Alempitasoinen nainen

Natkutusta

On se sitten vaan kumma juttu kun noita alempitasosia naisia ole olemassakaan.
Kun ja jos jollekkin naiselle antaa pakit kun se ei ole älyllisesti pitänyt itsestään huolta tai edes ole käytännöllisyydesträkään kuullut, niin silloinkin on vika miehessä ! Kauheata älämölöä saa kuulla perästä, että luuletko olevasi parempi tai oletko ylpee.
Kuulemma sika on jos ei tyhmä ja myöhästelevä ja hössöttävä nainen ei kelpaa kun kerta on ihan kauniskin, se kun vaan tyhmä on tyhmä.
Mitäpä mies sellaisella naisellakaan joka ei tavarastaan huolehdi, tosin kuuleman mukaan luoja armahtaa iloista antajaa, mutta enhän minä mikään luoja ole.
Jotta tyhmät naiset lopettakaa se vinkuminen ulkonäöstä yrittäkää edes oppia jotain muutakin kuin meikkaamista ja tavaran jakamista, viette vain leivän ammattilaisilta ja levitätte tauteja.

31

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset ovat tyhmiä, myöhästeleviä ja hössöttäviä. Jos sellainen ei kelpaa, mikään nainen ei kelpaa.

    • Tätä yhteiskuntaahan on jo pitkään rakennettu niin että vika on aina tavallisessa kiltissä & kunnollisessa miehessä eikä naisessa ole koskaan mitään vikaa vaikka se olisi satojen epämääräisten jännä- ja ulkkismiesten spermaama ylipainoinen huonojan tatskojen peittämä nariseva ränni muille miehille tehtyine lapsineen. Kaikkien tulee sitä mt-ongelmaista siiderivalasta ylistää ja kunnioittaa vahvasta ja itsenäisestä naiseudestaan, ne jotka eivät ylistä ovat homoja impotentteja jotka ei tiedä mistään mitään.

    • Taso on aika vaikea määritellä, oikeasti. MA:kin on asia jota joko on tai ei ole. Sen kyllä näkee kellä on, se löytää seuraa. Eikä siihen vaikuta ikä eikä ulkomuoto tai elämäntyyli...

    • OikeaTotuus

      Näistä atm-naisista pahimmat ovat feminismin allekirjoittaneita yliopistonaisia. Vaikka olen akateeminen ja lukenut mies, vietän aikaa tuhat kertaa ennemmin kaupan kassalla olevan peruskoulun käyneen naisen kanssa. Meillä on enemmän yhteistä.

      • 7467464

        "vietän aikaa tuhat kertaa ennemmin kaupan kassalla olevan peruskoulun käyneen naisen kanssa. Meillä on enemmän yhteistä."

        Ei varmaan kannata sanoa tuollaista ääneen :D


      • Kukkahattu.tätl
        7467464 kirjoitti:

        "vietän aikaa tuhat kertaa ennemmin kaupan kassalla olevan peruskoulun käyneen naisen kanssa. Meillä on enemmän yhteistä."

        Ei varmaan kannata sanoa tuollaista ääneen :D

        Mitä vikaa on kaupan kassassa? Ei se koulutuksesta tai työpaikasta ole kiinni, onko ihminen miellyttävää seuraa! Jos kemiat pelaa, niin miksi tuijottaa ulkoiseen statukseen?


      • lihatipunen

        atm-nainen?

        At the moment-nainen? Automatic teller machinen-nainen? Ass to mouth-nainen?

        Valitsen ensimmäisen vaihtoehdon.


      • 098989
        Kukkahattu.tätl kirjoitti:

        Mitä vikaa on kaupan kassassa? Ei se koulutuksesta tai työpaikasta ole kiinni, onko ihminen miellyttävää seuraa! Jos kemiat pelaa, niin miksi tuijottaa ulkoiseen statukseen?

        Ei kai varsinaisesti vikaa, mutta kaupan kassa vain on yleensä mennyt siitä missä aita on matalin. Tuskin kenenkään haave on olla kaupan kassalla töissä, sinne joudutaan.


      • 098989 kirjoitti:

        Ei kai varsinaisesti vikaa, mutta kaupan kassa vain on yleensä mennyt siitä missä aita on matalin. Tuskin kenenkään haave on olla kaupan kassalla töissä, sinne joudutaan.

        Tunnen naisen, joka kokeiltuaan akateemista koulutustaan vastaava työtä palasi opiskeluaikaiseen työhönsä kaupan kassalle. Palkalla ja esimiesasemalla oli vaikutusta.


    • siisonkovaiei

      No on se sitten kumma juttu.

    • Kukkahattu.täti

      Samalla tavalla käyttäytyy möhömahainen epäsiisti mies, kun saa naiselta pakit. Oman tasoinen siiderivalas ei kelpaa, pitäisi saada se timmi sporttimuija. Mutta kun hän ei olekaan kiinnostunut, niin aletaan haukkua pihtariksi ja huoraksi. Mitä nainen tekee tyhmällä ja hössöttävällä juntilla, joka ei huolehdi tavarastaan? Joten lopettakaa miehet netissä ruikuttaminen ja katsokaa peiliin.

      • Natkutusta

        Sieltähän löytyi tasopihtimittari naaras !
        Lopetappas nyt sinä se provokaatiotrollaaminen.

        Sinä itse juuri kuulut niihin alempitasoisiin naisiin, joilla ei ole sitä käytännön järkeä eikä älyä eli aina vaan jaksat sitä samaa ininää että miehet on sikoja, katsokaa peiliin siis olet enempi esineellistänyt miehen kuin mitä miehet esineellistävät naisia !

        Minä en ulkonäölliseen puoleen ole viitannut tasomittarina , vaan sitä älynlahjaa mitä on ihmiselle suotu , joka on minusta paljon parempi mittari kuin kauneus tai raha. Ja älynlahjojakin voi harjoituttaa jos arvon Kukkahattu.täti ei sitä sattunut tietämään ?

        Eli opetteleppas tapoja niitä oikeasti tasa-arvoisia ja suvatsevaisia tapoja joissa ihminen itse määrittele oman tasonsa!

        Minä voin antaa sinulle sen tason, että toivoa olisi joskus voinut olla, mutta nyt kuulut alimpaan luokkaan narsku-pissis eli ei haluakaan parantaa tapojaan. Jotain pitäisi sinunkin ajatusmaailmassa muuttua että arvostus minun silmissäni nousisi.
        Tosin ei ole tarvetta minulla, että arvostuksesi silmissäni nousisi , löydän viisaampia aivan varmasti !


      • Kukkahattu.täti

        Ja tässä herra todistaa väitteeni oikeaksi ja kaupan päälle näkemättä ja kuulematta hän päättää, että olen alempaa tasoa kuin hän itse. Kirjoitukseni osui ja upposi, ei muuta lisättävää.


      • uygjhgjkhk

        Tuo on kyllä niin totta!! :D


      • Natkutusta
        Kukkahattu.täti kirjoitti:

        Ja tässä herra todistaa väitteeni oikeaksi ja kaupan päälle näkemättä ja kuulematta hän päättää, että olen alempaa tasoa kuin hän itse. Kirjoitukseni osui ja upposi, ei muuta lisättävää.

        Kuultu on kun kirjoituksesi on luettu , ja nähdä ei tarvitse kun en tee tasoperusteluja ulkonäöllisin perustein muutoinkaan !
        Että ihan sillä perustein vinkuu täti siellä ihan rauhassa!
        Trollaile siellä Kyöpelinvuorella ihan muitten samanlaistesi kanssa !


      • 987987979
        Kukkahattu.täti kirjoitti:

        Ja tässä herra todistaa väitteeni oikeaksi ja kaupan päälle näkemättä ja kuulematta hän päättää, että olen alempaa tasoa kuin hän itse. Kirjoitukseni osui ja upposi, ei muuta lisättävää.

        No just niin! Ei kukaan muuten NOIN paljon suutu ihan tyhjästä!

        (Siinä on taas joku hottis antanut pakit 5-kymppiselle lerppakullille...)


    • NaurettavaaPaskaa

      Te miehet tuomitsette naiset ulkonäön perusteella, jaottelette meidänt pieniin, ahtaisiin lokeroihin edes tietämättä millaisia olemme ihmisinä. Valitsette naisen ensisijaisesti ulkoisen olemuksen perusteella, sitten itkette kun se hottismuija on niin saatanan tyhmä ja aivoton tapaus, jolla ei ole persoonassaan minkäänlaista substanssia. Hoh hoijaa...Ja turha tulla sanomaan että kaikki naiset ovat pinnallisia, minä en todellakaan ole. Minä versus muut, ymmärrättekö? Minä en ole muut, olen minä, ihan oma persoonani omine haluineni.

      • Kukkahattu.täti

        Tämä on totta, odotukset on korkealla, mutta pettymystä ei sitten osata käsitellä ollenkaan. Paitsi haukkumalla naiset nettipalstalla, kun on taas omaa typeryyttään saanut pakit. Että tässä ilmeisesti on kaksi löysävittuista pihtarihoroa, jotka eivät ymmärrä omaa tasoaan, siis sitä alinta mahdollista, johon ei yksikään mies koske edes pitkällä tikulla.


      • Natkutusta

        Luetun ymmärtäminen se on liian vaikeata sitten siellä! Kun negatiivistä palautetta tulee alkaa se ihme oletuksilla keskustelu tasottomila naisilla. Aloituksessa ei ole ollut ulkonällisistä perusteluista yhtään mitään vaan pelkästään älynlahjoista ja ihan käytännön järjestä !
        Kertoo siis tasonne.


      • Kukkahattu.täti
        Natkutusta kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen se on liian vaikeata sitten siellä! Kun negatiivistä palautetta tulee alkaa se ihme oletuksilla keskustelu tasottomila naisilla. Aloituksessa ei ole ollut ulkonällisistä perusteluista yhtään mitään vaan pelkästään älynlahjoista ja ihan käytännön järjestä !
        Kertoo siis tasonne.

        Niinpä, kun tulee negatiivista palautetta alkaa keskustelu tasottomista naisista. Sinähän se aloit tasoista puhumaan ensin, minä vain vastasin kommenttiisi. Keskustelutaitoja kun ei kaikille ole suotu. Sanonta, että ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu, pätee ihan kaikkeen. Olen pissis, narsisti ja mitä kaikkea, koska en ole samaa mieltä kanssasi, kommenttisi kertovat aika pienistä älynlahjoista herralla itsellään.


    • faktaa000

      Tyhmä nainen mielummin kuin viisas ja kaikkitietävä.

      • huvittavaa

        Niin. Se on tyhmälle miehelle kova paikka kun nainen on viisas ja kaikkitietävä. Siinähän ihan paljastuu kuin tyhmä mies on. Jepjep.


    • Josvalitsemaanpääsee

      Yliopistonainen mieluummin kuin kaupan kassa. Kaupan kassana ei fiksu nainen kauaa viihdy.

      • tohtuuri

        Matalaotsaista väittää, ettei kaupan kassa sopisi korkeasti koulutetulle miehelle. Ei niitä tieteitä puhuta ystävien kanssa muutenkaan, ja vielä vähemmän rakkaiden kanssa.

        Jos joku samalla aaltopituudella oleva kunnon keittäjä tulee vastaan, itse ainakin olen myyty.


      • tislaajatar
        tohtuuri kirjoitti:

        Matalaotsaista väittää, ettei kaupan kassa sopisi korkeasti koulutetulle miehelle. Ei niitä tieteitä puhuta ystävien kanssa muutenkaan, ja vielä vähemmän rakkaiden kanssa.

        Jos joku samalla aaltopituudella oleva kunnon keittäjä tulee vastaan, itse ainakin olen myyty.

        Vielä jos on pontikan keittäjä niin aina parempi.


      • tohtuuri
        tislaajatar kirjoitti:

        Vielä jos on pontikan keittäjä niin aina parempi.

        Ei ehkä pontikan keittäjää kuitenkaan, sillä sellaisen kanssa mies joutuu liemeen.


    • totuuskomissio

      Vihervegaanit humanistit saa jäädä sinne Kallion kuppiloihin. Kiitos mutta ei kiitos.

    • minulle.ei.ongelma

      Keskimäärin naisen päälaki on miehen päälakea alemmalla tasolla.

    • amis.on.ihminen

      uskokaa jo ei korkeastikoulutetuista naisista saa hyvää naista tai vaimoa ja samoin toisin päin niin ei ikävempää ihmistä ole kuin korkeasti koulutettu ja heitä sinkkuina sinkkuina suurin osa tinderit yms koulutettuja täynnä niin kukaan ihminen ei katsele koulutettuja

      • huvittavaa

        Voi että mitä amislaisen itsetunnon nostoa! Voihan sitä yrittää päteä noinkin. Jep.


      • Dippailee

        Harvemmin täällä kukaan väittää etteikö amis olisi ihminen ;) Mutta se korkeakoulutus tuntuu käyvän joillakin tunteisiin.. Mikä on hupsua.

        Täällä yks alkujaan amis( lukio) ja hui "korkeakoulutettu". Jos hyvin menee niin väittelen ens vuonna lisää:D
        Exät kaikki ns.amiksia mutta fiksuja eivätkä kokeneet tarvetta haukkua muita koulutuksen perusteella..

        Kannattaa hiukan avata sitä vannetta mikä kiristää päätä muiden opintojen suhteen.
        Luonne ja persoona lopulta kertoo ihmisestä enemmän kuin ykskään opiskeltu ala.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe