Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olipa+tyhmä+tiedustelu.
Kes+käyttää+Raamatun+sanaa,+jossa+Jeesusksen+Paavalin+kanssa+pitäis+olla+vielä+Kesitas.
Miten+se+sopii+kontektiisi?+Aikaero+on+2000v.+ja+Saul+ei+koskaan+tavannut+Jeesusta.
03.05.2018 15:38
En+vastannut+aivan+tuohon,+mihin+sinä,+vaikka+olet+liikuttavan+oikeassa,+Hengen+tehtävähän+on+kirkastaa+Jeesusta,+ja+Hän+on+itse+sanonut,+Matteuksen+24+luvussa,+ettei+tule+ennekuin+kaikki+tulevat+tietämään+kuka+Hän+on.+14+Tämä+valtakunnan+evankeliumi+julistetaan+kaikkialle+maailmaan,+kaikille+kansoille+todistukseksi,+ja+sitten+tulee+loppu.
Tämä+valtakunta+ei+kuitenkaan+ole+SRK,+vaan+Jumalan+Valtakunta+Jeesuksessa,+joka+ilmenee+jakeessa+3.
Mutta+varsiainainen+vastukseni+oli+se,+että+–+Nuoret+näkevät+ennustuksia+ja+vanhemmat+ennus-+unia,+kuten+Rabbistisissa+kirjoissa+kerrotaan.
PS.+Jeesushan+meni+Tuonelaan+saarnaamaan+eksyneille+hengille+(ennen+Tulvaa+ja+tulvassa+kuolleille)+ja+nyt+Hän+varmaankin+ajattele,+ettei+tuo+tilanne+saa+toistua,+jossa+joku+jää+ilman+Häntä,+eli+on+tietoa+tehdä+parannus.
03.05.2018 07:11
He+tietävät,+mitä+tuleman+pitää.
Häipyvät+peläten+häpeää,+ja+Isien+perinnesääntöjä.
Ap.+t.+2:17+
Ja+on+tapahtuva+viimeisinä+päivinä,+sanoo+Jumala,+että+minä+vuodatan+Henkeni+kaiken+lihan+päälle,+ja+teidän+poikanne+ja+tyttärenne+ennustavat,+ja+nuorukaisenne+näkyjä+näkevät,+ja+vanhuksenne+unia+uneksuvat.
02.05.2018 22:37
Lue+tosi+tarkkaan.
Matt+28
18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
19+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen
20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."
Kol.+3:16+
Runsaasti+asukoon+teissä+Kristuksen+sana;+opettakaa+ja+neuvokaa+toinen+toistanne+kaikessa+viisaudessa,+psalmeilla,+kiitosvirsillä+ja+hengellisillä+lauluilla,+veisaten+kiitollisesti+Jumalalle+sydämissänne.
02.05.2018 21:37
Uskoa+ei+voi+kieltää+teoillanne,+ei+käytöksellänne.
Eikö+tupakka+kuulu+siihen,+joka+on+teko,+jolla+uskonne+mielletään.
Vaikka+kuinka+ihminen+rikkoo+jonkun+lahkon+metodeja,+ei+se+tarkoita+mitenkään+sitä,+että+kieltäisi+itse+uskon+fokuksen,+Jeesuksen,+Kristuksen.
Tämä+toistuva+mantra+ja+orjuuttaminen+kuuluu+Kerhon+orjuuttamismenetelmiin,+tajuamatta+itse,+että+He+kieltävät+itse+jopa+Jeesuksen+antamaa+fokusta.
Matt+10;+32+Sentähden,+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+minäkin+tunnustan+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.
33+Mutta+joka+kieltää+minut+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.
Milloin+olette+lestadiolaisen+kuulleet+oudoille+ihmisille+kirkastavan+Jeesusta,+ei+he+jopa+väittävät,+etteivät+kuulu+koko+kerhoon.
Taas+pienemmissä+piireissä+painotetaan+vain+me+henkeä,+sitä+että+Kerho+pelastaa,+ei+mikään+muu.
Eli+käytän+38+termiä,+”sentähden”,+tuo+teolla+näyttäminen,+joka+on+muiden,+ei+tekijän+näkemys,+on+täyttä+sirkusta.
02.05.2018 21:02
Mielenkiintoista.+
Missä+kontekstissa+Hän+sen+mainitsi?
02.05.2018 20:18
Sehän+ei+muuta+totuutta,+jos+Sinä+olet+sitä+mieltä,+että+vain+1%?
Kirjoittajia+on+yli+puolet+palstalaisista,+miksi+muuten+palstalla+ollaan,+ja+lukijoita+aivan+toinen+määrä,+mutta+pelätään+paljastua.
Hyvin+naurettava+väite.
>>Ja+ehkäpä+Raamatun+kertomus+viisaiden+ja+tyhmien+neitseiden+määrästä+kertoo,+paljonko+"viisaita+neitseitä"+on+rauhanyhdistyksissä...+Sellaista+tämä+aika+on,+eksyttävää.+**+Ei+ehkäpä++Siellä+on+siitä+eksaktisti+kertomus+neitseistä.+Viisautta+ei+Sinun+ehkä+kannata+ylistää+piirissäsi,+sillä+puhujista+useat+elävät+käsitteessä+”järki+vangiksi+ottakatte”,+joten+viisastua+oli+pahe+jokin+aika+sitten,+ja+tyhmyyttä+on+myös+tolkuton+lisääntyminen,+ja+koko+perhe,+etupäässä+äiti+oirehtivat.
Eläimetkin+osaavat+ehkäistä,+kun+elämäntilanne+muuttuu.+Vl+ei.
>>Mielestäni,+Kesitas,+aivan+turhaan+taistelet+täällä+sanallisesti.+**+Niinkö.+Monta+asiaa+on+selvennyt+aikanani+ja+Kerhon+omaksuttava+Raamatun+sana,+mm+Anainiaksen+ja+Saulin+kohtaamisessa.+Meni+vuosia+jankuttaa,+että+siinä+ei+ollut+synninpäästöä,+ja+monta+muuta+on+muuttunut.
Olen+saanut+sähköpostia+useilta,+kuukausittain,+kuinka+olen+Heille+avannut+Jeesuksen,+toisin+kun+Kerho+opettaa,+että+heidän+puhujat+ovat+maan+päällä+korkeampia,+mitä+Jeesus,+koska+Hän+ei+ole+täällä?+Ei+olekaan,+mutta+Hänen+omilleen+on.
>>Et+juurikaan+saa+täällä+keskustella+sellaisten+vl:ien+kanssa,+joille+uskomisen+asia+on+ensisijainen+elämässä.**+Enkö?+Kyllä+kaikki+kanssani+keskustelee,+mutta+Jeesuksen+totuus+pelottaa+heitä+ja+kaikkein+eniten+Kerhon+hoitokokouspelko.
>>-+Ja+olen+pahoillani+meikäläisten+puolesta,+jos+joku+(vaikka+Kesitas?)+tahtoo+joskus+keskustella+kasvotusten+asiallisesti,+eikä+saa+silloin+asiallista+vastausta.+Erheitä+meissä+on+kaikissa.**+Muuten+pilkkaaja?+Mitä+on+”jos+joku+Kesitas”+haluaa+keskustella+kasvotusten.+Kerro+milloin+en+ole+siihen+ollut+valmis.+Heitä+käy,+mutta+moni+on+saanut+kiellon+keskusteluun+Kerholta,+nimiä+on+kymmeniä,+vaikka+jutut+olivat+rakentavia.
Siinä+olen+samaa+mieltä,+että+vikoja+on+kaikissa.
01.05.2018 08:47
Mielenkiintoista.+
Missä+kontekstissa+Hän+sen+mainitsi?
01.05.2018 07:42
Matt+28+kertoo+Jeesuksen+jäähyväispyynnöt:
>>18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+
**+Kerho+ei+tunnusta,+että+Jeesuksella+on+kaikki+Valta,+Taivaassa+ja+maan+päällä
Väärä+opetus+1.
>>19+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni:+kastakaa+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen+**
Kerholla+ei+ole+yhtään+vakinaista+lähetystyöntekijää?
Lähetyskäskyn+laiminlyönti+2.
>>+Kasteessa+heidän+hyväksymä+luterilainen+käsitys;+-+Minä+kastan+tämän+NN+vauvan,+tämän+seurakunnan+yhteyteen???**
Jeesus+käski+kastaa+Häneen,+upottamalla,+mutta+Kerhon+lapset+liitetään+luterilaiseen+lahkoon,+kysymättä+heiltä+mitään.+Merkitään+siis+pakosta+Lahkoon+veromaksajaksi?**
Väärä+kastekäsitys,+pakkoripottelu.
>>20+ja+opettakaa+heitä+noudattamaan+kaikkea,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+noudattaa.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+kaikki+päivät+maailman+loppuun+asti."**
Kerho+opettaa+elämään,+niin+kuin+ME+ELÄMME?+Ei+kuten+Kristus.
On+myös+turha+miettiä,+kun+ei+ole+Jeesuksen+armolahjoja.
Sitten;+-Menkää+ja+tehkää+kaikista+Jeesuksen+universaalin+seurakunnan+jäseniä,+opetuslasia.
Päivän+sana+on+todella+paikallaan.
30.04.2018 22:29
Missä+Raamatussa+kerrotaan,+että+ehtoolisen+tulee+jakaa+mies?+Missä,+että+sen+tulee+olla+pappi?
Papit+eivät+juuri+alkukirkossa+ehnttoolisia+jakaneet.
30.04.2018 18:32
Tällä+palstalla+on+kerholaisia+yli+puolet.
Koska+heidän+kannaottonsa+ovat+hyvin+haratia,+et+vain+kentaa+tunnustaa+todellisuutta.
Miksi+sitten+lestadiolaiset+kyselvät+kylillä,+miksi+minä+morkkaan+heitä+palstalla.
Kysyn+usein;+-+Missä+olin+väärässä??
Siihen+kysely+loppuu+pääsääntöisesti.
30.04.2018 07:45
Missä+se+ilmenee+Raamatussa?
Täyttä+puppua.
29.04.2018 20:52
Katolisuus,+eli+Rooma+on+hyvin+saatanan+lieassa.
Heillä+on+Amerikan+mafiaan+suorat+yhteydet,+sillä+koko+USA;n+mafia+on+Sisilian+Gosa+Nostran+alkuun+panemia.
Heidän+hyvin+korruptoitunut+kiinteistöyhtiö,++Immobiliare+on+kaikessa+mukana+ja+omaisuuden+arvo+arvellaan+olevan+koko+maailmassa+n+300+miljardia+dollaria.
Se,+jos+mikä+on+taloudellinen+kauppahuone,+Paaviinkin+risti+on+eräissä+istuimissa+väärin+päin,+eli+satanismin+malliin.
Taas+Idän+kirkolta+Ordodokseilta+uupuu+rahan+rosvous/+suojelumaksut,+mutta+Marielogia+antaa+siihen+pahan+leiman.
He+rukoilevat+muotomenoissaan+Mariaa,+Jeesuksen+äitiä+pitämään+yhtyettä+Isään.
Heillä+ketju+on+pitkä,+>Ihminen,+>+Maria+(kuollut)+>+Jeesus+>+Jumala.+Pyhällä+Hengellä+ei+juuri+roolia+ole.
Heidän+uskontunnustus+laadittiin+Konsiinissa,+jossa+oli+vain+he+300+luvulla.+Se+on+ihmisen+tekemä.+Apostolinen+on+aivan+toista.
Adventistit+ovat+olleet+alun+perin+samaa+Jehovan+Todistajien+kanssa,+mutta+mormonit+on+yhden,+Joseph+Smithin+saamanaan+näkyyn,+hyvin+usein+hajaantunut,+mutta+kuri+on+kovempi+mitä+Suonen+armeijassa.+Alunhousutkin+pitää+ostaa+heidän+verkkokaupastaan.
He+ovat+uskonnollisia+kirkkoja.+Ei+kristittyjä.
En+tunne+Koivunimen+”seurakuntaa”,+mutta+ei+kovin+hyvää+heistä+kuulu,+mutta+olen+antanut+itseni+ymmärtää,+että+Lahko+on+samanlainen+kun+ympäri+USA;aa+on+joka+osavaltiossa+omansa.
Nämä+ovat+useinkin+hyvin+vaarallisia+ihmiselle,+sekä+pelastumiselle.
29.04.2018 16:19
Totta.+Hän+joka+on+synnit+pessyt+pois,+voi+ne+myös+Sinulle+kertoa,+että+ne+ovat+vitivalkoiset.+Ei+se+trokareita+tarvitse.
Hyvin+kongreettinen+asia+on+myös+ehtoollinen,+sen+voi+Sinulle+antaa+kuka+hyvänsä+Uudestisyntynyt+kristitty.
Pitää+miettiä,+kumpaan+luottaa,+jeesukseen+Kaikkivaltiaaseen+vaan+Lahkoon,+Kerho?
Ei+pitäisi+olla+vaikuksia+päättää.
29.04.2018 07:20
Anni+on+fiksu.
28.04.2018 20:14
Ensinnäkin+Jeesusken+sanoissa:
Joh.+10:30+
Minä+ja+Isä+olemme+yhtä."
Joh.+14:17+
Tämä+puolustaja+on+Totuuden+Henki.+Maailma+ei+voi+Henkeä+saada,+sillä+maailma+ei+näe+eikä+tunne+häntä.+Mutta+te+tunnette+hänet,+sillä+hän+pysyy+luonanne+ja+on+teissä.+
Joh.+14:26+
Puolustaja,+Pyhä+Henki,+jonka+Isä+minun+nimessäni+lähettää,+opettaa+teille+kaiken+ja+palauttaa+mieleenne+kaiken,+mitä+olen+teille+puhunut.
Mutta+minä+sanon+teille+totuuden:+teille+on+hyödyksi,+että+minä+menen+pois.+Ellen+mene,+ei+Puolustaja+voi+tulla+luoksenne.+Mutta+mentyäni+pois+minä+lähetän+hänet+luoksenne,
Hän+on+yksi,+joka+oli+jo+alussa;
Gen+1;2+Maa+oli+autio+ja+tyhjä,+pimeys+peitti+syvyydet,+ja+Jumalan+henki+liikkui+vetten+yllä.
Hän+oli+yksi+niistä,+joka+oli+alussa,+ja+on+loppuun+asti,+mutta+vain+Hegessä+olevat+käyttävät+sanaa+"Kolmiyhteien+Jumala",+jota+he+ovat+yhdessä.
Kaksi+Jumalaa+on+nyt+Tavaassa,+ja+yksi+maan+päällä,+jota+vain+Harva+tuntee+ja+Hän+myös+voitelee+toisen+Jumalan,+Kristuksen+seuraajat.
Voisiko+sen+helpommin+sanoa,+kun+Kolmiyhtienen+Jumala,+vaikka+se+ei+ole+Raamatussa+niin+kirjoitettu,+mutta+alkuteksteissä+ja+Rabbistisissa+kirjoituksissa+se+on.
28.04.2018 20:13
Isä,+Poika+ja+Pyhä+Henki.
He+ovat+kaikki+persoonia,+mutta+yhtä.
28.04.2018 19:14
Maailma+on+paikka,+johon+meidät+on+asetettu,+Jumalan+toimesta+ja+velvoitettu;+Gen+1;+28+Jumala+siunasi+heidät+ja+sanoi+heille:+"Olkaa+hedelmälliset,+lisääntykää+ja+täyttäkää+maa+ja+ottakaa+se+valtaanne.+Vallitkaa+meren+kaloja,+taivaan+lintuja+ja+kaikkea,+mikä+maan+päällä+elää+ja+liikkuu."
Joten+ei+meitä+mihinkään+pahaan+ole+asetettu,+ja+pahaa+on+sielunvihollinen+ja+pahat+ihmiset,+jotka+pilaa+harmonian.+
Saatana+on+myös+kavala,+ohjaa+joitain+lahkoja+opettamaan+väärin,+ja+siksi+on+myös+maa+kirottu+myös+sen+vuoksi.
Kolmiyhteinen+Jumala+ei+ole+maata+pilannut+vaan+ihminen.
Yksi+seikka,+jossa+Kerho+opettaa+väärin,+on+hyvät+uskon+teot,+niitä+Jeesus,+kaikkivaltias+vaatii;+
Matt.+16:27+
Ihmisen+Poika+on+tuleva+Isänsä+kirkkaudessa+enkeliensä+kanssa,+ja+silloin+hän+maksaa+jokaiselle+tämän+tekojen+mukaan
Heille+käy+vain+usko+Jumalaan,+vailla+tekoja+joka+on+omavanhurskautta,+heidän+mielestään.
28.04.2018 19:01
Ainahan+Valta+joltain+tulee.
Mm+Kerhon+"valta"+on+ihmisten+keksimää+valtaa,+eli+höpinää.
3+Ja+ikuinen+elämä+on+sitä,+että+he+tuntevat+sinut,+ainoan+todellisen+Jumalan,+ja+hänet,+jonka+olet+lähettänyt,+Jeesuksen+Kristuksen.
Tuossa+ei+puhuta+vallasta,+tai+vallan+puutteesta+mitään+ja+on+hyvin+turhamainen+jae+ilman+kontekstia,+tiedäthän+mikä+se+on?
Kysymyksessähän+on+Jeesuksen+jäähyväisrukous+Isälleen+siinä+ruumiissa,+jossa+Hän+eli.+
1+Tämän+puhuttuaan+Jeesus+nosti+katseensa+kohti+taivasta+ja+sanoi:+"Isä,+hetki+on+tullut.+Kirkasta+Poikasi,+että+Poika+kirkastaisi+sinut.+
2+Sinä+olet+SINÄ+OLET+USKONUT+KAIKKI+IHMISET+HÄNEN+VALTAANSA,+jotta+hän+antaisi+ikuisen+elämän+kaikille,+jotka+olet+hänelle+uskonut.+
3+Ja+ikuinen+elämä+on+sitä,+että+he+tuntevat+sinut,+ainoan+todellisen+Jumalan,+ja+hänet,+jonka+olet+lähettänyt,+Jeesuksen+Kristuksen.+
4+Minä+olen+kirkastanut+sinut+täällä+maan+päällä+saattamalla+päätökseen+työn,+jonka+annoit+tehdäkseni.
Jos+hieman+haluaa+kuulla,+kenelle+Jumala+on+vallan+antanut,+pitää+lukea+myös+edellinen+jae.
Jakeen+2+rinnakkaisjae+on+Matt+11:27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa.
Kaikki+valta+on+Jeesuksen,+asia+josta+on+9+jaetta+Raamatussa,+eikö+se+Sinulle+riitä?
28.04.2018 18:47
Miten+Sinä+voit+kirjoittaa+"kristittyjen"+äänenkannattajana?
28.04.2018 17:28
73 / 692