Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Vai+niin,+ensinnäkin,+meille+maksetaan+tekojemme+mukaan;+Matt.+16;+27+Sillä+Ihmisen+Poika+on+tuleva+Isänsä+kirkkaudessa+enkeliensä+kanssa,+ja+silloin+hän+maksaa+kullekin+hänen+tekojensa+mukaan.Myös+pelkkä+usko+ei+riitä+pelastumiseen,+koska+se+on+vain+pelkkää+teatteria+usealle;Jaak.+2:17+Samoin+uskokin,+jos+sillä+ei+ole+tekoja,+on+itsessään+kuollut.Pyhät+teot+kuuluu+elävään+uskoon+Kristuksessa.
  2. >Vl-puhujat+korostavat+että+evankeliumin+ydin+on+syntien+anteeksiantamus.**+Evankeliumihan+on+uutinen,+ei+sanoma,+se+on+erikseen.Mutta+juuri+tuo+on+se+pakanallisuus,+jolla+Kerho+orjuuttaa+käärmemäisesti+herkkäuskoisia+omiaan.>>Koska+ilman+Jeesusta+Kristustusta+ei+ole+mitään,+Hän+on+evankeliumin+ydin.**+Se+on+ydin,+eli+evankeliumin+tuojan+sanoma.>>Ilman+Häntä+ja+Hänen+sovitustyötään+ei+olisi+myöskään+syntien+anteeksiantamusta+ja+koko+olevaista+näkyvää+ja+näkymätöntä+maailmaa.+Hänestä+tulee+kaikki+muukin+hyvä.**+Amen>>On+tärkeä+että+uskon+kohde+on+oikea+-+Herra+Jeesus+Kristus.**+tähän+myös+Amen,+eikä+kerhon+”tämän+jumalan+valtakunnan+evankeliumi,+syntien+anteeksi+anatomisesta.+Toistatan,+evankeliumi+on+uutinen,+sekä+uutisen+tuoja,+kaikki+muu+sisältyy+Hänen+sanomaansa.>>Jos+ukson+kohde+on+synti+ja+sen+anteeksiantamus+on+sielunvihollinen,+se+tuhanten+juonten+mestari+saanut+houkuteltua+pois+ihmisen+oikeasta+uskon+kohteesta.+**+He+eivät+ole+kristittyjä,+sanan+varsinaisessa+merkityksessä,+vaan+lahko+ominen+näkemyksineen+ja+opetuksineen.>>Sen+jälkeen+on+alettu+korostaa+omaa+seurakuntaa+epäjumalana+ja+vähitellen+oppiaa+reivataan+aina+vain+kauemmas+Kristuksesta.**+Niin+siinä+kävi,+alkaen+jo+Raattamaasta,+eksuliivisuudella.+>>+Katso,+Jumalan+Karitsa,+joka+ottaa+pois+maailman+synnin+!+**+Asia+ei+trokareita+tarvitse.+Kristitty+katsoo+yksin+Jeesukseen.Syntimme+on+sovitettu+jo+Golgatalla,+miksi+ottaa+siihen+sekoittajia+mukaan.
  3. Väärä+vastaus.
  4. Apokalypsi++on+kuitenkin+apokalysi,+joka+tarkoittaa+tietynlaisen+mystisen+verhon+poistaminen+Pyhissäkin+asioissa,+jotka+ovat+Tanakissa+ja+Toorassa+riittävästi+ilmoitettu+Israelille,+kaanoniin+niitä+ei+ole+hyväksytty.Olen+hyvin+varovainen+niissä,+samoin+kun+juutalaisissa+rabbistisissakin+kirjoituksissa.+Jos+Jumala+olisi+halunnut+ne+kaanoniin,+niin+ne+olisivat+siellä.Usea+ihminen+elvistelee,+jopa+teologit,+kuinka+hyvin+tuntevat+apokalyptiset+kirjoitukset,+vaikka+Paavalikin+sanoi+asiaan;+2.Kor+12;7+Ja+etten+niin+erinomaisten+ilmestysten+tähden+ylpeilisi,+on+minulle+annettu+lihaani+pistin,+saatanan+enkeli,+rusikoimaan+minua,+etten+ylpeilisi.8+Tämän+tähden+olen+kolmesti+rukoillut+Herraa,+että+se+erkanisi+minusta.9+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Minun+armossani+on+sinulle+kyllin;+sillä+minun+voimani+tulee+täydelliseksi+heikkoudessa".+Sentähden+minä+mieluimmin+kerskaan+heikkoudestani,+että+Kristuksen+voima+asettuisi+minuun+asumaan.Minullakin+on+piikki+lihassa,+mutta+kuten+Hän+sanoo;+"Minun+armossani+on+sinulle+kyllin;+sillä+minun+voimani+tulee+täydelliseksi+heikkoudessa"Miksi+sitten+opiskelen+vieläkin+hermeneuttisesti,+on+varmistua+siitä,+mitä+Jeesus+haluaa+kauttani+kertoa+saarnoissani+ja+Raamattu-+tunneissani.Joskus+voin+kertoa,+tosi+harvoin,+ja+vain+vahvistukseksi+kaanonin+ulkopuolisia+asioita,+en+Jumalan+sanana,+vaan+kirjoituksena.Lisäksi+apokalyptisyys+ei+juuri+tunne+ilmestyksiä,+eikä+profetioita.Ennemmin+turvaan+vaikka+Josefukseen.Luther+oli+erittäin+epävakaa+antisemitisti,+ei+sen+enempääLuterilaisuus+on+1/3+katolisuutta,+eikä+juuri+laajene+jäsenmääriltään+maailmassa.+Saksassa+on+puolenkymmentä+Lut+lahkoa,+kuten+Suomessa+Kerhossa.
  5. >>Miksi+nykyajan+teinit+eivät+pysy+uskomassa.**+Onpa+erikoista,+ei+pysy+uskomassa.Kristillisissä+seurakunnissa+ihmiset+pysyvät+Jeesuksessa,+seurakunta+ei+pelasta+ketään.Tuon+”pysyä+uskomassa”+on+vain+kerhon+juttuja,+jonka+taakse+on+hyvä+mennä,+tekemällä+syntiä,+valehtelemalla,+talousrikoksia,+pedofiliaa+ja+vilkutella+ne+näennäisesti+anteeksi.Aika+moista+souvaamista.Taas+vastavuoroisesti+Kristillisiin+piireihin+juuri+varhaisnuoria+tulee+kirkon+ulkopuolelta+viikoittain+ja+heidät+siunataan+seurakuntaan.>>Harvempi+teini+enää+jaksaa+jatkaa+isiemme+uskossa.+**+Hyvä+näin,+Jeesushan+juuri+varoitti+siitä,+Isien+uskosta,+tapauskosta+sekä+heidän+ihmis-+säännöistään.Erossa+toteutuu+juuri+Jeesuksen+tahto.+Matt.+23:32+Jatkakaa+toki+isienne+tapaan,+kunnes+mitta+on+täysi!Siinä+on+Jeesuksen+sarkasmi+parhaimmillaan.>>Kun+isämme+uskoivat+ennen,+tänä+päivänä+ne+eivät+enää+usko+aina+ihan+samalla+tavalla+kun+ontuma+vie+ihmisiä+ulos+valtakunnasta.+**+Isänne,+ja+varmaan+Sinulla+Iso-+Isäsi+uskoi+todella+oikein,+Jeesus+oli+Herra,+Raamattu+oli+Pyhä,+mutta+-60/+70+luvulla+herra+vaihtui,+siinä+ei+raamatuita+tarvinnut,+mentiin+vaihtoehtoon+”kaksilla+rattailla+ajelulle”.Silloin+alettiin+elää+ja+ajatella+pakanallisesti.Lopun+aika+on+myös+mitattavissa+Kerhossa,+sehän+tulee+joka+tapauksessa.>>Miten+muutosta+tehtävä,+ettei+tämä+kauhea+etemys+etene?+**+Maailman+yksinkertaisin+asia,+-+tehkää+julkinen+parannus+synneistänne,+sekä+siirtäkää+katseenne+Kristukseen,+Kaikkivaltiaaseen.>>Teinit+eivät+jaksa+enää+seuroihin+tulla.+Joillakin+on+jopa+korviksia+enemmän.+**+Juuri+tästä+yritän+Sinulle+kertoa,+älkää+leikkikö+jotain+koru+poliisia,+Jumalahan+on+kehottanut+niiden+pitämiseen.Teinit+eivät+viitsi+katsella+tyhmyyksiä,+koska+fiksujakin+seurakuntia+on.>>Rakkaat+nuoret,+kannattaa+uskoa+tänäkin+päivänä+niin,+kuin+isämme+uskoivat+ennen!**+Juuri+näin,+silloinhan+ei+ollut+muita+sääntöjä,+eikä+ohjeita,+kun+Raamattu.Tehkää+parannus+tuosta+saatanallisesta+orjuuttamisestanne.
  6. Amen.
  7. Liian+moni+ihminen+jää+lapsuutensa+vangiksi.Minä+tiedän,+mitä+köyhyys+oli+-50+luvulla+maaseudulla,+kun+muutama+kuukausi+elettiin+vain+maitoperunoilla+sekä+talkkunapuurolla.Kumpaakaan+en+ole+suuhuni+pannut+ammattikoulun+jälkeen+ja+kun+huomasin+Suomen+köyhyyden,+ja+korttitalouden+vähentyvän+ja+jokaisella+oli+aika+tasavertainen+mahdollisuus+hankkia+koti,+tekemällä+kovasti+työtäKeskikouluun+minulla+ei+ollut+perheeni+heikon+taloudellisen+tilanteen+vuoksi+mahdollista,+vaikka+perheeni+ei+juonut+muuta+kun+kohtuullisesti+ja+tupakka+Isältä+loppui+kurkkusyöpään,+joten+päätimme+Hänen+kanssaan+edetä+turvalliseen+ammattiin.Se+toimi+ja+tein+omakotitalon+ja+opiskelin+iltalinjalla+teknisen+tutkinnon.+Elämä+oli+omissa+käsissä,+kun+ei+valittanut+ja+en+ole+koskaan+ollut+kenellekään+kateellinen,+mutta+ihailin+muutamia,+ja+päätin+lukea+lisää,+ja+perustaa+Yrityksen.Se+oli+monien+vaiheiden+aikaa,+ja+sain+sitten+mahdollisuuden+lapsuuden+unelmaan,+teologian+opintoihin+ja+suoritin+arvosanan,+nyt+saan+viikonlopulla+hoitaa+sitä+tointa,+mutta+rakensin+hallin,+tupakka+ja+viinasäästöillä,+jossa+voin+auttaa+ihmisiä+viikolla.+Yliopistossa+suurin+ongelma+oli+yllättäen+Suomen+kieli,+koska+Kansakoulussa+en+siihen+saanut+pysyvää+apua.Siihen,+onko+Jumalalla+tähän+mitään+tekemistä,+tai+vaikutusta.+Vastus+on+selvä,+kristillis-+juutalainen+kotikasvatus+oli+siihen,+”sitä+saat,+mitä+tilaat”.+Minä+luotan+varsinaisesti+Jeesukseen,+koska+lähemmäksi+ihminen+ei+Jumalaa+pääse,+ei+nyt,+eikä+koskaan,+ja+Henki+on+auttanut+niin,+että+Isä+kirkastuu+pojassaan+ja+olen+saanut+elää+siunauksessa+koko+elämäni,+ottaen+vaikeatkin+ajat+huomioon+seuraavasti;+Joh.+10:9+Minä+olen+portti.+Se,+joka+tulee+sisään+minun+kauttani,+pelastuu.+Hän+voi+vapaasti+tulla+ja+mennä,+ja+hän+löytää+laitumen.Jeesus+on+portti+kaikille+ihmisille,+Jumala+ei+ole+saatavilla+ilman+Häntä.Rahan+perässä+en+ole+koskaan+juossut,+mutta+”työmies+on+palkkansa+ansainnut”.Siihen+autoon+sitten.+Ajoin+silloin+hyvillä,+uudehkoilla+autoilla,+kun+ajoin+yli+50,000Km/v.+mutta+nyt,+kun+tulee+vain+25,000Km/v+on+minulla+20+vanha+auto,+se+riittää.+Sijoituksenahan+se+on+kaikkein+heikoin+sijoitus.Jos+tuntuu+siltä+Sinusta,+ettet+ole+saanut+sitä+mitä+muilla?+Silloin+kannattaa+miettiä,+oletko+valmis+tekemään+asian+eteen+riittävästi,+vai+onko+todellisuudessa+nyt+oleva+olotila+hyvä,+kun+sen+myönnät,+sen+jälkeen+voit+toimia,+tai+nauttia+hyväksymällä+nykyinen+tilanne.Kes.