turvoksissa kauimmassa nivelessä.
olin tupakalla kun mun kaverin naamaan lyötiin ilman syytä, tulin juuri ku se saatanan bodari mulkku alkoi uudelleen riehua.
sen jälkeen painittiin jätin purematta jätin lyömättä.
raivosavuilla kun olin se tyyppi tuli ulos ja virnuili, ei muuta enää tarvittu ku uudet painit ja 7 vuoteen löin nyrkillä päähän, silloin ilmeisesti keskari kärsi.
mul on nyt haave, se et kukaan mulkku tai mikään muu olio ei tule väliin puren potkin ja hakkaan sen paska muussiksi.--
vitun kaljupää!
hyvin se suojas naamansa, mut vain kerran, seuraavalla kerralla se on muussia, vitun finski muussia. vaaleaa ja punaista.
vitun keskisormi, siin on millin mustelma ja se vitun sormi on
9
139
Vastaukset
saatanan paskan lärvi tuluu muokkautumaan tuskaiseen virneeseen AAARRRRHHHHGGT!
VITTU EI PITÄIS OLLA PORTSAREITA ESTÄMÄSSÄ ANTAIS PASKOJEN KÄRSIÄ KUNNOLLA JA OPPIA KÄYTÖSTAVAT SAATANA.- EA1-----
ja sitten suuhun, toista temppua, kunnes paskan maku suussa saa unohtamaan kivun sormessasi.
EA1----- kirjoitti:
ja sitten suuhun, toista temppua, kunnes paskan maku suussa saa unohtamaan kivun sormessasi.
KOKO VITUN JALKA JA SILTI VAATISIT ENEMMÄN
VITUN MULKUT LUUSERIT TEKEE SEN, MUT NE TULEE KÄRSIMÄÄN FYYSISESTI, YKS VITUN HAILEE ET SEN TUKIJALLA OLI LIIVIT.
HAMPAAT PUREE KUSIPÄIHINKIN.
SE KENEEN SE KÄVI KÄSIKS ON MUN HYVÄ YSTÄVÄ JA VAHVEMPI KUIN MINÄ JA ON OLLUT 99%JÄRJESTÄMÄSSÄ MIULLE TÖITÄ, SIL OLI NAINEN JA KÄYTTÄYTY HERRASMIEHESTI.
JUMALA ARMAHTAA MINÄ EN!- Lappeen haamu
:D
- a surprice
monte24 kirjoitti:
TAI PYSY PUSKISSA, MAMIS
hähä
- Svante
Den lilla monte i skogen går,
på fittan tänker han och kuken står.
Då runkar han och käringar titta på.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773