Ja nyt rehellisiä mielipiteitä.
A. Saitko kuukaudessa
B. Oletko mies vai nainen
C. Pidätkö itseäsi kauniina tai komeana
D. Pidätkö itseäsi rumana
E. Olethan sinkku kuten palstalla voisi odottaa
F. Millaiset mahdollisuudet luulet itselläsi olevan seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa jatkossa
Ja edelleen toitotan että rehellisiä vastauksia eikä mitään naisten rumille tekasemia feikkejä!
Oletko saanut seksiä kuukauteen galluppi
33
575
Vastaukset
- llfkkfkd
A. En (tai olisin kyllä monesti saanut mutta en halunnut kun ei kiinnosta muuta kuin sellaisen kanssa jota kohtaan minulla on tunteita sekä luottamus)
B. Nainen
C. Perusnättinä, en klassisena kaunottarena
D. En pidä
E. Olen sinkku
F. Hyvät. Vanhempana sitten huonommat mutta siihen on aikaa. - Kerroitte
Aloittaja on hyvä ja aloittaa
- hähmitä
Tyypillinen narsistimainen vastakysymys kun halutaan syyllistää aloittaja. Miksi ei ole pokkaa vastata kysymykseen?
- OletitseNarssu
hähmitä kirjoitti:
Tyypillinen narsistimainen vastakysymys kun halutaan syyllistää aloittaja. Miksi ei ole pokkaa vastata kysymykseen?
Tossa vastakysymyksessä ei ole yhtään mitään narsistista.
Aloittajan pitää ensin kertoa itse. On narsistimaista udella muilta mutta jättää itse kertomatta.
- DoubtofOrder
Nämähän ovat faktoja, ei mielipiteitä. Paitsi tuo ulkonäkö. En ole saanut. Olen nainen. Ikäisekseni ok. En ole ruma. Juridisesti naimisissa, mutta yksin olen. Ei mahdollisuuksia, jos minä saan päättää.
- sinkkkumies
Kuukausi seksittähän on pelkkä silmänräpäys. Miehenä joutuu olemaan seksittä helposti vuosia, ainakin jos ei käytä hirveästi energiaa ja aikaa naisen jahtaamiseen. Aika ja energia kun menee töihin, niin näin käy helposti.
- Äänestäjä75
A. Saitko kuukaudessa JOO
B. Oletko mies vai nainen N
C. Pidätkö itseäsi kauniina tai komeana EN
D. Pidätkö itseäsi rumana JOO
E. Olethan sinkku kuten palstalla voisi odottaa EN
F. Millaiset mahdollisuudet luulet itselläsi olevan seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa jatkossa SAAN AINA KUN HALUAN - eisinkkunainenvittuilee
A. Saitko kuukaudessa -Olen saanut neljä kertaa kuukauden aikana
B. Oletko mies vai nainen-nainen
C. Pidätkö itseäsi kauniina tai komeana-eos
D. Pidätkö itseäsi rumana-en
E. Olethan sinkku kuten palstalla voisi odottaa-en ole
F. Millaiset mahdollisuudet luulet itselläsi olevan seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa jatkossa- samanlaiset kuin on olleet tähänkin asti viimeiset kymmenen vuotta. - kaisanoasaa
A. Saitko kuukaudessa
- e
- olen
- e
- joo
- joo
F. Millaiset mahdollisuudet luulet itselläsi olevan seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa jatkossa
- huanot - 121212121212
A. Saitko kuukaudessa
- en
- mies
- en pidä
- kyllä ja ei. En ole vastenmielisen näköinen ulkonäöltäni mutta käytännössä lyhyyden, hintelyyden ja sirojen piirteiden ansiosta seksuaalinen haluttavuuteni on samaa luokkaa kuin rumalla
- kyllä olen
- mahdollisuudet vastaavat tavallista ketmiä. Mahdollisuudet saada seksiä halutessa ovat heikot, paikkoja tulee vastaan silloin tällöin tilanteissa joissa minulla on sosiaalista statusta. Ehkä tavis-KTM olisi vahvemmilla yökerhon tiskillä, toisaalta tilanteissa joissa minulla on statusta omaan mahdollisuudet tasokkaampiin naisiin - zekel
A. Saitko kuukaudessa En
B. Oletko mies vai nainen M
C. Pidätkö itseäsi kauniina tai komeana EN
D. Pidätkö itseäsi rumana Enemmän kuin komeana
E. Olethan sinkku kuten palstalla voisi odottaa Joo
F. Millaiset mahdollisuudet luulet itselläsi olevan seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa jatkossa Erittäin epätodennäköiset A. En, 2 vuotta sitten viimeksi
B. Mies
C. En, taviksena
D. En
E. Olen sinkku
F. Jos vanha kaava pitää paikkansa, niin seuraavan kerran saan 3 vuoden päästä- 3334
A Joo
B nainen
C Riippuu päivästä, toisinaan kyllä, toisinaan taas en
D Kts yllä
E Mikä lasketaan parisuhteeksi?
F Toistaiseksi vielä kohtuullisen hyvät, halutessani saisin todennäköisesti seksiä mieheltäni, salarakkaalta, joltain tuttavamieheltä ja ehkä myös baarista tai netistä. Mahdollisten tarjokkaiden taso on sitten toinen asia. Ja nyt rehellisiä mielipiteitä."ok"
A. Saitko kuukaudessa "sain"
B. Oletko mies vai nainen"nainen"
C. Pidätkö itseäsi kauniina tai komeana "kauniina"
D. Pidätkö itseäsi rumana "kauniina ja epämielyttävänä mutta suunta on varmasti ylöspäin"
E. Olethan sinkku kuten palstalla voisi odottaa "en ole"
" heikot mutta suhteessa varmat varmasti sormetusta ukolta"A. Taitaapi olla yli kuukausi jo viime kerrasta.
B. mies
C. empä juurikaan
D. en
E. jeps
F. kaiketi hyvät, kohan vastaan tulee sellainen nainen joka toteaa että "tuon mie haluan".- noloaa
Aika noloa vastata tämmöisiin gallupeihin. Hävetkää.
- kaisanoasaa
Vastaa sinäkin äläkä lässytä.
- m-i-e-z
Häpeän kyllä, tai häpeäisin jos vastaisin tähän tunnistetusti. =)
- GalluppiaPukkaa
Kiitos toistaiseksi vastauksista. Tulos on juuri sellainen kun odotinkin. Miehet kärvistelee seksittömyydessä mutta naiset eivät. Sitten naisilla on olevinaan varaa arvostella miehiä mielipiteineen.
- m-i-e-z
"Tulos on juuri sellainen kun odotinkin. Miehet kärvistelee seksittömyydessä mutta naiset eivät."
- Ilman tuota olisin jättänyt vastaamatta, mutta kai se täytyy tulla parantamaan miesten tilastoja.
A. Saitko kuluneen kuukauden aikana.
- Valitettavasti kyllä. (9.4.2017 noin klo 05:30)
- Mies
- Keskivertoa paremman näköisenä.
- En
- Kyllä
- Helpot - Suihkuvirtaus
m-i-e-z kirjoitti:
"Tulos on juuri sellainen kun odotinkin. Miehet kärvistelee seksittömyydessä mutta naiset eivät."
- Ilman tuota olisin jättänyt vastaamatta, mutta kai se täytyy tulla parantamaan miesten tilastoja.
A. Saitko kuluneen kuukauden aikana.
- Valitettavasti kyllä. (9.4.2017 noin klo 05:30)
- Mies
- Keskivertoa paremman näköisenä.
- En
- Kyllä
- HelpotHelpot mahdollisuudet? Ei kuitenkaan hyvät tai laadukkaat?
- ketmiläinen
A. Saitko kuukaudessa
- En. Edellisestä kerrasta on aikaa jo puoli vuotta. Yhden illan jutut eivät kiinnosta ja ketään kiinnostavaa ei ole tullut vastaan puoleen vuoteen
- Mies.
- Aika keskivertona.
- En.
- Olen.
- Ihan hyvät, jos sopiva henkilö löytyy. Joskus sain seksiä..
Eikä sitäkään voi seksiksi kutsua on tullu kuksittua saman kanssa monta kertaa.- maailmanpaskinmies
A. Saitko kuukaudessa - en
B. Oletko mies vai nainen - mies
C. Pidätkö itseäsi kauniina tai komeana - en
D. Pidätkö itseäsi rumana - pidän
E. Olethan sinkku kuten palstalla voisi odottaa - kyllä
F. Millaiset mahdollisuudet luulet itselläsi olevan seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa jatkossa - ei minkäänlaisia mahdollisuuksia - helppovastata
Kaikkiin EN
- ytrytruuuut
A. Saitko kuukaudessa
-6 viikkoa sitten.
-Nainen.
-En ole kaunis.
-En rumakaan.
-Olen sinkku.
-Nainen saa seksiä niin paljon kuin haluaa. Myös tasokkailta, jos pelkkä seksi riittää. - tottatämä
A. Saitko kuukaudessa: En
B. Oletko mies vai nainen : Nainen
C. Pidätkö itseäsi kauniina tai komeana: Olen tumma ja kaunis
D. Pidätkö itseäsi rumana: En todellakaan
E. Olethan sinkku kuten palstalla voisi odottaa: Kyllä olen
F. Millaiset mahdollisuudet luulet itselläsi olevan seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa jatkossa: Saisin jos haluaisin mutta en ole harrastanut seksiä moneen vuoteen taitaa olla yli 4v - vaalea_söpö
A. Saitko kuukaudessa - en, vuonna 2015 viimex
B. Oletko mies vai nainen - nainen
C. Pidätkö itseäsi kauniina tai komeana - pidän
D. Pidätkö itseäsi rumana - en
E. Olethan sinkku kuten palstalla voisi odottaa - kyllä tällähetkellä
F. Millaiset mahdollisuudet luulet itselläsi olevan seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa jatkossa - hyvät mahdollisuudet, mutta ei sopivaa kumppania löydy ja huonoja en huoli :)))))))))))) - miksisooloasorsitaan
Niin sooloseksi kai lasketasn myös??
Kun jotku vastaa ettei vuosiin... herramunjee, ootte melekosia fakiireja..- nainen.fak.iiri
Samaa mieltä kanssasi.............. olen siis fakiiri myös nuo luettuani :D
- yksvaan123
Kyllä ilman seksiäkin pystyy elämään. Naisena ei varmaan tarvi näitä miettiä, mutta miehenä on pakko hyväksyä tosiasiat. Vaikka olen kuullut olevani hyvännäköinen mies, niin se ei vaikuta mitenkään asiaan. Katseita tulee ehkä enemmän naisilta, mutta samanlainen muuri on välissämme. Kai se on vaan niin että papiksi ja pelimieheksi synnytään, loput joutuu luovimaan.
- naisillehelppoa
Siksi naisille seksi ei ole niin tärkeää koska saavat sitä aina halutessaan. Miehelle se on tärkeää koska seksin saanti on harvinaista etenkin taviksille ja sen saaminen tuntuu lähes lottovoitolta. Siksi asiassa on aikamoinen eriarvoisuuden ristiriita. Miehen tilannetta naisiin voisi verrata vaikkapa kalastajaan joka tavoittelee yli kymppikiloista haukea. Saa harvoin muttakun saa on ilo sitten senmukainen ja muistot kestää loppuelämän.
Naisen tilanne mieheen nähden on sellainen että kalamies saisi joka heitolla aina sen kymppi kiloisen. Mitä tavoiteltavaa enään siis on ja ei kalastaminenkaan enään kivaa ole kun joka heitolla kympit paukkuu. Näinollen kalavesillä ei ole mielekästä liikkua mut aina jos reilun soppakalan haluaa niin senkun menee vaan ja heittää kerran taas stormin kumikalalla ja pam kymppi kiinni ja ylös. Taas voikin odotella seuraavaa kalareissua sitten kun siltä tuntuu et kala olis kiva.
- ViiviVastaaja
A. Saitko kuukaudessa -toissapäivänä
B. Oletko mies vai nainen -nainen
C. Pidätkö itseäsi kauniina tai komeana -kyllä
D. Pidätkö itseäsi rumana-kyllä
E. Olethan sinkku kuten palstalla voisi odottaa -olen
F. Millaiset mahdollisuudet luulet itselläsi olevan seksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa jatkossa -samanlaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446