Onkohan moni palstalaisista elämäm koululainen, aika monesta jutusta tulee sellainen mielikuva. Vai onko niin että kiinnittävät huomiota, ikäänkuin linnun paska tuulilasissa?
Ovatko palstalaiset elämäm koululaisia?
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä jutuista tullut sellainen mielikuva?
- Anonyymi
Öyhötyksestä ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öyhötyksestä ainakin.
Öyhötän joskus, mutta olen hyvin älykäs ja kouluja käynyt ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öyhötän joskus, mutta olen hyvin älykäs ja kouluja käynyt ihminen.
Paskakikkareita voi olla kermakakussakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öyhötyksestä ainakin.
Selitä "öyhötys"?
Onko öyhötys sitä että henkilö jolla ei ole samaa mielipidettä kanssasi on yhtäkuin öyhöttäjä jonka mielipiteellä on samanlainen arvo kuin ojanpohjalla makaavalla roskalla?
Mieti elämää ilman "öyhöttäjiä"
Miltä tuntuisi kun kaikki olisivat kanssasi samaa mieltä etkä siis näinollen voisi itse öyhöttää öyhöttäjille elämän "oikeista" arvoista.
Tunnetko olevasi kansallissosialisti eli haluat rakentaa ihmisistä vain näköisiäsi klooneja ja vaijentaa ns väärämieliset? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitä "öyhötys"?
Onko öyhötys sitä että henkilö jolla ei ole samaa mielipidettä kanssasi on yhtäkuin öyhöttäjä jonka mielipiteellä on samanlainen arvo kuin ojanpohjalla makaavalla roskalla?
Mieti elämää ilman "öyhöttäjiä"
Miltä tuntuisi kun kaikki olisivat kanssasi samaa mieltä etkä siis näinollen voisi itse öyhöttää öyhöttäjille elämän "oikeista" arvoista.
Tunnetko olevasi kansallissosialisti eli haluat rakentaa ihmisistä vain näköisiäsi klooneja ja vaijentaa ns väärämieliset?Öyhöttäjä ajaa sokeasti omaa agendaansa jankuttaen mutuaan, käyttäen vahvistusharhaisena lähteinään jotain mv-paskaa tms..
Eli öyhöttäjälle ei ole tavoitteena keskustelu tai mielipiteiden vaihtaminen, vaan vain oman paskansa suoltaminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öyhöttäjä ajaa sokeasti omaa agendaansa jankuttaen mutuaan, käyttäen vahvistusharhaisena lähteinään jotain mv-paskaa tms..
Eli öyhöttäjälle ei ole tavoitteena keskustelu tai mielipiteiden vaihtaminen, vaan vain oman paskansa suoltaminen.Annoit täydellisen kuvaelman vihreästä politiikasta.
Kaikki.
Elämänkoulu on yhdyssana 🙄
- Anonyymi
Sitä ei missään nimessä kirjoitettu tarkoituksella väärin.
- Anonyymi
Elämäm koululaisena googletit tuonkin varmasti.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei missään nimessä kirjoitettu tarkoituksella väärin.
Jep jep kapu.
- Anonyymi
Viinamies on koulunsa käynyt. Koulu- ja opiskeluaikaan viinamies osallistui erinäisiin opiskelijatapahtumiin ja -bileisiin joissa juotiin viinaa. Niissä oli hyvä tutustua naisiin.
Raitis mies on ehkä opiskellut, mutta koska hän ei juonut opiskeluaikana viinaa ei hän naisiakaan tavannut.
t. viinamies Olen ylikorkeastikoulutettu ja sivukursseilla lisää oppinut, emäntäkoulun ympäri kävellyt, mutta en tindertyttö.
- Anonyymi
Kansakoulun pohjilla?
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Mikä se on?
Että jäi sekin todistus saamatta, okei.
Anonyymi kirjoitti:
Että jäi sekin todistus saamatta, okei.
En ollut syntynytkään kansakoulun aikaan :)
En ollut syntynytkään kansakoulun aikaan :)
Etkös sinä ole lähemmäs 60?
Partakaweri kirjoitti:
Etkös sinä ole lähemmäs 60?
Hih...siihen olis vielä kakskyt vuotta rapiat :D
Hih...siihen olis vielä kakskyt vuotta rapiat :D
Kunhan höpöilen xD
- Anonyymi
Mä olen ainakin kuolemankoululainen. Valmistaudun kuolemaan.
- Anonyymi
Se on elämäm kova koulu jolla valmistuu suoraan suoli kakkosneloseen.
Mitä tarkoittaa elämäm koululainen?
Anonyymi kirjoitti:
https://hikipedia.info/wiki/Elämänkoulu
selitetään myös elämäm kouluArvasin että tämä on taas joku typerä väännös.
Elämänkoulu on mielestäni täysin eri asia kuin opiskelu, tutkinnot tai tittelit. Elämänkoulussa opitaan ihan eri asioita, ja minusta meistä jokainen on elämänkoululainen tutkintoihin katsomatta, ja niin kuuluu ollakin.
On minulla jotain papereitakin taskussa, mutta missään opinahjossa ei opetettu esim. tunteiden hallintaa, kaukokatseisuutta tai anteeksiantoa, jotka ovat oikeassa elämässä hyviä taitoja ja ne opitaan vain elämällä.
- Anonyymi
Haittaako jos on? Ei se palstalaista pahenna. Kansakoulua ei taidettu laskea tuohon kategoriaan, ainoastaan peruskoulu. Tiedän monia jotka pärjää/on pärjännyt hyvin maailmassa kansa- ja peruskoulupohjalta. Nykyään tosin sillä kadunlakaisijallakin on harjan heiluttamiseen erikoisammattitutkinto. Moni ala vaatii koulutusta, vaikka ei mitään rakettitiedettä ole. Koulutuksesta nykyään on paljonkin hyötyä, vaikka suoranaisesti ei kyseessä olisi edes kyseisen alan koulutus. Hr laskee koulutukset plussaksi ja toivovat työnhakijalla olevan paljon kokemusta työelämästä, vaikka olisi nuori ja juuri valmistunut yksilö kyseessä. Ennen työllistyminen oli helpompaa, otettiin lähestulkoon kadulta töihin ja töissä opittiin tekemään työtä.
Olen minä elämän koulua aikas pitkään jo käynyt, puoli vuosisataa 😌
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573