Onko kenelläkään käynyt koskaan niin että olette kävelyllä ja treffien päätteeksi, kun tienne ovat erkanemassa kävelyseuranne ojentaa kätensä, kättelee kuin kuollut kala ja lähtee juosten pois tilanteesta?
Jäi sellainen olo, että olinko niin vastenmielinen että oli juostava karkuun? Kyseessä oli kuitenkin muuten asiallinen ja koulutettu mies.
Tinder treffit kun match juoksee karkuun
9
984
Vastaukset
- hfghfhfghfg
No eipä ole käynyt noin. Itse halaan lähes joka kerta naista treffien lopuksi ellei ole sitten erityisen huonot treffit.
Usein kuitenkin näkee siinä hyvästelytilanteessa että nainen ei halua nähdä uudestaan. - lfögöhljk
Kyllä se niin täytyy olla.
- Ertyjjjk
Ei musta ainakaan vastapuoli ota varmaan kovin hyvin selvää aina, haluanko tavata uudestaan vai en. Mutta aika selvästi miekkonen oman kantansa ainakin ilmaisi. Oliko mahdollisesti kovin ujo tai sitten tuli kiire jonnekin? :)
On tutumpaa että lähdetään karkuun jo ennen ensitapaamista.
- Rumamies-
Olen niin ruma etten ole koskaan edes treffeille päässyt koska nainen juoksee karkuun kun näkee minut.
- y5ykjetyeyetyk
Mitenkähän se koulutus liittyy käytöstapoihin ja sosiaalisiin taitoihin?
- kggkh
Naisten mielestä koulutus on tärkeintä. Oliskohan satojatuhansia koulutettuja suomessa ja siltikin naiset kuvittelee että on itse jotenkin erikoinen kun on yliopisto-opintoja takana tai korkeakoulu käytynä. Harvoin näyttävät tuloksia miten hyviä koulussa ovat olleet, häpeä se on pienikin häpeä jos tulokset paljastuisi.
- hgfhghfghjf
Naiset tekee ihan hirveästi olettamuksia miehen ammatin perusteella.
Se amismies on kouluttamaton typerys ja se lääkäri on kiinnostava älykäs mies.
- pelimies_lpr
Deitillä useat naisetkin etenee aivan kuin veroilmoituksen täytössä, treffit = rakkaus = avioliitto = perheonni, sitten kun joutuvat vain kuivasti tavalliseen tapaan toteamaan, et ei se ihan niin mene ja tästäkö hermostutaan blockataan jollain kymmenvuotiaan sanavalikolla haukkuen niitä miehiä ketkä tavoittelevat koska kummaa kyllä tämän naisen profiili näkyy kaikille viestittelyä rajoittamatta vaan nämä miehet ei sillä hetkellä ole naisen tavotteiden mittaisia mutta sopiva turhautumisen purkamisen kohde, siis tämän pienen profiilinasetus kompuroinnin vuoksi vanhoja hemmin elkeitä esitetään ei toivotuille miehille ihan siksi vaan kun itse lähtee löysin perustein treffeille menestys kiikarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769402Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623396- 442784
- 282292
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532255Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 141965
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659