itte ymmärrän, mut ne ei ymmärrä miuta :(
ymmärrätkö vastakkaista sukupuolta???
11
144
Vastaukset
esim zisukka ymmärtää kyl
Mies, joka sanoo naista ymmärtävänsä joko valehtelee pyrkiessään tämän liiveihin tai on pahasti harhainen. Välimuotoja ei ole.
- ..ymmärränks mie..
...hmm..joitaki taian vissiikii ymmärtää..joitakii varmana en sitte ensinkää..miusta oisi enempikii kii niiko yksilöistä ko sukupuolesta..=o)
...mie muuteki ajattelen ihmisii yksilöinä..enkä vain sukupuolina..paitti toki sillo ko oon ittellein kumppania kyttäilly nii toki vain miessukupuoli on huomioitu siihi tarkotuksee..sillo sil on ilimanmuuta ollu merkitystä jotta ymmärrän sit miestä ihmisenä..yksilönä sekä ees joteki miehenä..=o)
..*spot*.. - ..........
ilman vastakkaista sukupuolta emme lisääntyisi (suvullisesti ainakaan)
..mutten läheskään kaikkia. Mutta enpä mä ymmärrä kaikkia naisiakaan. :)
ymmärrän jopa paremmin, kuin omaani.
- vituttaa.
siis todella!
aina, mut yhtä vähän ymmärrän toisinaan omaa sukupuoltanikaan. Ymmärtäminen riippuu enemmän yksilöistä kuin sukupuolista. Olen aivoiltani androgyyni.
toisinaan enempi mitä omaani mutta toisinaan myös toisinkipäin. osaa ne miehetki olla vaikeita ja hankalasti luettavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788