https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/uutta-miesta-tapaileva-heidi-sohlberg-kyllastyi-somen
No tottakai se top10% mies peruu treffit jos naisessa on vatsamakkaroita ja selluliittiä. YTM haluaa ja saa priimatavaraa. Kyllä autokaupatkin peruuntuisi jos autossa on ruosteinen kori ja kone loppuun rassattu.
Mielenkiintoista, että pinnallisuus muuttuu pahaksi asiaksi naisten mielestä kun he menettävät nuoruuden hehkunsa ja YTM ei enää halua panna.
Olisikohan priima heidi, jollainen hän silmänräpäys sitten oli ja luuli olevansa ikuisesti ihan kuten tämän päivän priimanaisetkin, kelpuuttanut vatsamakkaroilla varustetun kaljuuntuvan tavismiehen?
https://www.voice.fi/files/media/image/2018/16/2018_16_07_5b4c32915d609_480.jpg
Tuo kuva kertoo hyvin, että miehen tason ratkaisee raha ja status ja naisen tason kaunus ja nuoruus mitä Heidillä ei enää ole, mutta Trumppi senkun porskuttaa ja panee nuoria naisia.
rupsahtanut Heidi Sohlberi rutisee somen pinnallisuudesta!!
56
325
Vastaukset
- Anonyymi
P.S.
Jos some olisi ollut olemassa Heidin huippuvuosina niin siellä hän olisi ollut perse pystyssä miesten huomiota kerjäämässä.- Anonyymi
Kyllä ja isosti!
- Anonyymi
Täällä Heidi vielä nolosti hehkuttaa, että pärjää muka sinkkuna ja ilman miestä
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihana-sinkkuarki-heidi-sohlberg-laura-tuomarila-ja-muut-tutut-kertovat
Ei sitten ollutkaan niin kivaa olla sinkkuna ja päätti mennä Tinderiin vain huomatakseen markkina-arvonsa romahtaneen - Anonyymi
Eikö rupsahtanut Heidi saa rutista? Onko se vain incel ätmien oikeus rutista? Missä taas-arvo rutisemisesta?
Eikö se ole ihan hyvä että Heidi sai pakit itseään tasokkaammalta mieheltä? Eikö se ole kuin lottovoitto että Heidi rutisee ja saa pakit? - Anonyymi
ei heidissä mitään vikaa ole ihan simpsakka tipu hän on eli on nätti ja seksikäs no kuten sanottu ei tinderistä kunnon seuraa löydä se on seksisivusto josta etsitään helpoiten antavaa reikää hetken reikää niin ei sieltä kumppania haeta mutta silti moni nainen antaa itseään siellä miehille
- Anonyymi
"– Kuva tuli puheeksi Tinder-miehen kanssa, jonka kanssa olimme sopineet näkevämme. Kuvan jälkeen mies olikin, että ehkä meidän ei kannata nyt nähdä. Ajattelin vain, että vitsi ihmiset ovat pinnallisia! Onneksi emme ehtineet näkemään."
Tässä se taas nähdään: nainen operoi tinderistä komeimmistoa ja tämäkin pakit antanut mies oli varmaan joku hyvässä kunnossa oleva salihirmu. Miksei naiset mätsää tasoisiaan miehiä? Minkä takia miehen pitää olla tasokkaampi ja sitten kun tasokkaammalle miehelle ei kelvata, niin syytetään miehiä? Itse on kuitenkin menty ulkonäkö edellä.- Anonyymi
Seurustelisitko itse some/julkisuustyrkyn kanssa? Kyllä teki mies fiksusti ohittaessaan tämän ja nyt naikkonen itkee miehen pinnallisuutta, vaikka se on ihan itsestä lähtöisin.
- Anonyymi
Ei nirsous liity mitenkään omaan ulkonäköön, rumatkin miehet voivat olla erittäin nirsoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nirsous liity mitenkään omaan ulkonäköön, rumatkin miehet voivat olla erittäin nirsoja.
Ahaha. Ihan tosissasiko väität? 5-vuotta tinderöintiä takana ja olen pannut merkille että mitä kauniimpi nainen niin sitä nirsompi. En voi sanoa että 5v tinderöinnin aikana olisin nähnyt tasokkaamman naisen mitä itse olen. Mätsejä on tullut tasokkaampien kanssa mutta näkemään en ole päässyt, eikä kiinnosta tyhjäpää naiset jotka ei panosta keskusteluun.
Rumalla miehellä ei ole varaa olla nirso. Ruman miehen on otettava mitä saa eli rumat naiset jos saa edes niitäkään, koska rumat naiset tavoittelee tavallisen näköisiä miehiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaha. Ihan tosissasiko väität? 5-vuotta tinderöintiä takana ja olen pannut merkille että mitä kauniimpi nainen niin sitä nirsompi. En voi sanoa että 5v tinderöinnin aikana olisin nähnyt tasokkaamman naisen mitä itse olen. Mätsejä on tullut tasokkaampien kanssa mutta näkemään en ole päässyt, eikä kiinnosta tyhjäpää naiset jotka ei panosta keskusteluun.
Rumalla miehellä ei ole varaa olla nirso. Ruman miehen on otettava mitä saa eli rumat naiset jos saa edes niitäkään, koska rumat naiset tavoittelee tavallisen näköisiä miehiä.Mistäs sinä tiedät että ne kauniit ovat nirsoja, sen perusteella ettei sinun ruma naamasi kelpaa?
Mutta rumana kuitenkin yrität enemmän kauniita kuin rumia naisia, vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät että ne kauniit ovat nirsoja, sen perusteella ettei sinun ruma naamasi kelpaa?
Mutta rumana kuitenkin yrität enemmän kauniita kuin rumia naisia, vai mitä?Tyhmäkö olet? Juurikin sen perusteella ettei ruma mies kelpaa.
Tottakai mies yrittää kauniita naisia mutta kelpuuttaa myös tasoisensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät että ne kauniit ovat nirsoja, sen perusteella ettei sinun ruma naamasi kelpaa?
Mutta rumana kuitenkin yrität enemmän kauniita kuin rumia naisia, vai mitä?Ongelmathan alkaa siitä kun ihminen tekee itse arvion omasta ulkonäöstään... Ja päättää että tuon tasoa olen. Itsensä voi nähdä täysin väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmäkö olet? Juurikin sen perusteella ettei ruma mies kelpaa.
Tottakai mies yrittää kauniita naisia mutta kelpuuttaa myös tasoisensa.Se että sinä rumana miehenä et kelpaa ei tarkoita että nainen olisi nirso, todennäköisesti olet muutenkin epämiellyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumalla miehellä ei ole varaa olla nirso. Ruman miehen on otettava mitä saa eli rumat naiset jos saa edes niitäkään, koska rumat naiset tavoittelee tavallisen näköisiä miehiä.Kyllä tuo pitkälti kuulostaa siltä että rumana miehenä olet nirso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo pitkälti kuulostaa siltä että rumana miehenä olet nirso.
Jos olisin ruma, niin en saisi ensimmäistäkään 9/10 mätsiä.
Sama se on komeilla miehillä. Ei niidenkään tarvitse panna rumia, jos pillua ei tule kauniilta, niin sitten sitä tulee tavallisen näköisiltä naisilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin ruma, niin en saisi ensimmäistäkään 9/10 mätsiä.
Sama se on komeilla miehillä. Ei niidenkään tarvitse panna rumia, jos pillua ei tule kauniilta, niin sitten sitä tulee tavallisen näköisiltä naisilta.Et saa kyllä nytkään, jolleivat sitten ole jotain kusetusprofiileja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa kyllä nytkään, jolleivat sitten ole jotain kusetusprofiileja.
Ei saa komeakaan mies ainakaan suomesta, koska suomessa ei ole yhtään 8/10 saati 9/10 naista.
- Anonyymi
Onkohan teillä jotenkin paha olla itsenne kanssa? Arvostellessaan muita ihminen heijastaa omaa pahaa oloaan.
Hyvää loppu elämää. Ja heidille menestystä! - Anonyymi
Kurppa nainen haluaa komean top 10 miehen eli lihaksikkaan miehen. Tuokaan kurppa ei halua miehen kanssa treffeille jolla on läskiä.
- Anonyymi
Ompahan tätimäinen!!! Joko toi on 35?? 40??
- Anonyymi
Oletkos inselisetämies?
https://www.is.fi/viihde/art-2000006127486.html
Mut hui, kuin paljon tämä on tsitten vanhentunut ?!- Anonyymi
Luulin sinua fiksummaksi, mutta taisin olla väärässä. Sinullekkin on ongelma myöntää, että mies komistuu vanhetessaan enkä muista Jukan valittaneen lehdissä, ettei saa haluamiaan kauniita naisia. Naisen tason ratkaisee nuoruus ja kauneus.
Anonyymi kirjoitti:
Luulin sinua fiksummaksi, mutta taisin olla väärässä. Sinullekkin on ongelma myöntää, että mies komistuu vanhetessaan enkä muista Jukan valittaneen lehdissä, ettei saa haluamiaan kauniita naisia. Naisen tason ratkaisee nuoruus ja kauneus.
Miksi mun pitäis olla kenenkään silmissä mikään fiksu. Jos en vaan ole. So what.
Anonyymi kirjoitti:
Ukko on rupsahtanut. Ei mahda mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei komistu vanhetessaan, miksi noita epätoivoisia ruttuotsia on deittipalstat täynnä? eikä peruspertti ole nuorten naisten unelma eli ihan sama, kuin väittisit, että lumi on vihreää.. Turha itseään pettää.. Miesten komeushuippu on 24-30v ja sitten alkaa jyrkkä alanäki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei komistu vanhetessaan, miksi noita epätoivoisia ruttuotsia on deittipalstat täynnä? eikä peruspertti ole nuorten naisten unelma eli ihan sama, kuin väittisit, että lumi on vihreää.. Turha itseään pettää.. Miesten komeushuippu on 24-30v ja sitten alkaa jyrkkä alanäki.
Älä valehtele itsellesi. 24-30v "mies"on lapsenkasvoinen kakara sekä myös henkisesti kakara. Mies on komeimmillaan 40-50 vuotiaana, mies miehistyy vanhetessaan ihan kuten nainenkin ja ne rutut vain lisäävät miehen karismaa, naisen ulkonäön ne tuhoavat. Miehen kuuluu olla karhea eikä mikään tuure boelius.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Ukko on rupsahtanut. Ei mahda mitään.
Älä valehtele itsellesi. Jukka Hilden on poikamainen mies, joka ei ole vielä edes saavuttanut komeushuippuaan enkä ole lukenut että hän olisi valittanut, ettei kelpaa nuorille naisille.
Luulin sinua tosiaan fiksummaksi ja että pystyisit myöntämään totuuden, etkä nolona ja katkerana änkyttäsi vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies on komeimmillaan 24-30v niin alahan luetella tuohon ikäluokkaan meneviä maailman seksikkäimmiksi valittuja miehiä vuosien varrelta
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele itsellesi. Jukka Hilden on poikamainen mies, joka ei ole vielä edes saavuttanut komeushuippuaan enkä ole lukenut että hän olisi valittanut, ettei kelpaa nuorille naisille.
Luulin sinua tosiaan fiksummaksi ja että pystyisit myöntämään totuuden, etkä nolona ja katkerana änkyttäsi vastaan.No katso kuvaa? Ei mua nolota tässä yhtään, miksi pitäisi? Miksi sinä tästä harmistut? Oletko Jukan näköinen?
- Anonyymi
Naiset on liian nirsoja.
" Joulun jälkeen postasin bikinikuvan kehopositiivisuuden hengessä. Siinä näkyi, että minulla on vatsamakkaroita ja selluliittia.
– Kuva tuli puheeksi Tinder-miehen kanssa, jonka kanssa olimme sopineet näkevämme. Kuvan jälkeen mies olikin, että ehkä meidän ei kannata nyt nähdä. Ajattelin vain, että vitsi ihmiset ovat pinnallisia! Onneksi emme ehtineet näkemään."
Tuotahan voisi melkein verrata tilanteeseen jossa Kärnän Mikko laittaisi naiselle munan kuvan, jos nainen ei sitten enää haluaisikaan tavata niin Mikko sitä sitten jossain me naisten haastattelussa rutisisi että olipas siinä pinnallinen nainen kun ei kelvannut.- Anonyymi
Mitäs näytti vatsamakkaransa. Olisi salannut niinku naiset usein salaakin ylipainon.
Naisilla pelkkiä kasvokuvia ja sitten tapaamiseen tuleekin 120kg nainen. Juo siinä sitten kahvit ja poistua kotio...- Anonyymi
Osa naisista on kuitenkin rehellisiä, vaikka kasvokuvilla huijaavatkin niin saattavat kertoa elopainonsa ja ilmoittaa ruuminrakenteekseen pyöreän.
Ja jos naisella on pelkkiä kasvokuvia niin pitäisi miehenkin lähteä treffeille sillä varauksella, että nainen on läski. YTM kaverini lähti kerran kuvissa hoikan naisen kanssa treffeille ja kääntyi kannoillaan kun näki naisen olevan läski.
- Anonyymi
Tuollaisia tavis naisia on 90% naisista ja ne haluaa seiväshyppääjän jolla on tiukka vatsa. Niin että onko teillä suuriakin toiveita pariutua joskus jonkun naisen kanssa.
Ei taida ola mahiksia naisiin teillä. Heidin "ongelma" pariutumismarkkinoilla on se, että hän on ollut kauneusalalla ja sitä kautta julkkis. Titteli "entinen miss Suomi" vetää puoleensa miehiä, joita kiinnostaa ennen kaikkea tämä titteli. Minunkaltaisella taviksella, jonka opiskelut ja ammatti ei ole millään lailla liittynyt ulkonäköön, kukaan ei ole odottanut tittelin perusteella mitään ulkonäön suhteen. Kiinnostus on syntynyt muista asioista, siitä, että on synkannut juttujen tasolla ja luonteet ja kiinnostuksen kohteet on natsanneet yhteen. Sitten on voinut bonuksena tulla sekin, että toinen on ihan kivan näköinenkin, puolin ja toisin.
Kauneusala vaatii aika vahvaa ja kovaa luonnetta, hyvää itsetuntoa. En ikinä toivoisi omille lapsilleni sille alalla menoa. Onneksi ei heitä kiinnostakaan, vaikka nättejä ovatkin.
Heidi oli järkevä, kun laittoi selluliittikuvansa esiin. Karsiutui sitten sekin"entinen missi"-tittelin havittelija. Hänellä selluliitit on varmasti aika pieni juttu, kun on syövästäkin selvitty.- Anonyymi
Kuinka paljon sulla on btw sellua ja vatsamakkaroita?
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon sulla on btw sellua ja vatsamakkaroita?
En ole vatsasta lihoavaa sorttia. Selluliittia en itse näe, mutta saman verran varmaan kuin parikymppisenä. Persevää tyyppiä. Onneks musta tykänneet miehet on tykänneet ennemmin J. Lo- tyyppisestä kuin Janni Hussi- vartalosta.
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
En ole vatsasta lihoavaa sorttia. Selluliittia en itse näe, mutta saman verran varmaan kuin parikymppisenä. Persevää tyyppiä. Onneks musta tykänneet miehet on tykänneet ennemmin J. Lo- tyyppisestä kuin Janni Hussi- vartalosta.
Iso perse ei vielä tee Jlon tyyppiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Iso perse ei vielä tee Jlon tyyppiseksi.
Ei varmaan. Ei olekaan mun keksimä luonnehdinta.
Silloin kun J. Lo tuli pinnalle tuli pariltakin suunnalta, kotoa ja töistä, kommenttia, että oletko nähnyt sitä laulajaa, joka näyttää takaapäin ihan sulta. Ja siitä tulee edelleen kommenttia. En ite osaa arvioida, mut "jotain samaa kai meis on" :P J. Lo ei ole kyllä mulle mikään kauneusihanne. Ottaisin mieluusti pienemmän takapuolen ja pidemmät sääret. Vyötärö on ok.Mut näillä mennään.
- Anonyymi
No ukot nyt puhuvat mitä sylki suuhun tuo.
Anonyymi kirjoitti:
No ukot nyt puhuvat mitä sylki suuhun tuo.
Ukko kotona ja ukot ja akat töissä 😄Semmosta se on. Vois sanoo vaiks että on Cristy Turlington-vartalo, tykkäisin enempi 🤗
- Anonyymi
Ukko kotona ja ukot ja akat töissä 😄Semmosta se on. Vois sanoo vaiks että on Cristy Turlington-vartalo, tykkäisin enempi 🤗
No joo väärin sanottu että ukot puhuvat mitä sylki suuhun tuo, kun oikeasti niin miehet kuin naisetkin tekevät sitä.
Anonyymi kirjoitti:
No joo väärin sanottu että ukot puhuvat mitä sylki suuhun tuo, kun oikeasti niin miehet kuin naisetkin tekevät sitä.
Oot jotenkin liikkis 🤗
- Anonyymi
Oot jotenkin liikkis 🤗
Mulle tulee tuosta sulle jankkaajasta mieleen Aina Inkeri Ankeinen, oli hän sitten katkera mies tai nainen:
https://www.youtube.com/watch?v=jn2McuYVRfI
:DDD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tulee tuosta sulle jankkaajasta mieleen Aina Inkeri Ankeinen, oli hän sitten katkera mies tai nainen:
https://www.youtube.com/watch?v=jn2McuYVRfI
:DDDKato valkoritari ilmaantunut paikalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato valkoritari ilmaantunut paikalle.
Eli oli mies, arvasin oikein:DDD
- Anonyymi
Olen nähnyt Heidin Tinderissä ja laittanut tykkäystä mutta eipä tullut vastakaikua. Kuinka pinnallista se oikein onkaan?
- Anonyymi
Ei ole vaikea arvata millaisille miehille heidikin peukkua näyttää. Turha itkeä, tyytyisi tavallisiin tallaajiin tuolla bodylla.
- Anonyymi
Ei se niin rupsahtanut ole mutta en silti ottaisi vaivoikseni.
Terveisin Tampereen mies 45v. - Anonyymi
Heidin suurin ongelma lienee julkisuusleima ja se varmaan pelästyttää osan miehistä hänen luotaan, samoin missileima antaa hänestä pinnallisen kuvan ehkä joillekin, nuo leimat on ikäviä. Mun mielestä hän on kivan ja iloisen näköinen, vaikka raskaita juttuja takana. Mä en oikeesti ymmärrä noita jokaisen vatsamakkaran arvostelijoita ei niin nuorilla ihmisillä. Kyse ei kuitenkaan oo älyttömän ylipainoisesta ihmisestä.
- Anonyymi
Ei palstan miehillä ole mitään saumaa saada Tuon näköistä naista vaikka se on jo parhaat kauneus vuotensa elänyt.
- Anonyymi
Nyt Heidi löysi lähes isänsä ikäisen miehen itselleen. Pääasia, että miehellä on paksu lompakko. Muista kriteereistä voi sitten joustaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573