Tylyintä mitä pituudestasi on sanottu?

asdasdasdasad

Kääpiö, hobitti ym. vittuilut on helppo kestää kun niihin voi vetää samalla tavalla takaisin. Ja uskokaa pois, lyhyenä miehenä olen oppinut pitämään puoleni. (Miksi muuten ihmiset rupeavat vittuilemaan jos eivät kestä vastavittuilua?)

Nuorena miehenä olin tyttöystävän kotona ensimmäisiä kertoja, kuulin keittiössä äidin sanovan tyttärelleen; "Muuten hyvä mies, mutta turhan lyhyt"

53

1514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmfdw

      äiti, mihin lisäpituutta tarvittaisiin ja kuinka paljon? Entä miten tytär reagoi?

    • alinaelina

      Minkä pituinen olet?

      Se jos on kovin ärhäkkä reagoimaan vittuiluun´suorastaan houkuttelee joitain ihmisiä vittuilemaan.

      • 978654

        Lyhyellä miehellä ei tee mitään.


      • Anonyymi

        Olen senttiä lyhkäsempi kuin sale ja olen nainen, enkä ole Jenni vaan rakastajatar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen senttiä lyhkäsempi kuin sale ja olen nainen, enkä ole Jenni vaan rakastajatar.

        Jaa kenen rakastajatar suuret sul on luulot ittestäs jos presidentin rakastajatar kuvittelet olevas


    • aa

      Joo meillä lyhyillä miehillä on joitaki"ongelmia"verrattuna pitkiin miehiin...
      Oon itte 166cm ja aina joskus kuulee sitä vit...ua jostaki mutta mulla kans aika hyvä itsetunto ja voi tulla sanomaan jos jotaki on!!
      Toki poikamiehenä olen joten pitäs jostain nainen löytää ku kaikki hakee vaan sitä pitkää ja komeaa..:)

      • jhlijuhjlj

        Itse olen 185cm pitkä ja kukaan nainen ei ole ikinä tullut edes juttelemaan. Väittäisin, että jos olet supliikkimies niin saisit enemmän naisia kuin minä koska olen ujo ja hiljainen. Aika hölmö väittämä kun ajattelee, että sinun tarvitsisi saada edes yksi nainen niin olisit saanut enemmän naista :)


    • Ei noin

      Koulun jälkeen? Ei mitään turhan tylyä ole tullut. Joskus joku nainen on kysellyt että voiko pistää jotkut korkkarit jalkaan (vakituisemmat tyttöystävät ovat olleet mua korkeintaan 10 senttiä lyhyempiä). Koulussa siitä saikin sitten kuulla joka päivä ja se oli myös hyvä syy vetää turpiin. Tavallaan varmaan paras kun olin niin pieni etten pystynyt puolustamaan itseäni. Kasvoin tähän mittaan vasta lukiossa joten olin peruskoulussa todella pieni.

      • PitkäJaHoikka

        "Kääpiö, hobitti ym. vittuilut"

        On kyllä törkeää ja asiatonta tekstiä näin nimitellä ihmisiä. :o( Vaikka olen pitkä nainen, en ole onneksi ikinä joutunut kuulemaan pituudestani mitään vittuilua.

        Minulle on tullut sellainen mielikuva, että pahimmat pituusrasistit löytyvät juuri niiden keski-ikäisten naisten joukosta. Tiedän, että yhdelle lyhyelle miehelle on todettu, että "oletpas sä lyhyt!No, maasta se pienikin ponnistaa"....siis huh! Jos kyseessä on tyttöystävän äiti, joutuu vaan hymyilemään väkinäisesti, eikä viitsi sanoa että "turpa kiinni ämmä".

        IKävä kyllä pituusrasisteja löytyy niin miehistä kuin naisista, vaikka suoraa vittuilua ei kuulisikaan. Olen 174cm, korot jalassa melkein 180cm, eniten minua syrjivät arviolta 174-182 cm pitkät miehet. Ilmeisesti "samanpituisuus" koetaan pahempana asiana kuin selkeä eripituisuus. Juuri näitä 174-182 cm pitkiä miehiä on pituuneni häirinnyt ja he huomauttelevat asiasta koko ajan. "olet pelottavan pitkä", "nyt sä olet mua pidempi kun laitoit kengät jalkaan", "kuinka pitkä sä oikein olet" jne. Ilmeisesti ovat tottuneet olemaan yleensä ainakin vähän pidempi kuin naiset ja yhtäkkiä oma pituus onkin vaarassa.

        Minusta siis ovat kiinnostuneet melko lyhyet miehet tai sitten ne pitkät. Pitkät ne minuakin kiinnostavat, koska tunnen lyhyen miehen kanssa itseni jättiläisnaiseksi. Mutta lyhyiden miesten kiinnostus ihmetyttää, eikö heitä häiritse pituuteni? Ilmeisesti ei. Kerran kävin kahvilla miehen kanssa joka oli 154 cm, minä korkojen kanssa 180 cm, tunsin itseni ihan idiootiksi.

        Ihmetyttää, kun kuulee lyhyiden naisten (160cm) vaativan pitkää miestä itselleen. Kyllä minulle lyhyt mies kelpaisi jos olisin itse lyhyt. Vaan kun en ole. Samanpituinenkin kelpaisi, mutta minä en kelpaa heille. Pitkistä miehistä käydään suurimmat taistelut.


      • kjhkk
        PitkäJaHoikka kirjoitti:

        "Kääpiö, hobitti ym. vittuilut"

        On kyllä törkeää ja asiatonta tekstiä näin nimitellä ihmisiä. :o( Vaikka olen pitkä nainen, en ole onneksi ikinä joutunut kuulemaan pituudestani mitään vittuilua.

        Minulle on tullut sellainen mielikuva, että pahimmat pituusrasistit löytyvät juuri niiden keski-ikäisten naisten joukosta. Tiedän, että yhdelle lyhyelle miehelle on todettu, että "oletpas sä lyhyt!No, maasta se pienikin ponnistaa"....siis huh! Jos kyseessä on tyttöystävän äiti, joutuu vaan hymyilemään väkinäisesti, eikä viitsi sanoa että "turpa kiinni ämmä".

        IKävä kyllä pituusrasisteja löytyy niin miehistä kuin naisista, vaikka suoraa vittuilua ei kuulisikaan. Olen 174cm, korot jalassa melkein 180cm, eniten minua syrjivät arviolta 174-182 cm pitkät miehet. Ilmeisesti "samanpituisuus" koetaan pahempana asiana kuin selkeä eripituisuus. Juuri näitä 174-182 cm pitkiä miehiä on pituuneni häirinnyt ja he huomauttelevat asiasta koko ajan. "olet pelottavan pitkä", "nyt sä olet mua pidempi kun laitoit kengät jalkaan", "kuinka pitkä sä oikein olet" jne. Ilmeisesti ovat tottuneet olemaan yleensä ainakin vähän pidempi kuin naiset ja yhtäkkiä oma pituus onkin vaarassa.

        Minusta siis ovat kiinnostuneet melko lyhyet miehet tai sitten ne pitkät. Pitkät ne minuakin kiinnostavat, koska tunnen lyhyen miehen kanssa itseni jättiläisnaiseksi. Mutta lyhyiden miesten kiinnostus ihmetyttää, eikö heitä häiritse pituuteni? Ilmeisesti ei. Kerran kävin kahvilla miehen kanssa joka oli 154 cm, minä korkojen kanssa 180 cm, tunsin itseni ihan idiootiksi.

        Ihmetyttää, kun kuulee lyhyiden naisten (160cm) vaativan pitkää miestä itselleen. Kyllä minulle lyhyt mies kelpaisi jos olisin itse lyhyt. Vaan kun en ole. Samanpituinenkin kelpaisi, mutta minä en kelpaa heille. Pitkistä miehistä käydään suurimmat taistelut.

        "Pitkistä miehistä käydään suurimmat taistelut."

        Taistelut käydään kun en ole huomannut omalla kohdallani mitään taisteluja, lähinnä välttelyjä tai ylenkatsomista.


      • Ei noin
        PitkäJaHoikka kirjoitti:

        "Kääpiö, hobitti ym. vittuilut"

        On kyllä törkeää ja asiatonta tekstiä näin nimitellä ihmisiä. :o( Vaikka olen pitkä nainen, en ole onneksi ikinä joutunut kuulemaan pituudestani mitään vittuilua.

        Minulle on tullut sellainen mielikuva, että pahimmat pituusrasistit löytyvät juuri niiden keski-ikäisten naisten joukosta. Tiedän, että yhdelle lyhyelle miehelle on todettu, että "oletpas sä lyhyt!No, maasta se pienikin ponnistaa"....siis huh! Jos kyseessä on tyttöystävän äiti, joutuu vaan hymyilemään väkinäisesti, eikä viitsi sanoa että "turpa kiinni ämmä".

        IKävä kyllä pituusrasisteja löytyy niin miehistä kuin naisista, vaikka suoraa vittuilua ei kuulisikaan. Olen 174cm, korot jalassa melkein 180cm, eniten minua syrjivät arviolta 174-182 cm pitkät miehet. Ilmeisesti "samanpituisuus" koetaan pahempana asiana kuin selkeä eripituisuus. Juuri näitä 174-182 cm pitkiä miehiä on pituuneni häirinnyt ja he huomauttelevat asiasta koko ajan. "olet pelottavan pitkä", "nyt sä olet mua pidempi kun laitoit kengät jalkaan", "kuinka pitkä sä oikein olet" jne. Ilmeisesti ovat tottuneet olemaan yleensä ainakin vähän pidempi kuin naiset ja yhtäkkiä oma pituus onkin vaarassa.

        Minusta siis ovat kiinnostuneet melko lyhyet miehet tai sitten ne pitkät. Pitkät ne minuakin kiinnostavat, koska tunnen lyhyen miehen kanssa itseni jättiläisnaiseksi. Mutta lyhyiden miesten kiinnostus ihmetyttää, eikö heitä häiritse pituuteni? Ilmeisesti ei. Kerran kävin kahvilla miehen kanssa joka oli 154 cm, minä korkojen kanssa 180 cm, tunsin itseni ihan idiootiksi.

        Ihmetyttää, kun kuulee lyhyiden naisten (160cm) vaativan pitkää miestä itselleen. Kyllä minulle lyhyt mies kelpaisi jos olisin itse lyhyt. Vaan kun en ole. Samanpituinenkin kelpaisi, mutta minä en kelpaa heille. Pitkistä miehistä käydään suurimmat taistelut.

        No jaa. Mä olen 175 cm pitkä. Jos voisin valita ottaisin sen 5-10 senttiä lisäpituutta mutta en voi, näillä mennään. Naisen pituus ei haittaa. Olen tapaillut naisia jotka ovat samanmittaisia tai melkein kanssani ja olen maannut naisen kanssa joka oli ilman korkoja minua melkein 15 senttiä pidempi. Siinä on muuten pitkä nainen.

        Mutta pituudestani huolimatta olen joskus saanut naisseuraa. Ei se useimmille naisille tärkein kriteeri ole.


      • Chemical sister
        Ei noin kirjoitti:

        No jaa. Mä olen 175 cm pitkä. Jos voisin valita ottaisin sen 5-10 senttiä lisäpituutta mutta en voi, näillä mennään. Naisen pituus ei haittaa. Olen tapaillut naisia jotka ovat samanmittaisia tai melkein kanssani ja olen maannut naisen kanssa joka oli ilman korkoja minua melkein 15 senttiä pidempi. Siinä on muuten pitkä nainen.

        Mutta pituudestani huolimatta olen joskus saanut naisseuraa. Ei se useimmille naisille tärkein kriteeri ole.

        Kyllä noita hobitti ja kääpiö kommentteja saa kuulla myös lyhyenä naisena. Koska tiedostan olevani lyhyt, niin en jaksa edes enää välittää koko asiasta. Pituudelleni kun en mitään voi. Saapahan ainakin käyttää korkkareita ihan rauhassa, koska silloin olen suunnilleen keskipituinen :)


      • onhan----------

        Semmoinen satukin on joka kertoo Lumikista ja seitsämästä kääpiöstä. Lumikki on kaunis pitkä hoikka nainen jonka kanssa sitten nämä 7 kääpiötä touhuavat. Mutta sadut ovat satuja ja tuskin oikeassa elämässä mikään kaunis Lumikki alkaisi kääpiöiden kanssa seurustella.
        Toisaalta on myös juttuja siitä miten kääpiöt voivat olla todella pirullisia tyyppejä.
        Porissahan on se tapaus jossa jotain 180cm pitkää naista nyt syytetään kääpiömiehensä tappamisesta, ja juttuja on ollut siitä miten tämä kääpiömies oli pirullinen luonne ja ilkeä tälle pitkälle vaimolleen.

        Kääpiöisssä on vielä se paha juttu että he ovat kääpiökasvuisuutensa lisäksi usein vielä myös pahasti epäsuhtaisia, ja usein vielä niin että juuri raajat ovat suhteettoman lyhyet ja tynkämäiset ja ne voivat vielä pelata muutenkin huonosti tai olla pahasti väärässäkin.


      • tyupoiuytdxcvbnm
        kjhkk kirjoitti:

        "Pitkistä miehistä käydään suurimmat taistelut."

        Taistelut käydään kun en ole huomannut omalla kohdallani mitään taisteluja, lähinnä välttelyjä tai ylenkatsomista.

        Sinun asenteesta jo huomaa, että olet luuseri, jolla ei ole mitään annettavaa naiselle.


      • pieni ihiminen
        PitkäJaHoikka kirjoitti:

        "Kääpiö, hobitti ym. vittuilut"

        On kyllä törkeää ja asiatonta tekstiä näin nimitellä ihmisiä. :o( Vaikka olen pitkä nainen, en ole onneksi ikinä joutunut kuulemaan pituudestani mitään vittuilua.

        Minulle on tullut sellainen mielikuva, että pahimmat pituusrasistit löytyvät juuri niiden keski-ikäisten naisten joukosta. Tiedän, että yhdelle lyhyelle miehelle on todettu, että "oletpas sä lyhyt!No, maasta se pienikin ponnistaa"....siis huh! Jos kyseessä on tyttöystävän äiti, joutuu vaan hymyilemään väkinäisesti, eikä viitsi sanoa että "turpa kiinni ämmä".

        IKävä kyllä pituusrasisteja löytyy niin miehistä kuin naisista, vaikka suoraa vittuilua ei kuulisikaan. Olen 174cm, korot jalassa melkein 180cm, eniten minua syrjivät arviolta 174-182 cm pitkät miehet. Ilmeisesti "samanpituisuus" koetaan pahempana asiana kuin selkeä eripituisuus. Juuri näitä 174-182 cm pitkiä miehiä on pituuneni häirinnyt ja he huomauttelevat asiasta koko ajan. "olet pelottavan pitkä", "nyt sä olet mua pidempi kun laitoit kengät jalkaan", "kuinka pitkä sä oikein olet" jne. Ilmeisesti ovat tottuneet olemaan yleensä ainakin vähän pidempi kuin naiset ja yhtäkkiä oma pituus onkin vaarassa.

        Minusta siis ovat kiinnostuneet melko lyhyet miehet tai sitten ne pitkät. Pitkät ne minuakin kiinnostavat, koska tunnen lyhyen miehen kanssa itseni jättiläisnaiseksi. Mutta lyhyiden miesten kiinnostus ihmetyttää, eikö heitä häiritse pituuteni? Ilmeisesti ei. Kerran kävin kahvilla miehen kanssa joka oli 154 cm, minä korkojen kanssa 180 cm, tunsin itseni ihan idiootiksi.

        Ihmetyttää, kun kuulee lyhyiden naisten (160cm) vaativan pitkää miestä itselleen. Kyllä minulle lyhyt mies kelpaisi jos olisin itse lyhyt. Vaan kun en ole. Samanpituinenkin kelpaisi, mutta minä en kelpaa heille. Pitkistä miehistä käydään suurimmat taistelut.

        No, minä pienenä naisena en ole koskaan vaatinut itselleni pitkäää miestä. Päin vastoin, tykkään lyhyemmistä.

        Mutta sen olen huomannut, että monet pitkät miehet nimenomaan kiinnostuu lyhyistä naisista. Tai siis juuri nämä tapaukset sitten tietenkin ovat niitä, jotka minuun ottavat kontaktia. Saavat jotain ihme kiksejä siitä, että olen pikkuinen.


      • PitkäJaHoikka
        pieni ihiminen kirjoitti:

        No, minä pienenä naisena en ole koskaan vaatinut itselleni pitkäää miestä. Päin vastoin, tykkään lyhyemmistä.

        Mutta sen olen huomannut, että monet pitkät miehet nimenomaan kiinnostuu lyhyistä naisista. Tai siis juuri nämä tapaukset sitten tietenkin ovat niitä, jotka minuun ottavat kontaktia. Saavat jotain ihme kiksejä siitä, että olen pikkuinen.

        Tätä minäkin olen ihmetellyt, että pitkien miesten kuulee usein sanovan "naisen kuuluu olla pieni ja hoikka". Eli todella paljon on niitä pitkiä miehiä joita ei pitkä nainen edes kiinnosta.

        Vaikeaksi menee kun pituudesta tehdään näin iso numero. :o)


      • Anonyymi

        Osta bootsit kuten suurmies, toveri Putin!!


      • Anonyymi
        Ei noin kirjoitti:

        No jaa. Mä olen 175 cm pitkä. Jos voisin valita ottaisin sen 5-10 senttiä lisäpituutta mutta en voi, näillä mennään. Naisen pituus ei haittaa. Olen tapaillut naisia jotka ovat samanmittaisia tai melkein kanssani ja olen maannut naisen kanssa joka oli ilman korkoja minua melkein 15 senttiä pidempi. Siinä on muuten pitkä nainen.

        Mutta pituudestani huolimatta olen joskus saanut naisseuraa. Ei se useimmille naisille tärkein kriteeri ole.

        Sale ja Vladimir ovat molemmat kääpiöitä, ilmankos on sota jo ovella.


      • Anonyymi
        Chemical sister kirjoitti:

        Kyllä noita hobitti ja kääpiö kommentteja saa kuulla myös lyhyenä naisena. Koska tiedostan olevani lyhyt, niin en jaksa edes enää välittää koko asiasta. Pituudelleni kun en mitään voi. Saapahan ainakin käyttää korkkareita ihan rauhassa, koska silloin olen suunnilleen keskipituinen :)

        Hukkapätkä, on sopiva nimi alle 165 senttiselle kääpiölle.


    • efweef

      "Onko se jo sisällä?"

      • Anonyymi

        Usko nyt suosiolla, että ovella


    • Hukkapätkä 😂😂

    • Anonyymi

      pygmi

    • Anonyymi

      persjalkainen

      • Anonyymi

        Jokaisella askeleella pieru kantapäästä.


    • Anonyymi

      TAMPIO

    • Pituudesta, niin... *Huoh*...
      Tiedätkös, kun ihmisen mieli on niin armollinen, että se aktiivisesti pyrkii unohtamaan kaikkein kovimman kokemansa kivun.
      Kun nainen synnyttää ja ponnistamisen aika tulee, niin toisella kertaa muistuu mieleen, että ai niin.., tää oli tätä..., mutta siinä vaiheessa ei voi enää pakittaa ja siinä sitä sitten työnnät taas, vaikka tuntuu siltä, että keho repeää, eikä pelkästään vain tunnu, vaan se repeääkin.. Ne haavat silti yleensä paranevat.

      En halua muistella omia nuoruuden kokemuksiani niistä kipeistä hetkistä, kun pituudestani on huomautettu, mutta kerron erään toisen naisen tarinaa.

      Se nainen on itse asiassa yhtä pitkä kuin minä. Kasvoi nopeasti jo pikkutyttönä. Hän oli kaunis ja iloinen lapsi. Koulussa samalle luokalle tuli pieni tyttö, jolla oli itsellään muita murheita, mitä hänen täytyi purkaa ulospäin ja hän kanavoi sen oman tuskansa kiusaamiseen ja otti kohteeksi sen pitkän tytön. Ensin kiusaaminen oli sellaista, että se pieni tyttö joukon äänekkäänä johtajana määräsi, mikä oli päivittäin tytöillä "muotia". Muotia oli pienet kengät ja lyhyet sukset ja mitä milloinkin. Se oli pääasia, että se pitkä tyttö oli ulkona kaikesta ja tunsi itsensä huonoksi ja kelpaamattomaksi. Hän häpesi niitä suuria kenkiään ja pitkiä suksiaan ja lopulta kaikkea itsessään. Tytön vanhemmat yrittivät puuttua kiusaamiseen, mutta koska se ei ollut fyysistä eikä näkyvää, oli asiaa vaikea todistaa. Jossakin vaiheessa se pieni tyttö alkoi syyttää pitkää tyttöä myös kiusaamisestaan. Olihan se rumaa, kuinka se iso tyttö vaikka sählypelin tuoksinassa tuli tönäisseeksi sitä pientä, puolustuskyvytöntä tyttöä..
      Pitkä tyttö sulkeutui kirjojen pariin. Hän oli surullinen, koska hänelle ei oltu suotu edes yhtä parasta kaveria. Pitkä tyttö oli kiltti ja hänen kanssaan oli helppo tulla toimeen. Hän totteli kaikkia sääntöjä ja otti koulussakin vastuuta paljon sellaisista asioista, joka opettajan kuuluisi hoitaa, jotta luokka toimisi oikein ja kaikki osasivat olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan jne. Pitkästä tytöstä tuli porukan luottopakki. Hän sai toki iloa siitä, että hän pystyi olemaan toisille avuksi, mutta sydämessään hän olisi vain toivonut, että joku tyttö olisi yhden kerran tullut sanomaan, että onpas sinulla kiva pusero. Onko se uusi?

      Tyttö kasvoi ja suoritti tunnollisesti peruskoulun, lukion ja yliopisto-opinnot, saaden aina stipendejä ja hyviä todistuksia.
      Harrastuksessa hän oli löytänyt muutaman hyvän kaverin ja pitkä tyttö oli se, joka alkoi ehdottaa harrastusryhmän tytöille yhteisiä tapaamisia ja kivoja juttuja myös harrastuksen ulkopuolella. Hän koki vihdoin päässeensä joukkoon.

      Jo lukioaikana tuolla täydellisyyteen pyrkivällä tytöllä alkoi tulla jaksamisongelma näkyviin. Hän pyrki aina hyvään suoritukseen, koska koki, että hän saa hyväksyntää sitä kautta. Ja niinpä hän luki ja luki. Yliopistossa jaksamisongelma muuttui jo lieväksi masennukseksi, jolloin sen tytön äiti painosti lapsensa hakeutumaan YTHS:n terveydenhoitajan ja lääkärin kautta psykoterapiaan. Itse asiassa psykiatri oli sanonut, että kyllä hän voisi sille pitkälle tytölle määrätä myös mielialalääkkeitä, mutta hänen nähdäkseen olisi tytölle parempi, että tämä pääsisi puhumaan ja purkamaan pahaa oloaan psykoterapeutin kanssa.

      Se pitkä tyttö oli kasvoiltaan kuin enkeli ja hänellä oli upeat pitkät sääret. Tyttö näki itsessään silti vain sen pituuden ja koki olevansa kuin norsu posliinikaupassa. Kun sen tytön äiti kysyi häneltä, että eikö tämä itse huomaa kuinka kaunis hän on, sekä henkisesti että fyysisesti, tyttö vastasi, että ei se auta kun asiasta mainitsevat hänelle vain vanhat ihmiset. Hän olisi halunnut, että joku hänen ikäisensä olisi joskus kertonut hänen olevan kaunis.

      Usean vuoden psykoterapian jälkeen se tyttö, nyt jo nuori nainen, uskoo sentään, että joku mies saattaisi joskus nähdä hänet naisellisena ja kauniina, mutta vielä sitä päivää ei ole tullut, että hän päästäisi lähelleen ketään. Niin pahasti häntä on satutettu ja hänen sielunsa on edelleen vereslihalla.

      Tyttö sanoi äidilleen kerran, että kyllä hän ehkä joskus voisi kuvitella seurustelevansa jonkun itseään vähän lyhyemmänkin miehen kanssa, mutta silloin sen miehen täytyy olla "vähän skrode", että se pitkä tyttö ei tuntisi itseään niin huonoksi, rumaksi ja kelpaamattomaksi sen miehen rinnalla.

      Tässä oli sinulle pitkä tarina, joka ikävä kyllä on tosi.
      Minä en ole tuo tarinan tyttö, mutta surukseni on todettava, että hämärästi muistan samanlaista kosketuspintaa myös omaan elämääni, jos annan vain mielelleni luvan päästää niitä muistoja enää pintaan.

    • En kyllä pitäisi hobittina haukkumista itse minään haukkumista. Hehän ovat varsin mainioita otuksia. Elämäniloisia, vieraanvaraisia ja maanläheisiä. Haluaisin tuntea sellaisen, oli missä mitoissa tahansa.

      Tosin koska olen roolipelannut haltijaa niin en panisi vastaan jos kutsuttaisiin sellaiseksi. 🧝🏻‍♀️

    • Anonyymi

      Olen päässyt aika vähällä, en ole huomiota herättävän pitkä kuitenkaan 173cm pituudellani, mutta minäkin olen saanut kuulla olevani liian pitkä naiseksi. Olisin muuten hyvä, mutta liian pitkä, miksi käytän korkoja, kun olen jo muutenkin niin pitkä ja muutamat "Oho, oletpas pitkä"-huomautukset siihen sävyyn, että en kelpaa tyttöystäväksi pituuteni takia. Se on ollut minulle aina selvää, että miehet pitävät pienempiä naisia viehättävämpinä.

      En minä näistä sen suuremmin ole itseeni ottanut, mutta osaan kuvitella, miten pahalta tuntuu kuulla negatiivisia kommentteja asiasta, johon ei itse pysty vaikuttamaan. Ihmisetbosaavat olla uskomattoman julmia pituuden suhteen. Pitäisivät vaan suunsa kiinni.

      • Itse olen siinä 176 cm. Isoisä oli pitkä ja halusi myös pitkän naisen ja tulokset ovat sen mukaiset.

        En voi käsittää itsekään että miksi pituudella on niin valtavasti väliä kenellekään.


      • Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

        Itse olen siinä 176 cm. Isoisä oli pitkä ja halusi myös pitkän naisen ja tulokset ovat sen mukaiset.

        En voi käsittää itsekään että miksi pituudella on niin valtavasti väliä kenellekään.

        Monelle pituus on ihan kynnysasia parisuhteen aloittamiselle. Ei voi olla parisuhteessa liian lyhyen tai liian pitkän kanssa.

        En kyllä itsekään ole koskaan ollut itseäni lyhyemmän miehen kanssa parisuhteessa, ei lyhyemmät miehet ole vain koskaan lähestyneet minua. Ei minulla silti mitään rajaa ole sille, miten pitkä miehen pitäisi olla.


      • Anonyymi

        Mäkin olen 173cm pitkä. Ja oon pitäny huolen etten mene treffeille alle 183cm pitkän kanssa enkä sellaisille puhu. Kukaan ei ole valittanut pituudesta.


    • Anonyymi

      "Olet hyvä tyyppi, varmasti löydät jonain päivänä naisen jokarakastaa sinua juuri selallaisena kuin olet."

    • Anonyymi

      Jos tällaiset asiat vaivaa, niin silloin omaa huonon itsetunnon. Hyvän itsetunnon omaavat ihmiset ovat ulkopuolella tällaisista lapsellisista maalituksista. Ihminen on tietysti sitä, mitä on ja niin on hyvä.

    • Anonyymi

      Mummuni sanoi, että lyhyet miehet ovat ilkeitä. Ja se totisesti pitää paikkansa.
      Alle 170cm miehillä monesti itsetunto niin pohjissa, että korvaavat sen v-maisella luonteella.

      • Anonyymi

        Ätmin aamu satu!


    • Anonyymi

      Tylyintä mitä nainen voi miehelle pituudesta sanoa: Liian iso, ei mahdu.

      AV

    • Anonyymi

      Kutsuttu kääpiöksi hobbitiksi, kitukasvuiseksi, honkkeliksi, radiomastoksi jne.

      Olen siis 195 cm pitkä

    • Anonyymi

      En nyt kyllä lyhyenä naisena muista että pituutta olisi kommentoitu negaativesesti. Exä kutsui pikkuiseksi mutta olikin itse 186 cm pitkä ja 153,5 cm. Eli en kokenut sitä mitenkään negatiivisena .

    • Anonyymi

      Missä se on ja ottanut suurennuslasin ja tutkittuaan tunnin niin nainen sanonut ehkä se on tuo ja otti siitä pinseteillä kiinni ja sano on se pieni olis edes yhden sentin pituinen mut ku ei

    • Näin suht normaalipituisena naisena (173 cm) mulle on täällä s24:ssä kommentoitu, että olen "kolho hevosenpuolikas". Ja kyseessä oli yksi niistä ajoista jolloin olin hoikimmillani ja olin laittanut siltä ajalta tänne kroppakuvan. Ilmeisesti kun ei sen kuvan perusteella voitu läskiksi haukkua, niin piti vetää sitten tuo "hevosenpuolikas".

      • Anonyymi

        Olipas rumasti sanottu. Koskaan en ole kuulut, että naista kutsutaan "hevosenpuolikkaaksi".
        Onhan se verbaalisesti nokkelaa. Mies on varmaan vuosia hionnut taitojaan.
        Taitaa taustalla olla joku naisiin turhautunut teinipoika. Naisia on ainakin helppo loukata.


    • En muista saaneeni mitään ikäviä nimittelyitä osakseni, mutta on minulle kommentoitu esim, että olisin muuten hyvä, mutta liian pitkä. Pituuttani on myös päivitelty eritoten, kun olen pitänyt korkokenkiä ja ihmetelty, että miksi ylipäätään pidän korkoja, kun olen jo valmiiksi niin pitkä. En edes ole mitenkään poikkeuksellisen pitkä suomalaiseksi, n 173-174cm, mutta ilmeisesti se on joillekin miehille liikaa ja se on ihan ok. Eihän minun kaikkia tarvitse miellyttääkseen, mutta korkoja tulen pitämään aina, jos siltä tuntuu eli yhdenkään miehen epävarmuuden takia en tule pituuttani piilottelemaan.

      Pituus herättää erikoisen paljon mielipiteitä ja tunteita ihmisessä. Pituus on piirre, johon ihminen itse voi hyvin vähän, jos ollenkaan, vaikuttaa. Uskomatonta, mitä kaikkea sekä keskimääräistä pidemmät että lyhyemmät saavat osakseen.

      • Anonyymi

        Kurr? nam 😼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurr? nam 😼

        Palstalemmikini ilmeisesti söi juuri iltaruokansa 😁


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Palstalemmikini ilmeisesti söi juuri iltaruokansa 😁

        hrrrhrrrhrrr 😽


    • Anonyymi

      En kyllä muista että kukaan olisi kommentoinut negatiivisesti. Enemmän ehkä sellaista vähättelyä suhtaudutaan kuin lapseen. Itsekin tuntuu että näytän jotenkin lapsellista en ole mitenkään vakavasti otettava lähinnä sellainen että yrittää näyttää aikuiselle. Moni ystävä pitkä. Siinä vaan tuntee itsensä hukkapätkäksi.

    • (viesti poistettiin, yritän uudelleen tähdillä koristellen)

      Olen joutunut kahdesti lyhyen miehen aggression kohteeksi.
      Toinen tapaus oli grillijonossa, toinen keskellä päivää kaupungilla kävellessä.
      Molemmissa tapauksissa viesti oli samanlainen.

      "Vi**u mikä sä luulet olevas, kyllä mä pystyn sunt hakk**maan"
      Eniten olin huolissani siitä, oliko näillä hörhöillä veitset mukana.

    • No ei mitään kovin pahaa. Lähinnä leikkimielistä naljailua: honkkeli, majakka, torni...

    • Kloppina sain kuulla olevani pajunvarsi, noh se oli 30 kiloa sitten

    • No.. mistähän alottaisin.. erikoisimmat varmaankin ovat vaahtosammutin ja munan mittainen..
      Sit kaikki kääpiöstä siihen päivittelyyn että oletpa sä lyhyt..

      Mut mulla on iso ego. Moni ei pian enää huomaakaan kuinka pien olen. Egoni korvaa pituuden puutteen.

    • Ihmisten kokoon liittyvät kommentoinnit ja syrjinnät pitäisi kieltää lailla. Vähintäänkin sakot pitäisi saada, etenkin kun kyse on lapsista ja nuorista.

      Itse olen välttynyt melko hyvin kommentoinneilta, koska olen aina ollut hyvin keskikokoinen. Kiusaamista on ollut, mutta kokooni se ei ole liittynyt. Valitettavasti lapseni eivät ole olleet yhtä onnekkaita. Koska he ovat syntymästä asti olleet pituuden ja painon suhteen alakäyrillä, he ovat saaneet kuulla koulussa ja koulun ulkopuolella. Jopa liikunnanopettaja on huomautellut heidän pienuudestaan ja vähätellyt heidän suorituksiaan koon takia. Vain pitkät ja lihaksikkaat ovat olleet hänen suosiossaan. (Ties mikä koko-trauma hänellä itsellään on sitten ollutkaan). Tyttäreni ovat aina toivoneet olevansa isompia, mutta pituuttahan ei saa lisää kuin koroilla ja kaikki vain eivät liho syömällä. Jossain Aasiassa he olisivat täysin keskikokoisia, eikä tarvitsisi kuulla anoreksiaepäilyjä tai pienuuden ihmettelyä, mutta Suomessa on toisin. Painon kommentointi on ok, kunhan haukutaan liian laihaksi. Sehän ei ole muka yhtään loukkaavaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe