Pelottaako päästää mies baariin?

Anonyymi

Naisten ajatusmaailma on sellainen, että kaikki miehet ovat ulkonäöstä riippumatta pettäviä, mutta väitän, että komeat geenilotossa voittaneet miehet ottaa todennäköisemmin kaiken ilon irti ja levittelee siemeniään myös muihin naisiin.

Naiset ajattelee kun saavat komean miehen, että "hän on vain minun."

Niin te haluaisitte, mutta ikävä kyllä se ei ole totta. Tyhmähän se mies on ellei hyödynnä niitä mahdollisuuksia joita sille tarjoutuu esim. baarissa ja nyt kysynkin naisilta, että PELOTTAAKO TEITÄ PÄÄSTÄÄ MIES YKSIN TAI KAVERIEN KANSSA BAARIIN?

82

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta kai ajattelee.

Entäpä sitten naisen kohdalla, pelottaako?

• Pelottaa.

• Jan1 kirjoitti:

Pelottaa.

Nainen jos käy baarissa, tekee sen monesti siksi, että virkistyy. Parisuhteella on mahdollisuus pysyä hyvänä, koska ilo piilee tanssissa, musiikissa & naurussa.

Miesten motiivit? Juu.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Nainen jos käy baarissa, tekee sen monesti siksi, että virkistyy. Parisuhteella on mahdollisuus pysyä hyvänä, koska ilo piilee tanssissa, musiikissa & naurussa.

Miesten motiivit? Juu.

Mies käy parilla kaljalla, pelaamassa bilistä ja tapaamassa kavereita. Mies tekee sen siksi, että?

• Jan1 kirjoitti:

Mies käy parilla kaljalla, pelaamassa bilistä ja tapaamassa kavereita. Mies tekee sen siksi, että?

Kännit ja pano?

Kännit ja pano?

No jotkut joo. Tuleeko mitään muita syitä mieleen?

• Jan1 kirjoitti:

No?

• Jan1 kirjoitti:

Miltäs kuulostaa rentoutumaan, piristymään, viettämään aikaa kavereiden kanssa ilman viettelyksiä?

• Jan1 kirjoitti:

Miltäs kuulostaa rentoutumaan, piristymään, viettämään aikaa kavereiden kanssa ilman viettelyksiä?

Tiiäpä tuota männä sanomaan.

Tiiäpä tuota männä sanomaan.

No minäpä tiiän.

• Jan1 kirjoitti:

No minäpä tiiän.

Mutta et oo varma.

Mutta et oo varma.

Heh, enkö?

• Jan1 kirjoitti:

Heh, enkö?

Vaistoan.

Vaistoan.

Niinpä tietysti, niin naiset aina.

• Jan1 kirjoitti:

Niinpä tietysti, niin naiset aina.

Menepäs nyt siitä (ei baariin).

Menepäs nyt siitä (ei baariin).

Heh. :D

Miesten motiivit? Juu.

Naisethan ei koskaan mene vieraan munan perässä. Ei eipä ei.

• Jan1 kirjoitti:

Naisethan ei koskaan mene vieraan munan perässä. Ei eipä ei.

No vieraan ja vieraan? En ole vielä housuista omaakaan löytänyt :D

No vieraan ja vieraan? En ole vielä housuista omaakaan löytänyt :D

Vaistoan, että mieli tekisi.

• Jan1 kirjoitti:

Vaistoan, että mieli tekisi.

Ei kyllä mulle riittää tämä, minkä kanssa oon syntynytkin.

Ei kyllä mulle riittää tämä, minkä kanssa oon syntynytkin.

Mutta oma munaa olet silti vailla. Vaistoaa kirjoituksista.

• Jan1 kirjoitti:

Mutta oma munaa olet silti vailla. Vaistoaa kirjoituksista.

Lopeta vaistoaminen. Sehän ei selvästikään sovi sulle, huomaan.

Noin yleensäkin mitä haluan, otan kyllä omaksi. Sitten siihen ei enää kosketakaan.

Lopeta vaistoaminen. Sehän ei selvästikään sovi sulle, huomaan.

Noin yleensäkin mitä haluan, otan kyllä omaksi. Sitten siihen ei enää kosketakaan.

Oikeassa oleminen sopii mulle. Noin yleensäkin olen oikeassa. Et ole löytänyt omaksi haluttavaa?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Oikeassa oleminen sopii mulle. Noin yleensäkin olen oikeassa. Et ole löytänyt omaksi haluttavaa?

Mitä sinä minua tenttaat? Entä jos sellainen on jo koeajalla, niin saako olla?

-Pönttis, pakastimelta

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä minua tenttaat? Entä jos sellainen on jo koeajalla, niin saako olla?

-Pönttis, pakastimelta

Onko joku koeajalla? Vai vieläkö haaveilet Roo Panes häiskästä?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Onko joku koeajalla? Vai vieläkö haaveilet Roo Panes häiskästä?

Jaa jaa jaa eikö siitä olis saanut haaveilla? Sehän oli vain päiväuni.

joo, nykyisin on sellainen 24 kuukauden koeaika

-Pönttis, lokerikolta 2

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa jaa eikö siitä olis saanut haaveilla? Sehän oli vain päiväuni.

joo, nykyisin on sellainen 24 kuukauden koeaika

-Pönttis, lokerikolta 2

Kannattaa tehdä palstapojille selväksi, jos olet varattu. Täällä moni kuolaa sinun perääsi, ehkä turhaan. Jos Roo Panes on miestyyppisi etsi se. :)

• Jan1 kirjoitti:

Kannattaa tehdä palstapojille selväksi, jos olet varattu. Täällä moni kuolaa sinun perääsi, ehkä turhaan. Jos Roo Panes on miestyyppisi etsi se. :)

Tiedät kenties enemmän? Kerro lisää?

Tiedät kenties enemmän? Kerro lisää?

Heh, en tiedä. Ota se mitä haluat, äläkä vaan puhu lämpimiksesi. :D

• Jan1 kirjoitti:

Heh, en tiedä. Ota se mitä haluat, äläkä vaan puhu lämpimiksesi. :D

No enhän minä mitään puhu. Sinähän tässä puhut :D

No enhän minä mitään puhu. Sinähän tässä puhut :D

Miksiköhän?

• Jan1 kirjoitti:

Miksiköhän?

Täh? Oletko humalassa? Minä nimittäin en ole enää.

En ole. Mitä sä epäröit?

En ole. Mitä sä epäröit?

• Jan1 kirjoitti:

En ole. Mitä sä epäröit?

Missä?? Että onko tästä pakastinkanasta päiväys menny vai mikä nyt on?

• Jan1 kirjoitti:

En ole. Mitä sä epäröit?

Siis joo, onhan Roo Panes komea..

Missä?? Että onko tästä pakastinkanasta päiväys menny vai mikä nyt on?

No onko? Mieti nyt vielä mitä sanoin.

• Jan1 kirjoitti:

No onko? Mieti nyt vielä mitä sanoin.

Mikset voi sanoa suoraan?? En ymmärrä tästä tuon taivaallista? Kakaise nyt vain rohkeasti mitä on mielen päällä? :O

• Ei pelota.

Mikset voi sanoa suoraan?? En ymmärrä tästä tuon taivaallista? Kakaise nyt vain rohkeasti mitä on mielen päällä? :O

En voi. Pelkäätkö edes yrittää? Etkö ole koskaan törmännyt uskolliseen komeaan mieheen vai mitä sinä epäröit? Haluat miestä, mutta yhtenä päivänä taas manaat miehet maanrakoon. Mitä sä oikeasti pelkäät? Tunteitako?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

En voi. Pelkäätkö edes yrittää? Etkö ole koskaan törmännyt uskolliseen komeaan mieheen vai mitä sinä epäröit? Haluat miestä, mutta yhtenä päivänä taas manaat miehet maanrakoon. Mitä sä oikeasti pelkäät? Tunteitako?

Sinä siinä. Kirjotelepa sitten gmailiin misstaikapata etuliitteellä niin selvitellään.

• Anonyymi

Sehän nähdään ...😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän nähdään ...😏

Kuka uskaltaa tuohon kirjoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä siinä. Kirjotelepa sitten gmailiin misstaikapata etuliitteellä niin selvitellään.

Minäpä kirjoittelen huomenna. Hyvät yöt. ;)

https://youtu.be/U7Blahxkrj0

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Osoite lakkaa 30 minuutin kuluttua.

No laitan sulle mun gmailin, voit kirjoittaa siihen jos mieli muuttuu. Nyt mä menen kuitenkin nukkumaan. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

No laitan sulle mun gmailin, voit kirjoittaa siihen jos mieli muuttuu. Nyt mä menen kuitenkin nukkumaan. :)

Ei käy. Vain näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei käy. Vain näin.

Ei riittänyt kantti..😏 time’s up!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei riittänyt kantti..😏 time’s up!

Heh, riitti. Käy nyt katsomassa tuliko perille.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Heh, riitti. Käy nyt katsomassa tuliko perille.

Sori. Hakemus ei saapunut määräaikaan mennessä. Osoite on poistunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Sori. Hakemus ei saapunut määräaikaan mennessä. Osoite on poistunut.

Eipä mahda mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka uskaltaa tuohon kirjoittaa.

Misstaikapata halusi vaan saada mun emailin. Mutta mistä kiire saada se tuli? :P

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Pujis 100%

• Anonyymi kirjoitti:

Pujis 100%

Hmm. En muuta sano.

• No sitten ei pidä päästää.

• Anonyymi

Itse pidän baaria ja kyllä täytyy tunnustaa aina pelottaa, ei mitään vähän vaan todellakin, odotan sitä mitä mahdollista voisi tapahtua. Onneksi yleensä tulee paljon muitakin asiakkaita ja se rauhoittaa. Ulkomaalaisen, maahanmuuttajien kanssa on ollut monenlaista ongelmaa ja uhkauksia, yritetty tigata rahaa ja ryöstöäkin on ollut.
      Tekisi mieli laittaa ulos kyltti kahdeksalla kielellä, että pääsy kielletty.

• Anonyymi

Itse pidän baaria ja kyllä täytyy tunnustaa aina pelottaa, ei mitään vähän vaan todellakin, odotan sitä mitä mahdollista voisi tapahtua. Onneksi yleensä tulee paljon muitakin asiakkaita ja se rauhoittaa. Ulkomaalaisen, maahanmuuttajien kanssa on ollut monenlaista ongelmaa ja uhkauksia, yritetty tigata rahaa ja ryöstöäkin on ollut.
      Tekisi mieli laittaa ulos kyltti kahdeksalla kielellä, että pääsy kielletty.

• Anonyymi

"Naisten ajatusmaailma on sellainen, että kaikki miehet ovat ulkonäöstä riippumatta pettäviä"

Ei ihme jos naisten ajatusmaailma on tuollainen, kun sellainen näyttää olevan miestenkin ajatusmaailma (ainakin sinun): "Tyhmähän se mies on ellei hyödynnä niitä mahdollisuuksia joita sille tarjoutuu". Rumat miehet tekisivät siis ihan samoin, jos heille tarjoutuisi tilaisuuksia. Uskollinen mies on sellainen, joka ei petä, vaikka tilaisuuksia tarjoutuukin. Mutta heitähän ei ole olemassa.

Kun se mies siis pohjimmiltaan joka tapauksessa on pettävä, niin tottakai nainen sitten mielummin valitsee sen katseenkestävän petturin.

• Anonyymi

Tuohan se on se naisten tekosyy millä he oikeuttavat oman pinnallisuutensa. Mielummin komea mies joka oikeasti pettää kuin ruma mies, joka vain haaveilee siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan se on se naisten tekosyy millä he oikeuttavat oman pinnallisuutensa. Mielummin komea mies joka oikeasti pettää kuin ruma mies, joka vain haaveilee siitä.

Kuulostaa ihan pätevältä syyltä eikä pelkältä tekosyyltä. Jos joka tapauksessa mies aikoo tai edes aikoisi kyetessään juosta vieraissa, ni parempi sitten ottaa edes se joka silmää miellyttää.

Harvapa mieskään mieluummin ottaa ruman naisen kuin kauniin, jos valinnan paikka eteen tulee.

• Anonyymi

Pelottaa.

Ja tiedän että on käynytkin .

En suoranaisesti nähnyt mutta tiedän sen.

Siksikään en halua olla sen miehen kanssa eikä hän ennee haluais mua

• Anonyymi

Mun ex oli todella hyvännäköinen, kävi baarissa ja mimmit aina meni väkisin istuu sen syliin. En koskaan ollut mustasukkainen tai edes vihainen. Minä olen vielä paremman näköinen kun exäni harmi vaan etten rakastanut häneen, sinä päivänä kun hän halusi mennä naimisiin.. halusin minä erota :(. Ei ulkonäön takia mennä naimisiin ...

• Anonyymi

Et ole vaan ruma vanha haaska.

• Anonyymi

99% miehistä pettää jos saa tilaisuuden.

• Liioiteltu %-luku!

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Liioiteltu %-luku!

Totta se on.

• Anonyymi

99.99%

• Anonyymi

Pelottaako päästä, mites baari.

• Ei kyllä pelota ollenkaan 😁Iloinen olen kun menee, niin voin kotoilla rauhassa ja introverttinä puuhailla omiani. Ja pääsenhän sit itsekin omien kavereiden kanssa ilman jupinoita. Paitsi nyt koronan aikana toki arveluttaa vähän kaikki sosiaaliset menemiset läheisten suhteen.

• Ääni tälle.
        En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista "lapsellista" mustasukkaisuutta.

Se on sillä tavalla, että jos muija löytää paremman, niin sittenhän vaihtaa jos haluaa. En minä sille mitään voi. Ja pätee molempiin suuntiin.

• Thymallus kirjoitti:

Ääni tälle.
        En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista "lapsellista" mustasukkaisuutta.

Se on sillä tavalla, että jos muija löytää paremman, niin sittenhän vaihtaa jos haluaa. En minä sille mitään voi. Ja pätee molempiin suuntiin.

Ajanhukkaa pelätä, että mitä jos, kun voi ottaa ilon irti omasta ajasta. Jos niin helpolla menis ukko, niin sais mennä ihan mieluusti.
        Kerran näin unen, että miehellä oli uusi tyttöystävä. Muistan unessa hermoilleeni lähinnä siitä, että osaako se nyt pukeutua tyylikkäästi ensi treffeille 😄Kerroin unesta miehellekin. Naurettiin sitä yhdessä. Mies kysyi toiveikkaasti, että oliko nuori ja nätti. Sanoin, että ei tainnu. Sellanen mun ikäinen mut parempi talousihminen. 😊

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ajanhukkaa pelätä, että mitä jos, kun voi ottaa ilon irti omasta ajasta. Jos niin helpolla menis ukko, niin sais mennä ihan mieluusti.
        Kerran näin unen, että miehellä oli uusi tyttöystävä. Muistan unessa hermoilleeni lähinnä siitä, että osaako se nyt pukeutua tyylikkäästi ensi treffeille 😄Kerroin unesta miehellekin. Naurettiin sitä yhdessä. Mies kysyi toiveikkaasti, että oliko nuori ja nätti. Sanoin, että ei tainnu. Sellanen mun ikäinen mut parempi talousihminen. 😊

Hyvä uni. 😀

Naiset on usein tuollaisia. Tärkeintä on että oma mies näyttää tyylikkäältä. 😋

• Thymallus kirjoitti:

Hyvä uni. 😀

Naiset on usein tuollaisia. Tärkeintä on että oma mies näyttää tyylikkäältä. 😋

Nojoo, tyylikkyys ei ole ehkä hänen ykkösvahvuutensa. Pukeutuisi pelkästään johonkin Prisman alelaari-vaatteisiin, jos minä en ostaisi hänelle synttäri- joulu- ym. vaatelahjoja 🤔

• Ei pelota. Parisuhteen ei kuulu olla mikään riippuvuussuhde, vaan sen pitää perustua luottamukseen ja toisen kunnioittamiseen. Päätös luottaa toiseen on helppo tehdä silloin, kun sitä vastaan ei ole rikottu.

Mies pettää, jos on pettääkseen. Minä en voi sitä mitenkään estää, joten miksi murehtisin sellaista etukäteen mitä en kuitenkaan pysty kontrolloimaan?

Pystyn kuitenkin kontrolloimaan omia tekojani ja jos olen miehelle tehnyt selväksi, että hän on saman tien out, jos pettää, niin silloinhan kontrolli siltä osin on koko ajan minulla ja se kontrollihan ei pettämisen myötä katoa minulta mihinkään.

• Anonyymi

lillis lipstikka ;)))

• Anonyymi kirjoitti:

lillis lipstikka ;)))

Jahas, eli minussa piilee vissin sit jotain lääkinnällisiä vaikutuksia 🤔. Täytyy muistaa lisätä kuvaukseen, jos tällainen kutsumanimi yleistyy täällä 😅😉

• Anonyymi

Eipä jännitä yhtään laskea urosta ulkoilemaan. Kuten täällä muutkin on todennut, niin tekee tyhmyyksiä joka tapauksessa jos on tehdäkseen. En minä niitä ulkoilukielloilla estämään pysty.

Luotan mieheen niin kauan, kunnes hän antaa aihetta epäluottamukseen. Toistaiseksi ei nyt viimeiseen 10vuoteen ole ollut mitään syytä epäillä hölmöilyistä. Hyvä vaan ku pitää yhteyksiä vanhoihin kavereihinsa ja käy tuulettumassa.

• Anonyymi

Jos pelkää että mies sellaista tekee, niin se tekee sen joka tapauksessa eli on väärä mies silloin :D

• Anonyymi

Nyt voiskin pelottaa...

Ai niin, pitäis olla se mies ensin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65