inkkupinkku-70

Turkulainen, onnellisesti naimisissa oleva nainen, joka EI HAE SEURAA! Sätti on tapa kuluttaa aikaa ja jos sitä joku ei usko niin murhe on hänen, ei minun. OIkein mukavaa elämää kaikille =)
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 190 kommenttia
- Ollaan täällä ny typeriä tai sitten vaan kokemattomia. HYVÄLLÄ seksillä saa miehen ku miehen pään pyörryksiin, niin että TAATUSTI soittavat perään ja jopa kosivat. Mä testaan miehen HETI kun mahd. ettei sit tule pettymyksiä, koska seksi on on niin älyttömän tärkeä osa parisuhdetta. Jokuhan täällä totes, et vaimot kiristää miehiä pihtaamalla, joka johtaa siihen, että mies hakee seksin jostain muualta. Ja tiedoksi noille nopelle ja sille toiselle kukkahatulle, että KYLLÄ!! naiset puhuvat seksisitä heti kun voivat.
- Ihminen (Homo sapiens) on ainoa nykyisin elossa oleva ihmisten (Homo) sukuun kuuluva eläinlaji. Toki koskee myös miehiä, ei vain naisia.
- Ap......Niinkö? Oletko tyhmä vai hiton naiivi? Yritäs miettiä monessako tälläisessa "ydinperheessä" eletään varsinaista perhehelvettiä just esim. SUN! kaltaisen ahdamielisen ihmisen takia. On väkivaltaa, narsisimia ties mitä....lapsilla on hiton paha olla jne...
OMAKOHTAINEN kokemukseni on, että olisin antanu mitä vaan lapsena, että juoppo, pelottava faija olis häipyny.....
TÄRKEIN! lapselle on rakastava koti..mitä..sanonko MINKÄ väliä on...onko kyseessä ydin-, yh-, sateenkaari- tai whatever perhe.
Sun kaltaiset typerykset aiheuttaa hirveitä paineita ihmisille pysyä väkisin yhdessä, kun saa sitten kauheat syytökset perheen rikkomisesta, vai se on usein todella monelle parempi vaihtoehto. - No hitostako minä tiedän, miten ulosotto toimii. Kuten jo sanoin, ei oo moisesta onneks kokemusta. Mut tuttavapiirissä jokunen, joka näiden sosiaaliavustusten kanssa toimii juuri noin, niin ajattelin sen olevan mahdollista myös tässä asiassa. Sorry ny HITOSTI, että oon töissä ettei tarvi mennä sossuun, ja ihan oon raha-asiatkin hoitanu kunnolla =)
- Ok, kiitos tiedosta Hannele, ja onnea, että on velat hoidettu =)
- Miinus siitä, ettei oo koskaan ollu mitään ulosotossa?? Just..... =)))
- Onko mahd. avata toinen tili ja pyytää että lomarahata maksetaan sinne? En ole ihan varma tosta, kun itellä ei oo (onneks) koskaan ollu ulosotossa mitään.
- Jaaha..että ihan sit POINTIN hiffasit....juuri tuohan tuossa mun viestissä olikin se ydin,,,mistä HITOSTA noita "älykköjä" oikein sikiää?
- ai,,sorry, mentori, mut olen naimisissa =) oot vissiin kallekello toisella nikillä tai sitten muuten vaan pihalle pistetty roskis
- Pitää olla sellainen, kuin on profiilissa kuvannut. Komeus on on katsojan silmissä. Jos sanoo olevansa vapaa, pitää olla vapaa. Jos ei ole työssä, on hyvä kertoa miksei ole..onko lomautus tai elämäntapatyötön esim. "Harrastan urheilua" tarkoittaa mielestäni, että säännölisesti esim kaksi kertaa viikossa tekee jotain,
"Katson urhelua joskus" tarkoittaa esim taas pari kertaa viikossa, ei kaiken aikaa. Eli REHELLISYYS!! Että on se mitä on antanut ymmärtää hyvine puolineen ja negoineen. "Poltan joskus" tarkoittaa, että esim kun ottaa olutta, ei päivittäin....noilla menee jo pitkälle =) Sama kyllä myös naisissa..mekin kuulemma osaamme erittäin hyvin esittää muuta kuin mitä olemme. - Hei ap..meinasin jo pistää tulikiveä ja kunnolla...mut oletkin fiksu =) Onpa hienoa, että tosiaan keskustelitte ja ainakin vastauksesi perusteella homma lähtis parempaan suuntaan. Kaikkea hyvää teille. Muistan kyllä, ettei se aina ole auvoista pienten lasten kanssa, mut kyllä se siitä. Mut kyl ne lapset sit tarvii myös rajoja eli toivon ettette suosi tätä vapaata kasvatusta kuitenkaan.
- Palette....Kerrotko jo ENNEN treffejä, että olet lihava? Ja olet palstalla jo ilmoittanut, että ruumiinrakenteesi on pyöreä eikä normaali? Ja sinulla on RUNSAASTI ylipainoa niin kyl kannattaisi laihduttaa jo ihan itsesi takia, että pysyt terveempänä.
Ja oletko myös valmis siihen, että tuleva miehesi on lihava? Monella lihavalla ihmisellä on kuitenkin tietynlainen sokeus itseensä, ettei sitten kelpuuta ns. "oman tason"kaveria, vaan tahtoo sellaista mitä ei voi saada.En henkilöitä mitenkään mut tiedän vaan ihan irl, että näin on. - Heh, tyyppi on ok, mut biisi ei vakuuttanu. Oli kaikenkaikkiaan huono taso viisuissa tänä vuonna.
- Onnea!!! Sua luullaan varmaan mieheksi, kun avoimesti kerrot nauttivasi seksistä. Eihän se ole sallittua ainkaan niille, jotka töikseen kuittailee suomi24 palstalla. Täällä tykätään vain sellaisista, joilla on kaikki päin v....a =))) Mä elän kans täsmälleen samalaista liittoa, että mitä vaan seksisissä keksitään, on upeaa, koska mieheni on niiiiiiiiin taivaallinen!!
- Itse olin vuosia nettipalstoilla, ennen kuin muru löytyi ja hänkin sitten loppujen lopuksi baarista, heh, mut pyrin siihen, että aina kun joku kiinnostava tyyppi tuli vastaan vaihdoin muutaman postin/ tekstarin, ettei ehdi muodostamaan mielikuvaa, joka ei sitten pitäisi paikkansa. Iteselläni ei koskaan ollu muita vaatimuksia esim. ulkomuodon suhteen paitsi pituus, koska olen itse 176 cm ja pidän siitä, että mies on pidempi. On tosiaan totta, että siellä vaaditaan ties mitä kriteerejä toiselta vaikkei välttämättä itse ole "ihmistä kummempi" =)
- Ehkä hän ei halua vaan naimisiin, onhan niitä paljon pareja jotka elää avoliitossa ilman sormusta vuosikymmeniä
- Tehty kohta 20 vuotta ja hyvin jaksaa =) Se vaatii, että luonteessa on "talvisodan henkeä" ja uskoo tuotteeseen mitä myy.
- Hih..oletko tyttäreni poikaystävä? =) Hänen äitinään ymmärrän sinua täysin mut jos likka on kiva, niin yritä puhua ainakin.....pitkän päälle ei tuo kyllä toimi
- Ei ole tsoukki. Tiedän useita miehiä, jotka karttavat kokemattomia naisia. He haluavat nääs nauttia seksistä ja hyvin harvoin onnistuu kokemattoman kanssa.
- kade tolle 16 15...miksen ite keksinyt noin nasevaa =)))