Mistä asiasta voit olla täysin varma elämässäsi?

Anonyymi

Vailla mitään epäilyksiä tai epävarmuuksia.

98

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä, että tapahtui mitä tahansa niin elämä kantaa.

• Anonyymi

Siitä, että kuolen.

Siitä, ettei minusta koskaan tule absolutistia. Eikä deekua.

Siitä, että musiikki tulee aina olemaan paras ystäväni.

Siitä, että elämässäni on muutama ihminen, joita tulen rakastamaan aina kunnes henki jättää. Todennäköisesti sen jälkeenkin.

Siitä, ettei minulla ole enää paluuta luolaan kun kerran sieltä ulos tulin 15 vuotta sitten.

Siitä, etten ikinä ole ollut enkä tule olemaan epärehellinen itselleni.

Siitä, etten koskaan lakkaa inhoamasta kolmea asiaa elämässä. Epäoikeudenmukaisuutta, alhaisuutta ja tekopyhyyttä.

Tässä jotain... :)

• Anonyymi

Taitaa ainoa takuuvarma asia olla se, että jonain päivänä jonain hetkenä kuolen. Piste.

• Ainakin siitä, että tunnen itseni paremmin kun kukaan muu.

• Anonyymi

:D:D:D:D:D

• Anonyymi kirjoitti:

:D:D:D:D:D

;D ;D;D;D

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

;D ;D;D;D

Sä voit keulia palstalla ja uskoa, että tunnet itsensä, mutta jos joudut toimaan ulkomaailmassa oikeiden vieraiden ihmisten kanssa, huomaat sen, ettet tunne itseään lainkaan. Siellä sun toimintakyky ja kapasiteetti loppuu. Ulkomaailmassa on näet paljon suurempi kirjo erilaisia ihmisiä kuin täällä. Ja itsensä tunteva tuntee sitä kautta kaikki muutkin, mitä sinä taas et tunne.

Minkä ikäinen sinä olitkaan? Yli 40? Aika vanhaksi olet joutunut elämään ennen kuin tunsit itsestäsi sen, että haluat munat. Luulis, et sen tietäisi jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Mut mä en tosin tiedä tästä asiasta mitään. Ihan tyytyväinen ollut tähän asti ja olen jatkossakin syntymässäni saamiini sukupuolielimiini... :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sä voit keulia palstalla ja uskoa, että tunnet itsensä, mutta jos joudut toimaan ulkomaailmassa oikeiden vieraiden ihmisten kanssa, huomaat sen, ettet tunne itseään lainkaan. Siellä sun toimintakyky ja kapasiteetti loppuu. Ulkomaailmassa on näet paljon suurempi kirjo erilaisia ihmisiä kuin täällä. Ja itsensä tunteva tuntee sitä kautta kaikki muutkin, mitä sinä taas et tunne.

Minkä ikäinen sinä olitkaan? Yli 40? Aika vanhaksi olet joutunut elämään ennen kuin tunsit itsestäsi sen, että haluat munat. Luulis, et sen tietäisi jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Mut mä en tosin tiedä tästä asiasta mitään. Ihan tyytyväinen ollut tähän asti ja olen jatkossakin syntymässäni saamiini sukupuolielimiini... :D

Keu keu Gempsullekin. Sulla tuota viisautta riittää mistä lie kaiken olet ammentanutkin.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Keu keu Gempsullekin. Sulla tuota viisautta riittää mistä lie kaiken olet ammentanutkin.

Itsensä tunteminen on vähän sellainen juttu, että on olemassa tietty rajapyykki(ikä) kun ihminen sen saavuttaa. Se saavutetaan tiettyyn ikään mennessä tai sitten ei ollenkaan. Ok, se on mun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta ei ole tullut missään vastaan päinvastaistakaan, joten pidän sen kunnes toisin osoitetaan.

Se ikä on noin 30 vuotta. Ehkä jokunen vuosi sen päälle. Sen jälkeen mieli ei pysty enää luopumaan opitusta. Se voisi olla liian vaarallistakin mielellä havahtua vaikkapa nelikymppisenä, että kaikki mitä on siihen asti pitänyt totena, onkin ollut valhetta. Koska silloin kun se ns. totuus iskee, se tulee valtavana tulvana ja mieli ei välttämättä sitä kestä ja hajoaa. Eli se on parempi silloin jatkaa elämäänsä luolassa varjojen keskellä. Ainakin minun mielestäni. Säilyy ainakin jonkinlainen mielenterveys, vaikkakin luolan ja varjojen todellisuudessa.

Mutta onneksi sinulla on palsta, missä voit luulla olevansa mitä vaan ja tuntevansa itsensä paremmin kuin muut. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Itsensä tunteminen on vähän sellainen juttu, että on olemassa tietty rajapyykki(ikä) kun ihminen sen saavuttaa. Se saavutetaan tiettyyn ikään mennessä tai sitten ei ollenkaan. Ok, se on mun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta ei ole tullut missään vastaan päinvastaistakaan, joten pidän sen kunnes toisin osoitetaan.

Se ikä on noin 30 vuotta. Ehkä jokunen vuosi sen päälle. Sen jälkeen mieli ei pysty enää luopumaan opitusta. Se voisi olla liian vaarallistakin mielellä havahtua vaikkapa nelikymppisenä, että kaikki mitä on siihen asti pitänyt totena, onkin ollut valhetta. Koska silloin kun se ns. totuus iskee, se tulee valtavana tulvana ja mieli ei välttämättä sitä kestä ja hajoaa. Eli se on parempi silloin jatkaa elämäänsä luolassa varjojen keskellä. Ainakin minun mielestäni. Säilyy ainakin jonkinlainen mielenterveys, vaikkakin luolan ja varjojen todellisuudessa.

Mutta onneksi sinulla on palsta, missä voit luulla olevansa mitä vaan ja tuntevansa itsensä paremmin kuin muut. :)

Mä olen tiennyt nämä asiat jo itsestäni lapsena, mutta oppinut sanoittamaan ne vasta aikuisena. Muuhun en ota kantaa, yrität vaan haastaa riitaa eikä mua huvita. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Siis muutkin varmaan tuntevat itsensä paremmin, kun kukaan muu heitä. Siitähän tuossa oli kyse. Muut on aina tuntevinaan minut hyvin, silti kukaan ei tunne yhtä hyvin mitä minä itse itseni tunnen.

Muotoilin ehkä huonosti ekaan viestiin.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Mä olen tiennyt nämä asiat jo itsestäni lapsena, mutta oppinut sanoittamaan ne vasta aikuisena. Muuhun en ota kantaa, yrität vaan haastaa riitaa eikä mua huvita. :)

Sinä kerjäsit miehen logiikassa aikanaan kaikkien palstalle kirjoittavien miesten huomiota ja valittelit silloisen miehensä välinpitämättömyyttä. Eli tiedä siitä sun tietämisestä, että olet aina halunut munat... :D

Mut se munien haluaminen on kai ihan ok, jos ei luonnon antama naisellinen viehätysvoima riitä sen saamiseen mitä haluaa. Erityisesti silloin kun aina haluaa jotain mitä ei voi saada.

Mut sun itsensä tunteminen, älli ja kapasiteetti punnitaan aina oikeassa elämässä oikeiden oihmisten joukossa. Jokaisen, ei pelkästään sinun. Täällä ei näy kuin sanat. Oikeassa elämässä näkyy ilmeet, kuuluu äänensävyt, näkyy kehonkieli jne. Täällä on helppoa, kun asuu 24/7 palstalla, oppia tuntemaan muutamat addiktit ja luulla, että on kurko. Mut todellisuus on aina jotain muuta.

Sama homma myös muuten ihmisten kanssa oikeassa elämässä. Sinunlaisiin keulijiin törmää aina välillä, jotka keulii asioilla, mutta eivät ota huomioon, että vieressä voi olla joku joka oikeasti tietää asioista, mistä keulijat keulii. Ai että mä nautin aina ja joka kerta kun saan niillä keulijoilla lerpahtamaan... :D

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Siis muutkin varmaan tuntevat itsensä paremmin, kun kukaan muu heitä. Siitähän tuossa oli kyse. Muut on aina tuntevinaan minut hyvin, silti kukaan ei tunne yhtä hyvin mitä minä itse itseni tunnen.

Muotoilin ehkä huonosti ekaan viestiin.

Itsensä tuntemisessa ei ole välimuotoja. Ei harmaata aluetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä kerjäsit miehen logiikassa aikanaan kaikkien palstalle kirjoittavien miesten huomiota ja valittelit silloisen miehensä välinpitämättömyyttä. Eli tiedä siitä sun tietämisestä, että olet aina halunut munat... :D

Mut se munien haluaminen on kai ihan ok, jos ei luonnon antama naisellinen viehätysvoima riitä sen saamiseen mitä haluaa. Erityisesti silloin kun aina haluaa jotain mitä ei voi saada.

Mut sun itsensä tunteminen, älli ja kapasiteetti punnitaan aina oikeassa elämässä oikeiden oihmisten joukossa. Jokaisen, ei pelkästään sinun. Täällä ei näy kuin sanat. Oikeassa elämässä näkyy ilmeet, kuuluu äänensävyt, näkyy kehonkieli jne. Täällä on helppoa, kun asuu 24/7 palstalla, oppia tuntemaan muutamat addiktit ja luulla, että on kurko. Mut todellisuus on aina jotain muuta.

Sama homma myös muuten ihmisten kanssa oikeassa elämässä. Sinunlaisiin keulijiin törmää aina välillä, jotka keulii asioilla, mutta eivät ota huomioon, että vieressä voi olla joku joka oikeasti tietää asioista, mistä keulijat keulii. Ai että mä nautin aina ja joka kerta kun saan niillä keulijoilla lerpahtamaan... :D

En edes jaksa lukea, sanon vaan rooli. Ihminen vetää opetettua roolia tasan niin kauan, kunnes uskaltaa tulla esiin itsenään. Ei sen ihmeellisempää analyysia kaipaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

En edes jaksa lukea, sanon vaan rooli. Ihminen vetää opetettua roolia tasan niin kauan, kunnes uskaltaa tulla esiin itsenään. Ei sen ihmeellisempää analyysia kaipaa.

Minkä tiedän vielä varmasti elämässäni on se, ollaan nyt avoimia tän koronahässäkän takia kun nyt kuitenkin normaalia enemmän joudutan toistemme seuraa sietämään, niin se että koko palstahistoriasia aikana sinä olet yrittänyt matkia minua. Mutta reilun 10 vuoden jälkeen olet edelleen parhaimmillasikin korkeintaan 5 sentin kiinalainen kopio alkuperäisestä. Miksi? Siksi koska sinä et ole minä, et ole elänyt minun elämääni, kokenut mitä minä olen, lukenut niitä kirjoja juuri niin aikoina kuin ne on pitänyt lukea niin kuin minä. Tiivistettynä: Et ole elänyt elämääsi oikein missään muualla kuin palstoilla.

Sinä takerruit takiaisena minuun jo silloin kun kirjoitin puskista ilman mitään nimimerkkiä. Ja jo silloin tämä sinun takertuvaisuus haisi. Kertoi minulle, että hyvä pitää sopiva hajurako. Takiaisista ole kuin riesaa. Niin täällä kuin oikeassakin elämässä. Minä voin olla väliaikainen tuki loukkaantuneelle, mutten koskaan rupea pysyväksi kainalosauvaksi kenellekään. Sinä olet muutaman kerran yrittänyt jollain feikkiprofiililla mun facekamuksikin, mutta sellaiset ei mene minulle läpi. Olen kohtalaisen tarkka näistä asioista.

Rooleista sä selittelet nyt siksi, että olet säätänyt ja mokaillut palstahistoriasi aikanan niin monia kertoja, että olet jo itsekin seonnut laskuissa. Siksi ne jatkuvat nimimerkkien vaihtelut ja nykyiset selittelyt eri rooleista. Kun joskus miehen logiikkaan eksyit, ei ollut mitään roolia. Olit täysin oma hukassa oleva oma itsesi, joka löysi sieltä itselle kodin, mikä oikeasta elämästä puuttui. Nyt olet siirtänyt sen kotisi vaan tänne.

Ja muuten... Ainoa käyttämäni nimimerrki, minkä minä olen itse keksinyt itselleni, on helmiä.sioille. Muut käyttämäni on muiden keksimiä ja antamia. Genio.Mentenkin antoi minulle eräs silloinen naispuolinen palstalainen kun kerroin hänelle yksityisesti, että voisin rekisteröidä nimimerkin, mutta en keksi minkä itselleni ottaisin. Hän ehdotti muutamia ja se Genio.Mente oli yksi niistä. Ja tiesi sekä toivoi, että siihen tarttuisin. Hieno ihminen ja nainen muuten. Terkkuja, jos vahingossa sattuu lukemaan tätä... <3

Miksi aikanaan rekisteröin nimimerkin? Siksi, että silloin joskus alkoi miehen logiikkakin olla samaa paskaa kuin tämä nyt. Rekatut vastaan puskat ja joitakin kiusattiin kohtuuttoman paljon, sellaisia jotka eivät osanneet tai kyenneet puolustautumaan. Ajattelin antaa heille vastaan jonkun puolustuskykyisemmän ja annoinkin. Mutta tosiasiasssa viihdyn aina paremmin anonyymina, nimettömänä. En aina esittele itseäni tuntemattomille ihmisille enkä kysy heidänkään nimiä. Kaverit ja kaverien kaverit erikseen. Mutta nimettömyys on hyvä keino pitää asiat ja ihmiset sellaisina kuin ne on. Ei ole mitään, minkä taakse piiloutua. Jäljelle jää vaan se, mitä ollaan... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä tiedän vielä varmasti elämässäni on se, ollaan nyt avoimia tän koronahässäkän takia kun nyt kuitenkin normaalia enemmän joudutan toistemme seuraa sietämään, niin se että koko palstahistoriasia aikana sinä olet yrittänyt matkia minua. Mutta reilun 10 vuoden jälkeen olet edelleen parhaimmillasikin korkeintaan 5 sentin kiinalainen kopio alkuperäisestä. Miksi? Siksi koska sinä et ole minä, et ole elänyt minun elämääni, kokenut mitä minä olen, lukenut niitä kirjoja juuri niin aikoina kuin ne on pitänyt lukea niin kuin minä. Tiivistettynä: Et ole elänyt elämääsi oikein missään muualla kuin palstoilla.

Sinä takerruit takiaisena minuun jo silloin kun kirjoitin puskista ilman mitään nimimerkkiä. Ja jo silloin tämä sinun takertuvaisuus haisi. Kertoi minulle, että hyvä pitää sopiva hajurako. Takiaisista ole kuin riesaa. Niin täällä kuin oikeassakin elämässä. Minä voin olla väliaikainen tuki loukkaantuneelle, mutten koskaan rupea pysyväksi kainalosauvaksi kenellekään. Sinä olet muutaman kerran yrittänyt jollain feikkiprofiililla mun facekamuksikin, mutta sellaiset ei mene minulle läpi. Olen kohtalaisen tarkka näistä asioista.

Rooleista sä selittelet nyt siksi, että olet säätänyt ja mokaillut palstahistoriasi aikanan niin monia kertoja, että olet jo itsekin seonnut laskuissa. Siksi ne jatkuvat nimimerkkien vaihtelut ja nykyiset selittelyt eri rooleista. Kun joskus miehen logiikkaan eksyit, ei ollut mitään roolia. Olit täysin oma hukassa oleva oma itsesi, joka löysi sieltä itselle kodin, mikä oikeasta elämästä puuttui. Nyt olet siirtänyt sen kotisi vaan tänne.

Ja muuten... Ainoa käyttämäni nimimerrki, minkä minä olen itse keksinyt itselleni, on helmiä.sioille. Muut käyttämäni on muiden keksimiä ja antamia. Genio.Mentenkin antoi minulle eräs silloinen naispuolinen palstalainen kun kerroin hänelle yksityisesti, että voisin rekisteröidä nimimerkin, mutta en keksi minkä itselleni ottaisin. Hän ehdotti muutamia ja se Genio.Mente oli yksi niistä. Ja tiesi sekä toivoi, että siihen tarttuisin. Hieno ihminen ja nainen muuten. Terkkuja, jos vahingossa sattuu lukemaan tätä... <3

Miksi aikanaan rekisteröin nimimerkin? Siksi, että silloin joskus alkoi miehen logiikkakin olla samaa paskaa kuin tämä nyt. Rekatut vastaan puskat ja joitakin kiusattiin kohtuuttoman paljon, sellaisia jotka eivät osanneet tai kyenneet puolustautumaan. Ajattelin antaa heille vastaan jonkun puolustuskykyisemmän ja annoinkin. Mutta tosiasiasssa viihdyn aina paremmin anonyymina, nimettömänä. En aina esittele itseäni tuntemattomille ihmisille enkä kysy heidänkään nimiä. Kaverit ja kaverien kaverit erikseen. Mutta nimettömyys on hyvä keino pitää asiat ja ihmiset sellaisina kuin ne on. Ei ole mitään, minkä taakse piiloutua. Jäljelle jää vaan se, mitä ollaan... :)

Jaaha. Tulee niin deep shittiä taas, että enää se toinen kohelta tästä puuttuu. Urvelot. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Jaaha. Tulee niin deep shittiä taas, että enää se toinen kohelta tästä puuttuu. Urvelot. :)

"Mitä ylemmäksi sinä nouset, sen vähäisemmältä sinä näytät kateuden silmissä. Mutta pahiten vihataan sitä, joka lentää..."

Ne kananlennot on aina vähän niin ja näin... :)

• Anonyymi kirjoitti:

"Mitä ylemmäksi sinä nouset, sen vähäisemmältä sinä näytät kateuden silmissä. Mutta pahiten vihataan sitä, joka lentää..."

Ne kananlennot on aina vähän niin ja näin... :)

Oliko vielä muuta sydämellä?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Oliko vielä muuta sydämellä?

Kananlento Miehen Logiikasta Sinkuille. Sen pitemmälle ei kanan siivet kanna... :D

• Anonyymi kirjoitti:

Kananlento Miehen Logiikasta Sinkuille. Sen pitemmälle ei kanan siivet kanna... :D

Kuka se nyt on juttutuulella, eihän sun pitänyt olla kiinnostunut mun seurasta. :)

Transmies kuitenkin kiinnostaa?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Kuka se nyt on juttutuulella, eihän sun pitänyt olla kiinnostunut mun seurasta. :)

Transmies kuitenkin kiinnostaa?

Vitut sä mikään transmies olet. Ikuinen navettamatami, joka aina yliarvioi itsensä ja aliarvioi muut.

• Anonyymi kirjoitti:

Vitut sä mikään transmies olet. Ikuinen navettamatami, joka aina yliarvioi itsensä ja aliarvioi muut.

Heh, milläs ajattelit todistaa ihmisen subjektiivisen kokemuksen vääräksi? Sun on ehkä aika siirtyä punkun ja pas.. musiikin pariin tässä vaiheessa. Älä nolaa itseäsi enempää mällisaapas. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tulee aina mieleen sinusta että onko kenties huono itsetunto.. Joku sellainen selittämisen tai pätemisen tarve tuntuisi olevan.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Heh, milläs ajattelit todistaa ihmisen subjektiivisen kokemuksen vääräksi? Sun on ehkä aika siirtyä punkun ja pas.. musiikin pariin tässä vaiheessa. Älä nolaa itseäsi enempää mällisaapas. :)

En millään, mutta sun transsukupuolisuus on sama kuin pertsan syöpä.

Mutta pidä kiinni siitä, koska kohta sinultakin loppuu ideat kesken millä saisit olla "huomion keskipisteenä".

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta pidä kiinni siitä, koska kohta sinultakin loppuu ideat kesken millä saisit olla "huomion keskipisteenä".

Oliskin, niin voitaisi yhdessä nauraa makeasti huonolle vitsille. En mä kaipaa huomiota. Te vaan ette osaa lopettaa minun ympärillä pyörimistä. Ongelma on siellä päissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja minähän lupailin tässä lipitellä punkkua ja mahdollisesti vittuilla palstan vakkarilässyttäjille. Enkä edes vittuile, kerron vaan mitä sinä esität täällä ja mitä sä todellisuudessa olet. Ok, sinä voit kokea sen vittuiluna, mutta todellisuudessa se on ihan jotain muuta... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle tulee aina mieleen sinusta että onko kenties huono itsetunto.. Joku sellainen selittämisen tai pätemisen tarve tuntuisi olevan.

Missä kohtaa tuntuu eniten? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja minähän lupailin tässä lipitellä punkkua ja mahdollisesti vittuilla palstan vakkarilässyttäjille. Enkä edes vittuile, kerron vaan mitä sinä esität täällä ja mitä sä todellisuudessa olet. Ok, sinä voit kokea sen vittuiluna, mutta todellisuudessa se on ihan jotain muuta... :)

Saako sinusta sanoa mielipiteen? Etkä loukkaannut?

• Anonyymi kirjoitti:

Mullekko kirjoitit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako sinusta sanoa mielipiteen? Etkä loukkaannut?

Shoot! Mä en välitä. En sinun mielipiteestäsi enkä sinusta.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Oliskin, niin voitaisi yhdessä nauraa makeasti huonolle vitsille. En mä kaipaa huomiota. Te vaan ette osaa lopettaa minun ympärillä pyörimistä. Ongelma on siellä päissä.

"En mä kaipaa huomiota. "

:D:D:D:D:D:D

Joojoo... :D

• Anonyymi kirjoitti:

"En mä kaipaa huomiota. "

:D:D:D:D:D:D

Joojoo... :D

No jos nyt ehdoin tahdoin tyrkytät, niin olenhan mä helvetin mielenkiintoinen tyyppi. Myönnetään se. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Shoot! Mä en välitä. En sinun mielipiteestäsi enkä sinusta.

Sinulla on tarve ikään kuin korostaa itseäsi, olet ilmeisesti vain täysin sokea sille. Tulee mieleen jopa narsistinen persoonallisuushäiriö, vaikken tunne. Mutta se tunne tulee näin palstakeskusteluiden perusteella. Tuntuu että olet huomiosta vähän kateellinen. Ja juuri tuo muiden keskustelijoiden vähättely, jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on tarve ikään kuin korostaa itseäsi, olet ilmeisesti vain täysin sokea sille. Tulee mieleen jopa narsistinen persoonallisuushäiriö, vaikken tunne. Mutta se tunne tulee näin palstakeskusteluiden perusteella. Tuntuu että olet huomiosta vähän kateellinen. Ja juuri tuo muiden keskustelijoiden vähättely, jatkuvasti.

Jos mä oikeasti korostaisin tai korottaisin itseäni, te ette edes näkisi minua. Sen verran korkeammalla olisin.

Minun tapa on aina jättää asioita kertomatta. Ja teen sen siksi, että joku tai jotkut näkisi ja oivaltaisi itse ilman, että minun tarvii kertoa.

Jos minun pitäisi luopua pakosta yhdestä aististani, se olisi näkö. Sitä kaipaisin vähiten. Näen liikaa... :)

Mut sen olen täällä myöntänytkin, että olen lievä sosiopaatti. Jos katsot ympärillesi, täällä ja oikeassa elämässä, niin ihmetteletkö? En ole syntynyt sellaiseksi. Ihmiset ja maailma ymprilläni on tehnyt minusta sellaisen. En pahemmin pidä enkä välitä ihmisistä. Joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Palstalla ehkä joku ja onneksi oikeassa elämässä enemmän. Yllättävän paljon oikeastaan... :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

No jos nyt ehdoin tahdoin tyrkytät, niin olenhan mä helvetin mielenkiintoinen tyyppi. Myönnetään se. :)

Et mielenkiintoinen, vaan tyrkky, joka tyrkyttää itseään joka paikkaan palstalla. Niin kuin kerroin jo aikasemmin, oikeassa elämässä mielenkiinto sinua kohtaan olis aika lähellä nollaa. Paitsi ehkä jossain lähiöräkälässä, minkälaiseksi sinä ja palstakamus olette tämänkin palstan muuttaneet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mä oikeasti korostaisin tai korottaisin itseäni, te ette edes näkisi minua. Sen verran korkeammalla olisin.

Minun tapa on aina jättää asioita kertomatta. Ja teen sen siksi, että joku tai jotkut näkisi ja oivaltaisi itse ilman, että minun tarvii kertoa.

Jos minun pitäisi luopua pakosta yhdestä aististani, se olisi näkö. Sitä kaipaisin vähiten. Näen liikaa... :)

Mut sen olen täällä myöntänytkin, että olen lievä sosiopaatti. Jos katsot ympärillesi, täällä ja oikeassa elämässä, niin ihmetteletkö? En ole syntynyt sellaiseksi. Ihmiset ja maailma ymprilläni on tehnyt minusta sellaisen. En pahemmin pidä enkä välitä ihmisistä. Joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Palstalla ehkä joku ja onneksi oikeassa elämässä enemmän. Yllättävän paljon oikeastaan... :)

Ja hei!

Joku tässä taannoin tiesi(?) kertoa minusta, että olen oikeasti lämmin ja lempeä höpönassu... :D

Itse en kyllä ole niin varma siitä... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Et mielenkiintoinen, vaan tyrkky, joka tyrkyttää itseään joka paikkaan palstalla. Niin kuin kerroin jo aikasemmin, oikeassa elämässä mielenkiinto sinua kohtaan olis aika lähellä nollaa. Paitsi ehkä jossain lähiöräkälässä, minkälaiseksi sinä ja palstakamus olette tämänkin palstan muuttaneet...

Heh, vai sellaista. Et ole harkinnut vaihtaa hanslankarista psykologiksi? :D

Lähiöräkälät on enempi sun heiniä. Mua ei kiinnosta se jengi eikä touhu.

• Anonyymi kirjoitti:

• Jan1 kirjoitti:

Katohan tuplat. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ja hei!

Joku tässä taannoin tiesi(?) kertoa minusta, että olen oikeasti lämmin ja lempeä höpönassu... :D

Itse en kyllä ole niin varma siitä... :)

Ettei olisi Gempsun mielikuvituskaveri, joka kehuu puskissa puskaa? ;)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

En ole ajatellut. Sekopäihin törmää ilman tätä ammattiakin ihan riittävästi.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole ajatellut. Sekopäihin törmää ilman tätä ammattiakin ihan riittävästi.

Raksoilla aivan varmasti.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Raksoilla aivan varmasti.

En tiedä. En ole pyörinyt raksoilla jo moneen vuoteen...

Ja silloin kun pyörinkinm, niin paljon vähemmän byggalla sekopäihin törmäs kuin muissa paikoissa... :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ettei olisi Gempsun mielikuvituskaveri, joka kehuu puskissa puskaa? ;)

Sori, mutta mä en ole ikinä palstoilla tarvinut komppikamuja. En rekattuja enkä anonyymeja. Jotenkin pärjännyt kuitenkin itse omin avuin.

Entäs sinä? Miten sinä olet pärjännyt omasta mielestäsi palstoilla? Rehellisesti?

Juuei, et tule myöntämään mitään, turha kysymys... :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sori, mutta mä en ole ikinä palstoilla tarvinut komppikamuja. En rekattuja enkä anonyymeja. Jotenkin pärjännyt kuitenkin itse omin avuin.

Entäs sinä? Miten sinä olet pärjännyt omasta mielestäsi palstoilla? Rehellisesti?

Juuei, et tule myöntämään mitään, turha kysymys... :D

En minäkään, jostain syystä aika moni silti jakaa näkemyksiäni. Eli komppaa. Tiedä sitten onko se minun vika tai liittyykö pärjäämiseen. Ehkä ihmiset vaan ajattelee samoin?

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. En ole pyörinyt raksoilla jo moneen vuoteen...

Ja silloin kun pyörinkinm, niin paljon vähemmän byggalla sekopäihin törmäs kuin muissa paikoissa... :)

Aha, no toisenlaistakin mielipidettä on kuultu byggalta. Että kaikki fiksuimmat ei sinne päätyisi.

Mutta olkohon. Mitäs sä nykyään teet? Keittiöitä?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Aha, no toisenlaistakin mielipidettä on kuultu byggalta. Että kaikki fiksuimmat ei sinne päätyisi.

Mutta onneksi kaikkein fiksuimmat pääsee siivoojiksi eivätkä pärjää siinäkään hommassa :D

Ps. Ei millään pahalla siivojia kohtaan yleensä. Tekevät tärkeää ja erittäin aliarvostettua sekä -palkattua duunia. Jan1 ei vaan kuulu niihin, kun ei tee edes sitä...

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ja vittuako se sulle kuuluu mitä mä teen? Teen ja edelleen toistaiseksi on vielä hommia, vaikka lomautusuhka päällä itselläkin.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

En minäkään, jostain syystä aika moni silti jakaa näkemyksiäni. Eli komppaa. Tiedä sitten onko se minun vika tai liittyykö pärjäämiseen. Ehkä ihmiset vaan ajattelee samoin?

Sanotaan, että "Great minds think alike"

Sama pätee myös siihen, että "Fucked up minds think alike"

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vittuako se sulle kuuluu mitä mä teen? Teen ja edelleen toistaiseksi on vielä hommia, vaikka lomautusuhka päällä itselläkin.

Kunhan kysyin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos mä oikeasti korostaisin tai korottaisin itseäni, te ette edes näkisi minua. Sen verran korkeammalla olisin. "

🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Nyt on laulut laulettu ja nuotit pantu pussiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta onneksi kaikkein fiksuimmat pääsee siivoojiksi eivätkä pärjää siinäkään hommassa :D

Ps. Ei millään pahalla siivojia kohtaan yleensä. Tekevät tärkeää ja erittäin aliarvostettua sekä -palkattua duunia. Jan1 ei vaan kuulu niihin, kun ei tee edes sitä...

Hullu työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Onneksi mulla on rahaa sen verran, ettei ole pakko tehdä töitä ellen jaksa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen nyt oikeastaan aika hyvällä tuulella enkä edes vähääkään vittuuntunut sulle, Jan1.

Siksi kerron sulle, minkä tiedät varmaan itsekin, mutta et vaan jostain syystä kykene noudattamaan sitä. Eli pieni vinkki. Määrä ei koskaan korvaa laatua. Mikä ei tosin tarkoita sitä, että isompi määrä olisi automaattisesti laadutonta. Mutta jossain vaiheessa se määrä kuitenkin kävelee laadun yli. Aina. Siinä sinun ensimmäinen kompastuskivi.

Toinen kompastuskivi on se, että olet aina yrittänyt olla enemmän, mihin kapasiteettisi riittää. Kehuit, että olet pystynyt jäljittelemään kaikkia, mutta minua et ole ikinä pystynyt. Et silleen, että olisi mennyt läpi. Se on mahdotonta, en minäkään pystyisi ellen olisi minä.

Kolmas kompastuskivesi on se, että pelkkä netti, palsta ja google ei riitä, vaikka ovatkin osa jokapäiväistä elämäämme. No ei palsta kaikilla, paitsi sulla, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan... Teoretisoida voi aina jotain, mutta käytäntö on aina muuta. Palstakäytäntö ja tosielämän käytäntö ovat täysin eri asioita. Ja ihmiset jotka elää elämäänsä muuallakin kuin palstalla lukee aina ennemmin tai myöhemmin sen, mikä juttu tulee todellisuudesta ja mikä virtuaalitodellisuudesta.

Eli väheksymättä ollenkaan palstaelämää, kannattaa elää elämäänsä mysö palstan ulkopuolella ja oman pienen kuplansa ulkopuolella, jos haluaa jotain tästä maailmasta ja ihmisistä ymmärtää... Samalla oppii itsestäkin uusia ulottuvuuksia... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen nyt oikeastaan aika hyvällä tuulella enkä edes vähääkään vittuuntunut sulle, Jan1.

Siksi kerron sulle, minkä tiedät varmaan itsekin, mutta et vaan jostain syystä kykene noudattamaan sitä. Eli pieni vinkki. Määrä ei koskaan korvaa laatua. Mikä ei tosin tarkoita sitä, että isompi määrä olisi automaattisesti laadutonta. Mutta jossain vaiheessa se määrä kuitenkin kävelee laadun yli. Aina. Siinä sinun ensimmäinen kompastuskivi.

Toinen kompastuskivi on se, että olet aina yrittänyt olla enemmän, mihin kapasiteettisi riittää. Kehuit, että olet pystynyt jäljittelemään kaikkia, mutta minua et ole ikinä pystynyt. Et silleen, että olisi mennyt läpi. Se on mahdotonta, en minäkään pystyisi ellen olisi minä.

Kolmas kompastuskivesi on se, että pelkkä netti, palsta ja google ei riitä, vaikka ovatkin osa jokapäiväistä elämäämme. No ei palsta kaikilla, paitsi sulla, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan... Teoretisoida voi aina jotain, mutta käytäntö on aina muuta. Palstakäytäntö ja tosielämän käytäntö ovat täysin eri asioita. Ja ihmiset jotka elää elämäänsä muuallakin kuin palstalla lukee aina ennemmin tai myöhemmin sen, mikä juttu tulee todellisuudesta ja mikä virtuaalitodellisuudesta.

Eli väheksymättä ollenkaan palstaelämää, kannattaa elää elämäänsä mysö palstan ulkopuolella ja oman pienen kuplansa ulkopuolella, jos haluaa jotain tästä maailmasta ja ihmisistä ymmärtää... Samalla oppii itsestäkin uusia ulottuvuuksia... :)

Kun olet jatkuvasti äänessä sehän tarkoittaa sitä, että et kuuntele. Kun et kuuntele, miten voit oppia yhtään mitään? Silloinhan elät harhaaluulossa, ettei ole enää mitään opittavaa ja että olet opettamassa tässä muita... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä nyt sitten kellekin on sitä elämää. Sehän on ihan ihmisestä ja tarpeista kiinni. Veikkaan ettet itsekään eläisi pienten lasten lähivanhempana, kuten olet voinut viikonloppuisänä elää. Arki on silloin aika pientä piiripyöriä, kunnes muksut pärjää ominpäin.

Noin muuten olen samaa mieltä, elämä on mielekästä kun voi kokea sitä muuallakin kun kotinurkissa. Jahka nyt lapset kasvaa, tulee mun vuoro elää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun olet jatkuvasti äänessä sehän tarkoittaa sitä, että et kuuntele. Kun et kuuntele, miten voit oppia yhtään mitään? Silloinhan elät harhaaluulossa, ettei ole enää mitään opittavaa ja että olet opettamassa tässä muita... :)

Mä vai? Kuuntelen, tarkkaan kuuntelenkin. Väärä kuva minusta, jos noin mut näkee.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Mikä nyt sitten kellekin on sitä elämää. Sehän on ihan ihmisestä ja tarpeista kiinni. Veikkaan ettet itsekään eläisi pienten lasten lähivanhempana, kuten olet voinut viikonloppuisänä elää. Arki on silloin aika pientä piiripyöriä, kunnes muksut pärjää ominpäin.

Noin muuten olen samaa mieltä, elämä on mielekästä kun voi kokea sitä muuallakin kun kotinurkissa. Jahka nyt lapset kasvaa, tulee mun vuoro elää.

Voi sun lapsiparkoja kun olen koko valveillaolosi ajan täällä lässyttämässä.

Ja siihen et usko itsekään, et kun muksusi(?) kasvaa, vähennät palstailua. Olet aika pahasti addiktoitunut siihen. Sen verran nistejä nähnyt ja tuntenut... :)

• Anonyymi kirjoitti:

"Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people"
        -Eleanor Roosevelt-

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siihen et usko itsekään, et kun muksusi(?) kasvaa, vähennät palstailua. Olet aika pahasti addiktoitunut siihen. Sen verran nistejä nähnyt ja tuntenut... :)

Niinpä. Onneksi niillä on toinenkin lähivanhempi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nisti nisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos mä oikeasti korostaisin tai korottaisin itseäni, te ette edes näkisi minua. Sen verran korkeammalla olisin. "

🙄

Minähän sanoin, että jätän aina enemmän kertomatta kuin kerron... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei oikeasti kiinnosta mitä sä kerrot. Ootko huomannut?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi lauseesi jo kertoi sen mitä ajattelinkin sinusta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ketään ei oikeasti kiinnosta mitä sä kerrot. Ootko huomannut?

En tiedä siitä, mutta kovasti sinua ja monia muitakin kiinnostaa mun jo vuosia hautaamani nimimerkki ja sellainen...

Minä pysyttelisin edelleen mieluiten vittupää-anonyymina. Eikä mun jutuista ole kenenkään pakko kiinnostua. Eikä lukea niitä. Ei vastata niihin. Minä kyllä ymmärrän yskän ja siirryn jonnekin muualle. Enkä tarkoita jotain toista palstaa Suomi24´ssa... :) Ei ole nimittäin ainoa paikka maailmassa... :D

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Niinpä. Onneksi niillä on toinenkin lähivanhempi. :)

No ilmankos munat alkoi kiinnostamaan kun lakkasit saamasta... :D

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Mä vai? Kuuntelen, tarkkaan kuuntelenkin. Väärä kuva minusta, jos noin mut näkee.

Ei se ole väärä kuva. Se on juuri se mikä näkyy. Ei enemmän eikä vähemmän.

Pertti on ajatellut varmaan aivan samalla tavalla... :D

• Anonyymi kirjoitti:

No ilmankos munat alkoi kiinnostamaan kun lakkasit saamasta... :D

Heh, en ole lakannut saamasta. Eihän tuo liity mitenkään asiaan. Onko se jotenkin kova paikka, että joku onkin jotain mitä et olettanut olevan? Sunhan olisi oraakkelina pitänyt tietää ja ennustaa tämäkin trans asia. Kuitenkin yllätyit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole väärä kuva. Se on juuri se mikä näkyy. Ei enemmän eikä vähemmän.

Pertti on ajatellut varmaan aivan samalla tavalla... :D

Pertin puolesta paha sanoa. Mä nyt kuitenkin olen tätä mitä olen. En mitä sinä haluat olevan. Mutta nyt on aika taas siirtyä sinne IRL. Iltoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙄

kunniotan sinua paljon, toivottavasti autat elämän varrella minua paljon ja neuvot kun olen hukassa, tai ilman suuntaa. =)

kuitenkin pitkä elämä, ties vaikka kuinka pitkä, joten toivon että ohjaat askeleitani, kohti oikeaa suuntaa joka päivä, viikosta viikkoon ja vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Pertin puolesta paha sanoa. Mä nyt kuitenkin olen tätä mitä olen. En mitä sinä haluat olevan. Mutta nyt on aika taas siirtyä sinne IRL. Iltoja.

Minä en halua sun olevan yhtään mitään. Ei kiinnosta. Parempi kun et olisi ollenkaan. Enkä valehtele.

Mutta jos nyt kuitenkin jatkat olemistasi, muista antaa palsta- ja hengitystilaa myös muillekin. Mulle voit länkyttää, jos mieli tekee. Mä en välitä. Mutta anna tilaa muille, äläkä täytä kaikkia aloituksia sun, tissipissin, wuppiksen ja muiden kamujesi paskalänkytyksillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kunniotan sinua paljon, toivottavasti autat elämän varrella minua paljon ja neuvot kun olen hukassa, tai ilman suuntaa. =)

kuitenkin pitkä elämä, ties vaikka kuinka pitkä, joten toivon että ohjaat askeleitani, kohti oikeaa suuntaa joka päivä, viikosta viikkoon ja vuodesta toiseen.

Jos mulle, niin ei kannata. Kunniota itseäsi. Uskalla tehdä mokasi, korjaa ne, opi niistä.

Minä kyllä olen silloin ystävilleni kun ei mitään eikä ketään muuta ole jäljellä. Ja se, joka auttaa takaisin jaloille. Ei se, joka taluttaa lopun elämän.

• Jatkuvasta muutoksesta.

• Anonyymi

köyhäksi olen syntynyt ja köyhänä pysyn ei ole kivaa ei ja tähän sopii laulu voi kuinka pieninä palasina onkaan mun leipäni maailmalla juokse sinä humma kun taivas on niin tumma ja tiuku on aisan alla ja humma on ainoa aarre joka pojalla onkaan ja humman tilalle auto

• Anonyymi

Se ei pidä paikkaansa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei pidä paikkaansa!

oletko nähnyt tuloni tai tilinauhani ja huomaat ompas se pikkuinen miten ihminen tai kukaan voi tulla sillä toimeen

• Että olen saanut elää elämän, jossa olen viihtynyt, vastoinkäymisistä huolimatta.

Että rakastan lapsiani ja vanhempiani niin kauan kuin henki pihisee, ja uskon sen olevan molemminpuolistakin jopa. Jätän siipan tästä pois, koska itsellä ja/tai hänellä voi mieli aina muuttua.

Että saavutin pari suurinta unelmaa elämässäni. Vaikka kuolisin koronaan (ei ole suunnitelmissa) jälkimmäinen niistä toteutunee silti. Kolmas on myös noin puolivälissä toteutumista.

Että olen tehnyt muutaman ihmisen elämän helpottamiseksi kaikkeni, mihin pystyn. Sen on riitettävä, itselleni.

Että mitä mitä vanhemmaksi elän, sen vähemmän tiedän mistään mitään.

• Anonyymi

Höh, olis ny genio tullut haukkumaan mutkin, olis ollut sopiva tauko. Noh, meen sit ripustamaan pyykit, tsau.
        Y.b off

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, olis ny genio tullut haukkumaan mutkin, olis ollut sopiva tauko. Noh, meen sit ripustamaan pyykit, tsau.
        Y.b off

Sinussa oikein ole mitään haukuttavaa. Ei ole kyllä kehuttavaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa oikein ole mitään haukuttavaa. Ei ole kyllä kehuttavaakaan.

Juu, kehuja en kyllä olis odottanutkaan. Olisin pitänyt feikkinä. Johan itteeni jo sitä paitsi kehuin:D Kuten tavallista. Pori jazzista unohdin taas kysyä yht juttuu, mut nytkään ei aika riitä. Toiste sit, jos muistan. Illanjatkot,
        Y.b off

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kehuja en kyllä olis odottanutkaan. Olisin pitänyt feikkinä. Johan itteeni jo sitä paitsi kehuin:D Kuten tavallista. Pori jazzista unohdin taas kysyä yht juttuu, mut nytkään ei aika riitä. Toiste sit, jos muistan. Illanjatkot,
        Y.b off

Tänä vuonna ne perutaan. Dido ja Gov´t Mule kiinnosteli.

• Anonyymi kirjoitti:

Tänä vuonna ne perutaan. Dido ja Gov´t Mule kiinnosteli.

Juu, se oli tiedossa.
        Oikeastaan piti kysyä yhdestä menneestä Pori Jazzista, jossa oli siis Nick Cave. Olin siis itse siellä. Ja varmaan sinäkin.Mutta jätänpä kuitenkin kysymättä. En mä sillä tiedolla mitään tee:)

• Anonyymi

Minähän olen ainetta, vain ainetta. Suurimmaksi osaksi tyhjää. ihan niin kuin koko maailmankaikkeus. Äkkiä katsoen luulisi, että ihan vakaat sormethan tässä näppäimistöä takovat, mutta kun tarpeeksi läheltä katsotaan, siis tooooosi läheltä, niin käteni ovat pelkkiä atomeja, jotka ovat lähes pelkkää tyhjää. Näkökykyni on tietty sopetunut tähän ympäristöön, niin että "eläminen" onnistuu, enkä oikeasti näe aineen pienimpiä hiukkasia. Mutta noista hiukkasista minä olen muodostunut. Näppäimistö on. Ja koko maailmankaikkeus. Hiukkasista jotka joskus räjähtivät isosti, oikein tosi isosti ja leviävät vieläkin pitkin universumia. Näitä samoja hiukkasia olen itsekin. Ihan kokonaan. Mitään muuta ei ole "koskaan" ollutkaan.

"Kuolema". Elämän loppu. Joo, sen vaiheen, mitä elämäksi sanomme, mutta siinäkin vain hiukkaset hiukan asentojaan muuttavat. Kiertävät jonnekin muualle.

Tähtipölyä olemme, sen vain tiedän.

• Kuolema soittaa ovikelloa. Seuraava palkka on liian pieni. Pissahätä iskee huomennakin. Iltapala palaa uuniin. Kotitöiden laiminlöinti. Ennen kuin avaan olut tölkin, humallun.

• Anonyymi

Oon siitä varma etten koskaan saa naista.

• Että elän jatkossa itselleni. 😊

• Anonyymi

Älä nyt! Nyt Vannot Ikuista Uskollisuutta Palstalle ja palstakamuillesi! :D

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt! Nyt Vannot Ikuista Uskollisuutta Palstalle ja palstakamuillesi! :D

No te kuuluttekin mun elämään! 💪😁

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No te kuuluttekin mun elämään! 💪😁

Sori, mut sä et kuulu mun elämääni, vaikka kuin sitä toivoisit. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sori, mut sä et kuulu mun elämääni, vaikka kuin sitä toivoisit. :D

No jos täällä pyörit ja mulle vastailet, kuulut kuin nenä päähän, mun elämään. Ei auta. 😬

• Anonyymi

Voin olla varma etten voi olla varma mistään. "Ainoa pysyvä on jatkuva muutos". Ehkä.

xLiner

• Anonyymi

Jumalan rakkaudesta olen varma, vaikken sitä aina ansaitsisi.

• Anonyymi

=)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2238
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1527
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1105
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      854
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe