Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Paljon+vähemmän+kuin+monella+muulla,+paitsi+mitä+nyt+on+enemmän+kiirettä.+Olen+olosuhteiden+pakosta+(liittyen+mm.+toiseen+lapseen)+ollut+etä-+ja+pätkätyöläinen+jo+n.+10+vuotta.+Nyt+kun+molemmat+lapset+(nuoret)+opiskelevat+kotona+etänä+on+kylläkin+hankalampaa+tehdä+niitä+etätöitä.+Toisaalta+työt+on+koronan+takia+myös+vähentyneet.++Vanhempani+ovat+71+v+ja+toinen+erityisessä+riskiryhmässä,+kuten+myös+toinen+lapsista.+Tämä+tarkoittaa+sitä,+että+minä+käyn+myös+heidän+kauppa-,apteekki-,+posti-+ym.++asioilla.++Tällä+viikolla+olen+myös+ajellut+ympäriinsä++lasten+koulu-+ja+terveysasioissa+ja+tietysti+oman+perheen+kauppa-+ja+apteekki+-+ym.+asioissa.++Miehen+työ+jatkuu,+hänellä+ei+ole+suurta+muutosta.+Oma+harrastus+jatkuu+nyt+skypessä+ja+muuten+etänä.+Lyhyesti:+tällä+viikolla+itsellä+on+ollut+paljon+muiden+asioiden+hoitamista,++juurikin+siellä+ihmisten+ilmoilla.+Viikonloppuna+olisi+tarkoitus+mökkeillä+ja+luontoretkeillä+ei-+ihmisten-ilmoilla.+Kuten+ennenkin.Oikeastaan+odotan+koronasta+sitä,+että+saisinkin+sulkeutua+kotiin+ja+vaikka+lueskella.+Tähän+asti+en+ole+yhtään+kirjaa+ehtinyt+avata+enkä+leffaa+katsoa.+Kiireistä+aikaa+tämä+korona:(