Pokaaminen pitkällä kaavalla

NainenRuudunTakaa

Aina puhutaan aloitteista, mutta ainakin itse olen iskenyt (kyllä, minä ollut se joka tekee sen aktiivisemman työn ja se on ihan ok ollut molemmille) kaikki poika-/miesystäväni näin aikuisena sellaisella pidemmällä kaavalla ja niin että asiat etenee portaittain. Että ensin flirttaillaan kevyemmin ja tunnustellaan toisen haluja ennen kuin ehdotetaan mitään suoraan (ja silloin on jonkintasoinen kiinnostus jo varsin selvä asia). Ja sitten kun puhutaan suoraan, niin puhutaan kunnolla suoraan että mitä halutaan jne. Ja tähän menee vähintään muutama kuukausi, riippuu kuinka usein nähdään (yleensä jossain isommassa porukassa, ei siis käydä kahdestaan treffeillä).

Muilla kokemusta tällaisesta?

60

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfghfgh

      Ei ole kokemusta koska en ole koskaan käynyt oikean elämän kautta treffeillä.
      Kaikki jotain 50 treffiäni olen saanut nettideiteistä.

    • sorry_

      Yhdessä illassa ei oikein kerkeä tuollaisiin.

    • Narttu_

      Noinhan se luontevasti ja luonnollisesti meneekin.
      Kuten jo aiemmin muualla kerroin, on minun vaikea syttyä tuntemattomasta ihmisestä.

    • No täytyy todeta ettei ole kokemusta tuollaisista rymätreffeistä vaan kyllä ajatus on että kahden kesken treffataan.

      Muuten kyllä tutunoloinen kaava eli ensin pitää veren kiertää aivoissa antaen tuntemusta ja sitten vasta alapäässä. Itse en nyt ihan kuukausista puhuisi vaikka tosiaan riippuu paljon tapaamistiheydestä ja treffien pituudesta.

      Tärkeintä kuitenkin saada se henkinen yhteys.

      • NainenRuudunTakaa

        Sulla ei oo mitään harrastusta, missä näkisit suunnilleen samaa porukkaa esim. viikottain?

        Ei siis erikseen järjestettyjä ryhmätreffejä, vaan että nähtäis muutenkin.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Sulla ei oo mitään harrastusta, missä näkisit suunnilleen samaa porukkaa esim. viikottain?

        Ei siis erikseen järjestettyjä ryhmätreffejä, vaan että nähtäis muutenkin.

        No nyt vähän aukesi toi termi ryhmätreffit. Vähän mietinkin että jos teillä on sinkkunaisten ryhmä joka tosta vaan keräilee miehiä treffeille irl, Tinderistä tai nettitreffeltä. Mietinkin että onpa naisilla helppoa tämä treffailu.

        Tuossa kun mietin harrastuksiani niin salilla se vakiporukka on kyllä miehiä, samoin sählyssä ja jalkapallossa. Pesäpallossa löytyy kyllä kolme naista mutta ovat kaikki tietääkseni varattuja. Töissä olen kyllä naisvaltaisella osastolla mutta kaikki ovat varattuja tai väärää ikäryhmää.

        Vaeltamassa tai marjastamassa kun käydään niin lähdetään vaan miesporukalla, tämä on vähän sellainen kirjoittamaton sääntö.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Sulla ei oo mitään harrastusta, missä näkisit suunnilleen samaa porukkaa esim. viikottain?

        Ei siis erikseen järjestettyjä ryhmätreffejä, vaan että nähtäis muutenkin.

        Ei salilla ainakaan voi tutustua kehenkään. Vaikka siellä samat naamat aina pyörivätkin. Oma suoritus vie kaiken huomion. Eikä toisen treenin häiritseminen kuulu asiaan.


      • wlfwd kirjoitti:

        Ei salilla ainakaan voi tutustua kehenkään. Vaikka siellä samat naamat aina pyörivätkin. Oma suoritus vie kaiken huomion. Eikä toisen treenin häiritseminen kuulu asiaan.

        Itse asiassa kyllä voi jos sen fiksusti tekee.

        Kerran tuttu oli sarjojen välissä tauolla kun nainen käveli ohi ja jätti vain lapun käteen ja jatkoi matkaa. Lapussa luki vain että "Kahville?" ja puhelinnumero. Ei siinä ketään häiritty ja päätös jäi kaverille.
        Toinen tapa on pyytää toista varmistamaan ja sen jälkeen haluaa kiitoksesksi tarjota kahvit.

        Eli mahdollista mutta toki aika harvinaista jos ei ihmistä muista yhteyksistä tunne.


      • M184 kirjoitti:

        Itse asiassa kyllä voi jos sen fiksusti tekee.

        Kerran tuttu oli sarjojen välissä tauolla kun nainen käveli ohi ja jätti vain lapun käteen ja jatkoi matkaa. Lapussa luki vain että "Kahville?" ja puhelinnumero. Ei siinä ketään häiritty ja päätös jäi kaverille.
        Toinen tapa on pyytää toista varmistamaan ja sen jälkeen haluaa kiitoksesksi tarjota kahvit.

        Eli mahdollista mutta toki aika harvinaista jos ei ihmistä muista yhteyksistä tunne.

        Toimisikohan toisinpäin? Saisin varmaan naisen miesystävältä selkään ja porttikiellon salille.
        Ei kyllä tulisi ensimmäisenä mieleen kysyä jotain siroa naista varmistamaan.


      • wlfwd kirjoitti:

        Toimisikohan toisinpäin? Saisin varmaan naisen miesystävältä selkään ja porttikiellon salille.
        Ei kyllä tulisi ensimmäisenä mieleen kysyä jotain siroa naista varmistamaan.

        Ainahan näissä on riskinsä, ainakin jos taustoja tuntematta liikkuu elävässä elämässä.

        Kaveri teki tuon varmistushomman niin että normaalisti nostaa vajaa 150 niin nyt pisti tankoon jotakin 50 kiloa ja pyysi varmistamaan sarjaa. Teki sitä jokusen toiston ja ennenkuin alkoi tuntua edes missään niin lopetti.

        Itse melkein tekisin niin että pyytäisin jeesaamaan lankkupenkissä. Piteleen lankkua paikallaan.


    • zxccccccccccccc

      No eipä ne miehetkään sitten kauhean aktiivisia ole olleet jos kerran ovat kuukausia pysyneet tavoiteltavissa.

      • NainenRuudunTakaa

        Se on ennemmin sitä, että nähdään jossain yhteisissä kaveripiirin tapahtumissa, harrastuksissa jne.


    • jnjkn

      Ei tällä palstalla kovin montaa ytmiä ole, joita naiset tulevat iskemään. Meillä ätmeillähän tuollaisia kokemuksia ei luonnollisestikaan voi olla.

    • ei.raketti.tiedettä

      no eikö treffeillä käydä kahdestaan ja jos ensimmäisillä treffeillä kumpikin ihastuu niin eikö se suhde siitä ala eli siitä eteen päin ollaan aina yhdessä ja jos näin ei ole niin siitä puuttuu jotakin ja halutaan vältellä toista ja esim jos toinen haluaa kahvia ja pussata niin ei siitä kahta kuukautta keskustella vaan heti kahvit ja pussailu eli heti heti eikä huomenna niin sitten jutellaan kuukausia ja vältellään jos ei kiinnosta

      • tinderi.on.tinderi

        niin pitkän kaavan mukaan pokailut kyllä sen näkee ja tietää heti haluaako toisen vai ei eli jos empii niin pitää varalla eli katotaan jos parempi löytyy mutta jos ei niin seukataan väkisin sen aikaa kun parempi löytyyniin kyllä sen tietää heti tai nopeasti onko kiinnostunut vai ei mutta varmasti puhut aloittaja netti treffeistä tinderistä kenties niin siellä on varmaan eri meininki ja eriskummalliset ihmiset


      • ei.monimutkaista
        tinderi.on.tinderi kirjoitti:

        niin pitkän kaavan mukaan pokailut kyllä sen näkee ja tietää heti haluaako toisen vai ei eli jos empii niin pitää varalla eli katotaan jos parempi löytyy mutta jos ei niin seukataan väkisin sen aikaa kun parempi löytyyniin kyllä sen tietää heti tai nopeasti onko kiinnostunut vai ei mutta varmasti puhut aloittaja netti treffeistä tinderistä kenties niin siellä on varmaan eri meininki ja eriskummalliset ihmiset

        ja kun treffaa oli sitten tavannut mistä vain livestä tinderistä yms niin kannattaa sanoa että pitää toisesta ja haluaa uudestaan treffeille tai tehdä jotain yhdessä tai pyytää mukaanssa tekemään jotakin vaikka kauppareissulle mukaan ja jos toinen suostuu niin siitä se sitten alkaa ja jos ei niin ei ole kiinnostunut ja unohtaa sen tyypin


    • Mulla on kokemuksia, että erilaiset ihmiset etenee eritavalla. Jotkut pidättäytyy avoimuudesta pidempään, osa taas aukeaa heti.

      Tämä nykyinen nainen sanoi, että hällä oli selkeästi jotkin muurit, mistä muut ei päässyt sisään ja mä suikin sinne tuosta vaan. Enkä mäkään ole huomannut mitään muureja.

      Itse muistan taasnaisia, joille mun piti sanoa, että ei tästä mitään tule. En mä ala millään vasaran ja taltan kanssa hakkaamaan.

      Kyse kuuluukin, miksi muurit? Eikö ihminen luotan itseensä?

      • NainenRuudunTakaa

        Ei luota itseen tai toisiin ihmisiin. Mutta ei oo muurit vaan huono asia. Musta on ihan hyvä, että on rajat olemassa, että kaikkien kanssa ei jaeta kaikkea vaan sillai sopivasti eri ihmisten kanssa eri juttuja sen mukaan millaista yhteisymmärrystä löytyy.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ei luota itseen tai toisiin ihmisiin. Mutta ei oo muurit vaan huono asia. Musta on ihan hyvä, että on rajat olemassa, että kaikkien kanssa ei jaeta kaikkea vaan sillai sopivasti eri ihmisten kanssa eri juttuja sen mukaan millaista yhteisymmärrystä löytyy.

        Mieti miks muurit on yleensäkin rakennettu? Onko ne ulkopuoliset uhkan vuoksi, vai siksi, että epäillään pärjäävänsä itse ihan siltänään?

        Jotkut puhuu egoistisuudesta. Se on sitä, että määrittelet jonkun yleisen käsityksen perusteella. Et niinkään oman. (Liekö olen ymmäränyt oikein)

        Se että me tunnetaan itsemme hyvin, tarkoittaa myös sitä, että luotetaan itseemme. Ei sillä sitten ole väliä, että väittäkö juoksevansa koiran kanssa 2 km vai asiakseen 20 km jos sanoo lenkkeilevänsä. Sinä kyllä sen osaat selvittää toisesta, jos luotat itseesi. Kehuuko se 2 km lenkkiä vai pitää 20 km lenkkiä kivana? Ilman muurejakin sä kyllä sen osaat selvittää... (taisit tätä jo kysyä)


      • flowersreally

        Jos joku kysyy, miksi muurit, nousee muurit korkeammiksi ja jämerimmiksi.

        Jos haluat ajaa bulldozerilla, tee se omalla pihallasi, älä tule mun pihalle ajamaan.


      • flowersreally kirjoitti:

        Jos joku kysyy, miksi muurit, nousee muurit korkeammiksi ja jämerimmiksi.

        Jos haluat ajaa bulldozerilla, tee se omalla pihallasi, älä tule mun pihalle ajamaan.

        Huvittavinta on se äkäisen näköinen pomppija, joka yrittää nähdä muurien yli.


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Huvittavinta on se äkäisen näköinen pomppija, joka yrittää nähdä muurien yli.

        Joo, aika usein bulldozereille se muuri toimii peilinä, huomattu on. Ne näkee omia pelkojansa, ehkä eivät luota itseensä tai jotain, kun on vaikeuksia toisen tilaa ja rauhaa kunnioittaa.


      • flowersreally kirjoitti:

        Joo, aika usein bulldozereille se muuri toimii peilinä, huomattu on. Ne näkee omia pelkojansa, ehkä eivät luota itseensä tai jotain, kun on vaikeuksia toisen tilaa ja rauhaa kunnioittaa.

        Kuulemma hipsin jonkun muurien läpi suoraan tässä, mutta tää tapaus ei hyppinytkään äkäisenä siellä takana, vaan eli omaa elämää ihan rauhassa.
        Muureja ei oikeesti tarvia hajotella. Ne on kai vaan osa maisemaa.

        Mutta oon mä bulldozerillakin ajellut...


      • Parikin vaihtoehtoa.

        1) Ensinnäkin tuo voi olla juurikin vain sinulle mielistelyä. Eli sinulle halutaan kertoa, että olit jotenkin erityinen, kun onnistuit saamaan hänet sänkyyn/kumppaniksi ja samalla puolustetaan omaa mainetta, etten minä helposti anna.

        Lähes kaikkinaiset joita olen pokannut silleen tyyliin sormia napsauttamalla ovat kertoneet, etteivät he yleensä näin tee. Minä siihen mielessäni, että joo joo. Sama on kuultu jo monta kertaa aikaisemmin.

        2. Voi myös olla, että naisella on tosiaan niin paljon huonoja kokemuksia miehistä, että pakko pystyttää jonkunlaiset muurit.


      • Yogamies kirjoitti:

        Parikin vaihtoehtoa.

        1) Ensinnäkin tuo voi olla juurikin vain sinulle mielistelyä. Eli sinulle halutaan kertoa, että olit jotenkin erityinen, kun onnistuit saamaan hänet sänkyyn/kumppaniksi ja samalla puolustetaan omaa mainetta, etten minä helposti anna.

        Lähes kaikkinaiset joita olen pokannut silleen tyyliin sormia napsauttamalla ovat kertoneet, etteivät he yleensä näin tee. Minä siihen mielessäni, että joo joo. Sama on kuultu jo monta kertaa aikaisemmin.

        2. Voi myös olla, että naisella on tosiaan niin paljon huonoja kokemuksia miehistä, että pakko pystyttää jonkunlaiset muurit.

        Miellyttäminen tuolla muuritarinalla ei oikein käy, kun minä itse en muureja edes huomannut. Kakkosvaihto varmasti on mahdollista, mutta ehkä enemmän niin, että ne oli enemmän pessimistin rakentamat muurit, jotka oli itsellänikin. Jonkinlaiset näköesteet vaan, että saa tarvittaessa olla rauhassa typeryksiltä.

        Kyllä mä uskon, että jos ihmistä elämään haluaa, joutuu itse tulemaan muurien takaa ja pyytämään sisään. Näyttämään muurien sisältä mestat. Pitää luottaa itseensä, että osaa sitten opastaa epämiellyttävät toiselle puolelle takaisin. Se on ehkä paras selitys...


      • Dissident kirjoitti:

        Miellyttäminen tuolla muuritarinalla ei oikein käy, kun minä itse en muureja edes huomannut. Kakkosvaihto varmasti on mahdollista, mutta ehkä enemmän niin, että ne oli enemmän pessimistin rakentamat muurit, jotka oli itsellänikin. Jonkinlaiset näköesteet vaan, että saa tarvittaessa olla rauhassa typeryksiltä.

        Kyllä mä uskon, että jos ihmistä elämään haluaa, joutuu itse tulemaan muurien takaa ja pyytämään sisään. Näyttämään muurien sisältä mestat. Pitää luottaa itseensä, että osaa sitten opastaa epämiellyttävät toiselle puolelle takaisin. Se on ehkä paras selitys...

        "Miellyttäminen tuolla muuritarinalla ei oikein käy, kun minä itse en muureja edes huomannut."

        Niin, koska niitä ei ole, ainoastaan sinulle niistä sanottiin. Tätä yritin selventää kertomalla naisista, jotka kertoivat, etteivät yleensä harrasta yhden illan juttuja, vaikka oikeasti niitä harrastavat.


      • Yogamies kirjoitti:

        "Miellyttäminen tuolla muuritarinalla ei oikein käy, kun minä itse en muureja edes huomannut."

        Niin, koska niitä ei ole, ainoastaan sinulle niistä sanottiin. Tätä yritin selventää kertomalla naisista, jotka kertoivat, etteivät yleensä harrasta yhden illan juttuja, vaikka oikeasti niitä harrastavat.

        Mä näen tuossa kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen ei pidä rationaalisella tasolla yhden yön juttuja omana juttunaan ja siksi kertoo tarinansa kuten kertoo. Toinen vaihtoehto on että miehet on mielessä jaettu yhden yön miehiin ja vakavammin otettaviin ja jälkimmäisille kehitetään tuo tarina.


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Kuulemma hipsin jonkun muurien läpi suoraan tässä, mutta tää tapaus ei hyppinytkään äkäisenä siellä takana, vaan eli omaa elämää ihan rauhassa.
        Muureja ei oikeesti tarvia hajotella. Ne on kai vaan osa maisemaa.

        Mutta oon mä bulldozerillakin ajellut...

        Taas sä teet ton, muutat tarinaa. Oletko miettinyt, että liittyykö se läheisriippuvuuteen tai jotain?


      • Narttu_

        Et nyt ole ottanut huomioon, että jos nainen ei jonkinlaisia muureja pidä, ja "suodata" ihmisiä, jää kuin johonkin limboon pyörimään.
        Tinderissä kun tulee ilmoitus, että sinulla on 1400 uutta kiinnostunutta, vaikka ei ole käynyt hetkeen, aiheuttaa sen, ettei jaksa edes avata koko tinderiä.
        Naisilla nämä menevät eri tavoin. Naisten on pakkokin "valkata". Ei kaikkien kanssa voi olla tekemisissä.


      • Narttu_ kirjoitti:

        Et nyt ole ottanut huomioon, että jos nainen ei jonkinlaisia muureja pidä, ja "suodata" ihmisiä, jää kuin johonkin limboon pyörimään.
        Tinderissä kun tulee ilmoitus, että sinulla on 1400 uutta kiinnostunutta, vaikka ei ole käynyt hetkeen, aiheuttaa sen, ettei jaksa edes avata koko tinderiä.
        Naisilla nämä menevät eri tavoin. Naisten on pakkokin "valkata". Ei kaikkien kanssa voi olla tekemisissä.

        Joo. Siis varmasti noin meneekin. Mutta nainen tai mies, niin ei voi olettaa, että toisen pitäis tulla muurien takaa hakemaan. Itse on tultava vastaan. Muuten jää sinne.

        Tinderkin on vaan työkalu...


      • flowersreally kirjoitti:

        Taas sä teet ton, muutat tarinaa. Oletko miettinyt, että liittyykö se läheisriippuvuuteen tai jotain?

        Se liittyy ihan siihen, että mietin ja tutkin kirjoittamalla.

        Kun ihmisiä ei voi muuttaa, niin itseään on muutettava. Kyllä mä en mitään tehnyt erikoisempaa tämän naisen kohdalla. Muurit olivat hänen omiaan ja hän itse minut päästi elämäänsä sisään.

        Mietin vaan, että hän minulle itse sanoi, että kävelin suitsait vaan läpi, mutta eiköhän itse ole jotain teitä avannut?
        Jotain hän halusi elämäänsä ja sitten vaan hups. Minä olin siinä.

        Tavallaan sitä itsekin miettii, että mistä hän tuohon tupsahti. No hän sopii mun elämään. Ja oli valmis. Harvinaisen valmis.

        Mähän joskus kerroin täällä naisesta, jonka kanssa treffasin. Hän oli kuin aurinko, hymyili ja otti lempeästi vastaan, mutta itse katselin seinille ja tunsin oloni pieneksi. Hän olisi ottanut mut kyllä vastaan, mutta itse en ollut valmis. Pakit tuli, mutta jotain kai tajusin mitä tavoitella. Luottoa itseensä. Ja mä luulen, että sitä oli tällä mun nykyiselläkin. Jokainen sen rakentaa itse itselleen.


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Se liittyy ihan siihen, että mietin ja tutkin kirjoittamalla.

        Kun ihmisiä ei voi muuttaa, niin itseään on muutettava. Kyllä mä en mitään tehnyt erikoisempaa tämän naisen kohdalla. Muurit olivat hänen omiaan ja hän itse minut päästi elämäänsä sisään.

        Mietin vaan, että hän minulle itse sanoi, että kävelin suitsait vaan läpi, mutta eiköhän itse ole jotain teitä avannut?
        Jotain hän halusi elämäänsä ja sitten vaan hups. Minä olin siinä.

        Tavallaan sitä itsekin miettii, että mistä hän tuohon tupsahti. No hän sopii mun elämään. Ja oli valmis. Harvinaisen valmis.

        Mähän joskus kerroin täällä naisesta, jonka kanssa treffasin. Hän oli kuin aurinko, hymyili ja otti lempeästi vastaan, mutta itse katselin seinille ja tunsin oloni pieneksi. Hän olisi ottanut mut kyllä vastaan, mutta itse en ollut valmis. Pakit tuli, mutta jotain kai tajusin mitä tavoitella. Luottoa itseensä. Ja mä luulen, että sitä oli tällä mun nykyiselläkin. Jokainen sen rakentaa itse itselleen.

        Niin, eli kaikilla on muurit ja joillekin portti avataan, mutta ei kaikille. Ei tarvetta bulldozerille (ihmissuhteissa).


      • scrg kirjoitti:

        Mä näen tuossa kaksi vaihtoehtoa. Joko nainen ei pidä rationaalisella tasolla yhden yön juttuja omana juttunaan ja siksi kertoo tarinansa kuten kertoo. Toinen vaihtoehto on että miehet on mielessä jaettu yhden yön miehiin ja vakavammin otettaviin ja jälkimmäisille kehitetään tuo tarina.

        Hän on kyllä kertonut entisistä ihan tarkasti, ettei ole mitään syytä keksiä mitään. Nämä muurijututhan on tunteita... tunnetiloja.

        Varauksellinen hänen on oltava jo työn takia. Kaikkea ei voi möläytellä ja reuhtoa miten sattuu. Pitopalvelu on aika yllättävän sensitiivistä hommaa, missä asiakkaan toiveet pitää ottaa huomioon välillä johdatellen. Mistä sitä tietää, jos johdatteli minuakin? Heh
        No en valita, jos niin kävi...


      • flowersreally
        flowersreally kirjoitti:

        Niin, eli kaikilla on muurit ja joillekin portti avataan, mutta ei kaikille. Ei tarvetta bulldozerille (ihmissuhteissa).

        Ja lisään vielä, että kuulostaa hyvältä tämä sun suhteesi. Toivon teille hyvää, älä pilaa sitä ainakaan tällä paskapalstalla liikaa kertomalla. Vaikka olisit itse avoin, niin kunnioita naisen yksityisyyttä, koska kun kerrot teistä, niin kerrot myös hänestä.


      • flowersreally kirjoitti:

        Niin, eli kaikilla on muurit ja joillekin portti avataan, mutta ei kaikille. Ei tarvetta bulldozerille (ihmissuhteissa).

        Joo. Muurit on itseä varten, ei muita.

        Mutta aina se jaksaa ihmetyttää, että miten joku vaan tulee ja on siinä. Eikä sitä kai tarvitsekaan selitellä toisilleen ja muillekaan.

        Kyllä ihmismielessä on niin monta kimuranttia sopukkaa, että tutkittavaa riittää varmaan montunlaidalle asti.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että kuulostaa hyvältä tämä sun suhteesi. Toivon teille hyvää, älä pilaa sitä ainakaan tällä paskapalstalla liikaa kertomalla. Vaikka olisit itse avoin, niin kunnioita naisen yksityisyyttä, koska kun kerrot teistä, niin kerrot myös hänestä.

        Joo. Tuossa näen pointin, mitä varmasti en ole purppurasilmin miettinyt loppuun.
        Vaikka tarkoitus olisi hyvä, ei aina lopputulos.
        Mutta kiitos ja en halua sitä täällä pilata. Koitan hiukan supistaa juttujani vaan minuun, jos siihenkään.

        Ehkä tuumin tätä naisen kanssa nenätysten joskus....


      • Dissident kirjoitti:

        Hän on kyllä kertonut entisistä ihan tarkasti, ettei ole mitään syytä keksiä mitään. Nämä muurijututhan on tunteita... tunnetiloja.

        Varauksellinen hänen on oltava jo työn takia. Kaikkea ei voi möläytellä ja reuhtoa miten sattuu. Pitopalvelu on aika yllättävän sensitiivistä hommaa, missä asiakkaan toiveet pitää ottaa huomioon välillä johdatellen. Mistä sitä tietää, jos johdatteli minuakin? Heh
        No en valita, jos niin kävi...

        Sun suhde voi olla poikkeustapaus, sitä ei tarvitse, eikä mun mielestä pidäkään, perustella täällä.

        Tuo vain on niin tavallinen tarina, että miehet kuulevat naiselta ettei tämä yleensä tee niin. Ihmisenä olemisen kannalta liikutaan mielenkiintoisimmalle alueelle kun tarina erkanee todellisuudesta.


      • NainenRuudunTakaa
        flowersreally kirjoitti:

        Niin, eli kaikilla on muurit ja joillekin portti avataan, mutta ei kaikille. Ei tarvetta bulldozerille (ihmissuhteissa).

        Näin. Eli ei muurien tarkoitus ole, että ne ulkoa päin pitäis rikkoa, ei todellakaan, vaan että ne lasketaan sopiville ihmisille. Ja ne on olemassa just niitä epäkunnioittavia tyyppejä varten ,tai niitä joilla on muuten vaan erilainen käsitys mitä toisen alueella saa tehdä.


      • scrg kirjoitti:

        Sun suhde voi olla poikkeustapaus, sitä ei tarvitse, eikä mun mielestä pidäkään, perustella täällä.

        Tuo vain on niin tavallinen tarina, että miehet kuulevat naiselta ettei tämä yleensä tee niin. Ihmisenä olemisen kannalta liikutaan mielenkiintoisimmalle alueelle kun tarina erkanee todellisuudesta.

        No siis kaikki suhteethan on erilaisia ja uniikkeja, mutta en usko tässä tapahtuneen mitään todellisuudesta poikkeavaa.

        Jotenkin olen sitä mieltä, että kumpikin oli valmis tähän ja oikealaiset ihmiset osu yhteen. Ei siis mitään rakettitiedettä.

        Hitsi. Mun pitäis vetäistä nyt uusi linjaus näistä palstajutuista. Floweri läiskäytti turskalla päin näköä ja muistutti, että puhun nyt toisestakin ihmisestä noin vaan. Vaatii ehkä linjaustoimia tämä elämä täällä...


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Näin. Eli ei muurien tarkoitus ole, että ne ulkoa päin pitäis rikkoa, ei todellakaan, vaan että ne lasketaan sopiville ihmisille. Ja ne on olemassa just niitä epäkunnioittavia tyyppejä varten ,tai niitä joilla on muuten vaan erilainen käsitys mitä toisen alueella saa tehdä.

        Joo. Mutta tuossa varmaan on sellainen mielenkiintoinen kysymys, että pitääkö odottaa muurien avautumista vai suoraan todeta, että eipä avautunut nyt portit ja eikun seuraavalle. Sekin vaikuttaa aika karulle touhulle.

        Tuossa kun on noista tindereistä ja muista ollut juttua, niin kyllähän sitä kun sellaiseen ilmoituksen laittaa, jo pitäis olla valmiina, että sen muurin läpi pitää voida päästää se ketä etsiikään.
        Mutta moni ei ole henkisesti oikeastaan valmis siihen... en takuuvarmasti minäkään aina ollut ja niistä tulee helposti pettymyksiä ja siitä saa idean kopsutella muuria vaan vankemmaksi.

        Jonkinlainen oravanpyörä?


      • Narttu_
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Siis varmasti noin meneekin. Mutta nainen tai mies, niin ei voi olettaa, että toisen pitäis tulla muurien takaa hakemaan. Itse on tultava vastaan. Muuten jää sinne.

        Tinderkin on vaan työkalu...

        Tinder on vain työkalu.
        Mutta ei minulle sopiva. Kierrän vain kaikki. En näe syytä tutustua, jos en tiedä ihmisestä yhtään mitään, kuin kuvan.
        Mieluummin irl.


      • Narttu_ kirjoitti:

        Tinder on vain työkalu.
        Mutta ei minulle sopiva. Kierrän vain kaikki. En näe syytä tutustua, jos en tiedä ihmisestä yhtään mitään, kuin kuvan.
        Mieluummin irl.

        No kuka tykkää mistäkin. Täällä perähikiällä se toimii, kun ei täällä oikein muuten ketään missään ole.


    • 7l846735k64j253h1

      Taitaa olla pitkälti jotain teinitouhua.

      • NainenRuudunTakaa

        Teininä oon mennyt lyhyen kaavan mukaan, aikuisena katellut pidempään. Että kyllä voi niinkin päin mennä.


    • flowersreally

      Harrastuksissa ollaan harrastamassa, ei sitä pidä pilata jollain pitkitetyllä saalistuksella.

      • Tiedän kokemuksesta - voi tulla vaan turhaa ahdistustakin sitten kun ei näytäkään hyvältä.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Tiedän kokemuksesta - voi tulla vaan turhaa ahdistustakin sitten kun ei näytäkään hyvältä.

        Oikeastaan kyseessä ei ollut nyt han harrastus omalla kohdalla, vaan joku opiskeluun liittyvä juttu, josta on huonoja kokemuksia, jos yrittää tavoitella jotakin naista samoista kuvioista.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Oikeastaan kyseessä ei ollut nyt han harrastus omalla kohdalla, vaan joku opiskeluun liittyvä juttu, josta on huonoja kokemuksia, jos yrittää tavoitella jotakin naista samoista kuvioista.

        Vaatii ainakin erityisiä taitoja pokata jostakin harrastuksesta tai opiskelujen yhteydestä.


      • NainenRuudunTakaa

        Mun ympärillä harrastuksissa ja opiskeluissa tutustumalla on yhteen päätyneet varsinkin sellaiset tyypit, jotka ei oo olleet niin haku päällä. Että on ihastuttu johonkin yhteen ja just pidemmällä kaavalla kateltu, että olisko se yks tarpeeksi sopiva. Mutta toki vaatinut että molemmat on kiinnostuneita. Yksipuolinen piiritys ei tee kenellekään hyvää.


      • .. Kyl Näin On.. Mut Joo.. BonoBonot nyt Touhuu MitTouhuu.. ;D


    • Mä en ole koskaan harrastanut mitään, missä tapaisi naisia kuin korkeintaan satunnaisesti. Sellainen flirtti mihinkään johda, jossa sitä jatketaan kerran vuodessa.

      Töissä sitten periaatteessa olisi voinut tavata jonkun, mutta käytännössä hyvin pitkään kaikki oli varattuja ja/tai ihan eri ikäluokkaa. Mutta ihan oma mokahan se on ollut, jos valitsee työnsä väärillä perusteilla:p

      Ja eikö se nyt ole vähän vaivaannuttavaa harrastella porukassa jossa on "tunnustellut" yhtä sun toista. Tai vaihtoehtoisesti pitää siirtyä harrastelemaan taas jotain muuta.

      • Itsellä on juuri saman tyyppisiä kokemuksia - hyvin vaivaannuttavaa, lähes kaikki varattuja, sinkut voi olla taas sellaisia, jotka ei nyt vaan muuten kiinnosta, lisäksi koko ajan vaan käy mielessä ajatus, että pääsispä johonkin toiseen porukkaan harrastamaan, jossa olis enemmän sinkku naisia. Meneehän se vähän levottomaksi, jos koko ajan vaan etsii uusia harrastuksia. Toki hyvä yleissivistys auttaa, koska pystyy puhumaan monenlaisten ihmisten kanssa, mutta joku raja tässäkin, että pitäis kaikkea harrastaa, jotta pääsis monenlaisten porukoiden kanssa tekemisiin, jotta löytäis lopulta naisen.


      • NainenRuudunTakaa

        Tiiviissä porukoissa on ihan normaalia, että osalla on ollut sutinaa keskenään, ihan eksiäkin tms. Koska kun ihmiset nyt vaan viihtyy keskenään ja kiinnostuu samoista asioista, niin kyllähän sitä parejakin tulee - ja eroja myös. Normaalia elämää.

        Mutta toki jos pokaa kaikkia saa vonkaajan maineen, mutta se on ihan eri juttu kuin esim. olla ollut kiinnostunut jostain parista tyypistä.


    • Tuo kuulostaa ihan ideaalilta ainakin miehen kannalta. Jotenkin siitä tulee sellainen olo, että asiat menee oikein. Ainakin parempi kuin kumppanin pokaaminen jurrissa yökerhosta.

      Ainoa mikä nykynaisissa epäilyttää on, että samaan aikaan naisella on muutama FWB-suhdetta.

      Itselläni on yksi suhde alkanut kitaratunnilta, jolloin nainen pyysi minua kahville.

      • Mulle tulee mieleen tuosta lähinnä se, että tuollainen tyyli sopii ainoastaan elämässä menestyneille miehille. Jos tuollainen vaatismus asetetaan miehille, jää erittäin moni mies myös tulevaisuudessa sinkuksi.

        Kyllä se vaan näin on, että ihmisten pitäis vähän helpommin luottaa toisiinsa, jotta ei tarvittaisi tuollaista loputtoman pitkää kaavaa, vaikka se äkilliseltään tuntuisikin aivan loistavalta vaihtoehdolta. Se on kuitenkin käytännössä hyvin hankala.


    • vaikkasamapatuo

      Ei mitään mahdollisuuksia tuollaiseen kun en käy missään porukoissa joissa naisia voisi olla. Ennen oli sekin paremmin kun naiset suostuivat joskus tutustumaan jopa ennalta tuntemattomiin miehiin.

    • Pillujen--asiantuntija

      Ruman miehen aina tehtävä aloite sillä edes rumat naiset ei pokaa rumia miehiä. Sitten kun ruma mies saanut parikymmentä pakit naisilta niin alkaa usko loppua ja ruma mies tietää ettei saa koskaan naista. Naiset sanoo olet ihan kiva mutta...
      Kuten naiset sanoo pekalle siinä iltalehden jutussa.

    • adsfasdfadsfadsf

      Eikö tollasessa jahkailussa ole se vaara että jää rannalle ruikuttamaan kun toinen ehtii siinä kuukausien aikana löytämään jonkun.

    • Tavallinen-tapaus

      Naiselle kun puhuu suoraan niin se juoksee karkuun jos mies kertoo ihastumisesta. Näin on monta kertaa käynyt. Nainen kyllä flirttailee ja halailee mutta sitten kun mies alkaa puhumaan niin avot nainen katoaa. Miehellä ei saa olla tunteita, eipä ihme kun suomessa parisuhteissa menee niin huonosti. Naiset naiset valittaa kun on yksin ja sitten kun mies haluaa lähelle niin nainen ihmettelee mitä se nyt tekee.

    • lehteen

      seiska lehdessä oli että joka 8 nainen 26v on viellä neitsyt, kannataa käydä lukemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe