https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html
Että taas on saatu aikaan kohu naisen nänneistä..Monella äijällä on nykyään isommat rinnat kuin hoikalla naisella, näin ollen myös heidän pitäisi piilottaa ainakin nänninsä.
Tsih.
Imeväisikäiset paheksuvat?
93
864
Vastaukset
Kumma kun ei tissit kiinnosta..
Persposkiakaan ei tarvi peittää, tai pelkkä persnaru riittää.- 78560000
Ei ole asiallista kulkea yleisellä rannalla naisten rinnat paljaana. Voi verrata ihan siihen, että menee kaupungillekin lämpimänä päivänä ilman rintsikoita.
Ei ole asiallista miestenkään niin tehdä.
Joku laps luulee vielä että mieskin voi imettää, kun sillä on tissit.
Miksei kukaan ajattele lapsia? Lapsia, hyvänen aika, lapsia! Kieroon kasvavat tissejä näkevät lapset..Näin on.Wwuwuw kirjoitti:
Ei ole asiallista miestenkään niin tehdä.
Joku laps luulee vielä että mieskin voi imettää, kun sillä on tissit.
Miksei kukaan ajattele lapsia? Lapsia, hyvänen aika, lapsia! Kieroon kasvavat tissejä näkevät lapset..Näin on.Piilotettava..
https://i.pinimg.com/originals/d2/53/22/d25322e279aed00571a87da3d9c14b3e.jpg
Saa näkyä..
https://leahmorrigan.files.wordpress.com/2013/05/man-boobs.jpgWwuwuw kirjoitti:
Piilotettava..
https://i.pinimg.com/originals/d2/53/22/d25322e279aed00571a87da3d9c14b3e.jpg
Saa näkyä..
https://leahmorrigan.files.wordpress.com/2013/05/man-boobs.jpgNiinpä, kaksinaismoralismia!!!😒
Wwuwuw kirjoitti:
Yesh!
Joku tajus mun pointin.. 😊Jep, mun mies oli samaa mieltä, kun hälle esitin tämän asian. Sukupuolista syrjintää. Isotissinen mies saa esitellä rintojaan,mutta rinnaton nainen ei saa olla ilman yläosaa. Vain koska on nainen. 😔
LadyZorro kirjoitti:
Jep, mun mies oli samaa mieltä, kun hälle esitin tämän asian. Sukupuolista syrjintää. Isotissinen mies saa esitellä rintojaan,mutta rinnaton nainen ei saa olla ilman yläosaa. Vain koska on nainen. 😔
Se moraali on vaihdellut aikakaudesta toiseen ja maasta toiseen.
Joskus aikaisemmin Euroopassa hienostonaiset saivat esitellä rintojaan. Ei ollut kaikkialla kielletty. Yleensä se tyyli taisi olla syvästi uurettu kaula-aukkoja, mutta jossain on esiintynyt alastomia rintojakin.
"Eurooppalaisessa historiassa naisen rinnat paljaaksi jättävää vaatetusta käytettiin ilmeisesti muun muassa antiikin Kreetalla. Antiikin kulttuuri suhtautui ihmiskehoon melko sallivasti. Kristillinen keskiaika muutti asenteen kielteisemmäksi. Silti nainen saattoi pukeutua yläosattomaan pukuun joissakin yhteyksissä vielä uudenkin ajan ensivuosisatoina Keski-Euroopassa.
1500- ja 1600-luvuilla rintoja näytettiin varsin runsaasti ja niiden kauneus oli naiselle tärkeää. Suuret kaula-aukot kuuluivat ilman muuta juhlavaatteisiin. Jos naisella oli täysin paljaat rinnat, hän oli joko hovinainen tai prostituoitu. Ylhäiset naiset olivat ylpeitä kauniista rinnoistaan eivätkä piilottaneet niitä vaatteiden alle. Rinnat maalattiin lyijyvalkoisella siinä kuin kasvotkin. Nännit ja huulet punattiin elohopeapunalla. Pukuun kuuluva kaulus jätettiin kokonaan pois, kun haluttiin korostaa rintoja."
https://fi.wikipedia.org/wiki/YläosattomuusFaith.Hope.Love kirjoitti:
Se moraali on vaihdellut aikakaudesta toiseen ja maasta toiseen.
Joskus aikaisemmin Euroopassa hienostonaiset saivat esitellä rintojaan. Ei ollut kaikkialla kielletty. Yleensä se tyyli taisi olla syvästi uurettu kaula-aukkoja, mutta jossain on esiintynyt alastomia rintojakin.
"Eurooppalaisessa historiassa naisen rinnat paljaaksi jättävää vaatetusta käytettiin ilmeisesti muun muassa antiikin Kreetalla. Antiikin kulttuuri suhtautui ihmiskehoon melko sallivasti. Kristillinen keskiaika muutti asenteen kielteisemmäksi. Silti nainen saattoi pukeutua yläosattomaan pukuun joissakin yhteyksissä vielä uudenkin ajan ensivuosisatoina Keski-Euroopassa.
1500- ja 1600-luvuilla rintoja näytettiin varsin runsaasti ja niiden kauneus oli naiselle tärkeää. Suuret kaula-aukot kuuluivat ilman muuta juhlavaatteisiin. Jos naisella oli täysin paljaat rinnat, hän oli joko hovinainen tai prostituoitu. Ylhäiset naiset olivat ylpeitä kauniista rinnoistaan eivätkä piilottaneet niitä vaatteiden alle. Rinnat maalattiin lyijyvalkoisella siinä kuin kasvotkin. Nännit ja huulet punattiin elohopeapunalla. Pukuun kuuluva kaulus jätettiin kokonaan pois, kun haluttiin korostaa rintoja."
https://fi.wikipedia.org/wiki/YläosattomuusOngelma onkin miksi rinnat tai rinnattomuus on ylipäänsä moraaliasia. Tai kuten tässä tapauksessa rintojen peittäminen lehdillä bikinin yläosan sijaan.
Tai jos nainen on rinnaton, miksei hän ole yhdenvertainen rinnattoman miehen kanssa. Tai miksi rintava mies voi olla tissit paljaana, mutta nainen ei missään tapauksessa?🤔
Siksi, kun naisen vartalo tai rinnat nyt tässä kohtaa on moralisoitu. Vaikka ulkoisesti ne ei poikkeis mitenkään miehen rinnoista.LadyZorro kirjoitti:
Ongelma onkin miksi rinnat tai rinnattomuus on ylipäänsä moraaliasia. Tai kuten tässä tapauksessa rintojen peittäminen lehdillä bikinin yläosan sijaan.
Tai jos nainen on rinnaton, miksei hän ole yhdenvertainen rinnattoman miehen kanssa. Tai miksi rintava mies voi olla tissit paljaana, mutta nainen ei missään tapauksessa?🤔
Siksi, kun naisen vartalo tai rinnat nyt tässä kohtaa on moralisoitu. Vaikka ulkoisesti ne ei poikkeis mitenkään miehen rinnoista.Miksi naisen rinnat herättää pahennusta, mutta miehen rintakehä saa olla paljaana. Yhtälailla miehen paljas ylävartalo osaa seksuaalisesti kiihoittaa. Ainakin minä pidän paljasta miehen ylävartaloa eroottisena, ( en nyt kaikkia, kuten kaikkia naistenkaan yläosia)jos mä nyt koen oloni tukalaksi tuon takia, niin pistääkö mies paidan päälleen? Jottei mun tarvitse ahdistua. 😏
LadyZorro kirjoitti:
Ongelma onkin miksi rinnat tai rinnattomuus on ylipäänsä moraaliasia. Tai kuten tässä tapauksessa rintojen peittäminen lehdillä bikinin yläosan sijaan.
Siksi, kun naisen vartalo tai rinnat nyt tässä kohtaa on moralisoitu. Vaikka ulkoisesti ne ei poikkeis mitenkään miehen rinnoista.Minäkin tykkäisin, jos erityisesti hyvännäköiset nuoret naiset olisivat rinnat paljaina uimarannoilla. Olisi jotain silmäruokaa. Minua ei haittaisi yhtään, mutta sitten en tykkäisi välttämättä, jos vanha nainen kulkisi rinnat paljaana, sellainen vanha nainen, joka voisi heittää rintansa olkansa yli ja letittää ne. Olet oikeassa, että tykkäisi myöskään ylävartalopaljaasta läskistä miehestä rannalla. Jos on läskirinnat valtavalla mahalla niin ei sellaisia miehiä mielellään katsele.
Itse kävin tässä paidatta lähikahvilassa. Koska olin siedättävän näköinen niin se oli hyväksyttävää, mutta en jotenkin hyväksyisi naisia tissit näkyen kahvilassa, vaikka ne he olisivat hyvännäköisiä. Uimarannalla ok, mutta ei kahvilassa. Joskus olen mennyt helteellä myös kauppaan paidatta ja kerran yliopistolle syömään. Kaupassa taisin olla jonkinlainen seksuaalinen ärsyke kassaneidille ja paidaton nainen kaupassa olisi varmasti ärsyke miesasiakkaille. Miehille sallitaan enemmän, sillä naisten rinnat ovat enemmän seksuaalisia ärsykkeitä kuin miesten?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minäkin tykkäisin, jos erityisesti hyvännäköiset nuoret naiset olisivat rinnat paljaina uimarannoilla. Olisi jotain silmäruokaa. Minua ei haittaisi yhtään, mutta sitten en tykkäisi välttämättä, jos vanha nainen kulkisi rinnat paljaana, sellainen vanha nainen, joka voisi heittää rintansa olkansa yli ja letittää ne. Olet oikeassa, että tykkäisi myöskään ylävartalopaljaasta läskistä miehestä rannalla. Jos on läskirinnat valtavalla mahalla niin ei sellaisia miehiä mielellään katsele.
Itse kävin tässä paidatta lähikahvilassa. Koska olin siedättävän näköinen niin se oli hyväksyttävää, mutta en jotenkin hyväksyisi naisia tissit näkyen kahvilassa, vaikka ne he olisivat hyvännäköisiä. Uimarannalla ok, mutta ei kahvilassa. Joskus olen mennyt helteellä myös kauppaan paidatta ja kerran yliopistolle syömään. Kaupassa taisin olla jonkinlainen seksuaalinen ärsyke kassaneidille ja paidaton nainen kaupassa olisi varmasti ärsyke miesasiakkaille. Miehille sallitaan enemmän, sillä naisten rinnat ovat enemmän seksuaalisia ärsykkeitä kuin miesten?Mua ei sinällään haittaisi kenenkään riipputissit tai möhömahaisuus, kaikilla pitäis olla samat ihmisoikeudet ulkonäöstä riippumatta, myös alastomuuden suhteen. Ja en oikeen osaa rehellisesti ruotia kuka olisi oikeutetumpi, kuin joku toinen olemaan vaikkapa nyt ilman paitaa ihmistenilmoilla.
Tottakai, jos ajattelen itsekkäästi omia silmiäni, niin kaikki mun silmää hivelevät tietysti. Mutta luulenpa, että turtuisin siihenkin, minä aina turrun ja totun kaikkeen lopulta. Mikä on voinut ensin olla ahmin ahmimalla...siksi on vain hyvä, että maailmassa on paljon erilaista sakkia.
Joskus tuntuu, tätäkin ketjua kahlatessa ettei monikaan mies edes käsitä, että heidän henkinen olemus, ajatukset ja persoona on huomattavasti enemmän seksuaaliset, kuin vaikka sukuelimensä. Tai fyysisesti seksuaalisempi voi olla pää, naama, kroppa kuin se elin siellä jalkojen välissä. Se on ehkä piste iin päälle, muttei suinkaan se seksikkäin kohta ja asia. Ainakaan minulle. Se mille miehen elin näyttää on sivuseikka, kunhan se toimii. :D
Miehet, jotka lähettelee elimiensä kuvia naisille saattavat luulla, että se elin on se mitä naiset pitää kiihoittavana. Mutta todellisuudessa se onkin useinmiten kaikki se,mitä sen elimen ympärillä on. :D
Rönsysin hiukan, kun oli ketjua kahlatetssa kielen päällä tämä.
Ei siis ole yhdentekevää hiippailla ilman paitaa tai paljain jaloin, joku voi tuntea ahdistusta pelkästä ihastuksesta. ;)LadyZorro kirjoitti:
Mua ei sinällään haittaisi kenenkään riipputissit tai möhömahaisuus, kaikilla pitäis olla samat ihmisoikeudet ulkonäöstä riippumatta, myös alastomuuden suhteen. Ja en oikeen osaa rehellisesti ruotia kuka olisi oikeutetumpi, kuin joku toinen olemaan vaikkapa nyt ilman paitaa ihmistenilmoilla.
Tottakai, jos ajattelen itsekkäästi omia silmiäni, niin kaikki mun silmää hivelevät tietysti. Mutta luulenpa, että turtuisin siihenkin, minä aina turrun ja totun kaikkeen lopulta. Mikä on voinut ensin olla ahmin ahmimalla...siksi on vain hyvä, että maailmassa on paljon erilaista sakkia.
Joskus tuntuu, tätäkin ketjua kahlatessa ettei monikaan mies edes käsitä, että heidän henkinen olemus, ajatukset ja persoona on huomattavasti enemmän seksuaaliset, kuin vaikka sukuelimensä. Tai fyysisesti seksuaalisempi voi olla pää, naama, kroppa kuin se elin siellä jalkojen välissä. Se on ehkä piste iin päälle, muttei suinkaan se seksikkäin kohta ja asia. Ainakaan minulle. Se mille miehen elin näyttää on sivuseikka, kunhan se toimii. :D
Miehet, jotka lähettelee elimiensä kuvia naisille saattavat luulla, että se elin on se mitä naiset pitää kiihoittavana. Mutta todellisuudessa se onkin useinmiten kaikki se,mitä sen elimen ympärillä on. :D
Rönsysin hiukan, kun oli ketjua kahlatetssa kielen päällä tämä.
Ei siis ole yhdentekevää hiippailla ilman paitaa tai paljain jaloin, joku voi tuntea ahdistusta pelkästä ihastuksesta. ;)LadyZorro: "Ei siis ole yhdentekevää hiippailla ilman paitaa tai paljain jaloin, joku voi tuntea ahdistusta pelkästä ihastuksesta. ;)"
No minä kävelin ilman paitaa hetken silloin, kun lämpötila oli jotain 30, ehkä 31, heinäkuussa. Tuntui silloin paremmalta olla ilman paitaa. En tainut niin herättää ihastusta, ahdistusta tai kauhistusta. Tuskin ne imeväisikäiset paheksuvat naisten rintoja, joten miksi emme muutkaan, vaikka en kyllä halua mitään nudistikulttuuria uimarannoille. Pidetään sentään housut jalassa.
Itse olin tänään vähän harmissaan siitä, että tärkein vieras ei tullut elokuvatapahtumaani, vaikka vieraita oli. Tapaan hänet huomenna. Teoriassa hän voi olla sellainen naishenkilö, jonka seurassa voisi seuraavan vuoden puolella olla ilman paitaa uimarannalla. Nyt kesä on ohi, mutta voisimme olla jollain tavoin yhdessä ensikesänä. Silloin en haluaisi hänen olevan yläosattomissa uimarannalla, jos hän olisi tyttöystäväni. Toisaalta luonnollisesti hän saisi päättää sen, että ottaako aurinkoa yläosattomissa. Jotenkin en haluaisi sitä, että minun mahdollinen tyttöystäväni kulkisi puolialasti julkisella uimarannalla. Tuskin hänestä tulee tyttöystävääni, kunhan olisi vielä ensi kesänä ystävä! Näin ollen hän saa minun puolesta olla, vaikka nudistirannalla täysin alasti, jos haluaa.
- rytueywrmtqenrw
Itse kyllä olen jonkinlaisten "pukukoodien" puolesta julkisella paikalla, mutta on erikoista että alastomuuden vastustusta perustellaan yleensä lapsilla, mutta kyllä se on niin että lapset eivät tollasesta välitä.
- julma.elämä
miksi en koskaan näe alastomia naisia tai naisia tissit palaana tai pimppi paljaana mutta korkeastikoulutetut ja tinderimiehet ja arabimiehet kyllä näkee heille kyllä naiset riisuu
- flowersreally
Joo, kyllä ne uimavalvojat imeväisikäisiltä vaikuttivat.
- flowersreally
"Itse kyllä olen jonkinlaisten "pukukoodien" puolesta julkisella paikalla, mutta on erikoista että alastomuuden vastustusta perustellaan yleensä lapsilla, mutta kyllä se on niin että lapset eivät tollasesta välitä."
Samaa mieltä, miksei sitten samalla jättänyt pöksyjäkin pois.Eihän naisten alaosissa tarvitse välttämättä olla kuin pieni lipare edessä..
Eikä miestenkään tarvitse sen kummemmin itseään peittää..nakki vaan piiloon.- 000000000
Alastomuus voi kyllä häiritä, mutta miksi yritetään vierittää se jotenkin lasten syyksi. Mutta ei se että jokin kusinen naru persvaossa välttämättä tee sen tyylikkäämpää katsella.
000000000 kirjoitti:
Alastomuus voi kyllä häiritä, mutta miksi yritetään vierittää se jotenkin lasten syyksi. Mutta ei se että jokin kusinen naru persvaossa välttämättä tee sen tyylikkäämpää katsella.
Eihän tuon jutun mukaan tuon naisen yläosattomuutta ollut kukaan rannalla olija paheksunut..ei edes nämä lapsiperheet. Mutta siis naurettavaa, että kaksi miespuolista uimavalvojaa soittaa tuon takia poliisit paikalle..
Kyllä mä tänäkin kesänä olen nähnyt alastomia lapsia rannalla juoksemassa, mutta kuulemma jotkut sitäkin paheksuu..
Entäs sitten nämä muunsukupuoliset?
Mä lähtisin siitä, että peittäköön naiset rintansa, jos haluavat. Ja useimmat haluavat. Jos taas lähdetään siitä, että kaikkien naisoletettujen pitää pitää nänninsä piilossa, vaikka ei edes rintoja ole kuin nimeksi, niin pistäisin saman säännöksen koskemaan miehiä.
Naisten pukeutumiseen puuttuminen on sekin yksi kontrollin keino, jota useimmiten perustellaan naisten suojelulla. Tosin on sitä esimerkkejä siitäkin kuinka yksi kontrolli on korvattu toisella, kun nainen on muuttanut kulttuurista toiseen.- 0000000000000
Wwuwuw kirjoitti:
Eihän tuon jutun mukaan tuon naisen yläosattomuutta ollut kukaan rannalla olija paheksunut..ei edes nämä lapsiperheet. Mutta siis naurettavaa, että kaksi miespuolista uimavalvojaa soittaa tuon takia poliisit paikalle..
Kyllä mä tänäkin kesänä olen nähnyt alastomia lapsia rannalla juoksemassa, mutta kuulemma jotkut sitäkin paheksuu..
Entäs sitten nämä muunsukupuoliset?
Mä lähtisin siitä, että peittäköön naiset rintansa, jos haluavat. Ja useimmat haluavat. Jos taas lähdetään siitä, että kaikkien naisoletettujen pitää pitää nänninsä piilossa, vaikka ei edes rintoja ole kuin nimeksi, niin pistäisin saman säännöksen koskemaan miehiä.
Naisten pukeutumiseen puuttuminen on sekin yksi kontrollin keino, jota useimmiten perustellaan naisten suojelulla. Tosin on sitä esimerkkejä siitäkin kuinka yksi kontrolli on korvattu toisella, kun nainen on muuttanut kulttuurista toiseen.No jokuhan asiaan kuitenkin oli kiinnittänyt huomiota, jollei sitten kukaan ole valittanut niin voi olla että on annettu sellaiset ohjeet. Mutta joo se että mennään kyttiä soittelemaan tollasen takia on aivan järjetöntä, vaikka toki voi olla mukavakin keikka.
Tosiasia kuitenkin on että naisten alastomuus kiinnittää huomiota enemmän kuin miesten, niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä, ja sehän ei muutu millään lailla tms.. Mutta eivätpä naiset itsekään sitä huomiota vastaan ole, jos ajatellaan että naisten vaatteet ovat aivan yleisesti hyväksytysti paljastavampia kuin miesten. Mutta se että miehillä alkaisi olla jotain avonaisia paitoja yms. todellakaan ole suunta mihin pitäisi mennä "tasa-arvon" nimessä. 0000000000000 kirjoitti:
No jokuhan asiaan kuitenkin oli kiinnittänyt huomiota, jollei sitten kukaan ole valittanut niin voi olla että on annettu sellaiset ohjeet. Mutta joo se että mennään kyttiä soittelemaan tollasen takia on aivan järjetöntä, vaikka toki voi olla mukavakin keikka.
Tosiasia kuitenkin on että naisten alastomuus kiinnittää huomiota enemmän kuin miesten, niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä, ja sehän ei muutu millään lailla tms.. Mutta eivätpä naiset itsekään sitä huomiota vastaan ole, jos ajatellaan että naisten vaatteet ovat aivan yleisesti hyväksytysti paljastavampia kuin miesten. Mutta se että miehillä alkaisi olla jotain avonaisia paitoja yms. todellakaan ole suunta mihin pitäisi mennä "tasa-arvon" nimessä.Riippuu kulttuurista: laitoinkin tuolla ylempänä kuvan zulu-naisesta, jolla on rinnat paljaana ja se on heidän kulttuurissaan ihan ok. Vastakohtana sitten nämä äärimuslimit, joissa naisesta ei saa näkyä edes nenänpäätä.
Toisekseen kulttuuri muuttuu jatkuvasti myös pukeutumisen suhteen. Näkyykö nilkka, näkyyko sääri..mikä on sopivaa milloinkin..
Mielenkiintoinen sarja tuli Yleltä siitä kuinka nainen sai housut..
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/21/kuinka-nainen-sai-housut
Nyt ajatellen kuulostaa todella typerältä, että ei ollut hyväksyttyä naisen pukeutua housuihin. Se oli paheksuttavaa, mutta vieläkin pidetään naurettavana sitä jos mies pukeutuu mekkoon.
Ja olen vähän eri mieltä tuosta paljastavasta pukeutumisesta sukupuolten kohdin, kun tänäkin kesänä olen nähnyt paidattomia miehiä pelkät shortsit jalassa..- 000000000
Nyt olikin kyse täältä eikä vaikkapa afrikasta, jossa varmasti sielläkin suurimmassa osassa rintoja ei tosta vaan paljastella. Kyllä suurimmassa osassa maailmaa on kautta aikain naisten rinnoilla ollut vaikutus, ihan siis fyysinenkin niinkuin tiedekin on todistanut, eikä pelkästään mikään mielipideasia mikä vain päätetään.
Puhe olikin vaatteiden paljastavuudesta, että onko naisten vaiko miesten vaatteet paljastavammin leikattuja. Harvoinpa miesten shortsit ovat kuitenkaan puoleen perseeseen asti leikattu, tai paidat puoleen rintaan. Mikä on hyvä vaan, ettei tartte olla silmälaput silmillä. 000000000 kirjoitti:
Nyt olikin kyse täältä eikä vaikkapa afrikasta, jossa varmasti sielläkin suurimmassa osassa rintoja ei tosta vaan paljastella. Kyllä suurimmassa osassa maailmaa on kautta aikain naisten rinnoilla ollut vaikutus, ihan siis fyysinenkin niinkuin tiedekin on todistanut, eikä pelkästään mikään mielipideasia mikä vain päätetään.
Puhe olikin vaatteiden paljastavuudesta, että onko naisten vaiko miesten vaatteet paljastavammin leikattuja. Harvoinpa miesten shortsit ovat kuitenkaan puoleen perseeseen asti leikattu, tai paidat puoleen rintaan. Mikä on hyvä vaan, ettei tartte olla silmälaput silmillä."Kyllä suurimmassa osassa maailmaa on kautta aikain naisten rinnoilla ollut vaikutu"
Tämä ei muuten pidä paikkaansa. Muistan tutkimuksen, jonka mukaan 83 prosentista tutkituista kulttuureista rinnoilla ei ollut mitään seksuaalista merkitystä.
Mä olen joskus laittanut siitä linkinkin jollekin palstalle. Jos haluat voin kaivaa sen esiin.
Kyllähän minkä tahansa vartalon osan voi seksualisoida. Vaikka nyt ne naisten nilkat, tai sääret.
Uutta taas on se, että nyt katse on kohdistunut myös miesvartaloon.- 0000000000000
Wwuwuw kirjoitti:
"Kyllä suurimmassa osassa maailmaa on kautta aikain naisten rinnoilla ollut vaikutu"
Tämä ei muuten pidä paikkaansa. Muistan tutkimuksen, jonka mukaan 83 prosentista tutkituista kulttuureista rinnoilla ei ollut mitään seksuaalista merkitystä.
Mä olen joskus laittanut siitä linkinkin jollekin palstalle. Jos haluat voin kaivaa sen esiin.
Kyllähän minkä tahansa vartalon osan voi seksualisoida. Vaikka nyt ne naisten nilkat, tai sääret.
Uutta taas on se, että nyt katse on kohdistunut myös miesvartaloon.Siis tietty ihmisten seksuaaliset kiinnostuksen kohteet muuttuvat ajan ja kulttuurin myötä, on se sitten ollut pienet jalat, pitkä kaula tms.. Alastonta naista on kuitenkin kuvattu niin kauan kuin on taidetta tehty. Mikä juurikin kertoo sen että naisten ulkonäöllä on ollut merkitystä, ja millä on merkitystä se myöskin vaikuttaa ihmisiin. Mutta toki tuo "kautta aikain" rintojen tapauksessa on enemmänkin ns. lähihistoriassa.
0000000000000 kirjoitti:
Siis tietty ihmisten seksuaaliset kiinnostuksen kohteet muuttuvat ajan ja kulttuurin myötä, on se sitten ollut pienet jalat, pitkä kaula tms.. Alastonta naista on kuitenkin kuvattu niin kauan kuin on taidetta tehty. Mikä juurikin kertoo sen että naisten ulkonäöllä on ollut merkitystä, ja millä on merkitystä se myöskin vaikuttaa ihmisiin. Mutta toki tuo "kautta aikain" rintojen tapauksessa on enemmänkin ns. lähihistoriassa.
Nimenomaan..Mä meinasin itsekin mainita nämä typistetyt jalat ja pidennetyt kaulat.
Nyt on muotia isot perseet...tissit ei ole enää mitään.
Hullu maailma, sano. Vaan minkäs teet kun täällä vaan pitää olla ja sosiaalisena olentona kaikki vaikuttaa myös itseen. Että siinä(kin) mielessä meidät on kaikki aivopesty.
🤗
- dgdgfdgffd
Olet todella typerä.
Jos tuo suodaan naiselle, se on suotava myös miehelle.
Haluatko uimarannalla alastoman, keski-ikäisen miehen istumaan vaikka parin metrin päähän lapsistasi. Olet todella outo, jos haluat.
Valvojat tekivät vaan työtään.WTF?
Nyt oli kyse yläosista. Vai tosissasiko väität että lapsi järkyttyy nähdessään naisen tissin, mutta ei vastaavasti nähdessään miehen tissiä..
"Miesuimavalvoja sanoi, että on rannan sääntöjen vastaista olla yläosattomissa. Hän sanoi, että minun on laitettava paita päälle, ja mikäli en laita, minun on poistuttava rannalta.
Tamminen kertoo uimavalvojan käskyn herättäneen hänessä sisäistä vastustusta."
Niin, se on tuo ihmisten itsekkyys jännä juttu. "Minun pitää saada koska...."
Voisiko sitä ollenkaan asettua noiden uimavalvojien asemaan? He kuitenkin tuolla varmaan kesätöissä ja varmaan on tehty heille selväksi missä tilanteissa pitää puuttua asiaan ja kehottaa pukeutumaan säädyllisesti. Jos eivät puutu mahdollisesti menee se työpaikka alta niin olisi kohteliasta tuolta Hannalta noudattaa heidän toivetta yläosaan pukeutumisesta, se kun kuitenkin on normi tuolla.
Eihän siitä Hannasta varmaan niin hirveästi ole haittaa ollut mutta jos Hanna saa kekkaloida yläosattomissa sitten kohta keksii joku pedarikin että kyllä hän täällä saa munasillaan heilua kun kerran Hannakin ilman yläosaa ja siellä tosiaan on ollut lapsiperheitä niin minusta tuon Hannan avautuminen on aika lapsellista tuosta asiasta.Niin ja olisko Wuppiksesta kiva käydä vaikka ruokakaupassa kun siellä joku naturistimies josta "ei ole haittaa kenelläkään" vaikkapa hedelmäosastolla valikoi naposteltavaa ja samallä kädellä millä puristelee tomaatteja välillä raapii karvaista persettä? Noin yleisesti ottaen ihmisiä varmaan yököttäisi mutta Wuppiksen suvaitsevaisessa maailmassa se olisi varmaan ok?
Ja jos uimavalvojat tulisi sulle sanomaan, että paita päälle, niin tottakai kiltisti niin tekisit?
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja olisko Wuppiksesta kiva käydä vaikka ruokakaupassa kun siellä joku naturistimies josta "ei ole haittaa kenelläkään" vaikkapa hedelmäosastolla valikoi naposteltavaa ja samallä kädellä millä puristelee tomaatteja välillä raapii karvaista persettä? Noin yleisesti ottaen ihmisiä varmaan yököttäisi mutta Wuppiksen suvaitsevaisessa maailmassa se olisi varmaan ok?
Sä alat kuulostamaan samanlaiselta kuin se yks persujen idari, vai oliko kristityistä, joka homojen oikeudesta mennä naimisiin alkoi paasaamaan hauvojen ja ihmisten naimisiin menosta.
Mä olen aika tarkkaan sanonut mitä mä tästä jutusta ajattelen, ja noin yleensä vaan pohtinut tätä ihmisten pöllöyttä.Wwuwuw kirjoitti:
Ja jos uimavalvojat tulisi sulle sanomaan, että paita päälle, niin tottakai kiltisti niin tekisit?
Joo, jos olisi yleinen sääntö siellä niin tuskinpa alkaisin kapinoimaan että minun pitää yksin saada olla erilailla. Hyväksyisin yhteisön normit koska ymmärrän että ne ovat välttämättömiä vai pitäisikö sinusta esim. liikenteessä minun saada tehdfä päätös mikä on turvallista? "Saan ajaa kännissä koska ajokunto on ihan ok", "Minä saan ajaa sataakahtakymppiä mutta noiden ajotaidottomien pitää ajaa kahdeksaakymppiä, se on vain oikein koska olen taitavampi ratissa".
Wwuwuw kirjoitti:
Sä alat kuulostamaan samanlaiselta kuin se yks persujen idari, vai oliko kristityistä, joka homojen oikeudesta mennä naimisiin alkoi paasaamaan hauvojen ja ihmisten naimisiin menosta.
Mä olen aika tarkkaan sanonut mitä mä tästä jutusta ajattelen, ja noin yleensä vaan pohtinut tätä ihmisten pöllöyttä.Niin kun sun jutuissa ei ole mitään logiikkaa. Sun mielestä yleisiä sääntöjä saa rikkoa sinun mieleiset ihimiset kun ne "ei haittaa" mutta jos itse olisit lainlaatija/valvoja tms. huomaisit varmaan aika piankin että sun malli johtaisi anarkiaaan jossa kaikki alkaa kokeilemaan missä rajoissa voi toimia ja tehdä mitä tykkää. Ei minuakaan sinällään tuon Hannan yläsosattomuus haittaisi mutta ymmärrän miksi valvojat on siitä joutuneet sanomaan ja pitää muistaa että ei Hanna hirveästi olisi kärsinyt jos olisi yläosan laittanut jo lähtiessään tai sitten mennyt jonnekin yksitysirannalle.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin kun sun jutuissa ei ole mitään logiikkaa. Sun mielestä yleisiä sääntöjä saa rikkoa sinun mieleiset ihimiset kun ne "ei haittaa" mutta jos itse olisit lainlaatija/valvoja tms. huomaisit varmaan aika piankin että sun malli johtaisi anarkiaaan jossa kaikki alkaa kokeilemaan missä rajoissa voi toimia ja tehdä mitä tykkää. Ei minuakaan sinällään tuon Hannan yläsosattomuus haittaisi mutta ymmärrän miksi valvojat on siitä joutuneet sanomaan ja pitää muistaa että ei Hanna hirveästi olisi kärsinyt jos olisi yläosan laittanut jo lähtiessään tai sitten mennyt jonnekin yksitysirannalle.
Mitä sä napero taas horiset?.
Hannahan peitti kavereidensa avulla nännit piiloon..
Vaan piti poikain poliisit soittaa.. Eikä mikään laki estänyt Hannaa olemasta ilman yläosaa.Harmaaritari kirjoitti:
Joo, jos olisi yleinen sääntö siellä niin tuskinpa alkaisin kapinoimaan että minun pitää yksin saada olla erilailla. Hyväksyisin yhteisön normit koska ymmärrän että ne ovat välttämättömiä vai pitäisikö sinusta esim. liikenteessä minun saada tehdfä päätös mikä on turvallista? "Saan ajaa kännissä koska ajokunto on ihan ok", "Minä saan ajaa sataakahtakymppiä mutta noiden ajotaidottomien pitää ajaa kahdeksaakymppiä, se on vain oikein koska olen taitavampi ratissa".
Muuten, jos tehtäisiin " yleinen sääntö" että miesoletetut henkilöt eivät saisi esim ajaa autoa, niin sinä kilttinä ja kunnollisena miehenä tietysti tottelisit..
..jos tajuat pointin.- 09876565678909876
Harmaaritari kirjoitti:
Niin kun sun jutuissa ei ole mitään logiikkaa. Sun mielestä yleisiä sääntöjä saa rikkoa sinun mieleiset ihimiset kun ne "ei haittaa" mutta jos itse olisit lainlaatija/valvoja tms. huomaisit varmaan aika piankin että sun malli johtaisi anarkiaaan jossa kaikki alkaa kokeilemaan missä rajoissa voi toimia ja tehdä mitä tykkää. Ei minuakaan sinällään tuon Hannan yläsosattomuus haittaisi mutta ymmärrän miksi valvojat on siitä joutuneet sanomaan ja pitää muistaa että ei Hanna hirveästi olisi kärsinyt jos olisi yläosan laittanut jo lähtiessään tai sitten mennyt jonnekin yksitysirannalle.
No lakihan ei kiellä olemasta alasti. Tuo asia on sama kuin julkisella paikalla kuvaaminen, mikä on aivan sallittua mutta silti siitäkin joku voi tulla urputtamaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Mitä sä napero taas horiset?.
Hannahan peitti kavereidensa avulla nännit piiloon..
Vaan piti poikain poliisit soittaa.. Eikä mikään laki estänyt Hannaa olemasta ilman yläosaa.Niin piti poikain soittaa koska kurpan alastomuus häiritsi heitä. Et sinäkään näkisi mitään väärää poliisin soittamisessa joa siellä olisi ollut vaikka 17-vee tyttöjä valvojina ja joku keski-ikäinen mies olisi siellä muna heiluen yrittänyt pitää kiinni oikeudestaan eiintyä alasti yleisellä rannalla.
09876565678909876 kirjoitti:
No lakihan ei kiellä olemasta alasti. Tuo asia on sama kuin julkisella paikalla kuvaaminen, mikä on aivan sallittua mutta silti siitäkin joku voi tulla urputtamaan.
On asioita joita ei sivistyneille ihmisille jokaisessa välissä tarvitse erikseen olla toitottamassa koska ymmärtävät muutenkin missä kulkee sopivuuden rajat.
- 09876565678909876
Harmaaritari kirjoitti:
On asioita joita ei sivistyneille ihmisille jokaisessa välissä tarvitse erikseen olla toitottamassa koska ymmärtävät muutenkin missä kulkee sopivuuden rajat.
Niin onhan se kyllä aika sivistymätöntä ja epäsopivaa alkaa vaikkapa jonkun kuvaamisista valittamaan, mutta siltikin ihmiset sitäkin tekevät.
- qwertyxxxxx
Harmaaritari kirjoitti:
Niin piti poikain soittaa koska kurpan alastomuus häiritsi heitä. Et sinäkään näkisi mitään väärää poliisin soittamisessa joa siellä olisi ollut vaikka 17-vee tyttöjä valvojina ja joku keski-ikäinen mies olisi siellä muna heiluen yrittänyt pitää kiinni oikeudestaan eiintyä alasti yleisellä rannalla.
No sinä varmastikin tykkäisit katsella jonkun ukon killuttimia.
qwertyxxxxx kirjoitti:
No sinä varmastikin tykkäisit katsella jonkun ukon killuttimia.
Älä nyt viitsi mulle alkaa kun minä juurikin tässä yritän wuppikselle selittää miten se alastomuus yleisellä paikalla voi jotakuta häiritä ja siksi on säänöt olemassa.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin piti poikain soittaa koska kurpan alastomuus häiritsi heitä. Et sinäkään näkisi mitään väärää poliisin soittamisessa joa siellä olisi ollut vaikka 17-vee tyttöjä valvojina ja joku keski-ikäinen mies olisi siellä muna heiluen yrittänyt pitää kiinni oikeudestaan eiintyä alasti yleisellä rannalla.
Älä nyt taas heittäydy naperoksi..
Harmaaritari kirjoitti:
Älä nyt viitsi mulle alkaa kun minä juurikin tässä yritän wuppikselle selittää miten se alastomuus yleisellä paikalla voi jotakuta häiritä ja siksi on säänöt olemassa.
Mitä sä jauhat alastomuudesta?
Sano mulle yksikin syy miksi isotissinen mies saisi olla rannalla ilman tissipeitettä, mutta pienirintainen nainen ei.Wwuwuw kirjoitti:
Mitä sä jauhat alastomuudesta?
Sano mulle yksikin syy miksi isotissinen mies saisi olla rannalla ilman tissipeitettä, mutta pienirintainen nainen ei.Äläkä jauha munista...
😄Wwuwuw kirjoitti:
Meikäläistä ei ainakaan tulla koskaan näkemään ihmistenilmoilla peltipaljaana. Paitsi sitten kun olen saanut rasvaprosentin alle kympin (eli ei koskaan).
- paratiisi.kauppa
kävin kaupassa ja en olisi pistänyt pahitteeksi jos naiset olisi olleet ilman paitaa ja rintsikoita eli tissit paljaana mutta voipi olla että kauppa olisi ollut täynnä kuolaa ja kaupasta loppuisi juomat kun kuolan valutus kuivattaisi eli kuolisi nestehukkaan ja pystyisikö enään pitää näppejä kurissa
Uimahousut vois olla sukupuolielimien peitoksi kaikille velvoite, kun ei olla nudistirannalla. Mutta tissit sais mun puolesta olla piilossa tai näkyvillä. Mua ei haittais, vaikka naiset roikottelis ilman paitaa ja liivejä uimarannoilla.
Miehiä varmaan haittais. Monet imettää julkisilla paikoilla ja tissit tai tissit näkyy kaikille, eikä siinäkään ole mitään ihmeellistä. ..- eivoitietaa
Itsehän ei voi valita mistä toiset ärsyyntyvät, kyllä imettäminenkin monille voi olla epämiellyttävää.
eivoitietaa kirjoitti:
Itsehän ei voi valita mistä toiset ärsyyntyvät, kyllä imettäminenkin monille voi olla epämiellyttävää.
No ei voi valita juu. Onhan se toisaalta mahdotonta laatia elämää ja sääntöjäkin niin, ettei joku aina silti ärsyyntyisi.
Niinpä sanon, ärsyyntyköön jos ei elämää kestä...joskus tuntuu, että zulu heimot on järkevämpiä, kun me länsimaalaiset. Toki heitä on vähemmän...ehkä he hallitsevat laumansa paremmin tai sit suhtautuvat luonnollisemmin elämään. En tiiä.
Moniko meistä syntyy potkupuku päällä. Alastomuus on ongelma. On on...LadyZorro kirjoitti:
No ei voi valita juu. Onhan se toisaalta mahdotonta laatia elämää ja sääntöjäkin niin, ettei joku aina silti ärsyyntyisi.
Niinpä sanon, ärsyyntyköön jos ei elämää kestä...joskus tuntuu, että zulu heimot on järkevämpiä, kun me länsimaalaiset. Toki heitä on vähemmän...ehkä he hallitsevat laumansa paremmin tai sit suhtautuvat luonnollisemmin elämään. En tiiä.
Moniko meistä syntyy potkupuku päällä. Alastomuus on ongelma. On on...Mä kerran sanoinkin, että syntymässä kaikki ovat tasa-arvoisen alasti. Ei kukaan tänne uimahousut jalassa synny, tai näin on ainakin toistaiseksi ollut.
Ja sitten on tämä julkinen imetys.. voi kele päivää 🤐
Pullosta sopii antaa, mutta ei sieltä mistä pitäisi...koska tissi! Hehhee..Wwuwuw kirjoitti:
Mä kerran sanoinkin, että syntymässä kaikki ovat tasa-arvoisen alasti. Ei kukaan tänne uimahousut jalassa synny, tai näin on ainakin toistaiseksi ollut.
Ja sitten on tämä julkinen imetys.. voi kele päivää 🤐
Pullosta sopii antaa, mutta ei sieltä mistä pitäisi...koska tissi! Hehhee..Autoakaan ei saisi ajaa ilman paitaa, siitä voi saada sakot. Siveellisyyslaki...😄
Nänni ei näy kun se on ahmatin suussa. :D
Miksei pilluki vois olla esillä?
Se on huomaamattomampi kuin jätti rinnat.KonnaKettu kirjoitti:
Se on huomaamattomampi kuin jätti rinnat.Juuri niin. Olen kyllä samaa mieltä että ettei paljoa näy.
KonnaKettu kirjoitti:
Se on huomaamattomampi kuin jätti rinnat.Yleensä se rinta vilahtaa ennen suuta ellei lapsi ole pää paidan alla.☺️
Se on korvienvälissä tuo kaiken seksualisoiminen. Ajatella, jos hoitajat/ lääkärit seksualisoisi kaiken alastomuuden....KonnaKettu kirjoitti:
Se on huomaamattomampi kuin jätti rinnat.Että pääasia ettei nänni näy?
Tiedätkö miksi sanotaan niitä paria nyppylää sun rintakehässä?Wwuwuw kirjoitti:
Että pääasia ettei nänni näy?
Tiedätkö miksi sanotaan niitä paria nyppylää sun rintakehässä?Heh, niimpä. 🤣
KonnaKettu kirjoitti:
Se on huomaamattomampi kuin jätti rinnat.Muista säkin pitää paita päällä, ettei näy sun jättirinnat. 😋👍
LadyZorro kirjoitti:
Muista säkin pitää paita päällä, ettei näy sun jättirinnat. 😋👍
Niin mie yleensä pietänki..
LadyZorro kirjoitti:
Yleensä se rinta vilahtaa ennen suuta ellei lapsi ole pää paidan alla.☺️
Se on korvienvälissä tuo kaiken seksualisoiminen. Ajatella, jos hoitajat/ lääkärit seksualisoisi kaiken alastomuuden....Sitäki tapahtuu..
Homppeli lääkäri rupes kehumaan.
Mie kikattelin kuin pikku tyttö.KonnaKettu kirjoitti:
Sitäki tapahtuu..
Homppeli lääkäri rupes kehumaan.
Mie kikattelin kuin pikku tyttö.Epäilemättä. Se on vaikeeta tää puhelimella keskusteluihin osallistuminen, kun loppuu kapasiteetti luurista pitkien ketjujen äärellä. Pääsee lukemaan, muttei vastaamaan. 😣
Onkos se miten tavallista muilla? Anyone?LadyZorro kirjoitti:
Epäilemättä. Se on vaikeeta tää puhelimella keskusteluihin osallistuminen, kun loppuu kapasiteetti luurista pitkien ketjujen äärellä. Pääsee lukemaan, muttei vastaamaan. 😣
Onkos se miten tavallista muilla? Anyone?Sama homma tabletilla..
Oon huomannut että noin sata viestiä on raja, sitten alkaa tökkimään.Wwuwuw kirjoitti:
Sama homma tabletilla..
Oon huomannut että noin sata viestiä on raja, sitten alkaa tökkimään.Kokeilen vieläkö tähän onnistuu vastata...ainakin antaa nyt edes kirjoittaa, mutta lähteekö viesti...
Tulee yks kaks aina hiljaisuus, kun tää alkaa nikottelemaan. 😌Wwuwuw kirjoitti:
Sama homma tabletilla..
Oon huomannut että noin sata viestiä on raja, sitten alkaa tökkimään.Menkää töihin...
Hankkikaa kunnon pelit ja pensselit.
:D
- Sinkkumies--
Kyllä täällä suomessa on suvaitsemattomia typeriä joka asiasta valittavia ääliöitä. Kauhea meteli jos joku ui tissit paljaana. Kävin etelässä ja siellä oli lähes kaikki naiset tissit paljaana rannalla.
- OletTäysiIdioottiJaHuora
wwwwuw on varmaan niin tyhmä ettei tajua lopettaa asiasta jäkättämistä vaan tarvitsi fyysista ojentamista ja vasta sitten tajuaisi pitää suunsa kiinni! Onhan se nyt selvä että ei normaaliuimarannalla naiset kävele yläosattomissa!
- OletTäysiIdioottiJaHuora
Ja jollakin tyhmällä akkahuoralogiikalla sait moitittua myös uimavalvojia jotka tekivät oikein tehtäväänsä!
Huomaatteko, miten kieroja nämä rumat ja läskit netti akat ovat, saavat samassa sivulauseessa ylistettyä alasti esiintyvää vittunsajakajaa "kapinallista naista" ja moitittua hyvin työnsä tekemään pyrkiviä nuoria poikia tissin imijöiksi. - werwerwerwerwer
Ole nyt jo hinuri hiljaa, jos sulle on tissit ongelma niin siinähän on, meille muille miehille ei.
- uudismielinen
Hyvä että itämään läit tullee tännekin akat kotiin ja purkka päälle akka kuuluu kotiin hellan ja nyrkin väliin tasa arvo pelleily saa riittää niin loppuu nännit paljaana kulku kun akka kotona...
"Uimavalvojan huomautus hämmästytti kaveriporukan."?????
Vitun femakko lesbot halus tahallaan aiheuttaa närää...
Menkää nudistirannoille..- e3e3e3e3e3e3e3e3e
Taitaa sinuakin natsihinttaria tissit häiritä, ei meitä heteromiehiä joten lisää vaan.
e3e3e3e3e3e3e3e3e kirjoitti:
Taitaa sinuakin natsihinttaria tissit häiritä, ei meitä heteromiehiä joten lisää vaan.
Joo miksei me miehetki ruveta pitään jotain keppiä kyrvän päällä?
Vois laittaa luun nokasta läpi..
Tervehtimisenki vois hoitaa nuuskimalla toistemme peräaukkoja.- oikeamiestenmies
KonnaKettu kirjoitti:
Joo miksei me miehetki ruveta pitään jotain keppiä kyrvän päällä?
Vois laittaa luun nokasta läpi..
Tervehtimisenki vois hoitaa nuuskimalla toistemme peräaukkoja.Etköhän niitä miesten perseitä löydä jos oikeista paikoista etit.
Pitää itekki mennä rannalle ilman housuja....
Kyrpä pystyssä tietenkin..
Se on ihan luonnollinen juttu kuitenki..
Sitten ihmetellä kun poliisit antaa sähköä..- poliisinpatukkaahaluat
Taitaisit enemmänkin haluta pamppua takaapäin.
Niin että siellä oli joku muukin ilman housuja?
Tosin en mä apukoululaiselta voi odottaakaan että ymmärtäis lukemaansa..
Saat anteeks. Syö banaani.Wwuwuw kirjoitti:
Niin että siellä oli joku muukin ilman housuja?
Tosin en mä apukoululaiselta voi odottaakaan että ymmärtäis lukemaansa..
Saat anteeks. Syö banaani.Naisen rinnat on seksuaalinen juttu..
Ne on seksuaaliset/kiihottavat heimokulttuureissakin.
Jos ne on esillä niin sama pitää pilluki esillä..
Sama pitää kyrpä esillä.KonnaKettu kirjoitti:
Naisen rinnat on seksuaalinen juttu..
Sama pitää kyrpä esillä."Ne on seksuaaliset/kiihottavat heimokulttuureissakin."
Paitsi ettei ole. Lue mun aiemmat viestit. Mä menen nyt nukkumaan, kuten kaikki muutkin kunnon kansalaiset tähän aikaan tekee.- 666666666666
KonnaKettu kirjoitti:
Naisen rinnat on seksuaalinen juttu..
Sama pitää kyrpä esillä.Tosi "yllättävää" jos sinua kyrpä kiihottaa.
Wwuwuw kirjoitti:
"Ne on seksuaaliset/kiihottavat heimokulttuureissakin."
Paitsi ettei ole. Lue mun aiemmat viestit. Mä menen nyt nukkumaan, kuten kaikki muutkin kunnon kansalaiset tähän aikaan tekee.Kyllä ne vaan on..
Isot rinnat on aina merkki hedelmällisyydestä.
Hedelmällinen nainen kiihottaa olkoon kulttuuri mikä tahansa.
Kummasti heiluttavat ja keinuttavat isoja tissejä ja perseitä että saavat miesten huomion. :D
Jos ei miehet kiihottuis näistä ulkoisista asioista niin mistä met sitten kiihotuttais... Ei mistään..- sekoilet
KonnaKettu kirjoitti:
Kyllä ne vaan on..
Isot rinnat on aina merkki hedelmällisyydestä.
Hedelmällinen nainen kiihottaa olkoon kulttuuri mikä tahansa.
Kummasti heiluttavat ja keinuttavat isoja tissejä ja perseitä että saavat miesten huomion. :D
Jos ei miehet kiihottuis näistä ulkoisista asioista niin mistä met sitten kiihotuttais... Ei mistään..Ei todellakaan ole isot rinnat automaattisesti merkki hedelmällisyydestä.
sekoilet kirjoitti:
Ei todellakaan ole isot rinnat automaattisesti merkki hedelmällisyydestä.
Leveä lantio, isot tissit ovat ulkoisia merkkejä naisen hedelmällisyydestä..
Tiiät sen itekki..KonnaKettu kirjoitti:
Leveä lantio, isot tissit ovat ulkoisia merkkejä naisen hedelmällisyydestä..
Tiiät sen itekki..Entäs kun mua naisena häiritsee paljon enemmän toplessina kulkevat miehet, kun naiset!?
Voisiko valittaa poliisille tästäkin. Minä vaivaudun, kun näen hyvin muodostuneen mies ylävartalon ilman paitaa ja vaadin! Paidat päälle!!!!!😈
https://youtu.be/TYv97c-US-A
Jos tässäkin videossa pyörisi nainen ilman paitaa, eipä liikuttas yhtään tuskin ees katselisin kuvaa. Mutta mies ILMAN PAITAA!!!!! Mua ahdista, enkä saa silmiäni irti kuvasta...tulee jotenkin kiusallinen olo. 😧LadyZorro kirjoitti:
Entäs kun mua naisena häiritsee paljon enemmän toplessina kulkevat miehet, kun naiset!?
Voisiko valittaa poliisille tästäkin. Minä vaivaudun, kun näen hyvin muodostuneen mies ylävartalon ilman paitaa ja vaadin! Paidat päälle!!!!!😈
Jos tässäkin videossa pyörisi nainen ilman paitaa, eipä liikuttas yhtään tuskin ees katselisin kuvaa. Mutta mies ILMAN PAITAA!!!!! Mua ahdista, enkä saa silmiäni irti kuvasta...tulee jotenkin kiusallinen olo. 😧Entäs miehen seksikäs matala ääni?
https://m.youtube.com/watch?v=tB54XUhA9_w
Juu..ei päivää..Kyllä miesten on tästedes oltava vaiti julkisilla paikoilla, ettei ala kuumottaa..Wwuwuw kirjoitti:
Entäs miehen seksikäs matala ääni?
https://m.youtube.com/watch?v=tB54XUhA9_w
Juu..ei päivää..Kyllä miesten on tästedes oltava vaiti julkisilla paikoilla, ettei ala kuumottaa..Sekin pitäs ottaa huomioon, kyllä. Samoin kauniit silmät pitäis pitää kiinni, ettei ne näy muille. Niistä voi joku vaivaantua ja jäädä katsekoukkuun. 😵
Oikeastaan kaikki kaikki ihmiset pitäis poistaa kaduilta, joista voi häiriintyä. Jep.LadyZorro kirjoitti:
Entäs kun mua naisena häiritsee paljon enemmän toplessina kulkevat miehet, kun naiset!?
Jos tässäkin videossa pyörisi nainen ilman paitaa, eipä liikuttas yhtään tuskin ees katselisin kuvaa. Mutta mies ILMAN PAITAA!!!!! Mua ahdista, enkä saa silmiäni irti kuvasta...tulee jotenkin kiusallinen olo. 😧No jos nään sut istumassa jossain niin otan housut ja tuun sun eteen jutteleen..
Tarkoituksena on vaan olla luonnollinen...KonnaKettu kirjoitti:
No jos nään sut istumassa jossain niin otan housut ja tuun sun eteen jutteleen..
Tarkoituksena on vaan olla luonnollinen...Otat housut pois vai? Ota vaan. Mua voi kyllä naurattaa hetken aikaa hirmusti, mutta kyllä mä juttelemaan pystyn. Oon nääs ennenkin nähnyt miesten mulkkuja. :D
Samaa nahkaa se on mitä nenänpäässäkin!LadyZorro kirjoitti:
Otat housut pois vai? Ota vaan. Mua voi kyllä naurattaa hetken aikaa hirmusti, mutta kyllä mä juttelemaan pystyn. Oon nääs ennenkin nähnyt miesten mulkkuja. :D
Samaa nahkaa se on mitä nenänpäässäkin!Niin ne on nähny nais-näyttelijätki mutta kummasti ruikuttaa.. :D
Mulkku ja rinnat on ihan hyvä pitää tuettuna..
Ihmisellä on niin isot ulokkeet että ne täytyy tukea jotta pystyy esimerkiksi juoksemaan..
Ihan tuntuu siltä kuin evoluutio olis ottanu huomioon meidän tavan pukeutua.
Mä jäin katsekoukkuun Boney M:ään..
Joku puhui jossain ketjussa nuoren naisen gasellimaisesta vartalosta...
https://youtu.be/otna9Pe3jWg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo737050Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 332335
- 201898
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231891- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181559
- 101559
- 521558