Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
katreetta
profiilit
katreetta
katreetta
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
91
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mulla toimii normaalisti. Vain yhtenä päivänä oli saapuneissa hieman hitautta.
13.04.2016 14:19
samaa mieltä uudistuksen typeryydestä . Kun se tuli luulin aluksi eksyneeni väärälle sivulle. Ei ole kiva nähdä kaikkien kommentteja livenä etusivulla.
07.04.2016 15:25
itse olen joskus 11-vuotiaana tyttönä kokenut,että linja-auto kuski ei pysähdy vaikka sitä odottaisi ja sille viittoisi. Painaa vain kaasua.Joten todennäköisesti heillä on siihen oikeus.Asun maaseudulla. Ja tapauksesta on nyt 31-vuotta ja autona oli Kauhavan liikenne.Mutta edelleen muistan epäkohteliaan teon. Tosin kyseinen firma vähän pykäsi toimintaansa yläasteaikani ,jolloin he auttoivat osan matkasta päivinä,jolloin koulu loppui yhdeltä ja auto ei kiertänyt järveä. Ilman Kauhavan liikenteen avitusta olisi käveltävää ollut yli 5km mutta tuon avituksen kanssa vain 1km ja mikäli auto olisi mennyt Kauhavalle toista reittiä olisi kävelymatkaksi jäänyt n 500m tai alle. Tuolloin 31v sitten auto meni mun kannalta sitä lyhyempää reittiä.
09.12.2015 16:27
eipä ole avattu " voi voi se on rikki nyt" pölisee kone,kun postiin koettaa mennä ja kello on yli puolenpäivän... :( eli ei pääse postiin ja kirjautuessa pöpisee jotain palvelinvirhettä yms...
28.10.2015 12:13
et ole harvinaisuus ... itse täytän pian 42v enkä ole koskaan meikannut enkä aio meikata. Se ei vaan ole minun juttuni. En pidä "sotketusta" naamasta...en edes osaa käyttää meikkejä enkä liioin sellaisia omista. Joskus äärimmäisen harvoin olen kokeillut mutta rumalta näytti ja pesin heti sotkut pois...
21.10.2015 14:08
hups..... ja vasta sitten menee postisivulle.... joskus vieläkin eka yrityksellä näyttää ,ettei sivua löydy ja viskaa asetuksiin, mutta toka kerralla jo onnistuu...,joten vaikeutunut on pääsy...
04.02.2015 14:52
Google Chrome enkä muita...
30.01.2015 17:37
opettele puhumaan siten,ettei sanasi pahoita toisten mieltä eli ei kiroilua tms...
30.01.2015 15:23
vähän vaikeaa on kirjautua,kun vaatii välillä tuplakirjautumisen,kun eka kirjautumisyritys sanoo,ettei sivua löydy. Ja tänään en meinannut päästä lukemaan näitä ohjeitanne,koska ne eivät latautuneet tarpeeksi nopeasti. Ja toisinaan on ollut vaikea päästä postista etusivulle sulkematta koko sivua ensin ja käynnistämättä konetta uudelleen. Ja yhden kerran väitti tunnuksia vääriksi. Useamman kerran on pitänyt "tuplakirjautua",kun sivua ei löydy...joten vaikeammaksi ja sekavammaksi muuttui kaikki. :(
30.01.2015 15:19
ei ole IMAP:IA enkä voi sellaista hankkiakaan...
14.01.2015 09:33
eikä täällä paiskaa etusivulle avautumatta
14.01.2015 09:32
niin tekee ei hitaus ole syy. Ei lataudu ollenkaan... paiskaa etusivulle ja tekee sitä edelleen...
14.01.2015 09:25
siinä on ilmennyt täyttä toimimattomuutta.... ei lataudu ollenkaan ja heittää takaisin etusivulle ja tekee sitä edelleen....
14.01.2015 09:24
eipä aukea minullakaan... ladata yrittää koko ajan ja sitten heittää etusivulle... pelkkä valkoinen sivu se postijuttu... ja tätä jatkunut jo useampia tunteja eikä uudelleen lataus tai välimuistin tyhjäys auta. Päivällä posti toimi ok. Ja näitä toimimattomuuksia on kyllä luvattoman usein. :(
13.01.2015 21:19
en ole syyskuun jälkeen saanut postiini ainuttakaan viestiä lukuunottamatta roskapostia. Tänään koetin lähettää itselleni postia toisesta osoitteestani ja ainakaan vielä en ole sitä saanut.
26.11.2014 16:32
EI AUKEA EI. TILAPÄINEN HÄIRIÖ. EI LÖYDY YMS...
18.08.2014 23:19
EI TOSIAAN TOIMI. EI PÄÄSE OLLENKAAN,.. EI LÖYDY YMS.. TILAPÄINEN HÄIRIÖ MUKA....
18.08.2014 23:17
yksi esimerkki, imbrobaturin ihmiset eivät osaa englantia eivätkä ruotsia juuri lainkaan... ja muutkin aineet tuottivat vaikeuksia... lukihäiriö tms taustalla...itse yritin kolme kertaa ja joka kerta koppas ruotsista ja englannista... viimeisellä yrityksellä miinukset pois perästä. muut aineet A.... reaali meni läpi kolmannella yrityksellä.. vain venäjä oli kurssitokareissa 8 ja 9 ...samoin musiikki... muut tasoa 6-7 joitain armovitosia seas.. matikka, kemia, biologia oli hankalia lukiotasolla. peruskoulussa biologia oli 8... lukios 6...joten mm tällaisia....i:n paperit
19.05.2014 15:26
mulle kielet olivat vaikeita venäjää lukuunottamatta enkä saanut lakkia,kun ruotsi ja englanti eivät menneet läpi... en osaa englantia juuri sanaakaan... eikä ruotsi paljoa kummemmin suju... ja matikka oli vaikeaa ,sitä ei onneksi tarvinnut kirjoittaa...enkä koe olevani liika tyhmä, vaikka ne kielet ja matikka ja kemia vaikeita olivatkin...eikä ne muutkaan aina niin hyvin sujuneet... monta kertaa oli armovitonen tai 6 ...tokaris.... parhaimmillaan saatoin nähdä 7... vain venäjä oli 8 ja 9...samoin musiikki...mulla tosin on jokin opiskelua vaikeuttava sairaus,jota ei kuitenkaan kirjoituksis
otettu huomioon.. lukihäiriötä kun ei ole...
19.05.2014 15:15
lakkia ei saa sellainen,joka ei osaa englantia eikä ruotsia juuri lainkaan...itse yritin kolme kertaa ja joka kerta koppas ruotsin ja englannin kielestä,, reaali meni läpi kolmannella kerralla , äidinkieli ja valinnainen venäjä eka kerralla... kaikista A ja nuo pakolliset kielet i sain sentään perässä olleet miinukset pois kolmannella yrityksellä. Eka yritys oli englanti i- ja ruotsi i= ja reaali i muutoinkin olin aika kehno lukiossa,vaikka koetinkin lukea,,, tulokset oli enimmäkseen 6-7 ja joitain armovitosia seas... vain venäjä ja musiikki olivat parempia ollen välillä 8-9 ...
19.05.2014 15:06
2 / 5