Alentakaa kriteerejä miehet

Sinkkunainen--

Ette muuten koskaan löydä sitä tyttöystävää. Teidän pitää myös kelpuuttaa yksinhuoltaja naisia. Ette te ole täydellisiä joten rimaa alas reippaasti.

53

844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpävaan

Pitäisikö lihaksikkaan miehen hyväksyä läski sohvaperuna? Pitääkö raittiin hyväksyä juoppo? Jos mies ei tykkää lapsista niin pitäisikö hänen silti hyväksyä yksinhuolta?

• Nnnainn

Toi läskiys-laihuus on sellanen muuttuva tekijä, moni menee laiheliinin kanssa naimisiin ja huomaa 10v päästä olevansa naimisissa ylipainoisen kanssa.
        Juoppoa en katselis hetkeäkään koska kaikki näkyvä päihtyminen saa mut raivon partaalle. Muiden lapsia en kattelis 2 sekuntia kauempaa.

• TotuusSattuu

"Pitäisikö lihaksikkaan miehen hyväksyä läski sohvaperuna? Pitääkö raittiin hyväksyä juoppo? Jos mies ei tykkää lapsista niin pitäisikö hänen silti hyväksyä yksinhuolta?"

Kyllä. Jos muuta ei ole tarjolla ja jonkun silti haluaa niin on otettava lusikka kauniiseen käteen ja syötävä sitä mitä saa.

• Nnnnainnn
        TotuusSattuu kirjoitti:

"Pitäisikö lihaksikkaan miehen hyväksyä läski sohvaperuna? Pitääkö raittiin hyväksyä juoppo? Jos mies ei tykkää lapsista niin pitäisikö hänen silti hyväksyä yksinhuolta?"

Kyllä. Jos muuta ei ole tarjolla ja jonkun silti haluaa niin on otettava lusikka kauniiseen käteen ja syötävä sitä mitä saa.

Kyllä siinä taitaa oksennus tulla jos syötävänä on vain ihrainen alkoholisti jolla on mukuloita.

• TotuusSattuu
        Nnnnainnn kirjoitti:

Kyllä siinä taitaa oksennus tulla jos syötävänä on vain ihrainen alkoholisti jolla on mukuloita.

Se on vain syöjän oma ongelma jos ei maistu.

• ethdhedyt
        TotuusSattuu kirjoitti:

Se on vain syöjän oma ongelma jos ei maistu.

Tervemenoa ravintolabisnekseen.

• TotuusSattuu
        ethdhedyt kirjoitti:

Tervemenoa ravintolabisnekseen.

Tervemenoa ihmiskauppaan.

• Moni on ottanut jo rimankin pois, muuta kun neito ei mahdu edes telineiden välistä niin minkäs teet.

• Teknodonna

Päivän opeteksellinen osio on mulle tässä. Mä en nimittäin ole tajunnut tätä rimajuttua koskaan.

Siis kysehän on korkeushypystä!

Aika blondii hei...

(Reps)

😁

• Nnnainn

Emmä ainakaan ikinä hyväksys miehellä pikkulapsia. En halua sekaantua toisten perhe-elämään.
      Jos on perheellinen niin sillon ei ole sinkku. Sinkkuäiti tai sinkkuisä voi olla muttei pelkkä sinkku.

• 123123212

Tilanne saattaa muuttua hieman 30 v iässä. Usein lapsettomaksi jäävät ovat elämäntavaltaan tai sosiaalisilta taidoiltaan jotenkin erilaisia, mutta lapset ja eksät ovat toki aina rasite uudessa suhteessa

• Riiiiiiiiiii

Erikoinen sanavalinta tuo lapsettomaksi jäävät. Lapsettomiin mahtuu sekä niitä jotka olisivat halunneet mutta eivät ole saaneet, olisivat voineet hankkia mutta eri syistä asia ei ole ollut ajankohtainen ja ovat asian kanssa sinut ja sitten niitä jotka eivät suin surminkaan ole halunneet lisääntyä. Sosiaaliset urpot erityisesti miehissä lisääntynevät vähemmän, mutta tunnen kyllä normaaleja (?) ja hyvännäköisiä ihmisiä jotka eivät ole lapsellisia.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Eihän minulla ole mitään rimaa ollutkaan. Kyllä minä hyväksyn jos naisella on lapsia. Eihän tällä naamalla voi nirso olla.

• Miesasiamies

En ole ikinä nähnyt että naiset alentaisi kriteerejä.

• Teknodonna

Saati rimaa, jos eivät tiedä edes mikä ja missä se on.

(Hihitystä)

😁

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naiset voisi alentaa rimaa reippaasti että me rumatkin päästäisiin edes kerran treffeille

• todennäköisyydet.pienet

Se pelkkä treffeille pääsykin on vielä kaukana parisuhteen saamisesta.
        Itse kävin viime vuonna 7 treffeillä ja vasta tämä seitsemäs nainen ilmaisi haluavansa jatkoa.

• reilukurppa88

"että me rumatkin päästäisiin edes kerran treffeille"

Oho, siinäkö kaikki mitä vaadit? Kyllä minä sitten voin ihan kernaasti kanssasi yksille treffeille mennä, eikä minulle tarvitse edes kahvikupposta siitä hyvästä tarjota!

• reilukurppa88
        todennäköisyydet.pienet kirjoitti:

Se pelkkä treffeille pääsykin on vielä kaukana parisuhteen saamisesta.
        Itse kävin viime vuonna 7 treffeillä ja vasta tämä seitsemäs nainen ilmaisi haluavansa jatkoa.

"Se pelkkä treffeille pääsykin on vielä kaukana parisuhteen saamisesta."

Totta, itse huomasin tämän deittaillessani Suomi24:n kautta. Varmaan jotain yli 10 ekaa miestä ei kiinnostanut enää nähdä uudelleen, ja olinkin jo luopua toivosta, kunnes viimein päätettyäni jo poistaa profiilini viimeinen S24:n kautta tapaamani mies sitten halusikin alkaa tapailla, ja näin syntyi suhteeni viimeisimpään eksääni. Huvittavaa kyllä eksä oli "korkeampitasoinen" kuin moni niistä aiemmin tapaamistani miehistä jotka eivät halunneet nähdä enää uudelleen.

• todennäköisyydet.pienet
        reilukurppa88 kirjoitti:

Totta, itse huomasin tämän deittaillessani Suomi24:n kautta. Varmaan jotain yli 10 ekaa miestä ei kiinnostanut enää nähdä uudelleen, ja olinkin jo luopua toivosta, kunnes viimein päätettyäni jo poistaa profiilini viimeinen S24:n kautta tapaamani mies sitten halusikin alkaa tapailla, ja näin syntyi suhteeni viimeisimpään eksääni. Huvittavaa kyllä eksä oli "korkeampitasoinen" kuin moni niistä aiemmin tapaamistani miehistä jotka eivät halunneet nähdä enää uudelleen.

Okei. Kysyitkö sinä aina miehiltä treffien päätteeksi että haluaisit nähdä uudestaan?
        Itse olen huomanut aika monesti että kumpikaan ei laita viestiä treffien jälkeen..

• Nnnnainn
        reilukurppa88 kirjoitti:

Mä en voi käsittää tota et joku mies ei haluais nähdä naista uudestaan. Mulle se on niin normaalia et JOKAINEN mies haluaa nähdä uudestaan. Tekevät mitä vaan että saisivat nähdä uudestaan.

• Nnnnainn kirjoitti:

Mä en voi käsittää tota et joku mies ei haluais nähdä naista uudestaan. Mulle se on niin normaalia et JOKAINEN mies haluaa nähdä uudestaan. Tekevät mitä vaan että saisivat nähdä uudestaan.

Älä jauha paskaa. Olet markkina-arvosi menettänyt kurppa, eikä sinua kukaan tahdo tavata.

• KatseRumiinPäin

Voisit itse alentaa rimaasi sen verran, että kelpuuttaisit ne objektiivisesti epäviehättävät eli omalla viehätävyystasollasi olevat naiset, älä siis katso niitä perusnättejä naapurintyttöjä vaan juurikin niitä rumemman puoleisia, niin kyllä pitäisi alkaa onnistamaan suhderintamalla. On totta, että on paljonkin naisia, joilla on täysin epärealistiset kriteerit kumppanin suhteen, mutta kyllä näitä nirsoilijoita löytyy miehistäkin.

• AvioATMies
        Nnnnainn kirjoitti:

Ehkä ne miehet joille pillun saanti on se ainoa tärkeä asia, mitä varten on valmis sietämään paljonkin skeidaa - ainakin siihen asti että on saatu se mitä on lähetty hakemaan.

Sinusta voin sanoa että jos olisin sinun kanssasi treffeille jostain syystä joutunut, niin ei kyllä todellakaan kiinnostaisi tavata toiseen kertaan vaikka olisit minkälainen seksijumalatar. Olet onnistunut palstalla antamaan itsestäsi hyvän kuvan läpeensä pinnallisena ja muutenkin vittumaisena pillunkannakkeena, että jos se on yhtään lähellä totuutta, niin olisin kyllä ajatellut että luojan kiitos tuota ei tarvi enää tavata.

• ätminki

Muistan kun sain lihavalta naiselta pakit kerran- Siitä on jo vuosia. itselläni oli muutama kilo ylipainoa. On se vaan noloa saada pakit rumemmalta kun itse on. Minä olisi halunut tutustua siihen naiseen mutta se ei.

• Ei ole riman taakse jääneet osoittaneet yhtään enempää huomiota kuin riman ylittäneet.

• xxxzzzccc

Luuletko aloittaja että me reippaasti riman alla olevat huolitaan kaikki ketkä vastaan kävelee?

• täyttäsontaa

Tämä on se ajatus mikä tuntuu ihmisillä yleensä olevan rumista ihmisistä, ei siis koske yksinomaan aloittajaa. Ruman ihmisen tulisi sietää huonoa kohtelua, nöyristellä, alistua, anteeksipyydellä omaa olemassa oloaan, pyrkiä olemaan huomaamaton, tyytyä elämä kaikilla osa-alueilla ihan mihin tahansa, ihan sama millaista sekundaa on tarjolla. Todella kummallinen asenne on joillakin ihmisillä henkilöitä kohtaan, jotka eivät vastaa ulkonäöllisesti vallitsevia kauneusihanteita. Tekeekö fyysinen epäviehättävyys henkilöstä ihmisenä jotenkin alempiarvoisen- ja huonomman kuin muista?

• yksikahdestakymmenestä

Kadulla vastaan tulevista kahdestakymmenestä naisesta kelpuuttaisin 19. Olen testannut useampaan kertaan ja jokseenkin samanlaiset lukemat. Ainakaan ulkonäön suhteen ei rima ole liian korkealla.

• yksinjään

Kuulutkin miehistä siihen pieneen prosenttiin, itse olen taas huomannut että miehet nirsoilevat naisten suhteen aika rajustikin. Jopa ihan tavallisen mutta ei-nätin naisen nähdessään he mulkoilevat tätä naista vihaisesti, ovat tylyjä- ja torjuvia, asenne tällaisia naisia kohtaan on heillä todella kielteinen. Naisen pitäisi olla siro ja missikaunis täydellisellä vartalolla, ja enkelimäisen kauniilla kasvoilla. Siinä jää tällainen roteva, pitkähkö ja kasvoistaan tavallinen nainen täysin vaille miesten huomiota.

• Buhahaha
        yksinjään kirjoitti:

Kuulutkin miehistä siihen pieneen prosenttiin, itse olen taas huomannut että miehet nirsoilevat naisten suhteen aika rajustikin. Jopa ihan tavallisen mutta ei-nätin naisen nähdessään he mulkoilevat tätä naista vihaisesti, ovat tylyjä- ja torjuvia, asenne tällaisia naisia kohtaan on heillä todella kielteinen. Naisen pitäisi olla siro ja missikaunis täydellisellä vartalolla, ja enkelimäisen kauniilla kasvoilla. Siinä jää tällainen roteva, pitkähkö ja kasvoistaan tavallinen nainen täysin vaille miesten huomiota.

Pointti olikin, että se vaikka kuuluukin tuohon miesten pieneen prosenttiin, se ei kyllä tippaakaan paranna saantia. Tietyssä mielessä ymmärrettävää, että naiset eivät huoli miestä jolle kelpaa "kuka tahansa", mutta samalla sitä saattaa tulla ohittaakseni hyviä miehiä, joille ulkonäkö nyt vaan ei ole se tärkein asia.

• Totuus.Komissio

Miehet ja naiset on samalla tasolla. Naisten olisi syytä ryhdistäytyä ja kelpuuttaa miehiä muun kun ulkonäön perusteella. Naiset ei ole yhtään parempia kumppaneita kun miehet, naiset on oikeastaan tyhmiä koska ei ne välitä luonteesta.

• totuuskurppa88

"naiset on oikeastaan tyhmiä koska ei ne välitä luonteesta."

Sori, mutta mistä lähtien miehet on välittäneet naisen LUONTEESTA? Eivät edes ne "ketään saamattomat" atm:t kykene näkemään pintaa syvemälle, kuten palsta on monet kerrat todistanut (esim. "atm:t" kuvailevat, kuinka ovat torjuneet yh:ita, varattuja naisia tai hieman pulskempia naisia - ja hekö muka olivat miehiä joiden ei pitänyt saada "ketään", no hahha! Korkeintaan eivät saa juuri niitä hottiksia ;) ).

Ainoa esimerkki taisi tässä yksi päivä olla 12121212 kun kertoi yläasteella olleensa ihastunut johonkin pullukkaan tyttöön, mutta sitten sekin kumosi tämän seikan kertomalla hetken päästä, ettei sittenkään huolisikaan ylipainoista naista... Ei sillä, mielestäni jos ei itse ole ylipainoinen, ei tarvitse huolia ylipainoista. En itsekään huolisi ylipainoista, kuin korkeintaan siinä pisteessä missä lihoisin itse ylipainoiseksi.

Yksi kaverini on jopa niin nirso, että väitti ettei huolisi lihavaa miestä vaikka olisi itse lihava (hän ei muuten ole, ja onkin aina ollut todella suosittu miesten keskuudessa, mutta siis keskusteltiin muuten vain siitä että olisiko ylipainoisen kanssa jos olisi itse samanlainen)... Mielestäni se menee jo liian pitkälle ja on suoraan sanottuna epäreilua: vaikka olen nainen itsekin, niin en voi ymmärtää sitä, että jos hän olisi lihava niin miksei hän voisi siinä tapauksessa itse huolia lihavia miehiä?

• reilukurppa88
        totuuskurppa88 kirjoitti:

Sori, mutta mistä lähtien miehet on välittäneet naisen LUONTEESTA? Eivät edes ne "ketään saamattomat" atm:t kykene näkemään pintaa syvemälle, kuten palsta on monet kerrat todistanut (esim. "atm:t" kuvailevat, kuinka ovat torjuneet yh:ita, varattuja naisia tai hieman pulskempia naisia - ja hekö muka olivat miehiä joiden ei pitänyt saada "ketään", no hahha! Korkeintaan eivät saa juuri niitä hottiksia ;) ).

Ainoa esimerkki taisi tässä yksi päivä olla 12121212 kun kertoi yläasteella olleensa ihastunut johonkin pullukkaan tyttöön, mutta sitten sekin kumosi tämän seikan kertomalla hetken päästä, ettei sittenkään huolisikaan ylipainoista naista... Ei sillä, mielestäni jos ei itse ole ylipainoinen, ei tarvitse huolia ylipainoista. En itsekään huolisi ylipainoista, kuin korkeintaan siinä pisteessä missä lihoisin itse ylipainoiseksi.

Yksi kaverini on jopa niin nirso, että väitti ettei huolisi lihavaa miestä vaikka olisi itse lihava (hän ei muuten ole, ja onkin aina ollut todella suosittu miesten keskuudessa, mutta siis keskusteltiin muuten vain siitä että olisiko ylipainoisen kanssa jos olisi itse samanlainen)... Mielestäni se menee jo liian pitkälle ja on suoraan sanottuna epäreilua: vaikka olen nainen itsekin, niin en voi ymmärtää sitä, että jos hän olisi lihava niin miksei hän voisi siinä tapauksessa itse huolia lihavia miehiä?

Ai sori, tulin tässä nyt itse unohtaneeksi omat "periaatteeni" eli saman nimimerkin käytön niissä ketjuissa, joihin olen jo aikaisemmin jotain kommentoinut... Eli siis tässä ketjussa oli tarkoitus olla reilukurppa88!

Pistäkää tämä sekoilu taas kännin piikkiin... O________o

• Hehhehehe
        reilukurppa88 kirjoitti:

Ai sori, tulin tässä nyt itse unohtaneeksi omat "periaatteeni" eli saman nimimerkin käytön niissä ketjuissa, joihin olen jo aikaisemmin jotain kommentoinut... Eli siis tässä ketjussa oli tarkoitus olla reilukurppa88!

Pistäkää tämä sekoilu taas kännin piikkiin... O________o

Kyllä, tottakai trolli :D

• vainlapsetonkelpaa

Yh ja varattu ovat minusta eri asia kuin taso. Suhde yh:n kanssa = suhde yh:n ja lapsen kanssa.

Minulle kelpaisi atn, mutta yh ei kelpaisi vaikka olisi ytn.

En suostu isän sijaiseksi, sen enempää kuin suostuisin kolmanneksi pyöräksi polyamoriseen suhteeseen tai mihinkään muuhunkaan järjestelyyn.

• tietoa.tässä
        vainlapsetonkelpaa kirjoitti:

Yh ja varattu ovat minusta eri asia kuin taso. Suhde yh:n kanssa = suhde yh:n ja lapsen kanssa.

Minulle kelpaisi atn, mutta yh ei kelpaisi vaikka olisi ytn.

En suostu isän sijaiseksi, sen enempää kuin suostuisin kolmanneksi pyöräksi polyamoriseen suhteeseen tai mihinkään muuhunkaan järjestelyyn.

Yh on jo lähtökohtaisesti atn. Yh ei voi olla ikinä ytn.

• Kiltti-ja-kunnollinen

En voi torjua ketään koska kukaan ei yritä iskeä minua.

• Buhahaha

Ei ehkä sinun ikäisesi miehet, mutta kun ikää tulee lisää, niin ainakin osalla meistä ne henkiset ominaisuudet alkavat painaa vaakakupissa enemmän.

• SoliterniuM1977__

Tuon riman alentamisen vaatimus on täysin absurdia. Eli pitäisi siis alkaa kilttinä poikana lusikoimaan oksennusta naamariin (=tapailla/seurustella lihavan tunteita herättämättömän naisen kanssa)?

Joo ei kiitos. Jos nämä ovat vaihtoehdot, valitsen innolla yksinäisen elämän. Piste!

• soliterniumN1977

Ja kuvittele, että miehet vaativat täällä naisia seurustelemaan at-miesten kanssa! Eli pitäisi kilttinä tyttönä alkaa lusikoimaan oksennusta naamariin (=tapailla/seurustella ruman tunteita herättämättömän miehen kanssa)?

Joo ei kiitos. Jos nämä ovat vaihtoehdot, valitsen innolla yksinäisen elämän. Piste!

• SoliterniuM1977__
        soliterniumN1977 kirjoitti:

Ja kuvittele, että miehet vaativat täällä naisia seurustelemaan at-miesten kanssa! Eli pitäisi kilttinä tyttönä alkaa lusikoimaan oksennusta naamariin (=tapailla/seurustella ruman tunteita herättämättömän miehen kanssa)?

Sitähän minäkin! Juuri näin se menee nykymaailmassa! Rumat ihmiset jäävät yksin ja kauniit/komeat ihmiset pariutuvat. Tai sanotaan, että trendi on siihen suuntaan hyvin vahvasti.

Mutta henkilökohtaisesti mun kaksi joustamatonta kriteeriäni naiselle ovat: ei ylipainoa, eikä lapsia. Muutenkin tietty kiva pitäisi olla. Se yksi ihastukseni on todella hoikka ja lapseton, mutta joku saattaisi sanoa häntä pärstältään rumaksi. Itse en siitä niin välitä. Hän on niin kiva.

Anyways olemme asian ytimessä! Tsemppiä ja voimia kaikille yksinäisille seksittömyydessä eläville sinkuille.

• OnkoniinVaikeaa
        SoliterniuM1977__ kirjoitti:

Sitähän minäkin! Juuri näin se menee nykymaailmassa! Rumat ihmiset jäävät yksin ja kauniit/komeat ihmiset pariutuvat. Tai sanotaan, että trendi on siihen suuntaan hyvin vahvasti.

Mutta henkilökohtaisesti mun kaksi joustamatonta kriteeriäni naiselle ovat: ei ylipainoa, eikä lapsia. Muutenkin tietty kiva pitäisi olla. Se yksi ihastukseni on todella hoikka ja lapseton, mutta joku saattaisi sanoa häntä pärstältään rumaksi. Itse en siitä niin välitä. Hän on niin kiva.

Anyways olemme asian ytimessä! Tsemppiä ja voimia kaikille yksinäisille seksittömyydessä eläville sinkuille.

Jos vain kauniit -ja komeat ihmiset pariutuvat, niin miten näen katukuvassakin jatkuvasti suoraan sanottuna petolinnun perseen näköisiä pariskuntia kävelemässä käsi kädessä? Kyllä monilla tuntemillani rumilla ihmisillä on aina käynyt satumainen flaksi seurustelukumppaneiden löytämisen suhteen, itse olen ihan ok-tasoinen nainen enkä löydä miestä vakituiseen suhteseen. Seksiseuraa en edes etsi, ei ole minun juttuni. Täällä paasataan paljon lihavuudesta, tiedoksenne että ylimääräiset kilot voi aina pudottaa mutta esimerkiksi kasvonpiirteitä, pituutta -tai ruumiinrakennetta ei voi lähteä muuttamaan.

• Ainakin treffipalstoilla näyttää tosiaan siltä että miehillä ei edes ole rimaa. Yhteyttä koetetaan ottaa ihan jokaiseen.
      Tietysti se, tuleeko siitä suhdetta, on jo tasa-arvoisempi prosessi.

• helgamies_

Minä alensin tasoni miehiin, rumiin miehiin kuten super-atmiin. Suosittelen muillekin atmeille.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Vain komeilla panokokemusta omaavilla miehillä voi olla kriteerejä. Ätmien rima on seitin ohut.

• Kokeiltu on. En kelvannut yh naiselle, enkä myöskään todella lihavalle ja vakavasti sairaalle naiselle. Silloin ei ollut mitään kriteerejä mutta nyt haluaisin sellaisen hyperseksuaalisen ja rietastelevan naisen, joka innostuisi seksuaalisista haluistani.

• hiukankuppia

puolikas kossu naamariin, ja rumakin kaunistuu..
      ilo ilman viinaa ON teeskentelyä..

• Jaa... Vai että kriteerejä alentaa ja kelpuuttaa yksinhuoltaja naisia parisuhteeseen?

Ei tuo yh-naisen kanssa tapailu ja parisuhde miulla pois suljettu ole, mutta ensin haluaisin tietää millainen tulevaisuus kummallakin tässä tapauksessa olisi mielessä? Miten järjestetään lapsian kasvatus, vastuut huolenpidosta, opetuksesta, kasvatuksesta ja muista velvollisuuksista? Onko tarkoitus myös MEIDÄN yhteisiä lapsia saattaa maailmaan, vai onko nämä sinun lapset ne ainoat?

Myöskin "riman alentamisessa" ei pelaa, mikäli vain toinen osapuoli alentaa rimaansa ja toinen ei. Ja toisaalta pitäähän molempien osapuolten mieltymykset käydä yksiin, jotta suhteesta tulisi jotain, ei vain yksipuoleisesti joustaa.

• Vai olisiko tässä toive, että ne sinun havittelemat miehet pitävät "liian korkeaa rimaa" ja heidän haluaisit sitä laskevan.

Tässä tapauksessa helpottaisi asiaa, mikäli kuvailisit millaisten miesten haluaisit sitä rimaa laskevan. Ei se riman lasku nimittäin auta niitä miehiä, joista ei olla muutenkaan kiinnostuneita.

• Kyselijä-86

"Myöskin "riman alentamisessa" ei pelaa, mikäli vain toinen osapuoli alentaa rimaansa ja toinen ei."

Rippuu kai vähän myös siitä miten korkealla kunkin rimat ovat alunperin olleet?

• Olenheitäparempi

Seuraavat ovat AUTOMAATTISESTI valinnoista pois:

-Läskit
      -yksin ja yhteishuoltajat
      -Lutkat

Nuo ei pääse edes riman joka on alennettu maahan ryömimään yli.

• Olenheitäparempi

En ole täydellinen, mutta olen TÄYDELLISEMPI kuin nuo ovat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8179
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2191
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2082
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1637
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      28
      1163
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe