Se on nyt. Yrittäkää pysyä edes kalenterissa kiinni. Onko virvottu?
Virposunnuntai
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Virpoa voi etänä ja virpominen tapahtuu aikaisin aamulla.
- Anonyymi
Just joo. Kukaan tonttu ei ole virponut. Olette vain tapelleet.
- Anonyymi
On virvottu. Nimittäin joskus takavuosina eräs BB-kilpailija käytti masturboinnista sanaa "virpominen".
Eipä ole virvottu eikä varvottu. Lehtiä ja neulasia vaan putsattu.
Kevättä rinnassa. Mä voisin palstavirpoa tedät kaikki.
"Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks. Vitsa sulle, palkka mulle" 🌴 kun ei ole virtsoja, laitoin teille palmun. Sehä ajaa saman asian.
Kaikki suuret palkkiot ja lahjoitukset voitte jättää tähän viestin jatkoksi. Kiitos. 😊misspönttöuuni kirjoitti:
Palkkiot tulevat perinteen mukaan viikon kuluttua virpomisesta :)
Toivottavasti tätä ketjua ei poisteta ennen sitä. Kyllä mä jaksan odottaa.
Samalla hykertelen ja arvuuttelen, mitä ihanaa ne suuret palkkiot voisivat olla. :)tosi..typy kirjoitti:
Toivottavasti tätä ketjua ei poisteta ennen sitä. Kyllä mä jaksan odottaa.
Samalla hykertelen ja arvuuttelen, mitä ihanaa ne suuret palkkiot voisivat olla. :)Aina sitä jonkun palkkion keksii...:)
Ei poistu :)misspönttöuuni kirjoitti:
Aina sitä jonkun palkkion keksii...:)
Ei poistu :)Nyt mä joudun jänskättämään kokonaisen viikon. Pakko jaksaa. :)
tosi..typy kirjoitti:
Nyt mä joudun jänskättämään kokonaisen viikon. Pakko jaksaa. :)
Ja sitten pumps!
Tääkin on varmaan asiallinen ketju, niin en kehtaa sanoa sitä mitä oli tuloillaan :D
Ei tässä ole kerennyt mitään, eikä ketään virpomaan.... töitä on painettu 7;stä asti laikka punasena. :oD
Pitäis ajan kuvaan etävirpoa... :oDJuuh, teinien kanssa askarreltiin eilen virpomisoksat ja etävirvottiin naapurissa asuvat vanhempani tänään. Oksat toimitettiin paikkaan, mistä saivat hakea kotiinsa. "Palkka" tuli samalla systeemillä. Rairuohot (oikeasti ohra)on kylvetty viime tipassa eli eilen. Pääsiäinen saapi tulla:)
Jos vieraampia virpojia ilmestyisi ovelle tänä päivänä, yllättyisin kyllä, mutta kyllä meille on varattuna jotain heillekin. Jos eivät iltaan mennessä tule (näin luulen koska korona) teinit saavat loputkin suklaamunat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533