mul on peraatteessa aina kodin ulkopuolella valmius väkivallan uhkaan, en esim irrottele soittoruokaloissa
juurikaan koska silloin on helppo tulla yllätetyksi.
ainoastaan yksityistilaisuuksissa voi päästää riehakkaamman minäni esiin koska ystävien puolelta ei tartte varautua.
kuinka paljon annatte ulkoisten uhkien vaikuttaa olemiseenne?
11
139
Vastaukset
- robert meronen
mie meen uimahalliin vain haarniskassa :)
- robert meronen
monte24 kirjoitti:
vai lillutko lastenaltaassa
mie altaaseen uskalla mennä.
korkeintaan käyn kahlaamassa :)
ja IS:n otsikot pitää mut jatkuvasti valppaana. Ko. tilassa todellinen minä eli savanniapina on omimmillaan.
Aina silloin tällöin tulee baarissa sanaharkkaa. Ylensä riidanhaastajat ovat pienempiä, hintelämpiä tai niin kännissä, ettei pahemmin jännitä. Satunnaisesti olen suosiolla vaihtanut pöytää, ettei ole nokkapokaksi mennyt. Semminkin kun Rouva Ratikka aina kieltää tappelemasta, vaikka välillä mieli tekisikin.
- krystle.a
En oikeastaan yhtään, ainoastaan jos joudun tulemaan jostakin yöllä kotiin..joka on harvinaista tulen taxilla nuo pari kilometriä, jotka normisti kävelen.
Jostakin syystä en pelkää kadulla, enkä missään ulkona. oikeastaan ne tapaturmat ovat aina sattuneet mulle kotona. Kerran yöllä kompastuin johtoon ja sen seurauksena yöpöytä lensi päälleni- ja kylkiluu murtui. - skitsoskeptis
En varaudu ollenkaan, itse asiassa en ajattele koko asiaa juuri koskaan. Viimeksi taisi olla parikymmentä vuotta sitten stokiksessa, kun hyppäsin metrosta ulos jossain esikaupunkialueella, jossa näytti asustelevan vain muualta lähtöisin olevia. Rinkeby taisi olla paikan nimi.
Jos todellakin pelkäät, että joku sinut yllättää ja riepottelee krakastasi pitäen pitkin pieliä, olet joko hieman sekaisin tai sitten olet aiheuttanut jollain sen, että olet silmätikkuna. Ei tavallisen ihmisen tarvitse pelätä iltariennoissa, oli sitten soittoruokalassa tai iltakävelyllä. - ,
katsoin viikolla erään matkailu ohjelman siinä opas kertoi noille suomalaisille että älkää vaan yksin menkö ostokisille koska kaikki on heti heidän kimpussa tyrkyttämässä...:) hymyilin mielessäni että juuri noin sitä asenteelista pelkoa siellä turkissa varmaaankin "ruokitaan" niiin ja kaikki suomalaisethan käyvät vain kerran vuodessa euroopassa eivätkä osaa liikkua yms . ilman kädestä pitäjää suomessakaan :) En ole käynnyt turkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773