Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aiheellinen+komentti.
Vaikein+Raamatussa+on+relalisoida+aikaa,+josta+mm+Jeesus+sanoo;+älkää+leikkö+aikamäärillä.
Maan+päällä+oli+jo+6000+vuotta+sitten+Yliopistoja,+mm+Urissa,+josta+Abram+läksi.+Kannattaa+keskittyuä+siihen+tietoon,+joka+meille+annetaan+Kirjassa.+Sieltä+se+totuus+löytyy,+mutta+lahkot+muokkaa+usein+sen+omiin+tarkoitusperiin+sopiviksi,++tuntematta+edes+koko+kirjaa+hermeneuttisesti.
Vedenpaisumuksesta+sinänänsä+useat+eri+toisitaan+riippumattomat+uskonnot,+eri+mantereilla+kertovat+omissa+kirjoissaa.
13.12.2018 20:40
Etkö+usko?+Mikä+sitten+tämä+on?
Job+40
15+Näetkö+Behemotin,+Minä+olen+sen+tehnyt,+niin+kuin+olen+tehnyt+sinut.+Se+syö+ruohoa+niin+kuin+lehmä
16+mutta+näetkö,+miten+vahvat+ovat+sen+lanteet,+näetkö,+miten+voimakkaat+ovat+sen+vatsan+lihakset?
17+Sen+häntä+on+kuin+setrin+runko,+reisien+jänteet+ovat+kuin+punottua+köyttä.
18+Luut+ovat+kuin+pronssiputket,+selkäranka+on+kuin+rautaa.
19+Se+on+Jumalan+luomisteoista+uljain,+vain+sen+luoja+voi+sitä+käskeä.
20+Vuoret+antavat+sille+ruokaa,+metsän+eläimet+leikkivät+sen+lähellä.
21+Lootuspensaan+alla+se+makaa+kaislojen+keskellä,+liejun+kätköissä.
22+Lootuspensaat+suojaavat+sitä,+antavat+sille+varjonsa,+rannan+pajut+sen+ympäröivät.
23+Se+ei+säiky,+vaikka+virta+on+väkevä,+se+lepää+kaikessa+rauhassa,+vaikka+vesi+tunkeutuu+suuhun.
24+Kuka+astuu+sen+silmien+eteen?+Kuka+kiinnittää+sen+turpaan+talutusrenkaan?
13.12.2018 20:33
Niin,+ei+kukaan?+Sehän+on+mahdottomuss,+koska+kukaan+kristitty+ei+aksta+muita,+kun+uskoon+tulleita.
Joka+uskoo+se+kastetaan.
Kastetuita+on+jo+vuodessa+muutama+sata+miljoonaa+nykyään.
Mistä+ajatus,+että+olisin+sanonut,+että+kasteessa+joku+tulee+uskoon?
13.12.2018 07:36
Kun+Jeesus+sai+kaiken+vallan,+Hän+myös+toimii+valtansa+nojalla,+ei+siihen+ole+kenelläkään+mitään+sanottavaa.
En+tunne+tuota+uittoyhdistystäsi,+minulle+on+aivan+yhden+tekevää,+miten+he+uskovat.
Niin,+Jeesus+sen+itse+sanoo,+ja+minä+kirjoitan+juuri+niin;+
Joh.+5:22+
Isä+itse+ei+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomiovallan+Pojalle
Eikö+olekin+erinomaista,+kirjoitan+Jeesuksen+opetuksen+mukaan.
Missä+siinä+isän+tahto+tulee+esille?
Paina+siihen+pieneen+päähäsi,+Jeesus+sai+Vallan+vasta+vuotta+ennen+ristiä,+sitä+ennen+Hän+oli+Jumalan+vallan+alla,+ja+toteutti+Hänen+juttujaan.
Tuossa+vaiheessa,+Johanneksen+5+luvussa+Hän+oli+vielä+Jumalan+Vallan+alla.+
Et+sinä+kuitenkaan+tajua,+mutta+kunhan+kirjoitin.
11.12.2018 22:14
Siihen,++että+muka+Jumala+antaa+VL;ille+uuden+vaimon,+ja+toisaalta+siihen,+että+sairaudet+on+Jumalan+rangaistus.
Kaikki+valtahan+on+Jeesuksella,+ja+Hän+ei+välitä+edes+muiden+omista,+ainoastaan+omistaan.
11.12.2018 17:26
Etkö++tiedä,+ettei+Jumalalla+eol+Kaikki+Valta,+vaan+Jeesuksella+se+on.+Jumala+ei+edes+tuomiste+ketään?+Haloo?+Missä+opissa+ryösit?
11.12.2018 08:03
Kirjoitatko+minulle?
10.12.2018 22:41
Aho+ei+ole+pitkäikäinen,+jos+linja+jatkuu.
09.12.2018 13:31
Älä+opeta+minua+kastamaan,+olen+tehyt+sitä+sata+kertaa+enemmän+kun+sinä.+Kaste+on+yksi+pelastuksen+elementti,+parannuksen+jälkeen,+jolloin+lupaa+lähteä+seuraamaan+Jeesusta.
Valehteleeko+Pietari;+1.+Piet.+3:21+
Tuon+esikuvan+mukaisesti+teidät+pelastaa+nyt+kaste,+ei+siksi+että+te+siinä+luovuitte+saastaisesta+elämästä,+vaan+koska+Jumala+teki+kanssanne+hyvän+omantunnon+liiton.+Sen+perustuksena+on+Jeesuksen+Kristuksen+ylösnousemus,
Jos+tulkkaan;+pelastaa+NYT+kaste.+Se+merkitsee+sitä,+että+kasteessa+pestään+synnit,+ja+saasteinen+elämä+pois,+ja++seurataan+Jeesusta+puhtaalla+omallatunnolla,+ja+peritään+ylösnousemus+Häneltä.
Tätä+ilman+on+koko+Kerho.+Elätte+näiden+pulijoppojen+olemuskessa,+ilman+että+voisitte+pestä+ne+kasteessa+pois.+Mieti+nyt+vähän.
On+heikko+tuo+Raamatun+tuntemuksesi,+mutta+ei+se+mitään,+koko+Kerholla+se+on+samalla+tasolla,+ette+edes+tutki+Jumalan+Sanaa.+Pidät+Mattusta+valehtelijana,+ja+saarnamiestäsi+kuninkaana.+Mutta+kostotaan,+mitä+Jeesus+iste+sanoo+(+Jeesus+on+se+Jumalan+Poika,+Jumala+Jumalasta)+Matt.+26:28+
Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.
Näin+pakanallis/saatanallinen+on+Kerho,+että+Jeesuskin+on+valhtelia,+puliukko+pelastuja.
08.12.2018 17:59
Miten+se+Sinua+kornii?+Etkö+tiennyt?
08.12.2018 09:34
Vanhanen+ja+Aho+hankkivat+Konsulttitoimisto+Mc+Kinseyn+selonteon,+miten+Suomea+tulisi+johtaa+ja+kehittää.+Sen+jälkeen+Suomesta+myytiin+kaikki+päälimmäinen++kansan+omaisuus,+tehtaita+yms.+ja+se+maksoi+satoja+miljoonia+yhteensä,+ja+rulianssi+jatkuu,+sillä+Sipilälläkin+on+saman+konsulttitoimiston+ohjeet.+Se+on+myös+soten+alullepania,+kasvotonta+kapitalismia,+jossa+kaikki+tuottava+myydään+ja+vähävaraiset+pannaan+hiljaiseksi.
Kepu+sekä+osin+Kokoomuskin+on+näitä+rosvoja,+jotka+putsaavat+Suomen.+Saa+nut+nähdä,+maksaako+Sipilä+omistaan+Nuorisosäätiön+töpit,+jonka+Hän+teki+vuotta+ennen+maksaessaan+Kepun+velat,+kun+asettui+ehdolle.+Hän+toimii+aina+rahan+ehdoilla,+jopa+nostaen+sakkojen+hintojakin,+eikä+iste+juuri+veroja+maksa?+Vai+maksaako+Pääministerin+hommasta?
07.12.2018 17:05
KIITOS.+Minä+en+ole+pariin+kymmeneen+vuoteen+viettänyt+itsenäsyyspäivää.+En+sen+jälkeen+kun+Vanhanen+ja+Aho,+nyt+Sipilä+elävät+amerikkalaisen+Konsulttitoimiston+Mc+Kinnseyn+ohjeiden+mukaan+ja+Valtion+johto+myy+kaiken+Suomen+Valtion+omaisuuden+pois,+kasvottomalle+kapitalisteille.+
Vietän+Suomen+Itsenäisyyspäivän+muistojuhlaa,+en+muuta.
06.12.2018 20:00
Ensinnäin,+siellä+ovat+vain+Jeesuksen+seuraajat,+ja+7+vuotta,+sitten+muutto+Jerusalemiin,+mutta+siellä+ei+ole+sairauksia,+kipuja+eikä+hätää.
05.12.2018 12:36
Onko+siitä+maninintaa+Raamatussa,+sekä+mistä+kasteesta+on+kyse?
05.12.2018 08:08
Väärin.+Lisääntymiselle+annettiin+roolit,+mies+ja+vaimo+sen+ainaostaan+tekivät.
04.12.2018 08:39
Ei+tarvitse+omiin+lapsiin+sekaantua,+kuten+Kerho,+jos+on+700+vaimoa+ja+saman+verran+sivuvaimoja,+heissä+on+oma+työnsä+jo+luonnostaan,+ja+Israelissa+ei+pedofiliaa+ole+esiintynyt+koskaan.
04.12.2018 08:38
Vastaan,+kunhan+ensin+Sinä+vastaat+kysmykseeni.
04.12.2018 08:36
Sitä,+mitä+siinä+lukee;+Ketä+ne+olivat,+ja+missä+niistä+puhutaan+Raamatussa?
Se+on+kysymys++siitä;+Asbrahamilla+oli+kaksi+eukkoa+ja+toista+ei+suorastaan+voinut+vastustaa.
Josko+paikka,+ja+se,+kuka+toinen+Hänen+"eukko"+oli?
Oliko+apua.
04.12.2018 08:34
Se+on+selvä,+mutta+onko+Sinun+vaikea+myösntää,+että+hänen+Valta+kattaa+kaiken,+taivaassa+ja+maan+päällä?
Isähän+tahtoi+sovinnon+Hänen+ja+ihmisetn+välillä,+siinä+Jeesus+oli+se+sovittaja,+Isä+lunastaja.
03.12.2018 23:07
Jeesus+sanoi+usein;
Mark.+12:24+
Jeesus+vastasi+heille:+"Te+kuljette+eksyksissä,+ja+mistä+syystä?+Koska+ette+tunne+kirjoituksia+ettekä+Jumalan+voimaa
On+aivan+sama+elävässä+elämässäkin,+ellei+tunnista+omaa+historiaa,+ei+voi+suunnitella+tulevasuutta.+
On+hyvä,+että+luotat+ja+uskot+Jeesuksen+Messiaaksi.
03.12.2018 22:19
13 / 692