulle uudet vaan kun kerta sutasit noin 😘Epätyypillisen tyypillinen, mutta hyss 😜
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDz6y5FgmmC-0mw4x1U2we3mb25Na8sIef9AoZ-Pj8ReYFF-_F&usqp=CAUJan1 kirjoitti:
Epätyypillisen tyypillinen, mutta hyss 😜
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDz6y5FgmmC-0mw4x1U2we3mb25Na8sIef9AoZ-Pj8ReYFF-_F&usqp=CAUDouble check... 😜
Lillis2020 kirjoitti:
Oih, tuunasit. Aika hieno on! Iso kieli.... tykkään 😉😋
Tuunasin... Joo😅 Sillä on joutusa nuolla. 😁
Jan1 kirjoitti:
Epätyypillisen tyypillinen, mutta hyss 😜
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDz6y5FgmmC-0mw4x1U2we3mb25Na8sIef9AoZ-Pj8ReYFF-_F&usqp=CAUeeiiihhh..... 😱🥺
Mä korjaan tuon teipin itse....🙄
*ottaa liimapoisto suihkeen esillle....Lillis2020 kirjoitti:
eeiiihhh..... 😱🥺
*ottaa liimapoisto suihkeen esillle....Heh, pistä suihke pois vaan, kyllä mä hoidan hommat... Mistäs tykkäät, sitä saat. 😏
https://fbcd.co/images/products/8c98f3ec14c636b424e53ca9d18cdd1e_resize.jpgLillis2020 kirjoitti:
eeiiihhh..... 😱🥺
*ottaa liimapoisto suihkeen esillle....Heh, pistä suihke pois vaan, kyllä mä hoidan hommat... Mistäs tykkäät, sitä saat. 😏
https://fbcd.co/images/products/8c98f3ec14c636b424e53ca9d18cdd1e_resize.jpgJan1 kirjoitti:
Heh, pistä suihke pois vaan, kyllä mä hoidan hommat... Mistäs tykkäät, sitä saat. 😏
https://fbcd.co/images/products/8c98f3ec14c636b424e53ca9d18cdd1e_resize.jpg🤗 kiitti 😍, varmaan joku ihan ohuimmasta päästä olis hyvä... kun mä oon tällainen 90 -luvun uhri...
Lillis2020 kirjoitti:
Juu, älä vaan nykäise.... tää irtoo kohta nätisti..... 🥺
Nykäsen kohta.. Vai joko irtosi rapsuttelemalla? 🤪
Lillis2020 kirjoitti:
🤗 kiitti 😍, varmaan joku ihan ohuimmasta päästä olis hyvä... kun mä oon tällainen 90 -luvun uhri...
Ahah, katsotaanpas... Taisi löytyä sopiva, kokeilen vähän varovasti ensin ja jos alkaa pelittää, niin pistetään parasta. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Taidat tarkoittaa välimerkitöntä mutta sehän ei pidä jan1sta.
Hmm... voi olla. Pitää katsoa jatkossa käyttääkö se välimerkkejä vai ei. Hauska tyyli kirjoittaa sillä kuitenkin oli. Ai siis onko se sitten joku ongelma jos se ei tykkää Jan1:sta?
Jan1 kirjoitti:
Nykäsen kohta.. Vai joko irtosi rapsuttelemalla? 🤪
Ei tää lähe rapsuttamalla, kun jollain jesarilla vedit.... ole hellä... 🥺 ja mulle kans pullaa ja kahvia.... 😋
Jan1 kirjoitti:
Väliaika, kahvia ja pullaa. 😅
https://youtu.be/yG60iRJwmfAihana biisi, tiedän et oot 😉🥰
Lillis2020 kirjoitti:
Ei tää lähe rapsuttamalla, kun jollain jesarilla vedit.... ole hellä... 🥺 ja mulle kans pullaa ja kahvia.... 😋
Se on sitten otettava toiset konstit käyttöön.. Hellä is my last name.. Jani Hellä.. 😆🤗
Tulee....Jan1 kirjoitti:
Se on sitten otettava toiset konstit käyttöön.. Hellä is my last name.. Jani Hellä.. 😆🤗
Tulee....Ai sulta vai? Häh, no otetaan sit myöhemmin vielä uusiks, please.... koska mä en nyt ehtiny mukaan kun jännitin sitä teippiä 😣
Lillis2020 kirjoitti:
ihana biisi, tiedän et oot 😉🥰
Niinhän se menee... 😏😘 Nyt Lillis pehmeesti pää tyynylle ja peitto päälle, nukkumaan. Kauniita unia söpöjä kuvia. 😉
https://youtu.be/ErZKnkp0SmE
https://youtu.be/egX9N8yOgaU
Hyvää yötä. 🤗Lillis2020 kirjoitti:
ihana biisi, tiedän et oot 😉🥰
Niinhän se menee... 😏😘 Nyt Lillis pehmeesti pää tyynylle ja peitto päälle, nukkumaan. Kauniita unia söpöjä kuvia. 😉
Hyvää yötä. 🤗Jan1 kirjoitti:
Hyvää yötä. 🤗Hyvää yötä 🤗
Lillis2020 kirjoitti:
Ai sulta vai? Häh, no otetaan sit myöhemmin vielä uusiks, please.... koska mä en nyt ehtiny mukaan kun jännitin sitä teippiä 😣
😲🤪💦
Lillis2020 kirjoitti:
Ai sulta vai? Häh, no otetaan sit myöhemmin vielä uusiks, please.... koska mä en nyt ehtiny mukaan kun jännitin sitä teippiä 😣
😲🤪💦
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Hmm... voi olla. Pitää katsoa jatkossa käyttääkö se välimerkkejä vai ei. Hauska tyyli kirjoittaa sillä kuitenkin oli. Ai siis onko se sitten joku ongelma jos se ei tykkää Jan1:sta?
Ei, mutt sanoit symppikseksi ja muistan kyllä ilkeilleen janille aikalailla.
Anonyymi kirjoitti:
Ai 😟, en tiennyt.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta hän vaikutti harmittomalta symppikseltä (jos nyt on sama), vähän sellainen jota käy sääliksi -symppis 🤷🏻♀️. Mutta ihan tosi kurjaa, jos ilkeilee Janille 😟
Anonyymi kirjoitti:
Älä tyrkytä tapojasi, ettei sun kävis huonosti.
-flowers-Leikkiikö Viron nappimuna taas Floweria..
Tämä ketju siis liittyy Jan1:een? En koe tulleeni kusetetuksi. Ehkä sellainen olo voisi tulla, jos olisin ollut vaikka ihastunut hänen hahmoonsa Peteen Miehen Logiikassa, tai super YTM:ään, joka oli "Peten" uusi nikki? Silloinkaan en oikeasti olisi ollut kusetettu, koska kuka pakottaa uskomaan näiden palstojen tarinoita ja henkilöhahmoja.
Itsellä hahmon "kehitys" on mennyt tavallaan toisin päin. Koen että "y.b" edustaa minusta sitä tylsintä puolta ja siinä on kyllä tosia piirteitä, sukupuolta ja suuntautumista myöten (hetero/nainen), mutta juuri tämän todenmukaisuudesta kiinnipitämisen vuoksi, en "uskalla" laajentaa hahmoa lainkaan. Hahmoni on siis noin 10% minun todellisesta minästä. Täysin totta kyllä se 10%, mutta myös se turvallisin ja tavallisin puoli minusta, mitä täällä viitsin ilmi tuoda. Y.b on liukunut siihen tavis-rooliinsa ajan kuluessa ja jos nyt alkaisin sitä laajentaa, se herättäisi vain ihmetystä ja närää. Toisaalta minulla ei ole aikaakaan palstailuun samalla lailla kuin alkuaikoina, joten laiskuuttanikin olen pitäytynyt vain tässä neutraali-yb-linjassa.
Näillä mennään, mutta kaikki kunnia rohkeammille ja ei-niin-jumittuneille.
- Anonyymi
Sama kuin kusetutetuksi.
- Anonyymi
Tuntuuko hyvältä tulla kusetetuksi?
Ok, jos olisit koira, niin tuntuisi, mutta muuten...? :D
Sehän olis hienoa! Mutta osaan kusta itsekin. 😁
- Anonyymi
Mä oon aina miettinyt miltä tuntuu olla tyhmä. Nyt ensimmäistä kertaa tiedän keneltä kysyä sitä...:D
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon aina miettinyt miltä tuntuu olla tyhmä. Nyt ensimmäistä kertaa tiedän keneltä kysyä sitä...:D
Vilkaiset vaan peiliin. Siitä se lähtee! 😃👌
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Vilkaiset vaan peiliin. Siitä se lähtee! 😃👌
Peilistä näkyy aina aika älykäs kaiffa, Mites sulla? :D
Anonyymi kirjoitti:
Peilistä näkyy aina aika älykäs kaiffa, Mites sulla? :D
No minähän sieltä näyn. Rikä ole valittamista ollenkaan. Hyvin menee ukolla. 😊👌
Sanoo joku nobody! 😂😂😂
Nobody, joka väittää itseään älykkääksi. 😂😂😂
Huumorityyppi olet! Töissä sirkuksessa? Punainen nenä? 😏- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No minähän sieltä näyn. Rikä ole valittamista ollenkaan. Hyvin menee ukolla. 😊👌
Eli aika tyhmä naama? :D
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Sanoo joku nobody! 😂😂😂
Nobody, joka väittää itseään älykkääksi. 😂😂😂
Huumorityyppi olet! Töissä sirkuksessa? Punainen nenä? 😏Arvaapa kuka ystävistäsi kirjoitti sen kommentin? Muuta en sano.
Anonyymi kirjoitti:
Eli aika tyhmä naama? :D
Saahan se naama olla tyhmä ja ties mitä muutenkin. Eikä tarvitse olla myöskään mikään ruudinkeksijä, kunhan pärjää elämässään hyvin? Eikö?
Mutta ilmeisesti sinulla ei mene kovinkaan hyvin, kun sinun pitää alkaa alistamaan muita ihmisiä. Onko sinulla noin huono itsetunto itsestäsi? Se on sääli. Kyllä tuon pahan mielen dinusta aistii...
Olen pahoillani, mutta sinun pitää tehdä itse itsesi elämälle jotain....🤔Anonyymi kirjoitti:
Arvaapa kuka ystävistäsi kirjoitti sen kommentin? Muuta en sano.
No elä sano, olet nöyryyttänyt jo itseäsi tarpeeksi, vaikka esiinnyt anona...🙄
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No elä sano, olet nöyryyttänyt jo itseäsi tarpeeksi, vaikka esiinnyt anona...🙄
No mä vaan tiedän ja tieto on valtaa.
Anonyymi kirjoitti:
No mä vaan tiedän ja tieto on valtaa.
Ja sulla on valtaa mihin? Ei niillä käsillä saa mitään valtaa...😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ja sulla on valtaa mihin? Ei niillä käsillä saa mitään valtaa...😂
😂🤣🤫
- Anonyymi
Sohvaperunat kuin päärynät tai omenat.... huvitti jossain maskilla piiloutunut-ohjelmassa: oikein suuri kypärä-naamari tytöllä päässä ja pinkin värinen.
- Anonyymi
WC-papru-hamsterit ja nyt varastelevat kasvomaskejqa, paperisia niitäkin amerikkalaiset ostavat käteisellä toisten juttu lentokoneiden lastasteistqkin jo.
Mutta niin jos tuohon kuolee, silloin siihen kuolee, ei tarvitse muuta ajatella: kuolety kun kuolet. Heh, mut joo. Viron pottu voisi vetää luennon aiheesta?:)
- Anonyymi
Mikä lopulta olet? Transmies,lesbo tai homomies? Alkaisiko olla aika päättää? :D
Tai muuten vaan päätön kana, jonka kananlento lopulta päättyi? :D Anonyymi kirjoitti:
Mikä lopulta olet? Transmies,lesbo tai homomies? Alkaisiko olla aika päättää? :D
Tai muuten vaan päätön kana, jonka kananlento lopulta päättyi? :DTuus katsomaan (jos uskallat) , olen suihkussa ihan just. ;D
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tuus katsomaan (jos uskallat) , olen suihkussa ihan just. ;D
Arvaa, kiinnostaako joku navettamatami mättäänsä kanssa suihkussa? :D
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa, kiinnostaako joku navettamatami mättäänsä kanssa suihkussa? :D
Tietysti kiinnostaa. Oon aika timmissä kunnossa, eikä muuten ole mätäs. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Lopeta se satuilu nyt ja keskity.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se satuilu nyt ja keskity.
-flowersreally-Eihän se satua ole. Mulla on kotileiri. Puntit ja punnukset. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Olet siis saaanut pois sen vatsamakkaran josta olet aiemmin maininnut?
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis saaanut pois sen vatsamakkaran josta olet aiemmin maininnut?
Niin vai oliko SE satua. Hmm. Kuinkahan on. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Niin vai oliko SE satua. Hmm. Kuinkahan on. :)
No aika tarkasti kuvailit ruumiinrakennetta ja miten sinulla on taipumusta kerryttää keskivartaloon. Uskon että ihan totta se oli mitä kerroit.
Anonyymi kirjoitti:
No aika tarkasti kuvailit ruumiinrakennetta ja miten sinulla on taipumusta kerryttää keskivartaloon. Uskon että ihan totta se oli mitä kerroit.
Taipumusta joo. On taipumusta myös puhua paskaa. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Taipumusta joo. On taipumusta myös puhua paskaa. :)
Eli oliko kuvasi sitten muokattuja? Niitähän olet kans laitellut.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ryhdy säkin treenaamaan. Kyllä se siitä sulaa. :)
Vaikea toiselta sulattaa, ja omasta ei oo ottaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvapankista kaikki.
Anonyymi kirjoitti:
Eiku pöllittyjä. Hähhäää. 😃
Anonyymi kirjoitti:
No sittenhän kaikki on hyvin. :)
Anonyymi kirjoitti:
No sittenhän kaikki on hyvin. :)
- Anonyymi
Onko se tämä muuan ulkomaalaistaustainen vaahtosammutin, jolla ottaa nyt koville? 😉
Minä luulen että siinä on vähän semmoinen tukholma-syndrooman tyyppinen juttu, vähän vastaava kuin miksi nettihuijarille lähetetään aina vaan lisää rahaa vaikka järki sanoo että pitäisi lopettaa.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät. Kunhan vaan tajuat.
- Anonyymi
Pahempi syndrooma kuin tukholma on joku Stendhal Syndrooma, aiheuttaa tajuttomus tilojokakin tauluihin katselukin.
Elokuva: Dario Argenton - The Stendhal Syndrome, on kauhuelokuva kyllä sitten. Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät. Kunhan vaan tajuat.
Voi v..u, kone sammui kesken kaiken, pitää naputella uudestaan niin tosiaan, sitä olin tuossa sanomassa että muuten palstadynamiikallakin taitaa olla yllättävä yhteys suhtautumisessa koronavirukseen:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006464260.html
"”Ei koske minua” -ajattelu perustuu varsin yleisiin psykologisiin harhoihin, joita sosiaalipsykologi Nelli Hankonen analysoi tuoreessa HS-haastattelussa.
Yksilötasolla harhat vaihtelevat ylioptimismista yhteisen edun dilemmaan, jossa vastuu jakautuu niin laajalle, että oman toiminnan osuus tuntuu merkityksettömältä.
Kansainvälisessä politiikassa psykologiseksi harhaksi näytti nousevan myös se, miten rajojen sulkeminen, muut maakohtaiset toimenpiteet tai kansan ”erityispiirteet” voisivat aiheuttaa tilanteen, jossa juuri oma maa pärjäisi kaikkein parhaiten koronavirusta vastaan.
Niinpä esimerkiksi Turkissa television asiantuntijapaneeli piti vielä viime kuussa mahdollisena, että turkkilaisten geenit suojaavat useimpia koronavirukselta paremmin kuin muiden kansojen geenit."
Niin tosiaan silloin kun täällä alettiin koronasta keskustelemaan siinä tammikuussa niin osa suhtautui asiaan heti vakavasti mm. minä itse, missP, valtakunta jne, monet muut kun sensijaan pari aiheesta avaamani ketjua ihan kuin tahallaan pilasivat keu keu -kerholaiset heittämällä homman ihan lekkeriksi eikä tuntunut huolettavan pätkääkään, no nythän niilläkin on vähän jo alkanut valkenemaan. Enpä tiedä. jännä juttu tuo että tietyllä mm, huijatuksi tulemiseen suhtautuvat tuossa korona-asiassakin ottivat täysin vastakkaisen kannan kuin monet muut,- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Voi v..u, kone sammui kesken kaiken, pitää naputella uudestaan niin tosiaan, sitä olin tuossa sanomassa että muuten palstadynamiikallakin taitaa olla yllättävä yhteys suhtautumisessa koronavirukseen:
"”Ei koske minua” -ajattelu perustuu varsin yleisiin psykologisiin harhoihin, joita sosiaalipsykologi Nelli Hankonen analysoi tuoreessa HS-haastattelussa.
Yksilötasolla harhat vaihtelevat ylioptimismista yhteisen edun dilemmaan, jossa vastuu jakautuu niin laajalle, että oman toiminnan osuus tuntuu merkityksettömältä.
Kansainvälisessä politiikassa psykologiseksi harhaksi näytti nousevan myös se, miten rajojen sulkeminen, muut maakohtaiset toimenpiteet tai kansan ”erityispiirteet” voisivat aiheuttaa tilanteen, jossa juuri oma maa pärjäisi kaikkein parhaiten koronavirusta vastaan.
Niinpä esimerkiksi Turkissa television asiantuntijapaneeli piti vielä viime kuussa mahdollisena, että turkkilaisten geenit suojaavat useimpia koronavirukselta paremmin kuin muiden kansojen geenit."
Niin tosiaan silloin kun täällä alettiin koronasta keskustelemaan siinä tammikuussa niin osa suhtautui asiaan heti vakavasti mm. minä itse, missP, valtakunta jne, monet muut kun sensijaan pari aiheesta avaamani ketjua ihan kuin tahallaan pilasivat keu keu -kerholaiset heittämällä homman ihan lekkeriksi eikä tuntunut huolettavan pätkääkään, no nythän niilläkin on vähän jo alkanut valkenemaan. Enpä tiedä. jännä juttu tuo että tietyllä mm, huijatuksi tulemiseen suhtautuvat tuossa korona-asiassakin ottivat täysin vastakkaisen kannan kuin monet muut,Teen luultavasti taas herne-villitystä, vähän kuin hillitöntä hallitusta, on tarvikkeet, tulee hyvää :D
Anonyymi kirjoitti:
Teen luultavasti taas herne-villitystä, vähän kuin hillitöntä hallitusta, on tarvikkeet, tulee hyvää :D
Oikein, minä tein viimeviikolla, edellisestä kerrasta poiketen paistoin pekonia sattumiksi, hyvää oli nytkin.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin tosiaan silloin kun täällä alettiin koronasta keskustelemaan siinä tammikuussa niin osa suhtautui asiaan heti vakavasti mm. minä itse, missP, valtakunta jne, monet muut kun sensijaan pari aiheesta avaamani ketjua ihan kuin tahallaan pilasivat keu keu -kerholaiset heittämällä homman ihan lekkeriksi eikä tuntunut huolettavan pätkääkään, no nythän niilläkin on vähän jo alkanut valkenemaan. Enpä tiedä. jännä juttu tuo että tietyllä mm, huijatuksi tulemiseen suhtautuvat tuossa korona-asiassakin ottivat täysin vastakkaisen kannan kuin monet muut,Juu minä tiedän niitä pilaajia tuli ja ne tunnistaa hyvin.
Eikä ne vieläkään ota vakavana vaan hankataan vastaan ei se empatia toimi ihan joka suuntaa.
Niillä on sama tyyli ja jotkut taas haluat olla samallaisia joten heittäytyy mukaan mutta ne tuottaa vahinkoa . Voin sanoa ettei täällä vakavampaa keskustelua olisi eikä kukaan jaksaisi olla jos täällä ei puututa siihen huonoon käytökseen, se menee kaikilla yli joskus mutta syyttely ei ole pääasia vaan pysyminen.
Kuin sanoin aiemmin järkevillä ihmisillä kehittynyt tapa haluta suojauta tunteitaan ennakosti, ettei läheiset menehdy mikä sattuu ja pahasti kun tuntee toisen kärsimyksen, minäkin menen jumiin . Minuun ei ulkopuoliset yhteyttä koska olen päänsisälläni pohtimassa vaikeita asioita, mieskin näkee milloin olen lukossa.
Asioiden pohtiminen on elämän työ suojautua.
Sisarellani on älykäs lapsi oppi lukemaan kuuntelemalla näkemällä ja kyselemällä 5 vuotiaana kuulemma ei mitään tehtäviä ole tehty mutta taas motoriliset taidot eivät ole ikäisellään. Sanoinkin siitä että nyt pitäisi tukea sitä. Mutta sisareni ei kokenut tarvetta minusta lapsen taidot heitetään hukkaan, jos niitä ei tueta jos joku lahjakkuus on.valtakunta kirjoitti:
Juu minä tiedän niitä pilaajia tuli ja ne tunnistaa hyvin.
Eikä ne vieläkään ota vakavana vaan hankataan vastaan ei se empatia toimi ihan joka suuntaa.
Niillä on sama tyyli ja jotkut taas haluat olla samallaisia joten heittäytyy mukaan mutta ne tuottaa vahinkoa . Voin sanoa ettei täällä vakavampaa keskustelua olisi eikä kukaan jaksaisi olla jos täällä ei puututa siihen huonoon käytökseen, se menee kaikilla yli joskus mutta syyttely ei ole pääasia vaan pysyminen.
Kuin sanoin aiemmin järkevillä ihmisillä kehittynyt tapa haluta suojauta tunteitaan ennakosti, ettei läheiset menehdy mikä sattuu ja pahasti kun tuntee toisen kärsimyksen, minäkin menen jumiin . Minuun ei ulkopuoliset yhteyttä koska olen päänsisälläni pohtimassa vaikeita asioita, mieskin näkee milloin olen lukossa.
Sisarellani on älykäs lapsi oppi lukemaan kuuntelemalla näkemällä ja kyselemällä 5 vuotiaana kuulemma ei mitään tehtäviä ole tehty mutta taas motoriliset taidot eivät ole ikäisellään. Sanoinkin siitä että nyt pitäisi tukea sitä. Mutta sisareni ei kokenut tarvetta minusta lapsen taidot heitetään hukkaan, jos niitä ei tueta jos joku lahjakkuus on.haluat Siis haluavat
valtakunta kirjoitti:
Juu minä tiedän niitä pilaajia tuli ja ne tunnistaa hyvin.
Sisarellani on älykäs lapsi oppi lukemaan kuuntelemalla näkemällä ja kyselemällä 5 vuotiaana kuulemma ei mitään tehtäviä ole tehty mutta taas motoriliset taidot eivät ole ikäisellään. Sanoinkin siitä että nyt pitäisi tukea sitä. Mutta sisareni ei kokenut tarvetta minusta lapsen taidot heitetään hukkaan, jos niitä ei tueta jos joku lahjakkuus on.Joo, se on jännä homma tuokin tosiaan miten tavallaan erottuu ihmiset. Minusta kun tosiaan jonkinlaista yhteyttä havaittavissa eli semmoiset joilla normaalit empatiakyvyt myös sitten puskailun ja vedättämisen suhteet tuomitsevampia täällä(kin), jännä homma vaan minusta tuollainenkin tässä samalla havaita.
Olishan se juu hyvä varmaan, itse olin lapsena melko hyvä piirtämään, jos siihen olisi saanut ohjausta ja oppia silloin siitä hyvinkin olisi saattanut jotain poikia sitten myöhemmin.Harmaaritari kirjoitti:
Joo, se on jännä homma tuokin tosiaan miten tavallaan erottuu ihmiset. Minusta kun tosiaan jonkinlaista yhteyttä havaittavissa eli semmoiset joilla normaalit empatiakyvyt myös sitten puskailun ja vedättämisen suhteet tuomitsevampia täällä(kin), jännä homma vaan minusta tuollainenkin tässä samalla havaita.
Olishan se juu hyvä varmaan, itse olin lapsena melko hyvä piirtämään, jos siihen olisi saanut ohjausta ja oppia silloin siitä hyvinkin olisi saattanut jotain poikia sitten myöhemmin.Piirtäminen on hyvä kumminkin kommunikoinnissa vaikka ei ole yhteistä kieltä se toimii. Sellaista taitoa itsekin toivoisi osaavan, nyt sitä oikein toivoo lasten kanssa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Niin tosiaan silloin kun täällä alettiin koronasta keskustelemaan siinä tammikuussa niin osa suhtautui asiaan heti vakavasti mm. minä itse, missP, valtakunta jne, monet muut kun sensijaan pari aiheesta avaamani ketjua ihan kuin tahallaan pilasivat keu keu -kerholaiset heittämällä homman ihan lekkeriksi eikä tuntunut huolettavan pätkääkään, no nythän niilläkin on vähän jo alkanut valkenemaan. Enpä tiedä. jännä juttu tuo että tietyllä mm, huijatuksi tulemiseen suhtautuvat tuossa korona-asiassakin ottivat täysin vastakkaisen kannan kuin monet muut,Harmis, kyse ei ole siitä etteikö suhtauduttava vakavasti. Toiset ottavat asiat rauhallisemmin. Tuollainen paniikin lietsominen ei ole kovin järkevää, paitsi tietysti yhteiskuntarauhaa horjuttamaan pyrkivän venäjän trollin mielestä. Meillä on Suomessa laki jonka mukaan toimitaan. Suomi on tällaisenaan hyvä maa. Vapaus tuo mukanaan myös vastuun.
Sun pitäis kans vähän miettiä mitä täällä kirjoittelet Osa porukasta käy niin vajaalla että uskoo sun juttusi kirjaimellisesti, mitä raflaavampi sitä varmemmin.
Koputtelen sun moraaliasi nyt. Jatka agendaasi kun tää kriisi on ohi, älä nyt. Nyt ei tosiaan tarvita johdateltavia urveloita sotkemaan vaativaa tilannetta.
Mä tiedän että sä tiedät mitä mä tarkoitan.
En muuten lukenut sun koko tekstiäsi, en viittaa nyt siihen vaan ihan yleensä.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Harmis, kyse ei ole siitä etteikö suhtauduttava vakavasti. Toiset ottavat asiat rauhallisemmin. Tuollainen paniikin lietsominen ei ole kovin järkevää, paitsi tietysti yhteiskuntarauhaa horjuttamaan pyrkivän venäjän trollin mielestä. Meillä on Suomessa laki jonka mukaan toimitaan. Suomi on tällaisenaan hyvä maa. Vapaus tuo mukanaan myös vastuun.
Sun pitäis kans vähän miettiä mitä täällä kirjoittelet Osa porukasta käy niin vajaalla että uskoo sun juttusi kirjaimellisesti, mitä raflaavampi sitä varmemmin.
Koputtelen sun moraaliasi nyt. Jatka agendaasi kun tää kriisi on ohi, älä nyt. Nyt ei tosiaan tarvita johdateltavia urveloita sotkemaan vaativaa tilannetta.
Mä tiedän että sä tiedät mitä mä tarkoitan.
En muuten lukenut sun koko tekstiäsi, en viittaa nyt siihen vaan ihan yleensä.
xLinerNiin no, en tiedä huomasitko mutta täällähän oli eilenkin se yksi pitkä ketju aiheesta, en siihen ole osallistunut ollenkaan kun ei minuakaan hirveästi enää siitä kiinnosta läyhätä kun sanottavani olen jo sanonut ajat sitten. Eikä mulla mikään paniikin lietsominen kyllä missään vaiheessa ole ollut tarkoituksena, en usko että siihen tällaisella anonyymillä nettipalstalla edes juurikaan olisi mahdollisuutta, mutta silloin kun tein ahkerasti avauksia minä ihan oikeasti halusin herättää ihmisiä ymmärtämään mitä sieltä on tulossa jotta osaavat varautua ja kenties iäkkäitä sukulaisiaankin varoittamaan siten että kannattaa ottaa tosissaan, ei siinä mitään pelottelutarkoitusta kuitenkaan ole ollut vaan se että osaa sitten varoa niitä vaaranpaikkoja.
Mitä tulee tehtyihin virheisiin minusta valtaapitävät on ryssineet oikein urakalla, jos tämä olisi hoidettu ajoissa ja hyvin kenties olisi säästytty melkeinpä kokonaan ja kustannukset olisi olleet murto-osan siitä mitä ne nyt ovat.
- Anonyymi
Itsensä kehittäminen on hieman kyseenalaista ja usein vain sitä. https://yle.fi/uutiset/3-11292537
- Anonyymi
Pahalta tietenkin.
Toisaalta hän teki mitä teki niin tyylikkäästi kuin vain ihminen siinä tilanteessa pystyy.
Siitä pisteet. Lähinnä huvittanut kusettajan tarve tekemälleen, ei muuta. Ihminen on aika huvittava otus jos yhtään tietää peruskuvioita
- Anonyymi
Onhan se perseestä, ajatteli vuosia että hän olisi se oikea mulle, ja tuossa se sikailee vaan ja jahtaa selkäni takana jotain kamalaa varattua kotkaa. Sen suurin unelma olisi päästä viereiseen sänkyyn runkkaamaan kun kaverinsa painaa naistansa. V:tuttaa kyllä mutta ei tuommoista miestä voi kuin sääliä. Jotenkin aioin sen vielä häpäistä hovinsa silmissä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571828Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18887- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543