Kertokaas naiset nyt rehellisesti minkälainen mies teidät sytyttää siellä nettideiteissä, siitä voisi joku ottaa vaikka opikseen ja näin parantaa kaikkien mahdollisuutta sopiva pari. Se on tietysti komea vai mitä? Millä painoarvolla?
Sosiaalinen asema? Hyvä työ, mikä?
Mukava juttuseura? Muita ominaisuuksia? Tarkoitan tässä lähinnä sitä ensireaktiota miehestä, miksi te kiinostutte jostain miehestä. Ei tarvitse sitten kainostella, suora puhe on enemmän kuin toivottavaa.
Sellainen ylimalkainen toteaminen ei sitten auta mitään.
Vähän lisää faktoja, eikä falskeja lauseita.
Jos pystytte vaikka kolmella rivillä listaamaan salaisetkin unelmanne niin hyvä olisi kuulla ne.
Sellainen vastaus missä ei oikeastaan sanota mitään selkeää ei käy.
Varmasti moni mies haluaisi kuulla teidän ajatukset tästä.
valintakriteerit
239
5196
Vastaukset
- dfhfdh
Missähän ne naiset kuppaa jotka mainostavat pitävänsä siitä jos profiilissa ja juttelussa tuodaan vähän negatiivisiakin asioita esille, eikä olla jatkuvasti teennäistä ilopilleriä? Itsellä kun jutut loppuu aina kuin seinään kun erehdyn sanomaan jotain VÄHÄNKÄÄN negatiivista MISTÄÄN. Aivan kuin kaikki naiset piipertäisi jatkuvasti hymy naamalla eivätkä huoli elämäänsä piiruakaan mitään negatiivista.
- vain positiivista
Iloisuus ei ole teennäistä, vaan tulee luonnostaan, kun ajattelee asioiden positiivisia puolia (kaikissa asioissa niitä löytyy).
Negatiivisuus on luontaan työntävää. Miksi iloinen ihminen haluaisi pilata elämäänsä negatiivisen ihmisen seurassa.. no ei minkään takia. - fhrfgjrth
vain positiivista kirjoitti:
Iloisuus ei ole teennäistä, vaan tulee luonnostaan, kun ajattelee asioiden positiivisia puolia (kaikissa asioissa niitä löytyy).
Negatiivisuus on luontaan työntävää. Miksi iloinen ihminen haluaisi pilata elämäänsä negatiivisen ihmisen seurassa.. no ei minkään takia.No sori vaan mutta teennäiseltä se juuri vaikuttaa jos muka kokoajan ollaan vain iloisia ja positiivisia. Tulee tunne kuin tuollainen ihminen ei kykenisi elämässään kohdata mitään ikävää vaan haluaa elää vaan siellä omassa ilolandiassaan poissa karusta todellisuudesta, sormet korvissa että LALLALLAA EN KUULE MITÄÄN NEGATIIVISTA.
- Aikuinen Nainen
fhrfgjrth kirjoitti:
No sori vaan mutta teennäiseltä se juuri vaikuttaa jos muka kokoajan ollaan vain iloisia ja positiivisia. Tulee tunne kuin tuollainen ihminen ei kykenisi elämässään kohdata mitään ikävää vaan haluaa elää vaan siellä omassa ilolandiassaan poissa karusta todellisuudesta, sormet korvissa että LALLALLAA EN KUULE MITÄÄN NEGATIIVISTA.
Hei - sinähän vasta negatiivinen oletkin! Jos näet iloisen ihmisen, pidät häntä heti teeskentelijänä.
Sinun on pakko olla kohtalaisen nuori mies ja sellainen, jonka elämässä kaikki on ollut tasapaksua niin, että et näe iloa, mutta et ehkä myöskään suruakaan missään omassa elämässäsi.
Itse olen vanhempi nainen, joka on elämässään kokenut todella runsaasti surua ja pettymyksiä, vaikean avioliiton (mies todella ilkeä, paha ihminen) yms., mutta sisälläni on aina asunut voimakas elämänilo ja positiivisuus eli usko siihen, että asiat järjestyvät aikanaan.
En sure eilistä (mitä se auttaisi, sillä eilinen on mennyt jo), mutta en huolehdi/murehdi huomistakaan, sillä teen vain parhaani sitten, kun huominen on tässä ja nyt.
On oikeasti olemassa onnellisia ihmisiä, jotka osaavat unelmoida asioista, jotka on mahdollista saavuttaa, jotka eivät tuijota siihen, mitä heiltä puuttuu, vaan nauttivat siitä kaikesta (vähästä), mitä heillä on.
Tekstini poikkesi sivuun aloittajan aiheesta - anteeksi kaikille - mutta en voinut olla puuttumatta fhrfgjrth:n kommenttiin! - vain positiivista
fhrfgjrth kirjoitti:
No sori vaan mutta teennäiseltä se juuri vaikuttaa jos muka kokoajan ollaan vain iloisia ja positiivisia. Tulee tunne kuin tuollainen ihminen ei kykenisi elämässään kohdata mitään ikävää vaan haluaa elää vaan siellä omassa ilolandiassaan poissa karusta todellisuudesta, sormet korvissa että LALLALLAA EN KUULE MITÄÄN NEGATIIVISTA.
Surun ja murheen keskellä voi olla positiivinen, eli uskoa ja luottaa, että kaikki vielä järjestyy parhain päin. Mitä järkeä on jäädä märehtimään suruun ja murheeseen.. ei mitään järkeä.
Toivossa on hyvä elää, kun maailma murjoo. Siinä ei ole mitään teennäistä, vaan vain positiivista elämän asennetta. Sinä olet valinnut negatiivisen katsantokannan ja minä positiivisen, ei se sen kummempaa ole. - Aikuinen nainen
Aikuinen Nainen kirjoitti:
Hei - sinähän vasta negatiivinen oletkin! Jos näet iloisen ihmisen, pidät häntä heti teeskentelijänä.
Sinun on pakko olla kohtalaisen nuori mies ja sellainen, jonka elämässä kaikki on ollut tasapaksua niin, että et näe iloa, mutta et ehkä myöskään suruakaan missään omassa elämässäsi.
Itse olen vanhempi nainen, joka on elämässään kokenut todella runsaasti surua ja pettymyksiä, vaikean avioliiton (mies todella ilkeä, paha ihminen) yms., mutta sisälläni on aina asunut voimakas elämänilo ja positiivisuus eli usko siihen, että asiat järjestyvät aikanaan.
En sure eilistä (mitä se auttaisi, sillä eilinen on mennyt jo), mutta en huolehdi/murehdi huomistakaan, sillä teen vain parhaani sitten, kun huominen on tässä ja nyt.
On oikeasti olemassa onnellisia ihmisiä, jotka osaavat unelmoida asioista, jotka on mahdollista saavuttaa, jotka eivät tuijota siihen, mitä heiltä puuttuu, vaan nauttivat siitä kaikesta (vähästä), mitä heillä on.
Tekstini poikkesi sivuun aloittajan aiheesta - anteeksi kaikille - mutta en voinut olla puuttumatta fhrfgjrth:n kommenttiin!Juuri näin, meinasin kirjoittaa lähes samanlaisen vastauksen. Olen myös jo keski-ikäinen nainen ja voin sanoa, että olen aina iloinen ja hyväntuulinen ja elämankatsomukseltani yltiöpositiivinen. Olen elämässäni niin paljon ikäviä asioita kokenut, ettei mikään enää lannista.
Aloittajalle vastaisin, että itseäni kiinnostaa kypsä, asiallinen teksti. Mitä haet ja odotat deittikumppaniltasi. Jos 50 v mies laittaa "kujeileva pojankloppi" niin ei oikein nappaa, samoin kuin "ikinuori", (koska sellaistakaan en ole koskaan tavannut) tai esim. itsesääliin vaipuva teksti, ettei mullekaan taida ketään löytyä.
Nih :) - oletkosiinä
Aikuinen nainen kirjoitti:
Juuri näin, meinasin kirjoittaa lähes samanlaisen vastauksen. Olen myös jo keski-ikäinen nainen ja voin sanoa, että olen aina iloinen ja hyväntuulinen ja elämankatsomukseltani yltiöpositiivinen. Olen elämässäni niin paljon ikäviä asioita kokenut, ettei mikään enää lannista.
Aloittajalle vastaisin, että itseäni kiinnostaa kypsä, asiallinen teksti. Mitä haet ja odotat deittikumppaniltasi. Jos 50 v mies laittaa "kujeileva pojankloppi" niin ei oikein nappaa, samoin kuin "ikinuori", (koska sellaistakaan en ole koskaan tavannut) tai esim. itsesääliin vaipuva teksti, ettei mullekaan taida ketään löytyä.
Nih :)Taisin nauraa itseni melkein tärviölle kun luin sinun miesten laittamia kommentteja. Miehet ei taida oikein osata laittaa asioita oikein sinne profiiliin, no ehkä joku oppii teidän kaikkien huomioista jotain hyvää.
Itsesääli on tosiaan alasampuva nuoli. Sekin kannattaa ottaa huomioon kun yhteyksiä ottelee.
Positiivisuus on parempi minun mielestä myös, negatiivisuus masentaa ja vie huomion oikeista mileihyvää tiuottavista asioista.
Ei siis kannata olla ikinuori koska sellaista ei ole ehkä joku muu sanamuoto jos haluaa jotain tälläistä itsestään ilmaista.
Kujeileva pojankloppi ei herätä luottamusta selkeästi joten ehkä jokunen lapsuusvuosi kannattaa jo jättää taakse.
Kirjoittakaa itsestä ja omista odotuksista deitiltä. - Tytsä
fhrfgjrth kirjoitti:
Aito iloisuus ei ole teeskenneltyä:)
- KALLE KELLO
Tekstini poikkesi sivuun aloittajan aiheesta - anteeksi kaikille - mutta en voinut olla puuttumatta fhrfgjrth:n kommenttiin!Asiahan ei minulle kuulu, mutta uskallan olla aikuisen naisen kanssa eri mieltä.. Jos on AINA iloinen tai AINA surullinen tai AINA tietynlainen, on oltava jotain vikaa. En elämäni aikana ole tavannut yhtäkään ihmistä, joka olisi aina vain esim iloinen. Ihminen on luonteeltaan kaikkea tunneskaalaa. Et sinä, ei kukaan voi jonkun heleveetin deittipalstan (täysin kasvoton) perusteella sanoa kenestäkään yhtään mitään. Kirjoittelette kasvottomina, joku kirjoittaa hienosti, kirjoittaa henkeviä, on mukava, komea/kaunis, kaiken kaikkiaan niin mahtava persoona, että se on pakko noukkia pois kuljeksimasta. Mutta sittenhän ne alkaa pikkuhiljaa paljastumaan,. Jos tapaat jonkun naamatusten näet aika äkkiä siitä mikä on naisiaan/miehiään, ilmeet, eleet, silmat ei valehtele.
- 567788
KALLE KELLO kirjoitti:
Asiahan ei minulle kuulu, mutta uskallan olla aikuisen naisen kanssa eri mieltä.. Jos on AINA iloinen tai AINA surullinen tai AINA tietynlainen, on oltava jotain vikaa. En elämäni aikana ole tavannut yhtäkään ihmistä, joka olisi aina vain esim iloinen. Ihminen on luonteeltaan kaikkea tunneskaalaa. Et sinä, ei kukaan voi jonkun heleveetin deittipalstan (täysin kasvoton) perusteella sanoa kenestäkään yhtään mitään. Kirjoittelette kasvottomina, joku kirjoittaa hienosti, kirjoittaa henkeviä, on mukava, komea/kaunis, kaiken kaikkiaan niin mahtava persoona, että se on pakko noukkia pois kuljeksimasta. Mutta sittenhän ne alkaa pikkuhiljaa paljastumaan,. Jos tapaat jonkun naamatusten näet aika äkkiä siitä mikä on naisiaan/miehiään, ilmeet, eleet, silmat ei valehtele.
Täysin samaa mieltä tästä. Kiertäisin itse kaukaa tyypit, jotka laittavat luonteenpiirteikseen vain "iloinen" tai "pirteä". Ei kukaan ole sellainen. Nimim. "aikuinen nainen" ei ilmeisesti myöskään ymmärrä, että "yltiöpositiivisuus" ei ole mikään kadehdittava luonteenpiirre. Useimmiten tuolla sanalla kuvataan ihmistä, jolla on jalat täysin irti maasta ja naiivit kuvitelmat elämästä ja muista ihmisistä. Ei todellakaan sytyttäisi deitti-ilmoituksessa.
- 50v futisfani
Juuri näin, meinasin kirjoittaa lähes samanlaisen vastauksen. Olen myös jo keski-ikäinen nainen ja voin sanoa, että olen aina iloinen ja hyväntuulinen ja elämankatsomukseltani yltiöpositiivinen. Olen elämässäni niin paljon ikäviä asioita kokenut, ettei mikään enää lannista.
Nih :)aivan niin, lisäksi vielä jos kehuu alakerran kokoaan, kirjottelee kännissä tai huorittelee tai vastailee lyhyesti viesteihin, eihän siinä opi tietämään toisesta mitään, ja ei sellaisen kanssa halua treffeille joka vastaa omaan kirjotukseeni että" mitä muuta kuuluu?" tms, ilmoituksessani lukee aivan selvästi suomenkielellä että millaista haen, ja juopot yms eivät kuulu siihen, ompa muutama tyyppi tullut treffeille kännissäkin........ sen verran on itsesuojeluvaistoa jo tähän kypsään? 50v ikään tullu että katsoo jo kenen kans tekee ja mitä ,vai tekeekö mitään. itse ainaskin etsin rehellistä miestä joka on oma itsensä, ja osaa kertoakin jotain kirjottamalla. eikä se positiivisuus ole pahaksi koska itekin olen iloinen positiivinen nainen,vanha elämä ja kokemukset on takana ja nyt olen löytänyt oman itseni ja voin olla taas se"minä", niin ei kait sitä jaksa mitään passiivista mörökölliäkään katella enää, juu ei kiitos. parempi ilman miestä kun huonon kanssa.
- teennäisyyttä
Surun ja murheen keskellä voi olla positiivinen, eli uskoa ja luottaa, että kaikki vielä järjestyy parhain päin. Mitä järkeä on jäädä märehtimään suruun ja murheeseen.. ei mitään järkeä.
Toivossa on hyvä elää, kun maailma murjoo. Siinä ei ole mitään teennäistä, vaan vain positiivista elämän asennetta. Sinä olet valinnut negatiivisen katsantokannan ja minä positiivisen, ei se sen kummempaa ole.No kuule, on vähän vaikea olla positiivinen, jos em. joku
lähimmäinen on kuollut. Mikään teennäinen jeesustelu
ei auta siinä kohtaa.
Harvassa on ihmisiä, jotka pystyy näkemään joka asiassa,
ne positiiviset seikat, en minä ainakaan pysty, eikä edes
tarvitse, sillä ihminen ei ole robotti. - Ruma äijä.
Nih :)Naisilla on sellaset kriteerit että tavallinen kunnollinen mies ei kelpaa eikä pääse treffeille ja sitten naiset kelpuuttaa huo.rittelija miehet ja huumeiden käyttäjät ja väkivaltaisia miehiä ja tekevät lapsia niiden kanssa. Olen kai liian ruma ihmissuhteisiin naisen kanssa joten en kelpaa myös kun en käytä huumeita ja olen työtön.
Tuossa hyvä esimerkki:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12224315?ref=front - vinohampainenrumilus
567788 kirjoitti:
Täysin samaa mieltä tästä. Kiertäisin itse kaukaa tyypit, jotka laittavat luonteenpiirteikseen vain "iloinen" tai "pirteä". Ei kukaan ole sellainen. Nimim. "aikuinen nainen" ei ilmeisesti myöskään ymmärrä, että "yltiöpositiivisuus" ei ole mikään kadehdittava luonteenpiirre. Useimmiten tuolla sanalla kuvataan ihmistä, jolla on jalat täysin irti maasta ja naiivit kuvitelmat elämästä ja muista ihmisistä. Ei todellakaan sytyttäisi deitti-ilmoituksessa.
Kyllä naiset haluaa että mies hymyilee koko ajan ja on puhelias ja koko ajan pitää tehdä jotain vaikutusta.
- Mun unelmien mies
oletkosiinä kirjoitti:
Taisin nauraa itseni melkein tärviölle kun luin sinun miesten laittamia kommentteja. Miehet ei taida oikein osata laittaa asioita oikein sinne profiiliin, no ehkä joku oppii teidän kaikkien huomioista jotain hyvää.
Itsesääli on tosiaan alasampuva nuoli. Sekin kannattaa ottaa huomioon kun yhteyksiä ottelee.
Positiivisuus on parempi minun mielestä myös, negatiivisuus masentaa ja vie huomion oikeista mileihyvää tiuottavista asioista.
Ei siis kannata olla ikinuori koska sellaista ei ole ehkä joku muu sanamuoto jos haluaa jotain tälläistä itsestään ilmaista.
Kujeileva pojankloppi ei herätä luottamusta selkeästi joten ehkä jokunen lapsuusvuosi kannattaa jo jättää taakse.
Kirjoittakaa itsestä ja omista odotuksista deitiltä.Jos sattuu, että on satiirikko ja sarkasti, niin kirjoituksesta vähän tampiompi daami saattaa helposti saada kuvan, että on negatiivinen tai mulkku mies, mutta onkin hyvää seuraa ja erinomainen huumorintaju. Osaa nauraa itelle ja muuta.
- resfdsfsf
Negatiivisuus on luontaan työntävää. Miksi iloinen ihminen haluaisi pilata elämäänsä negatiivisen ihmisen seurassa.. no ei minkään takia.Noiden väliin mahtuu vielä se realismi, joka on aivan yhtä tärkeää kuin se positiivinenkin asenne. Typerillä tässäkin asiassa helpompaa kun keskittyvät vain positiivisiin puoliin ja jättävät toisen puolen asiasta kokonaan tarkastelematta. Sitten puhutaan huonosta onnesta kun kyse oli todellisuudessa pelkästä typeryydestä.
- Aika lailla
Tytsä kirjoitti:
Aito iloisuus ei ole teeskenneltyä:)
teennäiseltä vaikutat ;D
- kuolkaa pois.
oletkosiinä kirjoitti:
Taisin nauraa itseni melkein tärviölle kun luin sinun miesten laittamia kommentteja. Miehet ei taida oikein osata laittaa asioita oikein sinne profiiliin, no ehkä joku oppii teidän kaikkien huomioista jotain hyvää.
Kirjoittakaa itsestä ja omista odotuksista deitiltä.Suomes on taatutsi maailman nirsoimmat, tylyimmät ja kylmimmät naiset. Naista ei saa edes kaveriksi jos ei ole komea ja pitkä. Minulla ei ole koskaan ollut nais kavereita enkä varmaan osais edes puhua naislle mitään koska ovat niin vit.tumaisia ollut aina kun yrittää tutustua.
- vin dieseli
567788 kirjoitti:
Pitää olla komea, pitkä, rikas
- vaimoafrikasta
kuolkaa pois. kirjoitti:
Suomes on taatutsi maailman nirsoimmat, tylyimmät ja kylmimmät naiset. Naista ei saa edes kaveriksi jos ei ole komea ja pitkä. Minulla ei ole koskaan ollut nais kavereita enkä varmaan osais edes puhua naislle mitään koska ovat niin vit.tumaisia ollut aina kun yrittää tutustua.
Lisäisin vielä että rumimmat ja lihavimmat, hyhhyh miten suominainen on hieno, oikein hingun suomalaista naisystävää.....
Ainut mikä näitä ryhävalaita kiinnostaa on se, että mies maksaa kaiken ja tekee kaiken. Oikein antoisan parisuhteen tuollaisen naisen kanssa saa....
Onneksi löytyy vielä toisenlaisiakin naisia, joutuu vain hakemaan ulkomailta. - aamen ja hallelujaa
Toivossa on hyvä elää, kun maailma murjoo. Siinä ei ole mitään teennäistä, vaan vain positiivista elämän asennetta. Sinä olet valinnut negatiivisen katsantokannan ja minä positiivisen, ei se sen kummempaa ole.Hymyile ja elä sinä sit, kuin viimeistä päivää, mutta älä nyt
jankuta koko ajan, tuota positiivista, tai et tiedä elästä, kuin hyvä puolen. - grammarnazi1
Negatiivisuus on luontaan työntävää. Miksi iloinen ihminen haluaisi pilata elämäänsä negatiivisen ihmisen seurassa.. no ei minkään takia.luotaan* opettele kirjoittamaan ennen kun alat tänne kirjoittaa.
- Orja ulkomailta
vaimoafrikasta kirjoitti:
Lisäisin vielä että rumimmat ja lihavimmat, hyhhyh miten suominainen on hieno, oikein hingun suomalaista naisystävää.....
Ainut mikä näitä ryhävalaita kiinnostaa on se, että mies maksaa kaiken ja tekee kaiken. Oikein antoisan parisuhteen tuollaisen naisen kanssa saa....
Onneksi löytyy vielä toisenlaisiakin naisia, joutuu vain hakemaan ulkomailta."Onneksi löytyy vielä toisenlaisiakin naisia, joutuu vain hakemaan ulkomailta."
Saahan noita orjia, jos on rahaa maksaa. Vai luulitko että orjan saa ilmaiseksi? Joudut elättämään koko suvun sen orjan lisäksi. :D - Ratkaisu on selvä
Mun unelmien mies kirjoitti:
Jos sattuu, että on satiirikko ja sarkasti, niin kirjoituksesta vähän tampiompi daami saattaa helposti saada kuvan, että on negatiivinen tai mulkku mies, mutta onkin hyvää seuraa ja erinomainen huumorintaju. Osaa nauraa itelle ja muuta.
Ei ne tykkää kertoa miehelle että ole tälläinen ja tälläinen ja sitten mies muuttaa itseään ja olet tehnyt itsestäsi nössön tossun alle.
1. Menet homobaariin
2. Juot kännin
3. Alat homoksi - Aikuinen nainen
567788 kirjoitti:
Miten ihmeessä iloinen japirteä voivat olla negatiivisia asioita? Nettiprofiilissa on kai tarkoitus kertoa niistä hallitsevista luonteenpiirteistä.? Ei se tarkoita, etteikö osaisi surra tai pahoittaisi joskus mieltään mutta ettei jää näihin tunnetiloihin märehtimään.
Itse olen elämässäni kokenut paljon suuria menetyksiä, mm. 3 perheenjäsenen kuoleman ja itselläni vakavan sairauden. Suhtaudun kuitenkin positiivisesti tulevaan ja tiedän, että surusta pääsee yli. On niitä, jotka antavat menneisyyden muokata itsestään kaikeen tyytymättömän ihmisen, joka murehtii vain mitä kaikkea on elämässään kokenut.
Se, että on yltiöpositiivinen,ei tarkoita, että löytää esim. läheisen kuolemasta jotain hyvää, vaan että hyväksyy sen hetken suunnattoman surun tietäen, että se todellakin helpottaa joku päivä. - luukasa
kuolkaa pois. kirjoitti:
Suomes on taatutsi maailman nirsoimmat, tylyimmät ja kylmimmät naiset. Naista ei saa edes kaveriksi jos ei ole komea ja pitkä. Minulla ei ole koskaan ollut nais kavereita enkä varmaan osais edes puhua naislle mitään koska ovat niin vit.tumaisia ollut aina kun yrittää tutustua.
Sulla on niin hurmaava persoona, että ihan ihmettelen mikset ole saanut naiskavereita :(
- 124354546rwetwetrew
kuolkaa pois. kirjoitti:
öhöhhöh.. olen mies, mutta pakko tuohon on kommentoida silti.
ehkä siksi, kun naisilla on varaa olla nirsoja jos suuri osa miehistä vaan tyrkyttää itseään väkisin ja yrittää myydä itseään mahdollisimman halvalla.. joten helppo antaa yhdelle pakit, kun jonoa riittää mistä valita.
Sitten toiseksi, mitä sinä naisella kaverina teet?? oletko h0moseksuaali jos et panemaan halua päästä. Ehkä siksi naiset eivät jaksa kiinnostua. - 15+11
vinohampainenrumilus kirjoitti:
Kyllä naiset haluaa että mies hymyilee koko ajan ja on puhelias ja koko ajan pitää tehdä jotain vaikutusta.
No mitä hyötyä sellaisesta jatkuvasta myhäilystä on? Olen huomannut ettei mitään joten en tee niin enää. Sehän vaikuttaa muiden mielestä vain idioottimaiselta. Parempi olla vain ihan normaalin tai jopa vähän kiukkuisen näköinen. Tosin ei ole siitäkään mitään hyötyä.
- vaimoafrikasta
Orja ulkomailta kirjoitti:
"Onneksi löytyy vielä toisenlaisiakin naisia, joutuu vain hakemaan ulkomailta."
Saahan noita orjia, jos on rahaa maksaa. Vai luulitko että orjan saa ilmaiseksi? Joudut elättämään koko suvun sen orjan lisäksi. :DKato kato, ryhävalas heiluttelee hetuloitaan... Minulla ei ole orjaa, vaan rakastava vaimo, joka hoitaa oman osansa kotimme töistä, minä teen tietenkin oman osani, aikaisemmassa suhteessani ryhävalaan kanssa kävi niin, että valas jaksoi peräti kaksi kuukautta tehdä hivenen kotitöitäkin ollessaan työttömänä ja sen jälkeen vastuu kotitöiden tekemisestä siirtyi ryhävalaan yksipuolisella päätöksellä minun vastuulleni, työpäiväni jälkeen, valas tietenkin edelleen kotona työttömänä, persekin alkoi levitä välittömästi kun luuli saaneensa loppuelämänsä maksajan nalkkiin, mutta niinvain lensi pihalle ja komeasti.
Päivääkään en ole katunut avioitumista afrikkalaisen naisen kanssa, eikä tarvitse hänen sukuaan elättää, taitavat pärjätä oman maansa mittapuulla mitaten jopa paremmin kuin me täällä suomessa suomen mittapuulla. - ÄÖ 164 / NERO
kuolkaa pois. kirjoitti:
Totta, mulla sama homma. Mä oon lyhyt ja helvetin ruma. Onneksi mä keksin ruveta KIss yhtyeen maailmanlaajuseksi coverbändi kitariksi. Ace Farley on mun hahmo. Soitan skittaa tosi hyvin ja pituus kompensoituu korkokengillä. Sitäpaitsi Gene Simmons on mun hyvä kaveri.Naista riittää ja oonhan mä sen verran sekopää, että Acesta mennään. Suomipoika maailmalla. Tsekatkaa meidät googlesta.
- markkinamies sssssss
oletkosiinä kirjoitti:
Kirjoittakaa itsestä ja omista odotuksista deitiltä.Ikinuori ei todellakaan kannata olla. Korkeintaan 10 vuotta itseään nuoremman oloinen ja näköinen vielä menee ja sekin vain jossain keski-iässä jolloin ei ihan niin paljon iän myötä muutu. Toki se on ymmärrettävä asia että mieskin mieluummin olisi itseään nuoremman näköinen jo jotain 50v ylöspäin. Se taasen onkin vähän hämmentävä asia kun jotkut jo vähän päältä 20 äijät sanovat että näyttävät itseään nuoremman näköisiltä. Ei kait siinä iässä vielä pitäisi vanhenemisen vuoksi miehen naisen saaminen vaikeutua, tai ehkä se sitten vaikeutuu meidän kulttuurissamme.
Sekin kyllä pitää paikkansa että itsensä pakkaat näkemään peilistä katsoessa paljon nuoremman näköisenä kuin miten muut sinut näkevät. Tämä johtunee siitä kun näin sen haluaa olevan, ja ehkä siitäkin kun jostain 40v ylöspäin ei ilman laseja niin tarkaan naamansa ryppyjä ja ihon vanhenemista havaitse.
Mitä tulee naisiin niin parisuhdemarkkinoilla kun naisen arvo tuleee lähes pelkästään siitä miten nuorelta ja kauniilta näyttää, niin siksi se on ymmärrettävä asia että kaikki naiset aina pyrkivät näyttämään ikäistään nuoremmilta. Tämä siis koskien naisen arvoa parisuhdemarkkinoilla. - markkinamies sssssss
KALLE KELLO kirjoitti:
Asiahan ei minulle kuulu, mutta uskallan olla aikuisen naisen kanssa eri mieltä.. Jos on AINA iloinen tai AINA surullinen tai AINA tietynlainen, on oltava jotain vikaa. En elämäni aikana ole tavannut yhtäkään ihmistä, joka olisi aina vain esim iloinen. Ihminen on luonteeltaan kaikkea tunneskaalaa. Et sinä, ei kukaan voi jonkun heleveetin deittipalstan (täysin kasvoton) perusteella sanoa kenestäkään yhtään mitään. Kirjoittelette kasvottomina, joku kirjoittaa hienosti, kirjoittaa henkeviä, on mukava, komea/kaunis, kaiken kaikkiaan niin mahtava persoona, että se on pakko noukkia pois kuljeksimasta. Mutta sittenhän ne alkaa pikkuhiljaa paljastumaan,. Jos tapaat jonkun naamatusten näet aika äkkiä siitä mikä on naisiaan/miehiään, ilmeet, eleet, silmat ei valehtele.
Kyllä niitä joskus on sellaisia tosi positiivisella elämänasenteella ja iloisella mielellä olevia ihmisiäkin tullut nähtyä, jotain n.s. kehareita ne sellaiset ovat. Vähän se on ristiriitainen olo sen suhteen josko tällaisten näkemisestä tulee iloisemmaksi vaiko surullisemmaksi. Tämä hämmentynyt olo näiden suhteen johtuu siitä, kun ei sille miksi asianomainen on iloinen ja positiivinen välttämättä näissä tapauksissa näe mitään syytä, ja jos jonkun syyn näkeekin niin se taasen on helposti sellainen joka ei ole ainakaan mikään ilahduttava asia.
- Ohhoi
124354546rwetwetrew kirjoitti:
öhöhhöh.. olen mies, mutta pakko tuohon on kommentoida silti.
ehkä siksi, kun naisilla on varaa olla nirsoja jos suuri osa miehistä vaan tyrkyttää itseään väkisin ja yrittää myydä itseään mahdollisimman halvalla.. joten helppo antaa yhdelle pakit, kun jonoa riittää mistä valita.
Sitten toiseksi, mitä sinä naisella kaverina teet?? oletko h0moseksuaali jos et panemaan halua päästä. Ehkä siksi naiset eivät jaksa kiinnostua.Naiset tietenkin kiinnostuvat miehestä, joka tyrkyttää piliään ensimmäisenä. Niinpä tietenkin. Ihme harhaisia tekstejä...
- Turpa kiinni
markkinamies sssssss kirjoitti:
Kyllä niitä joskus on sellaisia tosi positiivisella elämänasenteella ja iloisella mielellä olevia ihmisiäkin tullut nähtyä, jotain n.s. kehareita ne sellaiset ovat. Vähän se on ristiriitainen olo sen suhteen josko tällaisten näkemisestä tulee iloisemmaksi vaiko surullisemmaksi. Tämä hämmentynyt olo näiden suhteen johtuu siitä, kun ei sille miksi asianomainen on iloinen ja positiivinen välttämättä näissä tapauksissa näe mitään syytä, ja jos jonkun syyn näkeekin niin se taasen on helposti sellainen joka ei ole ainakaan mikään ilahduttava asia.
Tyyppisuomalainen nokka pellossa kyntävä possu taas jauhaa, ettei iloinen saisi koskaan olla, vertaa vielä iloista ihmistä kehitysvammaiseen. Paskanjauhaja.
- Oppia ikä kaikki
aamen ja hallelujaa kirjoitti:
Hymyile ja elä sinä sit, kuin viimeistä päivää, mutta älä nyt
jankuta koko ajan, tuota positiivista, tai et tiedä elästä, kuin hyvä puolen.Mitä hittoa iloisella ja positiivisella elämänasenteella on tekemistä elämänkokemuksen kanssa? Oman kokemuksen mukaan nimenomaan elämässään muutakin kuin saunan ikkunan näkymän nähneet osaavat arvostaa hyvää mieltä ja jakaa sitä eteenpäinkin. Pistä verhot kiinni, kun on noin vaikea ymmärtää positiivisuutta. Voi hyvää päivää mä nauran sun valitukselles.
- etpä ole kummoinen
Kato kato, ryhävalas heiluttelee hetuloitaan... Minulla ei ole orjaa, vaan rakastava vaimo, joka hoitaa oman osansa kotimme töistä, minä teen tietenkin oman osani, aikaisemmassa suhteessani ryhävalaan kanssa kävi niin, että valas jaksoi peräti kaksi kuukautta tehdä hivenen kotitöitäkin ollessaan työttömänä ja sen jälkeen vastuu kotitöiden tekemisestä siirtyi ryhävalaan yksipuolisella päätöksellä minun vastuulleni, työpäiväni jälkeen, valas tietenkin edelleen kotona työttömänä, persekin alkoi levitä välittömästi kun luuli saaneensa loppuelämänsä maksajan nalkkiin, mutta niinvain lensi pihalle ja komeasti.
Päivääkään en ole katunut avioitumista afrikkalaisen naisen kanssa, eikä tarvitse hänen sukuaan elättää, taitavat pärjätä oman maansa mittapuulla mitaten jopa paremmin kuin me täällä suomessa suomen mittapuulla.Tekstisi antaa kuvan, että olet luontaantyöntävän epämiellyttävä, joten ei ihmekkään, että et onnistunut pariutumaan kauniin ja ihanan suomineidon kanssa. Ulkomailta köyhistä oloista naisen hommannut on aina luuseri..
- vain positiivista
teennäisyyttä kirjoitti:
No kuule, on vähän vaikea olla positiivinen, jos em. joku
lähimmäinen on kuollut. Mikään teennäinen jeesustelu
ei auta siinä kohtaa.
Harvassa on ihmisiä, jotka pystyy näkemään joka asiassa,
ne positiiviset seikat, en minä ainakaan pysty, eikä edes
tarvitse, sillä ihminen ei ole robotti.Olen ihminen, ja pystyn näkemään kuolemassakin positiiviset puolet. Itken ja suren, mutta en lohduttomalla tavalla, vaan lohdullisella. Positiiviset tunteet ja ajatukset eivät ole teennäisiä, vaan tulevat luonnostaan.
Btw en usko minkään uskontokunnan aatteisiin ;)
Jos sinä et pysty näkemään positiivisuutta kaikessa, niin maailma on kyllä pullollaan meitä, jotka siihen pystyvät. Pitääkö meidän positiivisten nyt muuttua negatiiviseksi, että sinä olisit tyytyväinen :D - vain positiivista
resfdsfsf kirjoitti:
Noiden väliin mahtuu vielä se realismi, joka on aivan yhtä tärkeää kuin se positiivinenkin asenne. Typerillä tässäkin asiassa helpompaa kun keskittyvät vain positiivisiin puoliin ja jättävät toisen puolen asiasta kokonaan tarkastelematta. Sitten puhutaan huonosta onnesta kun kyse oli todellisuudessa pelkästä typeryydestä.
Realismin voi nähdä positiivisesti ;)
Huonoa onnea ei ole, kaikesta seuraa ennemmin tai myöhemmin jotain hyvää. - kalakkinen
no, kyllä se maailma orhiinsa kuohii...
- ei elätti
Kato kato, ryhävalas heiluttelee hetuloitaan... Minulla ei ole orjaa, vaan rakastava vaimo, joka hoitaa oman osansa kotimme töistä, minä teen tietenkin oman osani, aikaisemmassa suhteessani ryhävalaan kanssa kävi niin, että valas jaksoi peräti kaksi kuukautta tehdä hivenen kotitöitäkin ollessaan työttömänä ja sen jälkeen vastuu kotitöiden tekemisestä siirtyi ryhävalaan yksipuolisella päätöksellä minun vastuulleni, työpäiväni jälkeen, valas tietenkin edelleen kotona työttömänä, persekin alkoi levitä välittömästi kun luuli saaneensa loppuelämänsä maksajan nalkkiin, mutta niinvain lensi pihalle ja komeasti.
Päivääkään en ole katunut avioitumista afrikkalaisen naisen kanssa, eikä tarvitse hänen sukuaan elättää, taitavat pärjätä oman maansa mittapuulla mitaten jopa paremmin kuin me täällä suomessa suomen mittapuulla.mitävittua varten sinun pitäisi vaimon sukua elättää. Itsellesi otat vaimon ja yhdessä elelette. suku elättää itse itsensä. minä en ottaisi itselleni sen takia miestä, että se alkaisi sukuani ELÄTTÄMÄÄN, henki niillä pihisee ilman minun miehen elättämistäkin. kahden kauppa ,kolmannen korvapuusti. ei kai sinun vaimosi tarvitse olla maksullinen huorake ,joka elättää sukulaisiaan siun rahoilla. korvien väliin tälläinen ohje, en minäkään sinun sukulaisia elätä. yhdessä, kahdestaan nauttien, ettäs tiedät sen, sukuloimassa voi käydä, mutta ei elättää tarvitse niitä, jo on aikoihin eletty.
- mikä saa lukemaan
sellainen teksti joka saa hymyilemään kun lukee sitä etusivun pätkää saa avaamaan ja jatkaman lukemista. negatiivista saa olla tekstissä, ei tämä maailma kenellekään ole silkkaa ruusuilla tanssimista. itsellä ei ole ollut ja joku super positiivinen silkkaa juhlaa ja hip hip hurraata viettänyt ihminen, siis sen tekstin mukaan, saa ainakin mut jättämään yhteydenoton. jos kriteereissä näkyy naisen toivottu tulotaso, niin ei kiitos mulle. samoin se että omissa tiedoissa on että hakee elämänkumppania tai treffiseuraa, mutta naisen kohdalla on että hän voi olla naimisissa muiden eronnut, sinkku jne lisäksi.. jep jep... .
itsensä hehkuttaminen antaa vähäsen negatiivisen kuvan. jokin "älä vaivaudu jos..." juttu on mulle liikaa. esim. en vaivaudu vastaamaan kuvattomille.. argh.. toisen ammatti voi olla sellainen että kuvan siihen laittaminen ei nyt vain ole mahdollista. naisvaltainen ala, jossa juorutaan juorutaan juorutaan... kohta kaikki tietää & uteliaimmat käy vielä kytiksellä tarkastamassa mitä itsestään on kirjoittanut ja sitten taas juorutaan, juorutaan... se että musta puhutaan ei harmita, mutta se mitä puhutaan harmittaa sillä niin usein joutuu toteamaan sen lauseen olevan tosi että nainen on naiselle susi..
mutta suurin EI juttu näin keski-ikäiselle on se että saman ikäinen mies tai vahempi hakee alle kolmekymppistä naista, sellaisen ei tarvitse pelätä multa yhteydenottoa- mikä saa lukemaan
ja tässä tekstissä näkyy se mistä jotkut miehet ovat mulle kommentoineetkin, kirjoitusvirheet... 8) lukihäiriö joka loikaa aina välillä esiin, on siis itse sokea virheille ja myös itsensä epäilemään omaa älykkyysosamäärää 8)
- oletkosiinä
Hyvä vastaus, kiitoksia. Aika lailla samoilla mennään. Vähän kuitenkin toivoisi että olisi väljempää noille kriteereiden tulkinnalle miesten profiilista. Ehkä olet oikeassakin, mutta voi siellä olla joku ajattelematon mies, joka ei tajunnut minkälaisen viestin antaa naisille, itse olematta kuitenkaan ihan sellainen todella. Tätähän tässä voisi parantaa.
Se kuvajuttu on minusta aika merkityksetön, kuitenkin loppupeleissä ratkaisee livejuttu.
Enemmän vaan näitä vastauksia tähän niin saadaan hyvä kuva naisten toiveista miehille.
Miehet siis saisi enemmän panostaa tekstiin profiilissa jotta olisi helpompaa saada jotain kontaktia ennen päätöstä jatkosta. - oletkosiinä
mikä saa lukemaan kirjoitti:
ja tässä tekstissä näkyy se mistä jotkut miehet ovat mulle kommentoineetkin, kirjoitusvirheet... 8) lukihäiriö joka loikaa aina välillä esiin, on siis itse sokea virheille ja myös itsensä epäilemään omaa älykkyysosamäärää 8)
En kyllä katsoisi lukihäiriön tai kirjoitusvirheiden paljonkaan kertovan luonteesta, mutta meitä on erilaisia, kaikille on omat huomionarvoiset asiansa.
Ymmärsinkö oikein että kirjoitusvirheet vaikuttavat naiselle siinä onko halua tutustua toiseen, oikeasti? - mikä saa lukemaan
oletkosiinä kirjoitti:
En kyllä katsoisi lukihäiriön tai kirjoitusvirheiden paljonkaan kertovan luonteesta, mutta meitä on erilaisia, kaikille on omat huomionarvoiset asiansa.
Ymmärsinkö oikein että kirjoitusvirheet vaikuttavat naiselle siinä onko halua tutustua toiseen, oikeasti?mua ei häiritse, ei voisikaan häiritä.. mutta olen kuullut että jotkut siihen huomiota kiinnittää. musta outoa, tärkeämpiäkin asioita on..
luonne on mulle tärkein, huumori on mulle parasta plussaa - oletkosiinä
mua ei häiritse, ei voisikaan häiritä.. mutta olen kuullut että jotkut siihen huomiota kiinnittää. musta outoa, tärkeämpiäkin asioita on..
luonne on mulle tärkein, huumori on mulle parasta plussaaOlen kuullut tuon saman, mutta kumosit sen vain tapauskohtaiseksi. Kyllä ehdottomasti paljon tärkeämpiä asioita on.
Hyvä huumorintaju kuittaa monta virhettä ihmisessä tai sitten niitä ei huomaa niin hyvin.
Huumoria mukaan siis.
Hyvää sellaista. - Aikuinen Nainen
Suurin EI-juttu....
Juuri näin, ja näitä keski-ikäisiä ja keski-iän ylittäneitä miehiä löytyy pilvin pimein. Millaisia yhteisiä asioita 60:nen mies kokee löytävänsä 30:sen naisen kanssa???? - ikisinkku ikuisesti
On aivan sama mitä profiili tekstissä lukee, jos mies ei ole komea, niin nainen ei vastaa. Itse en ole komea ja varmaan sitten naisten mielestä liian lyhyt ja ruma. On ollut vaikka minkälaisia tekstejä ja kuvia mutta en ole koskaan saanut kunnollista vastausta vaikka olen varmaan 400 naiselle vastannut. Kerran nainen vastasi että haluaa tutustua ja sitten ei vastannut mitään enää.
- Etkö todellakaan
Suurin EI-juttu....
Juuri näin, ja näitä keski-ikäisiä ja keski-iän ylittäneitä miehiä löytyy pilvin pimein. Millaisia yhteisiä asioita 60:nen mies kokee löytävänsä 30:sen naisen kanssa????tiedä että vanha mies saa uutta virtaa nuoresta neidosta? Nuori nätti pimu käsipuolessa on kuin turbonappia painaisi. Ja taas jaksaa painaa. Vastakohdathan tunnetusti viehättää ja täydentää toisiaan. Tämä pätee niin nuoren naisen ja vanhemman herrasmiehen suhteeseen siinä kuin naapurin tytön suhde seuraavan korttelin huumejengin kingiinkin. Molemmilla on mitä toinen kaipaa. Nuori nainen saa vanhemmalta herrasmieheltä puuttuvaa elämänkokemusta joka rauhoittaa ja naapurintyttö diileriltä jännitystä elämäänsä ja ensitripin. Vanhempi herrasmies saa nuoremmalta naiselta egotripin ja diilerikingi uuden asiakkaan.
- nainen-25__
mua ei häiritse, ei voisikaan häiritä.. mutta olen kuullut että jotkut siihen huomiota kiinnittää. musta outoa, tärkeämpiäkin asioita on..
luonne on mulle tärkein, huumori on mulle parasta plussaaNo itse täytyy kyllä sanoa (niin pinnallista kuin se onkin) et mulle lukuisat kirjoitusvirheet tekstissä on turn off! En siis tarkoita mitään yhden pilkun puuttumista, vaan sitä, kun jotkut eivät osaa kirjoittaa tai viitsi tarkistaa. Tällaisia profiileja en vaivaudu lukemaan loppuun.
Ikäväähän tässä mun asenteessa on se, että en voi tietää onko sittenkin kyse lukihäiriöstä... Johon henkilö ei itse voi vaikuttaa :/ Oon pahoillani jos pahoitin jonkun mielen, mut tää on rehellinen vastaus ja vain minun mielipide. - Pii on 3.0
oletkosiinä kirjoitti:
Olen kuullut tuon saman, mutta kumosit sen vain tapauskohtaiseksi. Kyllä ehdottomasti paljon tärkeämpiä asioita on.
Hyvä huumorintaju kuittaa monta virhettä ihmisessä tai sitten niitä ei huomaa niin hyvin.
Huumoria mukaan siis.
Hyvää sellaista.huumorin kuka se kaunein kukka on ,-
itse harrastan lavatanssia , viimeksi tänään , ja sieltä ne iloisimmat löytyy , Siellä jo aiemminkin väki meni vilvoittelemaan ulos välillä , ja tuli takaisin aina vain iloisempana , jotkut olivat , pelkkää iloisuuttaan , toisten rinnuksissa kiinni , ja askeleet olivat sitä rytkypolkkaa ,
Välillä virkavaltakin tanssi mukana , mikä osoittaa hyvää koulutusta .
Kun minä tulen lavalle , niin naisten parvessakin syntyy kohinaa ;
kaikki naiset pyrkivät ulos tuuletusikkunoista , kai uutta tanssitaitoa hakemaan , mikä lienee positiivinen juttu . - ehdottomasti kuva
oletkosiinä kirjoitti:
Hyvä vastaus, kiitoksia. Aika lailla samoilla mennään. Vähän kuitenkin toivoisi että olisi väljempää noille kriteereiden tulkinnalle miesten profiilista. Ehkä olet oikeassakin, mutta voi siellä olla joku ajattelematon mies, joka ei tajunnut minkälaisen viestin antaa naisille, itse olematta kuitenkaan ihan sellainen todella. Tätähän tässä voisi parantaa.
Se kuvajuttu on minusta aika merkityksetön, kuitenkin loppupeleissä ratkaisee livejuttu.
Enemmän vaan näitä vastauksia tähän niin saadaan hyvä kuva naisten toiveista miehille.
Miehet siis saisi enemmän panostaa tekstiin profiilissa jotta olisi helpompaa saada jotain kontaktia ennen päätöstä jatkosta.Kuva on äärimmäisen merkityksellinen!
Kerran erehdyin kokeilemaan sokkotreffejä kuvaa etukäteen näkemättä, ja olipa noloa sanoa viiden minuutin kuluttua tapaamisesta, että ollaan niin erilaisia, ettei meistä voi tulla paria.
En siis enää lähtisi treffeille ennen kuin olen nähnyt kuvan. - en tiiä
ikisinkku ikuisesti kirjoitti:
On aivan sama mitä profiili tekstissä lukee, jos mies ei ole komea, niin nainen ei vastaa. Itse en ole komea ja varmaan sitten naisten mielestä liian lyhyt ja ruma. On ollut vaikka minkälaisia tekstejä ja kuvia mutta en ole koskaan saanut kunnollista vastausta vaikka olen varmaan 400 naiselle vastannut. Kerran nainen vastasi että haluaa tutustua ja sitten ei vastannut mitään enää.
varmaan vain varpaan nokasta on komea.
- miisa2
Julmetun pitkät vaatimuslistat ja kriteerit siitä millainen naisen pitää olla ja mitä hän ei saa olla. Itsestään about yksi rivi: mukava, eronnut mies.
Ärsyttää tuollaiset, toiselta vaaditaan ummet ja lammet, itsestään ei anneta mitään. (ilmeisesti näitä haavemaailmassaan eläviä....)- Oletkosiinä
Totta tuokin. Niin kyllä miehet osaa haaveilla siinä kuin naisetkin, jotkut vähemmän jotkut enemmän.
Antaminen itsestään täytyy olla molemminpuolista varmasti.
Kertominen itsestään on tärkeää, tärkeämpää jopa kuin sen vaatimuslistan antaminen.
Vaatimuslista voisi olla paremminkin toivelista. - Naisell. aik. N
Oletkosiinä kirjoitti:
Totta tuokin. Niin kyllä miehet osaa haaveilla siinä kuin naisetkin, jotkut vähemmän jotkut enemmän.
Kertominen itsestään on tärkeää, tärkeämpää jopa kuin sen vaatimuslistan antaminen.
Vaatimuslista voisi olla paremminkin toivelista.Itse en koe ihannenaiselle laitettuja kriteereitä vaatimuslistana, vaan nimen omaan toivelistana. Näin on myös omien toiveitteni kanssa eli toiveeni eivät ole ehdottomia vaatimuksia - vaikkakin olen perustellut toivekriteerini profiilissani, mikä tietysti voi karsia viestittelijöitä.
Ikäasia on kuitenkin sellainen, että sen otan huomioon aina - ja vieläpä negatiivisella tavalla: Miehet, jotka hakevat itseään 20-30v nuorempaa kumppania, ohitan välittömästi, sillä ko. hakukriteeri kertoo miehestä ja hänen henkisestä kehityksestään niin paljon, että sellainen mies on ehdoton turn-off itselleni.
Miehille vielä: Kertokaa itsestänne profiilissanne!!! - miru
Oletkosiinä kirjoitti:
Vaatimuslista voisi olla paremminkin toivelista.Asiaa on hyvä lähestyä sitä kautta, mitä kirjoittajalla itsellään on annettavaa parisuhteeseen, minkälainen on hänen näkemyksensä toimivasta suhteesta.
Oma kokeiluni nettiseuranhakuun tuotti kaksi yllättävää ja uutta huomiota:
- monet miehet kertoivat pitävänsä ja tavoittelevansa hallittua ja kontrolloitua elämää...kuka ihme kykenee tuohon? elämä nyt vaan kuuluu hallitsemattomuus ja yllätyksellisyys monella tavalla
- jos nainen asuu kauempana niin eiviitsitä edes alkaa tutustumaan kun ei haluta etäsuhdetta tai koetaan muuten vaivalloiseksi lähteä tapaamiseen yli 50 kilsan päähän...kaikki ei vaan asu kehäIII: n sisäpuolella, mutta kukaan ei myöskään ole pultattu ja betonoitu nykyiseen asuinpaikkaansa. Ainakin itse ajattelen näin, varsinkin kun olen yrittäjä ja voin tehdä työtäni missä vain.
Virtuaalitutustumisen iso haaste on olla rakentamatta liian lukkoonlyötyä vaikutelmaa kokonaisuudesta kirjallisen viestinnän perusteella. - Pii on 3-0
Naisell. aik. N kirjoitti:
Itse en koe ihannenaiselle laitettuja kriteereitä vaatimuslistana, vaan nimen omaan toivelistana. Näin on myös omien toiveitteni kanssa eli toiveeni eivät ole ehdottomia vaatimuksia - vaikkakin olen perustellut toivekriteerini profiilissani, mikä tietysti voi karsia viestittelijöitä.
Ikäasia on kuitenkin sellainen, että sen otan huomioon aina - ja vieläpä negatiivisella tavalla: Miehet, jotka hakevat itseään 20-30v nuorempaa kumppania, ohitan välittömästi, sillä ko. hakukriteeri kertoo miehestä ja hänen henkisestä kehityksestään niin paljon, että sellainen mies on ehdoton turn-off itselleni.
Miehille vielä: Kertokaa itsestänne profiilissanne!!!Itseään 20 -30 vuotta nuorempaa , ..." -
Älähän nyt ,
käyn kuntosalilla , ja mitens suhtaudut siiten , että nuori ja hurmaava tyttö alkaa kierrellä vanhempaa miestä ?
En nyt puhu muista , Ja tyttö on ihan luonnollinen , ei esitä mitään , mutta tulee kuin iholle , niin kuin olisi aina tuntenut . Nuori aikuinen .
Onko siinä kymysys miehen henkisen kehityksen vajavaisuudesta , ja mitäpä sitä pitäisi sanoa , vaikkako että olen Turn -off ?
sille salitytöllekö ?
- miisa2
Ja sitten tämä porukka: "en vastaa kuvattomille". Ja itsestään on kuva, josta ei saa selvää suurennuslasinkaan kanssa tai kuvassa on aurinkolasit, lippis tai mikä ärsyttävintä:prätkäkamat päällä....
- oletkosiinä
täsmälleen samaa mieltä, jos on kuva niin selkeä sellainen on paras, muuten ei ollenkaan. Se on vaan tapa pysyä tuntemattomana.
- 8 asiaa
Itseäni kiinnostaa miehet, joilla perustiedot ovat samalla tasolla kuin itselläni ja sama linja näkyy ihannemiehen kriteerien puolella. Perustiedoilla tarkoitan erityisesti, haetun suhteen laatua, ikää, lapsia, vapaa/varattu, työssäkäynti, tulotaso, kropan mallia ja asuinpaikkaa. Oikeastaan kaikki mainitut 8. piirrettä on natsattava.
Tietty monet muutkin seikat kiinnostavat, mutta mainituista taustatiedoissa lähdetään liikkeelle.- oletkosiinä
eli olet nainen joka ei varsinaisesti hae rakkautta, mutta hyvää parisuhdetta johon liittyy kertomasi perustiedot alkuun. Turvallista toimeentuloa ja kiinnostavaa statusta.
Eikä se paha asia ole lähteä tästä, mutta hyvä tietää ettei kaikki ole ensisijaisesti samalta lähtöviivalta lähtemässä.
Miehet saattaa lähteä eri lähtökohdista hakemaan sitä suhdetta ainakin minulla on sellainen kuva.
Tietenkin kerrot tuon kaiken profiilissa myös mitä odotat alkuun mahdollisesta kommunikaatiosta miehen suhteen. - Just näin
''Tietty monet muutkin seikat kiinnostavat, mutta mainituista taustatiedoissa lähdetään liikkeelle.''
Hah tää on just tätä mitä oon uumoillukkin. 8 vaatimusta jo listalla eikä se näköjään edes siihen pääty. Kuten sanoin jo jossain topickissa aiemmin niin monella se vaatimuslista ei pääty siihen mitä siellä profiilissa lukee. - Herkkuperseirmeli
Just näin kirjoitti:
''Tietty monet muutkin seikat kiinnostavat, mutta mainituista taustatiedoissa lähdetään liikkeelle.''
Hah tää on just tätä mitä oon uumoillukkin. 8 vaatimusta jo listalla eikä se näköjään edes siihen pääty. Kuten sanoin jo jossain topickissa aiemmin niin monella se vaatimuslista ei pääty siihen mitä siellä profiilissa lukee.No noi nyt on ihan perusjuttuja?
Just näin kirjoitti:
Hah tää on just tätä mitä oon uumoillukkin. 8 vaatimusta jo listalla eikä se näköjään edes siihen pääty. Kuten sanoin jo jossain topickissa aiemmin niin monella se vaatimuslista ei pääty siihen mitä siellä profiilissa lukee.Mitä sitten saa "vaatia" ellei sitä, että mies on
- vapaa (siis ei parisuhteessa)
- suunnilleen samaa ikäluokkaa
- hetero
- suunnilleen samalta alueelta
- tehnyt jo lapsensa tai lapseton riippuen hakijan omasta elämäntilanteesta
- haluaa lapsia tai ei halua lapsia riippuen hakijan omasta elämäntilanteesta?
Pitäisikö naiselle kelvata siis IHAN kuka tahansa? Lapsettomalle, lapsia haluavalle naiselle lapsensa jo tehnyt mies, joka ei halua niitä enempää? Homo? Varattu mies? Mies, joka asuu satojen kilometrien päässä?
"8 asiaa" mainitsi myös kropan mallin - tässä liikutaan jo makuasioissa, mutta voitko itse sanoa rehellisesti, ettei naisen kropalla ole sinulle mitään merkitystä? Myös työssäkäynti on makuasia mutta jos ollaan realisteja niin onhan sillä merkitystä. Jos toinen tekee 50-60 tuntista työviikkoa ja toinen on eläkkeellä tai työttömänä niin riittääkö sillä kotona olevalla mielenkiintoa sellaiseen suhteeseen, missä toista ei paljon näe? Tulotaso ei kuulunut omiin kriteereihini, se on minulle noista kaikkein turhin.- +-+-+-+-+
helka kirjoitti:
Mitä sitten saa "vaatia" ellei sitä, että mies on
- hetero
Pitäisikö naiselle kelvata siis IHAN kuka tahansa? Lapsettomalle, lapsia haluavalle naiselle lapsensa jo tehnyt mies, joka ei halua niitä enempää? Homo? Varattu mies? Mies, joka asuu satojen kilometrien päässä?
"8 asiaa" mainitsi myös kropan mallin - tässä liikutaan jo makuasioissa, mutta voitko itse sanoa rehellisesti, ettei naisen kropalla ole sinulle mitään merkitystä? Myös työssäkäynti on makuasia mutta jos ollaan realisteja niin onhan sillä merkitystä. Jos toinen tekee 50-60 tuntista työviikkoa ja toinen on eläkkeellä tai työttömänä niin riittääkö sillä kotona olevalla mielenkiintoa sellaiseen suhteeseen, missä toista ei paljon näe? Tulotaso ei kuulunut omiin kriteereihini, se on minulle noista kaikkein turhin.Itselleni noista mainituista ehdottomia ovat vain se, että mies on vapaa ja että hän ei (enää) halua lapsia. Mutta kyllä minullakin sitä ”vaatimuslistaa” on ihan kiitettävästi, kriteerit vain liittyvät lähinnä luonteeseen, elämänarvoihin ja mielenkiinnonkohteisiin.
Tiedän hyvin, että jo niillä kriteereillä miehen löytäminen ei ole helppoa, joten miksi vaikeuttaisin tilannetta entisestään laittamalla tiukkoja rajoja asuinpaikkaan, ikään, koulutukseen, työssäkäyntiin, tuloihin, pituuteen jne. Pahimmassa tapauksessa siinä voisi käydä niin, että hakemani kaltaista miestä ei ole edes olemassa, ja jos niitä pieni joukko löytyisi, niin mikä olisi sen kuuluisan ”kolahduksen” todennäköisyys molemminpuolin? Ja loppujen loppuksi noilla tekijöillä on hyvin vähän merkitystä sen suhteen, miten toisen kanssa viihtyy, ollaanko samanhenkisiä, miten suhde tulee onnistumaan jne.
Mitä minä esimerkiksi tekisin miehellä, joka tekee suurin piirtein yhtä pitkää työpäivää, mutta jonka tunnetarpeet ovat aivan erilaiset kuin omani? Tai miehellä, joka asuu kätevästi muutaman korttelin päässä, mutta jonka kanssa minulla ei ole mitään syvällisempää keskusteltavaa? Tai samanikäisellä, jonka maailmankatsomus ja perusarvot ovat niin erilaiset, ettemme pysty toistemme aivoituksia ja valintoja ymmärtämään? Tai ulkonäkönsä puolesta "täydellisellä" miehellä, joka nauraa ihan eri asioille kuin minä?
Kyse on siis siitä, mitkä asiat ovat oikeasti olennaisia. Yksi syy siihen, miksi vierastan nettideittailua on se, että hakutoiminnot ovat sellaisia, ettei nillä saa mitään ratkaisevaa esiin. Plus-käyttäjille on kyllä täällä S24:ssa tarjolla käsittääkseni joku hakusana –toiminto, mikä on jo astetta parempi juttu. Mutta tiedä sitten miten sekään käytännössä toimisi, varsinkin kun miehet ovat usein niin vähäsanaisia profiileissaan. Enkä oikeastaan haluaisi nettideittailusta maksaakaan. Toistaiseksi siis ei profiilia. - ....................
Mulla on 80.000 euron verokortti. En ikinä laittaisi tulojani näytille nettideitti-ilmoitukseen. Vaikka en ole rikas, monen mielestä tuo luku on varsin korkea... enkä todellakaan halua, että joku kiinnostuu minusta siksi. Edes osittain.
Sitä paitsi koen, että tulojaan mainostava nimenomaan yrittää päteä sillä ja moni nainen tulkitsisi asian näin. - lfsdlkfweo
helka kirjoitti:
Mitä sitten saa "vaatia" ellei sitä, että mies on
- hetero
"8 asiaa" mainitsi myös kropan mallin - tässä liikutaan jo makuasioissa, mutta voitko itse sanoa rehellisesti, ettei naisen kropalla ole sinulle mitään merkitystä? Myös työssäkäynti on makuasia mutta jos ollaan realisteja niin onhan sillä merkitystä. Jos toinen tekee 50-60 tuntista työviikkoa ja toinen on eläkkeellä tai työttömänä niin riittääkö sillä kotona olevalla mielenkiintoa sellaiseen suhteeseen, missä toista ei paljon näe? Tulotaso ei kuulunut omiin kriteereihini, se on minulle noista kaikkein turhin.>Tulotaso ei kuulunut omiin kriteereihini, se on minulle noista kaikkein turhin.
Kumma juttu, kun profiilissani oli "työtön", sain neljä kertaa vähemmän yhteydenottoja kuin silloin, kun siellä luki "kokopäivätyössä". Kaksi viikkoa oli kummatkin. - hahe
Ihmekkös olet sinkku :D
- 8 asiaa
Kyllä minä haen mutta en ole kiinnostunut vakipanosta varatun lapsettoman lihavan opiskelija pojun kanssa, joka asuu toisella puolella Suomea.
En ole kiinnostunut vaikka meillä olisi sama huumorintaju, horoskooppimerkki ja lempiväri.
T: aikuinen- oletkosiinä
Kummallista kuinka et ole kiinnostunut moisesta, mutta yrittäjiä näkyy selvästi olevan.
Se on tuon netin haittapuoli, että joutuu elämään noiden juttujen kanssa.
Kunhan vaan pystyy pitämään omat tavoitteet mielessä.
Toit tuon negatiivisen puolen esiin netistä , missä selvästi riittää parannettavaa.
Aina ei siis riitä vaikka kuinka paperilla yhteensopivuudet toimisi, jotain muuta tarvittaisi myös. - 8 asiaa
oletkosiinä kirjoitti:
Kummallista kuinka et ole kiinnostunut moisesta, mutta yrittäjiä näkyy selvästi olevan.
Se on tuon netin haittapuoli, että joutuu elämään noiden juttujen kanssa.
Kunhan vaan pystyy pitämään omat tavoitteet mielessä.
Toit tuon negatiivisen puolen esiin netistä , missä selvästi riittää parannettavaa.
Aina ei siis riitä vaikka kuinka paperilla yhteensopivuudet toimisi, jotain muuta tarvittaisi myös.Kyllä tuolla deiteissä on vaikka mitä, joille kelpaa reikä kun reikä.
Tuolla 8-kohdan seulalla yritän karsia osan pois. Varmasti kohdat vaikuttavat pinnalliselta, mutta miksi menisin rakastumaan ja tuhlaamaan aikaani sellaiseen, jonka kanssa ei ole minkäänlaista tulevaisuutta. Iso osa minulle kirjoittavista ovat varattuja, seikkailijoita, kaukana asuvia tai liian nuoria. - oletkosiinä
8 asiaa kirjoitti:
Kyllä tuolla deiteissä on vaikka mitä, joille kelpaa reikä kun reikä.
Tuolla 8-kohdan seulalla yritän karsia osan pois. Varmasti kohdat vaikuttavat pinnalliselta, mutta miksi menisin rakastumaan ja tuhlaamaan aikaani sellaiseen, jonka kanssa ei ole minkäänlaista tulevaisuutta. Iso osa minulle kirjoittavista ovat varattuja, seikkailijoita, kaukana asuvia tai liian nuoria.huomaan naisten valinnan vaikeuden joka tekee deittailun kieltämättä vaikeaksi ja kaikki ei varmasti jaksa tuollaista kovin pitkään jos huteja on noin paljon.
Ei seula tosiaan paha ole jos se hoitaa asiansa ja toimittaa sinulle oikeat miehet lähelle. Sillä voi olla kyllä negatiivinen vaikutuskin, mikä on ikävää myös.
Käsitän itse silti että sen sopivan kohdalle osuminen on myös paljolti hyvää onnea.
Olen tietämätön noista ja kun kerrot niin tuntuu se jotenkin uskomattomalta vaikka tottakin. Kaukana asuva ehkä luonnollisista syistä jos tarjontaa ei muuten ole. Nuoret hakee ehkä kokemusta enemmän kuin suhdetta vai?
- Green Eyed Cat Beast
Tässäpä nyt muutama ajatus siitä mitkä profiilissa herättää mielenkiintoni. Ei nyt joka kohdasta tarvitse olla kaikkea raportoituna pilkuntarkasti mutta tämmösiin asioihin kiinnitän huomiota kun mietin voisiko mies olla sopiva mulle.
Ajatustoiminta - on omia ajatuksia, mielipiteitä ja kiinnostuksen kohteita, ja osaa keskustella niistä sivistyneesti. Siis ilman julmettua välttelynhalua, oikeassa olemisen pakkoa ja vastapuolta arvostaen. En kertakaikkiaan jaksa ajattelemattomia miehiä.
Persoonallisuus - tarkoittaa että profiili kertoo jotain siitä millainen mies on ihmisenä. Esim. harrastukset voi kertoa tästä, ne arvot joita profiilissaan painottaa, miten kaverit on kuvailleet. Onko lunki tyyppi vai kilpailuhenkinen? Pitkäpinnainen vai leimahteleva luonne? Itse tykkään suht rauhallisista miehistä joilla on sisua ja huumorintajua, jos kaveri on kilpailuhenkinen sähköjänis niin tiedän että ei kannata vaivautua.
Elämäntilanne, -tavat ja -hallinta - että on sekä virallisesti että henkisesti vapaa ja kykenevä aloittamaan uuden pitkäaikaisen suhteen. On aikaa eikä gaziljoonaa extreme- ja matkailuharrastusta. Ei polta tai kännää. Huolehtii omasta hyvinvoinnistaan kohtuudella. Terve itsetunto. Oma-aloitteinen ja aktiivinen sillä tavalla ettei hae toista äidiksi tai selkärangaksi.
Ulkonäkö - sen ei tarvitse todellakaan olla mikään uberkomea mutta sellainen joka miellyttää mun silmää. En ole vailla treenattua kroppaa (en ole itsekään fitnessmalli) ja Ridge Forresterin leukaa mutta reippaasti lihava ei käy. Harrastan liikuntaa useamman tunnin viikossa ja omaan terveelliset elämäntavat, joten en jaksa katsella sohvalla lihovaa kaljankiskojaa. Tai muuta elämäntapasohvaperunaa.
Profiili on myönteisessä hengessä tehty. Ketään ei haukuta, eikä vinoilla naisille noin yleisesti. Kerrotaan selkeästi mitä halutaan, ei siis laiteta että "siiderivalaiden on turha yrittää" vaan kerrotaan että haetaan hoikkaa, esimerkiksi.
Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet on tärkeä kohta, jos ei ole mitään samaa tai samankaltaista niin tulee olo, ettei olla oikein samoilla linjoilla.
Huumori ei ole haitaksi mutta ei sen tarvitse olla mikään vitsikokoelma.
Skippaan ne, jotka kokevat tärkeäksi kertoa profiilissaan seksin tärkeydestä tai kehuvat kielimiestaitojaan. Jollekin muulle se voi olla ok, minusta se on lähinnä itsestäänselvyyksien toistamista tai mautonta.- oletkosiinä
Kaikilla teillä on hyviä vastauksia kysymykseeni, kiitos vaan kun olette pystynyt tätä valaisemaan.
Sinullakin on hyvin todettu asiat, olen aika yllättynyt näin positiivisesti.
Itsenäisyyttä pitää olla kohtuudella kuitenkin, terveyden pitäisi olla kaikille tärkeää.
Ulkonäkö voi olla se pahin kompastuskivi monelle miehelle taikka naiselle. Mutta kun esittää sen reilusti sille tuleva painoarvo ei loukkaa ketään kovasti taikka anna liikaa toiveita tulevasta.
Sekin on hyvä kun tietää mitä haluaa niin ei tarvitse sitten pohtia niin paljon kun on tilanne päällä.
Erittäin hyvä huomio että profiili on myönteisellä asenteella tehty. Tähän on kyllä syyllistyneet naisetkin. Negatiivisuuteen siis. Aikuisia tässä pitäisi olla niinkuin tuolla yksi nainen mainitsi.
Siis kohtuus kaikessa, huumorissakin.
Nyt kun kerrot tuon kaiken täällä niin toivotaan sille muutosta asenteisiin, miten kannattaa toimia jos haluaa löytää naisen netistä.
Aikaa naiselle pitää löytyä jos suhdetta suunnittelee.
Terve ajattelu ja hyvinvointi ei olisi pahasta. - Terveydestä
oletkosiinä kirjoitti:
Kaikilla teillä on hyviä vastauksia kysymykseeni, kiitos vaan kun olette pystynyt tätä valaisemaan.
Sinullakin on hyvin todettu asiat, olen aika yllättynyt näin positiivisesti.
Itsenäisyyttä pitää olla kohtuudella kuitenkin, terveyden pitäisi olla kaikille tärkeää.
Ulkonäkö voi olla se pahin kompastuskivi monelle miehelle taikka naiselle. Mutta kun esittää sen reilusti sille tuleva painoarvo ei loukkaa ketään kovasti taikka anna liikaa toiveita tulevasta.
Sekin on hyvä kun tietää mitä haluaa niin ei tarvitse sitten pohtia niin paljon kun on tilanne päällä.
Erittäin hyvä huomio että profiili on myönteisellä asenteella tehty. Tähän on kyllä syyllistyneet naisetkin. Negatiivisuuteen siis. Aikuisia tässä pitäisi olla niinkuin tuolla yksi nainen mainitsi.
Siis kohtuus kaikessa, huumorissakin.
Nyt kun kerrot tuon kaiken täällä niin toivotaan sille muutosta asenteisiin, miten kannattaa toimia jos haluaa löytää naisen netistä.
Aikaa naiselle pitää löytyä jos suhdetta suunnittelee.
Terve ajattelu ja hyvinvointi ei olisi pahasta.", terveyden pitäisi olla kaikille tärkeää."
Terveydestä haluaisin tuoda esiin sen, että suomalaiset ovat maailman sairainta kansaa.
Mielestäni jotain sairautta tai vammaa "poteva" voi olla huomattavasti terveempi kuin ns. terve ihminen. Terveys ei tarkoita yksinomaan fyysistä terveyttä vaan myös psyykkistä ja sosiaalista terveyttä! Niistä muodostuu ihmisen kokonaisterveys (THL).
- 13+1
Itse olen jo tällainen 50 ja juuri kävin tekemässä tarkennettua hakua, itselläni ei tällä hetkellä ole profiilia mutta harkitsen sen laittamista. Nytkin oli pari miestä, jolle voisi vaikka kirjoittaa. Tärkeitä asioita haussani ovat
- asuinpaikka (liian pitkä välimatka ei vaan toimi) maks 100 km väliä
- pituus (olen itse 172 ja kengät jalassa lähes 180, lyhyempi mies saa minut tuntemaan itseni elefantiksi)
- ikä, n. /-5 vuotta, voin joustaa tuosta muutaman vuoden
-eronnut, leski tai sinkku
- sitten se luonne, harrastukset, kiinnostuksen kohteet -toivottavasti ne on profiiliin kirjoitettu, muuten on vaikeaa arvuutella
Jos nuo kaikki natsaa niin avaan profiilin. Jos sovin miehen kriteereihin, otan kyllä yhteyttä.
Kuvaa ei tarvi olla, lähden mielellään heti treffeille, vaikka sokkona. Tuloilla ei ole väliä, kunhan tulee omillaan toimeen. Plussaa jos on työelämässä kun itsekin olen. Plussaa jos ei polta tupakkaa, ei ole uskovainen eikä absolutisti. Ruumiinrakenne ei kiinnosta eikä koulutus.
Mitä se hyvä huumori on? Toisen mielestä yhtä ja toisen mielestä toista. Hyvä on jos naurattaa samat asiat. Jotakin ei naurata putouksen sketsit ja toista naurattaa.- Esko Mörkö
"-pituus (olen itse 172 ja kengät jalassa lähes 180, lyhyempi mies saa minut tuntemaan itseni elefantiksi)"
Jos naisen itsetunto on kiinni siitä, onko vierellä kulkeva mies pienempi vai isompi, niin voi morjens...
- oletkosiinä
Profiilin teko on alku kaikki tulokset näkyy sitten myöhemmin. Kirjoita vaan miehille kaikki miehet ei lähde kirjoittamaan helposti joten se voi olla kannattavaa tehdä niin.
Niin kai tuo välimatka on sellainen tekijä mistä ei pääse mihinkään. Miehille välimatka varmaan merkitsee vähemmän, en tiedä.
Pituus pitää olla kohdillaan selvästi.
Ikärajoitteet vaihtelee paljonkin, mutta varmasti tuo ihan järkevää lähteä tuosta.
Itse ajattelen tuon luonne kautta kertomuksen itsestä tärkeimmäksi. Omalla kohdalla se on osoittautunut todelliseksi haasteeksi kun siinä on se minkä haluaa tuoda esiin eniten silti vaarantamatta kokonaiskuvan saamista.
Sokkotreffit ei sovi kaikille täytyy olla varma itsestä ja toisestakin.
Toimeentulo on sitten kullakin omat rajansa.
Samanlainen huumorintaju voisi olla hyvä juttu tai samantapainen ainakin.
Lyhyempi ei siis saisi olla, mutta luonne selvästi tärkein, mikä on hyvä kuulla.
Miesten kriteerit on kai niissä samoissa, mutta ylilyöntejä tapahtuu enemmän kuin naisilla, opittavaa olisi.
Naiset osaa paremmin tuoda halunsa esiin liekö siksi heitä paremmaksi puoleksi mainitaan niin usein. - ihmetyttää
no mitä jos miehellä on ihan tavallisen näköinen ja kivalta ja luotettavalta vaikuttava mutta ei osaa kirjoitella ja pyytää treffeille päätös en halua edes vastata tuolle mulkulle ja erittäin ikävälle tyypille mutta kun vastaisit ja menisitkin treffeille niin nähtyäsi hän viekin jalat altasi on komea kuin mikä ja mukavaakin mukavempi ja herra ainoa ja oikea sinulle ja siitä alkaakin koko loppu elämän rakkaus tarina vailla vertaa mutta päätät ja päästät elämäsi miehen kirjoitus virheiden takia toiselle naiselle ja kumpikin elää elämänsä ei aidossa rakkaudessa sen kakkosen kanssa tosiaan pilkun tähden et halua ykköstä sitä herra oikeaa sinulle tosi kamala ja kurja päätös
- näillä mennään
Jossittelu ei auta. Jos tuntuu, että kirjoitustaidoton mies ei vedä puolensa, niin tuskin livenä näkeminen asiaa muuttaa.
- 1 vaan
Ymmärrän mitä haluat sanoa, mutta toisaalta viihtyistkö itse pilkunviilaajan kanssa jos olisit kirjoitusvirheiden tekijä? Eikös se ole hyvä, että nipot karsiutuvat pois jo alkumetreillä? Nipottaminen on sellainen luonteenpiirre, mikä seuraa isäntäänsä.
- näillä mennään
- ikä /- 5v.
- asuinpaikka 20km säteellä
- eronnut / sinkku / leski
- tupakoimaton
- alkoholin kohtuukäyttäjä / absolutisti
- hoikka / normaali / urheilullinen
- hakee pysyvää parisuhdetta
- profiilitekstiä jonkin verran
- profiilissa kerrottu oleellisimmat faktatiedot
Mielellään seuraavat asiat, koska ne sopivat omaan elämääni:
- lapsia yhteishuoltajuudessa
- joustavat työajat
- tykkää matkustella
Jos on kuva, niin:
- ok näköinen / komea
- kuva tuoreen näköinen ja selkeästi tunnistettavissa
Viestittelyssä tarkistan vielä omavaraisuuden (vakavarainen ja auto pitää olla), samanhenkisyyden ja intohimoisuuden seksiin, rakkauteen ja läheisyyteen. Jos jokin näistä mättää, niin treffejä ei tule.
Näistä en tingi. Ja nyt tapailen netistä bongattua miestä, joten kriteerien luulisi olevan kohdallaan.- 8 asiaa
Sulla olikin liki sama lista kuin mulla. Poikkeuksena se, etten ole kiinnostunut komeista, koska naistensaanti on heille liian helppoa. Vakavaraisuudeksi riittää, että on samaa tasoa mitä itse olen.
Kerro sitten kuinka kävi. - näillä mennään
8 asiaa kirjoitti:
Sulla olikin liki sama lista kuin mulla. Poikkeuksena se, etten ole kiinnostunut komeista, koska naistensaanti on heille liian helppoa. Vakavaraisuudeksi riittää, että on samaa tasoa mitä itse olen.
Kerro sitten kuinka kävi.Komeat miehet tiedetään.. ongelmia voi ilmetä varsinkin, jos he itse tiedostavat olevansa komeita :)
Itsellä kävi ihmeellinen tuuri, kun mies on kyllä komea, muttei oikeasti pidä itseään mitenkään ihmeellisenä. Sitten hän on hieman ujo ottamaan kontaktia naisiin, ei todellakaan mikään flirttailijatyyppi.
Nuo raha- ja autoasiat on ikävällä tavalla koettuja.. Itse olen muutamilla treffeillä maksanut miehenkin kahvit ja kuskannut autolla treffien päätteeksi kotiin, kun toisella ei ole ollut rahaa omaan kahviin eikä varaa autoon. Ei houkuttanut alkaa pysyvästi kuskailemaan ja elättämään aikuisia ihmisiä. - Blink-blink
näillä mennään kirjoitti:
Komeat miehet tiedetään.. ongelmia voi ilmetä varsinkin, jos he itse tiedostavat olevansa komeita :)
Itsellä kävi ihmeellinen tuuri, kun mies on kyllä komea, muttei oikeasti pidä itseään mitenkään ihmeellisenä. Sitten hän on hieman ujo ottamaan kontaktia naisiin, ei todellakaan mikään flirttailijatyyppi.
Nuo raha- ja autoasiat on ikävällä tavalla koettuja.. Itse olen muutamilla treffeillä maksanut miehenkin kahvit ja kuskannut autolla treffien päätteeksi kotiin, kun toisella ei ole ollut rahaa omaan kahviin eikä varaa autoon. Ei houkuttanut alkaa pysyvästi kuskailemaan ja elättämään aikuisia ihmisiä.Vielä enemmän alkaa ilmetä ongelmia, jos alkaa mustasukkaistelemaan, että saisit kenet vaan ja ootko taas ollu jossain.
Jos tunteet on riittävän voimakkaat, niin ei se komeakaan käytä tilaisuuksia hyväkseen, ainakaan kaikkia..
Vaikka voi olla sinisilmäistä uskoa, kaikki, mitä toinen sanoo välittämisestä, rakkaudesta ja pettämisestä, niin silti on parempi elää tietämättä ihan jokaista yksityiskohtaa, koska satunnaisen syrjähyppy on vähäpätöisempi asia, kuin kumppanuus ja tunteet. Myös silmäpelit voi olla vain toisen luontainen tapa elää, vilkkusilmät tietenki erikseen, mutta kun itse haluaa tulla huomatuksi, niin miksei toinen saisi kokea sitä samaa.
Sitähän voi olla ylpeä, että tää on mun, siinähän vilkuttelet.
- ihmetyttää
tosiaan toinen osaa kirjoittaa ja on ihan hyvän näköinen mutta kuiteskin kipinä puuttuu ja silti valitset hänet ja herra oikea sinulle joka sinulle on luotu ja sydämmesi tietää sen niin et valitse häntä miksi haluat kiusata itseäsi ja olla koko loppu elämäsi onneton nautitko tuskasta ja särystä ja rakastatko sitä että joku voi ja saa olla sinulle ilkeä no jo on ennen kuulumatonta no ei kyllä kukaan muu nainen onneansa päästä pois ja vielä toiselle naiselle mutta olet tosiaan ainutlaatuinen teet ja tuot toisen naisen onnelliseksi ja hän elää onnellisena ja rakastettuna koko loppu elämänsä mutta hän ei anna sinulle onneansa
- näillä mennään
Kipinää löytyy monien kanssa. Kirjoitustaidottomuus voi olla esteenä kipinälle. Sytykkeensä kullakin, mutta kyllä kunnollisia kipinää ja rakkautta roihuavia miehiä on maailma pullollaan, ei tosi rakkaus ole yhdestä miehestä kiinni.
Onnellisuus tulee joka tapauksessa ihmisen sisältä, aito onnellisuus ei voi olla toisen varassa. - Vieläkö ihmetyttää?
En usko, että minulla olisi kipinää ihmisen kanssa, joka kirjoittaa yhdeksän riviä tekstiä ilman ensimmäistäkään pilkkua.
- Huh, huh!
Kirjoitustapasi on aivan ala-astelaisen tasolla! Tuollaista sanoja-peräkkäin-sotkua en todellakaan lukisi, jos jonkun profiili olisi näin kirjoitettu.
Ihmetyttää! Asut ja elät Suomessa, joten älä viitsi raiskata kaunista kieltämme tuollaisilla teksteillä!
- ihmetyttää
kyllä äitiäsikin harmittaa kui se täytyy olla meidän tytär joka onnensa päästää pois miksi kysyy äitisikin nukkumaan mennessä ja itkee puolestasi surullisena uneen ja isääsikin harmittaa tosi paljon kuinka maailman naisista juuri meidän tytär on taukein maailmassa päästi herra oikean ja onnensa menemään ja jäi yksin onnettomana etsimään kipinäänsä ja löytää ja haluaa yhden yön kipinöitä jotka miesten puolesta saa jäädäkkin yhden yön kuningattareksi vanhempasi häpeävät silmät päästänsä mutta rakastaa sinua silti olethan heidän tyttärensä
- ihmetyttää
äitisikin tapasi miehen joka osasi kirjoittaa mutta isässäsi oli rock " rollia ja ei osannut niin hyvin kirjoittaa mutta äidillesi onnen toi ja sinut yhdessä sai se siitä pilkuista se
- Nainen 50-v.
Kriteetit miehistä:
- ei varsinaisesti komea (yleensä itserakkaita ääliöitä), paitsi minun silmissäni
- suht hyvässä kunnossa/kuosissa; kaljamahat ei jaksa lähteä kanssani vaelluksille
- tuloilla ei merkitystä, kunhan elättää itsensä
- juopot älkää vaivautuko
- nuoria naisia etsivät älkää vaivautuko
- oma kehu haisee...., joten sellaiset skipataan heti
- miesten vaatimukset naisesta; tumma, vaalea, pitkä tukka jne..., profiili skipataan heti
- jotain harrastuksiakin sohvan ja tv:n lisäksi ja sellaisia harrastuksia, joita harrastaa vieläkin eikä pelkästään 20 v. sitten
- yltiöpäiset terveysintoilijat ja urheiluhullut skipataan myös; niuhoja , eikä aikaa toiselle- oletkosiinä
Ihan sopiva lista sinulla, mutta arvioisin että miehet on positiivisempia omia ominaisuuksia tulkitessa. Siksikin saattaa tulla vääriä yhteydenottoja.
Taas jotkut voi tulkita toisinkinpäin eli itsekritiikkiä löytyy.
Sellaisessa saattaa karsiutua joitakin miehiä pois.
Tuota, en ole varma ymmärsinkö oikein että mies jolla on joku ulkonäkövaatimus karsiutuu pois?
Rehellisyys kannattaa varmasti, koska asiat tulee julki kuitenkin.
Kai tuo samankaltainen mielenlaatu on tärkeää myös - Nainen 50-v.
oletkosiinä kirjoitti:
Ihan sopiva lista sinulla, mutta arvioisin että miehet on positiivisempia omia ominaisuuksia tulkitessa. Siksikin saattaa tulla vääriä yhteydenottoja.
Taas jotkut voi tulkita toisinkinpäin eli itsekritiikkiä löytyy.
Sellaisessa saattaa karsiutua joitakin miehiä pois.
Tuota, en ole varma ymmärsinkö oikein että mies jolla on joku ulkonäkövaatimus karsiutuu pois?
Rehellisyys kannattaa varmasti, koska asiat tulee julki kuitenkin.
Kai tuo samankaltainen mielenlaatu on tärkeää myösJuurikin noin kuten kirjoitit :-).
Ja ymmärsit oikein; miehet, joilla on tarkat ulkonäkövaatimukset karsiutuvat pois, vaikka itse ne täyttäisinkin. Jokaisella on luonnollisesti oikeus esittää omat vaatimuksensa, mutta itse en käsitä, että tukan värillä tai pituudella on mitään merkitystä.
Ja, kun miehet etsivät hyväkroppaista, säihkysääristä neitoa, niin en vastaa, vaikka sellainen olenkin ;-). Hoikkaa/urheilullista hakevat hyväksyn.
Pois karsiutuvat myös ruskeasilmäisyyttä tai etelä-eurooppalaista ulkonäköä korostavat...aivan out....Joillekin naisille em. saattaa olla hyvin kutsuvaa... - oletkosiinä
Nainen 50-v. kirjoitti:
Juurikin noin kuten kirjoitit :-).
Ja ymmärsit oikein; miehet, joilla on tarkat ulkonäkövaatimukset karsiutuvat pois, vaikka itse ne täyttäisinkin. Jokaisella on luonnollisesti oikeus esittää omat vaatimuksensa, mutta itse en käsitä, että tukan värillä tai pituudella on mitään merkitystä.
Ja, kun miehet etsivät hyväkroppaista, säihkysääristä neitoa, niin en vastaa, vaikka sellainen olenkin ;-). Hoikkaa/urheilullista hakevat hyväksyn.
Pois karsiutuvat myös ruskeasilmäisyyttä tai etelä-eurooppalaista ulkonäköä korostavat...aivan out....Joillekin naisille em. saattaa olla hyvin kutsuvaa...Huomaan että tiedät hyvinkin mitä haet. Hyvin paljon löytyy miehiä jotka siis karsiutuisivat pois, jäljelle jäisi se pieni prosentti, mistä voisit katsoa sen miehesi.
Ainakaan et tyydy vähään mutta varmasti hyvin erityiseen mieheen sinulle.
Niin ei ole väliä tukan kiillolla tai värillä varmasti ihmiseen itseen. Se on sama vaikka miltä näyttäisi.
Silti miehet ihastuvat johonkin näistä ulkoasuista ensin. Myöhemmin vasta nähtäisiiin onko luonteesta sopivaksi. Naista kiinnostaa se yhteensopivuus enemmän kuin suurinta osaa miehistä. Mutta se tulee eteen kuitenkin kaikille, miten hyvin homma toimii oikeasti.
Helppoa oikeanlaisen seuran haku ei ole. Toisille se tulee helpommin ja toisillle ei.
Määrätietoisena naisena saavutat varmasti sen minkä haluatkin.
Naiset on miehille mysteerejä, juuri kun luulet tietäväsi jotain heistä tuleekin jotain uutta. - Nainen 50-v.
oletkosiinä kirjoitti:
Huomaan että tiedät hyvinkin mitä haet. Hyvin paljon löytyy miehiä jotka siis karsiutuisivat pois, jäljelle jäisi se pieni prosentti, mistä voisit katsoa sen miehesi.
Ainakaan et tyydy vähään mutta varmasti hyvin erityiseen mieheen sinulle.
Niin ei ole väliä tukan kiillolla tai värillä varmasti ihmiseen itseen. Se on sama vaikka miltä näyttäisi.
Silti miehet ihastuvat johonkin näistä ulkoasuista ensin. Myöhemmin vasta nähtäisiiin onko luonteesta sopivaksi. Naista kiinnostaa se yhteensopivuus enemmän kuin suurinta osaa miehistä. Mutta se tulee eteen kuitenkin kaikille, miten hyvin homma toimii oikeasti.
Helppoa oikeanlaisen seuran haku ei ole. Toisille se tulee helpommin ja toisillle ei.
Määrätietoisena naisena saavutat varmasti sen minkä haluatkin.
Naiset on miehille mysteerejä, juuri kun luulet tietäväsi jotain heistä tuleekin jotain uutta.Ja se yksi prosentti riittää...varsinkin kun välimatka ei ole mikään este.
Joillekin 100 km on ylivoimainen, minulle 1000 km vain jonkinlainen siirtymä, kuitenkin
Suomen rajojen sisäpuolella. Ulkomaalaiset ovat out...minun kohdalla.
Eikä tähän liity mitään mysteerejä ;-), ihan peruskamaa/-kriteerejä, eikö vain :-)? - oletkosiinä
Nainen 50-v. kirjoitti:
Ja se yksi prosentti riittää...varsinkin kun välimatka ei ole mikään este.
Joillekin 100 km on ylivoimainen, minulle 1000 km vain jonkinlainen siirtymä, kuitenkin
Suomen rajojen sisäpuolella. Ulkomaalaiset ovat out...minun kohdalla.
Eikä tähän liity mitään mysteerejä ;-), ihan peruskamaa/-kriteerejä, eikö vain :-)?Tarkoitin ehkä mysteerillä noin yleisesti naisia. Olet ilmaissut nuo kriteerisi oikein hyvin. Tuli ehkä mieleen niistä se ettei naisetkaan aina samoja asioita hae miehissä. Kun eivät miehetkään.
Joo kyllä ne siihen perusjuttuihin käyvät
Välimatka on tosiaan vaihteleva käsite monelle. Itselleni sillä on aika vähän merkitystä. - Esko Mörkö
Miehen näkökulmasta lyhythiuksinen nainen on vähän niin kuin naisen näkökulmasta lyhyt mies. Naisen ei tarvitse pelätä, että vuoden yhdessä elon jälkeen mies yllättäen kutistuisi 20 cm, mutta miehellä on aina pelko persiissä, että milloin naisen hiuksista lähtee 20 cm (ja vyötärölle tulee 20 kg). Mmm-kay.
- Pitkätukkainen itse
Esko Mörkö kirjoitti:
Miehen näkökulmasta lyhythiuksinen nainen on vähän niin kuin naisen näkökulmasta lyhyt mies. Naisen ei tarvitse pelätä, että vuoden yhdessä elon jälkeen mies yllättäen kutistuisi 20 cm, mutta miehellä on aina pelko persiissä, että milloin naisen hiuksista lähtee 20 cm (ja vyötärölle tulee 20 kg). Mmm-kay.
"Miehen näkökulmasta lyhythiuksinen nainen on vähän niin kuin naisen näkökulmasta lyhyt mies"
Tarkoitat kai omasta näkökulmastasi? Tuskin sinä nyt kaikkien miesten makua edustat. Kylläpä lyhyttukkaisetkin näyttävät kelpaavan. - Pentti Hirvonen
Esko Mörkö kirjoitti:
A woman goes into marriage hoping he'll change, but he doesn't.
A man goes into marriage hoping she won't change, but she does. - Puuman metsästäjä
Tää käy myös "kääntäen" NAISIIN !!
- 38 häme
Kun mulla oli profiili netissä, hain fiksua, seurallista, sosiaalista, itsestään huolta pitävää miestä.
Ikähaarukka oli 35-45
Miehellä sai olla lapsia, mulla ei ole eikä välttämättä tulekaan.
Savuton ja kohtuudella alkoa käyttävä
En tykkää ihan hoikista tai sporttisista miehistä, vaan kroppa sais olla iso ja miehekäs. Voi olla vaikka pikkasen masuakin, se ei haittaa. Tykkään, että mies näyttää mieheltä, vahvat käsivarret, hartiat ja reidet... "työmiehen kroppa" nam!
Itsestään huolta pitävä on yleisnimitys kaikelle ulkonäköön ja pukeutumiseen liittyville asioille. Hiukset, iho, hampaat, parta, vaatteet, peruskunto jne. Perusasiat kunnossa noilta osin.
Fiksuudella tarkoitan käytöstapoja, herrasmiesmäisyyttä, keskustelutaitoja, kirjoitustaitoa, lähinnä kaikkea sellaista mikä kuuluu yleissivistykseen.
Ei tarvitse olla akateeminen, kunhan intohimo siihen mitä tekee työkseen/opiskelee/harrastaa.
Välimatkaa ei hirveästi mielellään.
Huumori olis jotain muuta kun sketsisarjoista ulkoa opeteltuja fraaseja.
Kokeilunhaluinen, rohkea, utelias, elämäniloinen, avoin.
Puhuu ja pussaa.
Ja ennen kaikkea, mies olisi vapaa!
Vastauksia tuli ihan julmetusti, mutta oli kyllä kaikenlaista kulkijaa... parisen viikkoa pidin profiilia ja sit lopetin. Treffeille ilmestyi aina ihan jotain muuta mitä olin hakemassa. Nyt olen miettinyt uudelleen profiilin lämmittelyä, mutta olen tällä hetkellä työtön ja koin viimeksi että, monille miehille naisen tulotaso oli tärkeä, joten en nyt ainakaan vielä ole valmis uusimaan yritystäni. Ehkä viimeistään syksyllä, kun aloitan opiskelut :)
Ehkä kokeilen seuraavaksi kuvattomana, jos se karsisi turhia yrittäjiä pois.- oletkosiinä
No niin työmiehen kroppaa haettaisi täällä tai tuolla nettideiteissä.
Siis sellainen siisti kaikinpuolin, ja hyvät tavat omaava mies olisi haussa.
Vaikea sanoa kuinka moni varattu nainen tai mies tuolla pyörii, toivon mukaan ei hirveän moni.
Aloitteellinen asenne ja ehkä seikkailunhaluinen iloinenkin mies.
Kuvattomuus voi karsia liikatarjontaa ja karsiikin, mutta se on ainakin minusta jo paljon haastavampaa.
Kaksi viikkoa on aika lyhyt aika sanoa mitään profiilin pidosta.
Yritä vain uudestaan, profiilin muoto on myös ratkaisevaa minkälaisia kulkijoita vedät puoleesi. - 38 häme
oletkosiinä kirjoitti:
No niin työmiehen kroppaa haettaisi täällä tai tuolla nettideiteissä.
Siis sellainen siisti kaikinpuolin, ja hyvät tavat omaava mies olisi haussa.
Vaikea sanoa kuinka moni varattu nainen tai mies tuolla pyörii, toivon mukaan ei hirveän moni.
Aloitteellinen asenne ja ehkä seikkailunhaluinen iloinenkin mies.
Kuvattomuus voi karsia liikatarjontaa ja karsiikin, mutta se on ainakin minusta jo paljon haastavampaa.
Kaksi viikkoa on aika lyhyt aika sanoa mitään profiilin pidosta.
Yritä vain uudestaan, profiilin muoto on myös ratkaisevaa minkälaisia kulkijoita vedät puoleesi.Voi melkein sanoa, että n. 70% vastaajista oli varattuja... melkein alkaa usko parisuhteeseen horjua, kun niitä on noinkin paljon. En tiedä mikä profiilissani oli "vialla", kun varatut pommittivat. Olin kuitenkin laittanut tavoitteeksi elämänkumppani, kumppanin piti olla vapaa ja vielä tekstissäkin mainitsin, että etsin vapaata miestä.
Kuvattomuutta harkitsin siksi, että olen kohtuullisen näyttävä nainen ja saan aivan liian ulkonäkökeskeisiä yhteydenottoja. Ulkonäöllä on merkitystä ja pitääkin olla, mutta enemmän vaikuttaa se kemia.
Toisaalta olen miettinyt, että tämä nettitreffailu on kuin menisi perse edellä puuhun. Kirjoittamalla voi antaa itsestään aivan eri kuvan kuin livenä. Tekstin perusteella joku voi tuntua täydelliseltä, kuva miellyttää, mutta tavatessa ei tunnu miltään.
Kun taas tuolla oikeassa elämässä näkee heti ihmisestä onko siinä aineksia vai ei.
En vaan isommin liiku paikoissa joissa tapaisi etsimäni tyyppisiä miehiä.
Baareissa käyn aika harvoin, lenkkipolulla jokainen on niin omissa maailmoissaan jne. - oletkosiinä
38 häme kirjoitti:
Voi melkein sanoa, että n. 70% vastaajista oli varattuja... melkein alkaa usko parisuhteeseen horjua, kun niitä on noinkin paljon. En tiedä mikä profiilissani oli "vialla", kun varatut pommittivat. Olin kuitenkin laittanut tavoitteeksi elämänkumppani, kumppanin piti olla vapaa ja vielä tekstissäkin mainitsin, että etsin vapaata miestä.
Kuvattomuutta harkitsin siksi, että olen kohtuullisen näyttävä nainen ja saan aivan liian ulkonäkökeskeisiä yhteydenottoja. Ulkonäöllä on merkitystä ja pitääkin olla, mutta enemmän vaikuttaa se kemia.
Toisaalta olen miettinyt, että tämä nettitreffailu on kuin menisi perse edellä puuhun. Kirjoittamalla voi antaa itsestään aivan eri kuvan kuin livenä. Tekstin perusteella joku voi tuntua täydelliseltä, kuva miellyttää, mutta tavatessa ei tunnu miltään.
Kun taas tuolla oikeassa elämässä näkee heti ihmisestä onko siinä aineksia vai ei.
En vaan isommin liiku paikoissa joissa tapaisi etsimäni tyyppisiä miehiä.
Baareissa käyn aika harvoin, lenkkipolulla jokainen on niin omissa maailmoissaan jne.En tiedä ilmoittiko varatut heti vai paljastuiko tämä myöhemmin heidän olevan varattuja, mutta näköjään netillä on tilaus moiseen käyttäytymiseen.
Varatut voi olla innokkaimpia koska heillä ei ole oikeastaan mitään hävittävää joten kynnys ottaa yhteyttä on kovin matala. Se että valitsivat sinunkaltaisen profiilin voi johtua monesta, ehkä joku oli 'väärin' ehkä ei. Miehet ei näe kriteerejä samalla tavoin kuin naiset joten ilmoittamalla haet vapaata voi mennä täysin kuuroille korville. Naisten profiilin tekeminen on siten haastavampaa.
Ulkonäkö on niitä mikä pitäisi näkyä mutta toisaalta ei. Sinulla voi olla parempi menestys kuvattomana tai sitten ei, voi kokeilla.
Kirjoittamalla tulee mielikuva hyvinkin helposti erilainen kuin livenä.
Siksi kriteereiden ei saisi olla liian tiukkoja jottei liian moni jäisi mahdollisuuksien ulkopuolelle.
Kannattaa ehdottomasti keksiä niitä paikkoja missä tyyppisesi miehet liikkuu.
Netti on ihan hyvä, mutta hankala oikeiden ihmisten tapaamiseen. - 38 häme
oletkosiinä kirjoitti:
En tiedä ilmoittiko varatut heti vai paljastuiko tämä myöhemmin heidän olevan varattuja, mutta näköjään netillä on tilaus moiseen käyttäytymiseen.
Varatut voi olla innokkaimpia koska heillä ei ole oikeastaan mitään hävittävää joten kynnys ottaa yhteyttä on kovin matala. Se että valitsivat sinunkaltaisen profiilin voi johtua monesta, ehkä joku oli 'väärin' ehkä ei. Miehet ei näe kriteerejä samalla tavoin kuin naiset joten ilmoittamalla haet vapaata voi mennä täysin kuuroille korville. Naisten profiilin tekeminen on siten haastavampaa.
Ulkonäkö on niitä mikä pitäisi näkyä mutta toisaalta ei. Sinulla voi olla parempi menestys kuvattomana tai sitten ei, voi kokeilla.
Kirjoittamalla tulee mielikuva hyvinkin helposti erilainen kuin livenä.
Siksi kriteereiden ei saisi olla liian tiukkoja jottei liian moni jäisi mahdollisuuksien ulkopuolelle.
Kannattaa ehdottomasti keksiä niitä paikkoja missä tyyppisesi miehet liikkuu.
Netti on ihan hyvä, mutta hankala oikeiden ihmisten tapaamiseen.En tiedä kuinka lukutaidottomia idiootteja sitten tuolla pyörii, mutta jos mulla on periaatteessa kolmessa kohtaa profiiilissa tuotu esiin se että etsin elämänkumppania, miehen pitää olla vapaa ja sitten vielä esittelytekstissä maininta että hakusessa on vapaa mies. Ei vaan mene jakeluun...
Mulla menee aikaa ja energiaa jonkun "kun vaimo ei anna"-ruikuttajan viestejä lukiessa. Ei mua kiinnosta, ja sen ilmoitan kyllä heti. Mutta kun sekään ei mene jakeluun!!
Oon miettinyt että kuinka turn off olis laittaa esittelytekstin perään muutamalla ranskalaisella viivalla ne mitä en ehdottomasti halua.
Tähän tyyliin:
Älä vastaa minulle jos
-olet varattu
-etsit seksiseuraa
-tupakoit/juot paljon
-olet minua huomattavasti nuorempi/vanhempi
Onko liian tylyä?
Jättääkö ne oikeanlaisetkin vastaamatta sit? - oletkosiinä
38 häme kirjoitti:
En tiedä kuinka lukutaidottomia idiootteja sitten tuolla pyörii, mutta jos mulla on periaatteessa kolmessa kohtaa profiiilissa tuotu esiin se että etsin elämänkumppania, miehen pitää olla vapaa ja sitten vielä esittelytekstissä maininta että hakusessa on vapaa mies. Ei vaan mene jakeluun...
Mulla menee aikaa ja energiaa jonkun "kun vaimo ei anna"-ruikuttajan viestejä lukiessa. Ei mua kiinnosta, ja sen ilmoitan kyllä heti. Mutta kun sekään ei mene jakeluun!!
Oon miettinyt että kuinka turn off olis laittaa esittelytekstin perään muutamalla ranskalaisella viivalla ne mitä en ehdottomasti halua.
Tähän tyyliin:
Älä vastaa minulle jos
-olet varattu
-etsit seksiseuraa
-tupakoit/juot paljon
Onko liian tylyä?
Jättääkö ne oikeanlaisetkin vastaamatta sit?Siis käsittäisin ettei ne vaan välitä siitä mitä olet kirjoittanut vaan yrittävät silti.
Koska heidän tarkoitus ei ole hakea parisuhdetta, he ei noteeraa sitä mitä sinä haluat vaan mitä he haluaa.
Jospa ne luulee että että muutat mielesi tai jotain. Ikäviä tapauksia kuitenkin.
Kyllä se varmasti karkottaa osan miehistä jos laitat tylyn tekstin. Osaa ei tietysti karkoita.
Kysymys onkin juuri siitä kuka se oikeanlainen sinulle on. Sinun pitäisi houkutella ne ulos koloistaan.
Jos pystyt jotenkin positiivisen kirjoituksen kautta laittamaan viestin, että ne varatut pääosin jättäisi sinut rauhaan ja samalla kertoisit muille sen tarpeellisen tiedon.
Vaikea homma, mutta voihan sitä yrittää.
Se kuva voisi olla sellainen millä voi saada muutosta tähän. Käytä erityyppisiä kuvia.
Kokonaan tuskin pääset eroon epämiellyttävistä viesteistä mutta vähentää niitä varmasti voi.
Kokeile jättää se 'vapaa' pois kokonaan.
Se voi mahdollisesti toimia jopa punaisena vaatteena miehille.
Jos sanotaan että älä astu niin silloin kaikki astuu esim. - etsi-itse_haulla
38 häme kirjoitti:
En tiedä kuinka lukutaidottomia idiootteja sitten tuolla pyörii, mutta jos mulla on periaatteessa kolmessa kohtaa profiiilissa tuotu esiin se että etsin elämänkumppania, miehen pitää olla vapaa ja sitten vielä esittelytekstissä maininta että hakusessa on vapaa mies. Ei vaan mene jakeluun...
Tähän tyyliin:
Älä vastaa minulle jos
-olet varattu
-etsit seksiseuraa
-tupakoit/juot paljon
Onko liian tylyä?
Jättääkö ne oikeanlaisetkin vastaamatta sit?Häme 38:Sinun tapauksessasi taas nähtiin, että kun "viimeksi sisäänkirjautuneet"-ruudussa näkyy näyttävä ulkoinen habituksesi, niin heti 5-100 yhteydenottoa tai flirttiä lähtee miesten näppäimistöltä iän, sukupuolen ja valokuvan perusteella "panisin". Näin se maailma vaan toimii. Kuka sitä pitkiä profiilijaarituksia jaksaa kahlata läpi, isketään heti suoran toiminnan tasolle! Jos vaikka tärppäis!
- *Ruma äijä.
Treffeille ei pääse jos on rehellinen. Siksi monet valehtelee mitä ovat. Itse en pääse koskaan treffeille koska olen ruma vinohampainen, työtön, kaveriton mies.
- 38 häme
etsi-itse_haulla kirjoitti:
Häme 38:Sinun tapauksessasi taas nähtiin, että kun "viimeksi sisäänkirjautuneet"-ruudussa näkyy näyttävä ulkoinen habituksesi, niin heti 5-100 yhteydenottoa tai flirttiä lähtee miesten näppäimistöltä iän, sukupuolen ja valokuvan perusteella "panisin". Näin se maailma vaan toimii. Kuka sitä pitkiä profiilijaarituksia jaksaa kahlata läpi, isketään heti suoran toiminnan tasolle! Jos vaikka tärppäis!
No ei tärpännyt mun kohdalla!
Sehän siinä onkin kun koko paikka vaikutti olevan luku-ja kirjoitustaidottomien temmellyskenttä. Ei vaivauduta edes lukemaan mitä toinen on hakemassa!
"Avoin, sosiaalinen ja seurallinen" ja treffeille ilmestyy tuppisuinen it-nörtti.
"Vapaa" ja treffeille ilmestyy mies, joka kertoo, että ei ole vielä eronnut kun ei ole löytynyt uutta tilalle...
"savuton ja kohtuullinen alkon käyttö" ja lounastreffeille ilmestyy krapulainen tuhkakuppi, joka pääsee lounasviinistä uuteen nousuun ja alkaa huoritella.
Ja yks mikä kanssa ärsytti oli ne pirun roikkujat. Jos toinen ilmoittaa jossain vaiheessa ettei kiinnosta, niin silti jäädään ruikuttamaan ja sitten alkaa se solvaaminen. Myös treffien jälkeen kävi näin. - ei valehtelemista
*Ruma äijä. kirjoitti:
Treffeille ei pääse jos on rehellinen. Siksi monet valehtelee mitä ovat. Itse en pääse koskaan treffeille koska olen ruma vinohampainen, työtön, kaveriton mies.
"Treffeille ei pääse jos on rehellinen."
Ja toisille treffeille ei pääse jos valehtelee ja menee mainees samalla. Vinot hampaat voi suoristaa, voit hakeutua koulutukseen ja voit kömpiä sieltä sängystä vaikka vapaaehtoistyöhön tai sosiaalisiin piireihin, urheilemaan, missä saa kavereita.
Itsesääli ei ainakaan pue ketään, vaikka toinen vinot hampaat hyväksyisikin. Valehtelemista taas ei kukaan hyväksy, et sinäkään. - Tohinkohan, no kyllä
Ompas se vaikiaa.
Ka sellin kassaltahan se minä sen oman kullan löysin, enkä mistään deittihommeleista !
Ja ihan ite livenä menin kahveelle, ja toi se tyttö kassalle unohtuneen pullan pöytään, niin kysyin onkos kiire tuu seuraks ja siitä se läks.
- Neiti, 25 vuotta
Mua kiinnostaa ainakin ensi alkuun asiallisuus, eli että miehen profiilissa ei lue mitään härskiä eikä hän myöskään kirjoita viesteissään seksistisesti tai kysy esimerkiksi kuppikokoa. Tuollaisten asioiden aika tulee nimittäin mielestäni vasta myöhemmin, jos kunnioittaa toista, etenkin kun olen tosiaan etsimässä elämänkumppania enkä seksiseuraa. Jos on kuva profiilissa niin senkin pitäis olla asiallinen eikä mikään ilman paitaa -poseeraus irvistys naamalla.
Haaveilen myös miehestä joka on savuton ja käyttäisi alkoholia kohtuudella. Ei mielellään olisi entuudestaan lapsia (itsekin olen lapseton) mutta lapset eivät ole este jos mies on muuten kiinnostava. Ei ole pakko haluta lapsia, itse periaatteessa haluan kyllä lapsia mutta jos mies ei halua niin ei se pakollista minullekaan ole. Parisuhde on itselle kuitenkin ensisijainen lasten saamiseen nähden. Mies voi olla uskovainen muttei kuuluisi kuitenkaan mihinkään lahkoon tms. (Itse olen ev.lut mutta käytännössä aika lailla ateisti).
Jos nämä toteutuu niin varmaan voisi olla ihan hyvät lähtökohdat suhteella. "Kemiaa" ei ole pakko olla heti koska nettiympäristössä sitä voi olla aika vaikea arvoida, enemmän mietin sitä puolta sitten kun ollaan tavattu kasvokkain.- oletko siinä
Lapsen saamiset kannattaa miettiä kyllä tarkasti. Nyt saatat olla sitä mieltä että ei väliä, mutta onko sillä väliä sitten kymmenen vuoden päästä.
Olen kuullut erään naisen tyytyneen siihen että lapsia ei hankita, mutta olleen sitten hyvinkin halukas kun se on ollut melkein myöhäistä.
Hyvät huomiot sinullakin.
Pettymys voi olla suurikin kun tapaa livenä ihmisen jonka kuvitteli aivan toiseksi.
- Neiti, 25 vuotta
"Lapsen saamiset kannattaa miettiä kyllä tarkasti."
Juu, olen kyllä miettinyt ;) Lasten saanti ei ole koskaan ollut itselle kovin tärkeä asia, mutta jos mies haluaa niin ok. Eli lapset olisivat mukava asia, mutteivät pakollinen. Tahdon keskustella asiasta tulevan kumppanini kanssa, niin että päätös on YHTEINEN, oli se sitten minkä suuntainen tahansa. Ja jos lapsia ei tahdosta huolimatta kuulu niin onhan meillä sitten toisemme, mikä on tärkeintä.
Siis jos tällaisen parisuhteen vaan jostain löytäis :D Se on tietysti asia erikseen. - Saakeli.
Naiset haluaa jännämiehen joka haluaa vain naisen pil.lua. Asiallisen viestin lähettäjä ei saa naiselta vastauksia ellei mies ole komea. Kaikki perustuu ulkonäköön eikä luonteeseen eikä siihen mitä mies ajattelee.
- Toukomaa75
TÄSSÄ ASIALLINEN VASTAUS:
- siisti kuva (vaatteet päällä, ei rintakarvojen tai sukukalleuksien esittelyä, ei kaljatölkki kädessä)
- sinkku tai eronnut
- käy töissä
- ei polta
- juo kohtuullisesti
- asuu omassa asunnossa (ei esim. kaverin olkkarissa)
- kohtuullinen määrä lapsia (ei esim. 5)
- persoonallinen profiiliteksti
- ei katkera elämälle tai ex-vaimolle
- realistiset odotukset kumppanin painosta ja iästä (ei 50 v ja 100 kg mies voi laittaa toiveeksi 30 v naista joka painaa alle 60 kg...)- Nalleko se siellä
Kyllä mies voi laittaa kriteeriksi 20 v. nuorempi ja 100 kg kevyemmän. On nähty.
38 häme, kun sulle tulee noita "työmies"-ehdokkaita, niin oletko miettinyt, haluatko ihan oikeasti "työmies-nami-namin", vai onko todellisuutesi jotenkin vääristynyt siihen suuntaan?
Itse olen seuraillut sekä keskusteluita, että selaillut profiileja jonkin verran, en toki viime aikoina niin paljoa, mutta kokemusta kuitenkin jonkin verran on.
Huomasin itse, että muutama "väärä" sana kuvauksessa, mitä hakee tuottaa juurikin niitä viestejä, joita ei halua saada. En kyllä osannut ratkaista arvoitusta, mitkä kriteerit tai toiveet pitäisi kirjoittaa, että tulisi esim. neljä viidestätoista potentiaalista vastausta.
Riippumatta siitä, mitä kaveri kirjoittaa, on se kuitenkin käytävä katsomassa ennen, kuin mitään päätöstä voi tehdä. Toivon mukaan mahdollisimman heti, koska kirjoittaessaan sanavalmiilta kuulostava voi todellakin olla sisäänpäin käpristynyt, eikä uskalla elävänä puhua juurikaan mitään tai vastailee kahden sanan lauseilla. Sellainen ei minulle käy.
Mua ainakin kiinnostaa seuraavanlainen MIES: 100 % savuton, alkoholiton, lapseton , sinkku, ei lyö ekä muutenkaan häpäise mua koskaan.....ON REHELLINEN !! Juuri-kaan millään muulla ei ole väliä.............
- Unelmien mies.
Mie oon etsimäsi mies.
100% savuton, en ees koskaan maistanut savuja, alkoholiton (täys apsolutisti), lapseton (en oo vielä synnyttäny), koskaan en ole lyöny, vaikka olis kyllä pitäny, en koskaan häpäse naista, parittelu tapahtunu aina pimeessä peiton alla lähetyssaarnaajana, REHELLINEN olen VARMASTI!!
Mennäänkö naimisiin? - plussaa huumorista
Unelmien mies. kirjoitti:
Mie oon etsimäsi mies.
100% savuton, en ees koskaan maistanut savuja, alkoholiton (täys apsolutisti), lapseton (en oo vielä synnyttäny), koskaan en ole lyöny, vaikka olis kyllä pitäny, en koskaan häpäse naista, parittelu tapahtunu aina pimeessä peiton alla lähetyssaarnaajana, REHELLINEN olen VARMASTI!!
Mennäänkö naimisiin?ainakin huumori miehiä tunnut olevan siintä tulee yksi pinna =)
- kiltti mies.
Tuohon ei usko kukaan. Tuollaisia miehiä naiset välttelee koska muutenhan minullakin olisi tyttöystävä.
- kiltti mies.
kiltti mies. kirjoitti:
Tuohon ei usko kukaan. Tuollaisia miehiä naiset välttelee koska muutenhan minullakin olisi tyttöystävä.
"Mua ainakin kiinnostaa seuraavanlainen MIES: 100 % savuton, alkoholiton, lapseton , sinkku, ei lyö ekä muutenkaan häpäise mua koskaan.....ON REHELLINEN !! Juuri-kaan millään muulla ei ole väliä............. "
- Per S. Jalkanen
Soittakee akat miule, mie kuuntelen.
- Leopardinainen
Minut sytyttää tumma ja tulinen mies, jolla on paljon rahaa ja vaikutusvaltaa, oma mökki ja paljon ulkomaanmatkoja. Huijaan hänet pikaisesti avioliittoon, eroan jollain syyllä jota hän ei putkiaivona tietenkään tajua tekosyyksi, vien puolet omaisuudesta ja isken uuden. Että teillä miehillä kannattaa olla palikat kohdillaan, jos haluatte pillua ja teidän on fiksuinta ymmärtää, että näin tämä menee ja kuumilta naisilta teille irtoaa vain pätkäsuhteita!
- Avioehtosopimus
Tyhmä se mies on, joka naimisiin mennessään ei tee avio ehtosopimusta.
Jos nainen menee naimisiin putsatakseen miehen myöhemmin rahoista, niin sellainen nainen parahtaa, kiivastuu, suuttuu, menettää malttinsa ja suuttuu, jos mies menee esittämään, että tehdäänpäs avio ehtosopimus.
Jos nainen ei suostu avioehto sopimukseen, niin se osoittaa, ettei nainen ole edes kiinnostunut miehestä.
Mies voikin heti seurustelun alkaessa esittää avioehtosopimusta, että sellainen tehdään sitten, kun mennään naimisiin.
Se asiahan täytyy tehdä heti selväksi, koska sehän on ajanhukkaa ja joutavaa jatkaa seurustelua sellaisen naisen kanssa, mikä ei johda avioliittoon. - hklhkl
Avioehtosopimus kirjoitti:
Tyhmä se mies on, joka naimisiin mennessään ei tee avio ehtosopimusta.
Jos nainen menee naimisiin putsatakseen miehen myöhemmin rahoista, niin sellainen nainen parahtaa, kiivastuu, suuttuu, menettää malttinsa ja suuttuu, jos mies menee esittämään, että tehdäänpäs avio ehtosopimus.
Jos nainen ei suostu avioehto sopimukseen, niin se osoittaa, ettei nainen ole edes kiinnostunut miehestä.
Mies voikin heti seurustelun alkaessa esittää avioehtosopimusta, että sellainen tehdään sitten, kun mennään naimisiin.
Se asiahan täytyy tehdä heti selväksi, koska sehän on ajanhukkaa ja joutavaa jatkaa seurustelua sellaisen naisen kanssa, mikä ei johda avioliittoon.Opettele yhdyssanat, kiitos.
- kjhgkjhgkjg
Huumorintaju, yhteiset kinnostuksen kohteet ja kuvat. Kuvat tuovat ulkonäön lisäksi ilmi muutenkin luonnetta. Jos ihminen esim. poseeraa ilman paitaa öljyinen sixpäkki kiiltäen, se kertoo ettei kyse ole minunlaisestani kaverista.
- ABC, jne
Luku- ja kirjoitustaito. Minimivaatimus, joka useimmilta tämän foorumin herroilta puuttuu.
- täti
Jude Law, Jonathan Rhys-Meyers,nam
- mie5
Tunnetko heidät?
- Sini67
Tässä asiallinen vastaus kysymykseesi. Uskon vastaavani monien naiste puolesta. Tärkeintä on se että molemmat hakevat suhteelta samaa ja tässä mielessä esim. vapaa/varattu status on tärkeä. Myös varatut naiset hakevat lähes poikkeuksetta kokonaisvaltaista suhdetta ja fiksua miestä jonka kanssa voi keskustella kiinnostavista asioista. Naiset hakevat ehkä enemmän suhteessa kokonaisvaltaisuutta kuin miehet. On hyvä selvittää sen lisäksi mitä suhteelta hakee löytyykö yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja mitä haluaa panostaa esim. yhteydenpitoon. Naisten huomio miesten kyvystä yhteydenpitoon on aika heikko. Suhdetta täytyy pitää yllä myös tapaamisten välissä. Tällöin suhteesta voi tulla kiinnostava, kehittyvä ja paljon antava. On koettava saavansa ymmärrystä toiselta ja jos esim. toisen koulutustaso on matala eikä löydy kykyä kaksisuuntaiseen vuorovaikutukseen on ennuste heikko. Vaikka mies olisi kuinka hyvännäköinen se on kuitenkin toisarvoista sisältöön nähden eli sisältöä on löydyttävä. Naiset ovat usein korkeakoulutetumpia kuin miehet ja ajattelukyvyn ja laajakatseisuuden puute ei ole houkutteleva ominaisuus. Myös persoonallisuuden on natsattava eli persoonallisuudeltaan enemmän samantapaiset kuin erilaiset viihtyvät paremmin yhdessä ja ymmärtävät paremmin toisiaan. En itse jaksa flegmaattisia, mitäänsanomattomia tavis miehiä. On kiehtovaa jos mies on elämästä innostunut ja vastaanottokykyinen jonka kanssa voisi päästä syvälle kaikissa asioissa. Eikä se seksuaalinen puoli ole merkityksetön. Useimmat naiset haluavat seksuaalisesti kestävän miehen ja ehkä jossain määrin määrätietoisen, hiukan dominoivan.
- Yök!
Uuno Turhapurolta lainattu verkkopaita pullean vatsan peittona ei nappaa. Vaatteet päälle, jos sellaisia on.
- 12414234
Varmaan tärkein kriteeri olisi sympaattinen profiilikuva. Miehen tulisi näyttää sellaiselta, jonka kanssa oikeasti voisi vaan olla kahdestaan ilman jännitteitä. Turvallisen, luotettavan näköinen ihminen. Kuvan luonteella on enemmän väliä kuin varsinaisella miehen ulkonäöllä.
Tällainen profiilikuva olisi kiinnostavin minusta:
- miehellä luonnollinen, ystävällinen hymy
- profiilikuva otettu esim. ulkona luonnossa, eikä synkässä sotkuisessa tietokonehuoneessa..
- siistit perusvaatteet. Ei siis mitään pukua kravatteineen, pukumiehet näyttävät valitettavasti automaattisesti snobeilta. Eikä paidatonta lihasten pullistelukuvaa.
- jätä teennäiset malliposeeraukset pois ja ota ihan peruskuva.
Minusta tämä olisi täydellinen profiilikuva miehestä - ja jos profiilin teksti on ihan asiallinen niin ottaisin yhteyttä:
http://static4.businessinsider.com/image/4feb162becad049b7c00000a/this-man-thinks-hes-spotted-the-crucial-weakness-in-googles-mobile-ad-strategy.jpg
No mitä profiilissa kannattaisi lukea? Sosiaalinen asema, tulot, työ.. nämä asiat jättäisin vasta treffeille. Kerro profiilissa mielummin siitä, mitä teet vapaa-ajalla ja millainen ihminen olet luonteeltasi. Profiili antaa esimakua siitä, millaista olisi elää kanssasi. Jotkut asiat on kuitenkin hyvä mainita profiilissa, kuten onko sinulla lapsia, minkä ikäinen olet, missä asut ja millaista kumppania etsit.
Kun kirjoitat ihannekumppanistasi, älä missään nimessä mainitse ulkonäköön liittyviä kriteerejä. Se antaa miehestä pinnallisen kuvan. Voit yksinkertaisesti jättää huomiotta kaikkien niiden naisten profiilit, jotka eivät kuulu ihanteisiisi. Keskity luettelemaan arvostamiasi luonteenpiirteitä: luotettava, hyväsydäminen, kodin hengetär, seikkailija, avoin, aito, positiivinen..yms. - HymyNauru
Nettideittailussa korostuu ulkonäkötoiveet, koska luonnollisesti tuntematonta arvioidaan sen perusteella.
Jotta ensitapaamisella ei tule pettymystä kannattaa puhua totta, kuva olla tuore ja asenne kohdallaan. Tutkittua tulosta taitaa olla, että 100sta yksi on oikeasti varteenotettava. Joku pystyy seulomaan jo viestittelyllä, useimmat kuitenkin vasta tapaamisten perusteella.
Profiileissa tuntuu olevan useimmilla miehillä aikaongelma; työ, lapset, harrastukset yms. Ei uuteen ihmiseen voi tutustua, jollei asialle ole aikaa ja tahtoa. Ensin kiinnitän huomiota siihen, onko mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sellaiset profiilit, missä ei juurikaan mitään kerrota ovat tylsiä ja näin ollen harvemmin tulee aloitettua keskustelua sellaisen henkilön kanssa. Mutta jos on jokin yhteinen kiinnostuksen kohde, niin siitä on helppo saada keskustelua aikaan.
Sen jälkeen on helppo tutustua ja ottaa selvää, että tuleeko toimeen vai ei eli kuinka hyvin juttu luistaa. Ulkonäkö on aika turha seikka mielestäni. Toki on kiva nähdä kuva siltä osin, että tietää kenen kanssa juttelee, mutta eihän se pakkollista ole.
Luonteen piirteet jotka miehessä olis hyvä olla ovat rehellisyys, kohteliaisuus, huumorintaju/rentous, avoimuus, sympaattisuus ja lojaalius. Toki myös se, että osaa ilmaista mielipiteensä selkeästi ja keskustella asiallisesti niistä, on hyvä.- unelmahöttöä...
Naisten vastauksia ei kannata ottaa todesta, koska ne eivät kerro todellisuudesta. Järkevämpää on huomioida ainoastaan miesten vastaukset, koska miehet kertovat omista kokemuksistaan. Naiset taas valehtelevat tietoisesti eli kertovat toista ja tekevät toista.
Hyvä kuva on tärkeä tekijä taustalla. Jos kyse on profiileista, niin silloin ratkaisevat usein esim. pituus, koulutus, työpaikka jne. Riippuen siitä ovatko nuo helposti huomattavissa profiileista.
Erilaista unelmahöttöä maalaamaalla pystyy saamaan paremmin vastauksia kuin liian suoraviivaisilla tiedoilla ja kertomuksella itsestään.- resfdsfds
Samaa mieltä tämän kommentin kanssa. Naiset eivät usein tiedä mitä haluavat tai eivät sitä ainakaan sano ääneen edes anonyymillä keskustelupalstalla.
Ulkonäkö herättää tietenki aina ensimmäisenä huomion. Se on kuva, joka ensin katsotaan, joten jos se ei ole houkutteleva niin homma on hävitty heti kättelyssä. - näinseon
resfdsfds kirjoitti:
Samaa mieltä tämän kommentin kanssa. Naiset eivät usein tiedä mitä haluavat tai eivät sitä ainakaan sano ääneen edes anonyymillä keskustelupalstalla.
Ulkonäkö herättää tietenki aina ensimmäisenä huomion. Se on kuva, joka ensin katsotaan, joten jos se ei ole houkutteleva niin homma on hävitty heti kättelyssä."Samaa mieltä tämän kommentin kanssa. Naiset eivät usein tiedä mitä haluavat tai eivät sitä ainakaan sano ääneen edes anonyymillä keskustelupalstalla."
Naiset yrittävät kertoa sen ääneen, mutta naiset usein juuri sanovat toista ja tekevät toista. Joku nainen voi tietoisesti sanoa, että "en pidä lipevistä pelimiehistä joilla on rahaa ja hyvä kuva", mutta samainen nainen on suunnilleen ensimmäisenä vastaamassa näille miehille.
Rehellisyyttäkin voidaan arvostaa, mutta jos ne rehelliset asiat paljastuvat negatiivisiksi jutuiksi niin sitten sen takia ei vastatakkaan...
Esimerkkejä on siis lukemattomasti.
Miehet taas ovat kokeneet omakohtaisesti, että millaisilla ilmoituksilla on tullut vastauksia ja millä taas ei.
"Ulkonäkö herättää tietenki aina ensimmäisenä huomion. Se on kuva, joka ensin katsotaan, joten jos se ei ole houkutteleva niin homma on hävitty heti kättelyssä."
Kuvan merkitys on todella ratkaiseva. Yleensä hyvä kuva auttaa saamaan enemmän vastauksia, mutta huono kuva voi toimia päinvastoin. Erilaiset symboliset tekijät (joita ei saateta edes itse tiedostaa) niin kannattaa noteerata esim. mistä suunnasta kuva on otettu, missä paikassa kuva on otettu, millä tavalla on ilme yms. Huono kuva on parempi jättää laittamatta.
- huhuhuuhuhhuu
Jotta nainen kiinnostuu susta sulla täytyy olla seuraavat:
- hyvä ja huippu työ josta tulee hyvät tulot. Mikään duunaritason hommat ei kelpaa
- omaisuutta ja maita ja peltoja johon viedä naista välillä
- vene
- arvostettu asema
- hyvä ulkonäkö
- hieno kämppä
nainenhan voi itse olla tavallinen duunari.- 38 häme
Itse torjuin muutaman miehen lähestymiset siksi, että ensimmäisessä viestissä kerrotaan automerkki ja harrastukset ovat turhan korkealentoisia. Ja profiilissa on korkeat vuositulot. Tulisi väkisinkin rahanahneolo jos sellaiselle laittaisin aloitusviestiä.
Ehdoton turn off mulle, mutta ymmärrän, että raha on joidenkin miesten ainoa keino saada naista.
Ja toki pariutumismarkkinat on nykyään sellaiset, että kumppanilta vaaditaan ihan epäolennaisia asioita. Sitten ihmetellään huonoa, epätyydyttävää suhdetta siellä hienossa merenrantalukaalissa.
Mut elämä on valintoja...
- ewfdsfdsdfs
Toivon todella, että et ole vaihtamassa työpaikkaa saadaksesi naisilta huomiota. Jos et saa naisen huomiota ihan vain jutellessasi hänen kanssaan normaalisti niin kannattaako tuollaisen naisen kanssa edes mihinkään ryhtyä? Haluatko loppu elämäsi esittää jotain muuta kuin olet ja pyrkiä miellyttämään toista kaikin tavoin?
En ole nettideittaillut koskaan, mutta jotenkin uskon, että netistä etsitään paljon täydellisempää kumppania kuin etsittäisiin kasvotusten tapaamalla.- Saa.tanan katkera
Naiset haluaa jännämiehen joka hakkaa juopottelee ja on väkivaltainen. Minut jätettiin koska olin tylsä, en ryypännyt nkä haukkunut. Exäni sii slähti jännämiehen matkaan ja ei mennyt kauan kun jännämies puukotti exäni kuoliaaksi. Ihan oikein sille joka ei arvostanut kilttiä mukavaa miestä jolle ei ollut viina ja huumet tärkeintä.
- Happy man !
Itse etsiskelin seuraa joiltain suomalaisilta foorumeilta ja totesin ettei tästä tule yhtään mitään. En tosiaankaan tiedä mitä suomalaiset naiset oikein kuvittelevat löytävänsä. Minun ikäiset naiset tuntuvat olevan jotain puumia ja etsivät 10-20 nuorempia miehiä - minä etsin suunnilleen itseni ikäisiä naisia. Kun ei seura kiinnostanut, niin siirryin rajan toiselle puolelle eli loin profiilin www.jdu.ru- sivustolle ja sitä kautta olen tutustunut useaan naiseen ja tapasinkin muutamia heistä ja nyt seurustelen vakituisesti yhden venäläisen naisen kanssa. Siellä tosin tarjontaa rajoittaa se, etteivät monet osaa muuta kieltä kuin venäjää. Itselleni sattui kohdalle hyvin englantia puhuva nainen, joten kommunikointi sujuu hyvin.
- Häpi huijarinuhri?
Happy man, älä nyt kuitenkaan lähetä mitään rahaa "viisumia" tai "matkaa" varten. Yleensä venäläisten deittisivujen kuvat ja profiilin takana joku rahanhuijausliiga.
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014051518302404_uu.shtml
"Ulkoministeriö on saanut jopa päivittäin soittoja suomalaismiehiltä, jotka ovat ihmetelleet nettituttavuuksien viisumiasioita, kertoo Ilta-Sanomat. Kyse on usein huijauksesta."
Älkää nyt miehet olko tyhmiä.
- Ei löydy
Itselleni merkitsee koulutus, pituus, huumorintaju sekä älykkyys eniten. Ulkonäkö on tietysti tärkeää, mutta en haluaisi liian komeaa miestä. Ne kun tuppaa haluamaan muita naisia :) En halua enää mitään pelaajaa ja sitoutumiskammoista miestä. Haluan miehen, jolla olisi asiat kunnossa ja osaisi esim.huolehtia raha-asiansa.
Liikaa kai vaadittu :) - berryberry
Pitkällä nettikokemuksella pari pointtia, osa tullutkin täällä jo esille. Olen itse siis nainen.
Ihannekumppani on nimenomana toivomuksia, ei kiveen hakattuja ehtoja, olen monestakin itse joustanut jos on muuten vaikuttanut kivalta. Silti: se ikähaarukka on kuitenkin neuvoa antava ja itsekin karsastan miehiä joiden profiilissa naisen ikä on haarukoitu maksimissaan pari vuotta häntä nuoremmaksi, siinä on sellanen lapsellisuuden ja ikuisen nuoruuden tavoittelemisen sekä tuuliviiriyden leima...
Kuva, selkeä kuva! Jos itselläni on kuva/kuvia, niin miehen pitää omaansa tarjota heti ensi viestissä jos sitä ei profiilissa ole. Vastaan kyllä kuvattomillekin, mutta reilu peli ja kaikilla on kasvot. Jos on itsetunto niin pohjissa ettei pysty, niin kannattaako mennä nettiin?
Sama juttu kirjoitustaidon kanssa: jos sitä ei ole eikä siihen kykene, ei ehkä netti ole se juttu. Siinä on oletuksena jonkintasoinen kyky ilmaista itseään kirjallisesti.
Kolmas asia: älä laita yhden lauseen aloitusviestiä äläkä copy pastella massaviestiä. Jälkimmäisen tunnistaa aina, enkä ikinä vastaa, kukaan ei halua olla se 15. nainen joka saa saman viestin. Näe vaivaa ja tartu johonkin omassa profiilissani. Jos oma profiilisi on lähes tyhjä ja kuvaton niin kuvitteletko oikeasti että itse (joka olen panostanut omaan profiiliini) vastaan viestiisi? Älkää miehet narisko jos ei tule vastauksia, katsokaa millainen se profiili on mihin vastaatte ja sen mukaan laitatte viestiä.
Ja saakeli olkaa aloitteellisia jos olette ensimmäisen viestin laittaneet. Jos mies aloittaa keskustelun, niin oletan että hän myös pyytää treffeille ja mielellään pian.
Jokainen etsii mitä etsii, mutta kun tässä pelataan virtuaalisilla mielikuvilla, niin jokainen järkevä ihminen ymmärtää että se mielikuva mitä netissä anna on se, miten toinen sinut näkee. Kukaan ei voi ajatuksia lukea tai mitään olettaa jos et tuo sitä ilmi. Live-tilanne loppupeleissä ratkaisee toki kaiken.
Ja vielä: älkää olko miehet lapsellisia, jos nainen ei vastaa, hän ei ole kiinnostunut. S24 on paljolti "naisten markkina" koska miehiä on niin paljon (mutta uskokaa miehet, se määrä ei ole tason tae!), ei jaksa aina vastata kaikille.
Ja viimeiseksi: kyllä te miehet osaatte ihan samalla lailla kuvilla huijailin, asioiden kaunistelun yms. Jos kuva on 15 vuotta ja 20kg sitten otettu, niin mitenkä kuvittelette että se nainen ei ole live-tilanteessa muuta kuin pettynyt ja kiukkuinen kun lähtökohta on ollut valehtelu. Näen täällä paljon profiileja joissa on monta vuotta vanha kuva ja tiedän useita jotka näyttävät ihan muulta ja olevat aivan erilaisia kun antavat ymmärtää.
Jos ette osaa tai kykene, kysykää kaverilta mitän hän teitä kuvailisi, sekin auttaa.- berryberry
ps. ja sori äskeisen kirjoitusvirheet, en jaksanut alkaa korjailemaan... ymmärtänette kuitenkin.
- Esko Mörkö
"älä laita yhden lauseen aloitusviestiä äläkä copy pastella massaviestiä"
ja
"jos nainen ei vastaa, hän ei ole kiinnostunut"
Jos jokaista noin viittätoista pitkää viestiä kohden saa yhden vastauksen, kuinka kauan luulet keskivertomiehen jaksavan kirjoittaa niitä pitkiä viestejä heti alkuun? - berryberry
Esko Mörkö kirjoitti:
"älä laita yhden lauseen aloitusviestiä äläkä copy pastella massaviestiä"
ja
"jos nainen ei vastaa, hän ei ole kiinnostunut"
Jos jokaista noin viittätoista pitkää viestiä kohden saa yhden vastauksen, kuinka kauan luulet keskivertomiehen jaksavan kirjoittaa niitä pitkiä viestejä heti alkuun?Ei sen viestin tarvitse olla pitkä, enempi kuin yksi lause, mutta ei mikään kilometri kirje. Muutaman lauseen ystävällinen viesti riittää kyllä. Ei luulisi olevan keltään ylivoimasta olettaa että jos mitään vastausta haluaa tai erottautua massasta, niin viestin pitää olla joko persoonallinen tai jotenkin ottaa jotain omasta profiilistani. Copy pastella tehdyt ovat mitään sanomattomia ja geneerisiä, täysin persoonattomia ja naiselle tulee fiilis että on vain osa jotain tikalla heitettyä otosta.
- Nuori mies
Miehenä kerron miksi copy-pastea käytetään. Koska yritetään erottautua niistä 20 viestin joukosta, joista nainen voi valkata kermat päältä.
Itse tunnustan että että copy-pastella mennään eteenpäin, mutta olen käyttänyt aikaa suunnitellakseni hyvän, asiallisen, avoimen tekstin, johon ujutan huumoria mukaan. Pituutta taitaa olla 6-8 lausetta, joten läpiluku ei pitäisi tuottaa ongelmia. Asiat jotka tuon esille ovat:
- Olen kiinnostunut henkilöstä
- Luonteeni
- Korostan olevani yhden naisen mies
- Ammatin, johon valmistuin (ravintolakokki)
Vielä kerron sellasen pointin, että kehitän pari kertaa vuodessa uuden tekstinpätkän, jotta en tunne sisäistä vääryyttä syyllistyessäni copy-pasteemaan ja jos edellisessä tekstissä on jotain vikana, ehkä saan sen korjattua.
- sss8
Itse odotan seuraavia asioita:
- profiiliteksi ja muutama eka viesti mielellään virheetöntä kirjoutusta, sen jälkeen voi heittää vapaalle
- persoonallinen teksti
- kerro mitä odotat kumppanilta ja elämältä
- oletko aamu- vai iltauninen
- kuinka usein ja missä tilanteissa käytät alkoa
- arvostat ja kunnioitat muita
- ei seksistisiä juttuja heti alkuun
Ulkonäöllä ei ole minulle kauheasti väliä, luonne ratkaisee enemmän. Kuvan laittaminen esille osoittaa kyllä rohkeutta. Ymmärrän, että kaikki eivät voi laittaa kuvaansa näkyville esim työn takia. Laitathan kuvasi sitten vaikka spostiini. Vanhoja kuvia en halua.
Minulta on usein kysytty, että haluanko lisäkuvia. Olen vastannut, että kuvalla/ulkonäöllä ei ole niin väliä, mutta voidaanko jutella puhelimessa. Ääni kertoo enemmän kuin tuhat kuvaa.
Jos et pidä treffiseurastasi, olethan kiltti ja ilmoitat sen etkä vain häivy savuna ilmaan. On kohteliasta ilmoittaa ettei natsannut.
Terveisiä ketjun aloittajalle. Pidän kirjoitustyylistäsi :)- oletkosiinä
Kiitos vaan sinulle. Sinunkin listalta löytyy hyvin kertovia asioita. Olen samaa mieltä että nettiprofiililla pääsee vain alkuun, ääni kertoo lisää ja myös tapaaminen.
Siinäkin olen samaa mieltä että kun on kyse ihmisistä jotka näkee kuitenkin sen vaivan koettaa tutustua, niin voisi sen haihtumisen sijaan antaa kohteliaan ilmoituksen ettei halua jatkaa. Jotenkin tuntuisi että se kuuluisi perustapoihin, mutta ei kai jokaisella kuitenkaan sitä tapaa ole.
Kyllä siis luonne pitäisi jotenkin saada profiilin mahtumaan, joka pitäisi pystyä kertomaan yleisessä profiilin tekstissä.
- Treffeillä N-61
Vastaukseni aloitukseen.
Ensin haluaisin kysyä aloittaja, että miksi kysyt, millainen mies kiinnittää huomion? Haluatko tehdä profiilitekstin tms. sen perusteella, mitä naiset sinulle täällä vastaavat? Se ei ole hyvä juttu, sillä totuus paljastuu heti ensi livetapaamisella, jos olet antanut itsestäsi jonkin todellisuuteen pohjaamattoman kuvan esim. juuri toisten toivekuvien perusteella. Sehän ei ole sinua itseäsi, vaan jokin mielikuva naisille kelpaavasta miehestä.
Eli ykkösasia on se, huomaako profiilitekstin olevan keksittyä, muilta opittua ja liian hyvää ollakseen totta. Tällainen on valheellista ja tekee tietenkin ihmisestä feikin. Aitous on vaatimus numero yksi.
Olen muutaman viikon ajan ollut suomi24.fi -treffipalstalla ja kerron mikä minun huomioni kiinnittää tai karkoittaa parhaiten miesten profiileissa.
Jonkinsortin sielukkuus, elämänkokemuksen aistiminen profiilitekstissä viehättää. Kyky ratkaista ongelmia ja nousta, taistella vastoinkäymisten kohdalla kielii sitkeydestä ja kärsivällisyydestä. Ulkonäkö vaikuttaa asiaan sen verran, että näen heti, onko mies polttanut kynttiläänsä molemmista päistä. Riippuvuudet ja elämäntavat näkyy heti naamasta, siisteys ja itsestä huolehtiminen. Mies joka hymyilee risoin ja tupakan mustuttamin hampain ei ole kovin puoleensavetävä. Ulkonäössä ei ole tärkeintä siis piirteet vaan siisteys. Jos haluaa intiimiä suhdetta, on tällaiset asiat tärkeitä.
Oikeastaan on helpompi sanoa niitä asioita, jotka ovat miinusta. Luotaantyöntävää on rivous, naisten halveksiminen ja nimittely, negatiivisuus ja kohtuuttomat vaatimukset naisilta, vaikkei itsekään ole kummoinen profiilin perusteella. Omalta tasolta kannattaa etsiä, eikä kuvitella että kukaan ottaa itseään tasottomampaa kun ei itsekään siihen halua oli kyseessä sitten henkinen taso, koulutus, tulot jne.
Kokonaisuus taitaa ratkaista mutta totta on, että profiilissa voi jäädä huomaamatta kultainen ihminen, joka ei ole kovin verbaalinen vaan ujo ja hiljainen, mutta täysin kunnollinen ja hyvä ihminen. Kannattaa siis mennä äkkiä livetapaamiseen, jotta voi todeta onko ihminen sitä, mitä hän antaa ymmärtää profiilissaan vai onko hän jotain vielä enemmän tai aivan muuta.
Ja positiivisuus on plussaa, kukaan ei halua elämäänsä mitään ankeuttajaa! :)- oletkosiinä
Laitoin tämän kysymyksen tänne, koska halusin perehtyä paremmin siihen onko minun paikka nettiprofiilissa vai ei. Nettiprofiili ei saisi sisältää sudenkuoppia ja naisten ajatusten kuuleminen saattaa auttaa tähän. Jos tiedän minkälaisia miehiä naiset pääosin hakee, tiedän siitä myös sen onko minulla tähän vastausta itselläni.
Kyllä on varmaa että valheellinen kuva itsestä ei ole hyvä antaa, itse taidan enemmänkin jättää asiat kuulostamaan huonommilta kuin ne edes on. En ainakaan silloin anna liian hyvää kuvaa itsestäni.
Aitous on hyvä, siihen pitää pyrkiä.
Sen feikin tunnistaminen ei ehkä heti onnistu, mutta paljastuu kyllä.
Eli siisti, itsestään huolehtiva mies on hyvä lähtökohta ja joka osaa elää elämää, voisiko näin sanoa.
LIvetapaaminen on varmasti paras tapa todeta mihin suuntaan ollaan menossa.
Positiivisuuden näyttää moni ottavan epäuskottavaksi, mutta positiivisuus on taito sekin.
Kukaan ei kai oleta että aina olisi elämän säihkettä ja iloa ja suut korvissa eloa, mutta jos näkee asioita positiivisin silmin ne elämän surutkin voi olla helpompia kestää.
Joillakin suruja on vähemmän ja joillakin enemmän. Itse ihailen enemmän positiivista asennetta, koska vaikka tänään meni huonosti ei sen tarvitse toistua huomenna.
Joten minusta siinä on paljon perää että positiivinen on viehättävämpää kuin negatiivinen.
- hgfbkj
Jos olet ruma, et kiinnosta. Yksinkertaista.
hei en ole yltiöpäisen positiivinen vasta itkin kun ei ketään miestä oo seurana oon kyllä kiva kilttikin en ole ujo enkä ruma (toivottavasti) en vaan ole löytänyt sitä omaa kultaa. olen oma itseni enkä pyydä mieheltä mitään erikoista kunhan on sinut itsensä kanssa ja on vapaa kaikista muista suhteista. en vaadi paljon mutta kaikille ei kelpaa villi ja vapaa nainen. ja jos on vielä hiukan pyöreäkin niin sekään ei kelpaa. pitääkö naisen olla laiha ku luu viulu? ei ole mistä ottaa kiinni ja ti...it on ku pyykkilauta. mitä iloa semmosiesta sit on?? vaikka harrastan liikuntaa en laihu syön terveellisesti en laihu. liikun säännöllisesti en laihu. olisha se kiva vielä olla laiha et miehet olis kimpussa.
- lepo
Naisilla hyvin usein on epärealistiset käsitykset omasta itsestään ja ns. markkina-arvostaan. Tämä koskettaa lähinnä 30 ja 40 naisia.
Näennäinen valinnan mahdollisuus ja laajuus johtaa oman riman nostamiseen ja lopulta kohteena on miehiä jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita.
Näyttäisi siltä, tämä siis 40 ikäryhmässä, että parhaat mahdollisuudet on miehellä joka etsii ikäistään seuraa ja hyväksyy myös muutaman vuoden vanhemman naisen kumppanikseen.
Mies joka on keskimääräistä parempi "saalis", nettipalstat, siis ainakaan suomi24 ei paljoa suosi koska hänen suhteellinen paremmuutensa ei nouse esiin hänen "tasoisessaan" kohderyhmässä.
Naisille vinkkinä, kannattaa oikeasti miettiä että monelle ylipaino on no-go signaali ja itsensä ilmoittaminen normaalipainoiseksi tai sporttiseksi ei ole järkevää jos ja kun bmi menee normaalin ylärajoille tai siitä isommaksi.
Toinen naisten profiileissa esiin pistävä asia on mahdollinen halu saada lapsia. Tässä on kaksi virheen paikkaa. Jos ikä alkaa nelosella, ei moista toivetta vaikka se totisinta totta olisikin, kannata heti nostaa esiin. Biologia tulee tuossa vastaan, lapsettoman yli nelikymppisen naisen lisääntymismahdollisuudet ovat mitä ovat, toki joillakin natsaa mutta..... Siis kyseisen halun voimakas esiinnostaminen herättää epäilyksen henkilön rationallisuudesta ja realiteettien tajusta.
30 naisen profiilissa ei lapsia, ehkä - vastaus ei oikein toimi jos ihannekumppanin kohdalla odotetaan kyllä -vastausta.
Sitten viimeisenä ne koirat. Ikisinkku jolla on koira/koiria on pääsääntöisesti niin huono veto ettei sellaiseen kukaan asiaa ymmärtävä sorru. Toki sadasta koirallisesta ikisinkusta muutama saattaa olla kykenevä parisuhteeseen mutta miksi lähestyä noin epätodennäköistä kohderyhmää rajallisin resurssein?
Deitti-ilmoon vastaamisesta ja omasta profiilista voisi kirjoittaa vaikka kirjan, joten se jääköön nyt käsittelemättä.- berryberry
Pakko vastata että on kyllä miehilläkin todellä epärealistiset olettamukset itsestään ja omasta markkina-arvostaan. Ei tuo vaan naisia koske todellakaan. Miehet tuota sporttinen-ruumiinrakenentta kaunistelee aivan surutta.
Kissojen keräilijät erikseen, mutta mikä ihme tää koira-juttu on? Itsekin omistan, ja ei ne mitään lapsenkorvikkeita ole, perheenjäseniä mutta ei mulla ainakaan ole tullut todellisessä elämässä tai virtuaalisessa elämässä vastaan tollasia koira-asenne-vammasia kuin sinä. Jos olen etsimäsäs itselleni miestä, niin tottakait on oletuksena ettei siellä ole mitään eläinvihaajaa. Et kait sinäkään jos lapsia omistat haluaisi treffailla lastenvihaajaa? Kaikki kuuluu pakettiin ja se on omasta asenteesta kiinni. Ja sanonpa vaan että kyllä siinä kiinnostuksessa on puolin ja toisin muutakin vialla jos lemmikeistä aletaan etsiä tekosyitä.
Sen lapsi kohdan voi sitä paitsi jättää tyhjäksi, ei jokaiseen kohtaan ole pakko vastata, jos toinen kysyy, voi asiaa selventää paremmin kuin kyllä-ehkä-ei vaihtoehdoilla. - erert34
berryberry kirjoitti:
Pakko vastata että on kyllä miehilläkin todellä epärealistiset olettamukset itsestään ja omasta markkina-arvostaan. Ei tuo vaan naisia koske todellakaan. Miehet tuota sporttinen-ruumiinrakenentta kaunistelee aivan surutta.
Kissojen keräilijät erikseen, mutta mikä ihme tää koira-juttu on? Itsekin omistan, ja ei ne mitään lapsenkorvikkeita ole, perheenjäseniä mutta ei mulla ainakaan ole tullut todellisessä elämässä tai virtuaalisessa elämässä vastaan tollasia koira-asenne-vammasia kuin sinä. Jos olen etsimäsäs itselleni miestä, niin tottakait on oletuksena ettei siellä ole mitään eläinvihaajaa. Et kait sinäkään jos lapsia omistat haluaisi treffailla lastenvihaajaa? Kaikki kuuluu pakettiin ja se on omasta asenteesta kiinni. Ja sanonpa vaan että kyllä siinä kiinnostuksessa on puolin ja toisin muutakin vialla jos lemmikeistä aletaan etsiä tekosyitä.
Sen lapsi kohdan voi sitä paitsi jättää tyhjäksi, ei jokaiseen kohtaan ole pakko vastata, jos toinen kysyy, voi asiaa selventää paremmin kuin kyllä-ehkä-ei vaihtoehdoilla.Ei se olekkaan sinulle selvä asia, jos olet koiraihminen. Mutta eron molempien välillä huomaa selvästi, kun tapailee ensin koiraihmistä ja sitten koiratonta.
Itse olen eläinrakas, ja tuo karvakuono ei ollut minulle mikään ongelma. Mutta kyllä se selvästi oli hänelle jonkin korvike, ja se heijastui käyttäytymisessä.
Sitä on tosi vaikea selittää ja kuvailla tosin. Ehkä joku muu osaa paremmin. - Treffeillä N-61
"Naisilla hyvin usein on epärealistiset käsitykset omasta itsestään ja ns. markkina-arvostaan. Tämä koskettaa lähinnä 30 ja 40 naisia.
Näennäinen valinnan mahdollisuus ja laajuus johtaa oman riman nostamiseen ja lopulta kohteena on miehiä jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita."
Pakko kommentoida tähän. Mihin perustat tuon määritelmän"epärealistiset käsitykset omasta itsestä"?
Monesti naiset mielummin aliarvioi itseään ja persoonaansa, kuten miehetkin. Odotukset toisesta on sitä vastoin niitä, jotka on täysin epärealistisia. Naiset vaatii sitä ja tätä ja miehet sitä ja tätä eikä kumpikaan saa sitä mitä haluaa kun mielessä kiiltää ihanneihmisen mallikuva, jota ei ehkä ole olemassakaan tai on jo varattu. Pitää laskea rimaa niiltä osin ettei tarvitse kuitenkaan suostua mihin tahansa, mutta että antaa onnelle ja rakkaudelle sekä seksille tai ainakin kaveruudelle mahdollisuuden. Minä olen saanut sekä seksiseuraa että henkevää seuraa kun en ole niin vaatinut kovia tuloja tai koulutusta. Ihan kivoja tavallisia ihmisiä on kohdannut, kun ei ole niin ronkeli tukan värin, painon ja pituuden suhteen. Pääasia on kuitenkin aina päänupin sisältö.
Mutta aivan realismia on hyvä kirjoittaja se, että naiset saavat valtavasti yhteydenottoja, minä ainakin vaikka en ole mikään markkina-arvoltani korkea juuri ikäni takia, vaikka hyvännäköinen ja erittäin nuorekas nainen olenkin. Valinnanmahdollisuudet eivät ole mitään "näennäisiä" vaan ihan oikeita, jotta voi valita juuri sen mikä itseä kiinnostaa, eikä tarvitse ketään ankeuttajaa ja negatiivista ihmistä huolia, jos kerran kivojakin on tarjolla. Itsekin saan joka päivä useita treffipyyntöjä ja ikää on yli 50. Kyllä siinä voi ihan rimaa nostaa, eikä kenenkään tarvitse huolia mitä tai ketä tahansa. Yksinkin voi olla, jos ei ketään nipin napin kriteerit täyttävää saa. Tämä on kuin asuntomarkkinoilla: riittää kun 80% toiveista täyttyy. Loput täytyy antaa anteeksi.
Kolmilla treffeillä on tullut käytyä ja asiallisia ja kivoja miehiä on olleet. Outoja tai epäilyttäviä ei tosiaankaan tarvi ottaa vain sen takia että saisi edes jonkun. Parempi se on yksinkin kuin jonkun ankeuttajan tai rentun kanssa.
- ole tavis vaan
mies joka kertoo että on komea ja kaikinpuolin mukava on epäuskottava...
- ..............
Olen akateeminen mutta "pehmeitä" arvoja kannattava (eli tutkintoa muuta kuin rahankiilto silmissä suorittava) nuori nainen. Pidän itsestäni myös fyysisesti huolta ja olen tietääkseni ihan mukavan näköinen, vaikka älylliset jutut ja taide on minulle tärkeämpiä.
En ole tällä hetkellä nettideitissä mutta jos olisin: Katson ensin ulkonäköä. Ulkonäkökin paljastaa usein henkisestä puolesta jotain, se miten haluaa itsensä esittää. Arvioin profiilissa miehen älykkyyttä, vaikuttaako hän käytännölliseltä vai syvälliseltä ihmiseltä (molempia olisi kiva löytyä). Paljastaako profiili miehen arvomaailmasta jotain positiivista tai negatiivista? Musiikkimaku on myös tärkeä, koska kuuntelen itse paljon musiikkia ja se kertoo jotain persoonasta. :) Ei tarvitse olla sama kunhan on siedettävä. Jos miehen lempibändi on jokin kamala mitä en ymmärrä, en ymmärtäisi häntä muutenkaan. Luonne olisi kiva jos olisi reipas ja iloinen, itseään täynnä olevat menestyjät kuitenkin pois sulkien.
Mikä sitten deiteillä on ollut turn-off? Ulkonäkö ei ole vastannut sitä minkä kuvan perusteella ajatteli. Fyysinen kemia ei ole toiminut tai juttu luistanut. Nettideiteillä tapaamani miehet ovat olleet heikompaa tasoa kuin ulkona tapaamani, koska olemus ja tapa liikkua kertovat ihmisestä. Esimerkiksi nopeus, hitaus tai tosielämän puheliaisuus ei yleensä välity profiilista. Jollekin toiselle sama mies voisi olla hyvä mutta jos ei sovi temperamentit yhteen niin ei.- ................
Ai niin, lisäyksenä vielä: kivoin mies jonka olen tavannut netin kautta (en tosin deittimielessä vaan yhteisten kiinnostusten kautta) oli netissä ulosanniltaan aika kamala. En olisi arvioinut kovin älykkääksi. Kuitenkin oikeassa elämässä meillä välittömästi klikkasi. Se on juuri tuo temperamentti, puheen määrä etc. joka vaikuttaa ja mitä ei voi nähdä netistä.
- fds
Nyt on ihan pakko sanoa, että riippuu _todella_ paljon miehestä. Menin nyt naimisiin miehen kanssa, jonka ulkonäkö on ihan ok. Sitä ennen seurustelin miehen kanssa, joka oli komea. Sitä ennen taas seurustelin miehen kanssa, joka oli ruma kuin mikä. Joten vastasi varmaan tuohon, pitääkö "sen" olla komea. Jos tutustun pelkästään kuvaan, ihastun myös ulkonäköön. Jos taas mies ehtii avata sanallisen arkkunsa ja vakuuttaa luonteeltaan, ihastun luonteeseen. Ja kun ihastuu, alkaa se ruminkin jätekasa näyttää aika komealta.
Ja millä painoarvolla? No olen seurustellut niin ali- kuin ylipainoisenkin kanssa. Mutta kyllä se normirajoilla oleva viehättää silmää vaan eniten, jos ulkonäköä aletaan katsomaan.
Sosiaalinen asema? Duunareita on kaikki tyysti ollut, opiskeluaikoina taas opiskelijoita.
Hyvä työ, mikä? No ei ole ollut, jollet järjestyksenvalvojaa, poliisia tai datanomia pidä erityisen hyvänä työnä.
Mukava juttuseura? Kyllä, hän jaksaa kuunnella eikä hyssyttele "ole nyt hiljaa" tai tukahduta mielipiteitäni. Miehen pitää olla myös paras ystäväni, ei pelkkä vällyjen välissä oleva viihdyttäjä.
Muita ominaisuuksia? Siinähän niitä tuli.- oletkosiinä
Tuo oli valloittavasti sanottu miehen komeudesta. Kyllä komeudella on naiselle merkitystä varsinkin siis alussa, mutta ei niin paljon kuin miehellä on naisen ulkonäköön merkitystä. En tiedä pitäisikö sitä voida edes muuttaa. Nainen nyt vaan on se kauniimpi osapuoli.
Hyvä työ on sellainen mistä pitää kaiketi, ehkä joillekkin työ merkitsee muutakin ja se heille sallittakoon ja siksi se voi olla kriteerinä myös.
Kyllä mukava juttuseura voi olla juuri tuollainen kuin sanoit, ajattelin itse että olisiko hyvä että jutut käy hyvin yhteen, ettei sitten mene puoli kahteen niitä selvitellessä, vai mitenkä?
Kyllä laitoit oikein hyvin kaikkea.
- ikisinkku.
Olen niin ruma että itseäkin ällöttää enkä ole koskaan edes treffeillä käynyt.
- huo.rissa kävijä
Ruma ei kelpaa edes rumalle naiselle. Onneksi rahalla saa kauniita nuoria naisia joilta saaa seksiä
- Rouva Tumppu
"Onneksi rahalla saa kauniita nuoria naisia joilta saaa seksiä"
Halvempaahan sitä on tumputtaa ja vaihtaa välillä kättä niin tulee hurja tunne, että saa vierasta välillä.
Seksiähän nyt rahalla saa, mutta ei ystävyyttä eikä rakkautta eikä aitoa ihmissuhdetta. Pelkkä seksisuhde ei taida riittää naisille, jotka saa kaupanpäälle paljon muutakin.
- KoetaKysyäEriPäivinä
Ainakin aikuisten naisten on aika vaikea sanoa suoraan, jos miehen ulkonäkö ei miellytä.Siis niiden on vaikea sanoa suoraan mitään, ja juuri tarkalleen siitä seikasta, mistä kenkä puristaa. Mutta ei se kesää tee, jos tyttö hymyilee.
- Piste
Ja miehen on sitten vaikea hyväksyä sitä, että homma ei kaatunut ulkonäköön. Naiset ovat muka hysteerisiä ulkonäöstään, mutta kyllä ne osaavat miehetkin.
Tosin "huono ulkonäkö" ja huono itsetunto kulkevat usein käsi kädessä, joten sikäli kai ymmärrettävää, että mies luulee saaneensa pakit huonon ulkonäön takia. Osakkeita ei kuitenkaan yhtään paranna se marina siitä, että "ethän sä nyt tän näkösen kanssa ois alkanukaan" tai "aina kaikki tyssää tohon valokuvaan" tai "kukas tälläsestä nyt kiinnostus" ja "valivalisitä ja valivali tätä".
Minä voin rehellisesti myöntää sen, että minussa ei ole niin paljoa naista, että jaksaisin vuosikaudet pönkittää miehen olematonta itsetuntoa, kun kaveri ei koskaan osaa olla onnellinen yhtään mistään. Yksi tällainen seurustelusuhde on takana ja toista sellaista ei kyllä tule. Ei tämä omakaan naama ja kroppa ole mistään parhaasta päästä, tai edes keskivertopäästä. Omaa olemassaoloani anteeksi pyytämällä en kuitenkaan koskaan miestä saanut. Tilanne korjautui vasta rankan asennemuutoksen jälkeen, vaikka pärstä on edelleen sama.
- mun mielipide
ei ulkonäöllä sillee ole väliä pää asia että se mies on rikas
- mieheni
- isokullinen
-rikas
- jolla on iso mökki
- omistaa ison tontin ja hienon talon
- paksu lompakko, jossa rahaa paljon
- rakastava ja huolehtiva
- ei elätä vaimon sukulaisia, vaan keskittyy vaimoonsa.
- hyvät harrastukset
- hyvä halaamaan
- iloinen ja hyväntuulinen, silti normaaliälyinen
- hyvänussimaan
- pituus 180 ja normaalivartaloinen
- hulehtii hygieniasta
- onnenliisa
Ensimmäinen kriteeri on olla suunnilleen oman tasoiseni ulkonäöllisesti, seuraavaksi tutkin lähemmin, että matchataan yhteen ja siihen kuuluu nuo kaikki sosiaaliset ja taloudelliset seikat. Toinen kriteereri on älykkään tuntuiset jutut, joilla ilmaisee olevansa minun näkökulmastani normaali mies joka etsii elämänkumppaniaan, eikä mitään kummallisuuksia, seksiseuraa tai leikkikalua josta hyötyisi. Haluan että mies pitää ulkonäöstäni ja minusta, sen oikean tunteen syntymiseen kuluu melko kauan aikaa ja useita tapaamisia. Niin ja juuri nyt en ole etsimässä, mutta olinhan joskus.
- Peppi22
Kiihottelu jutut. =)
- !AEKIO
Niinä kertoina, kun itse olen torpannut jutun ensitapaamiseen, kyse on ollut perushygieniasta. Tapaamiseen kannattaa pestä itsensä, harjata hampaat, kammata tukka (jos sitä on) ja laittaa puhtaat ja siistit vaatteet päälle. Peruskohteliaisuus on plussaa, ystävällisyys on plussaa, täsmällisyys on plussaa. Toivotan onnea kaikille pariaan etsiville :)
- persoona tutuksi
Komppaan. Mutta ensivaikutelma luodaan deittailussa. Osa deittailee pitemmän aikaa ennen kuin tapaa kasvokkain.
Minulle on tärkeää, että mies viestii olevansa sinut itsensä kanssa. Ns terve itsetunto. Tunnistaa hyvät ja huonot puolensa ja uskaltaa ne tuoda julki. Selkärankaa pitää olla ja ihailen hyvää ryhtiä niin henkisesti kuin fyysisesti.
Kun alkaa tapailemaan pitää tuoda esille enemmän itseään. Terveysasiat ovat tärkeitä.
Onko säännöllistä lääkitystä ja mihin. Ja kuten toteat siisteys on ehdoton vaade.
- sinkkunainen
Aito, avoin keskustelu kiinnostaa naisena.Miehet kehuu asioita.Esim kännäämiset tai tuli taas tehtyä jokin suuri teko.Ei ne ainakaan minua innosta.Asiallinen ja mukava lähestymistapa innostaa ja saa minut kiinnostumaan.
- kokemusta on
mutta ei liian avoin.täytyy tunnustaa että en ole itse (ehkä vanhan aikainen) kiinnostunut ollenkaan naisista ketkä tekevät itseänsä "tykö".treffi sivuistoilla olen huumori mielessä käynyt ja on se aika itsensä kehumista.ihmisiä voi tavata kaduilta bubeista julkisistapaikoista ystävien kautta työpaikoista jms...itsellä yhden räkälä illan juttu jatkui ja edelleen jatkuu ilman kihloja.tämä tapahtui 1996.eli keskustelu kannattaa pitää asiallisena (tutustumis vaiheessa) ja jos mie antaa heti kaiken itsestään ilmi on suhde tuhoon tuomittu.
- Näin täällä
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta listataan tähän nyt muutama itseä kiinnostava piirre.
- Terve itsetunto aivan ehdottomana ykkösenä. Ei pyytele anteeksi olemassaoloaan ja surkuttele koko ajan sitä, miten kaikilla muilla on asiat paremmin. Osaa elää myös omaa elämäänsä, eikä nainen ole kaikki kaikessa ja ainoa onnelliseksi tekevä juttu elämässä. Toiveita ja unelmia saa ja pitää olla, mutta pitää osata myös nauttia jo olemassa olevista asioista. Yksinkin.
- Arjen pienet asiat ja kumppanin kunnioitus omasta vapaasta tahdosta. Minä en halua miestä joka tuo kukkia siksi, että niitä kuuluu tuoda. Minä haluan kumppanin joka tekee asioita vapaaehtoisesti siksi, että minulle tulee niistä hyvä mieli ja että miehelle tulee hyvä mieli siitä, että minulla on hyvä mieli.
- Yhteiset asiat. Juttu joko lähtee luistamaan, tai sitten ei. Jos mitään yhteistä ei löydy ja keskustelussa on koko ajan väkinäinen maku, jää homma siihen. Itseen vetoavat eniten miehet, jotka jutustelevat ihan tavallisia asioita (eivätkä kysele mitään iltasanomien "nämä pitää kysyä ekoilla treffeillä" juttuja). Älä siis väännä väkisin teennäistä keskustelua, vaan anna jutun kehittyä ja rönsyillä.
- Sisäinen lapsi pitää löytyä. Aina ei tartte olla niin vakavana ja miettiä, että mitä naapurit on mieltä. Jos joku asia jää tekemättä siksi, että "se ei ole sopivaa tässä iässä", et ole etsimäni mies. Raja vedetään siihen, että ketään ei satu eikä ketään loukata. Muuten saa vapaasti käyttää luovaa hulluuttaan.
- Valokuvat ovat sitä varten, että osataan tunnistaa se hyväksi todettu tyyppi ekan kerran tavatessa. Kun aikanaan itse deittailin miehiä netissä, en todellakaan päätynyt valitsemaan sitä rikkainta tai komeinta. Itseasiassa nykyinen mies on vissiin kaikkea muuta, kun noita :D Rakas on silti kovin enkä pois vaihtaisi. Parhaiten kolahti tämän kanssa jutut yksiin, eikä ole valintaa tarvinut katua. Yhdessä tässä tallattu nyt jo useampi vuosi.- PariSuhdettako
Kuten tässä listassa voi rivien välistä lukea. Nainen haluaa miehen joka on hänen mielensä mukainen ja toimii hänen mielensä mukaan. Nainen ei halua miestä joka on mies ja jolla on myös muukin elämä tai jos ulkonäkö joka on aina se ratkaisevin asia miellyttäisi niin sitten annetaan virheiden olla. Miehestä voi myöhemminkin kouluttaa näköisensä.
Nainen valitsee parittelu kumppaninsa ei mies. Näin luonto on määrännyt naaraalle tuon etuoikeuden.
Tuohon itsetuntoon voisin lisätä että mulla on huono itsetunto. Kyllä ja se on juuri teidän naisten aikaansaama. Koska en ikinä ole kelvannut pitkiin parisuhteisiin, saan aina pelkkiä pakkeja ja rukkasia ja kuten tavallista kun en omaa sitä alfa uroksen ulkonäköä joka antaa kaikki luonteen virheet anteeksi.
Muussa asiassa en omaa huonoa itsetuntoa. Työssäni tiedän olevani hyvä ja tietyllä sektorilla maan huippuluokkaa. Harrastuksiini olen paneutunut niin että olen niissä lajeissa hyvä ja opastan myös toisia kokemuksesta lajien pariin. Kavereiden kanssa on aina hauskaa ja tuntee olonsa hyväksi. Terveys on huippuluokkaa. Talous on erinomaisessa kunnossa. Kaikki elämässäni on hyvin mutta parisuhteiden ja naisten käyttäytyminen on muuttanut nais asioissani luonteeni todella huonoksi minäkuvaksi. Tiedän jo etukäteen kun joku mut tapaa ei se suhde pitkälle pötki ja deiteillä tiedän jo treffeille mennessä että vituiks se menee tämäkin mut käydään nyt kauppareissun ohessa. Että kyllä te sen itsetunnon tuhota osaatte. Älkää siitä miehiä syyttäkö. - nyt kun mainitsit
PariSuhdettako kirjoitti:
Kuten tässä listassa voi rivien välistä lukea. Nainen haluaa miehen joka on hänen mielensä mukainen ja toimii hänen mielensä mukaan. Nainen ei halua miestä joka on mies ja jolla on myös muukin elämä tai jos ulkonäkö joka on aina se ratkaisevin asia miellyttäisi niin sitten annetaan virheiden olla. Miehestä voi myöhemminkin kouluttaa näköisensä.
Nainen valitsee parittelu kumppaninsa ei mies. Näin luonto on määrännyt naaraalle tuon etuoikeuden.
Tuohon itsetuntoon voisin lisätä että mulla on huono itsetunto. Kyllä ja se on juuri teidän naisten aikaansaama. Koska en ikinä ole kelvannut pitkiin parisuhteisiin, saan aina pelkkiä pakkeja ja rukkasia ja kuten tavallista kun en omaa sitä alfa uroksen ulkonäköä joka antaa kaikki luonteen virheet anteeksi.
Muussa asiassa en omaa huonoa itsetuntoa. Työssäni tiedän olevani hyvä ja tietyllä sektorilla maan huippuluokkaa. Harrastuksiini olen paneutunut niin että olen niissä lajeissa hyvä ja opastan myös toisia kokemuksesta lajien pariin. Kavereiden kanssa on aina hauskaa ja tuntee olonsa hyväksi. Terveys on huippuluokkaa. Talous on erinomaisessa kunnossa. Kaikki elämässäni on hyvin mutta parisuhteiden ja naisten käyttäytyminen on muuttanut nais asioissani luonteeni todella huonoksi minäkuvaksi. Tiedän jo etukäteen kun joku mut tapaa ei se suhde pitkälle pötki ja deiteillä tiedän jo treffeille mennessä että vituiks se menee tämäkin mut käydään nyt kauppareissun ohessa. Että kyllä te sen itsetunnon tuhota osaatte. Älkää siitä miehiä syyttäkö.Kuten voit listasta lukea hänellä on parisuhde sinulla ei.
- Näin täällä
PariSuhdettako kirjoitti:
Muussa asiassa en omaa huonoa itsetuntoa. Työssäni tiedän olevani hyvä ja tietyllä sektorilla maan huippuluokkaa. Harrastuksiini olen paneutunut niin että olen niissä lajeissa hyvä ja opastan myös toisia kokemuksesta lajien pariin. Kavereiden kanssa on aina hauskaa ja tuntee olonsa hyväksi. Terveys on huippuluokkaa. Talous on erinomaisessa kunnossa. Kaikki elämässäni on hyvin mutta parisuhteiden ja naisten käyttäytyminen on muuttanut nais asioissani luonteeni todella huonoksi minäkuvaksi. Tiedän jo etukäteen kun joku mut tapaa ei se suhde pitkälle pötki ja deiteillä tiedän jo treffeille mennessä että vituiks se menee tämäkin mut käydään nyt kauppareissun ohessa. Että kyllä te sen itsetunnon tuhota osaatte. Älkää siitä miehiä syyttäkö.Jospa lukisit sen listan uudestaan, etkä etsisi sieltä rivien välistä asioita, joita siellä ei ole. Etkä kääntäisi siellä olevia asioita ihan muuksi, kun miten ne on sanottu.
On minullakin ollut hyvinkin huonoja kokemuksia miehistä, mutta en minä silti hauku kaikkia miehiä sioiksi.
Tuo kommenttisi alku herättää kuitenkin kysymyksen, että pitäisikö naisen sitten ottaa mies, joka ei miellytä millään tavalla, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä ja joka ei kunnoita naista yhtään ihmisenä ja elämänkumppanina? Jotenkin sait kuulostamaan tuon hyvinkin epänormaalilta ja paheksuttavalta, että nainen haluaa kumppanin, jonka kanssa tulee toimeen ja joka osaa kohdella toista ihmistä kunnioittaen ja arvostaen. - PariSuhdettako
Näin täällä kirjoitti:
Jospa lukisit sen listan uudestaan, etkä etsisi sieltä rivien välistä asioita, joita siellä ei ole. Etkä kääntäisi siellä olevia asioita ihan muuksi, kun miten ne on sanottu.
On minullakin ollut hyvinkin huonoja kokemuksia miehistä, mutta en minä silti hauku kaikkia miehiä sioiksi.
Tuo kommenttisi alku herättää kuitenkin kysymyksen, että pitäisikö naisen sitten ottaa mies, joka ei miellytä millään tavalla, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä ja joka ei kunnoita naista yhtään ihmisenä ja elämänkumppanina? Jotenkin sait kuulostamaan tuon hyvinkin epänormaalilta ja paheksuttavalta, että nainen haluaa kumppanin, jonka kanssa tulee toimeen ja joka osaa kohdella toista ihmistä kunnioittaen ja arvostaen.Sinun on naisena aivan turha syytellä miehiä saati leveillä sillä että sinulla menee hyvin koska te naiset päätätte luonnon sanalemalla etuoikeudella alatteko suhteeseen miehen kanssa vai ette. Suoraansanottuna valitsette sen parittelukumppanin ja yleensä ainoastaan sillä periaatteella millainen ulkonäkö hänellä on. Hyvä ulkonäkö kuittaa luonteen paskamaiset virheet. Kumppanin pääasiallinen tarkoitushan on nykyään nimenomaan olla status symboli ulkomaailmalle kavereille ja sukulaisille että "tällaiseen minulla on mahdollisuudet" Myöhemmin itketään kun turpaan tulee ja petetään mutta aina se parempi on kuin se kakkosvaihtoehto hyvä luontoinen mutta ruma.
Kyllähän sillä haarovälillä tinkaamalla saa minkälaisesta ukosta tahansa muokattua mieleisensä. Jos et tee niin en anna tai jos et tee noin otan toisen.
- kompa2
Puhelias sopivasti huumorintajuinen mies on minun suosikkini. Sellainen ei pitkä, eikä pätkä. Puolet Pirkka Pekka Peteliuksen tyylinen höpöttäjä. Tuppisuut treffeillä eivät kiinnosta. Sitten kun on tutustunut, ei haittaa vaikka ei koko ajan höpötäkkään.
- järna
miksi kaikki naiset rakastuvat renttuihin.eix toi ollut viime vuostuhannelta...vaan ei mikään muutu.ei auta raha ei omaisuus,ehkei sittenkään raha tee onnelliseksi mutta auttaa pikku asiossa kyllä.
- liikunta luo raamit
Minulle tärkein valinta profiilissa on kuva. Mieluummin koko vartalo. Näen onko mies pitänyt itsestään huolta, vai löhönyt jossain sohvan nurkassa. Jos pitää itsestään huolta ja arvostaa itseään, se heijastuu kaikkialle muuallekkin: keskustelutaitoon, naisen arvostamiseen, ulkoiseen olemukseen, . . .
- Vatun örkki
Jos nyt suoraan sanon, naiset luulevat olevansa....vaikka mitä.
he eivät tiedosta oikein todellisuutta, tai yrittävät ainakin torjua sen itseltään kuin mös muilta....he esittävät.
Kuten ulkonäköänsä, positiivisuuttaan ja iloisuuttaan, sosiaalisuuttaan.
Pätee ainakin 75%:iin naisista. - Tylsä.
Naisilla ei ole mitenkään vaikeeta saada miestä jos eivät ole nirsoja ja niille kelpais rehellinen, kiltti, savuton mies joka ei käy baareissa. Juttelin just yhden naisen kanssa josta olin kiinnostunut ja se sanoi että olen liian tylsä kun en juhli enkä käy baareissa. Työttömyys on aina turn off naisille, lyhyys on iso turn off naisille ja siinä olikin että naiset ei kiinnostu. Kyllä ne alkoholistit kelpaa lähes aina kun naiset itse kehuvat usein että niillä on sellanen mies.
- junan alle
Jos on yhtä ujo kuin minä niin ei ole jakoa saada mitään suhdetta.
- hard fact
junan alle kirjoitti:
Jos on yhtä ujo kuin minä niin ei ole jakoa saada mitään suhdetta.
Sellainen mies, joka netin likaviemärissä tyrkyttää itseään joka ämmälle ei koskaan, eikä ikinä tule kiinnostamaan minua.
- Aur-i
Mun on pakko nähdä miehen silmät livenä, komeinkaan mallinukke ei kiinnosta, jos ei näe miten se katsoo. Silmistä näkee, arvioiko tyyppi minun muotojani vai etsiikö kasvoistani ja silmistäni vastakaikua toiveilleen. Onko silmissä lämpöä ja uteliasta kiinnostusta, se ratkaisee - ainakin innostaa kokeilemaan, puhuvatko silmät totta.
- jeepss2
semmonen joka ei vingu pillua
- pomdi
Hyvä kirjoitustyyli. Suvaitsevainen. Ja jos huumorintajut sattuu osumaan kohdalleen, niin se olis plussaa. Harvemmin vaan sitä tapahtuu.
- Nainen 49 v.
Ihan salaisimpia unelmia en lähde tähän laittamaan. Mutta profiilissa kiinnitän huomiota kielelliseen ilmaisuun. Huolimattomasti kirjoitettu teksti antaa valitettavasti huonon ensivaikutelman, kun kerran ensitutustuminen on kirjallisessa muodossa. Katson koulutusta, ikää, onko lapsia (niistä plussaa) ja tietysti että on kokopäivätyössä. Profiilissa kerrotuilla asioilla on merkitystä myös, sillä niistä se alkukarsinta muodostuu. Jotenkin täytyy tulla vaikutelma, että tuo ihminen on sopivalla tavalla kaltaiseni ja erot taas ovat pikemminkin positiivisia.
Jos mies kirjoittaa minulle viestin eikä yhtään osoita olevansa mitä haen, ei siinä oikein kiinnostus herää. Ja muuten, olen netissä mielestäni jalat maassa, samaa haen kuin muualtakin. Ei netti ole mikään "toivomustehdas", vaan täällä on ihmisiä omine puutteineen kuten minäkin.
Kuva ei ole alussa olennaisin, mutta jos se on, niin miehen siisteys ja miellyttävän vaikutelman antava kuva on kiinnostava. Miellyttävyyttä on vaikea kuvata, sillä se vaikutelma joko muodostuu tai ei muodostu. Komeutta en sen sijaan hae. Liian komea mies netissä vain herättää kysymyksiä. Pituuden katson, mutta niin kauan kuin se on 170 cm yli niin ei ole ratkaisevaa (itse olen 166 cm). Kovin lihava ei kyllä houkuta, vaikka paino ei aina olekaan sama asia kuin aktiivisuus - itsestäni tiedän.- Nainen 49 v.
Niin ja huumorintaju, avarakatseisuus, kiinnostus matkusteluun, savuttomuus ja raittius ovat minulle miehessä tärkeitä, sillä olen itse samanlainen.
- oletkosiinä
Olinkin tuota jo odottanut että joku paljastaisi niitä unelmia, ei kuitenkaan.
No tämä paikka on tietenkin vähän huono siihen, ehkä jotain kuitenkin.
Tuo onkin vaikeampi varmaan monelle miehelle että osaisi osoittaa olevansa haettu mies. Koska oikea tunteminen ei paljastu heti vaan myöhemmin.
Pitäisi kuitenkin osata herättää se kiinnostus aidosti.
Enemmän puhumista oikeista asioista ehkä, enemmän panostusta siihen tekstiin, mikä oikeasti kertoo itsestä ja ei niitä negatiivisuuksia sinne, niistä on luovuttava kokonaan ja lopullisesti.
On hyvä muistaa tosiaan se ettei ihmiset ole täydellisiä ja se että jos 80% toiveista kohtaa niin kyllä kannattaisi silloin kokeilla onnea.
Komea mies herättää varmaan yhtä monta kysymystä kuin kaunis nainen.
- niimpä niin
-Ulkonäkö ratkaisee alussa melko paljon, ainakin komealla ulkonäöllä saa enemmän anteeksi
-En ole lapsitehdas, joten siitos-ori taidot eivät herätä kummempaa viettiä
-En ole myöskään seksilelu, joten ainakaan alussa ei kannata esitellä rivoimpia ja kinkyimpiä juttuja.
-mieti haetko seksiseuraa vai pidempää suhdetta. Älä muuta päämäärääsi jatkuvasti.
-suomalaiset naiset ovat itsenäisiä, mieti mitä sinulla on tarjota naiselle. Älä odota että nainen haluaisi automaattisesti tehdä sinun elämästäsi jumalaista. - Liisa 23v Espoo
Rikas, komea ja isokuIIinen. Tai ainakin rikas, ei muulla niin väliä. Voin ottaa vaikka päivittäin vähän turpaanikin, kunhan miehellä on vain sitä ihanaa RAHAA!
Pitää olla sellainen, kuin on profiilissa kuvannut. Komeus on on katsojan silmissä. Jos sanoo olevansa vapaa, pitää olla vapaa. Jos ei ole työssä, on hyvä kertoa miksei ole..onko lomautus tai elämäntapatyötön esim. "Harrastan urheilua" tarkoittaa mielestäni, että säännölisesti esim kaksi kertaa viikossa tekee jotain,
"Katson urhelua joskus" tarkoittaa esim taas pari kertaa viikossa, ei kaiken aikaa. Eli REHELLISYYS!! Että on se mitä on antanut ymmärtää hyvine puolineen ja negoineen. "Poltan joskus" tarkoittaa, että esim kun ottaa olutta, ei päivittäin....noilla menee jo pitkälle =) Sama kyllä myös naisissa..mekin kuulemma osaamme erittäin hyvin esittää muuta kuin mitä olemme.- nyt kun kysit
Minusta harrastan urheilua tarkoittaa vähintään 5 päivää viikossa ja kilpailumielellä.. Harrastanut liikuntaa on n. 3 kertaa viikossa ja vähemmän kilpailumielellä.
nyt kun kysit kirjoitti:
Minusta harrastan urheilua tarkoittaa vähintään 5 päivää viikossa ja kilpailumielellä.. Harrastanut liikuntaa on n. 3 kertaa viikossa ja vähemmän kilpailumielellä.
Jaaha..että ihan sit POINTIN hiffasit....juuri tuohan tuossa mun viestissä olikin se ydin,,,mistä HITOSTA noita "älykköjä" oikein sikiää?
- 13+11
Olen tässä hetken deittaillut netissä ja huomannut miten vaikeata miehen (ns. niiden hyvienkin yksilöiden) on tehdä minuun vaikutus, joka herättäisi kiinostukseni ja kestäisi jopa tapaamiseen asti ja ehkä ylikin. Olen itse tästä tosi yllättynyt, koska katson "rimani" miesten suhteen menevän jossain puolivälissä. Noh, kait se on sitten vaan hyväksyttävä, että ilmeisesti olenkin kranttu vaikka itselleni uskottelen muuta. Seuraavassa omia mietteitä, mikä saa kiinnostukseni heräämään.
Ulkonäkö. Totta, vaikea kiistääkään. Tosi komeat nou nou, rumat nou nou. Siltä väliltä on ok. Ja jos joku toinen pitää rumana niin minä voin pitää komeana. Sellainen pitää ottaa, jota itse pystyy katseleen :) Koska itse käyn töissä niin oletan, että mieskin käy töissä joten työtön on valitettavasti turn off. Se mitä työtä tekee, sillä ei ole minulle väliä. Miehestä pitää käydä ilmi, että pystyy siis elättämään itsensä ja antaa mahdollisesti oman osansa näin mahdolliseen parisuhteeseen. Minua ei kiinnosta muiden kuin itseni elättäminen tai kustannusten makselu tällä hetkellä. Harrastuksien ei tarvitse olla läheskään samoja, mutta yhteisiä mielenkiinnon kohteita tulisi olla. Myös samankaltaiset tulevaisuuden suunnitelmat molemilla kiinnostaa. Jos toinen haluaa asua keskellä kaupunkia ja toinen vaikka maalla niin jossain vaiheessa jompaa kumpaa *tuttaa kuitenkin.
Sijainti. Jos itse asun paikassa X ja ilmaisen, että haen sieltä myös seuraa niin mies paikasta Y ottaa yhteyttä. Kaukosuhteet ei ole mua varten. "Moi, miten typyllä menee?" tms. vastaavat aloitukset, nou nou. Kirjoittakaa miehet nyt jotain fiksumpaa! Lisäksi jos pyydän henkilöä kertomaan itsestään (profiilissa vain pari sanaa) niin ei osata kuin tyyliin "oon mä ihan mukava kaveri". Just joo, kyllä nyt jokainen osaa kertoa itsestään muutakin. Jos et halua vaivautua kirjoittamaan tuon enempää saatkin olla yksin postilaatikkosi kanssa. Minua ei ainakaan kiinnosta.
Profiilikuva. Se ei ole tietenkään pakollinen, mutta kun pyydän lähettämään kuvan niin mies lähettää sellaisen, josta ei saa selvää. Mitäköhän henkilö luulee peittelevänsä? Jos se rumuudesta muka johtuu niin kyllä se sitten viimeistään ensitapaamisella käy vastapuolelle selväksi meininki, joten miksi siis peitellä? Omat ihannekumppanikriteerini. Esimerkkinä pituus. Haluan vähintään itseni pituisen miehen, jos olet 10 cm lyhyempi niin ei. Lisäksi jos sinulla on lapsia, ei. Ja olet vielä liian vanhakin, ei ei ei! Katsokaa miehet ihannekumppanin kriteereitä, ei niitä sinne huvikseen ole laitettu.
Kirjoitusvirheet. Kyllä. Jos kirjoitat jalka pallo ja olo huone erikseen antaa se sinusta vähän yksinkertaisen vaikutelman. En itsekään osaa kaikkia yhdyssanoja, mutta jos tekstisi vilisee virheitä toisensa perään et ole todennäköisesti jatkossa.
Eli lyhyesti miehet, tsekatkaa ainakin nää:
- Omat profiilitiedot kuntoon. Kuvaus itsestä, ihannekumppanikriteereitä yms. "Ota selvää" profiilit - no ei kiinnosta ottaa selvää.
- Ota itsestäsi selkeä kuva, jos ei ole.
- Katso naisen ihannekumppanikriteerit jos näkyvillä.
- Kirjoita juuri hänelle tarkoitettu viesti. Tarkista kieliasu!
- Jos profiilisi on todella tynkä ja mitäänsanomaton niin kerro ensimmäisessä viestissäsi itsestäsi. - 8595378
Elokuva mailmoissa nuo naiset nykyään tuntuu elelevän rima turhan korkealla. Joutaakin jäähä ikisinkuiksi nirsot naiset. Herätys todellisuuten täydellisiä miehiä ei ole olemassakaan. Taitaa se raha ja komeus aina useimmitne ratkasta kaiken.
- ggaaadd
1. Kuva..siinä silmät
2. Itse kirjoitettu teksti
3. Sopivasti kaikkea, sama elämän tilanne kuin minulla.
4. Sosiaalinen asema, aikaa muullekin kuin työlle.
5. Ei liian kaukana..se näyttää miehilläin olevan kynnyskysymys.
On erittäin vaikeeta löytää mies, josta olen kiinnostunut ja hänkin olisi minusta myös. Siis ihan mahdotonta oikeesti. - Syreeni
No tässäpä suoraan kysymykseen yksi rehellinen vastaus; ilmoituksessa olevan tekstin yleisfiiliksen lisäksi koulutus, perhetilanne ja elintaso merkitsevät. Ja siis sillä tavalla, että etsin itseni kaltaista henkilöä. Lukion jonkun muun tutkinnon suorittanutta, lapsetonta henkilöä.
Elintasosta, sitä on helppo väheksyä, mutta raha on yksi suurimmista riidan aiheista parisuhteissa. Olin kerran treffeillä persaukisen miehen kanssa, joka nosti tukia ja niiden lisäksi eli ilmeisesti taiteen pyhästä hengestä - > ei kiinnostanut. Mutta olin myös treffeillä miehen kanssa, jonka elintaso oli selvästi minua korkeampi; sijoitusasuntoja, runsasta matkustelua, hulppea mökki. Ja minä koin asian meitä erottavana. Minulla ei ole moiseen varaa, enkä ole lapsuuden kodissani tai nykyisessä tilanteessani tottunut sellaiseen.
Siis suureen enemmistöön kuuluva, pottuuntunut veronmaksaja tänne, kiitos.
Lopuksi oma omituinen kriteerini; harrastukset. Liikunta on kaikin puolin ok, mutta plussaa on, että on lisäksi jokin muu harrastus. Olkoon sitten vaikka lukeminen, musisointi, sienestys, politiikka tai valokuvaus. Jos sellainen löytyy, se kannattaa mainita.
P.S. Naisen kanssa - sarjakuvassa oli joskus strippi, jossa mies totesi, ettei enää koskaan mene treffeille naisen kanssa, jolla on itse huovutettu hattu. Minua nauratti, jotenkin pystyin samaistumaan sarjakuvan mieheen tässä asiassa. Pieniin asioihin voi joskus jäädä jumiin. - treffeille..
Eiköhän olisi parasta vain kertoa rehellisesti itsestään. Mieluimmin niitä hyviä puolia
aluksi. Mitä kokee itselleen tärkeiksi. Aitous iskee ainakin minuun parhaiten. Eikä koko elämäntarinaa tarvitse kertoa heti. Sillä tavalla sinusta voi kiinnostua nainen, joka sopii sinulle. - Sinkkunainen 54 vee
Miehen tulee olla:
- siisti ja puhdas, sekä pukeutunut tilanteen mukaan
- ei saa puhua ryyppyreissuista eikä existä (varsinkaan haukkua niitä)
- miehen tulee olla kiinnostunut myös naisen asioista/elämästä
- työelämässä
- fiksu ja puhua järkeviä - viiru1
Ulkonäkö: komea ei tarvitse olla, mutta riittävän kivan näköinen kuitenkin ja tästä edes maininta profiiliin. Tekstin sisältö: massasta edes hieman erottuva, ytimekäs kerronta, huvittava. Fiksu: ei tupakoi, alkoa käyttää kohtuudella, mielellään kouluttautunut sekä töissä / opiskelee (haluan katsoa miestä mieluummin hieman yläviistoon kuin alaspäin). Ihmissuhteet: taustalla pitempiaikaisia suhteita / suhde, hänellä on lapsi / lapsia ja haluaa suhteen vaikka loppuelämäkseen.
- Hyvä tahto vs..
Mulle riittäisi nainen joka ei olisi negatiivinen. Sellainen joka ei keksisi niitä puheenaiheita juurikin toisten panettelusta tai haukkumisesta tai ylipäätään jotain mutinaa mistä tahansa mistä nyt voi vaan mielensä pahoittaa. Tollainen kun myrkyttää kaikki muutkin lähimmäiset, ja tappaa heidän sielunsa.
Vi finlandsvenskar har inte det lät heller. Visst skall saker komma naturligt. Men att nät dejta är egentligen onaturligt. Eller är det bara vi Nyläningar som är så kräsna? För tänkte man inte på att singel skulle vara ett alternativ eller så han man inte tänka. Skulle vara intressant att se kvinnor visuellt gå från ord till handling om dom säger: "singel livet är ingen status, jag vill inte stagnera" I YLE Obs talades om att "knäcka koden" då gällde det mobbning i skolorna. Men man kan bli grå hårig på sikt om man skall kunna "knäcka koden" när det gäller relationer.
- Arjen Ankeuttaja
Eli jännää etsitään, jos oikein tulkkaan. Tosin monet ns. pintaliitonaiset on taloutensa sössineet niin pahasti, ettei niistä ole kuin riesaa miehille, vakavaa suhdetta ei voi ajatellakkaan.
- loputonrinkula
kokonaisuus ratkaisee, sun pitää olla juuri sen naisen tyyppiä,
eli sellainen joka ei kyseistä naista huoli kuitenkaan.
ympäri mennään ja yhteen tullaan.
ronkelit runkkaa. = Hyvä runkkauslihas! - Nyt kun kysyit
Tässä minun ajatuksen mikä minua kiinostaa sinkku naisena.
mitä EI saa olla:
-Lapsia, ei ainuttakaan ei YH eikä yhteishuoltajuus.
-Sairas ylipaino en ole itsekkään sellainen ja se tuottaisi ihan käytännön ongelmia koska nautin kävelylenkeistä vaelluksesta ja seksistä ja ylipainoinen ei jaksa edellä mainittuja asioita.
-Varattu
-juuri eronnut
- tekstissä lukee tai annetaan ymmärtää että mitään vakavaa ei olla hakemassa olen siinä iässä etten jaksa enää arvuutella ja leikkiä turhaan
- profiilissa tai ensiviesteissä suoria tai viiteellisiä asioita seksiin liittyen
-juo usein alkoholia, polttaa säännöllisesti, positiivinen suhtautuminen huumeisiin.
- jotain negaa profiilista naisiin liittyen tai muuten halveksiva tai/ ja stereotypioiva suhtautuminen naisiin.
- Profiili kuvassa naama rutussa tai kuvattuna epäselvästi tai liian kaukaa.
- profiilikuvassa yläosaton
- loputon viestittely joka ei johda mihinkään itse haluan mieluummin nähdä heti enkä ensivuonna 3000 mailin jälkeen
- Kaikki mahdolliset kliseet mitä voit "keksiä" esim. Katseen kestävä elämää kokenut huumorilla höystetty juoksunsa juossut ei löytänyt baareja koluamalla mutta jos näin sitten tätäkin on kokeiltava kun kaveri täältä akan otti.... Jne
Lisäksi liian vakiintunut elämä esim työ oma talo ,kesämökki jne jotka tuntuu olevat kiveen hakattu , olemme liian erilaisissa elämäntilantesissa.
Näitä KYLLÄ
Persoonaa
Aitoutta
Inostuneisuutta
Hymyileviä kuvia
Netistä kontakti ja tutustuminen tosielämässä
Sitten toki mulla on muutama henkilökohtaisempi kriteeri esim. Ammatin,harrastusten ja lemmikkien suhteen mutta niistäen tähän avaudu. - Maelstrom500
Olen 189cm/84kg naama oikeasti ok mies. bmi noin 15 eli hyvässä kunnossa. Noh en omista kesämökkejä veneillä tai edes autoa niin ei ole tarjolla kuin sokerivartaloisia suomilehmiä. Ennemmin oikeasti kuolen kivuliaan kuoleman ja olen aina yksin kuin sekaannun kuvottaviin plösöihin. Ja . kuinka monen miehen käyttämiä nämä naiset oikein nykyään on? Tuntuu siltä ettei tossa touhussa ole enään mitään rajoja...En mä nyt minkään naisen takia rupea omaisuutta kasvattamaan jos muuten pärjään enemmän kuin mainiosti?
Muistan vielä 2000luvun alussa kuinka ihmiset eivät olleet vielä tälläisiä täydellisiä huoria...- Maelstrom500
Tarkoitin rasvat 15..
- 1+2
huoruleitahan nää nykyajan tytöt on ei voi kieltää..
- Ei huolta
Miesten osalta asiat korjaantuvat aivan itsestään iän kasvaessa. 40 ylöspäin olevien naisten tarjonta kasvaa totaalisesti. Jos olet muuten Ok mies ja pidät itsestäsi huolta niin iäkkäämpiä naisia on tarjolla ja tarjonta kasvaa vielä 60 jälkeen räjähdysmäisesti (miehet vähenee, aikaiset sairaudet, alkoholisoitumiset ja kuolemien vuoksi). Miesten keski-ikä 10-vuotta alhaisempi. Hyväkuntoisista (fyysinen henkinen) miehistä on pula 40 ikävuoden jälkeen eli kannattaa huolehtia myös itsestään. Ulkonäkö (esim. pituus) ja "raha" ei merkkaa sen jälkeen hirveästi.
- huolta_
Toihan lohduttaisi jos naisella ylipäätänsä tekisi mitään 25ikävuoden jälkeen.. ,alkavat olemaan jo niin kuluneita ja näyttämään niin hirveältä että pakko pistää vaihtohon!
voi herrajestas sanon minä:)
- Amalia1
Minulle kolahtaa se, että mies osaa keskustella mistä tahansa. Huumorintajua on oltava, mieluiten sellaista hyväntahtoista, jossa mies uskaltaa laittaa itsensä likoon. Esimerkiksi jos on iso vatsa, hän osaa heittää siitä huulta. Tietty herkkyys on hyvä ja jonkun verran voi myös tunteista puhua esimerkiksi mies voi kertoa haaveilevansa jostain reissusta. Ihan tämmöiset tavalliset asiat kolahtavat minuun ja jutuissta näkee, onko mies mies vai mikä. Ulkonäkö ei ole merkityksellinen, komea ei tarvitse olla kunhan on luonteeltaan herrasmies.
Iselleni täydellisiä turnoffeja ovat miehen luonnehdinnat itsestään katseenkestävänä, akateemisena (akateeminen saa olla, sillä ei merkitystä, mutta sitä ei erikseen tule mainita), erotiikasta pitävänä (yäk, nämä blokkaan heti, koska erotiikka kuuluu sitten parisuhteeseen luonnollisena osana, kun ollaan jo pari, sitä ei erikseen korosteta), hellyydestä pitävänä (lääppii heti ensi tapaamisella) tai kaunista ja ihanaa siroa naista etsivää, koska tällainen viestii miehen pinnallisista asenteista.
Että tässä hiukan osviittaa profiileja laativalle. Huomaa, että omat kriteerini liittyvät pelkästään luonteeseen, edes kuvaa ei tarvitse olla, koska teen johtopäätökset keskustelun perusteella.- Ruma äijä.
Olen tuollainen kuvailemasi läskimaha joka haaveilee reissusta hawajille tai tenolle kalastamaan.
- Tyhmä
Ruma äijä. kirjoitti:
Olen tuollainen kuvailemasi läskimaha joka haaveilee reissusta hawajille tai tenolle kalastamaan.
Hanki thaikkuvaimo nostelemaan piimät kaappiin, ei tarvitse hirveitä finskiakkoja katsella. Kylläkin se eukko vie sun piimärahat ja lähtee kotiinsa. Aina niitä uusia saa.
- Amalia1
Ruma äijä. kirjoitti:
Aletaanks oleen?
- Sinkku ikisinkku
Naisille kelpaa renttu alkoholisti eikä kunnollinen mies. Tunnen useitakin naisia joilla renttu mies. Mies vaan juo ja juo naistenkin rahat kun nainen käy töissä. En ymmärrä naisia yhtään. Itse ne pääse edes koskemaan naisia tai juttelee naisille vaikka en edes juo usein.
- Suominainen.
Jännä kun provo kyselee keinoja tehdä itselleen mehukkaampi feikkiprofiili joka deittisaitille, niin miehet tulevat lähinnä haukkumaan miten kamala se suomalainen nainen onkaan ja miten taivaallista on hakea se dooris sieltä missä ovat tottuneet olemaan miehen palvelijoita, eivätkä ymmärrä omien oikeuksiensa päälle enempää kuin kala polkupyörästä. Tuollaista valtaosa nettideitti toopeista nykyisin kuuluu haluavan. Tahdottoman nuken, joka näyttää hyvältä ja jolla elvistellä kavereille. Miksi sitten ette hae niitä postimyyntivaimoja ja lopeta tyrkyttämästä itseänne niille liian lihaville ja rumille suominaisille? Eikös se nyt olisi kaikkien kannalta parempi, että näin toimisitte?
Itse en ole sinkku. Löysin kuitenkin omani deitin kautta reipas 8-vuotta sitten. Kriteereinä oli lapsettomuus (en halua lapsia itsekään), päihteettömyys, kaikinpuolin asiallinen ja siisti olemus, suorapuheisuus/ avoimuus, ex-suhteista yli pääsy (ei jauha entisistään niin hyvässä, kuin pahassakaan), siisti koti, työpaikka (ihan sama vaikka siivoajana mäkkärillä kunhan on työpaikka ja elättää itsensä), haluaa asua maalla, viihtyy luonnossa jne. Nämä samat ominaisuudet löytyvät itsestäni. Onnellisempi en voisi olla tämän ihan tavallisen suomalaisen mieheni kanssa. Hänessä täyttyy jokainen kriteerini. - nainen501
Miehellä saisi olla: rahaa (työpaikka on ehdoton), ulkonäköä (Itsestään huoltapitävä), käytöstapoja.
Ei kiitos jos profiilissa mainitaan; kujeileva pikkupoika, katkeruus naisia kohtaan, itsesääliin viittaavat maininnat, ja jos kuvassa on ylävartalo paljaana tms. Nettideittimaailma on muuttunut paljon huonompaan viime vuosina. Ihme jos kukaan enää kumppania löytänee netin kautta. - Korkkiruuvi
"kaunista ja ihanaa siroa naista etsivää, koska tällainen viestii miehen pinnallisista asenteista." Miksi?
Mutta moniko on korkkaamaton? - sdgsdgs
Nuorempana naisten/tyttöjen kriteerit näytti olevan enimmäkseen se "kemia" eli en sytyttänyt ulkoisella olemuksellani. Nyt vanhemmiten tuo puoli on ehkä kohentunut mutta eipä sekään auta kun en ole yli 3-kymppisenä saavuttanut vaadittuja elämän "checkpointteja" eli kun ei ole seurusteluseuhteita takana, omaa asuntoa tai mitävaan muuta massatuubaa niin olen jälleen naisille hyljeksittävä ihmeellinen hyypiö.
- jkökh
1. Kerro itsestäsi ne omat vahvuutesi. Jos olet urheilullinen, kerro se. Jos olet sosiaalinen tai esim. viihdyt työssäsi, kerro se. Ei tarvitse mainita profiilissa, että on työtön/masentunut jne.
2. Miksi häpeäisit itseäsi? Jos esim. vuokralla asuminen on tällä hetkellä sinulle paras vaihtoehto, ei siinä ole hävettävää. Jos taas itse et pidä siitä millainen olet, ehkä olisi aika tehdä asialle jotain? En usko että se vuokralla asuminen tai muu syy vaikuttaa naisen kiinnostukseen, vaan ennemminkin negatiivinen/huonoitsetuntoinen asenne.
3. Ei tarvitse olla mitenkään erikoinen profiii, vaan sellainen jossa asiallisesti kerrot itsestäsi. Viesteissäkin fiksuus ja asiallisuus plussaa.
Näitä fiksuja ja asiallisia profiileja on niin paljon, että hukut massaan. Lähesty siis kaikkia naisia jotka voisivat vähänkin kiinnostaa, ehkä joku vastaa tai jopa haluaa tavata. Älä odota, että heti löytäisit jonkun. Älä myöskään pety jos ei heti puolin ja toisen löydy kipinää ensitapaamisella - jotkut syttyvät hitaammin. Rennosti vaan!- Esko Mörkö
Mjaah, kyllä aika moni yli 30v nainen tuntuu vielä odottavan jotakin "jalat alta vievää tunnetta" heti ensimmäisellä kohtaamisella. Tosin näin hieman yli 30v miehenä ihmettelen, että onkohan noiden tunne-elämä kehittynyt jotenkin epänormaalisti, kun itse olen noin voimakkaita tunteita kokenut viimeksi joskus puberteetin jälkeisissä hormonikuohuissa...
- Just be your self
Itse arvostan avoimuutta mutta ei niin paljon että ukko kertoo mulle kaikki niin kun 2 tunnin putkessa heti kun tavataan ekaa kertaa. Se olis kyllä aika karmaisevaa...
Mutta avoimuus ja rehellisyys toisen humioon ottaminen...
Pitää sovitun eli jos sovitaan netti treffeistä ei ole joku 4 tuntia myöhässä jollei ole ollut joku ylipääsemätön este kuten tornado,maanjäristys tai muu vastaava
( kidding)
Huumorin taju on todellakin must juttu ilman sitä ei voi edetä olis se aika outoa istua ukon kanssa treffeillä ja kuunnella vaan sirkkojen soittoa jos tyyppi ei tajua sun huumoria tai sit sillä on niin outo huumori että se karkottaa luontaan jopa ötökät ( instant bug repelling coming to stores near you kind of way :D)
Mutta ennen kaikkea ole oma itsesi sillä pääset jo aika pitkälle koska uskon että jokaiselle on se oikea :) - Järjen ääni
Mitä, jos nainen on deitin profiilikuvassa epätasapainoisen oloinen? Näitäkin on. Miten selvität, onko nainen täysissä järjissään?
- dsgdhgsh
Itsetuntoni on jo niin muussina että hetken aikaa ehkä pystyn deittisivuilla pitämään kuvaa kunnes iskee ahdistukset tyyliin "mitä jos joku tuttu näkee" ja äkkiä kuva pois. Sitten aina miettii jos joku ulkomaailmassa katselee pitempään että onkohan se nähnyt mun profiilin ja naureskelee mulle mielessään.
- Järjen ääni
Väitetään, että ATN on haluttavampi kuin ATM. En ymmärrä, miksi muka näin. Haluaisin perusteluja. Luulisi, että ATN:n on vielä vaikeampi löytää pysyvää seuraa kuin ATM:n.
- tosimiesvihainen
Ota nyt jumalauta se kukkahattu päästä ja haista ruumis mädältä!
- paljon nähnyt
Ei ainakaan mies,joka heti alkuun ilmoittaa olevansa boheemi vaimon etsijä.Itse olin joskus myös sieltä jotain etsimässä.Ja olin laittanut profiiliin,etten pidä liiasta alkoholin käytöstä,niin eikö vastaani tullut mies joka otti joka ilta n,8 olutta ja rommit päälle.Ei auttanut hyvä ammatti!!Kannattaa olla ainakin rehellinen.
- suosittelen
hyvä, hellä ja ihana, joka ottaa toisenkin huomioon, ettei pidä vain huonekaluna, esim. esine. auttavainen,hyvä luonne ja samat harrastukset, tykkää luonnossa liikkumisesta yms. mukavaa juttuseuraa. vittumainen mies ei ole hyväksi, eikä leuhka, liian itsevarma, halaa paljon, puhdas, siisti raikas, reipas ja reilu. välillä ottaa pikkukännit yhdessä kaverin kanssa, hyvä ruokaseuraa, yhdessä osallistuu ruoanlaittoon ja yhdessä nussiikans.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788