Mitä olette mieltä Päivän sanasta.

Vanhollinen_minäkin

Jotenkin mieleen jäi aamulla ”Päivän sana” Sanomalehdestä ja kun tilauksesta, törmäsin Puhuja- veljeen kylällä ja kerroin sen Hänelle.

Joh 15, 16 Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, ETTÄ LÄHDETTE LIIKKEELLE (lähetystyöhön) ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.

Hän ei pitänyt lähetystyötä kovinkaan tarpeellisena, koska Rauhanyhdistyksen Portit ovat auki kaikille?

Mietitytti se, että miten vaikka Turkissa tiedetään meistä?
Siihen Hän vastasi, kyllä Jumala tuo heidät runsain joukoin meihin, kun Hän valitsee heidät?

No, juttu loppui lyhyeen, muutimme kylmään kevääseen, mutta ajatus jäi elämään ja soitin erälle eronneelle veljelle, ja Hän on jossain oudossa seurakunnassa, ja vastasi; - Jeesus se on joka tuossa puhuu, ja siksi ei teillä ole Pyhää Henkeä, koska ette toteuta Jeesuksen käskyä, eli ette vie maailmalle Jeesusta.

Mitä muut on mieltä?

11

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melperi_vahvistaa

"""Jeesus se on joka tuossa puhuu, ja siksi ei teillä ole Pyhää Henkeä, koska ette toteuta Jeesuksen käskyä, eli ette vie maailmalle Jeesusta."""

Eihän viralliset vl-saarnamiehet ole koskaan noudattaneet Jeesuksen käskyjä eikä Raamatun opetuksia.

VAIN ME.

• Matt 28 kertoo Jeesuksen jäähyväispyynnöt:
      >>18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      ** Kerho ei tunnusta, että Jeesuksella on kaikki Valta, Taivaassa ja maan päällä
      Väärä opetus 1.

>>19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen **
      Kerholla ei ole yhtään vakinaista lähetystyöntekijää?
      Lähetyskäskyn laiminlyönti 2.

>> Kasteessa heidän hyväksymä luterilainen käsitys; - Minä kastan tämän NN vauvan, tämän seurakunnan yhteyteen???**
      Jeesus käski kastaa Häneen, upottamalla, mutta Kerhon lapset liitetään luterilaiseen lahkoon, kysymättä heiltä mitään. Merkitään siis pakosta Lahkoon veromaksajaksi?**
      Väärä kastekäsitys, pakkoripottelu.

>>20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."**
      Kerho opettaa elämään, niin kuin ME ELÄMME? Ei kuten Kristus.
      On myös turha miettiä, kun ei ole Jeesuksen armolahjoja.
      Sitten; -Menkää ja tehkää kaikista Jeesuksen universaalin seurakunnan jäseniä, opetuslasia.

Päivän sana on todella paikallaan.

• Voi_teitä

te fariseukset ja ulkokullatut käytte ympäri merta ja maata tehdäksenne yhtä uutta juutalaista, tette hänestä kaksi kertaa enemmän helvetin lapsen kuin itse olette.
        Jumala tietää missä on evankeliumin tarvetta ja lähettää "työmiehiä".

• Voi_teitä kirjoitti:

te fariseukset ja ulkokullatut käytte ympäri merta ja maata tehdäksenne yhtä uutta juutalaista, tette hänestä kaksi kertaa enemmän helvetin lapsen kuin itse olette.
        Jumala tietää missä on evankeliumin tarvetta ja lähettää "työmiehiä".

Näin juuri.
        Siksi lähipiirissä on kolme lähettiperhettä.
        Siperiassa, Kiinassa ja Mongoliassa.

Fariseuksia en juuri tunne.

• säätövaraa.on

Päivän sana on upea juttu - jopa uusia kieliä opiskeltaessa.
      Jeesus varoitti monisanaisuudesta. Varoitukset ovat yleensä menneet kuuroille korville; 'päivän sanana' markkinoidaan kokonaisia lauseita, virkkeitä ja jopa kappaleita.

• Mielenkiintoista.
        Missä kontekstissa Hän sen mainitsi?

• näinhän.se.taisi.mennä
        Kesitas kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Jeesus varoitti sanoen: ”Älkää luulko, että teitä kuullaan teidän monisanaisuutenne tähden…”.

• näinhän.se.taisi.mennä kirjoitti:

Jeesus varoitti sanoen: ”Älkää luulko, että teitä kuullaan teidän monisanaisuutenne tähden…”.

Mielenkiintoista.

• näinhän.se.taisi.mennä
        Kesitas kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Jeesus puhui turhista sanoista rukouksen yhteydessä.

• näinhän.se.taisi.mennä kirjoitti:

Jeesus puhui turhista sanoista rukouksen yhteydessä.

Matt. 6:7
        Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä ”hokeko” niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan
        Roseukhomenoi de me battologéséte battologéséte hospér hoi ethnikoi, doksúsin gar, hoti ho patér hoti en té polylogia autón jne………
        Siinä on alkuteksti sanoma jossa ”polylogia” tarkoitti todella ”monisanaisuutta/ monisanaisuuden” mutta sitä ei ole oikein käännetty.
        Joten oikeassa olit, mutta konteksti on hyvä tietää, kun opettaa toisia siitä.
        Siksi hieman ”juoksutin” Sinua, mutta siksi, että kun Raamatusta puhuu, kannattaa olla tarkka.
        Kiitos tästä.
        Kes.

• LähetystyönTukija

Herramme Jeesuksen antama lähetyskäsky Markus 16:

15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
      16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
      17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
      18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

Tuo lupaus pitää tänäänkin totta. Siellä Afrikan läheyskenitlllä vieraillut seurakunnan väki joka tukee siellä tehtävää toimintaa omin silmin (ja kuvatodistein) näki kuinka lupauksensa mukaisesti Jeesus Henkensä kautta sielläkin toimii (vaikka sitäkin vl-puhujat pilkaavat sanovat että luo lahjat eivät ole voimassa enää apostolisen ajan jälkeen). Ne on voimassa lähetystyössä tänäänkin.

#; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."# Tuokin Vapahtajamme lupaus siellä toteutuu. Sadat vaikeastiikin sairaat paranivat - kaikki.

Jumala on laittanut suomut ylpistyneene ja itsensä ylentänee SRK-porukan silmille, jotka jatkavat vain Kristuksen seuraajien pilkkaamista. Siitä ei hyvää seuraa, Ei anneta enää synnintunota heille siitäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      61
      910
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      261
      777
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      92
      559
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      556
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      543
    Aihe