Liikunnalliset sinkut

Sport.lady

Olen useammin, kuin kerran huvittuneena huomannut, että nettideittiyhteyksissä "liikunnallinen" onkin tarkoittanut vain, netissä liikkumista, eli surfailua.
Tälläistä liikunnallisuutta voisi vastaisuudessa hieman tarkentaa, etenkin seuranhakuilmoituksissa.Ettei tulisi väärinkäsityksiä.Sillä, joillekkin liikunnallinen, tarkoittaa todellakin.Koko kehon fyysistä liikuntaa-Erilaisten liikuntalajien parissa ja usein, vuodenajoista riippumatta, myöskin ulkona raittiissa ilmassa.
Pelaamista, jalkapalloa, pesäpalloja, jääkiekkoa jne.Uimista, pyöräilyä, lenkkeilyä, hiihtämistä, tanssia ym.Hiirellä klikkailu ja silmien liikuttelu, näitä en sanoisi, liikunnaksi.Eikä siitä saa sellaista terveyshyötyä, mitä saa oikeasta liikunnasta.
Sillä voi olla jopa päinvastainen vaikutus.Netin virtuaalimaailmassa nyhjääminen voi viedä kunnon pohjalukemiin.

71

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punttityttö

      Joo olen huomannut samaa:D se "sporttinen" tarkoittaa sitä että jaksaa kävellä jopa jääkaapille! Itse tarkoitan samaa sillä mitä sinä eli erilaisia pallopelejä, tennistä, lätkää, säbää jne. Juoksemista, kävelemistä, salilla treenaamista säännöllisesti jne.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Paljonko sport.lady nostaa penkistä tai maasta? Nostan 80 kiloo penkista 10 toistoa ja 110 kiloa nostan maasta. Olenko minä huonokuntoinen?

      • "Kiltti-ja-kunnollinen", vaikka olenkin jo eläkeiässä oleva mies niin minä olen hyvässä fyysisessä kunnossa. Penkkipunnerruksella menee 168 kiloa, maasta veto 320 kg, jalkaprässissä nousee 580 kg.
        Toivottavasti en ole mielestäsi rapakuntoinen.


      • kehuttu
        Jalokala kirjoitti:

        "Kiltti-ja-kunnollinen", vaikka olenkin jo eläkeiässä oleva mies niin minä olen hyvässä fyysisessä kunnossa. Penkkipunnerruksella menee 168 kiloa, maasta veto 320 kg, jalkaprässissä nousee 580 kg.
        Toivottavasti en ole mielestäsi rapakuntoinen.

        Itsellä nousee penkiltä 174 kg, maasta 352 kg ja prässissä menee jo 700 rikki. Olet heikossa kunnossa ;D


      • etjaksa
        Jalokala kirjoitti:

        "Kiltti-ja-kunnollinen", vaikka olenkin jo eläkeiässä oleva mies niin minä olen hyvässä fyysisessä kunnossa. Penkkipunnerruksella menee 168 kiloa, maasta veto 320 kg, jalkaprässissä nousee 580 kg.
        Toivottavasti en ole mielestäsi rapakuntoinen.

        Olet todella huonossa kunnossa. Voimaa on, muttei kestävyyttä. Jaksatko edes juosta 400 m putkeen?


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Varmaan naiset nostelee vaan jännämiehen kullia huuliensa väliin ja siinä ei kummoista kuntoa tarvii.

      • Rivo-Riitta

        Sinä et edes tiedä kuinka raskasta hommaa se suihinottaminen on. Asennot on hankalia ja jännämiehillä on kestoa, joten sitä kyrpää saa lutkuttaa kauan. On kuule leuat kipeinä, kuten myös niska-hartiaseutu sen jälkeen. Kyllä se työstä ja kunnon treenistä käy, kuten muutenkin kunnon naiminen... Että älä sinä tule inisemään mitään, ennen kuin olet jännämiehen kyrpää imenyt.


      • super-atm_
        Rivo-Riitta kirjoitti:

        Sinä et edes tiedä kuinka raskasta hommaa se suihinottaminen on. Asennot on hankalia ja jännämiehillä on kestoa, joten sitä kyrpää saa lutkuttaa kauan. On kuule leuat kipeinä, kuten myös niska-hartiaseutu sen jälkeen. Kyllä se työstä ja kunnon treenistä käy, kuten muutenkin kunnon naiminen... Että älä sinä tule inisemään mitään, ennen kuin olet jännämiehen kyrpää imenyt.

        Täytyykin kokeilla helgamiehen kanssa tuota suihinottoa. Persepanoja ollaan harrasteltu tässä vain kiimaisina.


      • Rivo-Riitta
        super-atm_ kirjoitti:

        Täytyykin kokeilla helgamiehen kanssa tuota suihinottoa. Persepanoja ollaan harrasteltu tässä vain kiimaisina.

        Kokeile ihmeessä! Ja muista myös niellä, sillä siemennestehän on varsinaista super foodia!


      • paskanpuhuja

        Sulla on väärä nimimerkki. Ei lähelläkään ainakaan kilttiä.


    • Liikuuu

      Mjaa. Miten kukin liikunnan mieltää. Itselläni oli kilpa-aikoina noin 15h viikossa pyhitetty jonkin sortin treeneihin. Eli ei kovin paljon. Ei siinä koko ajan tarvinnut jossain hiihtää.

      Enemmän ehkä siitä tulee skismaa, kuinka paljon liikunta vie arjesta aikaa, ja halutaanko sitä tehdä yhdessä.

    • nelikymppinenmies

      Nelikymppiset naiset ovat lihavia ja huonokuntoisia. Kyllä sen näkee mitä naiset syövät ja siksi lihovat. Itse olen hyvässä kunnossa koska liikun pyöräilen ja käyn salilla.

      • nähtyon

        Valehtelet. Olet lihava ja huonokuntoinen niinkuin nelikymppiset miehet ovat. Mässyruokaa ja kaljaa syövät ja juovat eikä liikunnasta tietoakaan.


    • 184

      Eipä kai tuohon ole mitään oikeaa vastausta. Jopa liikuntaa harrastavilta voi saada eri vastauksia. Salilla jonkun mittari on se paljonko rautaa nousee kun taas vierestä kysyttäessä lihasmassa alhaisilla rasvoilla on se mittari.
      Salin vieressä lenkkeilijä taas on sitä mieltä että liikuntanimikkeeseen pitää juosta puolimaratoni tiettyyn aikaan kun taas kauempana ladulla hiihtelevän käsitys liikunnallisuudesta on Finlandia hiihto ilman aikarajaa.

      Itse käyn viikottain kolme-neljä kertaa salilla ja muutaman kerran sählyssä. Silti olen tullut siihen tulokseen että en vielä ole liikunnallinen koska en pääse spagaatia. Niinpä olen nykyään salin ja sählyn jälkeen aloittanut venyttelyt ja salilla liittynyt myös joogaryhmään. Tavoite olisi että vielä joskus spagaatin pääsisi; kunhan nyt hieman edes notkistuisi niin voisi sitten ehkä jo palata liikunnalliseen luokkaan.

      Olen myös miettinyt jotakin termiä tai sanaa joka korvaisi sanan liikunnallinen. Tietysti liikunnallinen jotakin ihmisestä kertoo, mutta kun kaveriporukassakin on miehiä jotka eivät lauantaiaamusta pysty krapulan takia pelaamaan tai pelaavat nuuska huulessa niin siinä hämää vähän tuo liikunnan tuoma hyöty. Siihen kun lisätään salilla jumpissa käyvät naiset jotka salin jälkeen syövät pari pussia sipsiä ja kolme suklaalevyä.

      • a_____aa_____a

        Niinpä ja se, että käy esimerkiksi salilla ei kerro siitä mitä tekee salilla. Itse en oikeen ylipäätänsä usko näihin, joissa yritetään ihminen kirjoittaa totaalisesti paperille. Jonkunmielestä huumorintajua on pieruvitsit ja toisesta sitten taas ei. Joku ajattelee olevansa sitä ja tätä, mutta se ei välttämättä pääkopan sisältä ulospäin ilmene laisinkaan. Ja joku on autuaan tietämätön myönteisistä piirteistään, joita toinen voisi arvostaa.

        Onneksi on keksitty tapailu, seurustelu ja sen sellaiset treffailut.


    • Sport.ladyn ja Punttitytön liikunnassa ja elämässä muutenkin tärkein tavoite on näköjään päästä vittuilemaan muille ja ylpeilemään miten kuntoilevat vielä enemmän kuin kukaan muu.

      Jälleen säälittävää toimintaa ja kommentointia naisilta.

    • EdesUnissa

      Miksi joku kirjoittaisi netti-deitti ilmoitukseensa ollenkaan liikunnallisuudesta ? Ja miksi joku haluaisi siitä kuulla ? Ei kai se ensisijaisesti mikään urheilukumppanin etsintäpaikka ole ? Vai uskooko joku että kahdella jääkiekon pelaajalla synkkaa keskenään hyvin myös intiimisuhteessa ?

      • sporttari7

        Joku voi haluta elämäntavoilta samankaltaisen kumppanin.


      • Liikunnallisuus kertoo (yleensä) siitä että henkilö huolehtii kunnostaan, joten sinällänsä se on positiivinen asia. Itsensä hyvässä kunnossa pitävä ihminen voi arvostaa sitä että myös kumppani on hyvässä kunnossa.

        Liikunnallisuushan ei ole samaa kuin tavoitteellinen urheilu, se kertoo kuinka ihminen viettää vapaa-aikaansa. Minulle liikunnallisuus oli nuorena sitä, että käytin eri liikuntaharrastuksiin n. 10-12 tuntia viikossa. Joku saattaisi ajatella että tuonkin ajan voisi viettää yhdessä.


      • mietteitä

        Itse nimenomaan kerroin tinder-profiilissa että olen liikunnallinen ja luettelin harrastukset koska haluan ehdottomasti myös naisen olevan liikunnallinen.
        En usko että pystyisin parisuhteeseen naisen kanssa joka ei tykkäisi liikkua. Himoliikkuja ei tarvitse olla mutta jos kieltäytyy lenkille lähdöstä niin se on turnoff.


    • Hehheehheemies

      Onhan noita rajapyykkejä rikottu. Penkistä meni joskus 100kgx10 sairaissa kehonmitoissa (191cm 75kg). Judossa sain sinisen vyön ja nuorten sm neljäs. Lumilaudalla opittu voltti taaksepäin. 10km juostu 50minuuttiin. Nykyään harrastebodailen ja kehonpaino 89. Rasvoista en tiedä mut palikat näkyy. Kieppi onnistuu roikunnasta. Jääkiekkoa myös pelailen kavereiden kans ulko ja sisäjäällä. Treffit ilmoon laittanut kehonrakenteen hoikaksi, enkä ole edes harrastuksiani sinne luetellut saatikka kehunut olevani sporttinen.

      • Liikuuu

        Miksi? Lisäisi todennäköisesti potentiaalisten naisten yhteydenottoja. Ei näe harrastuksista kertomista kehumisena, vaan kuvauksena siitä, mihin päivänsä käyttää. Jos on joskus ajatuksena viettää enemmänkin aikaa yhdessä.


      • Hehheehheemies
        Liikuuu kirjoitti:

        Miksi? Lisäisi todennäköisesti potentiaalisten naisten yhteydenottoja. Ei näe harrastuksista kertomista kehumisena, vaan kuvauksena siitä, mihin päivänsä käyttää. Jos on joskus ajatuksena viettää enemmänkin aikaa yhdessä.

        En toisaalta halua poissulkea vähän liikkuvien yhteydenottoa. Itselle ei niin merkitystä toisen liikunta tottumuksilla. Ja hoikassa kunnossa vieläkin olen niin nainenhan åettyisi kun ei treffeille tulekaan sikaniska


      • Liikuuu
        Hehheehheemies kirjoitti:

        En toisaalta halua poissulkea vähän liikkuvien yhteydenottoa. Itselle ei niin merkitystä toisen liikunta tottumuksilla. Ja hoikassa kunnossa vieläkin olen niin nainenhan åettyisi kun ei treffeille tulekaan sikaniska

        Huomaan, että ajattelet kuin mies. Ellet nyt jauha lämpimiksesi provoa. Tiedät varmaan itsekkin, että useimpien naisten mielestä David Bechamm on lihaksikas. Joten varmaan sen kriteerin täytät heittämällä, ellei naisella ole bodarifetissiä. Ja ne naiset tietävät sen itse, ja hakeutuvat bodaripiireihin.

        Omalla kohdallani suoritin tuon treffi-ilmoituksen siten, että kerroin kyllä liikuntaharrasteeni, mutta myös sen, etten edellytä vastaavia harrasteita kumppaniltani. Tosin pidin niitä plussana, koska yhdessä liikkumisen mahdollisuus ja ns. samanhenkisyys vaan on plussaa mielestäni. Mutta miten kukin tykkää.

        Turhaa patsastelua mielestäni, peittää esim. matkusteluaan tai liikuntaharrastuksiaan sen vuoksi, että joku pitäisi niitä ns. omakehuna, ja yrityksenä olla parempia kuin ollaankaan. Tuossa ajatuskaaressa on jotain niin Suomalaista... "Mikä tuokin kuvittelee olevansa?"... :D


    • Koska vaadit mieheltä mm. pallopelien pelaamista, voi rivien väleistä lukea, että miehen tulee olla hypersosiaalinen ekstrovertti, koska yksin noista lajeista ei tule juuri mitään.

      • m-i-e-z

        Ei tarvitse olla kauhean sosiaalinen yhdessäkään listatussa lajissa, normaali vuorovaikutustaito riittää. Osaa hiukan kommunikoida, kysyä ja vastata kysymykseen.

        Jalkapallo ja taktiikka 5-4-1. Yksin kärjessä ei paljon tarvi puhua. (Vastustajalle voi vinoilla kun taas kohta teen maalin.)

        Joka lajia jaksa käydä läpi, mutta jääkiekossa hammassuojat ja jos pelaat 2-vaihtoa niin vähemmän tarvii jauhaa, muutakun lättyä.

        Hiihto, siitä vain luistelutyylillä 10km/h nopeempaa kuin muut. (Hapoilla voi sit kyetä korkeintaan kiittämään kehuista.) Uimisessa toimii perhostyyli.

        Ei toi urheileminen mitään päiväkahvien läpyskän heittoa ole, se on aktiivista toimintaa muilla kuin suun lihaksilla. =P Tietty se vaara voi olla, että joku haluaa olla kanssasi koko ajan äänessä.


      • m-i-e-z kirjoitti:

        Ei tarvitse olla kauhean sosiaalinen yhdessäkään listatussa lajissa, normaali vuorovaikutustaito riittää. Osaa hiukan kommunikoida, kysyä ja vastata kysymykseen.

        Jalkapallo ja taktiikka 5-4-1. Yksin kärjessä ei paljon tarvi puhua. (Vastustajalle voi vinoilla kun taas kohta teen maalin.)

        Joka lajia jaksa käydä läpi, mutta jääkiekossa hammassuojat ja jos pelaat 2-vaihtoa niin vähemmän tarvii jauhaa, muutakun lättyä.

        Hiihto, siitä vain luistelutyylillä 10km/h nopeempaa kuin muut. (Hapoilla voi sit kyetä korkeintaan kiittämään kehuista.) Uimisessa toimii perhostyyli.

        Ei toi urheileminen mitään päiväkahvien läpyskän heittoa ole, se on aktiivista toimintaa muilla kuin suun lihaksilla. =P Tietty se vaara voi olla, että joku haluaa olla kanssasi koko ajan äänessä.

        Et selvästikään ymmärrä lukemaasi.


      • Liikuuuu

        Rivien välistä voi lukea mitä haluaa. aina. Riippuu lukijan harvojen määrästä mihin tulokseen tulee.


      • Liikuuu
        Liikuuuu kirjoitti:

        Rivien välistä voi lukea mitä haluaa. aina. Riippuu lukijan harvojen määrästä mihin tulokseen tulee.

        Harhojen...


      • m-i-e-z
        HC-ätmel kirjoitti:

        Et selvästikään ymmärrä lukemaasi.

        Se ei ollut Ruotsiksi, joten en. =P Ilmeisesti kuvittelen, että hypersosiaalinen ekstrovertti haluaa olla aina äänessä ja esillä. Suuntautua ulospäin tuskin tarkoittaa pihapelejä.


      • urri

        Onhan urheilu sosiaalista, mutta liikunnallisuuden kriteeriksi laittava etsii tietoisesti juuri vähintään "normaalilla" tavalla sosiaalista. Eli ei kriteeri sisällä piilomerkityksiä vaan ne ovat selvästi näkyvillä.

        Itse harrastan vain kävelyä. En käytä lenkkivaatteita, se herättäisi huomiota (poikkeava pukeutuminen). Otan yleensä laukun mukaan ja esitän olevani menossa asioille kaupungissa.

        Minun tapauksessa liikunnan laatu ja sosiaalisuus korreloivat vahvasti keskenään.


    • totuuskomissio

      "Liikunnallinen" nainen on myös hyvin usein painoltaan "normaali"

      Tarkoittaa siis löysää olemusta liikakiloineen ja haavekuvaa siitä että sipsi, suklaa, viini ja sohva jäisi vähemmälle ja käytäisiin yhdessä ainakin kolme kertaa kuntosalilla kun sopiva mies vain löytyisi.

      Naisten kyky itsepetokseen on rajaton.

      • Punttityttö

        Jaa a, sinulla se taitaa olla itsepetos mutta Itse pieni rasvaprossa, salilla 5-6 kertaa plus aerobiset päälle ja muuta liikuntaa. Painoa varmasti on enemmnkuin tikulla naisella, koska minulta löytyy räystäspeppu ja lihaksia:)


      • totuuskomissio

        Nyt hiukan älyä sinne ämpäriin, kiitos.


      • Punttityttö
        totuuskomissio kirjoitti:

        Nyt hiukan älyä sinne ämpäriin, kiitos.

        Ihan tarpeeksi on kiitos. Opiskelen yliopistossa ja salilla treenaamisen lisäksi aika riittää myös muihin harratuksiin:) kaiken tämän lisäksi kisaan.


    • gfgyyy

      Petyin kanssa erääseen "liikunnalliseen" mieheen Tinderissä.
      Oli kyllä fyysisessä työssä ja lihasvoima oli ihan OK, mutta kunto surkea ja ei harrastanut mitään liikuntaa. Ei aerobista eikä voimailua.

      Harmitti aika turkasesti kun oletin, että hän olisi kiinnostunut käymään kanssani salilla, lenkillä, kiipeilemässä, uimassa jne. Valmistauduin itse tuolloin omassa lajissani SM -kisoihin.

      Jäi kyseinen mies, nykyinen on oikeasti liikunnallinen (pakkokin olla, hänen ammatissaan joutuu nopeasti kortistoon, jos kuntotestit eivät mene läpi. Auttaa itse asiassa omaan treenaukseen todella paljon, tulokset nousseet 4kk aikana puolella!)

      • superswat

        Niin minäkin sporttiseen tyttöön. Itse kun kuitenkin juoksen ultramaratoneja (200km) useita vuodessa ja treenata täytyy. Olen ammattisotilas, erikoistappajakommando, joten kuntotestit on sitä luokkaa, että vain yksi tuhannesta niitä edes läpäisee ja ne kestää 6 viikkoa.

        Jätin tyttösen, mutta nykyinen amatsoni, jonka kanssa seukkaan saa nostettua melkein 300 kg penkiltä ja juoksee normimaratonin alle tunnissa. Ja pannaan joka päivä monta tuntia putkeen!

        PS. amatsonin suku on rikas


      • superswat kirjoitti:

        Niin minäkin sporttiseen tyttöön. Itse kun kuitenkin juoksen ultramaratoneja (200km) useita vuodessa ja treenata täytyy. Olen ammattisotilas, erikoistappajakommando, joten kuntotestit on sitä luokkaa, että vain yksi tuhannesta niitä edes läpäisee ja ne kestää 6 viikkoa.

        Jätin tyttösen, mutta nykyinen amatsoni, jonka kanssa seukkaan saa nostettua melkein 300 kg penkiltä ja juoksee normimaratonin alle tunnissa. Ja pannaan joka päivä monta tuntia putkeen!

        PS. amatsonin suku on rikas

        Hah :) Hyvää satiiria näille palstan omasta mielestään yli-inhimillisen täydellisille fitnesspimulle, joilla on varaa vaatia kuuta taivaalta.


    • Ruma-ätmi

      Pelasin 24 vuotta salibändyä. Samalla pelasin jalistakin ja muitakin lajeja tuli kokeiltua. Säbää pelasin 1-2 divaria 11 kautta ja sitten alempia sarjoja pelasin vuosia myös. Eipä naisia kiinnostunut tutustua meikäläiseen.

    • Ruma-ätmi

      Nykyään salilla käyn mutta se nyt on sama vaikka lopettais heti.

    • EttäsellanenTimmi

      Kerran tapasin miehen, joka ihan pokkana sanoi pitävänsä itsensä timminä. Valehtelematta tyyppi kävi kerran viikossa sauvakävelemässä tai pyörälenkillä. Lisäksi veti röökiä ihan hulluna ja söi pelkkää roskaruokaa iltaisin, työpäivät veti pelkällä kahvilla. Tietysti se arvosteli muiden elintapoja kovaan ääneen.
      Meinasin kuolla nauruun.

    • liikuntaaJOkaLähtöön

      En oikein ymmärrä, että miksi pitäisi treenata yhdessä? Minä kävelen työmatkat joka päivä (yli tunti suuntaansa reipasta vauhtia) enkä pidä itseäni sporttisena millään tavalla, vaikka melkein kaikki poikaystävät ovat olleet sporttisia.

      Viimeisin kundikaverini kävi kuntosalilla viitisen kertaa viikossa. Joskus raahauduin väkisin mukaan, mutta miksi ihmeessä olisin mennyt hänen mukaansa, koska oma lihaskuntoni on niin vaatimaton hänen kuntoonsa verrattuna. En halua vetää leukoja enkä riuhtoa tempauksia, vaan minulle riittää vaikka joogaus silloin tällöin tai pyöräily leppoisaa vauhtia.

      Minusta sporttisuutta haluavat voisivat suoraan sanoa, että hakevat hoikkaa, timmikroppaista naista. Kaverini, joka on hieman pullukka, mutta käy salilla monta kertaa viikossa ja on tosi lihaksikas, ei saa miestä millään, koska hänet koetaan liian sporttiseksi ja isokokoiseksi.

      • pravda34

        Ei koeta vaan on läski. Itsekin olet koska koet defenssinä läskin ystäväsi olevan ei-läski


      • 12121212121212

        "Minusta sporttisuutta haluavat voisivat suoraan sanoa, että hakevat hoikkaa, timmikroppaista naista. Kaverini, joka on hieman pullukka, mutta käy salilla monta kertaa viikossa ja on tosi lihaksikas, ei saa miestä millään, koska hänet koetaan liian sporttiseksi ja isokokoiseksi."

        "Minusta sporttisuutta haluavat voisivat suoraan sanoa, että hakevat isoa, raamikasta miestä. Kaverini, joka on lyhyt ja hoikka, mutta juoksee pitkiä matkoja monta kertaa viikossa, ei saa naista millään, koska hänet koetaan liian sporttiseksi ja pienikokoiseksi.


    • nuorinainen88-

      Käyn 2 h lenkillä per päivä. Olen siis "semiliikunnallinen". Nyt kun vielä löytyisi se miespuolinen lenkkikaveri.

      • no_heil_vaan

        Useat natsisymbolit on otettu käyttöön myös uusnatsiryhmissä, myös hakaristiä muistuttavat aurinkopyöräsymbolit. Symbolien tarkoituksena on muistuttaa natsisymboleita olematta kuitenkaan täysin samanlaisia. Uusnatseilla on myös monia omia numerosymboleita, kuten:

        88, samalla logiikalla kirjamista HH, sanoista Heil Hitler.


    • Minä ainakin treenaan sen verra että viimeistään kesällä voin vaihtaa nettitreffisivustoilla ruumiin rakenteen normaalista treenatuksi.

      • Minä olen jo vaihtanut sen treenatuksi.


      • Alfabertti kirjoitti:

        Minä olen jo vaihtanut sen treenatuksi.

        Paraniko flaksi?


      • wlfwd kirjoitti:

        Paraniko flaksi?

        Ei, kuvista näkee että olen pullukka.


    • ihananaurinkoista

      Harrastan talvella kävelyä ja kesällä pyöräilyä. Liikunnasta saa paljon hyvän olon tuntemuksia.

    • semiliikunnallinen.mies

      En tiedä voinko kutsua itseäni liikunnalliseksi. Treenaan salilla neljä-kolme viikossa ja sen lisäksi käyn pari kertaa viikossa kamppailulajia harrastamassa. Kroppa ei kuitenkaan ole niin hyvässä kunnossa kuin haluaisin, vaikka lihakset näkyykin, voimaa on ja rasvaa ei niin paljon ole. Lihasmassaa ei ole tarpeeksi kuitenkaan ja ei minulla mitään syvää sixpackia ole, vaikka vatsalihakset näkyykin. Perse on ainoa sellainen osa joka on kiinnittänyt naisten huomion.

      Käytän välttää tuota "liikunnallinen" ja "urheilullinen" sanaa kuvauksissa, koska niistä tulee helposti sellainen mielikuva, että toinen on sitten oikeasti hyvässä kunnossa. Mieluummin sanon, että tykkään kuntoilla säännöllisesti.

      • ollinoppipoika

        >> Perse on ainoa sellainen osa joka on kiinnittänyt naisten huomion.

        No, hyvä että edes perse. Monilla naisilla kun tuo kohtaaminen tapahtuu yleensä kasvotusten, niin naama yleensä saa huomiota.


    • Sinkkumies---

      En ole timmi mutta käyn kyllä salilla. Yhden treenin aikana nostan 7000-80000 kg painoja.

      • Sinkkumies---

        Siis 7000-8000kg


      • Rumasinkkumies-

        Aika vähän nostelet. Itse nostelen 20 000 kiloa jos kaikki nostot ynnätään yhteen eri laitteilla salilla.


    • ikisinkkumies

      Minä olen liikunnallinen. Ostin auton ja ajelen sillä tyttösten kanssa kesäisin baanalla!

    • kovapoeka

      kyllä kai sitä voi sanoa että on liikunnallinen asun maalla postilaatikolle on 1.8 km ulkovessa noin 30m ,arvoo kun yksin öy tuli tuo paskotauti niin siinäsitä tuli liikuntoo kyllä sitä tässä kuules kunnossa pysyy

    • esikaupunkienbuddha931

      Mä nostelen roskia maasta kun teen kävelylenkkejä. Kunto kasvaa ja ympäristö kiittää :)

    • esikaupunkienbuddha931

      Mä nostelen roskia maasta samalla kun teen kävelylenkkejä, kroppa ja ympäristö kiittää. Lisäksi siitä tulee hyvä mieli.

    • Onneksi sinkkuillessani en omistanut tietokonetta enkä nettiyhteyksiä. Itseasiassa en ollut käyttänyt tietokonetta kuin kouluissa. Niinpä ei tullut nyhjötettyä koneen vieressä, kuten nykyään aika paljon. Sinkkuna oli sitä aikaa ja se aika käytettiin kuntoiluun, ihan suurin osa kaikesta vapaa-ajasta.

      Voidaan sanoa, että olen ollut erittäin liikunallinen aina sinkkuna. Enkä koskaan ylipainoinen. :D

      Mutta nyt sattaa tulla vapaa-ajalla hankituksi tällainen syndrooma. :(

      http://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005240943.html

      Onneksi töissä ollaan jatkuvasti jalkojen päällä ja tehdään koko kropalla töitä. Tauot on sitten istumista varten. :)

      • naisten.logiikka

        Naiset yleensä lihoavat suhteessa, koska ovat saaneet miehen loukkuun eikä tarvitse enää houkutella muita miehiä. Suhteessa oleva mies joutuu vaan kestämään naisen kertyneet läskit, koska muuten on sika.


      • naisten.logiikka kirjoitti:

        Naiset yleensä lihoavat suhteessa, koska ovat saaneet miehen loukkuun eikä tarvitse enää houkutella muita miehiä. Suhteessa oleva mies joutuu vaan kestämään naisen kertyneet läskit, koska muuten on sika.

        Ei se minulla ainakaan sitä ole (etten välittäisi yhtään ulkonäöstäni/terveydestäni), vaan se tulee siitä. Että parisuhteessa olen niin omistautunut kumppanilleni, että yritän viettää kaiken vapaa-aikani hänen seurassaan. Jos se vain kumppanille sopii. Silloin se menee helposti siihen, että mun kuntoilut jää, varsinkin jos on työ ja muut velvoitteet, sen parisuhteen hoitamisen lisäksi. Sitten sitä karsii helposti siitä, että lähtis jonnekin kuntoilemaan (kulkeminen vie yhteistä aikaa ja energiaa) ja minä panostan aika paljon myös ruokaan silloin, koska teen sitä myös kumppanilleni.

        Noh siinä tulee sitten syötyä itsekin enemmän, mitä koskaan sinkkuna tulisi syötyä. Seuran vuoksi ja seurassa. Silloin ruoka maistuu ja siitä tulee myös nautintoaine. Kun sinkkuna siihen suhtautuminen mulla ainakin muuttuu, se on vain ravinnoksi. Voin elää kurimuksessakin.

        Minusta tulee kotihiirien kotihiiri, kun pariudun. Jos kumppanikin on sellainen. Jos kumppani olisi kuntoileva, minäkin olisin. Sillä viihdyn siellä missä hänkin. Olen siis auttamaton perskärpänen parisuhteissani. ;)

        En mä ole ennenkään ollut ylipainoinen läski suhteissani, nyt olen ensimmäisen kerran paisunut ylipainoiseksi tämän suhteen aikana. Ja se paisuminen alkoi jo edellisessä suhteessa. Jossa mies oli kova kantamaan (on edelleen) herkkuja kotiin ja valmistamaan niitä, myös syömään niitä. Hän oli laiha, mutta sokeri ja kolesterolit koholla. Mulla ei ylipainosta huolimatta ole ollut niissä vielä ongelmia.

        Kuin raskaus aikana. Eli radi raskausajan diabetes, ruokavaliolla kurissa pysyvä. Mutta taipumus on vahva, verenpainetautihan mulla on ollut jo hoikkana, lääkistys vasta aloitettu. Sukurasite. Molemminpuolin sukua. Niin kun kaikki mun vaivat...elämäntavat vaikuttaa ilmanmuuta. Kaikkea ei kuitata sukurasitteella. :)

        Kyllä mä mietin mieheni mieltymystäkin, ulkonäköni suhteen. Mutta ihan vain sen vuoksi en sitä lähde muokkaamaan. Muiden miesten takia nyt todellakaan ei viistis nähdä vaivaa. Eihän niiden tarvitse minusta tykätä. Jos oma kumppani taas alkaisi tykkäämään pyöreydestäni huonoa, ainakin yrittäisin enemmän korjausliikkeitä. :)

        Vatsalihavuus on se mistä en itselläni tykkää, se pitäis saada kuriin ja hallintaan. :) Muualla saa olla silavaa, että pylly on pehmeä istua ja reidet naiselliset.


      • 12121212121212
        zönggö kirjoitti:

        Ei se minulla ainakaan sitä ole (etten välittäisi yhtään ulkonäöstäni/terveydestäni), vaan se tulee siitä. Että parisuhteessa olen niin omistautunut kumppanilleni, että yritän viettää kaiken vapaa-aikani hänen seurassaan. Jos se vain kumppanille sopii. Silloin se menee helposti siihen, että mun kuntoilut jää, varsinkin jos on työ ja muut velvoitteet, sen parisuhteen hoitamisen lisäksi. Sitten sitä karsii helposti siitä, että lähtis jonnekin kuntoilemaan (kulkeminen vie yhteistä aikaa ja energiaa) ja minä panostan aika paljon myös ruokaan silloin, koska teen sitä myös kumppanilleni.

        Noh siinä tulee sitten syötyä itsekin enemmän, mitä koskaan sinkkuna tulisi syötyä. Seuran vuoksi ja seurassa. Silloin ruoka maistuu ja siitä tulee myös nautintoaine. Kun sinkkuna siihen suhtautuminen mulla ainakin muuttuu, se on vain ravinnoksi. Voin elää kurimuksessakin.

        Minusta tulee kotihiirien kotihiiri, kun pariudun. Jos kumppanikin on sellainen. Jos kumppani olisi kuntoileva, minäkin olisin. Sillä viihdyn siellä missä hänkin. Olen siis auttamaton perskärpänen parisuhteissani. ;)

        En mä ole ennenkään ollut ylipainoinen läski suhteissani, nyt olen ensimmäisen kerran paisunut ylipainoiseksi tämän suhteen aikana. Ja se paisuminen alkoi jo edellisessä suhteessa. Jossa mies oli kova kantamaan (on edelleen) herkkuja kotiin ja valmistamaan niitä, myös syömään niitä. Hän oli laiha, mutta sokeri ja kolesterolit koholla. Mulla ei ylipainosta huolimatta ole ollut niissä vielä ongelmia.

        Kuin raskaus aikana. Eli radi raskausajan diabetes, ruokavaliolla kurissa pysyvä. Mutta taipumus on vahva, verenpainetautihan mulla on ollut jo hoikkana, lääkistys vasta aloitettu. Sukurasite. Molemminpuolin sukua. Niin kun kaikki mun vaivat...elämäntavat vaikuttaa ilmanmuuta. Kaikkea ei kuitata sukurasitteella. :)

        Kyllä mä mietin mieheni mieltymystäkin, ulkonäköni suhteen. Mutta ihan vain sen vuoksi en sitä lähde muokkaamaan. Muiden miesten takia nyt todellakaan ei viistis nähdä vaivaa. Eihän niiden tarvitse minusta tykätä. Jos oma kumppani taas alkaisi tykkäämään pyöreydestäni huonoa, ainakin yrittäisin enemmän korjausliikkeitä. :)

        Vatsalihavuus on se mistä en itselläni tykkää, se pitäis saada kuriin ja hallintaan. :) Muualla saa olla silavaa, että pylly on pehmeä istua ja reidet naiselliset.

        Nyt zönggö menee tekosyiden keksimiseksi ;)

        Kuntoilemaan pystyy kotonakin. Käsipainot eivät häviä ollenkaan salille, ja kehonpainoliikkeilläkin pärjää. Jos aikaa on rajatusti, lyhyt mutta intensiivinen treeni toimii.

        Valitse tuon miesmallin näköisen tyypin kanavalta 10-20min HIIT-treeni joka tuntuu haastavalta.
        https://www.youtube.com/user/thebodycoach1/videos

        Lihaksia kannattaa huoltaa, erityisesti sinun kun on terveysongelmiakin. Ostat käsipainosetin ja tangon, sellaisen johon saa levyjä kiinni. Painot siten että pystyt juuri ja juuri tekemään n. 8-12 toistoa. Jos painot on tuota kevyemmät, vaikutus ei juuri näy eikä tunnu lihaksissa - se on kestävyysharjoittelua. Opettelet liikkeet oikein ja muistat venytellä ennen treeniä.

        Kyykky, mave, kulmasoutu, etunojapunnerrus. 4 liikettä, 2-3 x 8-12. Alle puoli tuntia verryttelyiden kanssa. Nuo on hyviä, kyykyssä ja mavessa on mukana melkein koko vartalo. Vatsalihakset saa treeniä kun pidät vartalon tiukkana, jne. Saattaa auttaa siinäkin ettei vatsa pullistu ulos niin helposti.

        Siinä olisi 1212121212:n henkilökohtainen kunto-ohjelma zönggölle.

        Eikö aika riitä? Siinä neljän minuutin treeni ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=O_2NxbcYJ78


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Nyt zönggö menee tekosyiden keksimiseksi ;)

        Kuntoilemaan pystyy kotonakin. Käsipainot eivät häviä ollenkaan salille, ja kehonpainoliikkeilläkin pärjää. Jos aikaa on rajatusti, lyhyt mutta intensiivinen treeni toimii.

        Valitse tuon miesmallin näköisen tyypin kanavalta 10-20min HIIT-treeni joka tuntuu haastavalta.
        https://www.youtube.com/user/thebodycoach1/videos

        Lihaksia kannattaa huoltaa, erityisesti sinun kun on terveysongelmiakin. Ostat käsipainosetin ja tangon, sellaisen johon saa levyjä kiinni. Painot siten että pystyt juuri ja juuri tekemään n. 8-12 toistoa. Jos painot on tuota kevyemmät, vaikutus ei juuri näy eikä tunnu lihaksissa - se on kestävyysharjoittelua. Opettelet liikkeet oikein ja muistat venytellä ennen treeniä.

        Kyykky, mave, kulmasoutu, etunojapunnerrus. 4 liikettä, 2-3 x 8-12. Alle puoli tuntia verryttelyiden kanssa. Nuo on hyviä, kyykyssä ja mavessa on mukana melkein koko vartalo. Vatsalihakset saa treeniä kun pidät vartalon tiukkana, jne. Saattaa auttaa siinäkin ettei vatsa pullistu ulos niin helposti.

        Siinä olisi 1212121212:n henkilökohtainen kunto-ohjelma zönggölle.

        Eikö aika riitä? Siinä neljän minuutin treeni ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=O_2NxbcYJ78

        Älä yhtään ala nyt siinä käryttämään, kun just keksin omasta mielestäni NIIN mainion puolustuspuheen että. :)

        Tiiänhän minä sen ja olen noita linkkejäkin katsellut ihan ominpäinkin, mutta on helppoa hautautua lapsien, miehen, kotitöiden ja opiskelun alle kun ei huvita hikoilla. Tai palstailla ja treenata vaan aivoja. :D

        Nostan tassut pystyyn! ;)

        Meillä on penkki, tangot ja levyjä..ei vaan ole vielä paikkaa minne sijoittaa ne. ne on varastoituna vielä. Ne on muutenkin pikkasen järeempää luokkaa, kun mies on niillä treenannut vielä silloin, kun oli sinkku ja asui kotonaan. Koko ajan se puhuu, että pitäs saada ne taas käyttöön ja pitäs päästä taas kuntoilemaan ja ja ...mä yritän sitten innostua siinä samalla. :)

        Mä tanssin, siis ihan hiki tulee ja hengästyttää. Köh köh, verenpainelääkitys estää sykkeen nousua...

        Ai mutta, sä olet ihana kun teit mulle oman kunto-ohjelman. Lupaan ottaa sen talteen ja orientoitua sitä kohti. :)


      • zönggö kirjoitti:

        Älä yhtään ala nyt siinä käryttämään, kun just keksin omasta mielestäni NIIN mainion puolustuspuheen että. :)

        Tiiänhän minä sen ja olen noita linkkejäkin katsellut ihan ominpäinkin, mutta on helppoa hautautua lapsien, miehen, kotitöiden ja opiskelun alle kun ei huvita hikoilla. Tai palstailla ja treenata vaan aivoja. :D

        Nostan tassut pystyyn! ;)

        Meillä on penkki, tangot ja levyjä..ei vaan ole vielä paikkaa minne sijoittaa ne. ne on varastoituna vielä. Ne on muutenkin pikkasen järeempää luokkaa, kun mies on niillä treenannut vielä silloin, kun oli sinkku ja asui kotonaan. Koko ajan se puhuu, että pitäs saada ne taas käyttöön ja pitäs päästä taas kuntoilemaan ja ja ...mä yritän sitten innostua siinä samalla. :)

        Mä tanssin, siis ihan hiki tulee ja hengästyttää. Köh köh, verenpainelääkitys estää sykkeen nousua...

        Ai mutta, sä olet ihana kun teit mulle oman kunto-ohjelman. Lupaan ottaa sen talteen ja orientoitua sitä kohti. :)

        Siirsin wordpadille ja tulostin sun ohjeet. :)

        Nyt ne pysyy tallessa.


      • 12121212121212
        zönggö kirjoitti:

        Siirsin wordpadille ja tulostin sun ohjeet. :)

        Nyt ne pysyy tallessa.

        Varmaan löytyy parempiakin, LinerTerminator2 kanssa tietää noista enemmän kuin minä.

        Netissä on paljon ohjelmia, mutta niissä vaikuttaisi olevan hirveä määrä liikkeitä. Aika turhaa linkata sellaista jos se kuitenkin jää tekemättä.

        "Meillä on penkki, tangot ja levyjä..ei vaan ole vielä paikkaa minne sijoittaa ne. ne on varastoituna vielä. Ne on muutenkin pikkasen järeempää luokkaa, kun mies on niillä treenannut vielä silloin, kun oli sinkku ja asui kotonaan."

        Oletko varma että ovat liian järeää luokkaa? Nuo isommat liikkeet ovat sellaisia joissa käytetään isoja painoja. Naisillakin on yllättävän paljon voimaa esim. jaloissa.

        Lähtökohdat on aika hyvät treenaamiselle jos penkki löytyy ja mieskin olisi heti mukana.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Varmaan löytyy parempiakin, LinerTerminator2 kanssa tietää noista enemmän kuin minä.

        Netissä on paljon ohjelmia, mutta niissä vaikuttaisi olevan hirveä määrä liikkeitä. Aika turhaa linkata sellaista jos se kuitenkin jää tekemättä.

        "Meillä on penkki, tangot ja levyjä..ei vaan ole vielä paikkaa minne sijoittaa ne. ne on varastoituna vielä. Ne on muutenkin pikkasen järeempää luokkaa, kun mies on niillä treenannut vielä silloin, kun oli sinkku ja asui kotonaan."

        Oletko varma että ovat liian järeää luokkaa? Nuo isommat liikkeet ovat sellaisia joissa käytetään isoja painoja. Naisillakin on yllättävän paljon voimaa esim. jaloissa.

        Lähtökohdat on aika hyvät treenaamiselle jos penkki löytyy ja mieskin olisi heti mukana.

        Kunhan saa penkit ja painot ensin sieltä varastosta tuonne, minne ne on suunnitteilla laittaa. Täällä kämpässä ne on liian kolhot ja vaaralliset lapsillekin. :)

        Mä haluaisin semmoisen monitoimi kuntoilulaitteen, mutta isäntä ei kauheasti lämpene sille. Mun ranteet ei kestä mitään isompaa nostelua, kun ne menee yli naps. Niinpä rannetuki pitäs ainakin olla, jos jotain nostelee. :)

        Täl hetkellä lapsien pumppaaminen ylös ja alas kyykkyjen kanssa on aika tarpeeks. Elopainoa kuitenkin on 15 kiloa minimi käsissä. Punnerruksiakin jaksan tehdä sen 10 kappaletta ihan lailliseen tapaan. Mä en usko, mun lihaskunnon olevan huono. Mulla on lihakset aikalailla hyvässä kunnossa ja voimaa löytyy. Vellikäsi ja jalka en ihan kumminkaan ole. :D


      • 12121212121212
        zönggö kirjoitti:

        Kunhan saa penkit ja painot ensin sieltä varastosta tuonne, minne ne on suunnitteilla laittaa. Täällä kämpässä ne on liian kolhot ja vaaralliset lapsillekin. :)

        Mä haluaisin semmoisen monitoimi kuntoilulaitteen, mutta isäntä ei kauheasti lämpene sille. Mun ranteet ei kestä mitään isompaa nostelua, kun ne menee yli naps. Niinpä rannetuki pitäs ainakin olla, jos jotain nostelee. :)

        Täl hetkellä lapsien pumppaaminen ylös ja alas kyykkyjen kanssa on aika tarpeeks. Elopainoa kuitenkin on 15 kiloa minimi käsissä. Punnerruksiakin jaksan tehdä sen 10 kappaletta ihan lailliseen tapaan. Mä en usko, mun lihaskunnon olevan huono. Mulla on lihakset aikalailla hyvässä kunnossa ja voimaa löytyy. Vellikäsi ja jalka en ihan kumminkaan ole. :D

        "Mä haluaisin semmoisen monitoimi kuntoilulaitteen, mutta isäntä ei kauheasti lämpene sille.

        En oikein usko niihin kuntoilulaitteisiin, sen enempää kuin natsitreeniohjaajanikaan. Varmasti niilläkin voisi saada hyvää treeniä, mutta enemmistö päätyy treenaamaan kevyemmin ja helpommin. Ja heikommin tuloksin. Sitä paitsi käsipainot ja tanko ovat hyväksi tukilihaksille ja tasapainolle, myös ryhtivirheet ja erilaiset heikkoudet paljastuvat armottomammin - niin kuin pitääkin.

        "Mun ranteet ei kestä mitään isompaa nostelua, kun ne menee yli naps. Niinpä rannetuki pitäs ainakin olla, jos jotain nostelee. :)"

        Ranteet kyllä vahvistuvat, erityisesti käsipainoilla.

        "Täl hetkellä lapsien pumppaaminen ylös ja alas kyykkyjen kanssa on aika tarpeeks. Elopainoa kuitenkin on 15 kiloa minimi käsissä. Punnerruksiakin jaksan tehdä sen 10 kappaletta ihan lailliseen tapaan. Mä en usko, mun lihaskunnon olevan huono. Mulla on lihakset aikalailla hyvässä kunnossa ja voimaa löytyy. Vellikäsi ja jalka en ihan kumminkaan ole. :D"

        Suurimmalla osalla 30-40v naisilla kunto on niin huono että varmasti pärjäät vertailussa :D Enemmistö tuskin saisi tehtyä kymmentä oikeaoppista punnerrusta, salilla näkee kaiken maailman venkoilua ja polvet maassa-huijausversioita. Kyykyissä jos oman painonsa verran saa ylös niin se alkaa olla aika ok.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Mä haluaisin semmoisen monitoimi kuntoilulaitteen, mutta isäntä ei kauheasti lämpene sille.

        En oikein usko niihin kuntoilulaitteisiin, sen enempää kuin natsitreeniohjaajanikaan. Varmasti niilläkin voisi saada hyvää treeniä, mutta enemmistö päätyy treenaamaan kevyemmin ja helpommin. Ja heikommin tuloksin. Sitä paitsi käsipainot ja tanko ovat hyväksi tukilihaksille ja tasapainolle, myös ryhtivirheet ja erilaiset heikkoudet paljastuvat armottomammin - niin kuin pitääkin.

        "Mun ranteet ei kestä mitään isompaa nostelua, kun ne menee yli naps. Niinpä rannetuki pitäs ainakin olla, jos jotain nostelee. :)"

        Ranteet kyllä vahvistuvat, erityisesti käsipainoilla.

        "Täl hetkellä lapsien pumppaaminen ylös ja alas kyykkyjen kanssa on aika tarpeeks. Elopainoa kuitenkin on 15 kiloa minimi käsissä. Punnerruksiakin jaksan tehdä sen 10 kappaletta ihan lailliseen tapaan. Mä en usko, mun lihaskunnon olevan huono. Mulla on lihakset aikalailla hyvässä kunnossa ja voimaa löytyy. Vellikäsi ja jalka en ihan kumminkaan ole. :D"

        Suurimmalla osalla 30-40v naisilla kunto on niin huono että varmasti pärjäät vertailussa :D Enemmistö tuskin saisi tehtyä kymmentä oikeaoppista punnerrusta, salilla näkee kaiken maailman venkoilua ja polvet maassa-huijausversioita. Kyykyissä jos oman painonsa verran saa ylös niin se alkaa olla aika ok.

        Niinhän mun mieskin sanoo, ettei niillä monitoimilaitteilla ole sen mielestä virkaa. Joku täsmälaite voi kunnollisena toimiakin. Mutta hänkin puhuu noiden painojen puolesta ja kyykkyjen puolesta.

        Varsinkin mulle suosittelee kevyempää. Mulla on hypermobiliteettisyndrooma. Suvussa sekin. Niinpä semmoiset repsahdukset ja sijoiltaanmenot on aina mahdollisia ja myös erittäin suuri kulumariski. Jos niveltä kuormittaa väärillä liikkeillä ja vielä tehostaa sitä painoilla. Liikuntakyvyttömiä alkaa olla vanhemmassa sukupolvessa aika moni, juuri vaikeanlaisten kulumien takia.

        http://www.hieros.fi/yliliikkuvuus-hypermobiliteetti/

        Siksi mä jotenkin itse aina kallistun uimiseen ja tehokkaaseen tanssimiseen. Mä oolen laihduttanut tanssimalla 13 kiloa pois hetkessä, ilman että lihakset sulaa pois tai tulee hirveitä kipuja. Siksi se imee puoleensa. :)

        Olen käynyt monilla hierojilla elämäni aikana kireyksien takia. Ja toisin kun olen itse ajatellut olevani ihan löllö ja laardin alla ei ole mitään kivun lisäksi niin, on aina sanottu että mulla on ihan urheilijan lihakset (tosi muhkeat ja selvästi aktiivisessa käytössä), mutta epätasapaino saa mut kipeeksi. Jotkut lihakset ovat äärettömässä työssä ja menee ehkä jo ylikunnon puolelle ja osa lihaksista ei selkeesti joudu tarpeeksi töihin. Niitä heikompia lihaksia just pitäis alkaa käyttää.

        Ja opetella ihan uusi tapa käyttää kehoa, alkaen ihan liikkumisesta jo. :/

        Luulen, että sidekudosten pehmeys ja yliliikkuvuus tekee osansa.

        Mjoo, juoksukisoissa mä jäisin kirkkaasti monelle ikäiselleni. Jalat menee hetken päästä ihan puuksi. Loppuu happi lihaksista ja sattuu ihan helkkaristi. Eikä vaan lihas toimi, se kuolee siihen paikkaan. Ollut teinistä asti tuota vaivaa.

        Kyykyt on mun mielestä aika helppoja ja en koe niitä mitenkään erityisen raskaiksi. Kuminauha askellusta jne. teen himassa välillä kun muutakaan keksi. Tiukka kuminauha phkeiden ympärille ja polvia koukistaen mahdollisimman kyykyssä meen sivulta toiselle ja teen pari näpäytystä eteen ja taakse. Semmosta pientä tulee tehtyä. :)


    • 12121212121212

      Tässä vastaus ap:n kysymykseen.

      Miehet valehtelevat, koska he tietävät naisten valehtelevan.

      "Sporttinen nainen" yleensä tarkoittaa naista jolla on hyvä kroppa. Havaintojensa perusteella miehet tietävät että tällaiset naiset pariutuvat miesten kanssa joilta löytyy komeutta ja/tai rahaa ja statusta. Osa näistä miehistä on urheilullisia, osa ei. Esim. pitkä ja komea, menestynyt mutta ylipainoinen mies omaat paremmat mahdollisuudet sporttiseen kaupan kassaan kuin lyhyt, sporttinen, ei-komea mies joka työskentelee kaupan kassalla.

      Niinpä miehet jotka uskovat omaavansa komeutta, rahaa tai statusta...valehtelevat päästäkseen treffeille tekemään vaikutuksen muulla kuin sporttisuudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe