Pystytkö puhumaan seksistä?

Anonyymi-ap

Tai onko se maailman luonnollisin ja parhaimmillaan kauneimpiakin asioita mistä et pysty puhumaan kokematta seksuaalista ahdistelua?

Minusta tämä on jotenkin nurinkurista. Seksuaalisuutta hävetään, mutta esimerkiksi tyhmyydellä ylpeillään.

Ps. Seksuaalisesti traumatisoituneet älkää vaivautuko. Koette tässä aloituksessa kuitenkin seksuaalista ahdistelua.

156

1415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä. Siitä puhe mistä puute..

      En silti hyväksy epäasiallista käytöstä missään muodossa.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­N­y­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18138197E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      1. Seksistä voi puhua joko
      a) omasta tahdostaan tai
      b) toisen painostamana.

      2. Kun seksistä puhuu omasta tahdostaan, voidaan puhua joko
      a) seksistä yleisellä tasolla tai
      b) jonkin tai kaikkien keskustelijoiden omista kokemuksista

      3. Kun puhutaan jonkun tai kaikkien keskustelijoiden omista kokemuksista, huomioon täytyy ottaa
      a) seksuaalisuuden monimuotoisuus eli erilaisuuden hyväksyminen
      b) arvostava suhtautuminen muiden kokemuksiin ja
      c) seksuaalisen häirinnän välttäminen.

      Olen vahvasti sitä mieltä, että keskustelu seksistä tulee tapahtua aina keskustelijan omasta tahdosta, ei koskaan muiden painostamana. Minä esimerkiksi kirjoitan tässä keskustelussa tämän viestin omasta tahdostani. En kuitenkaan hyväksy sitä, että keskustelun kohteeksi otetaan oma seksuaalisuuteni, varsinkaan pahantahtoisin motiivein eli kiusaamistarkoituksessa.

      🦄

      • Anonyymi

        Häivy tästä aloituksesta tai mä syytän sua seksuaalisesta palsta-ahdistelusta! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häivy tästä aloituksesta tai mä syytän sua seksuaalisesta palsta-ahdistelusta! :D

        Voin häipyä. Sain sanottua kaiken, mitä halusin sanoa aiheesta.

        🦄


      • Anonyymi

        Kahden ihmisen välinen asia, ei mikäänyleisen palstan asia!


      • Anonyymi

        Hienoa analyysia. Oho, eksyin vähän väärälle palstalle. No, joka tapauksessa hienosti analysoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden ihmisen välinen asia, ei mikäänyleisen palstan asia!

        Täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häivy tästä aloituksesta tai mä syytän sua seksuaalisesta palsta-ahdistelusta! :D

        Vaikea on syyttää jotain sellaisesta mitä hän ei tee ja juurihan yksisarvinen sulle hyvin seikkaperäisesti selvitti mistä aloituksen asiassa on kyse ja miten asia menee ja sen kuuluukin mennä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Vaikea on syyttää jotain sellaisesta mitä hän ei tee ja juurihan yksisarvinen sulle hyvin seikkaperäisesti selvitti mistä aloituksen asiassa on kyse ja miten asia menee ja sen kuuluukin mennä.🙂.

        Kiitos tästä. ☺️

        Kyseinen kirjoittaja on nyt avoimesti tunnustanut, että hänellä oli tavoitteena kiusata minua ja että hän pitää siitä.

        Mikäs siinä, jos kokee sen hyödylliseksi tavaksi käyttää aikaansa ja elämäänsä. 😆 Minä uskon karmaan, joten en jaksa jonkun toisen höyryämisistä hirveästi kiihtyä.

        Minun mielestäni asioiden rakentaminen ja ihmisten kannustaminen on paitsi hyväksyttävämpää myös miellyttävämpää kuin asioiden hajottaminen ja ihmisten kiusaaminen.

        🦄


      • Anonyymi

        Niin on varsin moukkamaista värittää toisen ihmisen seksuaalisista preferensseistä jotain pakkopulla mitä syöttää kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä. ☺️

        Kyseinen kirjoittaja on nyt avoimesti tunnustanut, että hänellä oli tavoitteena kiusata minua ja että hän pitää siitä.

        Mikäs siinä, jos kokee sen hyödylliseksi tavaksi käyttää aikaansa ja elämäänsä. 😆 Minä uskon karmaan, joten en jaksa jonkun toisen höyryämisistä hirveästi kiihtyä.

        Minun mielestäni asioiden rakentaminen ja ihmisten kannustaminen on paitsi hyväksyttävämpää myös miellyttävämpää kuin asioiden hajottaminen ja ihmisten kiusaaminen.

        🦄

        ” Minun mielestäni asioiden rakentaminen ja ihmisten kannustaminen on paitsi hyväksyttävämpää myös miellyttävämpää kuin asioiden hajottaminen ja ihmisten kiusaaminen.” Onko nykyään ilmaisun mustamaalaaminen käyttö sallittua kun puhutaan kiusaamisesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä. ☺️

        Kyseinen kirjoittaja on nyt avoimesti tunnustanut, että hänellä oli tavoitteena kiusata minua ja että hän pitää siitä.

        Mikäs siinä, jos kokee sen hyödylliseksi tavaksi käyttää aikaansa ja elämäänsä. 😆 Minä uskon karmaan, joten en jaksa jonkun toisen höyryämisistä hirveästi kiihtyä.

        Minun mielestäni asioiden rakentaminen ja ihmisten kannustaminen on paitsi hyväksyttävämpää myös miellyttävämpää kuin asioiden hajottaminen ja ihmisten kiusaaminen.

        🦄

        Kaikki kiusaaminen on väärin ja tuomittavaa eikä sitä pidä hyväksyä. Ja juu karmaan mäkin uskon tai ainakin siihen että se miten sä kohtelet ja käyttäydyt muita ihmisiä kohtaan niin niin myös sua itseäs tullaan kohtelemaan ja käyttäytymään sua kohtaan ja yleensä vielä tuplasti niin.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kaikki kiusaaminen on väärin ja tuomittavaa eikä sitä pidä hyväksyä. Ja juu karmaan mäkin uskon tai ainakin siihen että se miten sä kohtelet ja käyttäydyt muita ihmisiä kohtaan niin niin myös sua itseäs tullaan kohtelemaan ja käyttäytymään sua kohtaan ja yleensä vielä tuplasti niin.🙂.

        "ja yleensä vielä tuplasti niin"

        Kertoimen suuruus vaihtelee näkemyksestä riippuen. Wiccoilla kerroin on käsittääkseni jopa 3,0. 😄🤭

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ja yleensä vielä tuplasti niin"

        Kertoimen suuruus vaihtelee näkemyksestä riippuen. Wiccoilla kerroin on käsittääkseni jopa 3,0. 😄🤭

        🦄

        Niin se karma sieltä tulla jolkottaa, kannattaa olla kuin ei ois huomaavinaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se karma sieltä tulla jolkottaa, kannattaa olla kuin ei ois huomaavinaan

        Kyllä se kannattaa huomioida. Se antaa arvokasta palautetta omasta toiminnasta.

        🦄


      • Koulussa puhutaan seksistä eikä varmasti ole puhuttu lapsilta haluaako ne tuollaisia puheita.


    • Pystyn puhumaan aika vaivattomasti ja avoimesti.

    • Ei kiinnosta puhua jonkun randomin seksistä. Ällöttävää. Ja pidä pipuli housuissa.

    • Anonyymi

      Miksi seksistä pitäisi puhua?

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ei pidä, mutta aihe sekin on muiden joukossa. Jos on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja tietää mistä puhuu, ei ole vaikea eikä vaivaannuttavaa puhua siitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä, mutta aihe sekin on muiden joukossa. Jos on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja tietää mistä puhuu, ei ole vaikea eikä vaivaannuttavaa puhua siitäkin.

        Seksistä puhuminen ei ole vaikeaa tai vaivaannuttavaa, mutta en juurikaan koe tarvetta puhua siitä. Seksi on sekstaamista, ei puhumista varten.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksistä puhuminen ei ole vaikeaa tai vaivaannuttavaa, mutta en juurikaan koe tarvetta puhua siitä. Seksi on sekstaamista, ei puhumista varten.

        - Sheena

        Silloin sellaiseen keskusteluun ei ole mikään pakko osallistua tai sellaisiin viesteihin reagoida. Ei ole sen monimutkaisempi tämä.


    • Siis riippuu aivan, kenen kanssa puhun. Joskus en pysty, kun vaivaannun ja ahdistun siitä aiheesta niin paljon. Lähimpien kaverien kanssa kyllä pystyn, mutta aihe on silti kiusallinen. Paitsi yksi näistä mun kavereista, joka on itse todella avoin asian kanssa, niin hänen kanssaan on helppo puhua seksistä.

    • Anonyymi

      Aapee jatkaa...

      Tästä voi päätellä, että moni ottaa seksin liian vakavasti. Kun seksiin suhtautuu liian vakavasti, silloin ei voi olla saanut ja antanut hyvää seksiä. Silloin on parhaimmillaankin ollut osallisena insinööriseksissä. Ja se on, kokemuksen syvällä rintaäänellä, huonompaa kuin runkkaaminen.

      Elämä ja seksi kuuluvat erottamattomasti yhteen ja Oscar Wilde todennut elämästä joskus näin:

      "Elämä on liian tärkeä asia ottaakseen se liian vakavasti"

      Jos joku ei ymmärrä mitä Wanha Kunnon Oscar tällä tarkoitti, voin avata ajatusta. Jos käyttää elämänsä siihen, että ottaa elämän, itsensä ja vaikkapa seksuaalisuutensa liian vakavasti ja kaikki hieno niissä kaikissa kokematta.

      Mutta elämä on valintoja. Jokainen tekee omansa. :)

      • Anonyymi

        Oletko harrastanut insinööriseksiä? Miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko harrastanut insinööriseksiä? Miten?

        No se on sellaista kun suunnittelee pilkun- ja kellontarkasti miten se tapahtuu ja kuin kauan kestää. Yksi kerta sellaista riitti minulle. En antanut uusintaa. Ja jäi orgasmikin saamatta... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sellaista kun suunnittelee pilkun- ja kellontarkasti miten se tapahtuu ja kuin kauan kestää. Yksi kerta sellaista riitti minulle. En antanut uusintaa. Ja jäi orgasmikin saamatta... :D

        Olitko siis insinöörimiehen kanssa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko siis insinöörimiehen kanssa? :D

        Joku yrittää mainpuloida ketjua poistattamalla mun vastauksen, jotta vaikuttaisin homolta.

        Ei se mitään. Saa jatkaa. I don't give a flying fuck. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku yrittää mainpuloida ketjua poistattamalla mun vastauksen, jotta vaikuttaisin homolta.

        Ei se mitään. Saa jatkaa. I don't give a flying fuck. :D

        Kaikki tietää jo että sulta saa maailman parasta pen.. ja suuseksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko siis insinöörimiehen kanssa? :D

        Tarkoittanee sellaista toimintaa, joka on opeteltu jostain sivuilta tai messuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku yrittää mainpuloida ketjua poistattamalla mun vastauksen, jotta vaikuttaisin homolta.

        Ei se mitään. Saa jatkaa. I don't give a flying fuck. :D

        Tämä on varmasti se loogisin vaihtoehto🙄👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittanee sellaista toimintaa, joka on opeteltu jostain sivuilta tai messuilta.

        Niin monilla miehillä on kyllä hyviä teoriota ja toisilla vähän vähemmän hyviä


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi puhua? Maailman yksinkertaisin asia joista jotkut haluaa tehdä vaikean puhumalla siitä loputtomiin. Keskusteuniheena aika tylsä.

      -harmiseikirj-

      • Siitä puhe mistä puute. Aloittaja varmaan veivaa itseään tälläkin hetkellä ja haluaa jakaa sen ilon meidän kaikkien kanssa.


      • Anonyymi

        Siitä olen samaa mieltä, että lopulta tylsä aihe. Paitsi jos keskustelee siitä epätylsästi. Se on taitolaji. Tai oikeastaan taidetta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä olen samaa mieltä, että lopulta tylsä aihe. Paitsi jos keskustelee siitä epätylsästi. Se on taitolaji. Tai oikeastaan taidetta. :D

        Kuten itsekin totesit maailman luonnollisin asia. Jos ei mene luonnostaan ei se siitä puhumalla kummene, jos taas menee ei sanoja tarvita tunnelmaa sotkemaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten itsekin totesit maailman luonnollisin asia. Jos ei mene luonnostaan ei se siitä puhumalla kummene, jos taas menee ei sanoja tarvita tunnelmaa sotkemaan.

        -harmiseikirj-

        Sehän riippuu ihan siitä kuin suppea tai laaja sananvarasto löytyy :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän riippuu ihan siitä kuin suppea tai laaja sananvarasto löytyy :D

        Ja miten osaa hyödyntää sitä varastoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän riippuu ihan siitä kuin suppea tai laaja sananvarasto löytyy :D

        Minä taas luulen että kyse on ennemminkin fyysisten ja henkisten ominaisuuksien yhteensopivuudesta, jotkut taitaa sanoa sitä kemiaksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas luulen että kyse on ennemminkin fyysisten ja henkisten ominaisuuksien yhteensopivuudesta, jotkut taitaa sanoa sitä kemiaksi.

        -harmiseikirj-

        Jos ei osaa sanoittaa sitä, se on pelkästään fyysistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten itsekin totesit maailman luonnollisin asia. Jos ei mene luonnostaan ei se siitä puhumalla kummene, jos taas menee ei sanoja tarvita tunnelmaa sotkemaan.

        -harmiseikirj-

        Olen jälleen kerran yllättävästi kanssasi samaa mieltä. Seksin täytyy tosiaan mennä automaattisesti luonnollisesti. Ellei mene, puhuminen vain latistaa tunnelman.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei osaa sanoittaa sitä, se on pelkästään fyysistä.

        Jos tuntee tarvetta sanoittaa ei ole henkistä yhteyttä joka ymmärtää ilman sanomisia :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jälleen kerran yllättävästi kanssasi samaa mieltä. Seksin täytyy tosiaan mennä automaattisesti luonnollisesti. Ellei mene, puhuminen vain latistaa tunnelman.

        - Sheena

        Minä olen puhunut yhden entisen tyttöystävän kanssa suuseksistä ravintolassa ruokapöydässä. Ruoka oli hyvää ja seksi myöhemmin hänen kanssa vielä parempaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen puhunut yhden entisen tyttöystävän kanssa suuseksistä ravintolassa ruokapöydässä. Ruoka oli hyvää ja seksi myöhemmin hänen kanssa vielä parempaa. :D

        Varmaankin syy miksi se on ’entinen’..,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jälleen kerran yllättävästi kanssasi samaa mieltä. Seksin täytyy tosiaan mennä automaattisesti luonnollisesti. Ellei mene, puhuminen vain latistaa tunnelman.

        - Sheena

        Ei minusta mitenkään yllättävää. Tuonhan pitäisi olla itsestäänselvyys, eikä hetkeä pidä alkaa pilaamaan puhumalla silloin kun kaivataan tekoja, maailmassa muutenkin taitaa olla liiaksi turhaa puhetta tekojen sijaan :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen puhunut yhden entisen tyttöystävän kanssa suuseksistä ravintolassa ruokapöydässä. Ruoka oli hyvää ja seksi myöhemmin hänen kanssa vielä parempaa. :D

        Olisi se silti voinut olla hyvää puheista huolimatta :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas luulen että kyse on ennemminkin fyysisten ja henkisten ominaisuuksien yhteensopivuudesta, jotkut taitaa sanoa sitä kemiaksi.

        -harmiseikirj-

        Noista molemmista siinä on kyse ja sen lisäksi kumppanin ominaistuoksulla on paljon merkitystä ainakin minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin syy miksi se on ’entinen’..,

        Kyllä ne syyt oli muut kuin seksistä puhuminen ja huono seksi. Ja tämä on taas aihe, mistä en jaksa puhua. Se on jo ollutta ja mennyttä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista molemmista siinä on kyse ja sen lisäksi kumppanin ominaistuoksulla on paljon merkitystä ainakin minulle.

        No joo, pitää olla hyvä olla kaikin puolin. Silloin ei todellakaan tarvitse puhua, ennemminkin vain hyrisee tyytyväisenä, sitä ei vaan kuule kun ei ole kissoja vaan ihmisiä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi se silti voinut olla hyvää puheista huolimatta :D

        -harmiseikirj-

        Niin se olikin. Mutta ei puhuminen siitä huonompaa tehnyt. Puhuminen siitä hänen kanssa oli yhtä luonnollista kuin se itse asia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta mitenkään yllättävää. Tuonhan pitäisi olla itsestäänselvyys, eikä hetkeä pidä alkaa pilaamaan puhumalla silloin kun kaivataan tekoja, maailmassa muutenkin taitaa olla liiaksi turhaa puhetta tekojen sijaan :)

        -harmiseikirj-

        Niinhän sen pitäisi olla itsestäänselvyys, ettei pilata hetkeä puhumalla; näköjään monille ei ole. Seksi on nimenomaan tekoja. Puhumalla siitä tulee helposti esitys ja turhia suorituspaineita.

        Asiantuntijatkin kehottavat puhumaan seksistä. Se on yksi niistä melko harvoista asioista, joista en ole ollenkaan asiantuntijoiden kanssa samaa mieltä enkä soveltaisi omassa elämässäni. Puhe on yliarvostettua ja häiritsee etenkin aistinautintoihin keskittymistä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sen pitäisi olla itsestäänselvyys, ettei pilata hetkeä puhumalla; näköjään monille ei ole. Seksi on nimenomaan tekoja. Puhumalla siitä tulee helposti esitys ja turhia suorituspaineita.

        Asiantuntijatkin kehottavat puhumaan seksistä. Se on yksi niistä melko harvoista asioista, joista en ole ollenkaan asiantuntijoiden kanssa samaa mieltä enkä soveltaisi omassa elämässäni. Puhe on yliarvostettua ja häiritsee etenkin aistinautintoihin keskittymistä.

        - Sheena

        Tuosta jotenkin huokuu sellainen oletus, että kaikki ihmiset pitäisivät samanlaisesta seksistä.

        Otetaan äärimmäinen esimerkki: kuvitellaan, että jompi kumpi kumppaneista haluaa tuoda makuuhuoneeseen kolmannen osapuolen. Oletko siinäkin tilanteessa sitä mieltä, että paras tapa on vain ilman sen kummempia puheita tuoda makkariin kolmas henkilö ja alkaa hommiin? 😄

        Tämä on nyt hyvin äärimmäinen esimerkki, mutta osoittaa mielestäni hyvin sen, millaisiin tilanteisiin puhumattomuus voi johtaa.

        Otetaan toinen esimerkki: anaaliseksi. Voiko siihen sinun mielestäsi ryhtyä keskustelematta?

        Puhumattomuuden kannustajat näyttävät olettavan, että ihmiset tietävät toistensa toiveet ajatuksia lukemalla. Logiikka ei ole kestävällä pohjalla.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta jotenkin huokuu sellainen oletus, että kaikki ihmiset pitäisivät samanlaisesta seksistä.

        Otetaan äärimmäinen esimerkki: kuvitellaan, että jompi kumpi kumppaneista haluaa tuoda makuuhuoneeseen kolmannen osapuolen. Oletko siinäkin tilanteessa sitä mieltä, että paras tapa on vain ilman sen kummempia puheita tuoda makkariin kolmas henkilö ja alkaa hommiin? 😄

        Tämä on nyt hyvin äärimmäinen esimerkki, mutta osoittaa mielestäni hyvin sen, millaisiin tilanteisiin puhumattomuus voi johtaa.

        Otetaan toinen esimerkki: anaaliseksi. Voiko siihen sinun mielestäsi ryhtyä keskustelematta?

        Puhumattomuuden kannustajat näyttävät olettavan, että ihmiset tietävät toistensa toiveet ajatuksia lukemalla. Logiikka ei ole kestävällä pohjalla.

        🦄

        Nyt puhutaan normaaleista ihmisistä ja normaaleista parisuuhteista, ei mistään pervojen yhteenlittymästä :) ja se varmaan on siinä vaiheessa kun punkkaillaan tullut jo selväksi että kummallakaan ei ole haluja poikkeavuuksiin :)

        On tuossa sinun äärimmäisessä esimerkissä se hyvä että silloinhan homma tulee kerralla selväksi, ei tarvitse arpoa niin kuin siinä tapauksessa jossa toinen yrittäisi vedättää toista haluamaansa suuntaan.

        Eikös ne anaalihommat ole homoille? nyt keskustelimme ihan normaaliheteroparista :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sen pitäisi olla itsestäänselvyys, ettei pilata hetkeä puhumalla; näköjään monille ei ole. Seksi on nimenomaan tekoja. Puhumalla siitä tulee helposti esitys ja turhia suorituspaineita.

        Asiantuntijatkin kehottavat puhumaan seksistä. Se on yksi niistä melko harvoista asioista, joista en ole ollenkaan asiantuntijoiden kanssa samaa mieltä enkä soveltaisi omassa elämässäni. Puhe on yliarvostettua ja häiritsee etenkin aistinautintoihin keskittymistä.

        - Sheena

        Juuripa noin. Ehkä ne asiantuntijat kuvittelee että homma jotenkin paranee vatvomalla asioita vaikka onkin mennyt jo pieleen. Ehkä asiantuntijoiden avulla sitten voi löytyä jotain ratkaisuja mutta tuskin ne ongelmat pelkistä seksijutuista on tulleet ja tuskin ne kaikki sillä aukeaa kun aletaan jauhamaan seksistä, saattavat jopa pahentua.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhutaan normaaleista ihmisistä ja normaaleista parisuuhteista, ei mistään pervojen yhteenlittymästä :) ja se varmaan on siinä vaiheessa kun punkkaillaan tullut jo selväksi että kummallakaan ei ole haluja poikkeavuuksiin :)

        On tuossa sinun äärimmäisessä esimerkissä se hyvä että silloinhan homma tulee kerralla selväksi, ei tarvitse arpoa niin kuin siinä tapauksessa jossa toinen yrittäisi vedättää toista haluamaansa suuntaan.

        Eikös ne anaalihommat ole homoille? nyt keskustelimme ihan normaaliheteroparista :)

        -harmiseikirj-

        "se varmaan on siinä vaiheessa kun punkkaillaan tullut jo selväksi että kummallakaan ei ole haluja poikkeavuuksiin :)"

        Niin mutta mistä se tulee selville, jos kumpikaan ei puhu asiasta? Luuletko että ns. ei-vaniljamaisesta seksistä pitävät näyttävät asian jotenkin ulospäin? En usko sellaiseen.

        Sinä vain vahvistit alkuperäistä mielipidettäni tuolla vastauksellasi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta jotenkin huokuu sellainen oletus, että kaikki ihmiset pitäisivät samanlaisesta seksistä.

        Otetaan äärimmäinen esimerkki: kuvitellaan, että jompi kumpi kumppaneista haluaa tuoda makuuhuoneeseen kolmannen osapuolen. Oletko siinäkin tilanteessa sitä mieltä, että paras tapa on vain ilman sen kummempia puheita tuoda makkariin kolmas henkilö ja alkaa hommiin? 😄

        Tämä on nyt hyvin äärimmäinen esimerkki, mutta osoittaa mielestäni hyvin sen, millaisiin tilanteisiin puhumattomuus voi johtaa.

        Otetaan toinen esimerkki: anaaliseksi. Voiko siihen sinun mielestäsi ryhtyä keskustelematta?

        Puhumattomuuden kannustajat näyttävät olettavan, että ihmiset tietävät toistensa toiveet ajatuksia lukemalla. Logiikka ei ole kestävällä pohjalla.

        🦄

        Nämä jutut kuuluu sexi-palstalle yöks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jutut kuuluu sexi-palstalle yöks

        Pahoittelut, ei ollut tarkoitus loukata.

        En kuitenkaan puhunut kenenkään yksilön henkilökohtaisista asioista vaan ihan vain yleisellä tasolla.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "se varmaan on siinä vaiheessa kun punkkaillaan tullut jo selväksi että kummallakaan ei ole haluja poikkeavuuksiin :)"

        Niin mutta mistä se tulee selville, jos kumpikaan ei puhu asiasta? Luuletko että ns. ei-vaniljamaisesta seksistä pitävät näyttävät asian jotenkin ulospäin? En usko sellaiseen.

        Sinä vain vahvistit alkuperäistä mielipidettäni tuolla vastauksellasi.

        🦄

        No minä nyt ajattelin ap:n tarkoittaman puhumjsen sellaisena että höpötetään seksistä jatkuvasti, kun taas tuo sinun nyt tarkoittama puhe tulee selväksi toteamuksella "normaali hetero olen, en mikään pervoilija" ja asia on sillä selvä. Siinä kohtaa sitten tietysti pervoiluihin mieltynyt voi alkaa höpöttelemään juttujaan ja se suhde sitten lienee siinä kun seuraavia treffejä ei tule eli ongelma ratkeaa ihan normaalin keskustelun ohessa :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta jotenkin huokuu sellainen oletus, että kaikki ihmiset pitäisivät samanlaisesta seksistä.

        Otetaan äärimmäinen esimerkki: kuvitellaan, että jompi kumpi kumppaneista haluaa tuoda makuuhuoneeseen kolmannen osapuolen. Oletko siinäkin tilanteessa sitä mieltä, että paras tapa on vain ilman sen kummempia puheita tuoda makkariin kolmas henkilö ja alkaa hommiin? 😄

        Tämä on nyt hyvin äärimmäinen esimerkki, mutta osoittaa mielestäni hyvin sen, millaisiin tilanteisiin puhumattomuus voi johtaa.

        Otetaan toinen esimerkki: anaaliseksi. Voiko siihen sinun mielestäsi ryhtyä keskustelematta?

        Puhumattomuuden kannustajat näyttävät olettavan, että ihmiset tietävät toistensa toiveet ajatuksia lukemalla. Logiikka ei ole kestävällä pohjalla.

        🦄

        Kaikki eivät pidä samanlaisesta seksistä. Mutta minun kumppani pitää automaattisesti samanlaisesta seksistä kuin minä, eli normaalista seksistä, ei pervoilusta. Ryhmä- ja anaaliseksi ovat enemmän esitystä kuin seksiä.

        Olettaminen on ihan perussettiä, kun ollaan henkisesti samalla taajuudella. Puhe on yliarvostettua siinäkin mielessä, että vuorovaikutuksesta suuri osa on muuta kuin puhetta, kehon kieltä, ilmeitä, eleitä. Olen varsin erinomainen lukemaan ihmisten ajatuksia. En voisi kuvitella parisuhdetta miehen kanssa, jolla on tunteiden "lukihäiriö" eli ei esim. tunnista mielentilojani, tarvitsee jatkuvasti sanallista selostusta, vahvistusta ja tukea kaikkeen.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuripa noin. Ehkä ne asiantuntijat kuvittelee että homma jotenkin paranee vatvomalla asioita vaikka onkin mennyt jo pieleen. Ehkä asiantuntijoiden avulla sitten voi löytyä jotain ratkaisuja mutta tuskin ne ongelmat pelkistä seksijutuista on tulleet ja tuskin ne kaikki sillä aukeaa kun aletaan jauhamaan seksistä, saattavat jopa pahentua.

        -harmiseikirj-

        Noin juuri. Aika yleistä on, että terapiasta haetaan apua seksiongelmiin, vaikka vika ei tosiaan ole seksihommissa vaan parisuhteen vuorovaikutuksessa. Moni myös kuvittelee, että parisuhde on aina puheella korjattavissa - sitä se ei todellakaan ole. Mikään puhe ei auta, jos tunnetasolla ollaan erkauduttu.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin juuri. Aika yleistä on, että terapiasta haetaan apua seksiongelmiin, vaikka vika ei tosiaan ole seksihommissa vaan parisuhteen vuorovaikutuksessa. Moni myös kuvittelee, että parisuhde on aina puheella korjattavissa - sitä se ei todellakaan ole. Mikään puhe ei auta, jos tunnetasolla ollaan erkauduttu.

        - Sheena

        Juuripa se tuo "tunnetasolla erkaannuttu". Joku terapia voi auttaa paria varmaan järkeistämään juttua, hyväksymään järkiliitto-ajatusta ja olla vaikka lasten vuoksi vielä yhdessä vaikka keskinäiset tunteet olisi jo viilenneet, mutta harvemmin varmaan sieltä tunnetasolla enää voi nousta siihen samaan mitä on joskus ollut. Ihminen on siitä veikeä että se kyllä muistaa kaikki liiton aikana tulleet loukkaukset ja välinpitämättömyydet toiselta puolelta vaikka olisi valinnutkin jatkon ihan järkisyistä ja sieltä kyllä on vaikea enää nousta alkuaikojen huumaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät pidä samanlaisesta seksistä. Mutta minun kumppani pitää automaattisesti samanlaisesta seksistä kuin minä, eli normaalista seksistä, ei pervoilusta. Ryhmä- ja anaaliseksi ovat enemmän esitystä kuin seksiä.

        Olettaminen on ihan perussettiä, kun ollaan henkisesti samalla taajuudella. Puhe on yliarvostettua siinäkin mielessä, että vuorovaikutuksesta suuri osa on muuta kuin puhetta, kehon kieltä, ilmeitä, eleitä. Olen varsin erinomainen lukemaan ihmisten ajatuksia. En voisi kuvitella parisuhdetta miehen kanssa, jolla on tunteiden "lukihäiriö" eli ei esim. tunnista mielentilojani, tarvitsee jatkuvasti sanallista selostusta, vahvistusta ja tukea kaikkeen.

        - Sheena

        "Kaikki eivät pidä samanlaisesta seksistä. Mutta minun kumppani pitää automaattisesti samanlaisesta seksistä kuin minä, eli normaalista seksistä, ei pervoilusta."

        En päästä sinua ihan näin helpolla. Sinun on helppo ohittaa ajatukseni sillä perusteella, että jaottelet asiat vain "normaaleiksi" ja "perversseiksi". Kuitenkin tuo viittaukseni melko äärimmäisiin mieltymyksiin oli ääriesimerkki ja sen tarkoituksena oli vain alleviivata sitä, miten puhumattomuuden logiikka johtaa ennen pitkää ongelmallisiin tilanteisiin. Pointtini ei siis ollut pervoilun tunnistaminen tai välttäminen.

        En usko ollenkaan, että olisi olemassa jotain "normaalia" seksiä, josta kaikki pitäisivät. Tämän ymmärtää jokainen, joka on ollut sängyssä useamman kuin yhden ihmisen kanssa. Olen itse huomannut sen miehistä sekä myös naisista sitä kautta, mitä miehet ovat olettaneet tai jättäneet olettamatta minusta. En pidä asiaa edes sukupuolisidonnaisena: sekä hetero- että sateenkaariseksissä yksilöiden väliset mieltymysten erot ovat hyvin todennäköisesti niin suuria, ettei voida puhua "normaalista seksistä". Itse olen tosin kokenut vain heteroseksiä, joten olen lukenut muiden naisten mieltymyksiä vain siitä, miten ne ovat näkyneet miesten käyttäytymisessä minua kohtaan.

        Otetaan vielä feminismin näkökulma. Pitkän aikaa seksin tarkoituksena oli lisätä perheenjäsenten lukumäärää. Ei silloin kysytty naiselta, mistä hän seksissä pitää ja mistä ei, tai edes sitä, haluaako hän mennä naimisiin tai kokea seksiä. Sellainen oli pitkään normaalia. Joissain kulttuureissa raiskaukset ovat vieläkin täysin normaaleja asioita, ikävä kyllä. (Olin myös hämmästynyt siitä, että jossain toisessa ketjussa tai kohdassa väitit, ettei miestä voi raiskata. Kai ymmärrät, että se on mm. muslimikulttuureissa voimakkaaseen nöyryyttämiseen tähtäävä väkivaltarikos.)

        Toisin sanoen kun määritellään, mitä on "normaali seksi", et voi vedota vain omaan kokemusmaailmaasi: omaan kulttuuriin ja omaan aikakauteesi. "Normaali" on aina vaihdellut ja vaihtelee edelleen jatkuvasti. Toivoisin että pystyisit näkemään ympärilläsi muutakin kuin vain omat mielipiteesi. ☺️ Jos osaat lukea ajatuksia, osaat kai lukea myös toisten kulttuurien ja aikakausien ihmisten ajatuksia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki eivät pidä samanlaisesta seksistä. Mutta minun kumppani pitää automaattisesti samanlaisesta seksistä kuin minä, eli normaalista seksistä, ei pervoilusta."

        En päästä sinua ihan näin helpolla. Sinun on helppo ohittaa ajatukseni sillä perusteella, että jaottelet asiat vain "normaaleiksi" ja "perversseiksi". Kuitenkin tuo viittaukseni melko äärimmäisiin mieltymyksiin oli ääriesimerkki ja sen tarkoituksena oli vain alleviivata sitä, miten puhumattomuuden logiikka johtaa ennen pitkää ongelmallisiin tilanteisiin. Pointtini ei siis ollut pervoilun tunnistaminen tai välttäminen.

        En usko ollenkaan, että olisi olemassa jotain "normaalia" seksiä, josta kaikki pitäisivät. Tämän ymmärtää jokainen, joka on ollut sängyssä useamman kuin yhden ihmisen kanssa. Olen itse huomannut sen miehistä sekä myös naisista sitä kautta, mitä miehet ovat olettaneet tai jättäneet olettamatta minusta. En pidä asiaa edes sukupuolisidonnaisena: sekä hetero- että sateenkaariseksissä yksilöiden väliset mieltymysten erot ovat hyvin todennäköisesti niin suuria, ettei voida puhua "normaalista seksistä". Itse olen tosin kokenut vain heteroseksiä, joten olen lukenut muiden naisten mieltymyksiä vain siitä, miten ne ovat näkyneet miesten käyttäytymisessä minua kohtaan.

        Otetaan vielä feminismin näkökulma. Pitkän aikaa seksin tarkoituksena oli lisätä perheenjäsenten lukumäärää. Ei silloin kysytty naiselta, mistä hän seksissä pitää ja mistä ei, tai edes sitä, haluaako hän mennä naimisiin tai kokea seksiä. Sellainen oli pitkään normaalia. Joissain kulttuureissa raiskaukset ovat vieläkin täysin normaaleja asioita, ikävä kyllä. (Olin myös hämmästynyt siitä, että jossain toisessa ketjussa tai kohdassa väitit, ettei miestä voi raiskata. Kai ymmärrät, että se on mm. muslimikulttuureissa voimakkaaseen nöyryyttämiseen tähtäävä väkivaltarikos.)

        Toisin sanoen kun määritellään, mitä on "normaali seksi", et voi vedota vain omaan kokemusmaailmaasi: omaan kulttuuriin ja omaan aikakauteesi. "Normaali" on aina vaihdellut ja vaihtelee edelleen jatkuvasti. Toivoisin että pystyisit näkemään ympärilläsi muutakin kuin vain omat mielipiteesi. ☺️ Jos osaat lukea ajatuksia, osaat kai lukea myös toisten kulttuurien ja aikakausien ihmisten ajatuksia.

        🦄

        Kun puhuin "normaalista" seksistä tarkoitan tietysti omaa normaalia. On monenlaista normaalia, ei vain minun normaali. Kuitenkin kumppanini seksinormaalin täytyy vastata omaan normaaliini luonnollisesti/automaattisesti (tasa-arvoisesti: pätee myös toisinpäin; minun seksinormaalin täytyy sopia kumppanin normaaliin). Ja edelleen - kenenkään muiden normaalilla ei ole mitään väliä minun ja kumppanini seksinormaalissa.

        Korostan edelleen, että seksi on tunnetta ja tekoja, mieluusti kokonaan ilman sanoja. Siinä oppii kaikenaikaa (tai ainakin vuosia) minkälaisiin hyväilyihin ja kosketuksiin toisella on paras "vaste". Ja mikä kenties oleellisinta on se, että jos vaikka sinua tai minua kumppani "näppäilee" erittäin suureella vasteella, siis tismalleen oikeista kohdista aiheuttaen valtaisan hurmion, niin siihen samaan on hyvin hankala päästä jonkun toisen kanssa, vaikka tämä toinen näppäilisi tarkalleen samoista kohdista. Ts. tunteesta, henkisyydestä, arvoista ja parin keskinäisestä vuorovaikutuksesta syntyy seksielämän tyydyttävyys. Se mikä on nykysuhteessa parhainta seksissä ei ole välttämättä ollenkaan parhainta uuden kumppanin kanssa. Uuden kumppanin kanssa on opeteltava näppäilyt uudelleen.

        Kun sanoin "miestä ei voi raiskata", niin tarkoitin juuri sitä. Vain mies (miehet) voi raiskata naisen perinteisellä tavalla, joka on myös muslimikulttuurissa tavallisin "raiskausmalli". Sinusta en tiedä, mutta itse olen saanut tehdä omia "turvallisuussuunnitelmia" kymmenvuotiaasta asti, jolloin aloin liikkumaan joskus yksin suuressa maailmassa. Suunnitelmat olivat tarpeen, vaikka ne ärsyttivät silloin ja ärsyttävät yhä. En tiedä mikä siinä on, mutta vedän puoleeni perääni "kuolaavia" miehiä lapsuudesta varttuneempaan ikään. Joskus nuoruudessa erehdyin ajattelemaan että se vanhemmiten loppuu mutta kun ei.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puhuin "normaalista" seksistä tarkoitan tietysti omaa normaalia. On monenlaista normaalia, ei vain minun normaali. Kuitenkin kumppanini seksinormaalin täytyy vastata omaan normaaliini luonnollisesti/automaattisesti (tasa-arvoisesti: pätee myös toisinpäin; minun seksinormaalin täytyy sopia kumppanin normaaliin). Ja edelleen - kenenkään muiden normaalilla ei ole mitään väliä minun ja kumppanini seksinormaalissa.

        Korostan edelleen, että seksi on tunnetta ja tekoja, mieluusti kokonaan ilman sanoja. Siinä oppii kaikenaikaa (tai ainakin vuosia) minkälaisiin hyväilyihin ja kosketuksiin toisella on paras "vaste". Ja mikä kenties oleellisinta on se, että jos vaikka sinua tai minua kumppani "näppäilee" erittäin suureella vasteella, siis tismalleen oikeista kohdista aiheuttaen valtaisan hurmion, niin siihen samaan on hyvin hankala päästä jonkun toisen kanssa, vaikka tämä toinen näppäilisi tarkalleen samoista kohdista. Ts. tunteesta, henkisyydestä, arvoista ja parin keskinäisestä vuorovaikutuksesta syntyy seksielämän tyydyttävyys. Se mikä on nykysuhteessa parhainta seksissä ei ole välttämättä ollenkaan parhainta uuden kumppanin kanssa. Uuden kumppanin kanssa on opeteltava näppäilyt uudelleen.

        Kun sanoin "miestä ei voi raiskata", niin tarkoitin juuri sitä. Vain mies (miehet) voi raiskata naisen perinteisellä tavalla, joka on myös muslimikulttuurissa tavallisin "raiskausmalli". Sinusta en tiedä, mutta itse olen saanut tehdä omia "turvallisuussuunnitelmia" kymmenvuotiaasta asti, jolloin aloin liikkumaan joskus yksin suuressa maailmassa. Suunnitelmat olivat tarpeen, vaikka ne ärsyttivät silloin ja ärsyttävät yhä. En tiedä mikä siinä on, mutta vedän puoleeni perääni "kuolaavia" miehiä lapsuudesta varttuneempaan ikään. Joskus nuoruudessa erehdyin ajattelemaan että se vanhemmiten loppuu mutta kun ei.

        - Sheena

        Kun käyttää sellaisia sanoja kuin "normaali", kannattaa olla varovainen. Sana on tavallaan erittäin "syrjivä" ja tarkoittaa eri asioita eri ihmisille.

        "Kun sanoin "miestä ei voi raiskata", niin tarkoitin juuri sitä."

        Selvitin tähän mielipiteeni alempana. Mielestäni raiskaus on yhtä vakavaa riippumatta siitä, mikä sukupuoli sen tekee ja mille sukupuolelle tai millä välineellä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun käyttää sellaisia sanoja kuin "normaali", kannattaa olla varovainen. Sana on tavallaan erittäin "syrjivä" ja tarkoittaa eri asioita eri ihmisille.

        "Kun sanoin "miestä ei voi raiskata", niin tarkoitin juuri sitä."

        Selvitin tähän mielipiteeni alempana. Mielestäni raiskaus on yhtä vakavaa riippumatta siitä, mikä sukupuoli sen tekee ja mille sukupuolelle tai millä välineellä.

        🦄

        Aina kun näkee hevosenpää-signeerauksen, voi normaalin unohtaa. Tiedät varmasti olevan tekemisissä sekopään kanssa.


    • Kyllä pystyn puhumaan, mutta minä puhun seksistä vain läheisen ihmisen kanssa. Herranjestas en ole mikään seksirevittelijä - mitä tulee yleiseen keskustelupalstaan.

    • Anonyymi

      Pystyn puhumaan seksistä yleisesti. Ja seksistä parisuhteessa pystyn myös heittämään vitsejä jotka ovat ronskeja. Mutta olen aina ahdistunut jos tuntematon tai ihminen jonka kanssa en ole suhteessa ehdotelee jotain. Olen aika herkkä ja koen sen ahdistavana ehkäpä jollain tavalla myös pelottavana. Tavallaan pelkään sellaisia mieheä jotka ovat niin päällekäyviä.

      • Anonyymi

        Ehdottelut ei toivotuilta henkilöiltä voivat kieltämättä tuntua ahdistelulta. Se on hyvin ymmärrettävää. Kaikilla ei ole paksua nahkaa.

        Vittuilu ei ole ehdottelua ja sen takia se on myös kaukana ahdistelusta. Jos kysyy, että onko koskaan saanut orgasmia, ei sekään ole ehdottelua, vaan kysymys. Ei ehdottelua tai ahdistelua, vaikka kuin joku sen sellaisena kokisi. Ainoastaan traumatisoitunut ymmärtää ja kokee sellaisen ahdisteluna. Tai sitten on muuten vaan tyhmä, joka menee muodin mukaan kaikessa. myös ajattelemisessa. Ajattelee sitä mitä on muotia ajatella ja miten sitä on käsketty ajattelemaan.

        Mutta tämä on sitä nykyaikaa. Netti, google ja some hoitaa ajattelun kaikkien puolesta ja suurimmalle osalle se on ihan ok. Onhan se ajatteleminen lopulta kohtuullisen vaikeaa, joten miksei ulkoistettaisi sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottelut ei toivotuilta henkilöiltä voivat kieltämättä tuntua ahdistelulta. Se on hyvin ymmärrettävää. Kaikilla ei ole paksua nahkaa.

        Vittuilu ei ole ehdottelua ja sen takia se on myös kaukana ahdistelusta. Jos kysyy, että onko koskaan saanut orgasmia, ei sekään ole ehdottelua, vaan kysymys. Ei ehdottelua tai ahdistelua, vaikka kuin joku sen sellaisena kokisi. Ainoastaan traumatisoitunut ymmärtää ja kokee sellaisen ahdisteluna. Tai sitten on muuten vaan tyhmä, joka menee muodin mukaan kaikessa. myös ajattelemisessa. Ajattelee sitä mitä on muotia ajatella ja miten sitä on käsketty ajattelemaan.

        Mutta tämä on sitä nykyaikaa. Netti, google ja some hoitaa ajattelun kaikkien puolesta ja suurimmalle osalle se on ihan ok. Onhan se ajatteleminen lopulta kohtuullisen vaikeaa, joten miksei ulkoistettaisi sitä?

        Vittuilu itsessään on häirintää. Kysymys "onko koskaan saanut orgasmia" on tungettelua, eli häirintää, etenkin jos se esitetään tuntemattomalle tai puolitutulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottelut ei toivotuilta henkilöiltä voivat kieltämättä tuntua ahdistelulta. Se on hyvin ymmärrettävää. Kaikilla ei ole paksua nahkaa.

        Vittuilu ei ole ehdottelua ja sen takia se on myös kaukana ahdistelusta. Jos kysyy, että onko koskaan saanut orgasmia, ei sekään ole ehdottelua, vaan kysymys. Ei ehdottelua tai ahdistelua, vaikka kuin joku sen sellaisena kokisi. Ainoastaan traumatisoitunut ymmärtää ja kokee sellaisen ahdisteluna. Tai sitten on muuten vaan tyhmä, joka menee muodin mukaan kaikessa. myös ajattelemisessa. Ajattelee sitä mitä on muotia ajatella ja miten sitä on käsketty ajattelemaan.

        Mutta tämä on sitä nykyaikaa. Netti, google ja some hoitaa ajattelun kaikkien puolesta ja suurimmalle osalle se on ihan ok. Onhan se ajatteleminen lopulta kohtuullisen vaikeaa, joten miksei ulkoistettaisi sitä?

        Ei minusta se kuulu kellekään onko saanut orgasmia jos toinen ei siitä halua puhua. Itse kokisin sen jo sellaisena asiana joka ylittää toisen rajat hyvänkäytöksen. Eri asia tietenkin suhteessa ollessa. Kyllä seki että jatkuvasti vaikka v* ttuilee ja mollaa toista on tietynlaista ahdistelua jolla pyritään vaikuttamaan sen toisen tunteeseen itsestään. Mä muistan ikuisesti kun olin 17 ja aikuiset miehet ehdotteli jotain suihinottoa ja naureskeli en ees tajunnut mistä ne puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuilu itsessään on häirintää. Kysymys "onko koskaan saanut orgasmia" on tungettelua, eli häirintää, etenkin jos se esitetään tuntemattomalle tai puolitutulle.

        Vittuilu on vittuilua ja häirintä on häirintää.

        Samat ihmiset on keksinyt syrjinnässä jotain positiivista ja samalla väittävät kovasti ajavan tasa-arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuilu on vittuilua ja häirintä on häirintää.

        Samat ihmiset on keksinyt syrjinnässä jotain positiivista ja samalla väittävät kovasti ajavan tasa-arvoa.

        Miten voit väittää ettei se ole häirintää jos toinen kokee sen häirintänä? Sekä mikä tarve aikuisella on v* ttuilla ? Ymmärrän joo jos se molemminpuolista vaikka kavereiden kesken. Mutta muutenhan se käytössä vaan toisen loukkaamisesta tahallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta se kuulu kellekään onko saanut orgasmia jos toinen ei siitä halua puhua. Itse kokisin sen jo sellaisena asiana joka ylittää toisen rajat hyvänkäytöksen. Eri asia tietenkin suhteessa ollessa. Kyllä seki että jatkuvasti vaikka v* ttuilee ja mollaa toista on tietynlaista ahdistelua jolla pyritään vaikuttamaan sen toisen tunteeseen itsestään. Mä muistan ikuisesti kun olin 17 ja aikuiset miehet ehdotteli jotain suihinottoa ja naureskeli en ees tajunnut mistä ne puhuu.

        Ei silloin ole pakko vastata. Mutta kun se hevosenpää kirjoittaa niin kiihkeästi seksuaalisesta ahdistelusta ja kokee sitä kaikessa mahdollisessa missä mainitaan sana seksi, kävi mielessä, että henkilö on aika pahasti seksuaalisesti traumatisoitunut eikä ole ikinä saanut yhdynnässä orgasmia. Eikä edes suuseksissä. Sen takia suhtautuu aiheeseen niin vakavasti ja kiihkolla. Ja kokee kaiken ahdisteluna, jos vähänkin viittaa seksiin.

        Kun kysyin siltä sitä, sehän vaan vahvisti sen. Ja mikäs sen hauskempaa kuin seurata miten se idiootti ottaa lämpöä siitä ja tekee itsestään tyhmän. Ja on vielä ylpeäkin tyhmyydestään. :D

        Tietäisit vaan mitä kaikkia ehdotuksia minä olen elämäni aikana naisilta saanut. Eikä monikaan niistä ole ollut sellainen, joista olen ollut viehättynyt. En minä kokenut sitä millään tavalla ahdisteluna. Ahdistelua on ollut sinnikkyys kun ei ole ymmärretty, ettei kiinnosta ja se ehdottelu ja perässäroikkuminen on vaan jatkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit väittää ettei se ole häirintää jos toinen kokee sen häirintänä? Sekä mikä tarve aikuisella on v* ttuilla ? Ymmärrän joo jos se molemminpuolista vaikka kavereiden kesken. Mutta muutenhan se käytössä vaan toisen loukkaamisesta tahallisesti.

        Minä en loukkaa ikinä ketään tahattomasti. Jos loukkaan niin aina tahallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silloin ole pakko vastata. Mutta kun se hevosenpää kirjoittaa niin kiihkeästi seksuaalisesta ahdistelusta ja kokee sitä kaikessa mahdollisessa missä mainitaan sana seksi, kävi mielessä, että henkilö on aika pahasti seksuaalisesti traumatisoitunut eikä ole ikinä saanut yhdynnässä orgasmia. Eikä edes suuseksissä. Sen takia suhtautuu aiheeseen niin vakavasti ja kiihkolla. Ja kokee kaiken ahdisteluna, jos vähänkin viittaa seksiin.

        Kun kysyin siltä sitä, sehän vaan vahvisti sen. Ja mikäs sen hauskempaa kuin seurata miten se idiootti ottaa lämpöä siitä ja tekee itsestään tyhmän. Ja on vielä ylpeäkin tyhmyydestään. :D

        Tietäisit vaan mitä kaikkia ehdotuksia minä olen elämäni aikana naisilta saanut. Eikä monikaan niistä ole ollut sellainen, joista olen ollut viehättynyt. En minä kokenut sitä millään tavalla ahdisteluna. Ahdistelua on ollut sinnikkyys kun ei ole ymmärretty, ettei kiinnosta ja se ehdottelu ja perässäroikkuminen on vaan jatkunut.

        Niin kenestäköhän sinä puhut? Minä olen saanut monta orgasmia elämässäni myös suusekseksissä. Sekä suhteessani meillä puhutaan sekstistä aikalailla päivittäin vihjaillein ja kosketellaan ohi mennen.Se nyt eri asia mitä sinä koet asiat ja miten minä koen asiat. Minua inhottaa jälkikäteen monenkin miehen sanomiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silloin ole pakko vastata. Mutta kun se hevosenpää kirjoittaa niin kiihkeästi seksuaalisesta ahdistelusta ja kokee sitä kaikessa mahdollisessa missä mainitaan sana seksi, kävi mielessä, että henkilö on aika pahasti seksuaalisesti traumatisoitunut eikä ole ikinä saanut yhdynnässä orgasmia. Eikä edes suuseksissä. Sen takia suhtautuu aiheeseen niin vakavasti ja kiihkolla. Ja kokee kaiken ahdisteluna, jos vähänkin viittaa seksiin.

        Kun kysyin siltä sitä, sehän vaan vahvisti sen. Ja mikäs sen hauskempaa kuin seurata miten se idiootti ottaa lämpöä siitä ja tekee itsestään tyhmän. Ja on vielä ylpeäkin tyhmyydestään. :D

        Tietäisit vaan mitä kaikkia ehdotuksia minä olen elämäni aikana naisilta saanut. Eikä monikaan niistä ole ollut sellainen, joista olen ollut viehättynyt. En minä kokenut sitä millään tavalla ahdisteluna. Ahdistelua on ollut sinnikkyys kun ei ole ymmärretty, ettei kiinnosta ja se ehdottelu ja perässäroikkuminen on vaan jatkunut.

        "En minä kokenut sitä millään tavalla ahdisteluna."

        Täysin sivusta totean, että tuskinp lienee ensimmäinen eikä viimeinenkään asia tässä maailmassa, jossa koet eri tavalla kuin osa muista ihmisistä. Sellaista se on, että ihmiset kokevat asiat eri tavalla, eikä siihen tarvita mitään traumoja. Maailmasta ei oikein taida löytyä yhtään ainoaa sellaista asiaa, jossa kannattaisi olettaa oman reagointinsa ja kokemuksensa olevan jotenkin oikea tai edes oikeansuuntainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä kokenut sitä millään tavalla ahdisteluna."

        Täysin sivusta totean, että tuskinp lienee ensimmäinen eikä viimeinenkään asia tässä maailmassa, jossa koet eri tavalla kuin osa muista ihmisistä. Sellaista se on, että ihmiset kokevat asiat eri tavalla, eikä siihen tarvita mitään traumoja. Maailmasta ei oikein taida löytyä yhtään ainoaa sellaista asiaa, jossa kannattaisi olettaa oman reagointinsa ja kokemuksensa olevan jotenkin oikea tai edes oikeansuuntainen.

        Nykyihmiset on vaan niin helvetin pullamössökermaperseloukkaantujia, että ei ole ollenkaan pahaksi vähän ravistella teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kenestäköhän sinä puhut? Minä olen saanut monta orgasmia elämässäni myös suusekseksissä. Sekä suhteessani meillä puhutaan sekstistä aikalailla päivittäin vihjaillein ja kosketellaan ohi mennen.Se nyt eri asia mitä sinä koet asiat ja miten minä koen asiat. Minua inhottaa jälkikäteen monenkin miehen sanomiset.

        Hevosenpäästä. Kävi analisoimassa aihetta ylempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyihmiset on vaan niin helvetin pullamössökermaperseloukkaantujia, että ei ole ollenkaan pahaksi vähän ravistella teitä.

        Tuolla ei ole mitään tekoa "nykyihmisten" kanssa. Kannattaa lukea vähän enemmän aikalaiskirjoituksia menneistä ajoista, niin tajuat miten pihalla olet tuossakin kuvitelmassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ei ole mitään tekoa "nykyihmisten" kanssa. Kannattaa lukea vähän enemmän aikalaiskirjoituksia menneistä ajoista, niin tajuat miten pihalla olet tuossakin kuvitelmassasi.

        Luulen, että olen lukenut huomattavasti enemmän ja laajemmin kuin sinä. Ja olen nähnyt ja kokenut elämääkin kirjojen ulkopuolella enemmän kuin sinä. Mutta se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyihmiset on vaan niin helvetin pullamössökermaperseloukkaantujia, että ei ole ollenkaan pahaksi vähän ravistella teitä.

        Siis miten se kasvattaa mua ihmisenä että joku irstas äijä vihjailee kuinka haluaisi panna mua. Tai rintoihin käydään kiinni baarissa tai muuta vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten se kasvattaa mua ihmisenä että joku irstas äijä vihjailee kuinka haluaisi panna mua. Tai rintoihin käydään kiinni baarissa tai muuta vastaavaa.

        Ne ovat ihmistyyppinä hyvin samankaltaisia ja -oloisia. Opit tunnistamaan sellaiset ja pysymään sopivan välimatkan päässä. Ja ehkä jopa lyttäämään heidät niin, että seuraavalla kerralla miettivät kannattaako tai ei. Teillä jokaisella on aivot. Oppikaa käyttämään niitä, muuten ne on hyödyttömiä kantajilleen. Ulinat ei muuta mitään, vulgaarit urpot ei tästä maailmasta tule loppumaan, vaikka kuin ulisis. Mutta aina löytyy keinot saada sellaiset ojennukseen eikä siihen aina tarvita fyysistä voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että olen lukenut huomattavasti enemmän ja laajemmin kuin sinä. Ja olen nähnyt ja kokenut elämääkin kirjojen ulkopuolella enemmän kuin sinä. Mutta se siitä.

        Eilen oli a-studiossakin että nimenomaan vanhemmat ikäpolvet tarvitsee seksivalistusta mikä on ok ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen oli a-studiossakin että nimenomaan vanhemmat ikäpolvet tarvitsee seksivalistusta mikä on ok ja mikä ei.

        Yle, se maan johtavin propagandakoneisto.

        Seksivalistusta tarvitsee kaikki. Suurimmalle osalle se on liian vaikea asia käsittää ja ymmärtää. Sen voi lukea tässäkin aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ihmistyyppinä hyvin samankaltaisia ja -oloisia. Opit tunnistamaan sellaiset ja pysymään sopivan välimatkan päässä. Ja ehkä jopa lyttäämään heidät niin, että seuraavalla kerralla miettivät kannattaako tai ei. Teillä jokaisella on aivot. Oppikaa käyttämään niitä, muuten ne on hyödyttömiä kantajilleen. Ulinat ei muuta mitään, vulgaarit urpot ei tästä maailmasta tule loppumaan, vaikka kuin ulisis. Mutta aina löytyy keinot saada sellaiset ojennukseen eikä siihen aina tarvita fyysistä voimaa.

        No kerropa niitä keinoja? Mitä minä alle 160 cm naisena voin tehdä kun paljon isompi mies käy vaikkakäsiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle, se maan johtavin propagandakoneisto.

        Seksivalistusta tarvitsee kaikki. Suurimmalle osalle se on liian vaikea asia käsittää ja ymmärtää. Sen voi lukea tässäkin aloituksessa.

        Ei ehkä nt ollut se pointti toi yle. Vaan se että ajatusmaailma on jäänyt niin kauan menneisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en loukkaa ikinä ketään tahattomasti. Jos loukkaan niin aina tahallaan.

        Mulla ei oikeastaan ole tarvetta loukata ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta se kuulu kellekään onko saanut orgasmia jos toinen ei siitä halua puhua. Itse kokisin sen jo sellaisena asiana joka ylittää toisen rajat hyvänkäytöksen. Eri asia tietenkin suhteessa ollessa. Kyllä seki että jatkuvasti vaikka v* ttuilee ja mollaa toista on tietynlaista ahdistelua jolla pyritään vaikuttamaan sen toisen tunteeseen itsestään. Mä muistan ikuisesti kun olin 17 ja aikuiset miehet ehdotteli jotain suihinottoa ja naureskeli en ees tajunnut mistä ne puhuu.

        Ei tosiaan kuulu. Ja tuosta kysymyksestä voi vetää vain kysyjästä huonoja johtopäätöksiä. Ainakin minä odotan asiallisuutta ja kunnioitusta kysyttävissä kysymyksissä. Tietynlainen persoonallisuushäiriö on ihmisellä, joka möläyttelee ilmoille mitä sattuu.

        "aikuiset miehet ehdotteli jotain suihinottoa"

        Juuri niin tyypillinen esimerkki miehistä, jolla viiraa päässä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silloin ole pakko vastata. Mutta kun se hevosenpää kirjoittaa niin kiihkeästi seksuaalisesta ahdistelusta ja kokee sitä kaikessa mahdollisessa missä mainitaan sana seksi, kävi mielessä, että henkilö on aika pahasti seksuaalisesti traumatisoitunut eikä ole ikinä saanut yhdynnässä orgasmia. Eikä edes suuseksissä. Sen takia suhtautuu aiheeseen niin vakavasti ja kiihkolla. Ja kokee kaiken ahdisteluna, jos vähänkin viittaa seksiin.

        Kun kysyin siltä sitä, sehän vaan vahvisti sen. Ja mikäs sen hauskempaa kuin seurata miten se idiootti ottaa lämpöä siitä ja tekee itsestään tyhmän. Ja on vielä ylpeäkin tyhmyydestään. :D

        Tietäisit vaan mitä kaikkia ehdotuksia minä olen elämäni aikana naisilta saanut. Eikä monikaan niistä ole ollut sellainen, joista olen ollut viehättynyt. En minä kokenut sitä millään tavalla ahdisteluna. Ahdistelua on ollut sinnikkyys kun ei ole ymmärretty, ettei kiinnosta ja se ehdottelu ja perässäroikkuminen on vaan jatkunut.

        Naisten ehdottelut miehille on eri asia kuin toisinpäin, miestä ei voi raiskata.

        Naisten orgasmit jäävät usein saamatta, vain 46% naisista saa yleensä orgasmin rakastellessaan. Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ollut ilmoituksensa mukaan koskaan kokenut orgasmia yhdynnöissään.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyihmiset on vaan niin helvetin pullamössökermaperseloukkaantujia, että ei ole ollenkaan pahaksi vähän ravistella teitä.

        Ei vaan nykyään ollaan rääväsuita, vailla mitään kohteliaita käytöstapoja.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten ehdottelut miehille on eri asia kuin toisinpäin, miestä ei voi raiskata.

        Naisten orgasmit jäävät usein saamatta, vain 46% naisista saa yleensä orgasmin rakastellessaan. Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ollut ilmoituksensa mukaan koskaan kokenut orgasmia yhdynnöissään.

        - Sheena

        Kyllä miehenkin voi raiskata. Ikävä kyllä. 😢

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten se kasvattaa mua ihmisenä että joku irstas äijä vihjailee kuinka haluaisi panna mua. Tai rintoihin käydään kiinni baarissa tai muuta vastaavaa.

        Monet harrastavat seksuaalista toimintaa älyvapaasti ,ja pääsevät sitte linnaan vuosiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehenkin voi raiskata. Ikävä kyllä. 😢

        🦄

        Apuvälineillä peräpäähän voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apuvälineillä peräpäähän voi

        Aihe on aivan kauhea enkä haluaisi jatkaa keskustelua tästä tämän enempää. 😭

        Kun puhut pelkästään välineistä, jätät huomiotta kaikki maailman pojat ja miehet, jotka on raiskattu ihan peniksellä. Voitko kuvitella miltä heistä tuntuu, kun joku väittää, ettei miestä voi raiskata? Anteeksi mutta miten joku voi olla noin sokea? 🥺

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihe on aivan kauhea enkä haluaisi jatkaa keskustelua tästä tämän enempää. 😭

        Kun puhut pelkästään välineistä, jätät huomiotta kaikki maailman pojat ja miehet, jotka on raiskattu ihan peniksellä. Voitko kuvitella miltä heistä tuntuu, kun joku väittää, ettei miestä voi raiskata? Anteeksi mutta miten joku voi olla noin sokea? 🥺

        🦄

        Nainen ei voi raiskata miestä peeniksellä ☝ Miehet voivat raiskata paitsi naisia myös toisiaan. Ymmärrätkö eron?

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei voi raiskata miestä peeniksellä ☝ Miehet voivat raiskata paitsi naisia myös toisiaan. Ymmärrätkö eron?

        - Sheena

        En ymmärrä, mitä merkitystä tuolla erolla on. Raiskaus on vakava rikos, joka satuttaa sekä kehoa että mieltä ihan tasan tarkkaan riippumatta siitä, onko tekijänä mies vai nainen, mitä ihmiseen työnnetään ja mikä ruumiinaukko on kyseessä.

        Miksi sinä siis haluat erotella rikoksen eri "tyypit" tuollaisten seikkojen perusteella? Väitätkö että jokin noista tekijöistä vaikuttaa rikoksen vakavuuteen alentavasti?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei voi raiskata miestä peeniksellä ☝ Miehet voivat raiskata paitsi naisia myös toisiaan. Ymmärrätkö eron?

        - Sheena

        Hevosenpäällä on oma penis housussa, johan nämä sen palstapyrstöilyt sen osoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevosenpäällä on oma penis housussa, johan nämä sen palstapyrstöilyt sen osoittaa.

        Housujen täytteellä ei ole niin väliä. ☺️ Tärkeintä ovat iso sydän ja terävät aivot. 👌

        🦄


    • Anonyymi

      Täysin luonnollinen asia. Katson naisystäväni kanssa pornoa ja kommentoimme mikä tässä kiinnosti ja mikä oli epäkohta missä mentiin esityksessä yli!

    • Anonyymi

      Pystyn, mutta en juurikaan näe mitään järkeä seksistä puhumisessa. Mä en oikeastaan keksi yhtään syytä miksi siitä olisi pakko puhua.

      • Anonyymi

        Tämä on varmaan ensimmäinen aloitukseni seksiin liittyen. Vastasin tällä hevosenpään huutoon. Hän näyttäisi kovasti haluavan keskustella seksistä ja mitä kaikkea siihen liittyy... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on varmaan ensimmäinen aloitukseni seksiin liittyen. Vastasin tällä hevosenpään huutoon. Hän näyttäisi kovasti haluavan keskustella seksistä ja mitä kaikkea siihen liittyy... :D

        En ole käsittääksen missään tuossa kirjoittamassani ottanut kantaa siihen montako kertaa tai kuinka usein juuri sinä olet kyseisestä aiheesta aloituksia täällä väsännyt. Onko sulla kaikki ihan ok, kun koet edes tarpeelliseksi kertoa tuollaista? Jos et halunnut tähän kuin yksisarvisen vastauksen, niin olisit ihmeessä sitten suoraan sanonut niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käsittääksen missään tuossa kirjoittamassani ottanut kantaa siihen montako kertaa tai kuinka usein juuri sinä olet kyseisestä aiheesta aloituksia täällä väsännyt. Onko sulla kaikki ihan ok, kun koet edes tarpeelliseksi kertoa tuollaista? Jos et halunnut tähän kuin yksisarvisen vastauksen, niin olisit ihmeessä sitten suoraan sanonut niin.

        Minulla on kaikki ok. Entä sinulla?

        Minä vaan totesin, että taitaa olla ensimmäinen aloitukseni aiheeseen liittyen. Ja sen miksi tein sen. Päällimäisenä tarkoituksena vittuilla hevosenpäälle ja muille aiheen nimeltä seksi liian vakavasti ottavalle.

        Eli selkokielellä. Minäkään en jaksa puhua seksistä kovin paljon, se on tylsä aihe. Mutta en koe siitä puhumista ahdistavanakaan. En kokisi sellaista ahdistavana , vaikka joku oikeasti jatkuvalla syötöllä palstalla ahdistelisikin. Tämä on vaan palsta eikä sanat palstalla voi vahingoittaa ketään. Jos jotakuta sanat palstalla vahingoittaa, voi ihan aiheellisesti kysyä, että onko kaikki hyvin? Uskallan väittää ettei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kaikki ok. Entä sinulla?

        Minä vaan totesin, että taitaa olla ensimmäinen aloitukseni aiheeseen liittyen. Ja sen miksi tein sen. Päällimäisenä tarkoituksena vittuilla hevosenpäälle ja muille aiheen nimeltä seksi liian vakavasti ottavalle.

        Eli selkokielellä. Minäkään en jaksa puhua seksistä kovin paljon, se on tylsä aihe. Mutta en koe siitä puhumista ahdistavanakaan. En kokisi sellaista ahdistavana , vaikka joku oikeasti jatkuvalla syötöllä palstalla ahdistelisikin. Tämä on vaan palsta eikä sanat palstalla voi vahingoittaa ketään. Jos jotakuta sanat palstalla vahingoittaa, voi ihan aiheellisesti kysyä, että onko kaikki hyvin? Uskallan väittää ettei ole.

        Minä en ole se, joka alkoi sekoilemaan, joten minulta ei ole mitään syytä edes kysyä. Minulla ilmiselvästi on kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kaikki ok. Entä sinulla?

        Minä vaan totesin, että taitaa olla ensimmäinen aloitukseni aiheeseen liittyen. Ja sen miksi tein sen. Päällimäisenä tarkoituksena vittuilla hevosenpäälle ja muille aiheen nimeltä seksi liian vakavasti ottavalle.

        Eli selkokielellä. Minäkään en jaksa puhua seksistä kovin paljon, se on tylsä aihe. Mutta en koe siitä puhumista ahdistavanakaan. En kokisi sellaista ahdistavana , vaikka joku oikeasti jatkuvalla syötöllä palstalla ahdistelisikin. Tämä on vaan palsta eikä sanat palstalla voi vahingoittaa ketään. Jos jotakuta sanat palstalla vahingoittaa, voi ihan aiheellisesti kysyä, että onko kaikki hyvin? Uskallan väittää ettei ole.

        Ahdistuminen jonkun toisen oletetusta aiheettomasta ahdistumisesta ei kuulosta ihan täysijärkiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistuminen jonkun toisen oletetusta aiheettomasta ahdistumisesta ei kuulosta ihan täysijärkiseltä.

        No tuota... 4 aloitusta seksuaalisesta ahdistelusta palstalla ja sadat viestit niissä puhuu kyllä muusta kuin oletuksesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuota... 4 aloitusta seksuaalisesta ahdistelusta palstalla ja sadat viestit niissä puhuu kyllä muusta kuin oletuksesta. :D

        Se kertoo siitä, että sinä et kykene keksimään mitään muuta syytä. Se taas kertoo lähinnä sinun oman ajattelusi kapea-alaisuudesta. Kukaan muu ei liene syyllinen siihen, että sinä et mitään muita syitä kykene ymmärtämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo siitä, että sinä et kykene keksimään mitään muuta syytä. Se taas kertoo lähinnä sinun oman ajattelusi kapea-alaisuudesta. Kukaan muu ei liene syyllinen siihen, että sinä et mitään muita syitä kykene ymmärtämään

        Ok. Asia selvä. Sinä viisas, minä tyhmä.

        *piis*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Asia selvä. Sinä viisas, minä tyhmä.

        *piis*

        Jaa-a. No ainakin sen verran viisaampi ole, että minä sentään tajua, että maailmassa on asioita, joita en tajua ja joita en tule edes ajatelleeksi. Mitä enemmän oppii, niin sitä paremmin tietää, ettei tiedä oikeasti juuri mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a. No ainakin sen verran viisaampi ole, että minä sentään tajua, että maailmassa on asioita, joita en tajua ja joita en tule edes ajatelleeksi. Mitä enemmän oppii, niin sitä paremmin tietää, ettei tiedä oikeasti juuri mitään.

        Niin kuin sanoin. Asia selvä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin sanoin. Asia selvä. :D

        Mitäpä tuohon sanoisi ... hyvä, että tajusit, vain että harmi kun kesti noin kauan?

        Mitä itse aloituksesi aiheeseen tulee (joka on hautautunut tuonne jonnekin kymmenien viestiesi alle, joissa olet ahdistunut "hevosenpäästä"), niin kuten jo aiemmin totesin niin en näe juuri mitään järkeä keskustella seksistä. Sellaisten ihmisten ajatukset seksistä, joiden kanssa en ole kiinnostunut harrastamaan seksiä, ovat mulle herttaisen yhdentekeviä. Heidän kanssaan, joiden kanssa olisin halukas harrastamaan seksiä, minä mielummin harrastan sitä kuin puhun siitä. Mä en siis keksi, että kenen kanssa siitä olisi mitään järkeä puhua.

        Sinällään aihe ei ahdista mua, mutta se tappaa kyllä kaiken mielenkiinnon itse seksiin (ja myös mahdollisen orastaneen mielenkiinnon henkilöön, jolla on sitten tarve puhua seksistä). Seksi ei ole aihe, josta itse ikinä aloittaisin keskustelua, mutta jos joku nyt kokee jotain kummallista tarvetta siitä puhua, niin kyllä mä siitä puhua voin. Seksi tosiaan on tylsimpiä mahdollisia keskustelunaiheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä tuohon sanoisi ... hyvä, että tajusit, vain että harmi kun kesti noin kauan?

        Mitä itse aloituksesi aiheeseen tulee (joka on hautautunut tuonne jonnekin kymmenien viestiesi alle, joissa olet ahdistunut "hevosenpäästä"), niin kuten jo aiemmin totesin niin en näe juuri mitään järkeä keskustella seksistä. Sellaisten ihmisten ajatukset seksistä, joiden kanssa en ole kiinnostunut harrastamaan seksiä, ovat mulle herttaisen yhdentekeviä. Heidän kanssaan, joiden kanssa olisin halukas harrastamaan seksiä, minä mielummin harrastan sitä kuin puhun siitä. Mä en siis keksi, että kenen kanssa siitä olisi mitään järkeä puhua.

        Sinällään aihe ei ahdista mua, mutta se tappaa kyllä kaiken mielenkiinnon itse seksiin (ja myös mahdollisen orastaneen mielenkiinnon henkilöön, jolla on sitten tarve puhua seksistä). Seksi ei ole aihe, josta itse ikinä aloittaisin keskustelua, mutta jos joku nyt kokee jotain kummallista tarvetta siitä puhua, niin kyllä mä siitä puhua voin. Seksi tosiaan on tylsimpiä mahdollisia keskustelunaiheita.

        "Mitä itse aloituksesi aiheeseen tulee (joka on hautautunut tuonne jonnekin kymmenien viestiesi alle, joissa olet ahdistunut "hevosenpäästä"), niin kuten jo aiemmin totesin niin en näe juuri mitään järkeä keskustella seksistä."

        Nyt oletat sinä. Minä olen ainoastaan huvittunut ja huvitan itseäni ja mahdollisesti muitakin lukijoita sen fanaatikon kustannuksella. Se tekee sen hyvin helpoksi ja näyttäisi jopa kerjäävän sitä, vaikka itse onkin asiasta eri mieltä

        Kaikista aiheista on järkeä puhua, jos osaa puhua järkevästi. Mistään ei ole pakko puhua, jos ei halua puhua.

        Ja tämän palstan palstalaisten, ei kaikkien, suurin synti on huumorintajuttomuus. Sen takia ne onkin niin huvittavia ja joskus on hupia sohaista kusiaispesää ja katsoa mitä tapahtuu. Minun neuvo muutenkin on sellaisille, että niiden pitäisi lukea enemmän omia kuin minun viestejä ja miettiä miksi reagoivat niihin niin kuin reagoivat. Se voisi olla niille ja sinullekin paljon valaisevampaa kuin keskittyä minun sanomisiin. Minulle tämä on hupia, muille ei näyttäisi olevan. Silloin kun olen vakavammalla päällä, en usko että sekään silloin epäselväksi jää.

        Eli vielä kerran selkokielellä, jos et ymmärtänyt. Tein aloituksen vittuillakseen kaikille ahdistujille, en keskustellakseen seksistä tai seksielämästäni. Ihan vaan näyttääkseen käytännössä kaikkien reaktioilla kuin dorkia te olette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä itse aloituksesi aiheeseen tulee (joka on hautautunut tuonne jonnekin kymmenien viestiesi alle, joissa olet ahdistunut "hevosenpäästä"), niin kuten jo aiemmin totesin niin en näe juuri mitään järkeä keskustella seksistä."

        Nyt oletat sinä. Minä olen ainoastaan huvittunut ja huvitan itseäni ja mahdollisesti muitakin lukijoita sen fanaatikon kustannuksella. Se tekee sen hyvin helpoksi ja näyttäisi jopa kerjäävän sitä, vaikka itse onkin asiasta eri mieltä

        Kaikista aiheista on järkeä puhua, jos osaa puhua järkevästi. Mistään ei ole pakko puhua, jos ei halua puhua.

        Ja tämän palstan palstalaisten, ei kaikkien, suurin synti on huumorintajuttomuus. Sen takia ne onkin niin huvittavia ja joskus on hupia sohaista kusiaispesää ja katsoa mitä tapahtuu. Minun neuvo muutenkin on sellaisille, että niiden pitäisi lukea enemmän omia kuin minun viestejä ja miettiä miksi reagoivat niihin niin kuin reagoivat. Se voisi olla niille ja sinullekin paljon valaisevampaa kuin keskittyä minun sanomisiin. Minulle tämä on hupia, muille ei näyttäisi olevan. Silloin kun olen vakavammalla päällä, en usko että sekään silloin epäselväksi jää.

        Eli vielä kerran selkokielellä, jos et ymmärtänyt. Tein aloituksen vittuillakseen kaikille ahdistujille, en keskustellakseen seksistä tai seksielämästäni. Ihan vaan näyttääkseen käytännössä kaikkien reaktioilla kuin dorkia te olette.

        Niinpä tietysti. Ihan vaan huviksesi kirjoittelet jostain yksilöstä ja hänen sanomisistaan kymmeniä viestejä, ketjuun, jonka ihan loit hänen vuokseen. Ei minkäänlaista ahdistusta havaittavissa, ei niin sitten lainkaan. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietysti. Ihan vaan huviksesi kirjoittelet jostain yksilöstä ja hänen sanomisistaan kymmeniä viestejä, ketjuun, jonka ihan loit hänen vuokseen. Ei minkäänlaista ahdistusta havaittavissa, ei niin sitten lainkaan. 🙂

        Ap haluaa työntää m.lkkunsa siihen kuten kaikki valloittajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä itse aloituksesi aiheeseen tulee (joka on hautautunut tuonne jonnekin kymmenien viestiesi alle, joissa olet ahdistunut "hevosenpäästä"), niin kuten jo aiemmin totesin niin en näe juuri mitään järkeä keskustella seksistä."

        Nyt oletat sinä. Minä olen ainoastaan huvittunut ja huvitan itseäni ja mahdollisesti muitakin lukijoita sen fanaatikon kustannuksella. Se tekee sen hyvin helpoksi ja näyttäisi jopa kerjäävän sitä, vaikka itse onkin asiasta eri mieltä

        Kaikista aiheista on järkeä puhua, jos osaa puhua järkevästi. Mistään ei ole pakko puhua, jos ei halua puhua.

        Ja tämän palstan palstalaisten, ei kaikkien, suurin synti on huumorintajuttomuus. Sen takia ne onkin niin huvittavia ja joskus on hupia sohaista kusiaispesää ja katsoa mitä tapahtuu. Minun neuvo muutenkin on sellaisille, että niiden pitäisi lukea enemmän omia kuin minun viestejä ja miettiä miksi reagoivat niihin niin kuin reagoivat. Se voisi olla niille ja sinullekin paljon valaisevampaa kuin keskittyä minun sanomisiin. Minulle tämä on hupia, muille ei näyttäisi olevan. Silloin kun olen vakavammalla päällä, en usko että sekään silloin epäselväksi jää.

        Eli vielä kerran selkokielellä, jos et ymmärtänyt. Tein aloituksen vittuillakseen kaikille ahdistujille, en keskustellakseen seksistä tai seksielämästäni. Ihan vaan näyttääkseen käytännössä kaikkien reaktioilla kuin dorkia te olette.

        Onko käyttämäsi "vittuilu synonyymi sanalle esim. mulkkuilu?


    • Anonyymi

      No en pysty.
      Nolottaa niin maan perk.leesti.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Teen sitä mieluummin käytännössä

    • Pystyn puhumaan seksistä ja puhun siitä jopa ihan mielelläni. Seksi on kuitenkin aihe, johon on syytä suhtautua tietynlaisella herkkyydellä. Ketään ei saa esim painostaa puhumaan seksistä. Seksuaalissävytteinen ahdistelu ei myöskään ole seksistä puhumista. Jokaisen osallistujan on itse voitava määritellä osallistuuko keskusteluun vai ei ja jos joku esim pyytää lopettamaan, on tätä ehdottomasti kunnioitettava.

      Jos joku kokee tulleensa seksuaalisesti ahdistelluksi seksistä keskustellessa, suosittelisin "ahdistelijaa" miettimään, millä tavalla asioista on keskusteltu ja onko toista osapuolta oikeasti kuunneltu vai onko keskustelua jatkettu toisen tunteita huomioimatta.

    • Kyllä pystyn. Joskus se on jopa kiinnostavaa. Mieluummin kyllä kuuntelen, kuten monessa muussakin aiheessa mulla on tapana.

      Ai täällä vai? Täälläkin pystyn, mutta en näe syytä, miksi keskustelisin. Ei ole siihen mitään tarvetta.

      • Sori, en ehtinyt avata youtube-linkkiäsi, jonka alkuun olit kirjoittanut "Uuuhh..", mutta oli varmaan kuumottava linkki🥵


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Sori, en ehtinyt avata youtube-linkkiäsi, jonka alkuun olit kirjoittanut "Uuuhh..", mutta oli varmaan kuumottava linkki🥵

        Oli :D

        Salt'n'Pepa Let's talk about sex :D

        https://www.youtube.com/watch?v=ydrtF45-y-g



      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ok, oon ehkä vähän pettynyt🤔

        Joskus ennen vanhaan tytötkin puhui seksistä ja teki biisejäkin siitä. :D

        Mitäköhän ne tälläkin tarkoitti? Ja mitä tapahtui, ettei enää pysty? :D

        Push it

        https://www.youtube.com/watch?v=vCadcBR95oU


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ennen vanhaan tytötkin puhui seksistä ja teki biisejäkin siitä. :D

        Mitäköhän ne tälläkin tarkoitti? Ja mitä tapahtui, ettei enää pysty? :D

        Push it

        https://www.youtube.com/watch?v=vCadcBR95oU

        Mjaa, silloin kun tuo biisi oli pinnalla, sytyin ihan toisenlaisista biiseistä tai vaikka kirjoista. Esim.Moravian novelleista, niin sovinistisia kuin ne nykysilmin olikin. Tai Durasin kirjoista.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mjaa, silloin kun tuo biisi oli pinnalla, sytyin ihan toisenlaisista biiseistä tai vaikka kirjoista. Esim.Moravian novelleista, niin sovinistisia kuin ne nykysilmin olikin. Tai Durasin kirjoista.

        En minäkään mikään fani ole ollut, mutta siihen aikaan oli meillä pieni vapauden hetki. Mikä oli aika hieno, vaikka moni muu asia olikin päin helvettiä. Lama ja sellaiset. Silloin ihmisiä ahdisti ihan oikeat ongelmat, toisin nyt kuin nyt kun pitää keksimällä keksiä syitä ahdistukseen. Sitä lähinnä tarkoitin, että mitä tässä välissä on tapahtunut?

        Henry Miller ja Kravun Kääntöpiiri. Pystyisikö nykyajan ahdistujat lukemaan sitä ahdistumatta ja polttamatta sitä roviolla? Bukowskia? Hemingwayta? Muita ajattomia klassikoita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään mikään fani ole ollut, mutta siihen aikaan oli meillä pieni vapauden hetki. Mikä oli aika hieno, vaikka moni muu asia olikin päin helvettiä. Lama ja sellaiset. Silloin ihmisiä ahdisti ihan oikeat ongelmat, toisin nyt kuin nyt kun pitää keksimällä keksiä syitä ahdistukseen. Sitä lähinnä tarkoitin, että mitä tässä välissä on tapahtunut?

        Henry Miller ja Kravun Kääntöpiiri. Pystyisikö nykyajan ahdistujat lukemaan sitä ahdistumatta ja polttamatta sitä roviolla? Bukowskia? Hemingwayta? Muita ajattomia klassikoita?

        Muistin väärin, että biisi oli ysäriltä, mutta ilmestyikin jo 80-luvulla. Ehkä sinäkin tarkoitit sitä, kun puhuit lamasta ym. Mutta joo, en ajattele niin, että ennen oli paremmin ja vapaampaa. Ehkä sikäli tietysti että oli nuori ja huoleton, ja itsellä ei ollut mitään seksuaalista identiteettiongelmaa, mutta joillain oli ja ne oli siihen aikaan aika ahdistuneita ja kaapissa. Pois lukien jotkut julkkikset.

        Henry Miller oli ihan jees, mutta enemmän naisena samaistuin hänen kumppaninsa Anais Ninin teoksiin ja vielä enemmän Durasin.
        Nick Cave on tainnut Bukowskin haukkua maanrakoon, jos nyt oikein muistan. Sikäli yllättävää, kun hänellä on se yksi kirja ( Bunny jotain..?), joka on aika Bukowski-henkinen.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Muistin väärin, että biisi oli ysäriltä, mutta ilmestyikin jo 80-luvulla. Ehkä sinäkin tarkoitit sitä, kun puhuit lamasta ym. Mutta joo, en ajattele niin, että ennen oli paremmin ja vapaampaa. Ehkä sikäli tietysti että oli nuori ja huoleton, ja itsellä ei ollut mitään seksuaalista identiteettiongelmaa, mutta joillain oli ja ne oli siihen aikaan aika ahdistuneita ja kaapissa. Pois lukien jotkut julkkikset.

        Henry Miller oli ihan jees, mutta enemmän naisena samaistuin hänen kumppaninsa Anais Ninin teoksiin ja vielä enemmän Durasin.
        Nick Cave on tainnut Bukowskin haukkua maanrakoon, jos nyt oikein muistan. Sikäli yllättävää, kun hänellä on se yksi kirja ( Bunny jotain..?), joka on aika Bukowski-henkinen.

        En oikein usko, että Bukowskikaan pahemmin Nick Cavesta välitti :D

        Mutta ei se tee kummastakaan huonoa. Kummatkin loistavia.

        Ja 90-luku sekä 2000-luvun alku oli vapaata aikaa. Siihen toki sisältyy paljon paskaakin mitä vapaus tuo mukanaan, mutta silti. Sitten tapahtui jotain. Jostain alkoi sikiämään niitä mielensäpahoittajia uuden ideologiansa kanssa. Sen jälkeen tuli internet, mikä helpotti heidän yhdistymistä kautta maailman. Some. Canceloinnit. Klassikoiden uudelleenkirjoittamiset tai jopa bannaamiset.

        Ihmiset eivät osaa eivätkä halua olla vapaita. Ovat mieluummin vankeina. Oman mielensä vankeina.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Muistin väärin, että biisi oli ysäriltä, mutta ilmestyikin jo 80-luvulla. Ehkä sinäkin tarkoitit sitä, kun puhuit lamasta ym. Mutta joo, en ajattele niin, että ennen oli paremmin ja vapaampaa. Ehkä sikäli tietysti että oli nuori ja huoleton, ja itsellä ei ollut mitään seksuaalista identiteettiongelmaa, mutta joillain oli ja ne oli siihen aikaan aika ahdistuneita ja kaapissa. Pois lukien jotkut julkkikset.

        Henry Miller oli ihan jees, mutta enemmän naisena samaistuin hänen kumppaninsa Anais Ninin teoksiin ja vielä enemmän Durasin.
        Nick Cave on tainnut Bukowskin haukkua maanrakoon, jos nyt oikein muistan. Sikäli yllättävää, kun hänellä on se yksi kirja ( Bunny jotain..?), joka on aika Bukowski-henkinen.

        Onkohan mies tämä nikkisi kenties snadisti passiivisaggressiivinen?


    • Anonyymi

      Ja sillä alueella Suomi rutiköyhä

    • Anonyymi

      Seksistä puhuminen on minulle vaikeaa.
      Elämän aikana ei ole ollut vielä tarpeeksi seksuaalisia kokemuksia, ei ole paljon puhuttavaakaan.
      Kokemattomana on vaikea keskustella seksistä naisen kanssa. Ei ymmärrä mitä nainen tarkoittaa, eikä uskalla ajatella mitään henkilökohtaista opastusta keskustelun sisältöön.

      Virgin forever.

      AV

    • Anonyymi

      Seksi on ainoa asia mistä nautin seksistä puhuminen ei ole minulle tuottanu koskaan vaikeuksia opin tosin joskus et monen naisen saa punastumaan vähemmälläkin kui seksistä puhumalla

    • Jotkut harvat (jotka tyypillisesti ovat tyttöjä) ovat niin estoisia että eivät halua "puhua seksistä" tai kuulla kun seksistä/seksuaalisuudesta keskustellaan. Heille on tyypillistä että punastuvat todella herkästi, ihan pienestäkin seksuaalisuuteen viittaavasta, kuten "wau, sulla on ihan syötävän kauniit varpaat".

      Minkälaista puhetta avauksessa tarkoitetaan ja missä tilanteessa se tapahtuu?

      -ryhmä sinkkuja pohtii luokkahuoneessa seksin olemusta/ulottuvaisuuksia?
      -ryhmä sinkkuja kertoo luokkahuoneessa seksuaalisista kokemuksistaan?
      -ryhmä sinkkuja jakaa luokkahuoneessa seksuaalisia fantasioitaan?
      -mies ja tyttö kiehnää hetekan reunalla ennen koitosta, suostumusta laatien?

      • Siis, palstoilla kuten Parisuhde, Treffeillä, Työpaikkaromanssit, Ystävyys tämä kysymys kertoisi jotain kehysasetelmasta, tällä Sinkut palstalla ei.


    • Anonyymi

      Kahden kauppa kolmannen korvapuusti.Minun mielipide,ei kuulu palsta keskusteluihin.

    • Tottakai seksistä pystyy puhumaan mutta se ei tarkoita että voi seksuaalisesti häiritä toisia ja laukoa heille ihan mitä kommetteja sattuu nyt itseä huvittamaan. Seksistä asiallisesti puhumisella ja seksuaalisella häirinnällä kun on selvä ja vissi ero keskenään.🙂.

    • Vältän yleensä puhumasta aiheista missä koen esiintyvän puutteita, en halua ahdistua seksuaalisesti sen enempää kuin on tarve 😎

    • Anonyymi

      Setämies aloitus

    • Anonyymi

      Jaa jaa, että panemisesta täällä tarttis ny porista? No se on sellainen rakkaudenteko, monta lauluakin kirjoitettu siitä yms

    • Anonyymi

      Miksi siitä pitäisi jotain puhua. Eikö se ole kahdenkeskeinen asia? Seksistä on tehty jotain jokapaikan höylää. Jotenkin yleistä. Siitä on mennyt maku. Seksissä ei ole enää mitään intiimiä ja kauniisti omaa ja salaperäistä. Siitä on tullut peruspullaa. Kiitos porno ja seksituputus. Saisko jotain parempaa,kiitos.💩

      • Anonyymi

        Joka tuutistahan tuota seksiä pukkaa. Missää et sitä pakoon pääse. Koko maailma on kuorrutettu seksillä ja pornolla. Sitä tuutataan sisään silmistä ja korvista. Ja milläkähän luvalla? Joku stoppi tähänkin pakkosyöttöön kuin aloitukseesikin. Ällöttää jo pikkuhiljaa koko seksi.💩


    • Anonyymi

      Tottakai aikuisena pystyn asiallisesti seksistä puhumaan. Uskoisin, että kaikki pystyy, jos eivät ole lasten asteelle jääneet. Kyse on enempi siitä miten siitä puhutaan.

      • Anonyymi

        Seksissä on nimenomaan viehkeys siinä jossain kahdenkeskisessä mistä korkeintaan kuiskitaan. Nyt siitä on tehty lälly näkyvää ja se alkaa oleen satakertaa purtua peruskauraa. Naisista tulee lesboja tai fridigerä ja miestä homoja tai eunukkeja. Ei mitään jännää ja salaperäistä enään. Sekin ilo piti pilata.😤💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksissä on nimenomaan viehkeys siinä jossain kahdenkeskisessä mistä korkeintaan kuiskitaan. Nyt siitä on tehty lälly näkyvää ja se alkaa oleen satakertaa purtua peruskauraa. Naisista tulee lesboja tai fridigerä ja miestä homoja tai eunukkeja. Ei mitään jännää ja salaperäistä enään. Sekin ilo piti pilata.😤💩

        Mulla ei tällä hetkellä ole tarpeita, joita pitäisi tieten tahtoen päästä purkamaan

        Sulla saattaa nuo aineet tehdä pervojuttuja

        Pervous ei sovi sun pirtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei tällä hetkellä ole tarpeita, joita pitäisi tieten tahtoen päästä purkamaan

        Sulla saattaa nuo aineet tehdä pervojuttuja

        Pervous ei sovi sun pirtaan

        Ei sovi ei. Mutta mistä aineista puhut? Kerro toki.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi ei. Mutta mistä aineista puhut? Kerro toki.💩

        Pitääkö kaikki ei pervomieliset ajatukset laittaa heti vaikka aineiden piikkiin? Onko se jotenkin niin tyrmäävän poikkeavaa ' normista'? Eikö ilman aineita voi olla ei pervo?? Kerro toki.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö kaikki ei pervomieliset ajatukset laittaa heti vaikka aineiden piikkiin? Onko se jotenkin niin tyrmäävän poikkeavaa ' normista'? Eikö ilman aineita voi olla ei pervo?? Kerro toki.💩

        Onko mielestäsi pornopete normi ja neitsytnella poikkeava? Kuka tuollaista soopaa on päähäsi istuttanut? Pornoko? No tietty se. Ja sinä aivopestynä ,pornon uhrina täällä syyllistät ihmisiä jotka ei ole pornokoukussa vaan järki on pysynyt päässä eikä valunut lahkeeseen😤.💩


    • Anonyymi

      Seksi on nykymaailmassa aivan yliarvostettua. Se voi olla oikeinkin mukavaa, vaan elämän huippulistan kärkeen sillä ei ole asiaa.

      Kun seksi on oikeasti hyvää, siitä ei ole tarvetta puhua. Ruumiinkieli on se kieli, mitä seksissä käytetään. Jos sitä ei hallitse, niin peli on menetetty. Millään läpätyksellä ei ruumiinkieltä voi korvata.

      xLiner

      • Anonyymi

        Juuri näin. Siitä puhe mistä puute sanonta pätee tässäkin. Puutteessa olevat pulputtaa👎💩


    • Anonyymi

      Ei ole helppo puheenaihe

    • Anonyymi

      Suihin.

    • Riippuu kenen kanssa pitäisi puhua. Kumppanin kanssa on ok tai itseasiassa pakkokin puhua seksistä. Mahdollisen terapeutin kanssa myös. Kavereista läheisimpien kanssa samaten.

      Sellaisten puolituttujen joiden kanssa ei harrasta seksiä kanssa ei välttämättä kovin yksityiskohtaisesti... Mutta jonkin verran on sellaistenkin kanssa tullut seksistä poristua, lähes poikkeuksetta miespuolisten.

    • Anonyymi

      Te olette nyt pari päivää yrittäneet puhua seksistä ilman minua eikä siitä meinaa tulla hevonvittua.

      Mutta yrittäkää lisää. Ehkä joskus tulette oonnistumaankin. :)

      ap.

    • Anonyymi

      En ole koskaan puhunut seksistä. Oon vaan tarvittaessa tehnyt sitä.
      Parisuhteessa nyt +30 vuotta.
      Älkää tehkö asioista liian vaikeita.

    • Anonyymi

      Siittä pitäissi kysyä Elinalta.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe