wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- "Ikisinkuillahan on se sinkkuystäväpiiri"
Olisikin. Kaikki kaverit, yhtä lukuunottamatta, ovat parisuhteessa. Aina saa olla kolmantenapyöränä. - Vissi ero puhua tutulle työkaverille kuin vieraalle (kiinnostuksen herättäneelle) henkilölle. Jutustelu ihmisten kanssa on jo mahdoton poppakonsti.
- Meikäläistä ei ainakaan tulla koskaan näkemään ihmistenilmoilla peltipaljaana. Paitsi sitten kun olen saanut rasvaprosentin alle kympin (eli ei koskaan).
- Sehän se
- Kiitos! Mutta en tarpeeksi hyvältä että naiset olisivat aloitteellisia.
- Kaikki sänkyyn päätyneet naiskokemukset ovat hankittu alkoholin vaikutuksenalaisena. Mutta ei alkoholi silti lisää minun aloitekykyä.
- Kyllähän ujouden voi laskea päänsisäiseksi viaksi.
- Ravannut nuorempana baareissa joka viikonloppu. Ollut eri nettitreffisivustoilla n. 15 vuotta. Treenannut itseni hyvään kuntoon ja hankkinut istuvampia sekä sopivampia vaatteita. Alkanut käymään säännöllisesti parturissa. On myös kokemusta naisvaltaisista harrastuksista ja esiintymiskoulutuksesta.
- No kiitos!
Ei mun yksiöön muita mahdu asumaan. Varsinkaan tämän sekasotkun ja epäjärjestyksen keskelle. - Minä määräisin omassa asunnossani ja kumppanini omassaan.
- Siis: Eikö parisuhteessa molemmat voisi asua omissa kodeissaan?
- En minä varmaankaan kenenkään kanssa osaisi asua. Ei parisuhteessa molemmat voisi asua omissa kodeissaan?
- Toimisikohan toisinpäin? Saisin varmaan naisen miesystävältä selkään ja porttikiellon salille.
Ei kyllä tulisi ensimmäisenä mieleen kysyä jotain siroa naista varmistamaan. - Sinkkiä syön päivittäin ja magnesiumia kisoihin valmistautuessa. Sekä proteiini/hiilihydraatti -palautusjuomaa treenien jälkeen. Kokeilin joskus palautusjuomassa kreatiiniä, mutta vatsa ei pitänyt siitä.
- Ei salilla ainakaan voi tutustua kehenkään. Vaikka siellä samat naamat aina pyörivätkin. Oma suoritus vie kaiken huomion. Eikä toisen treenin häiritseminen kuulu asiaan.
- Miteen niin maksettuja trolleja? Meikälästäkin haastateltiin tuohon juttuun, tosin siitä ei päätynyt mitään näytille.
- Varmasti olisi vientiä, jos olisi oikeasti profiilikuvan mukainen parta.
- Ei ole vähemmän hyvän näköiset osoittaneet kiinnostustaan yhtään enempää kuin hyvän näköiset. Eli ajatus on täysin mahdoton.
- Muutama sähläys yhdenyön tuttavuuden kanssa ei poista kokemattomuutta.
- Nyt panostan voimanostotreeniin. Olen ollut myös aktiivinen juoksija, mutta se saa nyt odottaa painonpudotus kautta. Maantiepyörän ostin keväällä, mutta se on jäänyt lähinnä työmatkakäyttöön.
Vuosi sitten kokeilin kehonpainotreeniä, mutta reväytin jotain alavatsasta tai nivusten alueelta. Ja siitä toipumiseen meni yli puoli vuotta. Kehonpainotreenissä kiinnostaa ne näyttävimmät jutut, esim. ihmislippu. Mutta ei mun pinna kestä sitä pitkää kivista matkaa .