naisen löytämiseksi? Suurin osa on varmastikin vain istunut perseellään ja roikkunut netissä valittamassa, eivätkä ole edes yrittäneet. Siis jotain oikeasti, se että jossain kuppilassa on änkyttänyt moi ei vielä riitä.
Mitä palstan ätmit ovat oikeasti tehneet
52
1012
Vastaukset
Odottaneet kovasti?
- EdesUnissa
Ja lainatuakseni LempeänHerätyksen sanoja "haaveilleet ja unelmoineet". Ihme kun noin toimeliaat ihmiset eivät saa..
- EdesUnissa
Oikeasti en usko, että "naisen löytämisen" eteen voisi tehdä kovin paljon. Vaikka naisessa olisi kaikki ulkoiset kriteerit kohdallaan, niin silti vain yksi kahdestakymmenestä miellyttää minua naisena. Siksi etsiminen ja kriteerien etukäteisasettaminen on ihan mahdotonta.
On vain tartuttava niihin harvoihin tilaisuuksiin jotka elämä tuo vastaan. Ja tietysti on ensin elettävä sitä elämää, jotta se yleensäkään toisi mitään vastaan. EdesUnissa kirjoitti:
Oikeasti en usko, että "naisen löytämisen" eteen voisi tehdä kovin paljon. Vaikka naisessa olisi kaikki ulkoiset kriteerit kohdallaan, niin silti vain yksi kahdestakymmenestä miellyttää minua naisena. Siksi etsiminen ja kriteerien etukäteisasettaminen on ihan mahdotonta.
On vain tartuttava niihin harvoihin tilaisuuksiin jotka elämä tuo vastaan. Ja tietysti on ensin elettävä sitä elämää, jotta se yleensäkään toisi mitään vastaan."Oikeasti en usko, että "naisen löytämisen" eteen voisi tehdä kovin paljon. "
Jos jää kotiin liian pitkäksi aikaa vaikkapa vuodeksi, koska ei vaan "huvita" lähteä ulos ihmisten ilmoille, voi olla varma, että on vielä seuraavanakin vuonna sinkku. Jos käyt tarpeeksi ulkona ihmisten ilmoilla, voidaan olettaa, että on jonkinlainen todennäköisyys asialle. Tietysti liika tässäkin on aina liikaa. Täytyy tuntea oma jaksaminenkin.
"Vaikka naisessa olisi kaikki ulkoiset kriteerit kohdallaan, niin silti vain yksi kahdestakymmenestä miellyttää minua naisena. "
Ulkoisesti viehättäviä on kyllä paljon, mutta jos liian harvan ulkoisesti viehättävän kanssa tulee toimeen tai saa liian usein torjunnan, kannattaa miettiä mikä itsessä on vikana. Tähän auttaa se, kun tietää paljon ihmissuhteiden toimimisesta. Tämän takia mua kiinnostaa erilaiset ihmissuhdeteoriat - pelimiehen oppaat ovat yksi apuväline. Tasoteoria myös yksi apuvälineistä.todellavaikeeta kirjoitti:
"Oikeasti en usko, että "naisen löytämisen" eteen voisi tehdä kovin paljon. "
Jos jää kotiin liian pitkäksi aikaa vaikkapa vuodeksi, koska ei vaan "huvita" lähteä ulos ihmisten ilmoille, voi olla varma, että on vielä seuraavanakin vuonna sinkku. Jos käyt tarpeeksi ulkona ihmisten ilmoilla, voidaan olettaa, että on jonkinlainen todennäköisyys asialle. Tietysti liika tässäkin on aina liikaa. Täytyy tuntea oma jaksaminenkin.
"Vaikka naisessa olisi kaikki ulkoiset kriteerit kohdallaan, niin silti vain yksi kahdestakymmenestä miellyttää minua naisena. "
Ulkoisesti viehättäviä on kyllä paljon, mutta jos liian harvan ulkoisesti viehättävän kanssa tulee toimeen tai saa liian usein torjunnan, kannattaa miettiä mikä itsessä on vikana. Tähän auttaa se, kun tietää paljon ihmissuhteiden toimimisesta. Tämän takia mua kiinnostaa erilaiset ihmissuhdeteoriat - pelimiehen oppaat ovat yksi apuväline. Tasoteoria myös yksi apuvälineistä.Silloin, jos edustaa ylemmän tason miestä, saa toki vähemmällä etsimisvaivalla onnistumisia.
- ätmelsson
EdesUnissa kirjoitti:
On vain tartuttava niihin harvoihin tilaisuuksiin jotka elämä tuo vastaan. Ja tietysti on ensin elettävä sitä elämää, jotta se yleensäkään toisi mitään vastaan.Aika pitkälti juuri näin
- EdesUnissa
todellavaikeeta kirjoitti:
"Oikeasti en usko, että "naisen löytämisen" eteen voisi tehdä kovin paljon. "
Ulkoisesti viehättäviä on kyllä paljon, mutta jos liian harvan ulkoisesti viehättävän kanssa tulee toimeen tai saa liian usein torjunnan, kannattaa miettiä mikä itsessä on vikana. Tähän auttaa se, kun tietää paljon ihmissuhteiden toimimisesta. Tämän takia mua kiinnostaa erilaiset ihmissuhdeteoriat - pelimiehen oppaat ovat yksi apuväline. Tasoteoria myös yksi apuvälineistä."Ulkoisesti viehättäviä on kyllä paljon, mutta jos liian harvan ulkoisesti viehättävän kanssa tulee toimeen tai saa liian usein torjunnan, kannattaa miettiä mikä itsessä on vikana. Tähän auttaa se, kun tietää paljon ihmissuhteiden toimimisesta."
Oikeassa elämässä tapaan mielenkiintoisen naisen oikeastaan aina kun menen ulos. En ole ikinä lukenut noita pelimies teorioita. Uskon että syy miksi tapaan naisia, on se että aidosti pidän naisista, koska he ovat minun silmissäni mielenkiintoisempaa seuraa kuin miehet. Ja se johtaa siihen että tutustumme syvemmin kuin esimerkiksi tavatun, aiemmin tuntemattoman miehen kanssa.
Vaikka sanoin että vain 5% naisista kiinnostaa minua seksuaalisesti, niin liki 90% kiinnostaa minua ihmisinä. Miesten kohdalla minua kiinnostavia ihmisiä on vain kolmannes. En siedä kännistä machoilua, enkä halua näyttäytyä sellaisessa seurassa. Ravintolassa olen mieluummin vaikka yksin kuin ääliöiden seurassa. EdesUnissa kirjoitti:
"Ulkoisesti viehättäviä on kyllä paljon, mutta jos liian harvan ulkoisesti viehättävän kanssa tulee toimeen tai saa liian usein torjunnan, kannattaa miettiä mikä itsessä on vikana. Tähän auttaa se, kun tietää paljon ihmissuhteiden toimimisesta."
Oikeassa elämässä tapaan mielenkiintoisen naisen oikeastaan aina kun menen ulos. En ole ikinä lukenut noita pelimies teorioita. Uskon että syy miksi tapaan naisia, on se että aidosti pidän naisista, koska he ovat minun silmissäni mielenkiintoisempaa seuraa kuin miehet. Ja se johtaa siihen että tutustumme syvemmin kuin esimerkiksi tavatun, aiemmin tuntemattoman miehen kanssa.
Vaikka sanoin että vain 5% naisista kiinnostaa minua seksuaalisesti, niin liki 90% kiinnostaa minua ihmisinä. Miesten kohdalla minua kiinnostavia ihmisiä on vain kolmannes. En siedä kännistä machoilua, enkä halua näyttäytyä sellaisessa seurassa. Ravintolassa olen mieluummin vaikka yksin kuin ääliöiden seurassa."Vaikka sanoin että vain 5% naisista kiinnostaa minua seksuaalisesti, niin liki 90% kiinnostaa minua ihmisinä. Miesten kohdalla minua kiinnostavia ihmisiä on vain kolmannes. En siedä kännistä machoilua, enkä halua näyttäytyä sellaisessa seurassa. Ravintolassa olen mieluummin vaikka yksin kuin ääliöiden seurassa."
Sanoit että 5%. Kyllähän ulkoisesti viehättäviä näkee vaikka kuinka paljon, mutta siinäpä se ongelma onkin, kun tutustuu paremmin. Tähän mä juuri olen tuonutkin nämä naisen ansiot - koulutus, hyvä yleissivistys, jne. Todennäköisesti nämä näyttää suakin kiinnostavan.
"En siedä kännistä machoilua, enkä halua näyttäytyä sellaisessa seurassa. Ravintolassa olen mieluummin vaikka yksin kuin ääliöiden seurassa."
Tässä olen täysin samaa mieltä. Luulisin, että tämän takia ei aina ole niin helppoa löytää sopivaa porukkaa baariin. Täällähän ollaan paljon puhuttu siitä ongelmasta, kun mies joutuu olemaan yksin baarissa. Joidenkin mielestä se on ongelma, toisten mielestä taas ei.todellavaikeeta kirjoitti:
"Vaikka sanoin että vain 5% naisista kiinnostaa minua seksuaalisesti, niin liki 90% kiinnostaa minua ihmisinä. Miesten kohdalla minua kiinnostavia ihmisiä on vain kolmannes. En siedä kännistä machoilua, enkä halua näyttäytyä sellaisessa seurassa. Ravintolassa olen mieluummin vaikka yksin kuin ääliöiden seurassa."
Sanoit että 5%. Kyllähän ulkoisesti viehättäviä näkee vaikka kuinka paljon, mutta siinäpä se ongelma onkin, kun tutustuu paremmin. Tähän mä juuri olen tuonutkin nämä naisen ansiot - koulutus, hyvä yleissivistys, jne. Todennäköisesti nämä näyttää suakin kiinnostavan.
"En siedä kännistä machoilua, enkä halua näyttäytyä sellaisessa seurassa. Ravintolassa olen mieluummin vaikka yksin kuin ääliöiden seurassa."
Tässä olen täysin samaa mieltä. Luulisin, että tämän takia ei aina ole niin helppoa löytää sopivaa porukkaa baariin. Täällähän ollaan paljon puhuttu siitä ongelmasta, kun mies joutuu olemaan yksin baarissa. Joidenkin mielestä se on ongelma, toisten mielestä taas ei."Todennäköisesti nämä näyttää suakin kiinnostavan. "
Itseasiassa näillä ominaisuuksilla saattaa olla paljonkin merkitystä.- asdre
EdesUnissa kirjoitti:
"Ulkoisesti viehättäviä on kyllä paljon, mutta jos liian harvan ulkoisesti viehättävän kanssa tulee toimeen tai saa liian usein torjunnan, kannattaa miettiä mikä itsessä on vikana. Tähän auttaa se, kun tietää paljon ihmissuhteiden toimimisesta."
Vaikka sanoin että vain 5% naisista kiinnostaa minua seksuaalisesti, niin liki 90% kiinnostaa minua ihmisinä. Miesten kohdalla minua kiinnostavia ihmisiä on vain kolmannes. En siedä kännistä machoilua, enkä halua näyttäytyä sellaisessa seurassa. Ravintolassa olen mieluummin vaikka yksin kuin ääliöiden seurassa.Mä toimin ja ajattelen samalla tavalla. Ei naiset silti ole koskaan musta suhdemielessä kiinnostuneet, koska mulla ei ole komeita kasvoja.
- Kysyjä
Kuinka moni nainen tehnyt miehen löytämiseksi yhtään enempää?
- turhakysymys
Naiset ei valitakaan palstoilla kun ei miestä löydy ja kukaan ei huoli.
Asettaneet kriteerejä?
- Totuus-
Olen tehnyt paljonkin. Olen pyytänyt naisia treffeille, olen vastaillut naisten treffi ilmoituksiin, olen tinderissä. Ruma ei voi oikein tehdä mitään ellei saa naista kiinnostumaan.
"Olen tehnyt paljonkin. Olen pyytänyt naisia treffeille, olen vastaillut naisten treffi ilmoituksiin, olen tinderissä. "
Sama juttu - paljon on ollut yritystä.
"Ruma ei voi oikein tehdä mitään ellei saa naista kiinnostumaan."
Oletko varma, että olet ihan poikkeuksellisen ruma? Joskus voi olla ongelma siinäkin, että ei osaa lähestyä tarpeeksi itsevarmasti. On varmaan joitakin poikkeuksia, jotka ovat pokkeuksellisen rumia, mutta en mä nyt usko, että monikaan mies on nyt mikään poikkeuksellisen ruma.
- epähaluttava.mies
Viimeiset puolitoista vuotta saldolla 41 treffit. Onko tarpeeksi vai pitäisikö yrittää vielä enemmän?
Ravannut nuorempana baareissa joka viikonloppu. Ollut eri nettitreffisivustoilla n. 15 vuotta. Treenannut itseni hyvään kuntoon ja hankkinut istuvampia sekä sopivampia vaatteita. Alkanut käymään säännöllisesti parturissa. On myös kokemusta naisvaltaisista harrastuksista ja esiintymiskoulutuksesta.
- mikä.syy
Rumuutta et voi syyttää.
- missavika
No sitten on päässä vikaa, enkä nyt tarkoita naamaa, jollei mukamas onnistu naista saamaan.
- housuissason
missavika kirjoitti:
No sitten on päässä vikaa, enkä nyt tarkoita naamaa, jollei mukamas onnistu naista saamaan.
Housuissas on viallinen.
missavika kirjoitti:
Kyllähän ujouden voi laskea päänsisäiseksi viaksi.
- ätmelsson
wlfwd kirjoitti:
viinamiehen neuvot vois olla paikallaan
- 867868
wlfwd kirjoitti:
Näytät tosi hyvältä!! Toivottavasti joku nainen ottaa tätä kautta yhteyttä!
- 86876876o
Sun e-mail on siis: [email protected]?
Mulla on aika paljon sun ikäisiä kavereita (naisia) pääkaupunkiseudulla. En tietenkään voi luvata mitään. Ei heti kannata pyytää ketään treffeille, vaan lähesty vähitellen kaveripohjalta.
Pääset edes alkuun.. - ätmelsson
kuntosalilla minua kysyttiin treffeille. ja oli noin 8v itseä nuorempi. en siis itse tehnyt asian eteen mitään. niin ja olen ruma toisin kun wlfwd. voisit rueta käymään eri kuntosaleilla ja treeniaikojakin voi välillä vaihtaa eli vknloppuisin aamulla. alota se baareilu uudestaan. voi tuottaa tulosta paremmin ku nuorempana
ätmelsson kirjoitti:
viinamiehen neuvot vois olla paikallaan
Kaikki sänkyyn päätyneet naiskokemukset ovat hankittu alkoholin vaikutuksenalaisena. Mutta ei alkoholi silti lisää minun aloitekykyä.
867868 kirjoitti:
Näytät tosi hyvältä!! Toivottavasti joku nainen ottaa tätä kautta yhteyttä!
Kiitos! Mutta en tarpeeksi hyvältä että naiset olisivat aloitteellisia.
86876876o kirjoitti:
Sun e-mail on siis: [email protected]?
Mulla on aika paljon sun ikäisiä kavereita (naisia) pääkaupunkiseudulla. En tietenkään voi luvata mitään. Ei heti kannata pyytää ketään treffeille, vaan lähesty vähitellen kaveripohjalta.
Pääset edes alkuun..Sehän se
- mielipiteeni
Kyllä se on vain niin että usein syynä huonoon menestykseen on perinnölliset tekijät kuten kasvot, pituus ja perusluonne. Ehkä jotain muutakin pinnallista kuten ääni tai kropan malli.
On olemassa tiettyjä tyyppejä jotka ovat tyttöjen suosiossa ala-asteelta asti ja aikuisuudessa myös.
Ja sitten on tiettyjä tyyppejä jotka ei ole koskaan suosiossa.
Yleensä ne erot pystyy päättelemään eli usein syynä on epäviehättävät kasvot, lyhyt ruumiinpituus ja vähän ujompi ja hiljaisempi luonne.- tonttupää
No joo - ujous varmastikin hidastaa tuttavuudentekoa. Mutta: Epäviehättävät kasvot ?? Tunnen useita miehiä, joiden kasvoissa ei ole kehumista, ja silti ovat saaneet naisseuraa. Ja: Lyhyt ruumiinpituus ?? Oikeasti moni lyhyt mies on löytänyt naisseuraa, ja "päässyt" jopa naimisiin.
Ja kannattaa jo uskoa, että eri naisilla on täysin erilainen maku. Jos joku nainen ei tykkää jostakin miehestä, niin samasta miehestä tykkää joku toinen nainen.
Alkuperäiseen kysymykseen, mitä "ätmit" on tehneet naisen löytämiseksi ? Vastaus: Ei mitään muuta kuin korkeintaan istuneet puistonpenkillä ja varovasti katsoneet ohikulkevia naisia. - 641561661
Et kuitenkaan vastannut kysymykseen.
- 12121212121212
tonttupää kirjoitti:
No joo - ujous varmastikin hidastaa tuttavuudentekoa. Mutta: Epäviehättävät kasvot ?? Tunnen useita miehiä, joiden kasvoissa ei ole kehumista, ja silti ovat saaneet naisseuraa. Ja: Lyhyt ruumiinpituus ?? Oikeasti moni lyhyt mies on löytänyt naisseuraa, ja "päässyt" jopa naimisiin.
Ja kannattaa jo uskoa, että eri naisilla on täysin erilainen maku. Jos joku nainen ei tykkää jostakin miehestä, niin samasta miehestä tykkää joku toinen nainen.
Alkuperäiseen kysymykseen, mitä "ätmit" on tehneet naisen löytämiseksi ? Vastaus: Ei mitään muuta kuin korkeintaan istuneet puistonpenkillä ja varovasti katsoneet ohikulkevia naisia.Kaikilla naisilla ei todellakaan ole erilainen maku. Itse asiassa lähes kaikilla naisilla on pitkälti samanlainen maku. Kaikki suositut miehet ovat variaatioita samasta miestyypistä, näennäisesti erilaisia mutta geneettisen komeuden ja perusluonteen osalta samanlaisia. Joku haluaa saman miehen hipsteriversiona, toinen toimitusjohtajaversiona.
Toinen ero on siinä mistä asioista naiset ovat valmiita joustamaan, koska heidän tasonsa ei riitä täydelliseen mieheen. Totta kai on naisia jotka kelpuuttaisivat minun pituiseni miehen, mutta paljonko on naisia joiden toivepituus miehelle olisi 167cm?
mm. seuraavat tekijät rajaavat potentiaalisia kumppaneita todella tehokkaasti:
- pituus alle 172cm
- ruumiinrakenne hintelä/siro, pullohartiat
- epäsymmetriset kasvot joissa vähän maskuliinisia piirteitä
- korkea ääni
- matala status, pienet tulot, ei kunnianhimoa statuksen ja resurssien suhteen
- luonne: hiljainen, ujo, introvertti, porukassa seuraajan roolissa
- haluttomuus olla pelimies ja vietellä/valloittaa naista soidinmenoilla
- seksuaalinen submissiivisuus (n. 25% miehistä), tai jopa halu tasa-arvoiseen seksiin (tästä löytyy kokemusta, naiset haluavat viejämiehen)
Jos näitä tekijöitä löytyy monta, alkaa tilanne olla käytännössä toivoton.
- ahdistaa
Ihan jo se että on Tinderissä tyrkyllä, pitäisi riittää. Tai jossain muussa nettitreffisovelluksessa. Siellä on paljon naisia seuraa vailla. Jos siellä ei tärppää niin ihan hyvillä mielin mies voi sanoa tehneensä asian eteen riittävästi. Pallo on naisilla.
- ahdistaa
LadyZorro kirjoitti:
Millaisen naisen odotat pallon heittävän, silläkin voi olla merkitystä?☺️
Onhan silläkin merkitystä ja varmaan lähes jokainen mies saisi jonkun naisen kiinnostumaan mutta ei ihmiset edelleenkään oikein suostu olemaan toisen ihmisen kanssa vain siitä syystä että "tuo oli ainoa joka minusta oli kiinnostunut". Yleisellä tasolla on mielestäni ihan riittävä toimenpide että mies on vaikka Tinderissä, varsinkin kun tietää että baareissa ei enää juurikaan tutustuta uusiin ihmisiin.
- eioleei
Ei odottelu ole mitään tekemistä.
ahdistaa kirjoitti:
Onhan silläkin merkitystä ja varmaan lähes jokainen mies saisi jonkun naisen kiinnostumaan mutta ei ihmiset edelleenkään oikein suostu olemaan toisen ihmisen kanssa vain siitä syystä että "tuo oli ainoa joka minusta oli kiinnostunut". Yleisellä tasolla on mielestäni ihan riittävä toimenpide että mies on vaikka Tinderissä, varsinkin kun tietää että baareissa ei enää juurikaan tutustuta uusiin ihmisiin.
Mutta, jos ja vaikka on vain muutama kiinnostunut, niin kai niistäkin voi löytyä se hyvä?
Ennen oli aika vähän tarjontaa versusnykyään ja minusta monesti tuntuu, että nykyajan perisynti on ronkelius. Sepitellään ummet lammet syitä,mutta perimmäinen syy on ronkelius.
Een viitti tota, kun ootan jotakin kuuta taivaalta. En väitä, että näin kaikilla mutta takuulla hyvin monella.
Listassa näkyy joku nätimpi tai komeampi tms. Sitä vahdataan, vaikkei se ees huomaa vahtaajaansa....ja samaan aikaan se oikeasti kiinnostunut ja ihan kivakin kopautetaan laudalta.
Siis jopa niin, että on jo aikalailla kallellaan tyyppiin x ja sitten joku ahneus iskee ja tyyppi 2x saakin huomion...ja x jää ihmettelemään. Liikaa valinnanvaraa näissä kuvabaareissa eli treffileuhotuksissa?- 87897898978979789
No just, toi on sama kun sanoisi että ollessaan työkkärin listoilla niin pallo on työnantajilla, että viitsivätkö he sinut löytää ja palkata.
- ahdistaa
LadyZorro kirjoitti:
Mutta, jos ja vaikka on vain muutama kiinnostunut, niin kai niistäkin voi löytyä se hyvä?
Ennen oli aika vähän tarjontaa versusnykyään ja minusta monesti tuntuu, että nykyajan perisynti on ronkelius. Sepitellään ummet lammet syitä,mutta perimmäinen syy on ronkelius.
Een viitti tota, kun ootan jotakin kuuta taivaalta. En väitä, että näin kaikilla mutta takuulla hyvin monella.
Listassa näkyy joku nätimpi tai komeampi tms. Sitä vahdataan, vaikkei se ees huomaa vahtaajaansa....ja samaan aikaan se oikeasti kiinnostunut ja ihan kivakin kopautetaan laudalta.
Siis jopa niin, että on jo aikalailla kallellaan tyyppiin x ja sitten joku ahneus iskee ja tyyppi 2x saakin huomion...ja x jää ihmettelemään. Liikaa valinnanvaraa näissä kuvabaareissa eli treffileuhotuksissa?Ei tuo kerro heikoimmassa asemassa olevien miesten tilanteesta mitään. Tinder on kuulemma kuin karkkikauppa. No, enpä ole huonompaa karkkikauppaa eläissäni nähnyt.
ahdistaa kirjoitti:
Ei tuo kerro heikoimmassa asemassa olevien miesten tilanteesta mitään. Tinder on kuulemma kuin karkkikauppa. No, enpä ole huonompaa karkkikauppaa eläissäni nähnyt.
Kyllä se kertoo, naisetkin on ronkeleita. "Sinä" voit olla juuri tuo x, jonka laudalta lyö 2x.
Molempiin suuntiin tämä ronkelius kääntyy.
Välillä miettii itsekin, että jos ois ollut kauhean ronkeli niin vanhapiikahan tässä olisi. Ei ole ihan oikeasti ollut kauheesti kiinnostuneita. Jossain deittinetissäkin ne jotka oli, niin olivat jotakin pillun vonkaajia suurin osa. Jotkavonkaa kaikilta. Semmosia ei voi noteerata, kun tekstissäni vasiten luki, että haen elämänkumpoania en hetken huumaa.
Mutta hyvää yötä!☺️
Makoisia unia.LadyZorro kirjoitti:
Kyllä se kertoo, naisetkin on ronkeleita. "Sinä" voit olla juuri tuo x, jonka laudalta lyö 2x.
Molempiin suuntiin tämä ronkelius kääntyy.
Välillä miettii itsekin, että jos ois ollut kauhean ronkeli niin vanhapiikahan tässä olisi. Ei ole ihan oikeasti ollut kauheesti kiinnostuneita. Jossain deittinetissäkin ne jotka oli, niin olivat jotakin pillun vonkaajia suurin osa. Jotkavonkaa kaikilta. Semmosia ei voi noteerata, kun tekstissäni vasiten luki, että haen elämänkumpoania en hetken huumaa.
Mutta hyvää yötä!☺️
Makoisia unia.Tietysti niillä saattoikin olla erilainen tutustumisperiaate. Alapään kautta yläpäähän. 🤣
Mut eipä niistä..öitä.
- Kaisanoasaa
Odottelen naisten alotteita sillä ätmin ei kannata alotteita tehdä. No olen minä naiselle pari kertaa sanonut että olet unelmieni nainen, haluatko viedä poikuuteni.
- uggb
Tutustun joka puolella uusiin ihmisiin. Mutta ei se ätmiä auta, kun pää on mädäntynyt sisältä jo vuosia sitten. Nytkin on yksi parikymppinen nainen ilmaissut kiinnostusta, mutta enhän mä tällasena nelikymppisenä ätmivaivaisena voi alkaa nuoren naisen elämää pilaamaan, vaikka kovasti hänestä pidänkin. Ainakin tää elämänkokemus ätminä auttaa miettiin tunneasiatkin aina ensin järjen kautta.
- jeppppppppp
Se on oikein ettei pilaa nuoren tulevaisuutta, vaikkei se kauhean hyvä voi olla jos on ätmistä kiinnostunut. Mutta ei tossa ollut vastausta kysymykseen mitä on tehnyt naisen löytämiseksi.
- ätmelsson
jeppppppppp kirjoitti:
Se on oikein ettei pilaa nuoren tulevaisuutta, vaikkei se kauhean hyvä voi olla jos on ätmistä kiinnostunut. Mutta ei tossa ollut vastausta kysymykseen mitä on tehnyt naisen löytämiseksi.
niin miksipä ei nuoren likan elämää pilais, kun joku muu ätmi sen kuiteski saa pilata.
- uggb
jeppppppppp kirjoitti:
Sanoinhan mä tossa, että tutustun joka paikassa uusiin ihmisiin. Ja tuo nainen on kyllä harvinaisen fiksu tapaus. Mua harmittaa se, etten oo nuorempi, kun kerran tapaa sellasen ihmisen, joka on samalla aaltopituudella.
- 4678o4674e7k3e73
uggb kirjoitti:
Sanoinhan mä tossa, että tutustun joka paikassa uusiin ihmisiin. Ja tuo nainen on kyllä harvinaisen fiksu tapaus. Mua harmittaa se, etten oo nuorempi, kun kerran tapaa sellasen ihmisen, joka on samalla aaltopituudella.
No onko se sillai tekemistä jos tutustuu uusiin ihmisiin, vaikka toki hyvähän se on.
Onhan nuoret monesti ihan hauskoja yms. mutta se että onko vanhan ukon kanssa samalla aaltopituudella on aivan eri juttu, enemmän se varmastikin on ukon toiveajattelua kun on jäänyt nuoruus elämättä.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Oon vonkannut treffeille naisia. Eikö se ole jo tarpeeksi
- kunnollinenmieseikelpaa
Menin baariin, enkä kelvannut siellä kellekään joten tein johtopäätökseni - ei kannata edes yrittää.
Pukeuduin t-paitaan jossa lukee SINKKU isoilla kirjaimilla, joten luulisi että naiset tajusivat mistä kyse. Istuin yksin pöydässä, join kaljaa ja yritin parhaani mukaan näyttää mahdollisimman yksinäiseltä, seksiä ja seuraa kaipaavalta. Yksi nainen lähestyi pöytääni, ollessani valmiina tunnustamaan rakkauteni häntä kohtaan nainen päättikin pilata iltani ja kysyä saako pöydässä olevaa vapaata tuolia lainata heidän omaan pöytäänsä. Järkyttyneenä sain jotenkuten annettua myöntävän vastauksen ulos suustani.
Join vielä pari kaljaa ja lähdin itku kurkussa kotiin. Narikassa näin tuon tuolia pyytäneen naisen kähmimässä jonkun toisen miehen kanssa.
Ei enää ikinä baariin.- tonttupää
Joskus kun menen baariin, niin ei siellä oo yhtään naista, joka haluaisi liittyä seuraani. Selitys tälle asialle monessakin baarissa on: Kaikki 5-10 asiakasta ovat miehiä...
- viinamies
Kun käy yökerhossa juomassa viinaa ja bailaamassa voi löytää naisen. Kun viina maistuu ja bailaustaidot on kunnossa, löytää varmasti kumppanin.
Jos ei juo viinaa eikä halua bailata, jää yksin loppuelämäkseen. - Tyttöjä.tehtävä.enemmän
Esität ratkaisua, joka voi ratkaista yksittäisen miehen ongelman, mutta yhteiskunnallista ongelmaa se ei poista; poikia syntyy niin paljon enemmän kuin tyttöjä, että sillä on suurta yhteiskunnallista merkitystä. Miehiä ei enää kuole sodissa. Nyky-Suomessa vielä turvapaikanhakijat huonontavat entisestään miesten asemaa. Yhteiskunnallisesti olisi järkevämpää, että tyttöjä syntyisi nykyaikana jonkin verran enemmän kuin poikia. Mutta vaikka tällainen muutos saataisiin aikaan, nyt nuoria miehiä se ei ehdi auttamaan. Heille suosittelen sotaan lähtöä.
Tutkikaa niitä tilastokeskuksen väestötilastoja! Vain ne alueet maailmassa, joissa on mahdottoman kallista asua, ovat sellaisia, joissa nuoria naisia on hieman enemmän. Eli Helsinki (mutta ei Espoo ja Vantaa tai PK-seutu kokonaisuutena) ja Manhattan. Miehet ovat valmiita maksamaan itsensä kipeäksi paremmista naisnäkymistä. Ja missä rikkaat miehet, siellä kauniit naiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo716955Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 322319
- 201888
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231881- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131592- 181559
- 521558
- 101549