wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Enemmän naisten laukut vievät istumapaikkoja.
- Treenin merkeissä kuten ennenkin. Huomenna heti aamusta juoksemaan, minkä jälkeen salille työstämään keskikroppaa. Sunnutaina perus saliohjelma läpi.
Pitäisi varmaan myös alkaa valmistautumaan tulevaan damin reissuun. - " ...lihaksensa töissä kasvattanut duunari... "
Mitä mahtaa olla nämä lihaksia kasvattavat työt?
Olin aikaisemmin fyysisesti kuormittavassa työssä ja paikat siinä vain hajosivat. Nyt olen kuudetta vuotta toimistotyössä ja elämäni parhaassa kunnossa, mikä tosin tarkoittaa päivittäistä treeniä. - Tottakai lähtisin mukaan, jos hyvän näköinen nuorempi nainen pyytäisi! Tosin jos paljastuisi huonostikäyttäytyväksi ja ei kivaksi, niin häipyisin.
- Ei olisi mitenkään uutta että täydellisen oloinen nainen menettää kiinnostuksensa. Viimeksi syy oli minun parisuhdekokemattomuudessa.
- Ensimmäinen oikea kesäpäivä ja poltin heti nahkani. No ei voi valittaa, oli paras mahdollinen keli päätyä terassille työkavereiden kanssa.
- En tunne yhtään naista, joka ei olisi joskus ollut parisuhteessa. Mutta tunnen miehiä, jotka eivät koskaan ole olleet parisuhteessa. Eli taitaa mennä toisin päin.
- 1) Kuinka usein kuntoilet viikossa ja mitä lajeja harrastat?
Kuutena päivänä viikossa. Juoksu ja kuntosali. Salilla 1-jakoinen ohjelma kolmesti viikossa ja joitain ohjattuja tunteja, esim. kahvakuula ja core.
2) Onko kuntoilu kevyttä tai verenmaku suussa treenaamista?
Sekäettä, fiiliksen ja ohjelman mukaan
3) Miksi treenaat?
Ulkonäön vuoksi. Vaikkei nykyiset metodit olekaan siihen parhaita mahdollisia.
4) Tuoko kuntoilu jotain positiivista elämääsi vai onko se pakkopullaa sinulle?
Duunikavereilta tullut jo positiivisia kommentteja kropan muutoksista.
5) Syötkö lisäravinteita?
Syön - Olen käynyt nykyisellä salilla n. puolivuotta ja siellä tuntuu olevan kokoajan naisille suunnattuja tuote-esittelyitä, ilmaisia tuotenäytepaketteja ja teemaviikkoja. Kertaakaan ei ole ollut mitään miehille suunnattua. Suurin osa salilla kävijöistä on naisia, joten miehet tarvitsisivat enemmän kannustimia.
- Juokseminnen, kuntosali ja keikat. Salilla käyn ainoastaan siksi että näytän paremmalta naisten silmään.
- Kyllä on. Vaikkei naista ujous haittaisikaan, niin silti kontaktin ottaminen ja aloitteellisuus ovat miehen vastuulla.
- Todellisuudessahan ei ole kyse siitä kuka ätmille kelpaa vaan siitä ettei ätmi kelpaa kenellekkään.
- Ja silti miehen pitäsi olla aloitteellisempi ja juttua eteenpäin vievä osapuoli.
- Aika yksyhteen minun hiuksien kanssa.
- Olin. Selkä ei kestä ajamista.
- Juoksutreenit+ovat+ainoat,+missä+tulee+juteltua+naisten+kanssa.+Mutta+ei+sielläkään+sen+syvällisemmin.+Juoksutreeneissä+tosin+80%+on+naisia.
- Vähäisiä kontakteja harrastuksissa.
- Sosiaaliset taidot varmaan päälimmäisenä.
- En ole tyytyväinen. Olen vailla ominaisuuksia, jotka mahdollistavat parisuhteen.
- Mukava, kivan näköinen, kuuntelee heviä, ei halua lapsia, eikä helposti allergisoivia lemmikkejä.