jonnatuomola

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
13
Kommenttia
10
- Revitalash ostajille kysely, seka 10e alennuskoodiHei! Aiomme laittaa uuden verkkosivun pystyyn ja myydä Revitalash ripsiseerumeita ja olisimme kiinnostunut kuulemaan si079
- Oletko kayttanyt Revitalashia?Hei! Laitamme uutta yritysta pystyyn joka tulee myymaan Revitalashia edullisesti. Jos olet ostanut Revitalashia tai aio049
- Saako oman isoisan nimen selville jotenkin?Alkaa menemaan hermo mutsin salailuun. Nyt sita tarvittais ihan laakarin kehotuksesta, pitaa tietaa esim. mita rotua han6254
- Joutuuko kasvissyoja tekemaan kaiken kotitaloustunnilla?Ihan mielenkiinnosta vaan... itse en syo enka kokkaa lihaa, mutta joutuisiko esim. lapseni kokkaamaan lihaa kotitalous t5318
- Halvat selluliitti tuotteet?Mista saisi vahan halvemmalla selluliitti tuotteita? Kannattaako halpojen osto?1220
- Soap & Glory - onko kukaan kokeillut?Nyt on paljon blogeissa puhuttu Soap & Glory tuotteista. Onko kukaan testannut niita? Niita saa ainakin ostettua taalta:1173
- Mika on teijan mielesta paras Maybellinen mascara?Ihan mielenkiinnosta vaan... mika on paras? Onko mitaan mita ootte kayttaneet monta vuotta?5151
- Mika olisi hyva nimi nettisivuille?Hei! Eli olen perustamassa nettisivut, jolla myyn laatukosmetiikkaa esim. Lancome, Dior etc. vahan halvemmalla kuin esi189
- Market Research - auttakaa!Hei. Olen perustamassa nettikauppaa, jossa myyn meikkeja halvemmalla kuin esim. Stokkalta saa. Olisin todella kiitolline190
- Market Research - Auttakaa!Hei. Olen perustamassa nettikauppaa, jossa myyn meikkeja halvemmalla kuin esim. Stokkalta saa. Olisin todella kiitolline084
- Netista kosmetiikan tilaaminen - mita mielta olette?Hei. Olen perustamassa nettikauppaa, jossa myyn meikkeja halvemmalla kuin esim. Stokkalta saa. Olisin todella kiitolline074
- Netista tilaaminen - mita mielta olette?Hei. Olen perustamassa nettikauppaa, jossa myyn meikkeja halvemmalla kuin esim. Stokkalta saa. Olisin todella kiitolline3106
- Netista tilaaminen - mita mielta olette?Hei. Olen perustamassa nettikauppaa, jossa myyn meikkeja halvemmalla kuin esim. Stokkalta saa. Olisin todella kiitolline4141