monte24

![]()
tere
Kotimaa: ---suomi
Koulutus: ---täh?
Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)
Lapset: ---ei ole eikä tule
Aloituksia
928
Kommenttia
12551
- 2154
etyyliasetaatti
työmaalla huomasin tyylikkäät 2 alumiini pulloa josta korkin avasin. tuoksu ol tuttu ja tuli mieleen lapsuus ajan perhos0153kuinka paljon annatte ulkoisten uhkien vaikuttaa olemiseenne?
mul on peraatteessa aina kodin ulkopuolella valmius väkivallan uhkaan, en esim irrottele soittoruokaloissa juurikaan kos11153Deep Purple-Child in Time
nyt selällenne lattialle ja huone pimeeksi ja kuutelette biisi helvetin lujaa antakaa mielenne rentoutua ja heittäytykää3153- 4152
vitun keskisormi, siin on millin mustelma ja se vitun sormi on
turvoksissa kauimmassa nivelessä. olin tupakalla kun mun kaverin naamaan lyötiin ilman syytä, tulin juuri ku se saatanan9152en tykkää pipareista
ku niissä on kardemummaa. en tykkää myöskään pullista ku niissäkin on usein kardemummaa. en tykkää rusina pullistakaan k7152väittävät et ruoka on kallista suomessa
perhana pussillisella maissisiemeniä pärjää vähintään 3 vuorokautta eikä maksa ku euron, eli kuukauden ruokailu maksaa 110152hyvää juhannusta tasapuolisesti
niin naisille kuin miehillekin. älkää hukkuko, on koko kesä aikaa.315118-vuotias surmasi 19 kissaa
"18-vuotias surmasi 19 kissaa Tiistai 7.7.2009 klo 08.30 Floridalaismies surmasi ja silpoi 19 kissaa Miamissa. Paikall6151- 7151
- 4151
näytönohjain virittely päättyi katastrofiin
näytönohjain kuoli vajaa vuorokaus ostamisesta ja virittelystä. onneks ol halpa näytönohjain. ongelmaa ei olis tullut jo11150Hells Angels -- Angels Never Die
http://www.youtube.com/watch?v=jiqCIpy5EPs&list=LLEYe2L2XMBovKnNLg87-UhA&feature=mh_lolz3150- 3150
höyläsin karvat naamasta pois
harvoin teen sitä naistenkaan takia, mut nyt oli hyvä syy, kävin työpaikkahaastattelussa. noin kuukauden päästä alkais u1150totuus äityidestä oli liian raadollinen
joten ylläpito poisti sen hyvä sensuuri pelaa edelleen, eläköön pyhät äidit edelleen kaikkien mielissä.14150eilen olin saatanan pahalla tuulella
mut kun kävin ostamassa kaljaa klo 20:00 niin fiilis parani. siis mun pitäis oikeesti juoda jokapäivä itteni känniin et9150Kiehuvaan lähteeseen hypännyt pikkupoika menehtyi
"Kahdeksanvuotias poika on kuollut vakaviin palovammoihin hypättyään kiehuvan kuumaan lähteeseen Rotoruassa Uudessa-Seel4149oletko unessas tappanut ihmisen???
mie oon kauhea ahdistava uni ruumiin piiloittelua ja jatkuvaa pelkoa et jää kiinni. äärimmäisen ahdistava uni32149