Kuinka pian yhteenmuutto

Kaikysyäsaa

Kun alat seurustelemaan?

35

317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oopettaja

Minulla on periaate, että vähintään yksi vuosi pitää katsoa, mieluiten kaksi v.

Mutta jokainen tavallaan.

• Se on aina riippunut ihmisestä, jonka kanssa suhteessa on ollut ja on. Joidenkin kanssa ei koskaan muuteta yhteen, ehditään erotakin ennen kun ajatus käväisee pienisti mielessäkään. Ja jonkun kanssa voi muuttaa yhteen 6 kk- 12 kk sisällä. 😉

• Tota...Olek sää joku lainavaimo?...Koska siltä se kuulostaa.
        Itse kutsun tuota kullikaruselliksi.
        Naisen rakkaus on syvää ja vahvaa kunhan kohde vain vaihtuu riittävän usein.

• CamelBoots kirjoitti:

Tota...Olek sää joku lainavaimo?...Koska siltä se kuulostaa.
        Itse kutsun tuota kullikaruselliksi.
        Naisen rakkaus on syvää ja vahvaa kunhan kohde vain vaihtuu riittävän usein.

En ole, 9 vuosi menossa nykyisen kanssa ja sitä ennen kaksi 7 vuoden mittaista avo ja avioliittoa. En vaihda miestä kovin usein. :D

• LadyZorro kirjoitti:

En ole, 9 vuosi menossa nykyisen kanssa ja sitä ennen kaksi 7 vuoden mittaista avo ja avioliittoa. En vaihda miestä kovin usein. :D

Eli 1 avoliitto ja 1 avioliitto, ettei kaksi molempia. :D

21-vuotiaana se avoliitto, n. 7 vuotta...ero ja löysin uuden 7 kk päästä erosta, jonka kanssa olin naimisissakin usean vuoden, kunnes erosin ja nyt olen tässä. :D

Enkä kyllä ajatellut erota...

• LadyZorro kirjoitti:

Noh...Sinä olit lainassa ensimmäisellä 9v ja kahdella seuraavalla kaverilla 7v mieheen.
        Tavallaan siis olet lainavaimo.. Mutta sinulla on siihen kaikki oikeus.. Matti Nykänenkin sanoi, että rakkaus on kuin lankakerä...Siinä on alku ja loppu.

• CamelBoots kirjoitti:

Noh...Sinä olit lainassa ensimmäisellä 9v ja kahdella seuraavalla kaverilla 7v mieheen.
        Tavallaan siis olet lainavaimo.. Mutta sinulla on siihen kaikki oikeus.. Matti Nykänenkin sanoi, että rakkaus on kuin lankakerä...Siinä on alku ja loppu.

Ei vaan nyt olen siinä 9:ttä vuotta kestävässä suhteessani. Nykyiseni kanssa. Nuo n. 7 vuoden mittaiset suhteet on ollutta ja mennyttä. Niitä ennen vaihtui hiukan nopeammin miehet, koska valitsin ihan idiootteja. :)

Olenkin eräänlainen Lumikki, 7 miestä kokoelmassa, 42-ikään mennessä. ;D

• LadyZorro kirjoitti:

Ei vaan nyt olen siinä 9:ttä vuotta kestävässä suhteessani. Nykyiseni kanssa. Nuo n. 7 vuoden mittaiset suhteet on ollutta ja mennyttä. Niitä ennen vaihtui hiukan nopeammin miehet, koska valitsin ihan idiootteja. :)

Toivotaan, että tää kestää loppuelämän. ja jos ei, niin en minä uuttakaan miestä ota. :)

Onhan mulla lapset ja omakin elämä. :D

• LadyZorro kirjoitti:

Vakipanot, yhenillanjutut ja ne joista ei viitsi muistella.
        Saatiin käytyä sinun panohistoriasi tässä näin perjantaiillan ratoks lävitte..hähä..

• CamelBoots kirjoitti:

Vakipanot, yhenillanjutut ja ne joista ei viitsi muistella.
        Saatiin käytyä sinun panohistoriasi tässä näin perjantaiillan ratoks lävitte..hähä..

Ei ole yhden illan juttuja. Lyhyin seurustelusuhde oli about 2 kk. :)

Muut sitten 1-2 vuoden välillä. Ja nuo pidemmät päälle. Mä oon silleen omituinen, että mä en harrasta jakareita. Mun kanssa pitää seukata, jos mielii saada musta enemmän irti kun pusun. :D

• trollikka

Tällä mun kokemuksella, ihan kylmiltään järkevästi ajateltuna ainakin vuosi tai kaksikin, mulla ei ole hinkua ottaa ketään vakituisesti samaan osoitteeseen. Ei ole mukavia ne erotilanteet ja vielä hankalampaa näyttää hänelle ovea; syystä tai toisestakaan. Jos kaveri olis kotiutunut luokseni ja sitt olis hetkessä asunnoton, vaikka syksyllä, kun asunnot on muutenkin piukassa uusista opiskelijoista.
      Tai sydän talvella, pakkasten ehkä paukkuessa nurkissa.

Kyllä se on parempi ett kummalakin on asunto, oli sitten vuokrattu tai oma. En todellakaan halua tilanteeseen ett joudun pohtimaan... ihan kaikkia syitä; joka kantilta ja yrittää kestää paskamaistakin tilannetta. Sorry vaan, mutt mulle on tärkeää ett voin edes itse hyvin.
      Eikä sen miehenkään pidä enempää kärsiä kuin mikä on tähdellistä, jos hänellä on asunto mihin palata, ei mun tarvitse sitä puolta asiasta edes ajatella silloin.

Voihan siinä käydä niinkin ett se on äijä, joka saa siitä suhteesta tarpeekseen ja nostaa kytkimen, onpahan hänellä paikka minne mennä silloin, kotiinsa. Mulla tuskin on mitään sitä vastaan; jos ollaan jo seurustelussa sillä intiimilläkin puolen, ett viettäisi pitempiäkin aikoja luonani jos itse viihtyy.
      Mutt loppujen lopuksi... ihan tapauskohtaistahan asiat on, ... tämä on pelkkää pohdintaa!

• Jos alkaa seurustelee nii kyllä mun mielestä se 1v olis aika järkevä.

• 0taNynny

Minimi 12kk, tietysti hätänen kokematon mammanpoika haluaa yhteen heti koska pelkää menettävänsä naisen paremmalle miehelle. Näinhän on ennenkin käynyt.
      Nämä hätähousut kannattaa kiertää kaukaa, toinen merkki epävarmasta nynnykistä on heti pitäs mennä kihloihin jne

• Ei siihen ole mitään aikajanaa olemassa...Itselläni ei ole elämässä mihinkään kiire..Kyse voi olla vuodesta tai vuosista. Tuollaiseen asiaan saattaa vaikuttaa esim. toisen työpaikka, välimatkat jne. Pitää katsoa jos jonain päivänä alkais seurustelemaan..

• No parempi vaan lukita tyttökaveri kellariin ihan samantien ettei pääse muut urokset ronkkimaan. :D

• Mun liikuntavälinevarastossa on tällä hetkellä viis ukkoo venaamassa vuoroaan..

• trollikka
        Wwuwuw kirjoitti:

Mun liikuntavälinevarastossa on tällä hetkellä viis ukkoo venaamassa vuoroaan..

1-0 sun hyväksesi! Hiukan saman tapaisen huulen ...olin jo aikaisemmin heittämässä kehiin, mutt luovuin kisasta. Miks turhaan aukoa kiduksiani... oon lahna, enkä ymmärrä!

• trollikka kirjoitti:

1-0 sun hyväksesi! Hiukan saman tapaisen huulen ...olin jo aikaisemmin heittämässä kehiin, mutt luovuin kisasta. Miks turhaan aukoa kiduksiani... oon lahna, enkä ymmärrä!

Ai täällä on tuomarikin.. no kiitosta.. 🤗

• Wwuwuw kirjoitti:

Mun liikuntavälinevarastossa on tällä hetkellä viis ukkoo venaamassa vuoroaan..

Hyvä homma..

Mulla on tyttökaverit tuolla mettässä haudattuna.

Eivät varmaan lähe karkuun.

• KonnaKettu kirjoitti:

Hyvä homma..

Saattais olla vaikka totta..

• Wwuwuw kirjoitti:

Saattais olla vaikka totta..

Minkälainen hirviö sie luulet minun olevan? :D

Vaikka me ollaankin eri mieltä niin en oo siltikään mikään mörkö. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Hyvä homma..

Jumankauta. Pysy kaukana.

• Ei ole mikään pakko muuttaa yhteen.

• Hyvä Wuhweliini, juuri näin.

Sellaista ihmemiestä ei olekaan.

• kaikki.menee.luonnostaan

no itse taas sitä mieltä että tavataan ja treffaillaan ja seukataan ja jos viihdytään yhdessä ja rakastetaan kumpikin niin no sanotaan noin 3kk-6kk päästä yhteen tai miten sovitaan mutta ei se vitkuttelemalla muutu ellei toinen emmi niin silloin erotaan ja tapaamisen jälkeen kumpikin nukkuu toisensa kanssa joka päivä erona vaan että vuorotellen ollaan toisensa luona kunnes kyllästyy ja kumpikin haluaa muuttaa yhteiseen kotiin

• ätmelsson

Vähän vastaavasta aiheesta meinasin alotuksen tässä jossain vaiheessa tehäkkin, kun vaikutti mun ytm/ktm kaverin yhteenmuutto aasialaisnaisen kans aika nopealta. Siis ensi tapaamisesta viikko niin muutti nainen kaverini vuokrakämppään toisen miehen luota. Siellä ovat 3 vkoa asuneet ja nyt ovat hakeneet yhteisen asuntolainan ja käyvät asuntoesittelyissä. Nopeaa toimintaa vieläpä naisen kans jolla on englanti todella heikko ja suomea ei ollenkaan osaa

• Voiko tuohon vastata yhtikäs mitään?

Jos vitkuttelee, suhde on ohi jo ennen kuin siitä tulee vakavaa, jos hätäilee, huomaa pian asuvansa täysääliön kanssa.

Parempi elää yksin.

• Nainen39vee

Riippuu elämäntilanteesta, ja toki ihmisistä myös. Jos molemmilla olisi vaikka työt eri paikkakunnilla, niin kyllähän tällainenkin asiaan vaikuttaa (itse asuin aikoinaan useamman vuodenkin erillään juuri siksi, että opiskelujen vuoksi asuttiin eri kaupungeissa). Mutta lähtökohtaisesti sanoisin, että siinä vaiheessa, kun huomataan että ollaan lähes jatkuvasti samassa osoitteessa (vuoroin hänen, vuoroin minun luona), eli käytännössä ollaan jo kuin asuttaisiin yhdessä.

• tipu.puhuu.asiaa

totta tipuliini

• Eimullamuuta-

Kolme kuukautta niin tyttöystävä kysyi että totaniin haluksä muuttaa yhteen. Sanoin että joo. Yks kaverini oli baarissa ja löysi naisen ja meni sen luokse ja jäi sinne asumaan saman tien. Olivat 10 v yhdes , tekivät kakaran mutta erosivat tänä vuonna.

• riippuujaroikkuu

20 vuotta ja sikana.

• Ei muuttoa.

(tiusk)

• En minä varmaankaan kenenkään kanssa osaisi asua. Ei parisuhteessa molemmat voisi asua omissa kodeissaan?

• Siis: Eikö parisuhteessa molemmat voisi asua omissa kodeissaan?

• No jos karkeasti veikkaa niin ennemmin sanonta "kunnes kuolema teidät erottaa" konkretisoituu ennenkuin yhteen muutetaan.

Sitä kun etsii kumppanin joka on samassa elämäntilanteessa niin se tarkoittaa että jos lapsia on niin ovat vielä kotona tai ainakin äskettäin pois pesästä muuttaneet. Toki aikanaan vaikuttaa asuuko toinen vuokralla, työpaikan sijainti sekä tietysti myös se tarviiko asuntoa työssä. Onko vaikka fysioterapeutti tai kirjanpitäjä joka työskentelee kotona.

Eläkkeellä sitten taas voi miettiä uudestaan kun lapset on mailmalla työt tehty ja parissä kymmenessä vuodessa jo sen verran tutustuttu että on ehditty muutakin kuin käsikkäin kävellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2508
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1868
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      74
      1816
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1238
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1068
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe